Wat een onzin. Ondanks dat je “niets” kan heb je wel gewoon potentie in een markt die krap is. Daarnaast kan hij/zij niet niks. Waarom zit je anders 4 jaar op het HBO?Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2022 @ 15:01:
[...]
Net afgestudeerd en dan dit aanbod en je wil nog onderhandelen? je mag in je handen klappen vriend. Tekenen en even werkervaring opdoen, na 2 jaar krijg je op linkedin zoveel vacatures dat je echt kan gaan onderhandelen. Je kan nu niet onderhandelen want je hebt nul ervaring. niet slecht bedoeld maar wat doe jij nou, wat ken jij nou?
ter vergelijking:
Ik heb 5 jaar werkervaring, zelfde opleiding en ong zelfde certificaten. ong. zelfde package van 40k, maar anders ingedeeld. 24 jaar., functie: allround ICT medewerker, doet van werkplekbeheer tot 3e lijns server/netwerk beheer. Maar ik ga niet voor het geld, heb zat betere aanbiedingen gehad, geld is voor mij niet alles
Van dit soort “adviezen“ gaan mijn nekharen overeind staan. Je moet altijd onderhandelen, alleen al omdat het toont dat je er om geeft en er serieus naar gekeken hebt.
Tot slot bepaalt je startsalaris voor een groot deel hoeveel je later verdient.