Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Siri Shortcuts] Discussie & Opdrachten

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:51

Rivanov

Apple freak

Fjeze schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 17:48:
[...]

Hoe heb je dit gedaan?

Edit: gevonden!
Hoe dan? ;)

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox One X

• Fjeze
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 26-09 00:22

Fjeze

AllesPerfect!

Opdrachten -> automatisering -> persoonlijke automatisering -> open app -> kies app -> camera kiezen -> voeg taak toe -> scripten -> open app -> app naar keuze kiezen.

Fly or Die

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
@tom.cx Had je toevallig een update gemaakt aan je Dumpert Downloader? :) Die lijkt het op iOS 13 niet meer te doen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• tom.cx
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 13-09 17:07
WhatsappHack schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 18:58:
@tom.cx Had je toevallig een update gemaakt aan je Dumpert Downloader? :) Die lijkt het op iOS 13 niet meer te doen.
Nee. Die komt er niet.

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Jammer! Die werkte best relaxt, maar dan gebruik ik voortaan voor Dumpert ook gewoon Media Mutt. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• TheKerremenke
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 20:09
Fjeze schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 18:57:
Opdrachten -> automatisering -> persoonlijke automatisering -> open app -> kies app -> camera kiezen -> voeg taak toe -> scripten -> open app -> app naar keuze kiezen.
Is er hiermee ook mogelijk om de zaklamp in het beginscherm te vervangen. Ken iemand die er nogal last van heeft (Dat ie te pas en onpas aan staat) en die niet verwijderd krijgt.

• tom.cx
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 13-09 17:07
WhatsappHack schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:54:
[...]

Jammer! Die werkte best relaxt, maar dan gebruik ik voortaan voor Dumpert ook gewoon Media Mutt. :)
Ja klopt. Ik heb alleen binnenkort geen tijd om er aan te werken. Maar wie weet is er sneller een update dan je denkt.

• iAR
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
TheKerremenke schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:54:
[...]

Is er hiermee ook mogelijk om de zaklamp in het beginscherm te vervangen. Ken iemand die er nogal last van heeft (Dat ie te pas en onpas aan staat) en die niet verwijderd krijgt.
Denk het niet. De zaklamp is geen app maar een instelling.

• hk12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 23:05
edwin99_8 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:35:
[...]

Ik heb een (aanta verschillende) automatisering(en) ingesteld. O.a. dat wanneer ik aankom op mijn huisadres dat de 4G uitgeschakeld wordt. Op één of andere manier werken al deze automatiseringen niet. NB locatievoorzieningen staat gewoon aan.... 🙁
Bij mij werkt het uitzetten van de data obv locatie ook niet kom ik zojuist achter. Niet storen icm vliegtuigmodus werkt wel uitstekend. Ik ga nog even verder puzzelen maar herken dit dus wel :)

©2004

• edwin99_8
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 12-09 11:20
harm12nl schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:20:
[...]

Bij mij werkt het uitzetten van de data obv locatie ook niet kom ik zojuist achter. Niet storen icm vliegtuigmodus werkt wel uitstekend. Ik ga nog even verder puzzelen maar herken dit dus wel :)
Ah, lijkt dus niet allemaal goed te werken!

• THE_BASE
  • Niet online
Iemand een idee hoe ik een opdracht aan maak om in één keer de foto’s die in de ‘prullenbak’ staan en 40 dagen bewaard worden te verwijderen.

Nu doe ik dat steeds handmatig, maar dat is natuurlijk een beetje dubbel-op.

MacBook  iPhone 11 Pro  Apple Watch  Apple TV  AirPods  AirPort Express

• THE_BASE
  • Niet online
Ik zou graag een lamp ingeschakeld hebben wanneer ik de wekker uit zet.

Een lamp inschakelen heb ik er in staan, maar de opdracht ‘wanneer wekker uit’ krijg ik er niet in. Ik moet kiezen voor een wekker en de lijst is leeg.

Iemand?

• paQ
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23:59
Ik probeer een opdracht te fixen dat wanneer de reistijd tot een (gegeven) adres < dan x min, er een opdracht moet worden uitgevoerd. Best eenvoudig.
Nu wil ik dat de wanneer de reistijd langer duurt dan x, de opdracht in de wacht komt te staan totdat de reistijd wel < x is, waarna de opdracht dus alsnog wordt uitgevoerd.
Hoe is dit te bewerkstelligen?

op maat gehoorbescherming en In Ear Monitors. www.cinepaq.nl

• THE_BASE
  • Niet online
Ik kijk er wellicht compleet over heen, maar waar vind ik de Siri zinnen die bij een opdracht horen.

Ik heb een ETA-opdracht en wil die oproepen met Siri. Niet te vinden in Opdrachten of Instellingen, Siri en Zoeken.

• Laank
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 22:43
THE_BASE schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 22:46:
Ik kijk er wellicht compleet over heen, maar waar vind ik de Siri zinnen die bij een opdracht horen.

Ik heb een ETA-opdracht en wil die oproepen met Siri. Niet te vinden in Opdrachten of Instellingen, Siri en Zoeken.
De naam van de opdracht is de zin die je naar Siri uit spreekt, zo werkt het hier in ieder geval tot nu toe prima.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

THE_BASE schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 22:46:

De naam van de Shortcut is vanaf nu de Siri shortcut.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox One X

• hk12nl
edwin99_8 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:33:
[...]

Ah, lijkt dus niet allemaal goed te werken!
Ik merk dat de opdracht toch prima werkt. Je krijg een melding om deze ‘lokatie’ opdracht te activeren. Klaarblijkelijk kan dit niet automatisch helaas..

©2004

• AppleFan2007
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 22:34

AppleFan2007

Lars De Vos

Ik had gelezen dat shortcuts ook naar de Mac zou komen in MacOS Catalina, ik heb de app niet gevonden. Weet er iemand of dit nog gaat komen, en zo ja wanneer?

MacBook Pro 13' 2016 256GB |  iPhone 11 64GB |  iPad 2018 128GB |  Watch serie 4 |  Airpods |  iPhone 6S 128GB | PlayStation 4 | Sonos One

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 24-09 20:16
is er een mogelijkheid dat je flitsmeister automatisch opstart nadat ik koppel met me BT auto radio zonder dat ik elke keer moet uitvoeren vanuit me lockscreen?

Bedankt alvast!

Edit hopelijk hiermee opgelost.

https://www.youtube.com/w...continue=10&v=YmyOeLqKXr4

[Voor 23% gewijzigd door Nick25 op 23-10-2019 10:43]

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
Ik probeerde een automatisering in te stellen zodat VPN automatisch ingeschakeld wordt wanneer ik met wifi netwerk verbind dat niet mijn eigen netwerk is. Kan iemand bevestigen dat dit niet mogelijk is?

• LAD93
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 06:11
Nick25 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:36:
is er een mogelijkheid dat je flitsmeister automatisch opstart nadat ik koppel met me BT auto radio zonder dat ik elke keer moet uitvoeren vanuit me lockscreen?

Bedankt alvast!

Edit hopelijk hiermee opgelost.

https://www.youtube.com/w...continue=10&v=YmyOeLqKXr4
Hiermee moet je hem nog steeds ‘uitvoeren’. AFAIK is er geen mogelijkheid om hem volledig automatisch te openen.

per aspera ad astra

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 24-09 20:16
LAD93 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:47:
[...]

Hiermee moet je hem nog steeds ‘uitvoeren’. AFAIK is er geen mogelijkheid om hem volledig automatisch te openen.
Hmm oke :( bedankt voor je snelle reply!

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Citroentaart
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 26-09 06:15
Hebben jullie ook het probleem dat je sinds watch os 6.0 geen shortcuts via de watch kan starten?

Ik krijg ‘Siri shortcuts is currently unavailable on Apple watch’.. heel erg irritant!

• THE_BASE
  • Niet online
Citroentaart schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:32:
Hebben jullie ook het probleem dat je sinds watch os 6.0 geen shortcuts via de watch kan starten?

Ik krijg ‘Siri shortcuts is currently unavailable on Apple watch’.. heel erg irritant!
Klopt, maar ik weet niet of het eerder wel kon. Vind het wel onhandig overigens.

• Citroentaart
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 26-09 06:15
THE_BASE schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 08:42:
[...]

Klopt, maar ik weet niet of het eerder wel kon. Vind het wel onhandig overigens.
Jazeker deed hij het eerst wel. Ik zei tegen me watch ‘gedimd’ en dan schakelde hij via shortcuts een Hue scène in van de Hue app.. ideaal. Dan had ik meer licht nodig en dan zei ik ‘lezen’. Maar dat werkt ineens niet meer. 8)7

• paQ
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23:59
Weet iemand waarom Siri shortcuts niet getriggerd kunnen worden door homekit?
En als ik een soortgelijke shortcut aanmaak in homekit ("converteer naar opdracht"), dan -behalve dat je dan heel erg in triggermogelijkheden beperkt bent- worden scripts niet uitgevoerd, die los (zonder homekit) perfect werken. :?

op maat gehoorbescherming en In Ear Monitors. www.cinepaq.nl

• Maart1992
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 26-09 15:13
Ik ben bezig geweest met een shortcuts voor mijn iPhone, ik wil zodra ik naar bed ga en mijn iPhone in de oplader stop dat al mijn Phillips hue lampen uit gaan. Ik heb hier en daar al zitten kijken maar ik kom er niet uit. Hebben jullie tips?

• ironic6925
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 03-08 13:32
Maart1992 schreef op maandag 11 november 2019 @ 20:19:
Ik ben bezig geweest met een shortcuts voor mijn iPhone, ik wil zodra ik naar bed ga en mijn iPhone in de oplader stop dat al mijn Phillips hue lampen uit gaan. Ik heb hier en daar al zitten kijken maar ik kom er niet uit. Hebben jullie tips?
Interessant idee. Ik heb ook even zitten puzzelen en ik denk niet dat het mogelijk is. Ik weet niet wat voor lader je hebt maar je zou daar een nfc sticker op kunnen plakken. Dan lukt het zeker.

• TheKerremenke
@Maart1992 @ironic6925

Slim stopcontact (Inner 120sp) gebruiken, welke stroom afname kan meten. Via de eve app of Home+ heb je hier mogelijkheden mee om het energieverbruik uit te lezen van de smart plug.

Zodra die aan staat, dus stroom neemt voor het opladen van de iPhone, deze koppelen aan een automatisering welke de lampen dan uitzet.

Zou eventueel kunnen of inderdaad een nfc sticker

[Voor 72% gewijzigd door TheKerremenke op 13-11-2019 12:39]

• ironic6925
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 03-08 13:32
TheKerremenke schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:24:
@Maart1992 @ironic6925

Slim stopcontact (Inner 120sp) gebruiken, welke stroom afname kan meten. Via de eve app of Home+ heb je hier mogelijkheden mee om het energieverbruik uit te lezen van de smart plug.

Zodra die aan staat, dus stroom neemt voor het opladen van de iPhone, deze koppelen aan een automatisering welke de lampen dan uitzet.

Zou eventueel kunnen of inderdaad een nfc sticker
Dat kan ook. NFC is goedkoper en automation is makkelijker. Maar slim stopcontact is mooier!

• TheKerremenke
@ironic6925 klopt. Echter kunnen oudere iPhones (ook mijn X) helaas niet zomaar nfc chips uitlezen in HomeKit zonder extra app.

Vanaf Xs/Xr gaat dat natuurlijk wel.

• bmonninkhof
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 29-07 21:48
Wie oh wie kan mij helpen... ik ben nog niet helemaal thuis in shortcuts, maar de potentie zie ik wel.
Graag zou ik het volgende willen doen:
- bestand Pages openen
- opslaan als pdf (liefst in een keer naar jpg, maar dan kan niet volgens mij)
- export pdf naar jpg
- plaats jpg op Facebook

bvd

• donpierlo
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 22:39
Ik ben vaak bezig met het scannen van documenten. Beroepsmatig moeten de facturen gescand worden naar pdf en gemaild worden naar een e-mail adres die het boekhoudprogramma heeft toegekend.
Anderzijds digitaliseer ik ook graag m'n privé facturen. Deze worden bewaard in een icloud drive map.

de workflow opzetten is geen probleem maar na het maken van de scan en het opslaan als pdf verschijnt er gewoon één blanco pagina in de pdf. Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?

(ik probeer uiteraard zoveel als mogelijk digitaal te ontvangen maar niet alle leveranciers doen dit helaas)

alvast bedankt

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 23:12
In dit topic kan ik het niet zo snel vinden.
Op dit moment heb ik de volgende shortcut automation gemaakt: wanneer carplay verbinding maakt dan open Flitsmeister + wacht 10 sec. + navigeer naar huis (Google Maps).

Deze laatste stap zou ik graag dynamisch willen maken obv de locatie van waar ik ben (thuis of werk). Dus wanneer thuis dan navigeer naar werk en vice versa.

Hoe kan ik dit inregelen?

• BlakHawk|IA
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 30-04 08:43
Ik krijg iets niet voor elkaar.

Het lijkt heel simpel en ik denk dat ik gewoon iets verkeerd doe.

Ik wil dat op een bepaalde tijd een app altijd opent, dit mag ook op de achtergrond.

Ik zit in "opdrachten".
Ik kies onderin "automatiseren"

Bij "persoonlijk" maak ik een nieuwe "persoonlijke automatisering" aan.

Ik kies bij activiteiten een tijdstip.
"volgende"
"Voeg taak toe"

Bij "apps" staat deze app niet, dus ik kies voor "Scripten"
Onder Apps, kies ik voor "Open app"
Vervolgens staat er "App" in het blauw, daar tik ik op en kan ik iedere app die geinstalleerd is toevoegen. Ik voeg de app dus toe en daarmee hoopte ik dat de app op dat tijdstip gestart zou worden.

Dat gebeurt echter niet, ik krijg op dat moment een notificatie van opdrachten en moet nog op "voer uit" drukken.

Ik wil juist dat het automatisch wordt uitgevoerd, wat doe ik verkeerd?

Model 3 LR AWD | Pearl White | 19" | Trekhaak

• meesje
BlakHawk schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:54:
Ik krijg iets niet voor elkaar.

Het lijkt heel simpel en ik denk dat ik gewoon iets verkeerd doe.

Ik wil dat op een bepaalde tijd een app altijd opent, dit mag ook op de achtergrond.

Ik zit in "opdrachten".
Ik kies onderin "automatiseren"

Bij "persoonlijk" maak ik een nieuwe "persoonlijke automatisering" aan.

Ik kies bij activiteiten een tijdstip.
"volgende"
"Voeg taak toe"

Bij "apps" staat deze app niet, dus ik kies voor "Scripten"
Onder Apps, kies ik voor "Open app"
Vervolgens staat er "App" in het blauw, daar tik ik op en kan ik iedere app die geinstalleerd is toevoegen. Ik voeg de app dus toe en daarmee hoopte ik dat de app op dat tijdstip gestart zou worden.

Dat gebeurt echter niet, ik krijg op dat moment een notificatie van opdrachten en moet nog op "voer uit" drukken.

Ik wil juist dat het automatisch wordt uitgevoerd, wat doe ik verkeerd?
Heb je de laatste optie ‘vraag voor uitvoeren’ wel uit staan?

• BlakHawk|IA
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 30-04 08:43
meesje schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:42:
[...]

Heb je de laatste optie ‘vraag voor uitvoeren’ wel uit staan?
Die zie ik nergens terug.

Model 3 LR AWD | Pearl White | 19" | Trekhaak

• internet4me
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 19:01
Bij sommige acties, zoals bluetooth, kun je het inderdaad niet uitzetten. Bij NFC acties kan het bijvoorbeeld wel.

• Railrunner
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20-01 15:48
Ik heb een setje NFC stikkers besteld om eens wat te spelen maar op mijn iPhone 8 plus zie ik in de Opdrachten App nergens NFC staan.

Kun je daar dus niks mee ?

ook wil ik mijn VPN via de Opdrachten App aan en uit zetten echter ook VPN kan ik nergens vinden.

Heb ik weer..... Geen NFC en geen VPN.... daar gaan mijn experimenten weer.

• Acroach
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 25-09 14:24
Ben al een poosje aan t googlen maar kan geen info vinden over de shortcut die ik voor ogen heb.

Situatie: 3x per week rij ik voor m'n werk vanuit Zwolle naar Amsterdam, m'n wekker gaat dan vroeg, 5:45 zodat ik voor de files uit kan. De andere 2 dagen werk ik in Zwolle en staat m'n wekker om 7:00. Dit is allemaal gewoon ingesteld met herhaalde alarmen.

Probleem: soms hoef ik 1 van die vaste dagen niet naar Amsterdam. Ik vergeet altijd mn alarm uit te zetten en doe dat ook liever niet omdat ik bang ben om te vergeten het alarm weer aan te zetten en me te verslapen.

Idee: een shortcut "morgen vrije dag" of iets dergelijks die de herhaalde alarmen voor 24 uur uitschakeld en vervolgens ook automatisch weer inschakelt. Zodat ik rustig een dag kan uitslapen zonder bang te zijn om te vergeten om mn herhaalde alarm weer aan te zetten.

Iemand een idee hoe dit aan te pakken?

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19:00

JB

Cédric roelt!

Kun je die "automatisering" zaken ook hernoemen? Geen porem hoe die trigger op je lockscreen verschijnt zodra ie getriggerd wordt :/

Mijn boefje is liev!

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 20:49

Tylen

ONK SuperCup 1000 #6

Railrunner schreef op woensdag 11 december 2019 @ 16:51:
Ik heb een setje NFC stikkers besteld om eens wat te spelen maar op mijn iPhone 8 plus zie ik in de Opdrachten App nergens NFC staan.

Kun je daar dus niks mee ?

ook wil ik mijn VPN via de Opdrachten App aan en uit zetten echter ook VPN kan ik nergens vinden.

Heb ik weer..... Geen NFC en geen VPN.... daar gaan mijn experimenten weer.
Ik zie het wel staan.

Wel via automatiseren. Nieuwe automatisering > Persoonlijk > NFC.

Misschien heeft de 8 geen nfc ondersteuning??

A wise man once said: 'Work is not a place."

• crimby
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 25-09 20:42

crimby

PSN: Crimby

Ik ben nu aan het klooien met Apple Opdrachten om zoveel mogelijk te autoriseren. Nu heb ik het volgende gemaakt:
Wanneer ik van mijn werk vertrek, moet ie een berichtje aan mijn vriendin sturen met de geschatte aankomsttijd (een van de basic voorbeelden die ik tegen kwam).

Nu lijkt ie dit perfect te doen, haalt de locatie op, berekent de ETA en stuurt dit via een bericht (Whatsapp initieerd een extra klik). Maar in plaats van dat ie dit automatisch doet, moet ik nog op mijn telefoon homescreen klikken op de taak en op uitvoeren klikken. Kan dit laatste ook geautomatiseerd?
Dus dat het gewoon gebeurt ipv dat ik dat nog specifiek moet toestaan?

Bij deze automatiseren staat er geen optie "Vraag voor uitvoeren".

• hk12nl
crimby schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 14:17:
Ik ben nu aan het klooien met Apple Opdrachten om zoveel mogelijk te autoriseren. Nu heb ik het volgende gemaakt:
Wanneer ik van mijn werk vertrek, moet ie een berichtje aan mijn vriendin sturen met de geschatte aankomsttijd (een van de basic voorbeelden die ik tegen kwam).

Nu lijkt ie dit perfect te doen, haalt de locatie op, berekent de ETA en stuurt dit via een bericht (Whatsapp initieerd een extra klik). Maar in plaats van dat ie dit automatisch doet, moet ik nog op mijn telefoon homescreen klikken op de taak en op uitvoeren klikken. Kan dit laatste ook geautomatiseerd?
Dus dat het gewoon gebeurt ipv dat ik dat nog specifiek moet toestaan?

Bij deze automatiseren staat er geen optie "Vraag voor uitvoeren".
Ik heb ook meerdere acties geautomatiseerd en liep hier ook tegenaan. Waardoor ik hier weer mee gestopt ben. Wat bij betreft is het dan ook geen automatisering meer :) Het zal wel een privacy dingetje zijn oid. Wel erg jammer :(

©2004

• crimby

crimby

harm12nl schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 15:25:
[...]

Ik heb ook meerdere acties geautomatiseerd en liep hier ook tegenaan. Waardoor ik hier weer mee gestopt ben. Wat bij betreft is het dan ook geen automatisering meer :) Het zal wel een privacy dingetje zijn oid. Wel erg jammer :(
Nou ja inderdaad. In theorie zou ik nu dus tijdens het rijden op die knoppen moeten drukken... dat gaat dus niet op. Erg jammer en gemiste kans.

• xavier_82
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 01:22
WhatsApp sta dit niet toe, via berichten/iMessage kan dit wel.

Opdracht:
Haal reistijd op -> tekst (om het bericht te personaliseren) -> Verstuur bericht (bij toon meer moet je "toon bij uitvoeren" uitschakelen) -> opdracht opslaan.

Automatisering:
automatisering -> plusje rechtsboven -> persoonlijk automatisering -> Vertrek -> Locatie toevoegen -> vink bij willekeurig -> volgende -> voeg taak toe -> Voer opdracht uit -> kies net opgeslagen opdracht (bij toon meer moet "toon tijden uitvoeren" uit staan) -> volgende -> gereed.

P.S. om het te laten werken moet Locatiegebonden melding onder privacy/Systeem aan staan en opdrachten moet ook toegang hebben tot locatie.

• crimby

crimby

xavier_82 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 16:39:
[...]

Opdracht:
Haal reistijd op -> tekst (om het bericht te personaliseren) -> Verstuur bericht (bij toon meer moet je "toon bij uitvoeren" uitschakelen) -> opdracht opslaan.

Automatisering:
automatisering -> plusje rechtsboven -> persoonlijk automatisering -> Vertrek -> Locatie toevoegen -> vink bij willekeurig -> volgende -> voeg taak toe -> Voer opdracht uit -> kies net opgeslagen opdracht (bij toon meer moet "toon tijden uitvoeren" uit staan) -> volgende -> gereed.

P.S. om het te laten werken moet Locatiegebonden melding onder privacy/Systeem aan staan en opdrachten moet ook toegang hebben tot locatie.
Thanks! Heb het precies zo als je hebt gezegd aangepast dus ben benieuwd. Ik kan alleen bij Opdrachten de locatie niet op Altijd zetten maar alleen “bij gebruik van app”

• hk12nl
[...]

Opdracht:

Automatisering:

Is zoiets ook mogelijk met het uit of in schakelen van vliegtuig modus op basis van lokatie (en dan zonder het handmatig uit te moeten voeren)? Ik heb met bovenstaande info het eea geprobeerd om er zelf achter te komen maar helaas.. :)

©2004

• robbinonline
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 25-09 11:34

robbinonline

http://goo.gl/OKn06A

Wie iemand waarom bij een automatisering niet alle Bluetooth apparaten ertussen staan?

https://tweakers.net/ext/f/TRDhA6wOKnE7CZIxv6slef3X/thumb.png

https://tweakers.net/ext/f/Q9lt7ybjDOVIajEl4AUnycJb/thumb.png

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• xavier_82
harm12nl schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 16:53:

Is zoiets ook mogelijk met het uit of in schakelen van vliegtuig modus op basis van lokatie (en dan zonder het handmatig uit te moeten voeren)? Ik heb met bovenstaande info het eea geprobeerd om er zelf achter te komen maar helaas.. :)
Zelf niet de behoefte gehad om op basis van locatie dit te doen, maar op-zich zou dit moeten kunnen, alleen denk niet dat dit in één opdracht/automatisering kan.
Je zou dan twee aparte moeten doen eentje voor het inschakelen en een andere voor het uitschakelen.

opdracht 1:
Stel vliegtuigmodus in -> Opdracht opslaan.
opdracht 2:
Stel vliegtuigmodus in -> i.p.v in zet uit -> Opdracht opslaan.

automatisering 1:
automatisering -> plusje rechtsboven -> persoonlijk automatisering -> Aankomst -> Locatie toevoegen -> vink bij willekeurig -> volgende -> voeg taak toe -> Voer opdracht uit -> kies net opgeslagen opdracht 1 -> volgende -> gereed.

Dit zal vliegtuigmodus inschakelen bij aankomst.

automatisering 2:
automatisering -> plusje rechtsboven -> persoonlijk automatisering -> Vertrek -> Locatie toevoegen -> vink bij willekeurig -> volgende -> voeg taak toe -> Voer opdracht uit -> kies net opgeslagen opdracht 2 -> volgende -> gereed.

Dit zal vliegtuigmodus uitschakelen bij vertrek.

Ook hier geldt om het te laten werken moet Locatiegebonden melding onder privacy/Systeem aan staan en opdrachten moet ook toegang hebben tot locatie.

Heb zelf niet uitgetest maar dit lijk mij de meeste logische manier.

• crimby

crimby

[...]

Opdracht:

Automatisering:

Helaas krijg nog steeds de popup op mijn homescreen

• xavier_82
:'( Kom er ook net achter dat voor de volgende persoonlijke automatiseringen altijd een bevestiging nodig is.
  • Aankomst
  • Voor ik pendel
  • Bluetooth
  • Vertrek
  • Tijdstip
  • Wi-Fi
Deze acties werken dan wel zonder pop up;
  • Vligtuigmodus
  • Wekker
  • CarPlay
  • Niet storen
  • Energiebesparingsmodus
  • NFC
  • Open App
  • Apple Watch Workout
sorry voor de valse hoop..

• hk12nl
xavier_82 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 18:23:
:'( Kom er ook net achter dat voor de volgende persoonlijke automatiseringen altijd een bevestiging nodig is.
  • Aankomst
  • Voor ik pendel
  • Bluetooth
  • Vertrek
  • Tijdstip
  • Wi-Fi
Deze acties werken dan wel zonder pop up;
  • Vligtuigmodus
  • Wekker
  • CarPlay
  • Niet storen
  • Energiebesparingsmodus
  • NFC
  • Open App
  • Apple Watch Workout
sorry voor de valse hoop..
Evengoed bedankt voor je moeite. Toch weer wat geleerd d:)b

©2004

• Masselink
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 25-09 23:20

Masselink

Voor de dorst

Dj-sannieboy schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:44:
Ik probeerde een automatisering in te stellen zodat VPN automatisch ingeschakeld wordt wanneer ik met wifi netwerk verbind dat niet mijn eigen netwerk is. Kan iemand bevestigen dat dit niet mogelijk is?
Hier ben ik ook naar op zoek! Tot nu toe niet voor elkaar gekregen.

Koffie en meer...

• bing69
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 26-09 16:03
Masselink schreef op zondag 12 januari 2020 @ 20:03:
[...]

Wel voor elkaar maar niet via een shortcut.
Ik gebruik IPVanish, deze biedt in de app de optie om bij vreemde netwerken de VPN automatisch te starten....

Bing

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 01:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Masselink schreef op zondag 12 januari 2020 @ 20:03:
[...]

Om wat voor een vpn gaat het dan? Een vpn abo bij een vpn provider of een vpn naar je eigen router thuis?

In het eerste geval zou je meoten kijken of die vpn provider een app heeft die dat automatisch kan zonder tussenkomst van de opdrachten app. Heb je zelf thuis een vpn server draaien dan kan je een iOS always on vpn opzetten en bepaalde nerwerken daarvan excluden.

https://github.com/klinquist/iOS-VPN-Autoconnect

Die index.html even lokaal opslaan en in je browser starten en alles invullen en naar jezelf mailen of airdroppen. Gebruik het zelf ook. Heb je dus geen opdrachten app voor nodig.

XBL: MRE Inc

• Masselink
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 25-09 23:20

Masselink

Voor de dorst

MRE-Inc schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 00:08:
[...]

Om wat voor een vpn gaat het dan? Een vpn abo bij een vpn provider of een vpn naar je eigen router thuis?

In het eerste geval zou je meoten kijken of die vpn provider een app heeft die dat automatisch kan zonder tussenkomst van de opdrachten app. Heb je zelf thuis een vpn server draaien dan kan je een iOS always on vpn opzetten en bepaalde nerwerken daarvan excluden.

https://github.com/klinquist/iOS-VPN-Autoconnect

Die index.html even lokaal opslaan en in je browser starten en alles invullen en naar jezelf mailen of airdroppen. Gebruik het zelf ook. Heb je dus geen opdrachten app voor nodig.
Het gaat om mijn (open)VPN thuis. Ik ga hiermee aan de slag. Dank!

Koffie en meer...

• Archie_T
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:55
Ik ben aan het spelen met Shortcuts in combinatie met HomeAssistant en heb nu het volgende voor elkaar:
Eerst wordt gekeken of ik op mijn eigen wifi zit, zo ja, krijg ik de vraag: Welke kamer? Ik zeg welke kamer en uiteindelijk speelt KINK af op mijn Sonos in de respectievelijke kamer. Mocht ik niet op de wifi zitten of iPhone zeggen dan wordt KINK opsgestart op de iPhone via Apple Music.

Het werkt allemaal goed, alleen doet Siri een beetje raar, als ik vraag "Hé Siri, speel muziek" krijg ik de vraag "wat moet stringAnswer zijn?" Terwijl ik bij het Ask stuk gewoon als tekst "Welke Kamer" heb ingevuld. Als ik handmatig vanuit shortcuts opstart krijg ik ook gewoon "welke kamer" te zien. Ik ben vast iets vergeten in te stellen maar ik kom er niet uit. Heeft iemand een tip?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:25

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik heb op mijn privé toestel wat werk gerelateerde apps.

Daarvan zet ik nu de notificaties uit als het weekend is en op maandag weer aan.

Weet iemand of dit met een Siri opdracht mogelijk is?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• meesje
Donstil schreef op zondag 7 juni 2020 @ 12:15:
Ik heb op mijn privé toestel wat werk gerelateerde apps.

Daarvan zet ik nu de notificaties uit als het weekend is en op maandag weer aan.

Weet iemand of dit met een Siri opdracht mogelijk is?
Daar heb ik ook al eens naar gezocht. Maar volgens mij is dat nog niet mogelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• funske
  • Laatst online: 02:00
De opdracht die ik had gemaakt om een berichtje via Whatsapp te sturen om te vertellen wanneer ik thuis zou zijn werkt ineens niet meer. Ik krijg de melding dat Whatsapp de link niet kan openen.

Meerdere mensen die dit probleem hebben?
En veel belangrijker: iemand een oplossing?

Have Fun Funske

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

meesje schreef op zondag 7 juni 2020 @ 12:42:
[...]

Daar heb ik ook al eens naar gezocht. Maar volgens mij is dat nog niet mogelijk.
Shit daar was ik al bang voor. Op Google vond ik zo 1.2.3 ook geen handleiding ofz.

Balen wel. Misschien met iOS 14 weer een leuke Siri Shortcuts update.

• Xappiex
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 27-06 19:07
Weet iemand hier raad mee ik kreeg de melding sinds de laatste update 13.5.1

• Xappiex
Ik heb zo beetje alles geprobeerd ook wat betreft die instelling

• Hulliee
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
Xappiex schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 21:01:
Weet iemand hier raad mee ik kreeg de melding sinds de laatste update 13.5.1 [Afbeelding]
Ik zie een zwartscherm en dat het niet gelukt is. Je zult meer informatie moeten geven.

• Xappiex
Even proberen

• Xappiex
Opdracht uitvoeren mislukt
De opdracht kan niet worden gevonden,omdat het toegangstoken is verlopen

• Xappiex
Ondanks de goede instelling blijf ik die melding krijgen

• Xappiex
Even het bericht opnieuw sorry voor het ongemak. Ik heb sinds de laatste update 13.5.1 een foutmelding als ik met de Siri opdracht iets wil uitvoeren,de opdracht wordt niet uitgevoerd de desbetreffende melding is .... Opdracht uitvoeren mislukt
De opdracht kan niet worden gevonden,omdat het toegangstoken is verlopen.....ik heb alles al geprobeerd ook de beveiligings optie geactiveerd maar dat helpt ook niet , alles eraf gegooid opnieuw geïnstalleerd maar geen resultaat.is er iemand met dat zelfde probleem en wat zou ik er aan kunnen doen.

• Hulliee
  • Niet online
Xappiex schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 17:43:
Even het bericht opnieuw sorry voor het ongemak. Ik heb sinds de laatste update 13.5.1 een foutmelding als ik met de Siri opdracht iets wil uitvoeren,de opdracht wordt niet uitgevoerd de desbetreffende melding is .... Opdracht uitvoeren mislukt
De opdracht kan niet worden gevonden,omdat het toegangstoken is verlopen.....ik heb alles al geprobeerd ook de beveiligings optie geactiveerd maar dat helpt ook niet , alles eraf gegooid opnieuw geïnstalleerd maar geen resultaat.is er iemand met dat zelfde probleem en wat zou ik er aan kunnen doen.
Voor mijn begrip: je hebt deze melding bij alle Siri opdrachten? Niet bij 1 specifieke?

• Xappiex
Nou niet echt bij alles maar als ik bijvoorbeeld een video of gif file wil downloaden krijg ik die melding zowel bij Twitter als bij YouTube .

• Hulliee
  • Niet online
En je hebt je netwerk gecontroleerd? Updates gehad, router?

• Xappiex
Ik zit voornamelijk met 4g Vodafone en de enige update wat ik heb gehad is de iOS ver 13.5.1 , van tevoren verliep alles vloeiend nergens problemen mee gehad vandaar dat ik dacht dat het eerder daar aan zou liggen, maar als ik de enigste ben ga ik er vanuit dat er toch ergens iets niet goed staat.(maar wat)

• meesje
Op dit moment heb ik een eenvoudige shortcut in gebruik: wanneer verbonden met CarPlay open Flitsmeister.

Deze zou ik graag willen uitbreiden met ‘navigeer via Apple Maps naar adres x’. In principe is dat ook geen probleem, echter ik zou de navigatie alleen willen starten wanneer ik vanaf thuis vertrek, rond een bepaalde tijd en op bepaalde dagen.

Vanaf thuis heb ik geprobeerd in te regelen diverse locatie opties, maar helaas niet gelukt. En bepaalde tijd/dag kan ik al helemaal niet vinden.

Is bovenstaande mogelijk om in te richten? Via DuckDuckGo kan ik ook niks vinden.

• colorsone
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 00:31
Sinds vandaag ook hier mee aan de slag gegaan, en ingesteld dat Flitsmeister moeten openen wanneer ik een bluetooth verbinding aan ga. Dit werkt goed alleen ik moet wel elke keer op ‘uitvoeren’ klikken. Kan ik deze stap niet over slaan?

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

colorsone schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 18:05:
Sinds vandaag ook hier mee aan de slag gegaan, en ingesteld dat Flitsmeister moeten openen wanneer ik een bluetooth verbinding aan ga. Dit werkt goed alleen ik moet wel elke keer op ‘uitvoeren’ klikken. Kan ik deze stap niet over slaan?
Ja, je kunt binnen Shortcuts aangeven dat je dat niet hoeft te doen.

• colorsone
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 00:31
Rivanov schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 18:14:
[...]

Hmm, ik kan die optie helaas niet vinden. Waar zou dat moeten staan?

• Serena
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 05:30
[...]

Dat klopt niet helemaal. Bij sommige automatiseringen MOET je bevestigen. Waaronder dus Bluetooth verbindingen.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

• meesje
[...]

Bij Bluetooth (naar auto) is die optie niet aanwezig, wel bij CarPlay.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

meesje schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 18:29:
[...]

Bij Bluetooth (naar auto) is die optie niet aanwezig, wel bij CarPlay.
Ah oke. Ik gebruik geen Bluetooth shortcuts.

• meesje
Rivanov schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 18:30:
[...]

Ah oke. Ik gebruik geen Bluetooth shortcuts.
Ik ook niet, maar n.a.v. de vraag zelf even getest.

• meesje
Amiet01 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:03:
De zoekfunctie in de Siri Shortcuts werkt (nog) niet zo heel goed. Het zou helemaal geweldig zijn om de ochtend routine shortcut aan te passen met hoe laat je moet vertrekken naar je volgende afspraak, of er file is etc. Maar dan moet hij ook echt alleen de afspraken in je agenda pakken die een locatie heeft.

Bij één van de ingebouwde shortcuts voor reistijd schatten, kan je ook Google Maps of Waze kiezen. Alleen werkt het niet, omdat het verkeerde adres wordt doorgegeven aan de genoemde apps. Bij Apple Kaarten werkt het wel. Iemand een idee hoe dit opgelost zou kunnen worden?
Is hier ondertussen een oplossing voor? Als ik een Shortcut maak als ‘rij naar school’ (route naar bepaald adres via Google Maps) krijg ik bij veel adressen de melding dat het adres niet bekend is. Het werkt inderdaad wel met Apple Maps.

Het liefst werk ik met Waze, maar daar gaat het ook niet goed. Ook niet met de shortcuts aangemaakt via de Waze app. Deze Shortcut werkt alleen als je geen CarPlay actief hebt. Dan wordt netjes Waze geopend en de route getoond. Echter wanneer CarPlay actief wordt alleen de app geopend maar geen route berekend.

De hier gevonden wijze (favoriet in Waze aanmaken + tekst/url naar favo + daarna url/waze starten) zal ik eens proberen en of deze wel icm CarPlay werkt.

• meesje
Klopt het dat deze Shortcut het bericht klaar zet maar niet daadwerkelijk verstuurd?

• meesje
Toevoeging op hierboven mbt Waze. De “url” Shortcut werkt via CarPlay! Erg bijzonder dat dit wel werkt en een Shortcut aangemaakt via de Waze app niet. In ieder geval is er een oplossing.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

meesje schreef op woensdag 2 september 2020 @ 18:16:
[...]

Klopt het dat deze Shortcut het bericht klaar zet maar niet daadwerkelijk verstuurd?
Niet dat ik mijn kan herinneren, toen werkte dit wel dacht ik.
Gebruik het al even niet meer.

• meesje
Donstil schreef op woensdag 2 september 2020 @ 20:31:
[...]

Niet dat ik mijn kan herinneren, toen werkte dit wel dacht ik.
Gebruik het al even niet meer.
Sowieso werkt de shortcut niet fijn met CarPlay, want Siri denkt dat je tijdens het rijden aan het typen bent, dus weigert ie. Ik laat het wel zoals het is (lees: shortcut verwijderen ;)), want mijn woon-werk afstand is drastisch korter geworden begin dit jaar en nu met Corona helemaal.

[Voor 18% gewijzigd door meesje op 02-09-2020 21:19]

• chris1508
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 26-09 13:28
hey hoi,

ik zoek een opdracht die op een vooraf ingestelde tijd een playlist van YouTube af laat spelen op een extern device, Android tv bv.

kan iemand mij aan zo iets helpen?

• DJGizbo
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21:39
Voor in de topicstart, een lading Siri Shortcuts verzamelsites:

https://www.matthewcassinelli.com/sirishortcuts/
Cassinelli was een ontwikkelaar van Apple en hielp mee aan de ontwikkeling van de Workflow-app. Hij verzamelde 300 Siri Shortcuts op deze site. (bron: https://www.iculture.nl/n...ectie-matthew-cassinelli/)

https://routinehub.co/

https://sharecuts.app/

https://www.shortcuthub.app/

Reeds genoemd in de topicstart:

https://www.macstories.net/shortcuts/

https://shortcutsgallery.com/

[Voor 3% gewijzigd door DJGizbo op 08-09-2020 11:53. Reden: shortcuthub.app toegevoegd]

• Gitarist
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
DJGizbo schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:31:
[...]

https://www.matthewcassinelli.com/sirishortcuts/
Cassinelli was een ontwikkelaar van Apple en hielp mee aan de ontwikkeling van de Workflow-app. Hij verzamelde 300 Siri Shortcuts op deze site. (bron: https://www.iculture.nl/n...ectie-matthew-cassinelli/)

[...]
Ik voel mijzelf ontzettend dom... ik ben al ruim 5 minuten aan het zoeken op de site van Matthew Cassinelli naar waar ik een specifieke opdracht kan downloaden ("Set Wi-Fi"), maar ik kan het niet vinden. Wat doe ik verkeerd en/of wat zie ik over het hoofd?

edit: ah ik zie het al... members only :/

[Voor 3% gewijzigd door Gitarist op 17-09-2020 14:41]

• chippie777
  • Laatst online: 22:40
Na een artikel https://www.iculture.nl/tips/tik-op-achterkant-iphone/ op iCulture opnieuw in de mogelijkheden van Apple opdrachten gedoken.
Ik wil dus dmv 2 tikken mijn lampen aanzetten. Ik volg de aanwijzingen en dat gaat goed tot het punt dat je de accessoires kunt/moet aanpassen. Wanneer ik dit op een iPhone XR doe krijg ik dat niet voor elkaar. Hoe lang ik ook de accessoire ingedrukt houd, er gebeurt niets. Doe ik het op een iPhone 7 dan lukt het wel.
Met andere woorden, op de Xr kan ik de accessoire niet aanpassen op de 7 lukt dit wel. Wat doe ik niet goed op de Xr?

• funske
chippie777 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 13:25:
Na een artikel https://www.iculture.nl/tips/tik-op-achterkant-iphone/ op iCulture opnieuw in de mogelijkheden van Apple opdrachten gedoken.
Ik wil dus dmv 2 tikken mijn lampen aanzetten. Ik volg de aanwijzingen en dat gaat goed tot het punt dat je de accessoires kunt/moet aanpassen. Wanneer ik dit op een iPhone XR doe krijg ik dat niet voor elkaar. Hoe lang ik ook de accessoire ingedrukt houd, er gebeurt niets. Doe ik het op een iPhone 7 dan lukt het wel.
Met andere woorden, op de Xr kan ik de accessoire niet aanpassen op de 7 lukt dit wel. Wat doe ik niet goed op de Xr?
[Afbeelding]
Je moet hem ook niet ingedrukt houden, maar gewoon een keertje op tikken.........
Werkt op mijn Xr prima!!!

Have Fun Funske

• chippie777
Ik snap er niets van. Ook een keer tikken werkt niet. Ik doe iets simpels fout, maar wat?

• funske
Gebeurt er helemaal niets als je erop tikt??
En wat gebeurt er als je een andere scene of accessoire kiest?

[Voor 42% gewijzigd door funske op 19-09-2020 15:58]

Have Fun Funske

• chippie777
gebeurt helemaal niets, op mijn iPhone 7 gaat het prima met force touch. Ik heb bij andere apps geprobeerd om mijn vinger langer op een icoontje te houden en dan werkt het prima (net als met force touch) maar juist in de opdrachten app lukt het maar niet.

• funske
Dan weet ik het ook niet meer. Sorry, bij mij werkt het prima!

Have Fun Funske

• chippie777
Ik heb hier twee Xr’s, bij beide lukt het niet. Ik heb hier ook een iPad Pro (10,5”) en daar lukt het ook niet op. Op mijn iphone 7 lukt het wel dus het moet aan mij liggen :-) Maar ja wat is nu de oplossing?

[Voor 36% gewijzigd door chippie777 op 19-09-2020 19:36]

• bing69
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 26-09 16:03
chippie777 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:03:
Ik heb hier twee Xr’s, bij beide lukt het niet. Ik heb hier ook een iPad Pro (10,5”) en daar lukt het ook niet op. Op mijn iphone 7 lukt het wel dus het moet aan mij liggen :-) Maar ja wat is nu de oplossing?
Je moet toch op de achterkant tikken.... Werkt zelfs op mijn 8+

Bing

• chippie777
Dat is uiteindelijk het doel, maar dan moet ik eerst een goede opdracht gemaakt hebben. Dat lukt dus niet op de Xr. Als ik nu een lamp selecteer in de opdrachten app dan kan ik er verder niets aan instellen. Ik kan de lamp dan alleen maar uitzetten. Op mijn 7 kan ik in de opdrachten app gewoon op de lamp drukken en dan aangeven dat de lamp juist aanmoet. Op de een of andere manier kom ik dus niet bij de instellingen op de Xr terwijl er duidelijk staat de je "lang" moet drukken. Op de 7 werkt het via force touch prima en kan ik een mooie opdracht maken. (uiteraard werkt daar het tikken op de achterkant niet)

• Untouchablezz20
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 23:56
Ik krijg niet alle apps te zien binnen de opdrachten app. Ik wil graag FM koppelen aan mijn bluetooth.

• meesje
Untouchablezz20 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:26:
Ik krijg niet alle apps te zien binnen de opdrachten app. Ik wil graag FM koppelen aan mijn bluetooth.
Waarschijnlijk zoek je naar de app. Je moet binnen ‘scripten’ kiezen voor ‘open app’ en daarna kun je FM kiezen.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True