dat prijzen topic, waar ik laatst naar doorverwezen werd, is compleet overleden. Hier krijg je er een nuttige discussie en tips over, omdat dit topic leeft.
Dat heb ik ook zo niet kunnen vinden. Volgens mij moet je hiervoor een KPN winkel benaderen.
Wat je ook kunt doen is de XR bekijken icm abonnementen en dan de optie kiezen om de telefoon ineens te betalen. In feite heb je dan ook een sim-only constructie (tenzij je echt pre-paid zoekt). Dan kun je per soort abo zien waar je de beste prijs krijgt. Die prijzen liggen echt fors onder de adviesprijs van de XR. Het loont ook eigenlijk niet om los een telefoon en los een sim-only aan te schaffen (wellicht via KPN nu wel), omdat de kortingen bij telefoon+abo combi te lucratief zijn.
Cool, ik zie het! Echter, T-mobile via mobiel.nl vraagt € 660 voor de XR en een abo (7gb data onbeperkt bellen) kost € 13,50 (anders 5gb voor € 16) als je meerdere abo's op één adres hebt. Tele2 vraagt € 696 en € 15pm voor redelijk vergelijkbaar pakket. T-mobile is net iets goedkoper dan, maar scheelt niet veel.
Edit: tele2 heeft wel als voordeel dat ze voor € 696 ook een maandelijks opzegbaar abo bieden. Is dan met € 20pm wel duurder, maar je bent dan wel heel flexibel.
Edit2: via mobiel.nl kost de XR bij tele2 € 661.
Over 9 dagen mooi die XR voor € 660 oppikken en mn iPhone 7 voor leuk prijsje verkopen. Goede deal lijkt me!
[
Voor 75% gewijzigd door
Hulleman op 21-12-2018 09:45
]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |