Ondertussen de eerste keer getankt met mijn G21 330i, nu een 500km erop staan. Auto bevalt erg goed, ben vooral verbaasd over het geluid, of vooral het gebrek daaraan, of dit komt door de (optionele) dikkere ruiten of gewoon de verbeteringen tozv de F30 weet ik niet.
Auto is ook merkbaar comfortabeler dan mijn oude F30 320i met M onderstel en 18”, G21 staat op 19” en een M pakket. Auto is comfortabeler zonder in te boeten op rijgedrag. Auto heeft erg veel grip, feit dat er P zero’s onderliggen zal ook helpen.
Automaat schakelt fraaier en het motorblok klinkt 100x beter als die rauwe loop van de eerste N20 motoren. Daar heb ik me altijd behoorlijk aan geërgerd.
Gister een 200km snelweg gereden met behoorlijk druk verkeer (snelheid tussen de 100 en 135) en haalde 6.0 op 100. Qua verbruik lijkt het weinig uit te maken dus tozv een sedan.
Net even wat aan het prutsen geweest, zo was ik benieuwd hoe mijn vakantiekoffer past in het geheel.
Als je de "dekzeil"balk verwijder past hij gewoon rechtop en heb je nog ruimte over (als eea vol zou staan) om een handbagage koffer erboven te stoppen:

Lijkt erop dat er een speciaal netje bij de auto zit om bagage niet naar voren te laten gaan, maar hoe ik die vast moet maken is me nog een raadsel. Een keer uitzoeken als het minder hard regent 😉

Stoelen zijn echt subliem!

Spot de M logo’s

M "vleugels" zijn overbodig, gewoon de kofferbakruit open zetten voor extra downforce!.
pricewatch: Sandisk Ultra Fit USB 3.1 256GB Zwart
Hij is elders wel wat cheaper te krijgen zie ik
Lijkt geen hardloper te zijn, wat haal je qua read/write snelheden op die 256GB stick?
[
Voor 98% gewijzigd door
Tortelli op 19-10-2019 10:36
]