Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Flipm0de schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:18:
[...]

Ja idd, dat leek mij ook zo op plaatjes. Dat ie bijna geen opstaand randje heeft voor het scherm en dat ie eigenlijk gewoon op de camera ligt?
Nadere inspectie laat zien dat hij toch echt op het leer ligt en niet op de camera (pfew) het scheelt echter niet veel maar je kan hem dus prima op een vlakke tafel leggen en schuiven zonder krassen te maken.

Ik ben nog geen beter hoesje tegen gekomen welke aan mijn wensen voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-05 14:56
Runescom schreef op zondag 9 december 2018 @ 17:26:
[...]

Hoe zit het met stof en krassen op deze case? Is hij erg krasbestendig, de cases van Ali Express zijn vaak zo beschadigd.

Ziet er verder goed uit!
Ik zie er niks aan, dus dat zit wel goed. Wel zit ie zo strak dat er soms een luchtbubbel onder zit maar die kan je weg duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGHK
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-10-2024
En zit er bij de camera een opstaand randje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Mijn ervaring met (harde) doorzichtige cases is dat er stof in kruipt en dan soms door druk in de broekzak putjes in aluminium of plastic drukt. Ik ben voor een zwarte Xr gegaan met een donkere Otterbox Vue case, aangezien deze flexibel van binnen maar hard van buiten combineert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:55
Phuncz schreef op woensdag 12 december 2018 @ 07:22:
Mijn ervaring met (harde) doorzichtige cases is dat er stof in kruipt en dan soms door druk in de broekzak putjes in aluminium of plastic drukt.
Ik heb er ééntje gehad van Caudabe, en na een jaar gebruik heb ik nooit last gehad van stof of whatever tussen hoesje en iPhone.
Weliswaar moet je ook wanneer je de iPhone in zo'n hoesje plaatst zien dat er geen stof op de achterkant ligt, beetje vergelijkbaar bij het plaatsen van een screenprotector.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:45

Fjeze

AllesPerfect!

hantheman schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:04:
Dit weekend ook de XR binnengekregen.
Ik kom van een iPhone7 dus moet echt wennen aan het formaat, damn wat een koelkast haha.

+ FaceId werkt ontzettend goed
+ Camera is echt prachtig vooral de portretmodus
+ Scherm is ondanks dat het geen OLED is wel super strak.
+ Batterijduur
- Formaat: Groot en Zwaar
- Portretmodus werkt niet met objecten
Probeer de app Halide (Nederlandse maker volgens mij) eens, deze zou wel moeten werken met portret modus voor objecten/(huis)dieren.

Fly or Die

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Engineer
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-05 22:27
Zojuist mijn iphone xr 64Gb zwart ontvangen.

Ik kom van een samsung galaxy s7 en dit is mijn eerste iphone, wel al een ipod touch gehad vroeger en momenteel een ipad in bezit.

Nadat ik lang overtuigd Android gebruiker was toch overgestapt om volgende redenen:

- updatebeleid ( langer dan 2j updates)
- apps lijken mij beter te werken op ios
- algehele stabiliteit en vloeiendheid van ios
- batterijduur XR
- groter scherm en gestures bediening

Na er een namiddag mee te spelen moet ik zeggen dat deze zeer goed bevalt. Komende van een 1440p amoled scherm moet ik zeggen dat dit scherm meer dan scherp genoeg oogt en de kleuren erg mooi overkomen. Ok het zwart is misschien iets minder, maar daar merk je in een normaal verlichte kamer niet veel van volgens mij. Ook kan het scherm veel helderder dan dat van mijn s7. Kortom een prima scherm.

Ik moet ook zeggen dat de apps op Ios veel vlotter werken naar mijn mening en dat deze vaak ook een moderner ogende lay-out hebben. Ook heb ik nog geen enkele vertraging ondervonden zelfs bij multitasken en switchen tussen apps. Mijn s7 moest ik af en toe eens op fabrieksinstellingen zetten om de vlotheid te behouden. Ook bijvoorbeeld synchroniseren met mijn fitbit lijkt veel sneller te gaan waar dit op mijn s7 zeer inconsistent was en nie altijd lukte.

Ik ben alvast overtuigd en hoop toch even weg te kunnen nu.

• hantheman
  • Nu online
Fjeze schreef op woensdag 12 december 2018 @ 20:16:
[...]

Probeer de app Halide (Nederlandse maker volgens mij) eens, deze zou wel moeten werken met portret modus voor objecten/(huis)dieren.
Thanks, ik heb hem geïnstalleerd en dit werkt inderdaad!

• Stevie07
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 07:00
hantheman schreef op donderdag 13 december 2018 @ 08:35:
[...]

Thanks, ik heb hem geïnstalleerd en dit werkt inderdaad!
Bij mij werkt de Halide portret meer niet dan wel, op mensen werkt het wel op objecten niet.

Doe ik iets fout dan? Ook iPhone xr

• hantheman
  • Nu online
Stevie07 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:00:
[...]

Bij mij werkt de Halide portret meer niet dan wel, op mensen werkt het wel op objecten niet.

Doe ik iets fout dan? Ook iPhone xr
Klik je wel op “depth” in de app? Anders werkt het inderdaad niet.
Bij mij werkt het eigenlijk altijd.

• Stevie07
hantheman schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:58:
[...]

Klik je wel op “depth” in de app? Anders werkt het inderdaad niet.
Bij mij werkt het eigenlijk altijd.
Ja hoor, bij mij werkt het altijd met personen, niet met objecten (heel soms wel)
Maar dat kan met standaard camera ook ;)

• hantheman
  • Nu online
Even een voorbeeldje een fototje gauw geschoten niet echt mooi maar je ziet dat het werkt:
https://photos.app.goo.gl/nMjZggNTvVwafFSM6

• -SaveMe-
  • Laatst online: 02-06 12:05

-SaveMe-

-klik-

Ook de XR besteld. Morgen in huis. Kom van een 6 Plus. Ben erg benieuwd, ook benieuwd of ik aan faceid kan wennen. Zal ook even wennen zijn dat er geen home knop meer opzit. Maar aan de andere kant doe ik ook alles met swipes op mijn ipad pro, dus dat zal wel lukken ... Heb ik ook weer een actueel toestel om te debuggen met Xcode :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Stevie07
hantheman schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:55:
Even een voorbeeldje een fototje gauw geschoten niet echt mooi maar je ziet dat het werkt:
https://photos.app.goo.gl/nMjZggNTvVwafFSM6
Ik geloof je zonder foto ook wel hoor :)

Zou je eens een schermprint van Halide kunnen plaatsen hoe je de foto maakt?

Bij mij werkt het met de selfie camera wel (ook objecten)
Backcamera niet.

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Stevie07 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:17:
[...]

Ik geloof je zonder foto ook wel hoor :)

Zou je eens een schermprint van Halide kunnen plaatsen hoe je de foto maakt?

Bij mij werkt het met de selfie camera wel (ook objecten)
Backcamera niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/L5XqZRJdype19KTuQLLyuCyT/medium.jpg

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-06 19:10
-SaveMe- schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:29:
Ook de XR besteld. Morgen in huis. Kom van een 6 Plus. Ben erg benieuwd, ook benieuwd of ik aan faceid kan wennen. Zal ook even wennen zijn dat er geen home knop meer opzit. Maar aan de andere kant doe ik ook alles met swipes op mijn ipad pro, dus dat zal wel lukken ... Heb ik ook weer een actueel toestel om te debuggen met Xcode :)
Ik was binnen 30 seconden aan face-id gewend ;)

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Adlermann schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:33:
[...]

Ik was binnen 30 seconden aan face-id gewend ;)
Zal ook wel. Maar op een ipad lijkt het me minder eerlijk gezegd. Zeker als dat niet in landscape werkt. Ik heb die in een houder in landscape meeste tijd. Gelukkig heeft mijn ipad pro nog touchid :)

• Stevie07
Dank je.

Dit lijkt echter meer op handmatig scherpstellen, zie je bij depth wel een kader/aura om het object heen flitsen voor je foto maakt?

• BillSpaarbank
  • Niet online
Stevie07 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:50:
[...]

Dank je.

Dit lijkt echter meer op handmatig scherpstellen, zie je bij depth wel een kader/aura om het object heen flitsen voor je foto maakt?
Depth wordt zichtbaar na het nemen van de foto.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ra0m8pb95DKo2gji7aRy3lTK/full.png

Hier zie je het verschil tussen viewfinder en de daadwerkelijke foto.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lnwhiKGpaKmrTAxrXyX5Trdl/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-04 19:52
-SaveMe- schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:46:
[...]
Maar op een ipad lijkt het me minder eerlijk gezegd. Zeker als dat niet in landscape werkt. Ik heb die in een houder in landscape meeste tijd. Gelukkig heeft mijn ipad pro nog touchid :)
FaceID werkt op de nieuwe Pro’s in alle richtingen. Zelfs ondersteboven (als dat je ding is :p).

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

bibi2205 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:42:
[...]

FaceID werkt op de nieuwe Pro’s in alle richtingen. Zelfs ondersteboven (als dat je ding is :p).
ah, dat is wel een verbetering. maar hoop nog wel een jaartje of twee met mijn huidige Pro te kunnen doen (Maar wil nooit meer kleiner dan een 12.9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

XR binnen. Mooi toestelletje! FaceiD werkt ook verrassend goed, al moet ik wel wennen om hem voor mijn gezicht te houden ,,, staat nu te updaten. Straks eens lekker mee spelen....

EDIT
Kan iemand een goede splitter lightning en 3.5 mini jack aanbevelen, zodat ik en muziek kan luisteren en eventueel gelijk kan opladen ?

[ Voor 28% gewijzigd door -SaveMe- op 15-12-2018 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-05 17:23

LoneWolf

Just a Byte

Ik denk niet dat je dat ooit nodig zal hebben. Ik krijg mn xr normaal niet leeg overdag. S nachts op de lader issie s ochtends altijd vol.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-06 20:50
-SaveMe- schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:34:
XR binnen. Mooi toestelletje! FaceiD werkt ook verrassend goed, al moet ik wel wennen om hem voor mijn gezicht te houden ,,, staat nu te updaten. Straks eens lekker mee spelen....

EDIT
Kan iemand een goede splitter lightning en 3.5 mini jack aanbevelen, zodat ik en muziek kan luisteren en eventueel gelijk kan opladen ?
Kun je niet beter een draadloze lader aanschaffen? :=) Of AirPods? :)

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Draadloze lader en airpods wil ik niet. Heb goede oortjes met 3.5" jack, dus zal minimaal zo'n adapter nodig hebben. Weet niet welke goed zijn, zodat audiokwaliteit goed is, geen ruis, etc ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-06 20:16
Hier ook sinds enkele dagen een XR. Ben gegaan voor de 128 GB in het blauw. Eerste indrukken sluiten aan op wat al eerder is genoemd, toestel is lekker snel, face ID werkt heel goed, home button is voor mij geen issue. Gewicht en grootte vind ik wel een ding, vorige toestel was een iPhone 6. Hopelijk went het nog.

Heb er een Apple clear case bij besteld, de XR met case is nog weer wat dikker en groter. Dat is natuurlijk logisch, maar aangezien de XR al huge is, vind ik dat wel een dingetje. Toch eens kijken of er andere cases zijn die het gewicht en omvang minder doen toenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik vind de XR klein. Maar ik kom dan ook van een 6 Plus. Home knop mis ik ook niet, sterker nog, stuk beter zo. Vind het echt een top toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dikte en gewicht vind ik geen probleem als het resultaat is dat de telefoon steviger is en niet zo makkelijk buigt. Het toestel in/uit de Otterbox Vue case krijgen vond ik wel "spannend" met de talloze bend-gate filmpjes die me hebben doen geloven dat telefoons buigen als een latje aluminium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krode
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-06 17:19
Ik wil heel graag de echte dual-sim Iphone XR kopen. Ik loop nu door mijn werk steeds met twee iphones rond. Maar dan ben je dus gebonden aan een koop in China, Macou of Hongkong.
Iemand nog tips hoe ik vanuit Nederland zo'n XR koop? Op vakantie gaan naar het oosten zit er niet in... :P

[ Voor 10% gewijzigd door Krode op 17-12-2018 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Krode schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:18:
Ik wil heel graag de echte dual-sim Iphone XR kopen. Ik loop nu door mijn werk steeds met twee iphones rond. Maar dan ben je dus gebonden aan een koop in China, Macou of Hongkong.
Iemand nog tips hoe ik vanuit Nederland zo'n XR koop? Op vakantie gaan naar het oosten zit er niet in... :P
Ik heb er een uit China. De dual sim implementatie van Apple is vrij karig nog. Je kan bijvoorbeeld niet 1 sim op "niet-storen" zetten. Je kan contacten koppelen aan een bepaalde SIM, waardoor die gebruikt wordt om te bellen, maar je kan niet snel met de andere SIM dezelfde persoon bellen. De indicator welke sim gebruikt wordt als je gebeld wordt is mini-mini.

Extra voordeel is wel dat je ook per app toegang tot WIFI kan blokkeren. Is blijkbaar een functie doorgedrukt door de Chinese overheid :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-06 16:43

Sorbo

Uw hulp in huis!

Het lijkt er op dat eGlobalCentral ze heeft: https://www.eglobalcentra...&dispatch=products.search

Mocht je niet bekend zijn met deze winkel: Het is een grijze importeur die vanuit Azië electronica verkoopt. Verzendtijd is wat langer, over het algemeen zonder BTW/inklaringskosten (altijd?) en qua garantie ben je bij veel merken op hun aangewezen. Nu is Apple daar vrij makkelijk in volgens mij, maar ik twijfel of Apple nederland onderdelen heeft/kan krijgen voor aziatische dual-sim iPhones.

Niet geheel zonder risico dus, maar de winkel op zich is te vertrouwen. In diverse topics hier op tweakers zijn ervaringen met deze winkel te vinden van tweakers die hier telefoons, lenzen, drones, etc gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1036995

Sorbo schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:33:
[...]

Het lijkt er op dat eGlobalCentral ze heeft: https://www.eglobalcentra...&dispatch=products.search

Mocht je niet bekend zijn met deze winkel: Het is een grijze importeur die vanuit Azië electronica verkoopt. Verzendtijd is wat langer, over het algemeen zonder BTW/inklaringskosten (altijd?) en qua garantie ben je bij veel merken op hun aangewezen. Nu is Apple daar vrij makkelijk in volgens mij, maar ik twijfel of Apple nederland onderdelen heeft/kan krijgen voor aziatische dual-sim iPhones.

Niet geheel zonder risico dus, maar de winkel op zich is te vertrouwen. In diverse topics hier op tweakers zijn ervaringen met deze winkel te vinden van tweakers die hier telefoons, lenzen, drones, etc gekocht hebben.
Meerdere malen wat besteld via Eglobalcentral. Prima webshop en 1 jaar garantie op je iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuuk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-05-2024
Zojuist even een wtf-momentje gehad. Terwijl ik in de trein mijn XR aan het bijladen was (met een originele Apple 12W-lader) en deze intussen gebruikte, begon opeens het scherm een eigen leven te lijden. Buttons (in dit geval de Like-buttons op Twitter) die uit zichzelf worden ingedrukt, scrollviews die ineens een eind zakken, erg raar om te zien.

Toen ik de kabel lostrok, werkte alles weer zoals voorheen. Aansluiten leidde ertoe dat ik dit weer kon reproduceren. Iets om even in de gaten te houden denk ik? Meer mensen die dit ervaren hebben?

[ Voor 4% gewijzigd door Luuuk op 17-12-2018 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-06 09:30
Luuuk schreef op maandag 17 december 2018 @ 22:22:
Zojuist even een wtf-momentje gehad. Terwijl ik in de trein mijn XR aan het bijladen was (met een originele Apple 12W-lader) en deze intussen gebruikte, begon opeens het scherm een eigen leven te lijden. Buttons (in dit geval de Like-buttons op Twitter) die uit zichzelf worden ingedrukt, scrollviews die ineens een eind zakken, erg raar om te zien.

Toen ik de kabel lostrok, werkte alles weer zoals voorheen. Aansluiten leidde ertoe dat ik dit weer kon reproduceren. Iets om even in de gaten te houden denk ik? Meer mensen die dit ervaren hebben?
Bizar! Heb wel eens gelezen dat dit kan gebeuren bij imitatiekabels. Je hebt wel een originele lader , maar ook originele kabel?

Bedenk me nu trouwens dat ik nog nooit men xr aan de kabel heb gehangen 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuuk
  • Laatst online: 06-05-2024
enzoronald schreef op maandag 17 december 2018 @ 22:52:
[...]

Bizar! Heb wel eens gelezen dat dit kan gebeuren bij imitatiekabels. Je hebt wel een originele lader , maar ook originele kabel?

Bedenk me nu trouwens dat ik nog nooit men xr aan de kabel heb gehangen 😄
De kabel is origineel. Volgens mij is het er wel eentje die ik al enige tijd gebruik. Misschien is hij dus gewoon aan zijn eind, al ziet de kabel zelf er nog goed uit (geen scheurtjes o.i.d). Nu heb ik even een langere, eveneens originele Lightning-kabel uit mijn tas opgevist en na die te hebben aangesloten lijkt alles normaal te werken. Hopelijk was dit het dus...

[ Voor 3% gewijzigd door Luuuk op 17-12-2018 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schil1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-01 14:18
Vandaag voor mijn collega zijn Iphone 6 vervangen voor een Xr , zelfde KPN winkel waar ik hem 2 weken geleden los had gekocht voor EUR 792,- was hij nu opeens door de Decemberweken korting EUR 696,- ! Verkoopster vertelde mij dat ik met mijn bon langs moest komen en dan kreeg ik alsnog EUR 100 korting, mits ik binnen 14 werkdagen mijn telefoon had gekocht.

Ik heb het dus over een los toestel kopen.

Weet iemand trouwens hoe je een screenshot maakt nu de Xr geen Home button heeft ?
Accu duur is echt geweldig met deze telefoon , voor een zakelijke telefoon is dit het model vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinxian
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-05 00:45
Schil1 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 19:09:
Vandaag voor mijn collega zijn Iphone 6 vervangen voor een Xr , zelfde KPN winkel waar ik hem 2 weken geleden los had gekocht voor EUR 792,- was hij nu opeens door de Decemberweken korting EUR 696,- ! Verkoopster vertelde mij dat ik met mijn bon langs moest komen en dan kreeg ik alsnog EUR 100 korting, mits ik binnen 14 werkdagen mijn telefoon had gekocht.

Weet iemand trouwens hoe je een screenshot maakt nu de Xr geen Home button heeft ?
Accu duur is echt geweldig met deze telefoon , voor een zakelijke telefoon is dit het model vind ik.
Je maakt een screenshot via volume up knop en uit knop tegelijk in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKa86
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-06 16:30

Dan mag jij mij vertellen in welke kpn winkel dat precies was. Ik geloof er niks van aangezien Apple je aan de hoogste boom hangt als je het al waagt een tientje korting te geven (op de adviesprijs van €859).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

DaKa86 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 05:13:
[...]

Dan mag jij mij vertellen in welke kpn winkel dat precies was. Ik geloof er niks van aangezien Apple je aan de hoogste boom hangt als je het al waagt een tientje korting te geven (op de adviesprijs van €859).
Providers geven wel vaker korting bij een abonnement. Sterker nog, ik heb 'm ook besteld bij KPN voor €576 zonder extra toestel bijbetaling. Echter wel via Belsimpel, waar er nog wat extra korting bijkwam. Via KPN zelf is het inderdaad €696.
Die 'lage prijs' is voor mij ook de reden om weer eens iPhone te proberen.

Winkeliers mogen overigens altijd zoveel korting geven als ze willen. Het zijn eerder de lage marges op Apple producten voor winkeliers, waardoor de prijzen zo hoog blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKa86
Uniciteit schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:29:
[...]

Providers geven wel vaker korting bij een abonnement. Sterker nog, ik heb 'm ook besteld bij KPN voor €576 zonder extra toestel bijbetaling. Echter wel via Belsimpel, waar er nog wat extra korting bijkwam. Via KPN zelf is het inderdaad €696.

Winkeliers mogen overigens altijd zoveel korting geven als ze willen. Het zijn eerder de lage marges op Apple producten voor winkeliers, waardoor de prijzen zo hoog blijven.
Hij heeft het over een los toestel. Zonder abonnement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kingston
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:20
Dualsim.nl

Je betaald wel meer dan normaal helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-05 17:09
Is de KPN iPhone XR simlock vrij? Ik wil hem los kopen in de winkel en dan mijn t-mobile Sim erin doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

DaKa86 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:33:
[...]

Hij heeft het over een los toestel. Zonder abonnement.
KPN verkoopt hun toestellen altijd voor dezelfde prijs als waarvoor ze ook bij een abonnement zitten.

Het helpt ook dat Apple providers, naar het schijnt volgens de geruchten op verschillende techsites, deze maanden korting geeft om de XR verkoop te boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKa86
Uniciteit schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:36:
[...]

KPN verkoopt hun toestellen altijd voor dezelfde prijs als waarvoor ze ook bij een abonnement zitten.

Het helpt ook dat Apple providers, naar het schijnt volgens de geruchten op verschillende techsites, deze maanden korting geeft om de XR verkoop te boosten.
Wauw nooit geweten.

Toch maar eens langs de KPN dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand ook de iPhone XR los kopen zonder abo bij KPN winkel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaKa86
Anoniem: 1036995 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:04:
Kan iemand ook de iPhone XR los kopen zonder abo bij KPN winkel?
Blijkbaar. Afgaande op bovenstaande verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaKa86 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:16:
[...]

Blijkbaar. Afgaande op bovenstaande verhalen.
En hoeveel kost die dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RigolleM
Er is toch een iPhone Prijsdiscussie topic voor dergelijke zaken?

Telkens ik hier kom zien denk ik iets interessants te lezen, maar neen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKa86
€696....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKa86
RigolleM schreef op woensdag 19 december 2018 @ 15:23:
Er is toch een iPhone Prijsdiscussie topic voor dergelijke zaken?

Telkens ik hier kom zien denk ik iets interessants te lezen, maar neen... 8)7
Is toch XR gerelateerd?
Erger me d’r kapot aan hier, voor elke (sub)onderwerp een apart topic. Je zoekt je rot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag in de kpn winkel geweest. En tot en met maandag 17.00 uur is hij voor €696 te koop de XR 64GB bij KPN. Mega deal. Los zonder abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
Anoniem: 1036995 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 17:48:
[...]

Vandaag in de kpn winkel geweest. En tot en met maandag 17.00 uur is hij voor €696 te koop de XR 64GB bij KPN. Mega deal. Los zonder abo.
Net ook geweest. De verkoper wist mij te vertellen dat die korting tot maandag gaat over het abo. 696 is de prijs die KPN hanteert en zal blijven hanteren in december. Over januari kon hij niks zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Mozy op 19-12-2018 17:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 328026

Iemand een goede tempered glass screen protector? Liefst een uit Nederland zodat ik niet hoef te wachten. Had op bol.com de Just In Case tempered screen protector besteld, maar deze past niet op het scherm, te klein / scheef gesneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 971753

Iemand ervaring met deze XR cover toevallig?
Zou hem graag bestellen maar ik vind nergens terug of hij geschikt is voor wireless charging.

https://www.hoesjesdirect...case-zwart-iphone-xr.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Anoniem: 328026 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 21:07:
Iemand een goede tempered glass screen protector? Liefst een uit Nederland zodat ik niet hoef te wachten. Had op bol.com de Just In Case tempered screen protector besteld, maar deze past niet op het scherm, te klein / scheef gesneden.
oa https://www.gsmpunt.nl/sc...ed-glass-screen-protector
kortingcode: KERST25

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Nu online
Uniciteit schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:29:
[...]

Klopt, ben me ook aan het oriënteren op een XR. mag over 10 dagen verlengen.
T-mobile heeft voor mij de beste papieren op mobiel.nl. € 660 voor een XR64gb black + een t-mobile 5gb go (2gb bonus + € 2,50 korting, omdat mn vriendin ook t-mobile klant is) voor € 13,50pm.

Kan geen andere provider (in mijn geval) tegen op. KPN heeft nog veel lagere prijzen op mobiel.nl. Die zit nu op € 552. Alleen het bijbehorende abo is dan € 24 (heb niks van kpn verder), zodat de t-mobile deal beter is.

Ik heb Ziggo en wou heel graag naar vodafone (korting+ zenderpakket extra), maar die abonnementsprijzen van vodafone red zijn ivm T-mobile gewoon te duur.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-05 22:33
Heb je al bij Tele2 gekeken? die zijn ook aan het stunten nu.

• RigolleM
Wat heeft deze discussie nog te maken met de iPhone XR? Prijs X bij provider A vs prijs Y bij provider B. 8)7

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-05 22:33
RigolleM schreef op donderdag 20 december 2018 @ 15:17:
Wat heeft deze discussie nog te maken met de iPhone XR? Prijs X bij provider A vs prijs Y bij provider B. 8)7
Dit gaat over de iPhone XR, en over geen enkele andere telefoon.

• RigolleM
DaSaN schreef op donderdag 20 december 2018 @ 15:33:
[...]

Dit gaat over de iPhone XR, en over geen enkele andere telefoon.
Dit gaat niet inhoudelijk over de XR maar hoeveel en waar die kost... hoort thuis in een prijzen topic (zie hierboven).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-06 20:49
matthijst schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:03:
ff wat foto's met de 8 Plus ernaast om te laten zien wat je "ziet" op het scherm :)
Ene wat groot, maar anders kan je 't niet lezen ws:

Toetsenbord, normaal vs zoom:
[Afbeelding]

Verschil in weergavezoom vs normaal. Rode streepjes om aan te geven waar dezelfde tekst op het scherm zit, en de verticale om aan te geven dat daar lange zin wordt afgebroken:
[Afbeelding]
Ik ging door de foto’s van dit topic en dit toetsenbord viel me op. Welk toetsenbord is dit? Ik vind ‘m best mooi.

• pjotrski71
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-05 11:41

Acties:
  • +1 Henk 'm!

mr.JamesBond schreef op donderdag 20 december 2018 @ 20:43:
[...]

Ik ging door de foto’s van dit topic en dit toetsenbord viel me op. Welk toetsenbord is dit? Ik vind ‘m best mooi.
Lijkt me swiftkey :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mozy
Vandaag richting het einde van de middag opgepikt bij de KPN winkel. 701 euro totaal. Verkoper zei dat ze normaal niet aan mensen zonder KPN abo te verkopen. Aangezien ze de hele winstmarge opgeven in de hoop je een abo aan te kunnen smeren (meneer verwoordde dit natuurlijk anders). Andere verkoper gister had dat moeten melden. Maar hij was de kwaadste niet en heeft em alsnog aan me verkocht. De laatste rode.

Wat een mooie telefoon is dit. Ik kom af van een iPhone 6 met een goedkoop schermpje erin nadat de telefoon uit mijn broekzak is gevallen tijdens het fietsen. Eerste keer dat ie hard viel na 4 jaar en het scherm was verbrijzeld. De telefoon is rete snel. Ik open een app en ik kan meteen aan de slag ipv aanzienlijk te moeten wachten. FaceID werkt perfect. Ben er erg blij mee. Durf em pas mee naar buiten te nemen als mijn hoesje binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mozy schreef op donderdag 20 december 2018 @ 22:03:
Vandaag richting het einde van de middag opgepikt bij de KPN winkel. 701 euro totaal. Verkoper zei dat ze normaal niet aan mensen zonder KPN abo te verkopen. Aangezien ze de hele winstmarge opgeven in de hoop je een abo aan te kunnen smeren (meneer verwoordde dit natuurlijk anders). Andere verkoper gister had dat moeten melden. Maar hij was de kwaadste niet en heeft em alsnog aan me verkocht. De laatste rode.

Wat een mooie telefoon is dit. Ik kom af van een iPhone 6 met een goedkoop schermpje erin nadat de telefoon uit mijn broekzak is gevallen tijdens het fietsen. Eerste keer dat ie hard viel na 4 jaar en het scherm was verbrijzeld. De telefoon is rete snel. Ik open een app en ik kan meteen aan de slag ipv aanzienlijk te moeten wachten. FaceID werkt perfect. Ben er erg blij mee. Durf em pas mee naar buiten te nemen als mijn hoesje binnen is.
De verkoper deed onnodig moeilijk. Gisteren KPN nog eens gebeld, en die gaven aan dat ze nu gewoon dit toestel los verkopen aan iedereen zonder abo aangezien de actie is voor €698.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Laatst online: 27-05 13:43
Hebben jullie linkjes waar jullie de iPhone XR 64GB zo goedkoop vinden als los toestel ?
Ik kan hem echt alleen voor zo'n 839-, vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Nu online
RigolleM schreef op donderdag 20 december 2018 @ 16:14:
[...]

Dit gaat niet inhoudelijk over de XR maar hoeveel en waar die kost... hoort thuis in een prijzen topic (zie hierboven).
dat prijzen topic, waar ik laatst naar doorverwezen werd, is compleet overleden. Hier krijg je er een nuttige discussie en tips over, omdat dit topic leeft.
So_Surreal schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 09:10:
Hebben jullie linkjes waar jullie de iPhone XR 64GB zo goedkoop vinden als los toestel ?
Ik kan hem echt alleen voor zo'n 839-, vinden.
Dat heb ik ook zo niet kunnen vinden. Volgens mij moet je hiervoor een KPN winkel benaderen.
Wat je ook kunt doen is de XR bekijken icm abonnementen en dan de optie kiezen om de telefoon ineens te betalen. In feite heb je dan ook een sim-only constructie (tenzij je echt pre-paid zoekt). Dan kun je per soort abo zien waar je de beste prijs krijgt. Die prijzen liggen echt fors onder de adviesprijs van de XR. Het loont ook eigenlijk niet om los een telefoon en los een sim-only aan te schaffen (wellicht via KPN nu wel), omdat de kortingen bij telefoon+abo combi te lucratief zijn.
DaSaN schreef op donderdag 20 december 2018 @ 13:36:
Heb je al bij Tele2 gekeken? die zijn ook aan het stunten nu.
Cool, ik zie het! Echter, T-mobile via mobiel.nl vraagt € 660 voor de XR en een abo (7gb data onbeperkt bellen) kost € 13,50 (anders 5gb voor € 16) als je meerdere abo's op één adres hebt. Tele2 vraagt € 696 en € 15pm voor redelijk vergelijkbaar pakket. T-mobile is net iets goedkoper dan, maar scheelt niet veel.

Edit: tele2 heeft wel als voordeel dat ze voor € 696 ook een maandelijks opzegbaar abo bieden. Is dan met € 20pm wel duurder, maar je bent dan wel heel flexibel.

Edit2: via mobiel.nl kost de XR bij tele2 € 661.

Over 9 dagen mooi die XR voor € 660 oppikken en mn iPhone 7 voor leuk prijsje verkopen. Goede deal lijkt me!

[ Voor 75% gewijzigd door Hulleman op 21-12-2018 09:45 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
Ik heb net even gechat met KPN, die zeggen dat ze op de website alleen toestellen in combinatie met abonnement verkopen.
Voor een los toestel met je echt naar een KPN vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Hulleman schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 09:34:
[...]

dat prijzen topic, waar ik laatst naar doorverwezen werd, is compleet overleden. Hier krijg je er een nuttige discussie en tips over, omdat dit topic leeft.
Maak er dan één aan voor de iPhone XR en laten we terug over de iPhone XR hebben ipv over abonnementen, prijzen, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wreckerrm
  • Laatst online: 02-06 18:39

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Anoniem: 328026 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 21:07:
Ik heb een Belkin Invisiglass Ultra. Deze wordt geleverd met mal voor het bevestigen. Werkt perfect. Zonder blijft mooier, maar daar is de XR me te duur voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hugo!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-06 19:29
Ik zit te twijfelen een Iphone XR aan te schaffen. Ik heb nu de Samsung S7 edge. De belangrijkste redenen voor een overstap op IOS is privacy en de lange updates. Maar voordat ik de overstap durf te maken, ik twijfel heel erg over de notificaties. Zijn er mensen recentelijk overgestapt en hoe was deze ervaring, kon je hier snel aan wennen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Nu online
Hugo! schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:11:
Ik zit te twijfelen een Iphone XR aan te schaffen. Ik heb nu de Samsung S7 edge. De belangrijkste redenen voor een overstap op IOS is privacy en de lange updates. Maar voordat ik de overstap durf te maken, ik twijfel heel erg over de notificaties. Zijn er mensen recentelijk overgestapt en hoe was deze ervaring, kon je hier snel aan wennen?
Ik ben een aantal jaar terug overgestapt van android telefoons naar een iphone 6. Heb nu een 7, dus mijn 2e iphone. Ik heb altijd high-end android telefoons gehad, zoals de Galaxy S serie en HTC One serie, maar ik stap niet meer over naar Android.

De overstap is best wennen, omdat de OS anders werkt. Knoppen zitten op andere plekken dan je gewend bent en je bent minder flexibel in het personaliseren van het OS. Je went snel aan IOS, het werkt heel intuïtief en ziet er gelikt uit. De mindere mate van personalisatie bevalt me prima, omdat gewoon goed nagedacht is over IOS en hoe je dat gebruikt. Als je daarnaast nog meer apple apparaten gebruikt, dan werken de apparaten makkelijk samen middels de cloud. Geen idee hoe dat bij Android gaat.

Wat bedoel je precies met de notificaties? De lange ondersteuning van Apple voor de apparaten is een groot pluspunt. Mijn iphones zijn werkelijkwaar nog nooit vastgelopen, iets wat Android telefoons bij mij vrij veel deden. Daarnaast is de status balk boven in het scherm lekker clean. Bij Android staat dat vaak helemaal bol van meldingen en ingestelde opties, irriteert me heel erg.

Daarnaast mooi meegenomen dat iphones veel waardevaster zijn, waardoor je ze na 2 jaar voor een prima bedrag kan doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-06 19:29
Hulleman schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:57:
[...]

Ik ben een aantal jaar terug overgestapt van android telefoons naar een iphone 6. Heb nu een 7, dus mijn 2e iphone. Ik heb altijd high-end android telefoons gehad, zoals de Galaxy S serie en HTC One serie, maar ik stap niet meer over naar Android.

De overstap is best wennen, omdat de OS anders werkt. Knoppen zitten op andere plekken dan je gewend bent en je bent minder flexibel in het personaliseren van het OS. Je went snel aan IOS, het werkt heel intuïtief en ziet er gelikt uit. De mindere mate van personalisatie bevalt me prima, omdat gewoon goed nagedacht is over IOS en hoe je dat gebruikt. Als je daarnaast nog meer apple apparaten gebruikt, dan werken de apparaten makkelijk samen middels de cloud. Geen idee hoe dat bij Android gaat.

Wat bedoel je precies met de notificaties? De lange ondersteuning van Apple voor de apparaten is een groot pluspunt. Mijn iphones zijn werkelijkwaar nog nooit vastgelopen, iets wat Android telefoons bij mij vrij veel deden. Daarnaast is de status balk boven in het scherm lekker clean. Bij Android staat dat vaak helemaal bol van meldingen en ingestelde opties, irriteert me heel erg.

Daarnaast mooi meegenomen dat iphones veel waardevaster zijn, waardoor je ze na 2 jaar voor een prima bedrag kan doorverkopen.
Bedankt voor je reactie. Ik lees vaak dat mensen die overstappen van Android naar IOS veel moeite hebben met de notificaties omdat dit totaal anders werkt. Je kan niet swipen om een notificatie uit je notificatie balk te halen bijvoorbeeld. Maar heb de telefoon toch maar besteld, hopelijk is die morgen binnen. Ik zoek wel nog naar een goede case omdat ik bang ben voor de lens van de camera die uitsteekt. Zijn er ervaringen van mensen dat deze snel kapot gaat? Denk aan The Sheath case van caudabe maar maakt dit de telefoon niet extreem dik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Android behandelt de notificaties meer als een logboek, zodat je altijd kan zien wat er is gebeurd. Niet altijd nodig, maar sommigen hechten er veel waarde aan. Bij iOS kun je per app instellen wat het gedrag moet zijn: een melding op het gelockte scherm, een melding op het scherm (in het midden), een banner (bovenaan) die meer lijkt op een logboek systeem, een nummertje bij het icoontje, etc.

iOS notifications

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Wreckerrm schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:55:
[...]

Ik heb een Belkin Invisiglass Ultra. Deze wordt geleverd met mal voor het bevestigen. Werkt perfect. Zonder blijft mooier, maar daar is de XR me te duur voor.
Ik ben uiteindelijk via die website terecht gekomen op een spigen screen protector met zo'n malletje. Denk dat dit hetzelfde werkt. Zo iets had me afgelopen jaren een hoop gestress en gevloek kunnen voorkomen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtoo
  • Registratie: April 2015
  • Nu online

Rtoo

Youtube - Triple Dutch

Gisteren ook de XR voor € 693 opgepikt bij de KPN winkel! Mijn 6 ziet er nog perfect uit, maar batterij is wel een stuk minder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
Rtoo schreef op maandag 24 december 2018 @ 07:03:
Gisteren ook de XR voor € 693 opgepikt bij de KPN winkel! Mijn 6 ziet er nog perfect uit, maar batterij is wel een stuk minder geworden.
Ook losse toestelprijs zonder abonnement ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
So_Surreal schreef op maandag 24 december 2018 @ 08:00:
[...]

Ook losse toestelprijs zonder abonnement ?
Ja. Ook zonder abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtoo
  • Registratie: April 2015
  • Nu online

Rtoo

Youtube - Triple Dutch

Ja verbaasde mij ook, maar dikke prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Als je voor een nieuwe iPhone aan het rondkijken bent is het een superdeal. Een iPhone 8 kost nu €624 bij de kpn winkel, een X €912. No-brainer.

Maar volgens mij loopt de actie maar tot en met vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKa86
Het wordt met de dag mooier. Maar enig bewijs van die absurd lage prijs hebben we nog niet gezien. Post eens een foto van de factuur mannen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
DaKa86 schreef op maandag 24 december 2018 @ 09:53:
Het wordt met de dag mooier. Maar enig bewijs van die absurd lage prijs hebben we nog niet gezien. Post eens een foto van de factuur mannen?!
Op mijn contract staat ook 696 EUR. Ze bevestigde dat het toestel ook los te koop was voor dit bedrag. Waarom zouden tweakers hierover liegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
Ik ben net bij de KPN XL in Amsterdam Duivendrecht geweest en hij was idd 696, hij was er alleen niet meer in kleur zwart.
Hij was bijna nergens meer op voorraad helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKa86
Ik vind het gewoon bizar dat een fabrikant als Apple, Apple welke nooit korting geeft nu opeens hun XR voor €160 minder op de markt brengt..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Als jij dat per se wilt:

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/W3g537Y8/060-F6037-97-A7-4036-931-B-ED8-CB7-BB6747.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:59
DaKa86 schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:28:
Ik vind het gewoon bizar dat een fabrikant als Apple, Apple welke nooit korting geeft nu opeens hun XR voor €160 minder op de markt brengt..
Als Apple dat nooit doet is het wel een teken aan de wand, want zoals je ziet hierboven aan de kassabon klopt het dus wel. Ik vermoed dat Apple mondjes maat toe staat dat bepaalde resellers de toestellen onder de vastgestelde verkoopprijs mogen verkopen. Waarschijnlijk gaat de verkoop (met name de aantallen) toch niet zoals gepland en grijpen ze in door het toe te staan. E.e.a. lijkt ook coherent aan eerdere berichtgevingen en geruchten.

Het kan geen kwaad dat Apple even een been moet bijtrekken, ze hebben een strategie gekozen die op dit moment niet uit de verf komt. Het zal me weinig verbazen als ze straks de prijzen substantieel verlagen ergens in maart zoals ze wel eens vaker in het verleden hebben gedaan met producten die niet geheel volgens de verwachtingen lopen.

Begrijp me goed, er is weinig mis met het toestel zelf alleen de prijsstelling is ongelukkig t.o.v. de huidige concurrentie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

DaKa86 schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:28:
Apple doet dit niet, KPN doet dit en maakt waarschijnlijk verlies hiermee. Niet ongehoord natuurlijk maar wel opvallend. Doordat ze het niet afficheren denk ik ook niet dat Apple hier gevolgen aan gaat geven, iets wat ze wel eerder gedaan hebben met dit soort praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Phuncz schreef op maandag 24 december 2018 @ 12:32:
[...]

Apple doet dit niet, KPN doet dit en maakt waarschijnlijk verlies hiermee. Niet ongehoord natuurlijk maar wel opvallend. Doordat ze het niet afficheren denk ik ook niet dat Apple hier gevolgen aan gaat geven, iets wat ze wel eerder gedaan hebben met dit soort praktijken.
Apple doet dit wel degelijk, als je als reseller onder de vastgestelde verkoopprijs gaat zitten of eerder dan bepaalde data hun producten verkoopt dan volgen er maatregelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 19:31
Miki schreef op maandag 24 december 2018 @ 13:40:
[...]

Apple doet dit wel degelijk, als je als reseller onder de vastgestelde verkoopprijs gaat zitten of eerder dan bepaalde data hun producten verkoopt dan volgen er maatregelen.
Dit is ook wat Phuncz zegt. Lees zijn bericht nog maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Volkan1984 schreef op maandag 24 december 2018 @ 18:20:
[...]

Dit is ook wat Phuncz zegt. Lees zijn bericht nog maar eens.
We bedoelen bijna hetzelfde alleen dat ik eerder vermoed dat KPN toestemming heeft van Apple dan andersom dat KPN op eigen houtje heeft gehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-06 15:05
Die actie loopt vandaag ten einde toch? Beetje jammer, lees het nu pas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-05 22:57
Of je kijkt zelf even op de website van KPN, voordat je anderen wegzet als halve leugenaars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKa86
P.K. schreef op maandag 24 december 2018 @ 23:03:
[...]

Of je kijkt zelf even op de website van KPN, voordat je anderen wegzet als halve leugenaars...
Of je beseft jezelf dat genoemde bedragen bijbetalingen zijn I.C.M. EEN ABONNEMENT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:41
@DaKa86 Ben je nu gewoon zo stug?
Maar je kan dus echt ZONDER abonnement voor die bedragen het toestel bij KPN kopen.
Loop anders zelf een KPN winkel binnen en vraag het maar eens.
In plaats van hier koos ongeloof te blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-07-2024
ik heb zonder abonnement een Apple iphone Xs max voor 1000 gekocht. Verkoper gaf de korting, was niet de apple store. Ben erg happy mee. Ik weet niet wat resellers wel of niet mogen en zal mij niet raken. Ik trek de BTW af en pas de investeringsaftrek toe. Niet duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
@LucyLG Dit is het Xr topic 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKa86
Roos79 schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 09:18:
@DaKa86 Ben je nu gewoon zo stug?
Maar je kan dus echt ZONDER abonnement voor die bedragen het toestel bij KPN kopen.
Loop anders zelf een KPN winkel binnen en vraag het maar eens.
In plaats van hier koos ongeloof te blijven spelen.
Helemaal niet, heb Domino ook een + gegeven voor het posten van de bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-07-2024
excuses ik ging in op de laatste feed, XS of XR maakt dat uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
DaKa86 schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 09:57:
[...]

Helemaal niet, heb Domino ook een + gegeven voor het posten van de bon.
Maar waarom blijf je dan drammen op met abo??
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Vragen over providers & abonnementen hier plaatsen: [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11