In het geval van mijn cabrio zal het er dus waarschijnlijk heel lang op blijven, die komt straks alleen nog met mooi weer en vakanties buiten. Maar omdat ik er ook mee op snelheid rij (in Duitsland mag hij altijd even de benen strekken) is steenslag gewoon een dingetje. Dus als dit het kan voorkomen, staat dat bij deze hoog op mijn to-do lijstje.Idutchman schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:57:
[...]
PPF zie je echt niks van. Ik had het anders ook niet laten plaatsen. Het hangt er wel vanaf wie het plaatst.
Als je echt kiest voor 'the real deal', dan zit het jaren en zie je er niks van. Over die PPF is weer de coating aangebracht, dus het is alsnog behandeld tegen vuil, waterafstotend etc.
Optisch ziet dat er ook echt wel beter uit. Maar ik schraap nu al bij mij in de wijkKnul schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:58:
Zo ziet een verlaagde E36 cabrio er uit:
[Afbeelding]
Overigens had de mijne minder zin zaterdag, na vijf weken stil te hebben gestaan.
[Afbeelding]

Dit is al een oudere foto (uit 2013):

Op de katalysator zie je wat krassen, maar het gros van de beschadigingen zit op de balken links en rechts van de middentunnel. Bij het afrijden van een hogere drempel raken die helaas nog weleens de grond en daar zitten dus ook diepe krassen in. Ook de verstevigingsbalk voor de achterwielen (direct voor de benzinetank) is behoorlijk toegetakeld...
En het is voor mij onmogelijk om die drempels te ontwijken in de wijk.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier