Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eliaz
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-07 20:00
-knip-

[ Voor 100% gewijzigd door Eliaz op 21-03-2022 11:37 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:37
@Eliaz Ik kijk er exact zo tegenaan, heb precies hetzelfde meegemaakt. Dan weer nieuwe manager, dan weer geen tijd om een plan te maken, dan staat het uit bij hr en floeps dan ben je opeens 3 jaar verder, 30 euro erbij en krijg je een coach (koste dat bedrijf duizenden euro's) om jezelf te verbeteren. Alleen niemand kon me vertellen wat er verbeterd moest worden want het ging eigenlijk gewoon goed, pakte alle projecten van de afdeling op zonder gedoe.
Toen ben ik maar weggegaan, helemaal klaar mee. Nu bij een klein detacheringbureau, geen managers, geen hr, geen salarisschaal. Alleen de eigenaar waar ik mee te maken heb mbt salaris.

[ Voor 5% gewijzigd door jongetje op 13-01-2022 23:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:55

Zenix

BOE!

Members only:

[ Voor 42% gewijzigd door Zenix op 13-01-2022 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-07 22:26
bieowbie schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:05:
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 24
• Opleiding: MBO4 ICT-Beheer, propedeuse HBO-ICT, ITIL4-foundation, Security Fundamentals (98-367), Microsoft 365 Fundamentals (MS-900), Windows 10 (MD-100) en afrondingsfase MD-101.
• Werkervaring: 2 jaar tussen MBO en HBO gewerkt als junior systeembeheerder (MKB), 1+ jaar huidige functie support engineer
• (Woon) Locatie: Regio Oost-Brabant
2. Wat doe je: Afhankelijk van opdracht, veelal skilled servicedesk.
• Functie: Support engineer
• Werkgever/branche: Detachering
[..]

Volgende maand wordt mijn contract omgezet naar een vast contract en maak ik de stap naar 2300 (dit is mij nu aangeboden tenminste). Ik vind dit zelf aan de magere kant en ik vraag mij dan ook af of er niet meer uit te halen valt, wat vinden jullie?
Indien je bij de grote bekende namen zit, zou ik zeggen: tik de MD-101 binnen en ga verder kijken. Dan leer je snel genoeg of het bod slecht is of niet ;)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HSG
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-07 20:53

HSG

Eens. Ik werk ook bij de overheid en je je werk naar tevredenheid hebt uitgevoerd ga je gewoon een trede omhoog tenzij je aan het eind van je schaal zit.

Ik heb in het verleden bij een grote dienstverlener gewerkt en daar werkten mensen die er al jaren niks bij hebben gekregen ondanks ze nog lang niet aan het eind van hun schaal zaten. Ondertussen wordt alles wel duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:37
@bieowbie Je bent toch ook akkoord gegaan met je huidige salaris, waarom is met een vast contract 150euro erbij opeens te laag? Ik denk eerlijk gezegd dat je je meer richting systeembeheer, technisch (applicatie) beheer beheer oid moet gaan ontwikkelen voor een hoger perspectief in de toekomst. Op een servicedesk ben je nu eenmaal sneller uitgegroeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdben
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-07 11:54
1. Wie ben je:
• Opleiding: MBO4 ICT-Beheer, propedeuse HBO-ICT, ITIL4-foundation, Security Fundamentals (98-367), Microsoft 365 Fundamentals (MS-900), Windows 10 (MD-100) en afrondingsfase MD-101.
• Werkervaring: 2 jaar tussen MBO en HBO gewerkt als junior systeembeheerder (MKB), 1+ jaar huidige functie support engineer
• (Werk) Locatie(s): Regio Eindhoven
• Aantal vakantiedagen: 26
• Gewerkte uren/week: 40
• Reistijd: Op het moment nul, ik werk 5 dagen per week thuis. Dit verschilt per opdracht.
• Werkdruk: Laag-medium
3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): €2150
• Vakantiegeld: € 8%
• Bonus, toeslagen, etc: € Nee
• Dertiende/veertiende maand: € Nee
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 27.8k
4. Secundaire arbeidsvoorwaarden en package:
• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: € Onduidelijk, dit moet ik nog uitzoeken.
• Type pensioenregeling / pensioenfonds:
• Mobiliteit per jaar: € Polo met tankpas. Geen eigen bijdrage.
• Overige:
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande):

Volgende maand wordt mijn contract omgezet naar een vast contract en maak ik de stap naar 2300 (dit is mij nu aangeboden tenminste). Ik vind dit zelf aan de magere kant en ik vraag mij dan ook af of er niet meer uit te halen valt, wat vinden jullie?
Ik denk dat je best iets meer kan vragen. Zeker als je de MD-101 afrond. Wellicht doe moeite om te bespreken dat je aan het halen van certificeringen ook een bedrag hangt. Het is zowel goed voor de werkgever als voor jezelf dat je ze haalt. 2300 euro is niet slecht, maar ik denk dat je echt wel rond de 2500 uit moet kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Novadecasa schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 19:45:
Ik ben ook bezig met een overstap binnen dezelfde sector. Eerder vandaag een eerste salarisvoorstel ontvangen waarbij ik er 500,- bruto per maand op voorruit ga ten opzichte van m'n salaris na mijn recente eindejaarsgesprek.

Nog even wachten op m'n complete voorstel voor alle details.
Met mn nieuwe salaris en een nieuwe leaseauto (ook door verhoging bijtelling van dezelfde auto) komt het BT jaarloon boven de 69k uit waardoor ik in de hoogste belastingschaal kom (55,36%). Dat is nieuw voor mij, zijn er directe consquenties waar ik op moet letten/rekening mee moet houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:13

dragonhaertt

@_'.'

1. Wie ben je:
• (Werk) Locatie(s): Regio Eindhoven
• Aantal vakantiedagen: 26
• Reistijd: Op het moment nul, ik werk 5 dagen per week thuis. Dit verschilt per opdracht.
• Werkdruk: Laag-medium
3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): €2150
• Vakantiegeld: € 8%
• Bonus, toeslagen, etc: € Nee
• Dertiende/veertiende maand: € Nee
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 27.8k
• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: € Onduidelijk, dit moet ik nog uitzoeken.
• Type pensioenregeling / pensioenfonds:
• Mobiliteit per jaar: € Polo met tankpas. Geen eigen bijdrage.
• Overige:
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande):

Heb je al eens gevraagd wat er mogelijk is zonder de auto+tankpas?
Je loon is niet heel bijzonder, maar een auto er bij is altijd duur. Misschien is het (gezien de reistijd) te overwegen om dat budget uit te laten keren.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eliaz
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-07 20:00
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyrozi
  • Laatst online: 25-07 01:58
@Eliaz het is óf lineair óf niet.
Buiten dat, ik snap je wel. Je bent inderdaad 27, maar als hier iemand van 34 dit had geplaatst met dezelfde werkervaring, had iedereen gezegd dat er wel wat bij mag.

[ Voor 69% gewijzigd door Phyrozi op 14-01-2022 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tehh
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
BastaRhymez schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:53:
Nieuwe baan, dus tijd voor een update

***members only***

Al met al niet ontevreden >:)
Members only:
Eliaz schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:30:
***members only***

***members only***
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potjandrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-07 15:58
Update: weer terug naar detachering, ik ga van:
potjandrie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:31:
Members only:
naar:

Members only:

Ik ergerde me helemaal kaduuk aan de beleidsvoering en manier waarop er naar IT werd gekeken dus ik ben maar om me heen gaan kijken. Zeer bewust van m'n al redelijk hoge salaris met mijn ervaring ben ik best wel tevreden met m'n nieuwe werkgever. Het doel was redelijk recht over te steken zonder in te leveren en volgens mij is dat redelijk gelukt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:02

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

potjandrie schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 09:44:
Update: weer terug naar detachering, ik ga van:

[...]

naar:

***members only***

Ik ergerde me helemaal kaduuk aan de beleidsvoering en manier waarop er naar IT werd gekeken dus ik ben maar om me heen gaan kijken. Zeer bewust van m'n al redelijk hoge salaris met mijn ervaring ben ik best wel tevreden met m'n nieuwe werkgever. Het doel was redelijk recht over te steken zonder in te leveren en volgens mij is dat redelijk gelukt.
Mooie package deal. Zeker omdat je een jaar jonger geworden bent :+

edit:
past ie mijn grap aan

[ Voor 3% gewijzigd door majoh op 14-01-2022 09:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• potjandrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-07 15:58
majoh schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 09:46:
[...]
Mooie package deal. Zeker omdat je een jaar jonger geworden bent :+
Haha ja quoten is altijd een uitdaging!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-07 07:24
Even een update na een paar jaar. Inmiddels druk bezig met mijn CISSP. Misschien niet het hoogste maar het is een hele relaxte werkgever goed voor zijn personeel.

Members only:

Ik weet niet of het in verhouding is of niet maar ik ben erg tevreden ook betreft het proces rond om informatie beveiliging en governance en dat is voor het werk wat ik doe erg belangrijk alles draait om commitment.

[ Voor 16% gewijzigd door Skywalker27 op 14-01-2022 10:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Tehh schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 09:33:
[...]

Oké, maar eigenlijk heb je dus maar 17 vrije dagen waarvan er 5 door de werkgever worden ingevuld? Dat zou ik toch op zijn best "karig" noemen.

[...]

***members only***
Ik heb het even uit de MO tags gehaald, aangezien een quote anders lastig is ;-)

Vanuit de Bouw & Infra CAO komen we van 43 vrijdagen, bestaande uit:
- 20 wettelijke verlofdagen
- 10 ADV dagen (waarvan vaak de helft verplichte dagen zijn)
- 10 bovenwettelijke verlofdagen
- 3 kort verzuimdagen

43 vrije dagen is natuurlijk (belachelijk) veel, zeker in vergelijk met andere sectoren. Wat je dus door de hele sector wel zag, was dat er stuwmeren aan verlofdagen werden opgebouwd, want je had bijna 9 weken verlof! De sector wilde graag af van het stuwmeer aan verlofdagen, ook omdat het financieel een enorme impact op een bedrijf heeft. Want je bouwt de uren "goedkoop" op en neemt ze "duur" af. Je zag bijv. veel starters niet al hun verlof opnemen en na een aantal promoties (met dito salarisverhogingen), namen ze de "opgebouwde dagen" op. Een bedrijf moet daar (verplicht) een reservering voor bijhouden! Zo ken ik mensen, die bijna een volledig jaar aan verlof hadden opgebouwd! Dat wil je als werkgever (maar ook als werknemer) niet.

Uiteindelijk is er een aantal jaar geleden in de (toenmalig) nieuwe CAO afgesproken, dat de 10 bovenwettelijke dagen direct worden uitbetaald tegen het dan geldende loon (probleem van goedkoop opsparen en duur uitbetalen is daarmee opgelost). Daarmee behoud je als werknemer nog wel de optie om die 10 dagen "terug te kopen" of gewoon te genieten van de uitbetaling (welke maandelijks plaatsvindt).
De uitbetaling is ook niet bij het loon inbegrepen, maar wordt ook echt separaat uitbetaald, dit om te voorkomen natuurlijk dat je er 10 dagen op achter uit zou gaan.

Nu is de situatie dus zo, dat je "gewoon" de 20 wettelijke dagen verlof hebt, 10 dagen ADV (waarvan 5 vaak verplicht zijn; vaak in de periode tussen Kerst en Oud & Nieuw en soms bijv. de dag na Hemelvaart, of als Pinkersteren op dinsdag en woensdag valt, dat ze de maandag ook doen).
De 10 dagen die ze uitbetalen heb je ook nog steeds, maar dien je "terug te kopen". Voor een buitenstaander klinkt dat wellicht raar, maar op zich een prima deal! Wil je extra verlof dan heb je de mogelijkheid, wil je het niet, dan krijg je daar centen voor terug.

Ik heb onder aan de streep dus 30 dagen, waarvan 5 worden verplicht. Houd je 25 dagen over (+ 10 die je terug kan kopen). Dat noem ik niet "karig".

Ow, en uiteraard heb je nog de 3 kort verzuimdagen

[ Voor 3% gewijzigd door BastaRhymez op 14-01-2022 10:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:55

Zenix

BOE!

Members only:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D_Jeff
@Skywalker27 Ik vind het eigenlijk best netjes. Daarnaast geef je aan een prima baas te hebben en daar zou ik zuinig op zijn ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Laatst online: 28-07 07:24
D_Jeff schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 10:39:
@Skywalker27 Ik vind het eigenlijk best netjes. Daarnaast geef je aan een prima baas te hebben en daar zou ik zuinig op zijn ;)
Was het leesbaar ik moest een paar keer wijzigingen ;). Ja ik voel me goed verbonden met de zaak en voel me 100% op de plek. En een ander voordeel is ik werk voor een team in Zweden met mensen die hetzelfde doen en mijn manager zit in Zweden. De functie kan soms geestelijk zwaar zijn omdat je persoonlijk veel te verduren krijgt. En daar wordt ik goed bij ondersteund en dat zie ik niet veel terug bij andere bedrijven daarom zie je veel ISO's of CISO's die naar 2-3 jaar weer switchen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Laatst online: 09-07 15:22

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt

dragonhaertt

@_'.'

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

Thanks, aangepast.

Is enkele reis ja, dus 2 uur op mijn dag en nee valt mee, je raakt er snel gewend aan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragonhaertt

dragonhaertt

@_'.'

Uzuhl schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 14:41:
[...]

Thanks, aangepast.

Is enkele reis ja, dus 2 uur op mijn dag en nee valt mee, je raakt er snel gewend aan :)
Ik heb ook een tijdje zo'n reistijd gehad (met 36 uren per week zelfs) en dat beviel me totaal niet.

tegen de tijd dat ik thuis was was het laat, was ik gaar van concentreren op werk én op de weg en had ik nog maar weinig puf voor andere dingen.
Niet voor mij weggelegd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

dragonhaertt schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 14:43:
[...]

Ik heb ook een tijdje zo'n reistijd gehad (met 36 uren per week zelfs) en dat beviel me totaal niet.

tegen de tijd dat ik thuis was was het laat, was ik gaar van concentreren op werk én op de weg en had ik nog maar weinig puf voor andere dingen.
Niet voor mij weggelegd ;)
De vrouw werkt ook een uur reizen van huis, dus we gaan er 6 uur uit, en alle twee rond 6 uur ook weer thuis (zonder file). We zien het beide ook nu als investering naar de toekomst, maar goed je maakt inderdaad dagen van 11-12 uur inclusief reistijd en soms stiekem in de avond uren nog wat weg werken.

Moet zeggen dat de computer steeds minder vaak aangaat in de avond, en we meer tijd vrij maken voor elkaar door deze lange dagen.

Maar goed we gaan zien hoelang we dit volhouden :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Uur reizen enkele reis vond ik zelf ook prima te doen, gaat vooral om hoe. Woon in Amsterdam Nieuw-West en had anderhalf jaar lang klant in Apeldoorn. Ging dan 7:10 van huis, 8:00 bij supercharger in Ugchelen (rij Model S, maar geen eigen paal), daar 40 minuten laden en tegelijkertijd ontbijten, FD en NRC lezen, mailbox alvast doornemen, calls met collega's buiten team bij klant, etc. en dan was ik 8:55 bij de klant. Vaak iets van 18:15 thuis.

Reed zo precies 200 km op een dag en vond dat geen enkel probleem, best wel leuk ritje nog en reed over het algemeen prima door. Dan was het voor mij vaak gewoon ontspanning, lekker muziekje er bij. Of ik combineerde het rijden weer met bellen met vrienden, familie of collega's, tijd die ik anders ook kwijt geweest zou zijn.

Wat ik veel erger vond was met de klanten die ik daarvoor en daarna had die beide in Hoofddorp zaten dat ik van ritje van 20 km dat ik 's avonds laat gemakkelijk onder een kwartier zou rijden vaak toen ook 40 minuten over deed.

Zelfde dat 10 minuten bus, strakke overstap gevolgd door ruim uur trein 1e klas in relatief rustige coupé, gevolgd door weer strakke overstap en 10 minuten bus naar mijn mening veel minder erg is dan korter onderweg zijn in totaal, maar dan misschien wel bus, tram, metro en trein allemaal nodig hebt en je er steeds als sardientjes in een blik in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-07 03:25

PnD

like in Pinda ^_^

@Eliaz switchen van functie intern of werkgever of accepteren. Mijn ervaring is dat je er bij uitzondering max. een eenmalige bonus van 100-500 uit kan halen in je bestaande functie.

Ik ben met switchen werkgever van hoogste trede schaal 10 naar hoogste trede 11 gegaan. Nu aan het werken naar een 12 functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:35

mwa

PnD schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 15:41:
@Eliaz switchen van functie intern of werkgever of accepteren. Mijn ervaring is dat je er bij uitzondering max. een eenmalige bonus van 100-500 uit kan halen in je bestaande functie.

Ik ben met switchen werkgever van hoogste trede schaal 10 naar hoogste trede 11 gegaan. Nu aan het werken naar een 12 functie.
Switchen van werkgever binnen het Rijk? Aangezien je het nog over dezelfde schalen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Members only:

[ Voor 17% gewijzigd door GoldenSample op 15-01-2022 16:02 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rodebest
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:23
rodebest schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 21:10:
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 24 26
• Opleiding: 4 jaars afgerond HBO elektrotechniek, VCA Vol, NEN 3140 WV/IV
• Werkervaring: 6 maanden stage en 14 maanden relevante werkervaring. 6 maanden stage bij deze werkgever, afstudeerstage bij Enexis, 3 jaar werkzaam bij deze werkgever.
• (Woon) Locatie: Zuid-holland

2. Wat doe je:
• Functie: Oproepkracht calculator/70% werkvoorbereider/[b]30% Engineer
• Werkgever/branche: Handelsbedrijf elektrotechnische producten
• (Werk) Locatie(s): Zuid-holland
• Aantal vakantiedagen: N.V.T. 28
• Gewerkte uren/week: 40 uur per week
• Reistijd: 30 min enkel
• Werkdruk: gemiddeld Hoog met rennen en stilstaan.

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): €15.64 per uur 2021: €3.250,-. Vanaf dit jaar €3.409,-
• Vakantiegeld: Geen 8% = €3.272,64
• Bonus, toeslagen, etc: Geen 12% winstuitkering = €4.908,96 rond april.
• Dertiende/veertiende maand: Geen
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): 2021: 46.800. 2022:€49.089,60

• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: €0,- €75,98 per maand. Totale inleg: €1.823,52 p/j
• Type pensioenregeling / pensioenfonds: N.V.T. Nationale Nederlanden. 100% in index funds.
• Mobiliteit per jaar: €0.19/km €6.08 per werkdag. €121.60 per 4 weken. €1.260,24 p/j
• Overige: In praktijk een onbeperkt studiebudget. Elk jaar 1/3 van de studiekosten kwijtgescholden.
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande Uitgaande van 40 uur per week en 45 werkweken): €25.830,- €29.520,- €52.173,36
Afgelopen tijd weer wat goede stappen gemaakt in mijn carrière.
Vorig jaar door het afstuderen een stap gemaakt van ca. 44% in salaris i.c.m. een vast contract.
Afgelopen week bij het salaris gesprek te horen gekregen dat ik nog 4.7% verhoging krijg + de CAO van dit jaar er nog bij wanneer die bekent is. Dit vind ik zelf prima aangezien ik nu pas 4 maanden als vaste medewerker aan de slag ben.
Volgend jaar krijg is minimaal een verhoging van 8% + CAO bij gelijkblijvende werkzaamheden.

Ik heb de afgelopen maanden veel feedback gekregen van klanten en collega's dat ik heel goed bezig ben waardoor we nu de kans krijgen om naast mijn vaste 3 mln. per jaar ook nog een extra 3,75mln. aan omzet binnen te halen omdat de klant super tevreden is met mijn manier van open communicatie.

Qua extra bijscholing heb ik een eendaagse cursus NEN 3140 IV/WV gevolgd en gehaald en ben ik als vakbekwaam bezig waarbij ik onze WV'er ondersteun.
Ik ben bij Quercus bezig met de cursus ontwerpdeskundige laagspannings NEN1010 welke ik over 4 maanden afgerond zou moeten hebben.
Hierna ga ik het HBO certificaat erbij halen waarna ik de volledige NEN 3140 IV/WV cursus ga volgen en de NEN 3840
Hierdoor wil ik schakelbevoegd worden in zowel laag als hoogspanning waardoor ik in noodgevallen snel kan optreden zonder dat we externe mensen in moeten huren.

Qua functie worden er steeds vaker moeilijke vraagstukken op mijn bureau gegooit door collega's omdat "ik het wel even kan oplossen". Dit maakt het werk lekker afwisselend.

Nu kijken wat ik bereikt heb in 2023 en mik ik op een verhoging van 17% of hoger door het behalen van veel verschillende competenties.

Ik ben in ieder geval heel blij dat ik het doorzettingsvermogen heb gehad om de opleiding HBO elektrotechniek gewoon af te ronden. Dit heeft zoveel deuren opengezet dat ik dit nooit had kunnen bereiken zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-07 03:25

PnD

like in Pinda ^_^

mwa schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 15:44:
[...]

Switchen van werkgever binnen het Rijk? Aangezien je het nog over dezelfde schalen hebt.
Ja idd, daarbuiten kan natuurlijk ook. Maar als je het bij de overheid naar je zin hebt en sneller dan een trede per jaar omhoog wil moet je switchen. Ik ben in 12 jaar van laag in schaal 8 naar hoogste trede in 11 gegaan. Waren wel 3 werkgevers voor nodig.

[ Voor 12% gewijzigd door PnD op 15-01-2022 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angrybatarian
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-01-2024
McVirusS schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:29:
[...]

Welke AWS certificering(en) heb je?
Op dit moment geen, staat al een tijdje op de agenda, maar ik beschouw de certificaten eerder als een kers op de taart.

Dat gezegd zijnde, ik beschouw veel van de certificaten als toiletpapier. Ik ken bedrijven die hun nieuwkomers opleiden om dan het "Solutions Architect Associate" certificaat te behalen en die dan nauwelijks in staat zijn een stack te deployen, laat staan een efficiente architectuur op te zetten. Ik heb ook samengewerkt met een engineer die ze allemaal heeft verzameld (~40 of zo?) en die maar so-so was. Ik heb een lichte voorkeur om dat gewoon hands-on demos te maken (zeker wanneer er een nieuwe releases zijn; hou een oog op de What's New RSS feed) en meer kennis/inzicht te verwerven, dan bouw je ook geleidelijk een "portfolio" op van code die je kan toepassen op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plexieglas
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 27-04 19:59
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 33
• Opleiding: Bachelor Toegepaste Informatica
• Werkervaring: ~10 jaar
• (Woon) Locatie: Brussel

2. Wat doe je:
• Functie: Manager
• Werkgever/branche: IT consultancy
• (Werk) Locatie(s): Thuis, Brussel, Amsterdam
• Aantal vakantiedagen: 32
• Reistijd: ~30 minuten in Brussel. Voor corona naar Amsterdam, ongeveer 2u15m enkele route maar dat hoefde ik slechts 2x per week te doen (overnachtingen ter plaatse).
• Werkdruk: Hoog tot heel hoog

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): 4750 €
• Vakantiegeld: Maandsalaris
• Bonus, toeslagen, etc: Gemiddeld 6000 € bruto (hangt af van je individuele prestatie)
• Dertiende/veertiende maand: Maandsalaris
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): 66.500 € + Bonus

• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: 10% jaarloon
• Type pensioenregeling / pensioenfonds: Pensioenfonds
• Mobiliteit per jaar: Lease-auto met tankkaart, BMW3 klasse
• Overige: Mobiele telefoon en abonnement inclusief privé gebruik;
250 € netto per maand representatietoeslag;
~220 € netto per maand dagverdoeding (in plaats van maaltijdcheques, wordt vervangen door per diems in het buitenland);
Collectieve bonus;
Belastingsregeling auteursrechten
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): Moeilijk voor Belgen

Momenteel overweeg ik freelance te gaan bij mijn huidige klant (mijn bedrijf in BE en klant in NL), mits de non-compete van mijn huidige werkgever niet wordt gebruikt (wordt zelden gedaan). Het probleem is echter dat dit impact heeft op de klantenrelatie met mijn huidige werkgever en er daar heel wat consultants rondlopen van ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmorkMidas
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 31-10-2023
Members only:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
@SmorkMidas
Members only:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:49

rapture

Zelfs daar netwerken?

Plexieglas schreef op zondag 16 januari 2022 @ 15:25:
Momenteel overweeg ik freelance te gaan bij mijn huidige klant (mijn bedrijf in BE en klant in NL), mits de non-compete van mijn huidige werkgever niet wordt gebruikt (wordt zelden gedaan). Het probleem is echter dat dit impact heeft op de klantenrelatie met mijn huidige werkgever en er daar heel wat consultants rondlopen van ons.
In België moet je al genoeg verdienen voordat een non-compete kan werken:
  • Bruto-jaarloon tussen € 36.785 en € 73.571 (bedragen van toepassing vanaf 1 januari 2022): het beding is maar geldig wanneer een collectieve arbeidsovereenkomst werd gesloten die de functies aanduidt waarvoor een niet-concurrentiebeding kan worden toegepast. Dergelijke collectieve arbeidsovereenkomst bestaat bij voorbeeld in de sector van het hotelbedrijf.
  • Bruto-jaarloon van meer dan € 73.571 : het beding is altijd geldig behalve voor de functies die bij collectieve arbeidsovereenkomst werden uitgesloten.
Geografische limieten:
  • betrekking hebben op soortgelijke activiteiten.
  • geografisch beperkt zijn tot de plaatsen waar de werknemer de werkgever werkelijk concurrentie kan aandoen (en in geen geval buiten het nationaal grondgebied);
  • niet langer lopen dan 12 maanden vanaf de dag dat de dienstbetrekking een einde heeft genomen.
  • voorzien in de betaling van een enige en forfaitaire compensatoire vergoeding door de werkgever wanneer hij, binnen 15 dagen na het einde van de arbeidsovereenkomst, niet afziet van de effectieve toepassing van het concurrentiebeding.
Het is niet gratis:
  • Het minimumbedrag van deze vergoeding is gelijk aan de helft van het brutoloon van de werknemer, dat overeenstemt met de toepassingsduur van het beding.
  • Voorbeeld: een concurrentiebeding wordt voorzien voor 1 jaar. De vergoeding bedraagt ten minste 6 maanden van het brutoloon.
  • Deze voorwaarden zijn cumulatief. Wanneer aan één ervan niet is voldaan, is het gehele beding nietig.
https://werk.belgie.be/nl...t/niet-concurrentiebeding
Voor een jaar non-compete moeten ze minstens 6 maanden brutoloon betalen. Meer dan een jaar kan niet.

Dus niet van toepassing op een klant in het buitenland.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Pizza_Boom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-07 00:15
Zoiets zou in Nederland ook moeten komen. En het inkomensdrempel en de vergoeding. Jij wilt als WG nog over de tijd van jouw voormalig werknemer beschikken/beslissen? Dan zal je hem daar ook een vergoeding voor moeten betalen. Misschien stopt op die manier de idioterie van doorsnee medewerkers bediening in een strandtent (alias scholieren die voor 4-5 euro per uur werken) een concurrentiebeding voor de omliggende 15 km voor 2 jaar geven.

[ Voor 11% gewijzigd door Pizza_Boom op 17-01-2022 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HSG

HSG

In mijn ogen is dat de verkeerde manier hoe je met nieuwe werknemers om gaat. Uitspraken als "laat hem maar zwemmen' betekend niets anders dan "we hebben geen tijd en zin om iemand in te werken en hem wegwijs in het bedrijf te maken".

[ Voor 25% gewijzigd door HSG op 17-01-2022 07:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lisper
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 25-07 11:02
Pizza_Boom schreef op zondag 16 januari 2022 @ 23:57:
Zoiets zou in Nederland ook moeten komen. En het inkomensdrempel en de vergoeding. Jij wilt als WG nog over de tijd van jouw voormalig werknemer beschikken/beslissen? Dan zal je hem daar ook een vergoeding voor moeten betalen. Misschien stopt op die manier de idioterie van doorsnee medewerkers bediening in een strandtent (alias scholieren die voor 4-5 euro per uur werken) een concurrentiebeding voor de omliggende 15 km voor 2 jaar geven.
Een concurrentiebeding zou helemaal verboden moeten worden, werkgevers moeten maar op andere manieren zorgen dat ze personeel aan zich binden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:24
Plexieglas schreef op zondag 16 januari 2022 @ 15:25:
[...] • Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): Moeilijk voor Belgen [...]
Ik snap deze niet helemaal. Hoezo is het moelijk om alles wat je daarvoor hebt benoemd op te sommen om tot een bruto package op jaarbasis te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:49

rapture

Zelfs daar netwerken?

Caelorum schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:09:
[...]

Ik snap deze niet helemaal. Hoezo is het moelijk om alles wat je daarvoor hebt benoemd op te sommen om tot een bruto package op jaarbasis te komen?
In België zijn er veel extralegale voordelen om de bruto zo laag mogelijk te houden. Prijskaartjes verzinnen voor de natura is niet gemakkelijk.

Een Belg zal niet voor een cafetariaplan kiezen, want dat is of dit of dat. Zal eerder voor en maaltijdcheques en ecocheques en pensioensparen en hospitalisatieverzekering en GSM en laptop en auto en 12 ADV dagen en ... kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pizza_Boom
Lisper schreef op maandag 17 januari 2022 @ 09:53:
[...]

Een concurrentiebeding zou helemaal verboden moeten worden, werkgevers moeten maar op andere manieren zorgen dat ze personeel aan zich binden.
Absoluut, maar dit is stap 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:35

mwa

rapture schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:18:
[...]

In België zijn er veel extralegale voordelen om de bruto zo laag mogelijk te houden. Prijskaartjes verzinnen voor de natura is niet gemakkelijk.

Een Belg zal niet voor een cafetariaplan kiezen, want dat is of dit of dat. Zal eerder voor en maaltijdcheques en ecocheques en pensioensparen en hospitalisatieverzekering en GSM en laptop en auto en 12 ADV dagen en ... kiezen.
Ik zie het meerdere malen voorbijkomen (en ja, ik kan het ook googlen) maar wat is hemelsnaam een maaltijdcheque? Een bonnetje waarmee je s'avonds bij de Maccie een menuutje kan halen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-07 21:20
mwa schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:32:
[...]

Ik zie het meerdere malen voorbijkomen (en ja, ik kan het ook googlen) maar wat is hemelsnaam een maaltijdcheque? Een bonnetje waarmee je s'avonds bij de Maccie een menuutje kan halen? 8)7
Op https://werk.belgie.be/nl/themas/verloning/maaltijdcheques staat het uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HSG

HSG

mwa schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:32:
[...]

Zoverre ik weet is dit onder andere in België en Frankrijk heel normaal. Dan kun je op de kosten van de baas 's middags een warme maaltijd krijgen. Een stuk gezonder dan de Mac.

[ Voor 3% gewijzigd door HSG op 17-01-2022 10:47 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als je iemand zo laat werken ben je simpelweg geen senior, dan heb je niet de kennis en vaardigheden die nodig zijn om als senior een junior of medior te coachen. Als iemand duidelijk merkt dat hij begeleiding tekort komt en het gevoel heeft niet bij jou terecht te kunnen dan moet je daar wat aan doen en tijd voor hem vrij maken.
Vaak is zo'n iemand 'senior' omdat hij het werk al zo lang doet, niet omdat hij de senior titel verdiend.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pete2620
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08-07 11:53
Net begonnen met een nieuwe baan, dus tijd voor een post:

Members only:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
HSG schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:47:
[...]

Zoverre ik weet is dit onder andere in België en Frankrijk heel normaal. Dan kun je op de kosten van de baas 's middags een warme maaltijd krijgen. Een stuk gezonder dan de Mac.
Ik krijg 8 euro maaltijdchecques per dag. Dit komt neer op +-160 euro/maand bij een volledig gewerkte maand. Maaltijdchecques krijg je enkel wanneer je 4u of meer gewerkt hebt op een dag. Net zoals je loon wordt je maaltijdchecqueskaart (bankkaart formaat) maandelijks opgeladen met een bedrag dat overeenkomt met het aantal gewerkte dagen. Van deze 8 euro is er een eigen bijdrage van 1,xx euro (ik ken het exacte bedrag niet vanbuiten).

Als alleenstaande betaal ik hier zo goed als al mijn eten/drinken mee wanneer ik ga winkelen in de supermarkt. Voor pakweg 20-30 euro netto eet ik dus een hele maand. Thuis drink ik voor 95% kraantjeswater dus dat is ook een grote kostenbesparing tijdens het winkelen in de supermarkt.

Er zijn ook redelijk wat restaurants die maaltijdchecques aanvaarden. Mocht ik dus geld over hebben kan ik op die manier ook 'goedkoop' op restaurant.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Laatst online: 27-07 01:33

Michelli

LL.M

stormbreaker schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 22:04:
[...]

Ben nog heel recent WO afgestudeerd, maar had niet echt een plaats in het formulier dat erbij te zeggen.
Schaal 10 trede 1 gok ik? Want dat is inderdaad vrij gangbaar voor iemand die recent is afgestudeerd. Ben ook in deze schaal begonnen tijdens mijn traineeship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flashtoo
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-12-2024
Pete2620 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 13:45:

***members only***
Members only:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frame164
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 11-03 20:31
Tsurany schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:25:
[...]

Vaak is zo'n iemand 'senior' omdat hij het werk al zo lang doet, niet omdat hij de senior titel verdiend.
Ik had het daar vanmiddag toevallig ook over met een collega. Zeker in deze tijd van functioneringsgesprekken zijn er altijd weer een hoop mensen teleurgesteld omdat ze als feedback krijgen dat ze niet senior genoeg zijn voor een echte seniorrol (en bijbehorende beloning). Een vaak komen ze zelf ook met, wat jij al aangeeft, dat ze zoveel jaren ervaring hebben. Maar er is vaak verwarring tussen senioriteit en werkervaring (en vaak ook nog de leeftijd). Als senior wordt meer verwacht dan alleen dat je heel goed bent in je werk. Je hoeft ook helemaal niet supergoed te zijn op je vakgebied om senior te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 12:46

***members only***
Dat is best aardig! Wat houdt je functie precies in? Binnen ons bedrijf kennen we deze titel ook, maar dan voor de helft van het salaris. Dan wel geen randstad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoqic
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-05 21:55
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 22
• Opleiding: HBO Accountancy en Pre-master Accountancy afgerond. Nu beginnen aan master accountancy
• Werkervaring: 5 maanden werkervaring, 5 maanden stage
• (Woon) Locatie: Overijssel

2. Wat doe je:
• Functie: Assistent accountant Audit
• Werkgever/branche: Accountantskantoor
• (Werk) Locatie(s): Overijssel
• Aantal vakantiedagen: 27
• Gewerkte uren/week: 32 uur werk + 8 uur studie, waarvan 50% wordt uitbetaald.
• Reistijd: kantoor 15 min, klant gemiddeld 30-45 min
• Werkdruk: redelijk hoog

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): 2450 voor 40 uur
• Vakantiegeld: 8%
• Bonus, toeslagen, etc: geen
• Dertiende/veertiende maand: n.v.t.
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 31.750

• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: weet ik zo even niet
• Type pensioenregeling / pensioenfonds: weet ik zo even niet
• Mobiliteit per jaar: A segment lease
• Overige: studiekosten worden betaald (6500 euro per jaar) Afbouw van deze schuld is 1/3 per jaar.
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 31.750

Ik heb het naar mijn zin op mijn werk en de dagen vliegen als een gek voorbij. Ik leer ook echt super veel. Echter als ik soms kijk naar de privé uren die ik steek in studie (uiteraard zelf voor gekozen haha) en de tarieven waar ik voor weggezet word dan vind ik mijn salaris toch nog best tegenvallen. Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34

***members only***
Jaw drop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HSG

HSG

Grim schreef op maandag 17 januari 2022 @ 15:58:
[...]

Ik krijg 8 euro maaltijdchecques per dag. Dit komt neer op +-160 euro/maand bij een volledig gewerkte maand. Maaltijdchecques krijg je enkel wanneer je 4u of meer gewerkt hebt op een dag. Net zoals je loon wordt je maaltijdchecqueskaart (bankkaart formaat) maandelijks opgeladen met een bedrag dat overeenkomt met het aantal gewerkte dagen. Van deze 8 euro is er een eigen bijdrage van 1,xx euro (ik ken het exacte bedrag niet vanbuiten).

Als alleenstaande betaal ik hier zo goed als al mijn eten/drinken mee wanneer ik ga winkelen in de supermarkt. Voor pakweg 20-30 euro netto eet ik dus een hele maand. Thuis drink ik voor 95% kraantjeswater dus dat is ook een grote kostenbesparing tijdens het winkelen in de supermarkt.

Er zijn ook redelijk wat restaurants die maaltijdchecques aanvaarden. Mocht ik dus geld over hebben kan ik op die manier ook 'goedkoop' op restaurant.
Ik mag wel aannemen dat je op deze manier best wel veel bespaard op eten en drinken en dat het een hoop kan schelen met de maandelijkse boodschappen.

Ik werk in Nederland 40 uur per week dus 8 uur per dag maar dan woon ik wel samen dus veel zal ik niet besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:31
Xoqic schreef op maandag 17 januari 2022 @ 20:35:
1. Wie ben je:
• Opleiding: HBO Accountancy en Pre-master Accountancy afgerond. Nu beginnen aan master accountancy

2. Wat doe je:

3. Wat verdien je:

• Overige: studiekosten worden betaald (6500 euro per jaar) Afbouw van deze schuld is 1/3 per jaar.

Ik heb het naar mijn zin op mijn werk en de dagen vliegen als een gek voorbij. Ik leer ook echt super veel. Echter als ik soms kijk naar de privé uren die ik steek in studie (uiteraard zelf voor gekozen haha) en de tarieven waar ik voor weggezet word dan vind ik mijn salaris toch nog best tegenvallen. Wat vinden jullie?
De salarissen zijn in een kleine 10 jaar tijd niet veel gestegen blijkbaar plus dat je toen nog een B-segmenter kreeg. Met A-segment lease bedoel je dan iets zoals een Aygo neem ik aan?

Verder prima, andere kantoren doen het vast niet veel beter. Wat belangrijk is in jouw situatie is dat je veel leert, de werkdruk te behappen is en je daarmee goed je studie er naast kunt doen.
Je zult zien dat je de komende jaren gestaag stijgt in in kennis, kunde, functie en daarmee ook salaris.

Oh en je uurtarief is leuk, kijk ook even wat er jaarlijks wordt afgeboekt op een klant omdat er een fee van x is afgesproken maar de besteding qua uren veel hoger ligt dan dat (probleem van je manager) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete2620
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08-07 11:53
Members only:

Members only:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:26
@Pete2620
Members only:

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 12:46
Pete2620 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 09:21:
***members only***

***members only***
Ah kijk dat is toch iets anders dan de IT consultant bij ons :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Laatst online: 11:47
Xoqic schreef op maandag 17 januari 2022 @ 20:35:
1. Wie ben je:

2. Wat doe je:

3. Wat verdien je:

Ik zou ik deze fase van je carrière niet al teveel focussen op de verhouding tarief vs salaris.

Daarnaast kan je makkelijk vergelijken met studie genoten toch? Over het algemeen is salaris daar geen groot geheim eerste jaar, aangezien de big 4 kantoren standaard startsalarissen hanteren.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:53
Net mijn jaarlijkse beoordeling weer gehad. Mooie verhoging van 10,5% kunnen realiseren bij dezelfde werkgever. Verder een uitstekend jaar gehad qua uitdaging en prestaties dus ben erg tevreden :)

Members only:

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:33
Pete2620 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 09:21:
***members only***

***members only***
Members only:

[ Voor 24% gewijzigd door Paprika op 18-01-2022 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalGamer385
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-07 08:51
Ik heb een aanbod gekregen en ik ben benieuwd naar jullie meningen/ervaringen

Members only:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Michelli
  • Laatst online: 27-07 01:33

Michelli

LL.M

In september voor een ander ministerie gaan werken.
Members only:

Werkte hiervoor 40 uur per week (met dus 204 uur compensatieverlof), maar vind een dag minder werken per week eigenlijk veel fijner.

Plan voor dit jaar is om onder meer het OSCP (te proberen) te halen. Daarnaast training aan het volgen voor een product dat we aan het uitrollen zijn en waar ik bij betrokken ben (dit gaat niet van het opleidingsbudget af).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThePsycho
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:13

ThePsycho

Biertje?

DigitalGamer385 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:21:

***members only***
Klinkt voor mij als een prima start, daar begon in 2-3 jaar geleden ook mee.
Wat mij betreft zou ik vooral kijken hoe ze je na 1 jaar laten groeien.

ID.3 Pro 58 kWh | Ede | 5740 Wp | PVOutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macmellow
  • Laatst online: 28-07 13:52

***members only***
Prima startsalaris, zou inderdaad in de gaten houden hoe ze je laten groeien. Als je kansen pakt en verantwoordelijkheid neemt kan het hard gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:52
Situatie was:
nowherebound123 schreef op zondag 28 november 2021 @ 14:02:
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 31
• Opleiding: HBO Software Engineering
• Werkervaring: 5 jaar
• (Woon) Locatie: Eindhoven

2. Wat doe je:
• Functie: Software Developer
• Werkgever/branche:
• (Werk) Locatie(s): Eindhoven
• Aantal vakantiedagen: 25
• Reistijd: 60 min
• Werkdruk: Fluctueert, vaak hoog

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): € 3000
• Vakantiegeld:
• Dertiende/veertiende maand: geen
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 36000

Werk bij een klein creatief bedrijf als software ontwikkelaar. Ben binnen mijn vakgebied het meest senior en daarmee lead en eindverantwoordelijk voor uitvoering in grote projecten, die ik op technisch vlak coördineer.

Collegae zijn fantastisch, werk vaak leuk maar salars blijft (gevoelsmatig achter) met 3000 bruto.
Ben aan het solliciteren geslagen, en dat gaat wel boven verwachting gemakkelijk. Ben bij mijn huidige bedrijf doorgerold vanuit afstudeerstage dus heb nooit echt hoeven solliciteren, maar de gesprekken gaan erg goed.

Ik heb van een aantal partijen een aanbod ontvangen en er zijn er twee die ik ook daadwerkelijk overweeg:

Bedrijf A, heeft al aangegeven dat hier nog wel wat onderhandelruimte is
2. Wat doe je:
• Functie: Senior Software Developer
• Werkgever/branche:
• (Werk) Locatie(s): Nijmegen
• Aantal vakantiedagen: 28

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): € 3900
• Reiskostenvergoeding: 19 ct per km

Bedrijf B
2. Wat doe je:
• Functie: Software Architect
• Werkgever/branche:
• (Werk) Locatie(s): Arnhem

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): € 4700

Is het 'gebruikelijk' met een eerste bod akkoord te gaan, of doet een werkgever dit bod met de verwachting uiteindelijk hoger uit te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:25
nowherebound123 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 20:43:
Situatie was:

[...]

Ben aan het solliciteren geslagen, en dat gaat wel boven verwachting gemakkelijk. Ben bij mijn huidige bedrijf doorgerold vanuit afstudeerstage dus heb nooit echt hoeven solliciteren, maar de gesprekken gaan erg goed.

Ik heb van een aantal partijen een aanbod ontvangen en er zijn er twee die ik ook daadwerkelijk overweeg:

2. Wat doe je:
• Werkgever/branche:

3. Wat verdien je:

Bedrijf B
2. Wat doe je:
• Werkgever/branche:

3. Wat verdien je:

Is het 'gebruikelijk' met een eerste bod akkoord te gaan, of doet een werkgever dit bod met de verwachting uiteindelijk hoger uit te komen?
Het woord 'bod' zegt al genoeg: dat is om te onderhandelen. En aangezien je zelf al aangeeft dat het solliciteren makkelijker gaat dan je verwacht: wat heb je te verliezen? Ik zou zeggen, doe een stevig tegenbod ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11:50
Inmiddels ruim een half jaar werkzaam bij mijn huidige werkgever. Na de overstap uit de accountancy was het zeker even wennen. Maar per 1 januari is het weer tijd voor een update!
Al met al ontzettend tevreden met de arbeidsvoorwaarden :)
Members only:

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredpret
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-07 15:48
1. Wie ben je:
Leeftijd: 27
Opleiding: Geen
Werkervaring: 3 jaar telesales, 5 jaar klantenservice waarvan 2 jaar leidinggevend. 7 maanden QA Engineer
(Woon) Locatie: Randstad

2. Wat doe je:
Functie: QA Engineer
Werkgever/branche: E-commerce
• (Werk) Locatie(s): Amsterdam
Aantal vakantiedagen*: 26
Gewerkte uren/week*: 40
Reistijd**: Werk voornamelijk thuis, anders 20 minuten fietsen naar kantoor
Werkdruk: Ene sprint drukker dan de ander, relatief gebalanceerd

3. Wat verdien je:
Vast maandsalaris (bruto): € 2750
Vakantiegeld: 8%
Bonus, toeslagen, etc: 1% jaarlsalaris per jaar
Dertiende/veertiende maand: Nee
Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 35500

4. Secundaire arbeidsvoorwaarden:

Bijdrage werkgever in pensioeninleg €100 pm
Type pensioenregeling / pensioenfonds Geen idee
Mobiliteit per jaar **** € nvt
Overige: Korting op sportschool en gratis e-bike voor werk

Naar aanleiding van mijn eindejaars gesprek ben ik toch even gaan kijken wat ik kan gaan doen. Werk nu als Junior QA Engineer ongeveer 7 maanden. Dat wil ik graag blijven doen. Heb nog geen certificaten gehaald, die wil ik graag halen. TMAP en ISTQB, weet alleen niet waar ik die kan halen, iemand hierover advies?

Vraag mij verder af, wat verstandig is. Ik ben 4 jaar aan de slag bij de huidige werkgever, is prima, maar ik ben wel toe aan iets nieuws op de termijn. Daarom certificaten halen, meer werkervaring opdoen en langzamerhand rond kijken.

Volgende week ga ik aanbod krijgen bij huidige werkgever voor een verhoging van salaris. Vraag mij af wat redelijk is om te vragen? Ik ben erg groen in IT, wel zeer leergierig en heb een positieve eindbeoordeling gekregen over afgelopen 6 maanden van 2021.

[ Voor 3% gewijzigd door fredpret op 18-01-2022 21:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:03

The Executer

Lekker belangrijk!

Momenteel bezig met een sollicitatie, en ik moet zeggen, het loonaanbod valt me ietwat tegen. Verder zijn er wel weer voordelen. Eerst huidig:

Members only:

Het aanbod wat ik heb gekregen is bij een bedrijf op < 1 km van huis. Hiermee heb ik dus praktisch geen reistijd meer, en kan er een auto weg (€ 35/m verzekering geloof ik, net zo iets qua wegenbelasting per 3 maanden. Huidige werkgever biedt mij geen reële kansen om door te groeien ondanks dat ik heb bewezen dat ik de kunde wel heb en een meer dan prima teamspeler ben. Dit, terwijl collega's plotseling wel blijken te kunnen promoveren. Terug de deta in gegaan, qua loon niets veranderd, wel nog steeds SD / WPO niveau klussen en daar lijkt niets aan te gaan veranderen, ze vinden het wel prima schijnbaar. Ik niet meer, dus tijd om voor mijzelf er wat aan te gaan doen.

Aanbod:
Members only:

Members only:

[ Voor 6% gewijzigd door The Executer op 18-01-2022 21:53 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmorkMidas
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 31-10-2023
Members only:

Members only:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dat dacht ik ook, igg een totaal andere functie als bij ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
The Executer schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 21:34:
Momenteel bezig met een sollicitatie, en ik moet zeggen, het loonaanbod valt me ietwat tegen. Verder zijn er wel weer voordelen. Eerst huidig:

***members only***

Het aanbod wat ik heb gekregen is bij een bedrijf op < 1 km van huis. Hiermee heb ik dus praktisch geen reistijd meer, en kan er een auto weg (€ 35/m verzekering geloof ik, net zo iets qua wegenbelasting per 3 maanden. Huidige werkgever biedt mij geen reële kansen om door te groeien ondanks dat ik heb bewezen dat ik de kunde wel heb en een meer dan prima teamspeler ben. Dit, terwijl collega's plotseling wel blijken te kunnen promoveren. Terug de deta in gegaan, qua loon niets veranderd, wel nog steeds SD / WPO niveau klussen en daar lijkt niets aan te gaan veranderen, ze vinden het wel prima schijnbaar. Ik niet meer, dus tijd om voor mijzelf er wat aan te gaan doen.

Aanbod:

***members only***

***members only***
Weet niet wat het verschil is tussen noorden en midden Nederland.
Maar iemand MBO van school ICT N4 krijgt dat al zowat.

En je hebt 12 jaar ervaring?, of ben ik de enigste die dat denkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 18-01-2022 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZTeD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-07 20:25

***members only***

Aanbod:

***members only***

***members only***
Friesland is gewoon niet heel gunstig, maar in de randstad kan je in de detachering als goede support medewerker prima 3K + auto verdienen..

Ik zou zeker iets hoger inzetten, helemaal met 12 jaar ervaring.
Banen zat op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
Ik snap dat de afstand een grote invloed heeft (ik kom van 2,5 uur op een dag, zit nu onder het uur), maar ik vind het aanbod zelf eigenlijk niet echt fantastisch.

***members only***
Ik hoop dat je de reistijd leuk blijft vinden. Is bij mij een van de redenen geweest om naar wat anders te gaan kijken. Ik kom ook van 2,5 uur per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 08:18

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Situatie was:

[...]

2. Wat doe je:
• Werkgever/branche:

3. Wat verdien je:

Bedrijf B
2. Wat doe je:
• Werkgever/branche:

3. Wat verdien je:

Onderhandelen is vaak goed mogelijk, soms beter op secundaire dan op primaire arbeidsvoorwaarden.

Los van dat zou ik in dit geval vooral kijken naar de functie inhoud. Wat spreekt je het meest aan, waar liggen je toekomstkansen. (Gezien het, afgaans op de functietitel, om 2 totaal verschillende functies gaat.)

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
fredpret schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 21:11:
TMAP en ISTQB, weet alleen niet waar ik die kan halen, iemand hierover advies?
https://isqi.org/en/12-software-testing
https://www.exin.com/certifications?f%5B0%5D=program%3A111

Beide prima te doen met zelfstudie, boekje kopen, goed naar de examengids en oefenexamens kijken, zestig multiple choice vraagjes geloof ik.. 😗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
  • Laatst online: 29-07 14:02
itons schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:45:
[...]

Beide prima te doen met zelfstudie, boekje kopen, goed naar de examengids en oefenexamens kijken, zestig multiple choice vraagjes geloof ik.. 😗
Voor TMAP hoef je geeneens een boekje te kopen. Deze is gewoon gratis online in NL & EN te downloaden :)

https://www.tmap.net/page/tmap-suite

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DirkDW2
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16-01 11:03
DirkDW2 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 13:57:
Ik zal van functie veranderen in het bedrijf, op eigen aanvraag. Opslag is mooi meegenomen.
***members only***
Members only:

[ Voor 38% gewijzigd door DirkDW2 op 28-01-2022 13:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Maurice079 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 21:10:
Inmiddels ruim een half jaar werkzaam bij mijn huidige werkgever. Na de overstap uit de accountancy was het zeker even wennen. Maar per 1 januari is het weer tijd voor een update!
Al met al ontzettend tevreden met de arbeidsvoorwaarden :)

***members only***
dat is zeker niet slecht. Zonder alle details te delen zit ik met 40 jaar en een jaar of 17 werkervaring niet heel veel hoger (€5600, werkgever betaald volledig pensioen, 38 uur per week). Ik merk ook bij het solliciteren dat salarissen niet heel veel hoger gaan in mijn functie (en opleiding. Dat wil nog wel eens schelen. ik heb HBO en QC. Als je RC hebt is het vaak wel een ander verhaal).

[ Voor 7% gewijzigd door thejoker80 op 19-01-2022 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:43
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
thejoker80 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:39:
[...]

dat is zeker niet slecht. Zonder alle details te delen zit ik met 40 jaar en een jaar of 17 werkervaring niet heel veel hoger (€5600, werkgever betaald volledig pensioen, 38 uur per week). Ik merk ook bij het solliciteren dat salarissen niet heel veel hoger gaan in mijn functie (en opleiding. Dat wil nog wel eens schelen. ik heb HBO en QC. Als je RC hebt is het vaak wel een ander verhaal).
Klopt inderdaad! Denk dat hier nog voldoende tot mogelijkheden tot ontwikkeling en doorgroei liggen, maar het plafond zal inderdaad wel in zicht komen. Wellicht pak ik de RC-opleiding nog een keer op. Zeker in de meer corporate-omgevingen wordt daar zwaarder aan getild en werkt het gemis ervan drukkend op het salaris.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:03

The Executer

Lekker belangrijk!

Ah, dat scheelt, dan ben ik iig nog niet gek :P . Eigenlijk nooit eerder echt met onderhandelingen gezeten, 2 keer een baan gehad waarbij ik blij was dat ik aan het werk kon en verder geen eisen heb gesteld.

M.b.t. jou verhaal... Bijna niet serieus te nemen hoe ze je behandelden. Klinkt alsof het goed is dat je daar weg bent gegaan.
Ik zit nu zelf ook met concurrentiebeding en klantenbeding. Voordeel is dat dit bedrijf geen klant is, en totaal niet concurrerend want hele andere sector. Hopelijk heb ik daar straks geen last meer van. Het zorgde er voor dat ik in praktisch het hele noorden niets kon.
Mektheb schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 22:44:
[...]

Weet niet wat het verschil is tussen noorden en midden Nederland.
Maar iemand MBO van school ICT N4 krijgt dat al zowat.

En je hebt 12 jaar ervaring?, of ben ik de enigste die dat denkt.
Verschil zit zo op €500 tot €1000 geloof ik. Starters krijgen voor SD werk vaak zo rond de 1800 bruto.
Pizza_Boom schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 23:08:
[...]
Ik snap dat de afstand een grote invloed heeft (ik kom van 2,5 uur op een dag, zit nu onder het uur), maar ik vind het aanbod zelf eigenlijk niet echt fantastisch.
Ik ben op zich gewent om 45 minuten onderweg te zijn. Zit ik bij mijn eigen werkgever heb ik 20 minuten, en dat vind ik eigenlijk wel de sweetspot moet ik bekennen.

Heb ze inmiddels een reply teruggestuurd dat deze functie naar mijn idee meer richting de 2800 / 3000 gaat (en dan zit ik nog laag) en dat ik graag hoor van ze wat er mogelijk is. Ben benieuwd.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:31
Maurice079 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 11:27:
[...]

Klopt inderdaad! Denk dat hier nog voldoende tot mogelijkheden tot ontwikkeling en doorgroei liggen, maar het plafond zal inderdaad wel in zicht komen. Wellicht pak ik de RC-opleiding nog een keer op. Zeker in de meer corporate-omgevingen wordt daar zwaarder aan getild en werkt het gemis ervan drukkend op het salaris.
Heb je al wel je Msc?
RA/RC opent bepaalde deuren die zonder titel gesloten blijven, maar als je niet per se bij dergelijke organisaties wilt werken is dat zo'n ramp niet heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
B-Real schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 13:06:
[...]

Heb je al wel je Msc?
RA/RC opent bepaalde deuren die zonder titel gesloten blijven, maar als je niet per se bij dergelijke organisaties wilt werken is dat zo'n ramp niet heb ik het idee.
MSc heb ik nooit afgemaakt. Ik heb alle vakken behaald, maar door het duale traject nooit de motivatie meer gehad om mijn scriptie te schrijven. Ik ben van mening dat mijn theoretische kennis zeker in orde is, maar bij grotere organisaties zal ik absoluut een streep achter hebben tov studiegenoten welke hun studie wel hebben afgemaakt. Vandaar dat ik vind dat ik in mijn situatie niks te klagen heb. Als ik zou willen switchen van werkgever zal het me heus nog wel eens achtervolgen, maar ik heb de keuze heel bewust gemaakt en sta daar nog steeds achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterM007
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-07 15:55

Aanbod:

***members only***

***members only***
Ongeacht of je in het Noorden werkt; ik vind dit met 12 jaar werkervaring erg karig, zeker voor 40 uur/per week. Ik denk dat je wel 3000 bruto kunt krijgen als je goed zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-07 21:55

Secsytime

Automagisch

B-Real schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 13:06:
[...]

Heb je al wel je Msc?
Dat is ook wat overdreven hoor, die deuren zijn echt niet "gesloten". Het is veelal bij (semi) overheidsinstellingen dat ze daar een voorkeur hebben, maar daar hoef je voor een marktconform salaris toch niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:52
Situatie was:

[...]

2. Wat doe je:
• Werkgever/branche:

3. Wat verdien je:

Bedrijf B
2. Wat doe je:
• Werkgever/branche:

3. Wat verdien je:

inmiddels in goed overleg het tweede bod geaccepteerd, vond het een mooi aanbod voor mijn ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Laatst online: 11:47
Maurice079 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:05:
[...]

MSc heb ik nooit afgemaakt. Ik heb alle vakken behaald, maar door het duale traject nooit de motivatie meer gehad om mijn scriptie te schrijven. Ik ben van mening dat mijn theoretische kennis zeker in orde is, maar bij grotere organisaties zal ik absoluut een streep achter hebben tov studiegenoten welke hun studie wel hebben afgemaakt. Vandaar dat ik vind dat ik in mijn situatie niks te klagen heb. Als ik zou willen switchen van werkgever zal het me heus nog wel eens achtervolgen, maar ik heb de keuze heel bewust gemaakt en sta daar nog steeds achter :)
Hier exact dezelfde situatie en overweging. Het was een hele bewuste keuze in mijn Master scriptie niet meer af te ronden, al denk ik nu paar jaar later weleens had ik het misschien toch maar gedaan.

Ik denk dat jij sowieso weinig te klagen hebt over je voorwaarden en ook prima nog wat financiële stappen kan maken zonder direct een MSc of RA/RC titel te hebben.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuniq
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06:38
Maurice079 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:05:
[...]

Mooi pakket! De MSc zal voornamelijk een bottleneck worden wanneer je het nog ambieert een paar stappen omhoog te zetten.

Afhankelijk van je ambities zou ik het dus wel sterk aanbevelen om je MSc af te maken, getuigt ook van een stukje discipline om het af te maken, zeker als je het theoretisch allemaal goed af gaat. Daarentegen is een RC vooral "nice to have" vanuit mijn perspectief.

Wat je veelal ziet dat vanaf een bepaald functieniveau er eigenlijk altijd wel wordt gevraagd om minimaal MSc (met RC/RA preferred). Dit speelt inderdaad vooral wanneer je een overstap wilt maken, intern wordt er vaak erg weinig naar gekeken. Bij een overstap is het dan toch lastig als je deze 'check in de box' niet hebt.

Wat betreft deuren die al dan niet open zouden gaan met een RC/RA titel. Voor business finance speelt dit niet m.i.; dan is relevante ervaring vele malen belangrijker. Bij meer technische finance functies als Accounting director/internal controls zie je dan weer vaker dat een RA wel gevraagd wordt.

Bij multinationals speelt dit vaak juist minder dan bij meer "Nederlandse bedrijven"/overheid. Veel buitenlandse collega's van mij hebben geen titel, simpelweg omdat een dergelijk traject/titel daar niet bestaat. Soms doen ze een MBA of CMA achtige opleiding, maar erg vaak hebben ze enkel hun MSc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diepie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-07 11:36
itons schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:45:
[...]

En voor de foundation level van ISTQB :

https://www.istqb.org/dow...tion-level-documents.html

De syllabus bevat genoeg informatie om een examen mee te kunnen doen en er staan wat proefexamens bij.

Cabauw/Lopik; 26 x 370 Wp (12 x O/ZO, 14 x W/ZW) 9,6 kWp

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Valandin
  • Laatst online: 07-06 18:23
We gaan door :)

Members only:

Members only:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

Tijd voor weer eens een update. Ook alweer twee jaar terug voor het laatst.

Members only:

Members only:

[ Voor 3% gewijzigd door qadn op 20-01-2022 17:10 ]

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:44

The Eagle

I wear my sunglasses at night

@qadn Ik neem aan dat je principal consultant bent, geen principle consultant. Die laatste is er een van principes ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-07 12:12
Nieuw jaar, nieuw salaris.

Members only:

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

The Eagle schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 16:09:
@qadn Ik neem aan dat je principal consultant bent, geen principle consultant. Die laatste is er een van principes ;)
|:( niet alleen principal, ook dyslectisch.

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-01 22:53

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Valandin schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 14:40:
We gaan door :)

***members only***

***members only***
Netjes! Hoe ben je uiteindelijk de data kant ingerold vanaf support werk, doorgroeien binnen hetzelfde bedrijf?

[ Voor 6% gewijzigd door BroWohsEdis op 20-01-2022 17:12 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Laatst online: 07-06 18:23
BroWohsEdis schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 17:12:
[...]

Netjes! Hoe ben je uiteindelijk de data kant ingerold vanaf support werk, doorgroeien binnen hetzelfde bedrijf?
Members only:
Pagina: 1 ... 113 ... 214 Laatste

Let op:
De TS is geüpdatet: voor het posten van lijstjes graag het nieuwe format gebruiken.

Dit topic is bedoeld om arbeidsvoorwaarden in relatie tot functie, werkzaamheden en achtergronden te delen.

Beperk vragen en bijbehorende reacties tot:
* redelijkheid van de arbeidsvoorwaarden gegeven het profiel
* verduidelijking van de arbeidsvoorwaarden en/of het profiel
Geen discussies! Daarvoor zijn andere topics.

Reageer je voor de 2e maal kort achter elkaar dan ben je waarschijnlijk offtopic aan het discussiëren Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/wink.gif. Verplaatst dan de discussie naar Algemeen arbeidsmarkt topic
Idem bij gebruik van ~~~~~~~~~~~~~~~[offtopic] tags.

Uiteraard is hier ook het verbod op werving (in de breedste zin van het woord) van toepassing.

Laatste puntje:
Kloon-accounts zijn niet toegestaan. Meen je dat je een reden hebt waarom deze regel niet voor jou zou hoeven gelden, neem dan vooraf contact op met een moderator, dan kunnen we kijken wat we kunnen doen.