Hallo iedereen, nog nooit wat gepost op Tweakers, maar wel jaren rondgekeken hier.
Nu ik wat om mij heen aan het kijken ben, ben ik benieuwd of het salaris wat ik in mijn hoofd heb haalbaar is voor de volgende stap.
Ik heb binnenkort een gesprek voor Manager Servicedesk, een team van 9 medewerkers bij een IT service provider.
Ik mik op een salaris van 5.5k per maand.
Momenteel ben ik supervisor Servicedesk voor een global team van 2 medewerkers (eentje in NL, andere in Singapore) en werk hier nu iets meer dan 2 jaar.
Als ik een toekomst beeld moet schetsen, dan zie ik mezelf over X jaren hopelijk als IT Service Delivery Manager aan de slag gaan, maar weet niet hoe lastig dat is zonder de "echte" ervaring.
Bij mijn huidige werkgever ben ik wel bezig met het implementeren van SLA etc. dus ik heb er wel iets ervaring in, de uitdaging is dat dit een US based company is, die stroef is met verbeteringen aan te nemen vanuit NL.
Ben erg benieuwd naar jullie mening!
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 36
• Opleiding: MBO 3 Systeembeheer (niet afgerond)
• Werkervaring: 14 jaar
• (Woon) Locatie: Zuid-Holland
2. Wat doe je:
• Functie: Supervisor Servicedesk
• Werkgever/branche: Vliegtuig industrie
• (Werk) Locatie(s): 1 dag thuis, rest op kantoor in ZH
• Aantal vakantiedagen: 25
• Gewerkte uren/week: 40
• Reistijd: 10 minuten fietsen
• Werkdruk: zeer laag
3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): €4185
• Vakantiegeld: 8%
• Bonus, toeslagen, etc: €300 per jaar ESOP regeling, bestaat niet officieel in NL, maar soort van aandelen uitgekeerd
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €54.237
4. Secundaire arbeidsvoorwaarden en package:
• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: €390,52 per maand
• Type pensioenregeling / pensioenfonds: ASR, vrij standaard geloof ik
• Mobiliteit per jaar: €0
• Overige: business trips mogelijk naar US, Azie (na corona), creditcard van de zaak
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €58.923
[
Voor 4% gewijzigd door
jeronos op 16-11-2021 13:49
]