Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Met abo, dat wel. Maar maakt niet uit welk abo, 1 jaar 20€pm is prima. Is geen reclame btw, zit er gewoon zelf ook naar te kijken en andere providers vragen 660-720.
veel verschil is er niet, alleen camera. als je daar waarde aan hecht...kost je wel veel extratvdo schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 19:40:
[...]
Met abo, dat wel. Maar maakt niet uit welk abo, 1 jaar 20€pm is prima. Is geen reclame btw, zit er gewoon zelf ook naar te kijken en andere providers vragen 660-720.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Haal altijd heel easy 6+u screen on time, hoeveel exact varieert natuurlijk ( speel ik bv 3u pokemon go of lees ik gewoon forums of bekijk ik youtube ) maar zelfs met intensiever gebruik altijd minstens 6u SOT.
Ik ''upgrade'' dit jaar helemaal niet, iets snellere cpu kan me gestolen worden ( en die in de XR is snel zat ) en 2de camera boeit me ook weinig, foto's die ik neem met mijn XR zijn prima voor mijn gebruik ( social media en aan mensen laten zien )
Als 200 voor jou toch al een aardig bedrag lijkt zou ik gewoon de XR nemen ipv de iPhone 11, laat je zeker niet vangen door die Apple jargon van ''strongest glass ever in a phone'' en '' best cpu ever '' dat tekstje pompen ze elk jaar er uit.
Verder komen de XR en iPhone 11 idd ver gelijk, beide waterproof ( 1m vs 4m maar wie gaat nu 4m diep met zijn telefoon in water... ) beide stereo speakers etc etc, voor een ander design of beter scherm moet je ook al geen 11 nemen tov een XR
[ Voor 87% gewijzigd door Slasher op 14-09-2019 21:24 ]
Elect a clown, expect a circus.
Sinds mei een xr, en nog dik tevreden, camera of cpu zal geen waardige upgrade zijn voor mij persoonlijk als ik naar de 11 kijkKatmi schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 00:28:
Ik heb een XR nu sinds Januari en super tevreden van, kan letterlijk overal gaan de hele dag en thuis komen met nog juice in de tank, batterij is nog steeds 100% health na 8 maanden en laad toch om de 2 dagen op.
Haal altijd heel easy 6+u screen on time, hoeveel exact varieert natuurlijk ( speel ik bv 3u pokemon go of lees ik gewoon forums of bekijk ik youtube ) maar zelfs met intensiever gebruik altijd minstens 6u SOT.
Ik ''upgrade'' dit jaar helemaal niet, iets snellere cpu kan me gestolen worden ( en die in de XR is snel zat ) en 2de camera boeit me ook weinig, foto's die ik neem met mijn XR zijn prima voor mijn gebruik ( social media en aan mensen laten zien )
Als 200 voor jou toch al een aardig bedrag lijkt zou ik gewoon de XR nemen ipv de iPhone 11, laat je zeker niet vangen door die Apple jargon van ''strongest glass ever in a phone'' en '' best cpu ever '' dat tekstje pompen ze elk jaar er uit.
Verder komen de XR en iPhone 11 idd ver gelijk, beide waterproof ( 1m vs 4m maar wie gaat nu 4m diep met zijn telefoon in water... ) beide stereo speakers etc etc, voor een ander design of beter scherm moet je ook al geen 11 nemen tov een XR
Zeker nog 1.5 jaar doen met deze XR.
Alleen de twijfel, je gaat dan sowieso terug naar een “mindere” telefoon / specs / camera. En met de komst van de 11 lijkt dit formaat het nieuwe basismodel van apple. Zal in de toekomst ook niet kleiner meer worden lijkt het. Aan de andere kant, wat ik voor Mn xr zal krijgen kan ik een nieuwe 8 van kopen. Lastig lastig! Iemand die hetzelfde heeft en wel een keuze heeft gemaakt?
https://www.phonearena.co...s/10765,10408,10766,10001
[ Voor 8% gewijzigd door Flipm0de op 15-09-2019 13:44 ]
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Ik ben zelf van een 7 naar een XS gegaan en qua formaat scheelt het niet zoveel. De XR heb ik niet eens goed bekeken, maar ik wil gewoon niet groter dan de XS.Flipm0de schreef op zondag 15 september 2019 @ 13:08:
Ik ben toch aan het twijfelen over de xr. Heb deze nu 6 maanden. Telefoon is perfect, faceid is briljant en iOS werkt goed. Alleeeen, de telefoon is me iets te groot. Liefst zou ik naar het formaat se of 8 terug gaan, Xs is ook al een stukje groter. Het enige wat ik ermee doe ik internetten, socials, whatsappen, muziek luisteren en maps af en toe. Kan prima op een kleiner scherm.
Alleen de twijfel, je gaat dan sowieso terug naar een “mindere” telefoon / specs / camera. En met de komst van de 11 lijkt dit formaat het nieuwe basismodel van apple. Zal in de toekomst ook niet kleiner meer worden lijkt het. Aan de andere kant, wat ik voor Mn xr zal krijgen kan ik een nieuwe 8 van kopen. Lastig lastig! Iemand die hetzelfde heeft en wel een keuze heeft gemaakt?
Eerlijk gezegd heb ik ook liever kleinere telefoons, regelmatig haal ik de telefoon uit mijn broekzak als ik moet zitten omdat het gewoon te groot is. Helaas is dat niet wat de gemiddelde consument wilt en bij het hedendaagse Apple (zonder Steve Jobs) wordt er geluisterd naar wat de consument wilt.
[ Voor 11% gewijzigd door mjz2cool op 17-09-2019 11:15 ]
Anoniem: 316512
Hier staat dat het niet heel veel uitmaakt: https://discussions.apple.com/docs/DOC-9732mjz2cool schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:08:
Ik heb sinds kort ook de Xr, met een draadloze lader, maar kan het kwaad als ik de telefoon er de hele dag op heb liggen en regelmatig in de hand heb? Ik lees overal een andere uitleg over wat wel en niet goed is voor een accu. Is er iemand die dit kan ophelderen? Ik heb trouwens een 5 watt lader, die volgens de specs 1A kan leveren.
Draadloze opladers worden echter wel eens wat warm, om onnodige problemen te voorkomen zou ik daarom alleen opladen als het strikt noodzakelijk is. 5 watt is wel wat weinig trouwens.
Ik heb nu een 5 watt lader om het te proberen, voordat ik een duurdere 10 watt lader koop, vandaar.Anoniem: 316512 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:30:
[...]
Hier staat dat het niet heel veel uitmaakt: https://discussions.apple.com/docs/DOC-9732
Draadloze opladers worden echter wel eens wat warm, om onnodige problemen te voorkomen zou ik daarom alleen opladen als het strikt noodzakelijk is. 5 watt is wel wat weinig trouwens.
Maar het steeds op en af de lader zou dus niet uit moeten maken?
Ik wist inderdaad al wel dat je bij li-ion accu's geen geheugen effect hebt zoals bijvoorbeeld bij ni-cad, maar dat de laadcycli de degradatie veroorzaken.
In ieder geval bedankt voor de link, die post legt het goed uit.
To boldly go where no man has gone before...
Dat doet het altijd, maar dat is tientjeswerk. De officiële verkoopprijs is vorige week al bijgesteld naar € 709. Hij is over een maand echt niet ineens € 500.fjs schreef op woensdag 18 september 2019 @ 19:08:
Ben in de markt voor een XR. Zie dat de prijzen onder druk staan. Denken jullie in jullie glazen bol dat de prijzen nog verder gaan zakken als de 11 uit is?
Iemand enig idee wat er aan de hand is of hoe ik dit kan verhelpen?
Hier ook een Xr (zakelijk) in gebruik nu. Man man man wat een droevigheid qua glas... Is er iets aan te doen mbt bepaald spul erop spuiten en krasjes eruit wrijven?Ali_Baba schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 18:15:
[...]
Zelf geen van de telefoons gehad (ben van plan de xr op abonnement te kopen). Toch wel triest dat Apple elk jaar zegt dat het glas weer duurzamer is, terwijl het duidelijk niet zo is. Mijn moeder gebruikt nu een 6 en mijn broer nu een 7, en ja je raad het dus ook al, 6s piekgaaf en 7 vol met krasjes.
Mijn boefje is liev!
Met duurzaam wordt vaak 'shatter resistant' bedoeld.
Hoe zachter je het glas maakt, hoe beter het klappen kan opvangen.
Een bijkomend nadeel is dat het glas minder 'hard' wordt, en dus gevoeliger voor krassen.
Het is een misverstand dat glas elk jaar krasbestendiger wordt, maar ook niet per sé gevoeliger voor krassen.
[ Voor 3% gewijzigd door Phuncz op 13-11-2019 17:09 ]
Mijn boefje is liev!
Ik zou ermee oppassen, want een doffe vlek van het schuren van de tandpasta zie je echt tijdens het gebruik. Haarkrasjes zie ik alleen in de zon zomers op een terras.JB schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:21:
De theorie ken ik maar ik ben mega zuinig op mijn spullen en toch heb ik haarkrasjes waar ik van baal dus mijn vraag is meer of je er iets aan kan doen ipv een screenprotector eroverheen plakken. Je ziet van allerlei "oma weet raad" dingen maar helpt tandpasta echt? Is er bepaalde spray waarmee je die krasjes weg kan poetsen etc.?
Zolang hij niet zo diep is dat het licht niet " breekt " in de kras, zou ik oma's spreuk hanteren; Het middel is soms erger dan de kwaal
Ik heb er overigens een Belkin screenprotector op van de AMAC maar ook daar zit een eerste krasje in.
Ja je ziet het inderdaad alleen als er licht op bepaalde manier op valt. Erger maken wil ik zeker voorkomen natuurlijk, maar als je eenmaal weet dat het er zit...stormfly schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:25:
[...]
Ik zou ermee oppassen, want een doffe vlek van het schuren van de tandpasta zie je echt tijdens het gebruik. Haarkrasjes zie ik alleen in de zon zomers op een terras.
Zolang hij niet zo diep is dat het licht niet " breekt " in de kras, zou ik oma's spreuk hanteren; Het middel is soms erger dan de kwaal![]()
Ik heb er overigens een Belkin screenprotector op van de AMAC maar ook daar zit een eerste krasje in.
Mijn boefje is liev!
Dat lijkt me meer problemen opleveren dan oplossingen. Er zitten coatings op dat glas die je zal wegschuren (oleofobisch, anti-reflectie). Zo heb ik een glazen screen protector voor de telefoon van het werk, deze heeft beide coatings niet en het is bizar veel meer afleidend dan de iPhone XR met een krasje.JB schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:21:
Je ziet van allerlei "oma weet raad" dingen maar helpt tandpasta echt? Is er bepaalde spray waarmee je die krasjes weg kan poetsen etc.?
Ja en is lelijk dus die wil ik er ook niet op.Phuncz schreef op donderdag 14 november 2019 @ 07:21:
[...]
Dat lijkt me meer problemen opleveren dan oplossingen. Er zitten coatings op dat glas die je zal wegschuren (oleofobisch, anti-reflectie). Zo heb ik een glazen screen protector voor de telefoon van het werk, deze heeft beide coatings niet en het is bizar veel meer afleidend dan de iPhone XR met een krasje.
Mijn boefje is liev!
Anoniem: 93248
Dat er naar van loop van tijd een paar krasjes op komen boeit mij geen r**t, het is een telefoon die dagelijks gebruik wordt en naar alle waarschijnlijkheid over 2-3 jaar weer wordt vervangen door een nieuwer model. Daarnaast zitten er nu alleen maar krasjes in die (nauwelijks) zichtbaar zijn als het scherm uit staat, volgens mij moet je aardig je best doen om het scherm dusdanig te beschadigen dat het altijd zichtbaar is.
Anoniem: 316512
Heb je al een update?sderooij schreef op maandag 16 december 2019 @ 14:01:
Vrijdag de latercase besteld voor de XR, zal wel even een update plaatsen hier hoe eea bevalt
Jazeker, de case heb ik nu sinds een week.
Ik zal even een korte samenvatting geven en wat foto's delen.
Het heeft ongeveer een week of 3 geduurd om het pakketje te ontvangen, ging vanuit Canada naar Frankfurt om van daaruit naar Den Haag, Amsterdam om uiteindelijk op mijn deurmat te eindigen :-)
Het doosje is redelijk simpel, het is wit, heeft geen beschrijving of merk maar is wel keurig netjes afgewerkt.
De case komt daarom tip top in orde aan!
De installatie was super makkelijk, de iPhone erin klikken en thats it.
Hier een paar foto's:

Ik moet zeggen, dat de case geen 'fingerprint magnet' is, vet van vingers blijft amper op de case achter en voor zover geen krassen, zelfs niet mijn gedrag waar de telefoon in een tas/jas eindigt icm sleutels en allerlei andere dingen. Het blijkt een zeer stevige case te zijn en zit ook enorm goed om de telefoon.
Toegegeven, het zal geen 'slamboy' certified case zijn (Flossy Carter), in mijn verleden is er nog nooit een telefoon gevallen van een tafel of uit een jas/broekzak ... even afkloppen.
Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel. Ben enorm blij met de case
Anoniem: 328026
Zojuist m'n Iphone laten vallen. Scherm is nog heel, maar de achterkant is gebarsten. Repareren is duur grapje heb ik al gezien. 350 euro...
Extra zuur: m'n scherm toont sinds een week een defect en wilde dit laten repareren onder garantie. Dus grote kans dat die nu naar Dynafix gaat en terugkomt met 'schade voor vallen'. Waarna ik onderzoekskosten mag afrekenen om m'n telefoon terug te krijgen. 😒
Zie de lichte gloed op de linker schermrand, vooral bij de hoeken.

Heb je een inboedelverzekering? die van mij dekt het namelijk (had 2 dagen geleden hetzelfde).Anoniem: 328026 schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 12:26:
😭
Zojuist m'n Iphone laten vallen. Scherm is nog heel, maar de achterkant is gebarsten. Repareren is duur grapje heb ik al gezien. 350 euro...
Extra zuur: m'n scherm toont sinds een week een defect en wilde dit laten repareren onder garantie. Dus grote kans dat die nu naar Dynafix gaat en terugkomt met 'schade voor vallen'. Waarna ik onderzoekskosten mag afrekenen om m'n telefoon terug te krijgen. 😒
[Afbeelding]
voor 411 euro ruilt apple hem om, 100 euro eigen risico. Dus dat is wel te doen.
Helaas niet. Ivm met verhuizing opgezegd en vergeten een nieuwe af te sluiten. Stom... Alleen WA en Reisverzekering hier. Misschien binnenkort eens goedkoop met Ryanair ergens heen... 😬Adlermann schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 12:35:
[...]
Heb je een inboedelverzekering? die van mij dekt het namelijk (had 2 dagen geleden hetzelfde).
voor 411 euro ruilt apple hem om, 100 euro eigen risico. Dus dat is wel te doen.
Kost hier op het dorp bij ons 115,- EuroAnoniem: 328026 schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 12:26:
😭
[Afbeelding]
https://www.tadatel.nl/ap...phone-reparatie/iphone-xr
Probleem is dat het scherm aan voorkant defect is (waardoor in de hoeken een soort ingebrand-effect is) zie foto. Dus als ik de achterkant laat vervangen buiten Apple om, is m'n garantie voorbij en kan ik het scherm niet meer claimen.iPhoneSE schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 14:12:
[...]
Kost hier op het dorp bij ons 115,- Euro
https://www.tadatel.nl/ap...phone-reparatie/iphone-xr
Als ik een bericht krijg op Messenger krijg ik ook een Facebook melding. Eveneens als ik bel en een Whatsapp bericht binnen krijg hoor je deze melding ook doorkomen tijdens het bellen wat irritant is. Iemand een idee of het ligt aan instellingen of het wisselen van telefoon back up.?
Die plingels hoor ik op mijn iPhone 11 ook. Zelfs mijn werkmobiel (Nokia 3.1 plus) heeft dat verschijnsel, ik hoor wanneer de collega aan de andere kant een bericht of mail krijgt.leducw schreef op zondag 26 april 2020 @ 10:57:
Sinds kort in het bezit van een iPhone XR komend van een 7. Maar heb een paar probleempjes met apps waar ik geen oplossing voor vind.
Als ik een bericht krijg op Messenger krijg ik ook een Facebook melding. Eveneens als ik bel en een Whatsapp bericht binnen krijg hoor je deze melding ook doorkomen tijdens het bellen wat irritant is. Iemand een idee of het ligt aan instellingen of het wisselen van telefoon back up.?
Geluiden tijdens het bellen is niet een bepaalde instelling voor. Je zou je telefoon op stil kunnen zetten of een minder indringend toontje kunnen kiezen
Net nog eens de apps verwijderd, toestel herstart en apps opnieuw geïnstalleerd. Nu lijkt het wel goed te werken. En het toontje bij Whatsapp ook aangepast.croschou schreef op zondag 26 april 2020 @ 21:47:
@leducw Facebook en messenger zijn gekoppeld aan elkaar. Dus dat kan kloppen.
Geluiden tijdens het bellen is niet een bepaalde instelling voor. Je zou je telefoon op stil kunnen zetten of een minder indringend toontje kunnen kiezen
[ Voor 31% gewijzigd door leducw op 27-04-2020 18:58 ]
:strip_exif()/f/image/uHiMGsiSZI5u3y1iLnE8KgeF.png?f=user_large)
/f/image/eOaCm87ktMqzphu6uOVJ7Lbf.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door Roy Tollenaar op 29-05-2020 17:14 ]
Ik heb mijn Xr anderhalf jaar en heeft nog 96% van de maximumcapaciteit. Deze laadde ik tot voor kort om de paar dagen via een iPad 10W lader, tegenwoordig om de paar dagen via een draadloze 5W Qi charger.
Imazing (ik gebruik wel 8 uur per dag de hotspot) vandaar zoveel cycles ik moet wel 2 tot 3x per dag laden. Ik gebruik de 12 watt ipad lader of me Anker powercore 26800.Phuncz schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 18:05:
857 charge cycles in een jaar ? Dat lijkt me hoog. Met welke software zie je dit ?
Ik heb mijn Xr anderhalf jaar en heeft nog 96% van de maximumcapaciteit. Deze laadde ik tot voor kort om de paar dagen via een iPad 10W lader, tegenwoordig om de paar dagen via een draadloze 5W Qi charger.
:fill(white):strip_exif()/f/image/xh3WME61Rxf0GFzEidy1UrZx.png?f=user_large)
Anecdotisch maar ik heb meerdere Apple iPhone en iPad toestellen gehad die het meer dan 5 jaar uithouden zonder probleem. Echter gebruik ik ze relatief weinig waardoor ik ze maar om de paar dagen tot om de week moet laden, waardoor ze het lang uithouden. Maar met jouw gebruik lijkt het dat je over een jaar al een nieuwe batterij zal nodig hebben.
Misschien een andere oplossing zoeken om niet 8u per dag een hotspot te moeten gebruiken (wifi/bluetooth + 4G) als dat mogelijk is.
Zit nu in m’n tuin ook te kloten met het lezen van alles op m’n scherm.Anoniem: 328026 schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 13:49:
Ik word deze zomer echt helemaal gek van mijn iPhone XR die bij zonnig weer het scherm dimt naar 30% van de maximale helderheid. M'n partner heeft hier ook last van. Waarschijnlijk een hitte probleem, maar dan nog: in zonlicht heb ik extra licht nodig, niet minder. De slider staat dan wel op 100%, maar de helderheid is gelockt op 30%. Sliden tussen 30% en 100% doet dan niks meer.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Hoe vaker je oplaad simpwelweg hoe harder die slijt,dat is nou helaas eenmaal het lastige zeker met Lithium accu.Roy Tollenaar schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 17:10:
Heb me Xr nu iets meer dan een jaar (18-05-2019 gekocht) en me batterij is al goed gezakt nog maar 91%
[Afbeelding]
[Afbeelding]
bijna 800 keer,betekend toch dat je wel 2 keer op een dag de accu oplaad,dan gaat het hard.
Ik zie dit toch wel als slijtage wat je kan verwachten bij het aantal cycles.
[ Voor 4% gewijzigd door freaky35 op 30-05-2020 14:37 ]
Ik snap niet hoe dit kan. Mijn oude Samsung werd juiste extra fel in zonlicht.Alekz87 schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 14:27:
[...]
Zit nu in m’n tuin ook te kloten met het lezen van alles op m’n scherm.
Dacht dat het aan mij lag, wat een ellende.. Is hier wat aan te doen?Anoniem: 328026 schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 13:49:
Ik word deze zomer echt helemaal gek van mijn iPhone XR die bij zonnig weer het scherm dimt naar 30% van de maximale helderheid. M'n partner heeft hier ook last van. Waarschijnlijk een hitte probleem, maar dan nog: in zonlicht heb ik extra licht nodig, niet minder. De slider staat dan wel op 100%, maar de helderheid is gelockt op 30%. Sliden tussen 30% en 100% doet dan niks meer.
Scherm wordt idd bijna donker en hij geeft dan aan dat hij idd gewoon op 100% zit, gebruik hem juist veel in de tuin.
Pro tip: leg hem niet in de zon, zeker met veel 4G verkeer en max scherm helderheid wordt hij zo al snel warm.
Maar kom op. Zoals @Roy Tollenaar al zegt; binnen twee minuten is het al gebeurd. In dat geval lijkt het mij gewoon een ontwerpfout.Phuncz schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 19:49:
Als de telefoon te heet is, zal hij de helderheid verlagen. Dat gebeurt om de telefoon en jou te beschermen. Zoek maar eens op wat Li-Po brandjes kunnen doen of hoe een LCD scherm uitziet die te warm is geworden.
Pro tip: leg hem niet in de zon, zeker met veel 4G verkeer en max scherm helderheid wordt hij zo al snel warm.
Een telefoon hoort niet na 2 minuten al zo warm te zijn dat hij zichzelf maximaal moet dimmen zodat je niets meer kunt aflezen. Zeker wanneer andere iPhones hier geen last van handen, lijkt mij dit gewoon een zwaar vervelende fout in de manier waarop deze iPhone is ontworpen.
Het is ook niet dat m'n telefoon in de zon ligt. Een voorbeeld situatie is: ik ga van binnen naar buiten, ik ga in een stoel in de zon kijken en ik start mijn YouTube video. Halverwege de video is de helderheid al zo gedropt dat ik het niet kan afkijken.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 328026 op 30-05-2020 22:34 ]
Heb hier overigens nergens last van in de felle zon.
Probleem heb ik ook, slider staat op 100% en verder zie je niets. Nadat je uit de zo’n bent gaat het steeds beter.hellboy123 schreef op zondag 31 mei 2020 @ 09:41:
Hmm, ik dacht dat ik me dit inbeelde, maar ik heb dus precies hetzelfde! Na een tijdje buiten in de zon wordt het scherm steeds donkerder, de slider doet dan ook vrij weinig meer tussen de 30 en 100%. Voor mijn gevoel heb ik hier vorig jaar in de zomer totaal geen last van gehad
Give 2 Get
Kan voor een leuke prijsje een XR 128GB op de kop tikken...
Edit: blijkbaar niet goed genoeg schoongemaakt, en snel opgelost in de winkel
[ Voor 12% gewijzigd door Pepper92 op 29-06-2020 22:17 ]
Mijn collega met dezelfde soort telefoon (XR) en ook dezelfde soort bluetooth koptelefoon heeft dat niet.
Instellingen - muziek - volumebegrenzing helpt niet
Is hier een oplossing voor?
Lager is dus mute
Bluetooth koptelefoons hebben normaal gezien ook een eigen volumeknop die versterking doet, want eigenlijk voorziet de iPhone een line-in signaal en voorziet de koptelefoon (of andere) de hoeveelheid versterking.
Give 2 Get
Dit had ik ook met mijn broer, door de fysieke gelijkenissen. Dat komt omdat Face ID lerend is. Met baard, zonnebril enzovoort werkt het ook. Mijn broer had, tijdens het bekijken van foto’s, een aantal keer mijn telefoon ontgrendeld met code en werd dus op een gegeven moment herkend als ikzelf.cedrix5 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 20:16:
Ik heb het omgekeerde probleem, mijn broer kan mijn telefoon ontgrendelen met faceid. Hij is 5 jaar jonger en ander kapsel, ik had nooit een sterke voorkeur (vs touchid) maar dit is toch enigszins zorgwekkend. Het systeem van mijn ipadair met touchid in de powerknop vind ik dan toch beter.
Vertrouwen doe ik mijn broer voor de volle 100%, maar dit hoort niet. Toen ik heb Face ID maar opnieuw ingesteld en kon hij hem niet meer ontgrendelen.
Dat lerende zal het zijn inderdaad. Hij ontgrendelde hem eerder een paar keer met code. Dat verklaart dan ook gelijk waarom het niet lukte bij mijn vader, hij lijkt qua gezicht meer op mij dan mijn broer.Udrene schreef op zondag 17 januari 2021 @ 10:15:
[...]
Dit had ik ook met mijn broer, door de fysieke gelijkenissen. Dat komt omdat Face ID lerend is. Met baard, zonnebril enzovoort werkt het ook. Mijn broer had, tijdens het bekijken van foto’s, een aantal keer mijn telefoon ontgrendeld met code en werd dus op een gegeven moment herkend als ikzelf.
Vertrouwen doe ik mijn broer voor de volle 100%, maar dit hoort niet. Toen ik heb Face ID maar opnieuw ingesteld en kon hij hem niet meer ontgrendelen.
Krijg namelijk dit terug:
Waarom valt de reparatie niet onder de garantie?
De reparatie van je product valt niet onder de garantie, omdat er gebruikersschade is geconstateerd. Hieronder leggen we uit wat dit voor jou betekent.
Door de aanwezige gebruikersschade vervalt de fabrieksgarantie van je toestel. Daarom kan je toestel niet kosteloos worden gerepareerd, ook als de gebruikersschade het defect niet heeft veroorzaakt.
Meer mensen dit mee gemaakt? Ga hem nu maar bij een plaatselijk telefoon winkeltje laten repareren voor 75 euro?
Daar waar de garantie precies deze week toch al verlopen is
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
ik zing het nog een klein jaar uit tot de 13. dan is het na 3 jaar wel weer tijd voor een nieuwe. Al draait de XR nog als een zonnetje.TweakerVincent schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:16:
Ik heb nu bijna 2 jaar de XR, normaal upgrade ik rond zo’n.tijd maar vraag mij af of het nog zin heeft. Geld is het probleem niet maar denk dat ik niet veel merk van een upgrade naar Iphone 12 pro of 13? Accu vind ik het belangrijkste. Wat doen jullie?
"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House
Anoniem: 926313
Gewoonlijk wachten tot de XR stuk is. Nu upgraden biedt nauwelijks meerwaarde tegenover de kosten.TweakerVincent schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:16:
Ik heb nu bijna 2 jaar de XR, normaal upgrade ik rond zo’n.tijd maar vraag mij af of het nog zin heeft. Geld is het probleem niet maar denk dat ik niet veel merk van een upgrade naar Iphone 12 pro of 13? Accu vind ik het belangrijkste. Wat doen jullie?
Ik ben vorige maand van een Xr naar een 12 mini gegaan (ik vond de Xr iets te groot) en de batterij had nog 84% capaciteit, na even onderhandelen met me vader heb ik er nog €450 voor gekregen (dat is veel voor een 64GB versie). Maar ik merk kwa snelheid weinig verschil met de Xr, het enigste verschil wat ik merk is hotspot functie over 5Ghz band. 5G heeft momenteel ook nog weinig meerwaarde dus ook daarvoor zou je nog niet hoeven upgrade.TweakerVincent schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:16:
De 12 mini zal door de processor langer snel blijven dan een Xr, zal langer ondersteund worden, heeft een OLED scherm en heeft een veel betere camera plus groothoelens. Dat zijn denk ik de punten die je gaat merken. Deze argumenten plus natuurlijk het formaat zijn voor mij reden om te gaan switchen wanneer ik kan.TweakerVincent schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:16:
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Sinds 6 maanden, en recent pas klacht ingediend ?Mars18 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 19:56:
Sinds maart 2019 toestel naar tevredenheid in gebruik, echter eigenlijk al sinds 6 maanden dat ik mensen zacht hoor tijdens het bellen. Video's afspelen hoor ik wel gewoon hard, opgestuurd voor reparatie, blijkt het niet in de garantie te vallen?
Krijg namelijk dit terug:
Waarom valt de reparatie niet onder de garantie?
De reparatie van je product valt niet onder de garantie, omdat er gebruikersschade is geconstateerd. Hieronder leggen we uit wat dit voor jou betekent.
Door de aanwezige gebruikersschade vervalt de fabrieksgarantie van je toestel. Daarom kan je toestel niet kosteloos worden gerepareerd, ook als de gebruikersschade het defect niet heeft veroorzaakt.
Meer mensen dit mee gemaakt? Ga hem nu maar bij een plaatselijk telefoon winkeltje laten repareren voor 75 euro?
Daar waar de garantie precies deze week toch al verlopen is
Verkoper moet klachten verhelpen, en koper moet zsm de klacht melden(claimen) en niet na 6 maanden pas. 2j verkopers- of fabrieksgarantie doet er niet toe, beroep je op conformiteit bij verkoper(ook als Apple de verkoper is)
is het gaasje schoon van broekzak-stof ?
sowieso ook de batterij laten vervangen en de gaasjes, dan alles in eens.
Geeft een melding dat Face ID niet gebruikt kan worden en de iPhone eerst moet afkoelen.
Ik heb hem helemaal uitgezet en laten afkoelen. Daarna doet hij het weer even en dan kapt hij er weer mee.
Zoektocht op het internet lijkt het er op dat de Face ID module stuk is, ook truetone werkt niet.
Zijn er nog andere ideeën behalve resetten of een nieuwe iPhone ? En reparatie natuurlijk.
Maar wat een drama dat ios 17, alles loopt traag, duidelijk dat de XR dit niet goed kan..
Meer mensen slechte ervaringen?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Mijn vrouw heeft een XR met IOS 17 sinds de release en heeft nergens last van.Mars18 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 09:45:
Sinds deze week ios 17 op mijn XR, heb nog 10 gig opslag over.
Maar wat een drama dat ios 17, alles loopt traag, duidelijk dat de XR dit niet goed kan..
Mijn zoontje heeft oude XR van mijn vrouw en nergens last van.Mars18 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 09:45:
Sinds deze week ios 17 op mijn XR, heb nog 10 gig opslag over.
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Vragen over providers & abonnementen hier plaatsen: [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11