Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-05 19:51
ik denk het ook niet maar ik kan momenteel nog geen geschikt anders hoesje vinden. @Azmodann zou jij een foto kunnen plaatsen met de telefoon in het hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKa86
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 23-02 21:13
Mooi hoesje hoor, ondanks dat het een replica is. Apple zelf verkoopt namelijk nog geen hoesjes voor de XR. Ik ben ook benieuwd naar een foto van het toestel in het hoesje! Sluit het overal mooi aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:29

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
Hier enkele fotos van de XR in het replica Applehoesje :

https://ibb.co/eQw7nq
https://ibb.co/ey0NLA
https://ibb.co/bK8ytV
https://ibb.co/ckN2LA
https://ibb.co/e7etSq
https://ibb.co/coXrDV
https://ibb.co/iuGJtV
https://ibb.co/j0w7nq

Het sluit overal perfect aan zoals je ziet. En voor 9 euro , dat is geen geld.
Op de achterzijde van het toestel heb ik een protector van screenknight, deze zit ook perfect en vind je ook op ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-04 14:56
catchingfire schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:47:
[...]

Dik twee weken verder. Ik merk dat ik nog steeds heel erg vaak m'n Pixel2 grijp omdat dingen op de Xr zo omslachtig gaan, of niet gaan, of dat ik nog niet heb ontdekt hoe ze gaan. iOS, en dan met name het notificatie-gebeuren is echt rampzalig slecht geïmplementeerd in vergelijking met Android Pie.

Tot zover pro's van de Xr tov de Pixel2:
* smoothness: je merkt dat er power te over is, zo smooth loopt alles, behalve het scrollen dan (maar de Pixel2 is ook bloedsnel dus eigenlijk is dat niet echt een voordeel)
* battery-life: met name bij het niet gebruiken loopt de batterij nauwelijks leeg.
* apps: apps hebben een meer consequente look & feel

cons van de Xr tov de Pixel2:
* wat is de Xr zwaar!
* fingerprint sensor op de Pixel2 werkt sneller en praktischer dan FaceID
* scrollen is niet supersmooth. Er zit een soort van micro-judder in, bij veel apps.
* camera: niet vergelijkbaar, met name met weinig licht. Daarbij zijn ingebouwde features als Google Lens erg handig en mis ik de photo-sphere optie (zal vast met een 3rd party app kunnen maar bij de Pixel kon het gewoon in de native camera app, en dat is handig)
* geen status led, noch always-on screen. Banale features die gewoon onmiskenbaar handig zijn.
* unlocken: faceid, omhoog swipen van onderuit en weer omlaag swipen van bovenuit links om te kunnen zien of er appjes/emails/whatever op je wachten, wie verzint zoiets?
* notificatie-handling: dit is gewoonweg RUK in iOS. Naast het omslachtige unlocken wat ik net beschreef is het gewoon ontzettend slecht geïmplementeerd, die hele notificatie-weergave. Ik moet eerst naar de betreffende app om het mailtje/berichtje te wissen/lezen/... dan kan niet vanuit de notificatie-weergave. Als je dit gewend bent is het onmogelijk om iOS productief te noemen.
* de datum: je zit in een app en wilt snel de datum weten? Kan blijkbaar alleen door het notificatie scherm all the way down te swipen en vervolgens weer omhoog.
* widgets: iets simpels als "de datum", "de temperatuur", een "een Google balk waar je iets kunt typen om te zoeken, of dat nu iets op Google, in je contacten of een app op je mobiel is".
* dagelijkse dingen:
- een afspraak waar je naar toe wilt navigeren. Vanuit het notificatie-overzicht in Android kan dat met één klik.
- flitsmeister automatisch starten bij bluetooth verbinding van de auto. Kan niet. Probeert ie op beweging te doen. Dat resulteert in continu notificaties dat je gestopt bent met rijden als je ff stil staat en weer gaat rijden. Als je langer dan een paar uur stil hebt gestaan kun je Flitsmeister weer manueel starten, want dan heeft iOS de app afgesloten.
- multitasking: Google Maps klein in beeld terwijl je een andere app open hebt bijvoorbeeld. Kan niet.
- Google Photos -> Insta (en daar een filter gebruiken). Kan niet.
- Met de hardware buttons m'n Sonos volume regelen, zelfs zonder te unlocken. Kan niet
- Contact toevoegen aan een van m'n Google accounts: geen idee waar de contact terecht komt
- Je zit in een app maar wilt de settings ervan veranderen, uit de app, settings app, betreffende app zoeken..
- Wat je wel zou verwachten maar niet is: consequente navigatie in apps. Je blijft van boven naar beneden gaan om dingen te doen: niet intuitief. Bijvoorbeeld Safari. Nieuwe tab helemaal onderin, cursor naar boven om te typen, weer naar beneden om daadwerkelijk te typen...
- Beta apps: per app in de play store beta channel te activeren

Ik begin me meer en meer te ergeren... en het ligt niet aan de telefoon, die zit qua hardware best lekker in elkaar en is bloedsnel met een top batterij. Maar iOS is zoooo ouderwets, beperkt en tenenkrommend.

Ben aan het overwegen om hem maar als iPad Micro te gaan gebruiken en weer terug te gaan naar de Pixel2 als daily driver.
Met hardware buttons het volume van Sonos bedienen kan gewoon wel. Widgets zijn er ook gewoon met datum en weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Aeon schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:55:
[...]

Grappig. Ik neig nu juist weer meer naar de Xr. Afgelopen zaterdag de zwarte XS naast de Xr gehouden. Het verschil is naar mijn mening wel heel erg klein hoor, op het eerste gezicht dan. Het meest opvallende vond ik dat de Xs iets natuurlijker in de hand ligt. Ik kan de Xr nog net met 1 hand gebruiken (voor het hoogst nodige, zoals een appje sturen ofzo) Maar dat ging op de XS prettiger.

Maar ik ga er ook nog een hoes omheen doen. (Leathercase als die uit komt, of iets vergelijkbaars) Dan wordt ie nog groter.

In de tussentijd maar sparen voor een Xs, totdat ik eruit ben. |:(
Je twijfel is zeer herkenbaar :D. Zelf heb ik weken lopen wikken & wegen. Reviews lezen, YouTube filmpjes kijken, naar de Mediamarkt, nog meer twijfelen, terug naar huis, nog meer reviews lezen, weer terug naar de Mediamarkt, naar T-Mobile en daar zelfs nog twijfelen!

De X & Xs liggen natuurlijker in de hand, maar dat ligt volgens mij ook aan het verschil in gewicht. De Xr heeft doet mij qua gewicht & grip een beetje aan mijn oude vertrouwde iPhone 3G denken :). Het verschil tussen de de schermen van de Xr en X(s) is ook heel klein en het is vooral nu een ontzettend lastige keuze.
Naar mijn mening is de iPhone X op dit moment de grootste concurrent van de Xr. De medewerker van T-mobile gaf ook heel eerlijk toe dat hij de X vaker over de toonbank ziet gaan dan de Xr. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat deze regel op het hele land van toepassing is :).

Qua protectie zweer ik al sinds mijn iPhone 3G bij de Invisible Shields van ZAGG, hartstikke sterk, zeer smots qua gevoel & gaan ontzettend lang mee :).

[ Voor 4% gewijzigd door Calitomnication op 12-11-2018 19:13 ]

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKa86
Vraagje; ben je eigenlijk verplicht om je gezicht te scannen of toegangscode in te moeten voeren voor het ontgrendelen? Ik heb niet bepaald staatsgeheime documenten in bezit ofzo.
Lijkt me gewoon handig als het toestel wel binnen handbereik ligt maar je geen zin hebt h’m op te pakken: tikje op het scherm en omhoog swipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-05 18:56
Ik heb de XR nu bijna een week in huis en ben vooralsnog tevreden maar ideaal zou ik het toestel zeker niet willen noemen. Ik heb best grote handen (ben langer dan 1.9m) maar vanwege het zeer hoge gewicht en de breedte van het toestel, en het feit dat hij vanwege de glazen achterkant zeer glad is, ligt hij gewoon niet lekker in de hand. Een XS met het uithoudingsvermogen van de XR was een mooie combinatie geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
DaKa86 schreef op maandag 12 november 2018 @ 19:49:
Vraagje; ben je eigenlijk verplicht om je gezicht te scannen of toegangscode in te moeten voeren voor het ontgrendelen? Ik heb niet bepaald staatsgeheime documenten in bezit ofzo.
Lijkt me gewoon handig als het toestel wel binnen handbereik ligt maar je geen zin hebt h’m op te pakken: tikje op het scherm en omhoog swipen.
Daar ben je niet verplicht in natuurlijk.
Maar zo kan ieder persoon in je mobiel. Als je dat niets uitmaakt.... gewoon geen face id en/of toegangscode gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

DaKa86 schreef op maandag 12 november 2018 @ 19:49:
Je bent niets verplicht, je kunt ook kiezen voor een middenweg. Stel Face ID & toegangscode in, vervolgens kies je voor een time-out van een paar uur. Ligt je telefoon binnen handbereik hoef je hem maar 1x te ontgrendelen, daar na kun je deze gewoon ontgrendelen door omhoog te slippen.

Overigens heb ik ook geen staatsgeheimen op mijn telefoon (or do i........), maar het is gewoon best wel relaxt om te weten dat, mochten ze je telefoon jatten, je nog enigszins de controle over je toestel hebt. Heb je geen code op je scherm, een paar telefoontjes naar een of ander willekeurig land buiten de EU en jij krijgt de rekening ;)..

tips voor New York

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-05 22:33
Calitomnication schreef op maandag 12 november 2018 @ 22:56:
[...]

Je bent niets verplicht, je kunt ook kiezen voor een middenweg. Stel Face ID & toegangscode in, vervolgens kies je voor een time-out van een paar uur. Ligt je telefoon binnen handbereik hoef je hem maar 1x te ontgrendelen, daar na kun je deze gewoon ontgrendelen door omhoog te slippen.
Dat kan dus niet. Zodra je Face ID instelt kun je geen time-out meer instellen. Als je wel een time-out wil, dan moet je alleen een toegangscode gebruiken.

Dit is al zo sinds Touch ID, en ik heb nooit begrepen waarom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-05 20:13
Citroentaart schreef op maandag 12 november 2018 @ 18:58:
Met hardware buttons het volume van Sonos bedienen kan gewoon wel. Widgets zijn er ook gewoon met datum en weer..
Als ik in de SONOS app zit. Op m'n Pixel2 kan het zelfs zonder te unlocken.

Bij een Pixel hoef ik m'n telefoon geeneens aan te raken, laat staan unlocken, om te zien hoe laat het is, welke datum we hebben, of ik afspraken/appjes/sms/fb/emails heb, hoe warm/koud/nat het buiten is, en wat voor liedje er op de achtergrond klinkt. Je kunt dat "onzinnig" noemen, totdat straks over een paar jaar iOS ook een keer zover is en dan is het natuurlijk baanbrekend vernieuwend fantastisch en opeens wél onmisbaar.

De single-hand operation is op een Pixel veel handiger dan op een Xr. Een Pixel heb je als ie uit je broekzak al unlocked. Alleen al de iOS unlock swipe-up vanaf beneden, swipe down vanaf linksboven en weer swipe-up vanaf helemaal beneden sequence is single-handed toch een uitdaging. Op de Pixel doe je hetzelfde door je wijsvinger op de fingerprint reader te leggen, een paar mm omlaag te schuiven, en weer een paar mm omhoog.
Met je wijsvinger op de back-fingerprint-scanner scroll je de notificaties omlaag (en weer omhoog) en met je duim veeg je notifications weg, lees (en/of markeer je berichten als gelezen), verwijder je emails, ... zo handig en intuïtief. En dat is ook in elke app waar je in zit... je hebt gewoon je mobiel vast en veegt je wijsfinger een beetje omlaag en je hebt al je notificaties (en tijd/datum/weer/wifi+bt+...-toggles).

Merk dat mensen zich hier meteen aangesproken voelen als ik m'n mening geef over de Xr of iOS. Het is niet dat ik aan het bashen ben, ik heb een Pixel2 en Xr naast elkaar liggen die ik beiden zelf betaald heb. Wil gewoon de voor mezelf prettigste telefoon gebruiken en ze daarvoor een eerlijke kans geven. Maar na enkele weken de Xr als daily driver gebruikt te hebben ben ik nog niet overtuigt.

[ Voor 18% gewijzigd door catchingfire op 13-11-2018 09:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
catchingfire schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 09:32:
[...]

Bij een Pixel hoef ik m'n telefoon geeneens aan te raken, laat staan unlocken, om te zien hoe laat het is, welke datum we hebben, of ik afspraken/appjes/sms/fb/emails heb, hoe warm/koud/nat het buiten is, en wat voor liedje er op de achtergrond klinkt. Je kunt dat "onzinnig" noemen, totdat straks over een paar jaar iOS ook een keer zover is en dan is het natuurlijk baanbrekend vernieuwend fantastisch en opeens wél onmisbaar.

De single-hand operation is op een Pixel veel handiger dan op een Xr. Een Pixel heb je als ie uit je broekzak al unlocked. Alleen al de iOS unlock swipe-up vanaf beneden, swipe down vanaf linksboven en weer swipe-up vanaf helemaal beneden sequence is single-handed toch een uitdaging. Op de Pixel doe je hetzelfde door je wijsvinger op de fingerprint reader te leggen, een paar mm omlaag te schuiven, en weer een paar mm omhoog.
Met je wijsvinger op de back-fingerprint-scanner scroll je de notificaties omlaag (en weer omhoog) en met je duim veeg je notifications weg, lees (en/of markeer je berichten als gelezen), verwijder je emails, ... zo handig en intuïtief. En dat is ook in elke app waar je in zit... je hebt gewoon je mobiel vast en veegt je wijsfinger een beetje omlaag en je hebt al je notificaties (en tijd/datum/weer/wifi+bt+...-toggles).

Merk dat mensen zich hier meteen aangesproken voelen als ik m'n mening geef over de Xr of iOS. Het is niet dat ik aan het bashen ben, ik heb een Pixel2 en Xr naast elkaar liggen die ik beiden zelf betaald heb. Wil gewoon de voor mezelf prettigste telefoon gebruiken en ze daarvoor een eerlijke kans geven. Maar na enkele weken de Xr als daily driver gebruikt te hebben ben ik nog niet overtuigt.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar dit klinkt gewoon als iemand die niet kan wennen aan een andere UI filosofie. Dit is hetzelfde als mensen die nog in Windows 7 hangen, omdat ze de UI van Windows 8/10 niet fijn vinden. Dingen werken in iOS gewoon anders dan in Android. Sommige dingen zijn beter, andere zijn slechter. Het lijstje wat je over iOS opnoemt zou iemand ook over Android kunnen noemen. iOS en Android zijn IMHO beide volwassen mobile OS'en, met hun eigen voor- en nadelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-04 14:56
[...]

Met mijn iPhone kan ik ook zonder te unlocken met hardware buttons het volume aanpassen van Sonos. Dat kan jij ook. Als de player actief is op het lockscreen, kun je gewoon met de hardware buttons het volume aanpassen. Kan ook zonder aan te raken :X (siri)

Je hebt het over unlocken, dat kan dat jij dat ervaart. Jij moet nadenken over waar je je vinger neerlegt. Ik vond touchID ook sneller dan faceID. Maar als je gewend bent aan faceID, dan is het een stuk makkelijker en hoef je niet meer na te denken over 'unlocken' gewoon omhoog swipen zonder nadenken. Net hoe je het bekijkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-05 18:42
[...]

Voor uur/datum hoef je de iPhone ook niet aan te raken, gewoon naar kijken en het is zo ver. Maar ik snap wel wat je bedoelt, maar 'always on' heeft ook nadelen en 'voorlopig' kiest Apple daar niet voor. Komende van iOS - wat je niet hebt ga je niet missen, komende van Android met AOD - ff wennen maar ik mis het nier meer.
De single-hand operation is op een Pixel veel handiger dan op een Xr. Een Pixel heb je als ie uit je broekzak al unlocked. Alleen al de iOS unlock swipe-up vanaf beneden, swipe down vanaf linksboven en weer swipe-up vanaf helemaal beneden sequence is single-handed toch een uitdaging. Op de Pixel doe je hetzelfde door je wijsvinger op de fingerprint reader te leggen, een paar mm omlaag te schuiven, en weer een paar mm omhoog..
Als ik mijn iPhone uit mijn broekzak haal en kijk er naar is hij ook unlocked. Swipen naar rechts en je hebt uw widgets en die pas je zo aan dat het belangrijkste bovenaan staat.
Apple legt meer de focus voor zo'n zaken op Siri en/of AW, wat dan weer bij Google niet het geval is. Zo zie je iedere fabrikant heeft zo zijn manieren om om te gaan met berichtgeving.
Ik voel mij alvast niet aangesproken, ik keer nooit meer terug naar Android, heb er mijn buik van vol, met hun update-beleid. Ondervind jij deze niet, dan blijf je maar bij de Pixel. Blijkbaar voor jou een toestel op jouw maat. iPhone iOS is niet uw ding... Verkoop maar die XR zal er wel iemand blij mee zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

DaSaN schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 08:50:
[...]

Dat kan dus niet. Zodra je Face ID instelt kun je geen time-out meer instellen. Als je wel een time-out wil, dan moet je alleen een toegangscode gebruiken.

Dit is al zo sinds Touch ID, en ik heb nooit begrepen waarom...
Ow, is dat zo? Heb ik niet eens gemerkt dat dit het geval was. Eigenlijk wel logisch ergens. Met touch ID sla je de hele riedel van code intypen gewoon over. Je pakt hem vast, drukt op de home en bent binnen. Sinds Maart 2018 zit ik op iPhone 8, sinds dit weekend ben ik over op de X. Heb het niet kunnen instellen van een time-out ook niet gemist moet ik eerlijk zijn. :).

@catchingfire Als het goed is kun je Sonos nu ook vanuit je lockscreen bedienen, maar dit is nog niet zo heel lang geleden door Sonos (of Apple) geïmplementeerd, hoewel, klein jaar denk ik :).
Het gebruikersgemak van Sonos icm iPhone is sinds de Sonos One iets omhoog gegaan. Sinds deze versie Kun je ook streamen via Apple Airplay. De Sonos Play 1 (heb ik er 2 van) ondersteunen dat niet, dus dan ben je inderdaad gebonden aan de Sonos App. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Calitomnication op 13-11-2018 17:33 ]

tips voor New York

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:38
Citroentaart schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:29:
[...]

Met mijn iPhone kan ik ook zonder te unlocken met hardware buttons het volume aanpassen van Sonos. Dat kan jij ook. Als de player actief is op het lockscreen, kun je gewoon met de hardware buttons het volume aanpassen. Kan ook zonder aan te raken :X (siri)
Niet als je een Airplay apparaat hebt.

Following Sonos version 9.0, if you have an AirPlay capable device in your household with AirPlay enabled, it will no longer be possible to control your Sonos system from the lock screen of your iPhone or iPad when using the Sonos App to initiate playback. This includes use of the hard volume buttons from the lock screen. It is still possible to use the hard volume buttons to adjust Sonos volume from within the Sonos app.

https://support.sonos.com/s/article/3381?language=en_US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-05 17:51
Ik heb vandaag mijn case ontvangen voor de Xr. Ik was op zoek naar een lederen case en zag hier een aantal keren dbramante1928 en anderen passeren, maar konden mij onvoldoende bekoren. Online wat zitten zoeken enz. en uitgekomen op Torro Cases - een Britse fabrikant. Via amazon.de kon ik daar niet bestellen, maar wel via de site van Torro zelf, zij het met wat verzendingskosten er bij - op zo'n 40 euro uitgekomen.

Ik kan zelf helaas geen foto's nemen, maar dit gaat zeer goed samen met mijn rode Xr. Het zwart is niet pikzwart, maar zowat tussen bruin/grijs/zwart en het gevoel is fantastisch. Hier ben ik zéér tevreden mee :-). Meer info voor de geïnteresseerden op https://torrocases.co.uk/...-napa-leather-bumper-case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedrix5
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-05 09:30
In safari tijdens het scrollen naar beneden kan ik niet bij de sneltoets. (Dat pijltje waarmee je meteen onderaan eindigt). Het zit zo ver in de hoek dat hij mijn aanraking niet registreert. Anderen met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 09:12
Ik heb een booklet gescoord met wirelesslader (10 watt) van decoded. Past goed, staat goed & laad supersnel en dat voor 69,95. Blij mee!

https://accessoire.vodafo...adloze-fast-charger-bruin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:00

Flipm0de

geen

Jeuvie schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 18:46:
Ik heb een booklet gescoord met wirelesslader (10 watt) van decoded. Past goed, staat goed & laad supersnel en dat voor 69,95. Blij mee!

https://accessoire.vodafo...adloze-fast-charger-bruin
Wow mooi! Zou je hier eens wat foto's van willen posten? Was al op zoek naar filmpjes van de slim decoded maar kon niets vinden.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-05 22:10
@cedrix5 nope hier geen last van,werkt gewoon.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
Flipm0de schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 19:48:
[...]

Wow mooi! Zou je hier eens wat foto's van willen posten? Was al op zoek naar filmpjes van de slim decoded maar kon niets vinden.
Ik heb onvoldoende credits om foto’s te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 30-05 18:51
Heb even jullie mening / advies nodig.

Over circa 2 weken kan ik weer een nieuwe phone uitzoeken. Met een iPad , MacBook en Apple watch zit ik dus vast aan het Apple eco systeem.

Momenteel heb ik een iPhone 7 (128gb) . Bevalt tot op dag van vandaag prima , alleen de batterij is ruk (zeker omdat ik de telefoon voor werk gebruik)

Mijn initiële plan is om voor de Xr te gaan. Waarom ? 1100 voor een telefoon is echt belachelijk veel geld. Met de de Xr kan ik prima uit de voeten en kan 128 gb houden. Verder ben ik niet veeleisend en schiet gewoon standaard plaatjes , dus hecht niet veel waarde aan de dubbele camera zoals de Xs.

Waar ik echter over twijfel is formaat en dan met name de praktische kant.

Mijn huidige 7 is klein en past makkelijk in mijn broekzak (met hoesje , backcase). Dus wat dat betreft prima qua size. Qua scherm wil we groter. 4,7” is vandaag de dag wat aan de krappe kant.

Nu twijfel ik aan de Xr met name vanwege het formaat. Het schermformaat zal prima wennen en erg fijn zijn voor het dagelijks gebruik alleen ben ik bang dat ik het ding nergens kwijt kan behalve in mijn hand en het formaat vooral tegenstaat.

Hoe is jullie ervaring hiermee?

Anders ga ik voor de Xs, maar dat is paar honderd euro meer alleen voor wat kleiner scherm. (Rest boeit me simpelweg niet) Daarnaast spreekt de accuduur van de Xr weer erg in het voordel aan...

“First world problem”

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-10-2024
Valandil schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:03:

Over circa 2 weken kan ik weer een nieuwe phone uitzoeken. Met een iPad , MacBook en Apple watch zit ik dus vast aan het Apple eco systeem.

Momenteel heb ik een iPhone 7 (128gb) . Bevalt tot op dag van vandaag prima , alleen de batterij is ruk (zeker omdat ik de telefoon voor werk gebruik)

Mijn initiële plan is om voor de Xr te gaan. Waarom ? 1100 voor een telefoon is echt belachelijk veel geld. Met de de Xr kan ik prima uit de voeten en kan 128 gb houden. Verder ben ik niet veeleisend en schiet gewoon standaard plaatjes , dus hecht niet veel waarde aan de dubbele camera zoals de Xs.

Mijn huidige 7 is klein en past makkelijk in mijn broekzak (met hoesje , backcase). Dus wat dat betreft prima qua size. Qua scherm wil we groter. 4,7” is vandaag de dag wat aan de krappe kant.

Nu twijfel ik aan de Xr met name vanwege het formaat. Het schermformaat zal prima wennen en erg fijn zijn voor het dagelijks gebruik alleen ben ik bang dat ik het ding nergens kwijt kan behalve in mijn hand en het formaat vooral tegenstaat.

Anders ga ik voor de Xs, maar dat is paar honderd euro meer alleen voor wat kleiner scherm. (Rest boeit me simpelweg niet) Daarnaast spreekt de accuduur van de Xr weer erg in het voordel aan...

“First world problem”
Als de technische verschillen met de Xs voor jou niet relevant zijn, dan zou ik in jouw geval (kijkend naar je argumenten) voor de Xr gaan. Formaat went en verschilt niet immens t.o.v. de Xs.

Het is weer bijna September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommatje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-05 16:02
Ik heb voordat ik de Xr heb gekocht een paar maanden met een oudere 6s rondgelopen. Ik ben in de praktijk nog geen broek- of jaszak tegengekomen waar de Xr niet in past. Wat dat betreft is er voor mij niet veel veranderd.

Heel stom idee misschien, maar koop gewoon vast een hoesje en test die in alle jassen, broeken of andere plekken waar je de telefoon in wil stoppen. Mocht je dan merken dat je het formaat niet praktisch vindt stuur je het hoesje gewoon terug en kun je de Xr doorstrepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:13
Valandil schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:03:

“First world problem”
Ik heb een iPhone 6, 7 en 8 gehad en ondanks het feit dat ik het formaat steeds als een voordeel beschouwd heb, wil ik na een week met mijn XR zeker niet meer terug.

Ja het is een wat grotere en dikkere telefoon. Ik vind hem daardoor net wat steviger in de hand voelen, zeker met de Spigen Tough Armor die er omheen zit.

Best eens in een fysieke winkel te hand nemen. Het opbergen in een broekzak vraagt wat aanpassing en zal inderdaad niet zo comfortabel zijn als een iPhone 7. Persoonlijk heb ik me daar reeds overheen gezet en weegt het zeker niet op tegen de legio voordelen.

Succes :)

Intussen met vrij weinig gebruik aan 37% batterij resterend na ongeveer 38 uur van de lader :)

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Welke hoesjes gebruiken jullie? Jammer dat er niet een apart hoesjes topic is. Ik denk aan een lederen, maar ook eentje waar de onderkant dicht is (omdat er toch geen officiele van apple zelf zijn).

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-05 22:50
Ik krijg volgende week mijn iphone xr maar er zijn dus geen hoesjes van apple zelf volgens de apple site?

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:01
Darks schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:31:
[...]

Ik heb een iPhone 6, 7 en 8 gehad en ondanks het feit dat ik het formaat steeds als een voordeel beschouwd heb, wil ik na een week met mijn XR zeker niet meer terug.

Ja het is een wat grotere en dikkere telefoon. Ik vind hem daardoor net wat steviger in de hand voelen, zeker met de Spigen Tough Armor die er omheen zit.

Best eens in een fysieke winkel te hand nemen. Het opbergen in een broekzak vraagt wat aanpassing en zal inderdaad niet zo comfortabel zijn als een iPhone 7. Persoonlijk heb ik me daar reeds overheen gezet en weegt het zeker niet op tegen de legio voordelen.

Succes :)

Intussen met vrij weinig gebruik aan 37% batterij resterend na ongeveer 38 uur van de lader :)
Ik heb ook alle iPhones gehad en wil ook zeker niet meer iets anders, zelfs niet na de X alhoewel ik dat formaat het prettigst vind. Die batterijduur gaat eindelijk richting hoe het in mijn ogen hoort te zijn. Camera is verrassend goed en voor mij gaf de kleur (Rood) de doorslag.

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-05 21:39
(nog) geen :o

Gisteren even bij de Amac wezen kijken en daar zag ik de hoesjes van Native Union liggen. Heb er destijds ook één gehad voor mijn iPhone 6 en da's precies wat ik zoek: boven- en onderkant beschermd, met een klein randje aan de voorkant zodat je de telefoon ook zonder zorgen 'face down' neer kunt leggen. Daarbij ook nog eens mooi design.

https://www.nativeunion.com/cases/iphone-cases/

Er staat nog niets voor de Xr op, maar ik begreep dat ze volgende week beschikbaar komen. Tot die tijd maar even voorzichtig blijven doen...

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-05 21:04
Flipm0de schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:17:
Welke hoesjes gebruiken jullie? Jammer dat er niet een apart hoesjes topic is. Ik denk aan een lederen, maar ook eentje waar de onderkant dicht is (omdat er toch geen officiele van apple zelf zijn).
Beetje in dit topic kijken....moet idd maar apart topic komen.
Ik heb dezelfde vraag gesteld, met een kleine 20 reacties

• Jeuvie
Jeuvie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 08:53:
[...]

Ik heb onvoldoende credits om foto’s te posten.
Maar ik heb een andere optie gevonden. Hier 2 afbeeldingen van Decoded Slim Wallet Tan

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/sl5p6w3jpq4aq.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/uxq8z2q6.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Jeuvie op 15-11-2018 16:01 ]

• Flipm0de

Flipm0de

geen

bedankt voor de fotos! Lijkt mij toch wel erg dik worden het geheel. De XR zelf is natuurlijk ook al niet dun. Denk dat ik voor een Mujjo of Sena ga.Volgende week even afwachten of er nog ergens goede black friday deals zijn voor de XR.

[ Voor 25% gewijzigd door Flipm0de op 15-11-2018 16:39 ]

• Jeuvie
Flipm0de schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:39:
bedankt voor de fotos! Lijkt mij toch wel erg dik worden het geheel. De XR zelf is natuurlijk ook al niet dun. Denk dat ik voor een Mujjo of Sena ga.Volgende week even afwachten of er nog ergens goede black friday deals zijn voor de XR.
Voor jou nog even de afmetingen de lengte is 15,4 Breedte 8,5 en diepte 1,4 cm. De Mujjo heb ik gehad en geretourneerd. Qua dikte, ik had een met cardholder, maakt het niets uit. Suc6 met jou keuze.

• Jeuvie
Vandaag mijn XR aan ITunes gehangen voor een backup bleek er een update te zijn die OTA niet beschikbaar is. Ik heb nu versie 16B94 (12.1 IOS) en zie geen verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-05 15:01
Jeuvie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:11:
Vandaag mijn XR aan ITunes gehangen voor een backup bleek er een update te zijn die OTA niet beschikbaar is. Ik heb nu versie 16B94 (12.1 IOS) en zie geen verschillen.
Zou misschien dit kunnen zijn: https://www.macrumors.com...2-1-update-for-iphone-xr/

Komt ook overeen met je build number.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdidi
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Heeft er iemand ervaring met een full screen protector die ook de TrueDepth camera bedekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:21
Jeuvie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:11:
Die had ik ook vanochtend ook, zodra ik een poging deed kon ik het toestel restoren.. |:(

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
Vandaag kreeg ik een briefkaart van PostNL waarin stond aangegeven dat er een pakketje uit het buitenland voor mij klaar lag. Ik moet nu 21,11 aan inklaringskosten betalen voor 2 iPhone hoesjes van Totallee die samen incl verzenden 51,- dollar kosten. Zijn deze kosten normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-05 21:04
https://www.postnl.nl/ont...akket-uit-het-buitenland/

Mjah helaas wel, had je van te voren even naar moeten kijken en desnoods in 2 bestellingen moeten bestellen. Nu is de waarde hoger dan 22 euro.
Daardoor moet je btw en afhandelingskosten betalen. De tijd dat alles er wel doorheen glipt bij de douane is verleden tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
Okay, daar had ik nog eens niet over nagedacht. Balen, hopelijk zijn de hoesjes de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveP
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-05 10:01
dukcer123 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 15:05:
Vandaag kreeg ik een briefkaart van PostNL waarin stond aangegeven dat er een pakketje uit het buitenland voor mij klaar lag. Ik moet nu 21,11 aan inklaringskosten betalen voor 2 iPhone hoesjes van Totallee die samen incl verzenden 51,- dollar kosten. Zijn deze kosten normaal?
Ik ben erg benieuwd naar de hoesjes, welke heb je besteld en welke kleur iPhone XR heb je? Heb je misschien foto's hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
DriveP schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 19:27:
[...]

Ik ben erg benieuwd naar de hoesjes, welke heb je besteld en welke kleur iPhone XR heb je? Heb je misschien foto's hiervan?
Ik heb een zwarte iPhone XR, hier wat foto's van het Caudabe hoesje:
https://imgur.com/TKcX2rR
https://imgur.com/vUQuxNy
https://imgur.com/pmIgI8e
https://imgur.com/FfoR1dR

en hier wat foto's van het leren Totallee hoesje, deze ruikt ook echt naar leer:
https://imgur.com/fvMWWZ6
https://imgur.com/dICcxis
https://imgur.com/i14kG8k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveP
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-05 10:01
dukcer123 schreef op zondag 18 november 2018 @ 14:06:
[...]

Ik heb een zwarte iPhone XR, hier wat foto's van het Caudabe hoesje:
https://imgur.com/TKcX2rR
https://imgur.com/vUQuxNy
https://imgur.com/pmIgI8e
https://imgur.com/FfoR1dR

en hier wat foto's van het leren Totallee hoesje, deze ruikt ook echt naar leer:
https://imgur.com/fvMWWZ6
https://imgur.com/dICcxis
https://imgur.com/i14kG8k
Bedankt voor de foto's!
Ik heb altijd de ultra thin Totallee's gehad en die bevielen erg goed, alleen nu heb ik voor het eerst een rode iPhone en die is wat kiesk(l)euriger kwa hoesjes 😁
Maar het zwart lederen hoesje ziet er goed uit!
Zou ook voor mij een optie kunnen zijn, ik vind de cases van Mujjo ook erg mooi maar dan wordt de telefoon zo dik heb ik het idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dukcer123
Idd, de case van Mijjo vind ik ook te dik. Het liefste heb ik een originele leather case van Apple maar helaas zijn die nog niet beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-05 17:51
dukcer123 schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:18:
Idd, de case van Mijjo vind ik ook te dik. Het liefste heb ik een originele leather case van Apple maar helaas zijn die nog niet beschikbaar
Ik heb nu een weekje een lederen case van Torro rond de achterkant van mijn rode iPhone Xr. Deze case bevalt me perfect - is dun, ligt goed in de hand en voelt kwalitatief zeer goed aan.

Voor 'back bumper' hebben ze 2 uitvoeringen. Ik heb deze:
https://torrocases.co.uk/collections/iphone/products/iphone-xr-black-napa-leather-bumper-case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-05 17:14
Ik ben opzoek naar een wallet case voor de XR. Zijn alle cases nou geschikt voor QI? Of moet het er expliciet bij staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• najdo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06-2020
Na lang twijfelen ook voor de XR gekozen. Heb ze naast elkaar gehouden en het enigste wat mij doet lonken naar een XS is de grootte van de bezels. Als je dan in diezelfde winkel rondloopt en kijkt welke andere gadgets je kan kopen met €300, dan is de keuze snel gemaakt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HGHK
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-10-2024
Na jaren alleen maar de duurdere HTC toestellen gekocht te hebben (na alle tevredenheid), de overstap gemaakt naar deze IPhone. Na anderhalve week kan ik zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. De overstap was even wennen naar IOS, maar enkele veel gebruikte app's op Android gebruik ik ook op IOS. Een mooi toestel! Maakt mooie foto's en wat ik erg belangrijk vind is de batterijduur! Die is met mijn gebruik erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-05 14:34
Even een andere repost (ik weet dat het eigenlijk niet mag maar gezien de actie)

Geen idee of het gemeld is maar momenteel op Amazon Frankrijk de IPhone Xr en de XS max (Xs = uitverkocht) met 20 tot 30% korting

https://www.amazon.fr/apb...rd_r=7SN47EZ5FQQY115N76QG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1099713

Hier ook de Iphone XR mogen ontvangen en voor vriendin een Iphone 8. Tot nu toe zeer tevreden mee en de zoektocht naar een geschikt hoesje kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01:09
Ik heb sinds 2 weken ook een iPhone XR, Prachtig toestel!
Bij coolblue heb ik een hoes besteld van silicone, niet origineel Apple helaas, maar voldoet prima.
De achterkant en randen zijn goed beschermt, bij onze plaatselijke telecom winkel een screenprotector laten plaatsen.

Ik heb overigens gekozen voor de zwarte versie met 128GB geheugen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-05 17:54
Anoniem: 1099713 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:04:
Hier ook de Iphone XR mogen ontvangen en voor vriendin een Iphone 8. Tot nu toe zeer tevreden mee en de zoektocht naar een geschikt hoesje kan beginnen.
Tip: de caudabe sheath ! Net vandaag binnen gekregen en echt een prachtig hoesjes. Minimalistisch maar toch beschermend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-05 12:27
Ik heb er vanuit het werk 1 gekregen, voorheen gebruikten we de iPhone se voor onze medewerkers, maar ja, deze is er niet meer.

Wat een onding. Te groot, te lomp, de zwaar, ik mis de home button.
Vanmorgen de baas lief aangekeken, wordt voor mij een iPhone 8.

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1099713

enzoronald schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:31:
[...]

Tip: de caudabe sheath ! Net vandaag binnen gekregen en echt een prachtig hoesjes. Minimalistisch maar toch beschermend
Het is een BeHello hoesje en screenprotector geworden. Had een tegoed bon EUR 50 voor de Vodafone shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:01
Marxje1981 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:27:
Ik heb er vanuit het werk 1 gekregen, voorheen gebruikten we de iPhone se voor onze medewerkers, maar ja, deze is er niet meer.

Hoe lang heb je hem gebruikt dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 30-05 18:51
Marxje1981 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:27:

Herken je in alle punten, MAAR heb m nu een week en geen van deze punten herken ik nu nog.

Juist omdat ik hem ook voor het werk gebruik, wil ik juist wat groter scherm (kom van de iPhone 7).
Scherm bevalt prima! En batterij duur..... damn wat een genot. Haalt makkelijk twee dagen. Gisterochtend uit de lader gehaald en zit nu nog op 66%

[ Voor 9% gewijzigd door Valandil op 29-11-2018 07:32 ]

wijze woorden

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:37
Mag ik hier de ervaring over de camera vragen?
Ik heb zelf een 8 plus en de fotos vind ik erg mooi vooral de portretfoto's vind ik erg mooi.
Ik wil voor mijn meisje een nieuwe telefoon kopen (nu 6s) en zij is erg fan van de fotos die ik maak maar zijn de, oa de portretfoto's van de XR vergelijkbaar met de fotos van de 8 plus. Als ik logisch nadenk kan het haast niet omdat er een op de XR maar 1 lens zit en de 8 plus gebruikt er 2 voor de potret modus.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Anoniem: 532727

gielie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:24:
Mag ik hier de ervaring over de camera vragen?
Ik heb zelf een 8 plus en de fotos vind ik erg mooi vooral de portretfoto's vind ik erg mooi.
Ik wil voor mijn meisje een nieuwe telefoon kopen (nu 6s) en zij is erg fan van de fotos die ik maak maar zijn de, oa de portretfoto's van de XR vergelijkbaar met de fotos van de 8 plus. Als ik logisch nadenk kan het haast niet omdat er een op de XR maar 1 lens zit en de 8 plus gebruikt er 2 voor de potret modus.
De Xr gebruikt software om het scherpte diepte effect te creëeren. Op zich doet ie dit wel goed, maar hou er rekening mee dat dit alleen werkt met personen en niet met objecten, dieren enz.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Valandil schreef op donderdag 29 november 2018 @ 07:30:
En batterij duur..... damn wat een genot. Haalt makkelijk twee dagen. Gisterochtend uit de lader gehaald en zit nu nog op 66%
Dit is echt een van de dingen die me het beste bevallen. Al haal ik met gemak drie tot vier dagen.

Wat betreft de home knop; daar was ik snel aan gewend.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaKa86
Anoniem: 532727 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:36:
[...]

De Xr gebruikt software om het scherpte diepte effect te creëeren. Op zich doet ie dit wel goed, maar hou er rekening mee dat dit alleen werkt met personen en niet met objecten, dieren enz.
En anders is er nog altijd de camera app Halide.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-05 22:37
enzoronald schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:31:
[...]

Heb hem op basis van jouw ervaring ook besteld en moet zeggen dat het inderdaad een prima hoes is. Bedankt daarvoor!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-05 18:29
Ik heb sinds gister toch maar besloten de iPhone XR te nemen. Ik was bij de Mediamarkt, en zag de XR en XS naast elkaar, vond de XS net wat mooier, maar door de weinig verschillen muv het scherm en camera was het me het prijsverschil van 400 niet waard. Ben meer dan tevreden met dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvanh
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-05 20:41
Na de iPhone 8 Plus lange tijd gebruik te hebben en ook even kort met een OnePlus 6 te hebben rond gelopen, nu dan in het bezit van de iPhone XR (een mooie rode). Bij het eerste gebruik viel de dikte van de behuizing en de dikke schermranden erg op. Maar na slecht een paar dagen wen je hier direct aan. Dit valt bij mij totaal niet meer op en vind ik zelfs het formaat erg prettig in gebruik. Waanzinnig telefoon verder.

Heeft iemand toevallig al ervaring met de Halide app? Ben erg benieuwd hoe de portrait modus via deze app werkt op objecten en bijvoorbeeld huisdieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie07
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:50
Timvanh schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 20:50:
Na de iPhone 8 Plus lange tijd gebruik te hebben en ook even kort met een OnePlus 6 te hebben rond gelopen, nu dan in het bezit van de iPhone XR (een mooie rode). Bij het eerste gebruik viel de dikte van de behuizing en de dikke schermranden erg op. Maar na slecht een paar dagen wen je hier direct aan. Dit valt bij mij totaal niet meer op en vind ik zelfs het formaat erg prettig in gebruik. Waanzinnig telefoon verder.

Heeft iemand toevallig al ervaring met de Halide app? Ben erg benieuwd hoe de portrait modus via deze app werkt op objecten en bijvoorbeeld huisdieren.
Ik heb de Halide app ook op de Xr. Persoonlijk vind ik de portrait modus op dieren en objecten tegenvallen. Mij lukt het vaak niet om een portrait foto te maken dan.
Wel kun je in raw fotograferen en dan bewerken in bv Darkroom. Hier ben ik nog mee aan t experimenteren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• AppleFangirl
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik heb de iPhone XR nu anderhalve week of zo. Kom van de iPhone 7 Plus.

Eerste indruk van de buitenkant toen ik hem binnenkreeg; zwaar toestel en de 7 Plus was al zwaar. Hij is ook een pietsje dikker. Maar alle phones gebruik ik met hoesje dus dan merk je eigenlijk geen verschil. Nu geen last meer van. En iets zwaardere telefoons vallen, for some reason, minder vaak bij mij.
Verder gewoon een erg mooi ding, ik heb de witte genomen, 128 GB, net als vorige telefoon. Dat was ook 1 vd redenen om niet voor de XS te gaan. Mijn vorige was al Product RED, dus wilde juist weer iets anders. Geel en oranje vielen sowieso af (lelijk), de blauwe vind ik een beetje meh en zwart saai. Mijn laatste witte was een iPhone 4s. Dus ik ben happy.

Het scherm is prachtig! Mooie kleuren, helder, scherp. Ik vind het true tone een aanwinst, terwijl ik had verwacht dat ik dat ging uit zetten. Ik ben geen OLED gewend en hoef die ook eigenlijk niet. Sowieso is het scherm van ietwat ondergeschikt belang voor mij. Ik moest erg wennen aan de vorm van het scherm, zo langwerpig en de bezels zijn groter dan ik verwacht had. Was ook bang dat ik minder goed met het toetsenbord overweg zou kunnen. Ondertussen ben ik daar aan gewend en de bezels vallen me niet meer op. Ik vind dit scherm eigenlijk veel prettiger nu en met typen merk ik geen verschil.
Het met 1 hand bedienen vind ik makkelijker gaan als op de Plus. Met mijn dameshanden is dat met iedere telefoon een uitdaging dus ik was op de Plus al helemaal gewend om met twee handen mijn telefoon te bedienen. Nu past ook geen enkele telefoon in geen enkele broekzak van een dames jeans. Deze dus ook niet. Maar in de kontzak past het prima, net als de 7 Plus daar ook in paste.

De homeknop weg was even wennen. Face ID was ik ook wat sceptisch over. Nu ben ik aan beiden helemaal gewend en vind het fantastisch. Nadeel; mn werktelefoon voelt nu als een ouderwets moggel.
3D touch mis ik nog wel een beetje. Dat gebruikte ik toch wel regelmatig. De meest gebruikte daarvan kun je nog steeds gebruiken als je wat langer iets aandrukt. Ik heb alleen zitten pielen met snoozende wekkers verwijderen (die moet je gewoon weg swipen en dan zijn ze weg en gaat er geen alarm meer af).

Hij maakt echt schitterende foto's. Vooral het verschil bij weinig licht is enorm. Ik vind mezelf op de selfies er ook beter uitzien, altijd mooi meegenomen natuurlijk. Jammer dat de portret modus niet werkt zoals op de Plus. Met personen zie je weinig verschil. Ik heb de Halide app voor portret modus bij voorwerpen etc. Dat resultaat is wel wat minder. Wellicht dat Apple zelf nog met een update komt?

Een aangename verassing was voor mij het geluid dat eruit komt. Stereo surround en erg mooi geluid. Ik luister niet veel muziek op mijn telefoon zelf (meestal via Bluetooth box of AirPods), maar met spelletjes en korte filmpjes is het echt een aanwinst! Als ik bijv Sims speel hoor je de Sims echt van verschillende kanten aan komen of praten.

Uiteraard ook al uitgeprobeerd met animoji's en memoji's. Als je die naar jezelf verstuurd in iMessage. Kun je ze daarna opslaan en staan ze als filmpje in je filmrol. Dus dan kun je ze daarna versturen via WhatsApp of Facebook of wat dan ook. Handig!

Wat hoesjes betreft, daar hebben we ome Ali voor. Daar worden ook hoesjes met Apple logo voor de XR verkocht bijv. en heb nog wat andere uitgezocht. Als je er wat meer wil uitgeven kun je voor 15-20 euro ook op Ali mooie leren hoesjes vinden die prima kwaliteit zijn. En ik haal er altijd 3D screen beschermers. Zo veel mooier dan die glaasjes die hier worden verkocht!!

Ik zoek nu nog wel een draadloze oplader trouwens. Iemand tips?

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Gisteren de XR besteld bij het verlengen van mijn telefoonabonnement.
Ik ben nog steeds heel erg aan het twijfelen of ik niet beter voor de XS had kunnen gaan.
Als ik hem binnen heb en een paar weken in gebruik, laat ik hier nog wel even weten hoe het bevalt.
Misschien hebben andere twijfelaars daar nog wat aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Teletekst schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:04:
Gisteren de XR besteld bij het verlengen van mijn telefoonabonnement.
Ik ben nog steeds heel erg aan het twijfelen of ik niet beter voor de XS had kunnen gaan.
Als ik hem binnen heb en een paar weken in gebruik, laat ik hier nog wel even weten hoe het bevalt.
Misschien hebben andere twijfelaars daar nog wat aan. ;)
Zelf ben ik wel voor de XS gegaan en ik heb geen spijt. 3D Touch gebruik ik niet, maar ik wilde niet een veel groter toestel dan de 7 die ik hiervoor had. De 6 Plus heb ik bijna 3 jaar gehad, maar ik vond hem toch te groot voor in m’n broekzak.

Als ik voor de XR was gegaan dan had ik voor de rode versie gekozen met 128GB, al is 64GB voor mij voldoende. Maar het prijsverschil is niet heel groot.

[ Voor 10% gewijzigd door syltheboy op 02-12-2018 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie07
AppleFangirl schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 17:19:

Ik zoek nu nog wel een draadloze oplader trouwens. Iemand tips?
Ikea Nordmärke, niet snel maar verder prima voor dat geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFangirl
  • Laatst online: 24-02-2023
Stevie07 schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:15:
[...]

Nou, als ik er dan toch eentje haal. Dan liever wel een goede die snel laadt. Ik laadt mn telefoon nu op met het iPad blokje. Anders duurt het erg lang.

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Stevie07 schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:15:
[...]

Deze via AliExpress heeft m’n vader al 10 maanden in gebruik. Momenteel is hij helaas niet meer leverbaar en de prijs is verdrievoudigd.

Zelf heb ik deze van Satechi, het is een snellader:
Afbeeldingslocatie: https://www.iphonetalo.fi/files/satechi-qi-wireless-charging-pad-6.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door syltheboy op 02-12-2018 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-05 22:30
Nou, ik heb de stap ook maar gemaakt.
Van mijn zwarte 7 naar een zwarte XR.
Meteen een Sena Ultraslim hoesje besteld. Had er nu ook een soortgelijk dun hoesje overheen.
Aangezien de XR toch wat groter en dikker is voor de Ultraslim gegaan.
Dinsdag levering....... spanning 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
Iemand ervaring zonder screenprotector op de XR? Ik heb die nu van Belkin en werkt perfect, maar maakt het toestel wel dik. Is het scherm krasvast of hebben jullie al mini krasjes?

Give 2 Get

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 00:59

zap8

do ya wanna bump

Timvanh schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 20:50:

Geen XR wel ervaring met Halide. De app is naar mijn mening totaal overhypt. Als je RAW wilt schieten schaf ProCamera aan. Wil je de XR met Bokeh (dus effect dat gebruikt wordt in portraitmode) benutten download Focos. Deze app is gratis en kun je uitbreiden via IAPs.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjotrski71
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-05 11:41
Sinds zaterdag ook de XR (RED) 64GB mogen ontvangen. Super blij mee. Voor het begin even een Spigen hoesje er omheen gedaan. Ga rustig op een originele van Apple wachten.
Kom van een 6S vandaan, dan is dit wel een verademing, lekker snel, mooi scherm en was na uurtje al gewend aan de telefoon.

Tot nu toe geen spijt van, laat over een week of wat weten of ik er nog steeds zo over denk. (gok van wel)

Trouwens net via iTunes een update geïnstalleerd. Ik zat op 16B93 en ging via iTunes naar 16B94. Waarom komt deze niet via over the air? 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door pjotrski71 op 03-12-2018 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1036995

Runescom schreef op zondag 2 december 2018 @ 19:46:
Iemand ervaring zonder screenprotector op de XR? Ik heb die nu van Belkin en werkt perfect, maar maakt het toestel wel dik. Is het scherm krasvast of hebben jullie al mini krasjes?
Heel krasvast, al 4 weken zonder screenprotector en geen krasje te bekennen. Geen fan van screenprotectors hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvanh
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-05 20:41
@zap8 en @Stevie07 , thanks voor jullie replies! Zal zeker eens naar de apps kijken die zap8 beschreef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 08:52

-SaveMe-

-klik-

Ik sta op het punt mijn abo te verlengen met weer eens een nieuw toestel (nu een 6 Plus).
Ik twijfel tussen een XR of een 8 Plus...

Voordeel 8 Plus; touchid, resolutie

Voordeel XR; nieuwere processor/sneller

Wat vinden jullie ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 29-05 22:37
Ik kom ook van een iPhone 6S af, was de eerste dag wel even wennen aan de grootte, maar that's it.
Ben erg blij ermee. Heb alleen een hoesje voor de achterkant, scherm blijft prima en ik ben heel voorzichtig.

Ik heb de RED variant gekozen en 128gb, nooit zorgen te maken over foto's opruimen of apps. Dat doe ik bijna nooit en gezien ik deze wel minimaal 2 jaar wil laten meegaan, moet dat zo wel lukken met genoeg ruimte.

Mooi ding, dat nieuwe OLED scherm maakt me niets uit dus dan maar wat goedkoper en werd wel tijd voor een nieuwe mobiel. Een 6S voelt nu wel erg klein aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
-SaveMe- schreef op woensdag 5 december 2018 @ 12:05:
Ik sta op het punt mijn abo te verlengen met weer eens een nieuw toestel (nu een 6 Plus).

Wat vinden jullie ?
Persoonlijk zou ik dan zeker voor de XR gaan. Dit omdat een groter scherm wel prettig is en het hele design is een stuk moderner hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Qua scherm grootte ontlopen de plus en XR elkaar niet veel toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

-SaveMe- schreef op woensdag 5 december 2018 @ 12:05:

Wat vinden jullie ?
Je vraagt het in een XR-topic. Welke reactie denk je dat je krijgt? :P
Touch-id vind ik niet echt een voordeel. Je krijgt er immers Face ID voor terug.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Gunner schreef op woensdag 5 december 2018 @ 12:30:
[...]

Je vraagt het in een XR-topic. Welke reactie denk je dat je krijgt? :P
Touch-id vind ik niet echt een voordeel. Je krijgt er immers Face ID voor terug.
Mja, moest het ergens vragen he :)

Face iD vind ik persoonlijk niet zo tof, heb liever Touch iD. Maar het voelt ook een beetje niet goed om voor hetzelfde geld een oude (de 8 Plus) telefoon te nemen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
-SaveMe- schreef op woensdag 5 december 2018 @ 12:28:
Qua scherm grootte ontlopen de plus en XR elkaar niet veel toch ?
0.6 inch verschil dat ga je wel merken. Het mooie is dat de XR iets compacter is. Ook de betere accu is een groot pluspunt. De dikte is wel jammer.

Als je toch liever touch-id hebt dan zit er niets anders op dan toch voor de 8 Plus te gaan. Zo gedateerd is dat toestel nou ook weer niet.

[ Voor 17% gewijzigd door syltheboy op 05-12-2018 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-05 16:26

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Ik ben sinds gisteren in bezit van een zwarte XR 128 GB en had een gouden 6s 64 GB. Die laatste is naar mijn vrouw gegaan in plaats van haar gouden 5s 16 GB.

Ik wilde eerst een rode XR. Maar na het zien in de winkel ben ik toch voor een zwarte gegaan. De rode achterkant glimt mij teveel waardoor ik het net speelgoed vind lijken. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Op foto's vind ik de rode nog steeds de mooiste.

De XR bevalt tot nu toe uitstekend. Het scherm is mooier dan van de 6s. En de camera duidelijk veel beter. Qua afmeting kan ik hier heel goed aan wennen. In een herenspijkerbroek past de telefoon ook nog met gemak.

Ik ga het toestel eerst met een Caudabe Sheath case gebruiken, naakt is de XR wel heel erg glad.
Tevens wil ik nog een Belkin Invisiglass Ultra screenprotector plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Laatst online: 01-04 19:52
Misschien niet helemaal het juiste topic maar aangezien er geen “Xʀ accessoire” topic is:
De Apple Clear Case voor de Xʀ staat online..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ds1FfLs6jKVvpWm9jI0MW3lH/thumb.jpg

https://www.apple.com/be-nl/shop/go/product/MRW62ZM/A

Wie besteld hem als eerste? ;)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie07
bibi2205 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 19:18:
Misschien niet helemaal het juiste topic maar aangezien er geen “Xʀ accessoire” topic is:

[Afbeelding]

€ 45,00......niet echt goedkoop :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Stevie07 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 19:24:
[...]

€ 45,00......niet echt goedkoop :)
Wat is wel echt goedkoop bij Apple? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-05 21:18
Ben me aan het oriënteren op een nieuwe telefoon. Heb een iPhone 7, dus een XR vind ik voor mij een logische opvolger. Ik koop het toestel graag los met een sim-only abo. Het toestel kost los iets van € 835 ofzo (pricewatch). Nu zie ik op mobiel.nl dat als ik een XR 64gb neem met Vodafone red abo (€ 18e pm omdat ik ziggo heb) dat het toestel eenmalig € 680 ofzo kost als ik het toestel ineens betaal.....

Dan loont het toch totaal niet om het toestel los te kopen, met een losse sim-only..... Of zie ik hier iets over het hoofd :P

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hulleman schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:47:
Ben me aan het oriënteren op een nieuwe telefoon. Heb een iPhone 7, dus een XR vind ik voor mij een logische opvolger. Ik koop het toestel graag los met een sim-only abo. Het toestel kost los iets van € 835 ofzo (pricewatch). Nu zie ik op mobiel.nl dat als ik een XR 64gb neem met Vodafone red abo (€ 18e pm omdat ik ziggo heb) dat het toestel eenmalig € 680 ofzo kost als ik het toestel ineens betaal.....

Dan loont het toch totaal niet om het toestel los te kopen, met een losse sim-only..... Of zie ik hier iets over het hoofd :P
Dit topic is voor discussie over de iPhone XR zelf. Voor vragen over abonnementen kun je beter in [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11 kijken :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-05 14:56
bibi2205 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 19:18:

[Afbeelding]

Ik heb hem inmiddels binnen. Mooi hoesje, vind het altijd mooi en handig bij de hoesjes van Apple dat de onderkant open is. Hij zit er ook echt heel strak omheen en het hoesje is echt wel stevig, je krijgt hem er niet (gemakkelijk) vanaf. Had een Spigen Ultra Clear oid en dat hoesje was wel echt zwaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Laatst online: 01-04 19:52
macmellow schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:08:
[...]

Ik heb hem inmiddels binnen. Mooi hoesje, vind het altijd mooi en handig bij de hoesjes van Apple dat de onderkant open is. Hij zit er ook echt heel strak omheen en het hoesje is echt wel stevig, je krijgt hem er niet (gemakkelijk) vanaf. Had een Spigen Ultra Clear oid en dat hoesje was wel echt zwaarder.
Ik heb ook liever een open onderkant dan enkel uitsparingen zoals de andere fabrikanten het doen.. :)

Kan je misschien enkele foto's plaatsen? Van zodra ik (eindelijk) mijn XR binnen heb (in saai zwart) ga ik deze waarschijnlijk ook nog wel aanschaffen, heb nu zo'n goedkoop eBay "genuine Apple" silicone case gekocht.

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-05 14:56
bibi2205 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 09:52:
[...]

Ik heb ook liever een open onderkant dan enkel uitsparingen zoals de andere fabrikanten het doen.. :)

Kan je misschien enkele foto's plaatsen? Van zodra ik (eindelijk) mijn XR binnen heb (in saai zwart) ga ik deze waarschijnlijk ook nog wel aanschaffen, heb nu zo'n goedkoop eBay "genuine Apple" silicone case gekocht.
achterkant
voorkant
knoppen

[ Voor 31% gewijzigd door macmellow op 08-12-2018 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schil1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-01 14:18
Ik kom van een IPhone 6 af en heb vorige week de Xr Red 64gb gekocht , grootte is wel even wennen en ik merk dat ik toch meer handelingen met 2 handen doet.

Hij is een stuk sneller maar dat was ook niet zo moeilijk aangezien die 6 al 4 jaar oud was, maar je merkt gewoon dat apps die normaliter heel traag waren gewoon veel sneller laden.

Batterij is echt een verademing , waar ik normaal 2x per dag moest laden hoef ik nu 2/3 dgn niets te doen. 1e keer was hij op zatermiddag vol en ben toen alles gaan installeren e.d en op woensdag was hij pas leeg. Gewoon normaal gebruikt en geen zware spelletjes lang gespeeld.
Ik vind het wel jammer dat ik het batterijpercentage niet meer gelijk op mijn scherm kan zien, je moet nu je scherm aan de bovenkant even vasthouden en naar beneden trekken en dan zie je wel het percentage en provider want die zie je nl ook niet.

Face ID vind ik uiteindelijk toch wel makkelijker maar het meeste moet ik toch wel wennen aan het missen vd Home button, al gaat dat ook wel wennen en gaat het lekker snel en soepel.

Voor iedereen die van een 6 of 7 afkomt en twijfelt zou ik de Xr zeker kiezen.
Als je hem als los toestel moet kopen , zoals in mijn geval , bij KPN is hij €795 ( staat als het goed is ook op de website bij de abbo’s en dan staat er ergens wat hij kost als los toestel ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKa86
@Schil1 ; bedoel je de aankoop icm een abo waarbij je het toestel in 1x afrekenen ipv in 12/24 mnd termijnen?
Of echt een losse aankoop als in “ik loop de kpn winkel in en reken een iPhone XR af”?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schil1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-01 14:18
Ja dat laatste idd

Edit: €792 kost de Iphone Xr

[ Voor 47% gewijzigd door Schil1 op 09-12-2018 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
Hoe zit het met stof en krassen op deze case? Is hij erg krasbestendig, de cases van Ali Express zijn vaak zo beschadigd.

Ziet er verder goed uit!

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hantheman
  • Laatst online: 29-05 00:56
Dit weekend ook de XR binnengekregen.
Ik kom van een iPhone7 dus moet echt wennen aan het formaat, damn wat een koelkast haha.

+ FaceId werkt ontzettend goed
+ Camera is echt prachtig vooral de portretmodus
+ Scherm is ondanks dat het geen OLED is wel super strak.
+ Batterijduur
- Formaat: Groot en Zwaar
- Portretmodus werkt niet met objecten

De plus punten overschaduwen voor mij de minpunten.

Normaal gebruik ik altijd in volle tevredenheid de apple leather case als hoesje echter maakt apple deze niet voor de XR :(
Ala alternatief ben ik voor de Mujjo Leather case gegaan:

Afbeeldingslocatie: https://www.appelhoes.nl/Files/3/7000/7181/ProductPhotos/Large/664600802.jpg

Prima case maar helaas echt niet zo goed als wat ik van apple ben gewend:
Ik mis de "metalen" knoppen aan de zijkanten.
Ik heb het idee dat de camera aan de achterkant bijna gelijk loopt met de hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

hantheman schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:04:
Dit weekend ook de XR binnengekregen.
Ik kom van een iPhone7 dus moet echt wennen aan het formaat, damn wat een koelkast haha.

+ FaceId werkt ontzettend goed
+ Camera is echt prachtig vooral de portretmodus
+ Scherm is ondanks dat het geen OLED is wel super strak.
+ Batterijduur
- Formaat: Groot en Zwaar
- Portretmodus werkt niet met objecten

De plus punten overschaduwen voor mij de minpunten.

Normaal gebruik ik altijd in volle tevredenheid de apple leather case als hoesje echter maakt apple deze niet voor de XR :(
Ala alternatief ben ik voor de Mujjo Leather case gegaan:

[Afbeelding]

Prima case maar helaas echt niet zo goed als wat ik van apple ben gewend:
Ik mis de "metalen" knoppen aan de zijkanten.
Ik heb het idee dat de camera aan de achterkant bijna gelijk loopt met de hoes.
Ja idd, dat leek mij ook zo op plaatjes. Dat ie bijna geen opstaand randje heeft voor het scherm en dat ie eigenlijk gewoon op de camera ligt?

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Vragen over providers & abonnementen hier plaatsen: [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11