laten we elkaar helpen en samen proberen te vinden waar het probleem ligt van haar stellingen. en probeer het niet al te persoonlijk te maken, dat doe ik ook niet.Philos31 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 13:11:
[...]
Toon je expertise dan! Want voor mij ben je een random tweaker met een groot ego. Ik erger me al maanden aan jouw posts en je onwaarheden.
simpel beginnen: hoeveel volt h/geeft een 12V accu?
bij zulke grote stromen moet je ook geen mosfet gebaseerde bms gebruiken. al helemaal geen chinese rommel die maar een fractie kan van wat word opgegeven. gewoon contactors en shunts.thehog schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 07:06:
Andy van de off grid garage heeft onlangs een video geplaats waar een 200A bms na een paar minuten magic smoke heeft bij een iets hogere belasting. Bij het afschakelen van de mosfets, vanwege protectie high current, is er 1 van de 20 doorgebrand. BMS bleef verder daarna wel werken.
Gelukkig open fail en anders hadden we meer dan een pufje rook gezien vermoed ik.
Ook dat zijn speculaties over kwaliteit van Chinese spullen maar het was ook wel een overload situatie.
Persoonlijk zou ik de bms iets overzien maar niet op een 3C van wat een lifepo4 set kan leveren. Inderdaad op de verwachte vermogens. En dan beschermen met een snelle zekering zodat bij een closed fail de zekering doorbranden.
[ Voor 56% gewijzigd door flippy op 21-05-2022 13:20 ]
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen