Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1131947

Hatman schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 14:27:
Ik gebruik een Qi lader van Ikea en heb nergens last van. Mogelijk is de achterkant van de Xr en lader glad en zorgt de triller/buzzer in je iphone er voor dat hij gaat verschuiven?

[...]
@Hackus

De lader is Boost Up Special Edition draadloos oplaadstation van Belkin. Dit is dezelfde als ze in de Apple store op de tafels hadden liggen.

In de tekst op de site van Apple staat: "Dit Special Edition draadloze oplaadstation heeft een basis van roestvrij staal met een gepolijst chroomlaagje en een zacht, mat siliconenoppervlak dat je iPhone op zijn plaats houdt." Hier een link: https://www.apple.com/nl/...ation-van-belkin?fnode=42

Het is niet de trilfuntie waardoor de Iphone verschuift. Het verplaatsen gaat heel subtiel/langzaam. Dacht eerst dat ik hem zelf aangeraakt had, maar na een aantal keer terug leggen weet je beter. Na wat testen lijkt het alsof de telefoon zich alleen verplaatst als deze in het verlengde van de stekker ligt. Als de iPhone dwars op de stekker ligt dan verplaatst deze niet. De foto's op de Apple website tonen wel voorbeelden met plaatsing in beide richtingen.

Heb nog even contact met Apple gehad. De reactie was: "Als dit toen je hem kocht wel goed gewerkt heeft en nu niet meer kan dit een defect van de oplader zijn. Hiervoor kun je terecht bij de fabrikant. In dit geval Belkin."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
@breaq indien je 'garantie' wilt claimen, moet je aankloppen bij de verkopende partij. €65,- is best veel geld voor zo'n oplader natuurlijk, en dan verwacht je wel wat goeds

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thijs?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-05 23:03
AMD and INTEL schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:29:
[...]

Zou fijn zijn :)

[...]

Heel erg bedankt! Goed om te weten dat ie over de 100mbps kan halen
Sterker nog, in het Simyo topic heb ik zojuist dit geplaatst:
Thijs? in "[Simyo] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AcicnkY.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-05 19:54
Thijs? schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:40:
[...]

Sterker nog, in het Simyo topic heb ik zojuist dit geplaatst:
Thijs? in "[Simyo] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

[Afbeelding]
Ziet er goed uit inderdaad! Heb nu ook de iphone xr.
Haal ook vaak boven 200 en 60 upload ( tmobile ) trouwens, met weinig ontvangst is de iphone xr veeeel beter dan mijn oude s8. Verbaaste me! Sinds de specs van 4g daarop beter zijn...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 27-05 19:20
Net mijn iPhone xr red 64gb helemaal ingesteld en moet zeggen dat ik het scherm erg mooi vind. Eigenlijk zeer weinig verschil met de xs max die ik had. Morgen even wat zware games spelen eens kijken hoe die het doet. Verder is de rode kleur ook erg mooi maar heb er wel een booklet case omheen gedaan ter bescherming. Aan de zijkanten en voorkant zie je de mooie rode kleur nog. Hoop dat ik er weer 2 jaar tegenaan kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:44
elaho schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:30:
Net mijn iPhone xr red 64gb helemaal ingesteld en moet zeggen dat ik het scherm erg mooi vind. Eigenlijk zeer weinig verschil met de xs max die ik had. Morgen even wat zware games spelen eens kijken hoe die het doet. Verder is de rode kleur ook erg mooi maar heb er wel een booklet case omheen gedaan ter bescherming. Aan de zijkanten en voorkant zie je de mooie rode kleur nog. Hoop dat ik er weer 2 jaar tegenaan kan.
Leuk man! Maar vanwaar de wijziging van xs max naar xr? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 27-05 19:20
De xs max heb ik weg moeten die vanwege verbindingsprobleem. :)

[ Voor 24% gewijzigd door elaho op 06-06-2019 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
elaho schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 08:02:
De xs max heb ik weg moeten die vanwege verbindingsprobleem. :)
ok!

Maar moet zeggen, ik vind de XR display ook stukken rustiger en mooier dan mijn OP6. Ok die was wellicht niet zo "mooi" als het scherm van de XS Max, maar toch stukken mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hp7935
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 20:25
Kan iemand mij misschien vertellen hoeveel langer de batterij van de Xr ongeveer meegaat vergeleken met de iPhone 7/8?
Ik heb nu een 6 maar die begint kuren te vertonen waardoor ik aan het kijken ben naar een nieuwe IPhone maar Amac biedt de 6s, 7 (plus), 8 (plus), X, Xs en Xr aan. Ik gebruik mijn telefoon vooral om te browsen, muziek te luisteren op YouTube en af en toe leuke foto's te maken. Welke heeft dan de beste batterijduur?

Ik wil per se bij de Iphone blijven vanwege mijn apple car play en het gemak van het besturingssysteem.
Ik zoek verder niet naar een telefoon die weer goed verkoopbaar is, ik gebruik mijn telefoon liever tot het echt niet meer kan.

Ik kom veel reviews van verschillende Iphones tegen maar niet welke qua batterij (en prijskaartje die daaraan hangt) het beste is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
@hp7935 sowieso AMAC vergeten, die geven erg slechte service. een XR heeft een vergelijkend batterijverbruik met 8 plus.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hp7935
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 20:25
Hackus schreef op zondag 9 juni 2019 @ 20:00:
@hp7935 sowieso AMAC vergeten, die geven erg slechte service. een XR heeft een vergelijkend batterijverbruik met 8 plus.
En coolblue? Zijn die wel goed qua service?
Ik wil namelijk graag 2 jaar garantie en niet de standaard 1 jaar van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
hp7935 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 20:13:
[...]

En coolblue? Zijn die wel goed qua service?
Ik wil namelijk graag 2 jaar garantie en niet de standaard 1 jaar van Apple
2j is verkopersgarantie. verder heb je gewoon recht op een deugdelijk product. je hebt niets te maken met fabrieks of verkopergarantie. buiten de 2j kun je dus nog steeds aanspraak maken op 'garantie' als het geen eigen schuld is of batterijslijtage. bij Amac doen ze sowieso moeilijk en verschuilen ze zich altijd achter Apple, dan kun je beter bij Apple zelf kopen. dan heb je daar dus meer dan 1j onder consumentenrecht, omdat Apple dan deze moet geven als verkopende partij, en dat doen ze 'vaak' netjes. CB is ook prima.

oa hier lees je meer als consument https://www.consuwijzer.n...kocht-maar-kapot/garantie

[ Voor 7% gewijzigd door Hackus op 09-06-2019 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:40

Freak187

geen

Weet niet of dit het juiste topic is, maar ik ben zeer geinteresseerd in de XR. Alleen deze mist 5G ondersteuning. Is er al zicht op een nieuwe generatie Apple's en komt daar ook eenzelfde "budget" versie van die wel 5G ondersteund.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram22
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:23
Daar is net een artikel over verschenen op de frontpage van tweakers. Er staat in dat de verwachte iPhone XR opvolger in 2020 geen 5g heeft 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Freak187 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:21:
Weet niet of dit het juiste topic is, maar ik ben zeer geinteresseerd in de XR. Alleen deze mist 5G ondersteuning. Is er al zicht op een nieuwe generatie Apple's en komt daar ook eenzelfde "budget" versie van die wel 5G ondersteund.
Wanneer denk je dat je een 5G abonnement kunt afsluiten, en er daadwerkelijk voordeel mee hebt tov 4G+ ?
Apple also appears to be taking a smart approach to the iPhone XR equivalent. With all three models expected to have OLED screens, it looks like 5G will be the distinguishing feature for the flagships, with the iPhone XR equivalent being limited to LTE. That means those who just want something that looks like the flagship models at a lower price get what they want, but very few flagship customers would be willing to sacrifice 5G to save money.

@BillSpaarbank Ervaring, en ook aantal topics hier. verder geen discussie over nodig, ook geen 'extra' onderbouwing, want daar ben jij het niet mee eens.

[ Voor 41% gewijzigd door Hackus op 18-06-2019 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Wat heb je in hemelsnaam aan 5G, ok, sneller internet. Nou boohoo :) Overal waar ik ben zit ik op WiFi, buiten het reizen om in de auto uiteraard.

Dus, ik zou me niet blindstaren op iets wat je wellicht niet eens mist, het snellere internet. Als je nu een XR wilt aanschaffen, ga er dan voor! Het is een briljant toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-05 21:20
Freak187 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:21:
2019 en 2020 opvolger voorlopig nog niet.
Voordat 5g echt gangbaar wordt zijn we nog wel een aantal modellen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hackus schreef op zondag 9 juni 2019 @ 20:00:
Waar baseer je dit op? Mijn ervaringen met Amac zijn prima. Beetje raar om niet onderbouwd een winkelketen af te raden.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGHK
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-10-2024
Ikzelf ook meerdere, goede ervaringen met Amac. Was hier verbaasd over.!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
HGHK schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 17:55:
Ikzelf ook meerdere, goede ervaringen met Amac. Was hier verbaasd over.!
Dat kan niet en daar mogen we het van @Hackus niet over hebben.. ;)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Nu online
Nu leuke aanbieding bij Amazon.it
- 128gb
- rood of wit
- 677 incl verzenden
https://nl.pepper.com/aan...nit-107218#comment-696983
- leverbaar vanaf begin augustus

[ Voor 10% gewijzigd door Alexknl op 22-06-2019 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Alexknl schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:18:
Nu leuke aanbieding bij Amazon.it
- 128gb
- rood of wit
- 677 incl verzenden
https://nl.pepper.com/aan...nit-107218#comment-696983
- leverbaar vanaf begin augustus
Alleen Wit(bianco) is €679,50 (128GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Nu online
Hackus schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 16:48:
[...]

Alleen Wit(bianco) is €679,50 (128GB)
Wit en rood waren beschikbaar, maar nu is wit inderdaad ook niet meer beschikbaar.
Heb zelf de zwarte XR 64GB besteld voor 598. Die was blijkbaar ook nog in de aanbieding :)

[ Voor 16% gewijzigd door Alexknl op 22-06-2019 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:56
Ik begin mij steeds meer te storen aan het formaat en het gewicht van mijn XR (nu 9 maanden in mijn bezit). Ik ben altijd meer fan geweest van kleine toestellen, maar de XR was gewoon de betere deal toen ik hem kocht. Maar wat nu, XS is te duur, X alweer bijna 2 jaar oud.. Even wachten tot september misschien?

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Darks schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:28:
Ik begin mij steeds meer te storen aan het formaat en het gewicht van mijn XR (nu 9 maanden in mijn bezit). Ik ben altijd meer fan geweest van kleine toestellen, maar de XR was gewoon de betere deal toen ik hem kocht. Maar wat nu, XS is te duur, X alweer bijna 2 jaar oud.. Even wachten tot september misschien?
;)

@Alexknl Tja, dat gaat snel met die aanbiedingen. zoiets moet je gelijk bovenop zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13:02
Darks schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:28:
Same here. Ondanks airskin en mijn lengte (2m) is hij te groot in mijn broekzak (naar mijn mening). Ook ligt hij net niet lekker genoeg in mijn hand. Scherm is fantastisch dus dat zal weer even terug schakelen worden maar ik ga wel voor een kleiner model.

Xbox Live: Chabio | PSN: ChabioPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Nu online
Ik snap de mogelijkheden binnen het draadloze opladen niet zo goed. Ik wil graag de batterij van mijn XR sparen door geen gebruik te maken van een oplader met snelle laad functie. Nu heb ik gisteren een 5W draadloze oplader gekocht. Echter op het doosje staat nu dat ik een 10W oplader nodig heb voor dit ding. Moet ik dan mijn iPad adapter gebruiken ipv de iPhone adapter? Of weten jullie betere draadloze opladers die deze adapter meeleveren? Kan mijn iPad lader eigenlijk niet missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:42
[quote]Alexknl schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 13:48:
Ik snap de mogelijkheden binnen het draadloze opladen niet zo goed. Ik wil graag de batterij van mijn XR sparen door geen gebruik te maken van een oplader met snelle laad functie. .....
Ik gebruik alleen maar een 5Watt lader en dat gaat zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyphrax
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04-2023
Alexknl schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 13:48:
Ik snap de mogelijkheden binnen het draadloze opladen niet zo goed. Ik wil graag de batterij van mijn XR sparen door geen gebruik te maken van een oplader met snelle laad functie. Nu heb ik gisteren een 5W draadloze oplader gekocht. Echter op het doosje staat nu dat ik een 10W oplader nodig heb voor dit ding. Moet ik dan mijn iPad adapter gebruiken ipv de iPhone adapter? Of weten jullie betere draadloze opladers die deze adapter meeleveren? Kan mijn iPad lader eigenlijk niet missen :)
Een 5W lader is geen probleem. Het duurt hoogstens wat langer om de batterij op te laden. Voor je batterij levensduur maakt het allemaal niet zo uit. Vaak raden ze aan om je batterij niet iedere keer tot 100% op te laden, in iOS 13 introduceren ze daar een optie voor.

Een paar maanden geleden heb ik de Anker PowerWave gekocht, ben er super tevreden over. Net voor het slapen gaan gooi ik hem op de pad en het opladen gaat verder vanzelf. Hier in de VS heb ik hem via Amazon gekocht, ik weet niet hoe de beschikbaarheid in NL is.

Any sufficiently advanced technology is equivalent to magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Ik heb op kantoor een 5W qi oplader en hij doet het prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Qi laden is inefficient. Dus ik vind het logisch dat je een marge moet hebben. Anders laadt ie vaak wss maar met 3 a 4 watt op. Dus het iPad blokje gebruiken is zeker een goed idee. :)

Overigens kan plugloos op iPhone maar tot 7.5W wat in de verste verte nog geen probleem is, de iPhone kan tot wel 29W... Maar ik zou ‘t lekker bij 5W laden houden. (En een 10W blokje aan de Qi-lader is prima. Wss vreet ie er 6 a 7W van voor ~5W output.)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-05 20:18
Hackus schreef op zondag 9 juni 2019 @ 20:18:
[...]

2j is verkopersgarantie. verder heb je gewoon recht op een deugdelijk product. je hebt niets te maken met fabrieks of verkopergarantie. buiten de 2j kun je dus nog steeds aanspraak maken op 'garantie' als het geen eigen schuld is of batterijslijtage. bij Amac doen ze sowieso moeilijk en verschuilen ze zich altijd achter Apple, dan kun je beter bij Apple zelf kopen. dan heb je daar dus meer dan 1j onder consumentenrecht, omdat Apple dan deze moet geven als verkopende partij, en dat doen ze 'vaak' netjes. CB is ook prima.

oa hier lees je meer als consument https://www.consuwijzer.n...kocht-maar-kapot/garantie
Bij Coolblue geven ze inderdaad ook aan dat ze standaard 2 jaar garantie leveren ;
https://www.coolblue.nl/klantenservice/garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Nieuw Mimoji van Xiaomi >:)

Afbeeldingslocatie: https://cdn.macrumors.com/article-new/2019/07/xiaomi-mimoji.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
waarom hebben ze allemaal een bril (buiten die paar dan..)? :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Leuke inspiratie op wat Apple heeft bedacht. Maar het is natuurlijk niet alleen relevant voor de XR. Dus graag voor dit soort generieke zaken bijv. een nieuw topic openen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Nu online
Ik heb sinds een week de XR in huis, gekocht voor 590 euro. Leuke prijs, en het is echt een toppertje. De dikkere randen storen me totaal niet, echter kan ik maar niet wennen aan het scherm. Ik merk duidelijk verschil met mijn 6S Plus, en ik mis de hogere ppi van mijn 6S. Die is duidelijk scherper. Wat dat betreft vind ik het wel een downgrade. Maar FaceID en de camera van de XR zijn echt top. Ik wil geen spijt krijgen als ik hem ga retourneren, want het was een mooie deal. Misschien toch maar doen en wachten op september / leuke XS deal? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
Alexknl schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 15:58:
Ik heb sinds een week de XR in huis, gekocht voor 590 euro. Leuke prijs, en het is echt een toppertje. De dikkere randen storen me totaal niet, echter kan ik maar niet wennen aan het scherm. Ik merk duidelijk verschil met mijn 6S Plus, en ik mis de hogere ppi van mijn 6S. Die is duidelijk scherper. Wat dat betreft vind ik het wel een downgrade. Maar FaceID en de camera van de XR zijn echt top. Ik wil geen spijt krijgen als ik hem ga retourneren, want het was een mooie deal. Misschien toch maar doen en wachten op september / leuke XS deal? :X
Gewoon lekker gebruiken man, ik kwam van een amoled scherm toen ik in Mei, mijn XR kocht. Binnen een paar weken was het een prima en heerlijk scherm, vooral nu heb ik zoiets van amoled of lcd, het is allemaal prima en mooi genoeg. Dat gemiereneuk over ppi en zwart=zwart komt me nu zo'n beetje het keelgat uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Nu online
sderooij schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 17:56:
[...]

Gewoon lekker gebruiken man, ik kwam van een amoled scherm toen ik in Mei, mijn XR kocht. Binnen een paar weken was het een prima en heerlijk scherm, vooral nu heb ik zoiets van amoled of lcd, het is allemaal prima en mooi genoeg. Dat gemiereneuk over ppi en zwart=zwart komt me nu zo'n beetje het keelgat uit.
Het is meer dat ik nu in zie hoe goed mijn 6S+ eigenlijk is. Hij heeft namelijk een nieuwe batterij gekregen in maart dit jaar. Ik ben wat dat betreft wel een displaynerd (ook met monitoren) dus ik let daar de hele tijd op, vooral kleine tekst die wat blurry is. En als me dat stoort is me dat het geld eigenlijk niet waard. Ik snap je frustratie, ik heb wel meer dan 20 filmpjes gekeken over techreviewers die het scherm goed praatte, in de hoop dat ik het ook zou kunnen accepteren, maar ik denk dat voor mij toch slimmer is om nog even te wachten met een upgrade.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Als je er niet blij genoeg mee bent dan lekker inruilen idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:57
Alexknl schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 18:52:
[...]

Het is meer dat ik nu in zie hoe goed mijn 6S+ eigenlijk is. Hij heeft namelijk een nieuwe batterij gekregen in maart dit jaar. Ik ben wat dat betreft wel een displaynerd (ook met monitoren) dus ik let daar de hele tijd op, vooral kleine tekst die wat blurry is. En als me dat stoort is me dat het geld eigenlijk niet waard. Ik snap je frustratie, ik heb wel meer dan 20 filmpjes gekeken over techreviewers die het scherm goed praatte, in de hoop dat ik het ook zou kunnen accepteren,

maar ik denk dat voor mij toch slimmer is om nog even te wachten met een upgrade.
Ik merkte dit ook inderdaad,ik heb precies dezelfde overtsap gedaan,het scherm van de plus 6s plus is inderdaad vooral scherper.
Echter ik moet zeggen het went voor mij echt ook weer snel.
Voor mij omdat het formaat gewoon veel fijner is van de XR, de 6S plus was voor mij toch net wat te groot. Maar het display was/is inderdaad beter van de 6s plus.

Maar als je eraan blijft storen,dan zou ik de telefoon gewoon terug sturen,nu nog.
Zo zie je maar dat het beste is het zelf te bekijken.

Reviewers kunnen veel zeggen maar beste is het nog om het zelf te bekijken.
Zeker als je zoal je zegt een Display nerd bent :) .

[ Voor 11% gewijzigd door freaky35 op 07-07-2019 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Met een 6S Plus heb je een groot toestel met een klein beeld . als je dat gewent bent, en niet kunt wennen aan 'geheel' scherm. ikzelf vind een Plus sowieso lomp. mijn 7 plus Red ook snel weggedaan voor reguliere 7 toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Nu online
Hackus schreef op zondag 7 juli 2019 @ 10:57:
Met een 6S Plus heb je een groot toestel met een klein beeld . als je dat gewent bent, en niet kunt wennen aan 'geheel' scherm. ikzelf vind een Plus sowieso lomp. mijn 7 plus Red ook snel weggedaan voor reguliere 7 toen.
Ik vind mijn Plus nu inderdaad best wel weer lomp in vergelijking, XR is eigenlijk het perfecte formaat. Miss toch nog even volhouden met de XR en die Plus niet meer ernaast houden. Heb hem immers toch voor een mooie prijs weten te bemachtigen. 300-400 euro meer betalen puur voor OLED is ook weer zoiets.

[ Voor 10% gewijzigd door Alexknl op 07-07-2019 14:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:58
Even reageren, ik heb de XR nu een halve week en ik vind hem super goed. FaceId werkt perfect (post een paar maanden terug dat ik daar twijfels over had), maar werkt prima. Ook met zonnenbril.

Hij is idd wat lomp maar ik vind het formaat juist prima, 2-in-1 hoes van decoded erbij en gaat allemaal goed,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGHK
Het is niet het dunste toestel, maar om te zeggen lomp, nee dat vind ik niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakerVincent
HGHK schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:44:
Het is niet het dunste toestel, maar om te zeggen lomp, nee dat vind ik niet!
Ik bedoel het niet negatief, maar kan mij voorstellen dat mensen hem lomp vinden gezien zijn grootte. Ben vooral blij met de snelheid upgrade tov iphone 7 en faceId

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328026

Zijn er meer mensen waarbij de push voor de mail app niet meer werkt? Ik krijg geen Push notifications meer plotseling. Heeft altijd gewerkt :S gewone outlookmail gekoppeld aan de app. Enige wat ik gedaan heb is een vpn app gebruikt en die uiteindelijk verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Heb ik ook eens gehad. Ik weet niet meer of herstarten (de telefoon, gaat via Instellingen) of de mailaccount verwijderen en opnieuw toevoegen voor de oplossing zorgde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:59
Phuncz schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 07:03:
Heb ik ook eens gehad. Ik weet niet meer of herstarten (de telefoon, gaat via Instellingen) of de mailaccount verwijderen en opnieuw toevoegen voor de oplossing zorgde.
Ik heb dit nog nooit voorgehad en maak al gebruik van de Mail app sinds de iPhone 4s met een werkaccount via Exchange (activesync). En ik ben niet alleen, we hebben zo'n 400 i-devices die op die manier werken en ik krijg zelden meldingen hieromtrent. Hoe is bij jullie de Mail app geconfigureerd ook Activesync (Exchange) of via POP3, IMAP,.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Ik heb het idee dat er best nog 1 rij apps bij kan, dus ipv 6 -> 7 rijen. Dit kan zeker alleen met een jailbreak? (Wat ik niet wil)?

• Udrene
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:08
Gisteren kwam ik erachter dat mijn Xr ontgrendeld kan worden door mijn broertje via face-id. (Hij heeft een X maar ik kan die van hem niet ontgrendelen met mijn gezicht.) Is er iets dat ik kan doen om dit in de toekomst te voorkomen? Een instelling oid?

Udrene schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:39:
Gisteren kwam ik erachter dat mijn Xr ontgrendeld kan worden door mijn broertje via face-id. (Hij heeft een X maar ik kan die van hem niet ontgrendelen met mijn gezicht.) Is er iets dat ik kan doen om dit in de toekomst te voorkomen? Een instelling oid?
FaceID uitschakelen en opnieuw inschakelen, met alleen je eigen gezicht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Udrene
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:08
Anoniem: 316512 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:43:
[...]

FaceID uitschakelen en opnieuw inschakelen, met alleen je eigen gezicht?
Ik gebruik alleen mijn eigen gezicht.

Maar heb inmiddels de volgende tekst gevonden in de Face ID en privacy voorwaarden:
Face ID werkt deze gegevens ook bij wanneer er een goede gelijkenis wordt gevonden maar er vervolgens een toegangscode wordt ingevoerd om het apparaat te ontgrendelen.

Wij waren wat vakantiefoto’s aan het bekijken en toen is een paar keer de code ingevoerd in het bijzijn van mijn broertje. Wellicht heeft de Xr zijn gezicht toen goedgekeurd op basis van familiare gelijkenissen icm met de toegangscode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sem12
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 25-11-2024
Wat is eigenlijk de beste telefoon vanaf 700 euro is dat de XR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram22
Sem12 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:18:
Wat is eigenlijk de beste telefoon vanaf 700 euro is dat de XR?
Dat ligt eraan, wat wil je dat je telefoon allemaal kan? En nog een paar andere eisen, zoals grootte, scherm, het maximale bedrag dat je wilt uitgeven, batterij en besturingssysteem (ik neem aan iOS) etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sem12
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik wil er een kopen van maximaal 750 euro dan leek mij de Iphone XR wel goed, maar de Samsung S10-serie leek mij dan ook goed. Dus Ik wil eigenlijk gewoon de beste voor dat geld. Ik hoop dat je mij hier goed over kan adviseren.
Bram22 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:32:
[...]

Dat ligt eraan, wat wil je dat je telefoon allemaal kan? En nog een paar andere eisen, zoals grootte, scherm, het maximale bedrag dat je wilt uitgeven, batterij en besturingssysteem (ik neem aan iOS) etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@Sem12 je kunt beter een topic aanmaken in Aankoopadvies Tablets en Telefoons. Deze vraag hoort hier niet thuis.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GertJan2012
Gewoon voor de nieuwsgierigheid, voor de mensen die de XR hebben gekocht op of vlak na de releasedatum, op welk percentage zit jullie batterij nog? Die van mij nu op 95%, en heb het idee dat , sinds ik hem af en toe wel eens aan de quick charge hang, hij een aantal procent naar beneden is gegaan ( wat op zich een logische verklaring zou zijn )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKa86
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 23-02 21:13
GertJan2012 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 19:46:
Gewoon voor de nieuwsgierigheid, voor de mensen die de XR hebben gekocht op of vlak na de releasedatum, op welk percentage zit jullie batterij nog? Die van mij nu op 95%, en heb het idee dat , sinds ik hem af en toe wel eens aan de quick charge hang, hij een aantal procent naar beneden is gegaan ( wat op zich een logische verklaring zou zijn )
100% en in heb h’m sinds maart.

Sinds die tijd ligt ie elke nacht op de draadloze lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:46
Ik twijfel nog of ik straks de XR weer haal. In verband met nieuw werk heb ik mijn XR bij de vorige werkgever ingeleverd.

Voornaamste reden is namelijk de kras gevoeligheid van het scherm en ik gebruik het toestel liever naakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Is ook mijn idee. Snelladen is geen probleem maar de warmte ontwikkeling van het accupakket wel. Mijn 7 is ook sneller slechter geworden dan bij colleges.

Tussen de 40-80% is het accu het meest happy. Elke nacht het druppel laden tot 100% is ook niet OK. Maar dat laatste gaat ios 13 oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_art015
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 31-05 14:39
Mijn iPhone geeft nog 99% aan. Hij is op dag van release gekocht. Ik laad hem elke nacht op tot 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Dat is niet raar of veel slijtage, grote kans dat ie nu lang tijd op 95% blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGHK
In november gekocht. Nog steeds 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
Hackus schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 21:47:
[...]

Dat is niet raar of veel slijtage, grote kans dat ie nu lang tijd op 95% blijft
Nou ik kocht de quick charger, toen was hij al snel 98% en daarna snel 95% ( in anderhalve maand tijd ). Dus mijn vermoeden is wel dat het daar mee te maken heeft ja. Opladen tot 100% doe ik overigens nooit en probeer hem nooit verder te laden dan 85% of 90%
Maar gezien de geruchten er nu zijn dat Apple bij de nieuwe toestellen een snellader gaat leveren vraag ik mij dus af of het echt nog steeds zo slecht is voor je accu als we denken, of dat de techniek tegenwoordig verbeterd is. Op internet kan ik er niet echt een eenduidig antwoord op vinden.
Stel dat iedereen die die XR rond de releasedatum had gekocht, ook rond de 5% capaciteit had verloren, dan had het mijn theorie ontkracht. ( dat het snelladen dus toch niet lekker is voor je batterij )

[ Voor 35% gewijzigd door GertJan2012 op 21-08-2019 22:34 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Sinds december 2018, staat op 100%.

Ik laad hem bijna elke dag (meestal +80% lading resterend) met originele iPad (10W) lader. Regelmatig laadt ik hem een aantal dagen niet tot ie beneden 20% geraakt (doe er soms 4-5 dagen mee) om dan eens een full charge te doen. Dit met de kennis dat Li-Ion batterijen liever meer maar kleine recharge cycles hebben dan minder maar langere recharge cycles. Dit heb ik met mijn iPhone 5s ook gedaan en deze heeft het meer dan 5 jaren lang uitgehouden.
GertJan2012 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 22:13:
[...]
Maar gezien de geruchten er nu zijn dat Apple bij de nieuwe toestellen een snellader gaat leveren vraag ik mij dus af of het echt nog steeds zo slecht is voor je accu als we denken, of dat de techniek tegenwoordig verbeterd is.
Je maakt hier een foutje door te veronderstellen dat enkel de snellader veranderd. Het kan zijn dat Apple nieuwe batterijtechniek gebruikt die hier beter mee omgaat. Misschien gebruiken ze een speciaal oplaad-algoritme om slijtage te beperken. Mogelijk wordt er softwarematig een andere curve gebruikt voor de weergave van de kwaliteit waardoor model 2018 en 2019 niet te vergelijken zijn.

Zonder deze (en andere) zaken te weten, kunnen we er niet vanuitgaan dat snelladen ineens wel goed is voor de lange levensduur van de batterij. Zeker gezien Apple nu het vervangen van batterijen in iPhones ongemakkelijker maakt (https://www.macrumors.com...to-battery-locking-issue/) lijkt het me niet bizar dat ze batterijvervanging als "onderhoud" gaan plaatsen:

"Is je iPhone 3 jaar oud of onder de 20% kwaliteit ? Tijd om te vervangen bij Apple voor € 79,99. Kijk ook eens naar onze nieuwe iPhones, we geven je € 200 terug voor je oude telefoon (nieuwe kost € 1.000)"

[ Voor 42% gewijzigd door Phuncz op 22-08-2019 11:50 ]

• GertJan2012
Phuncz schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 08:14:
[...]

Ik laad hem bijna elke dag (meestal +80% lading resterend) met originele lader. Regelmatig laadt ik hem een aantal dagen niet tot ie beneden 20% geraakt (doe er soms 4-5 dagen mee) om dan eens een full charge te doen. Dit met de kennis dat Li-Ion batterijen liever meer maar kleine recharge cycles hebben dan minder maar langere recharge cycles. Dit heb ik met mijn iPhone 5s ook gedaan en deze heeft het meer dan 5 jaren lang uitgehouden.
Ik heb mijzelf dan ook maar voorgenomen om de quick charge alleen in geval van nood te gebruiken, dus nog ff snel bijladen, en de normale lader als standaard te gebruiken.

• GertJan2012
Phuncz schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 08:14:
[...]

Ik laad hem bijna elke dag (meestal +80% lading resterend) met originele lader. Regelmatig laadt ik hem een aantal dagen niet tot ie beneden 20% geraakt (doe er soms 4-5 dagen mee) om dan eens een full charge te doen. Dit met de kennis dat Li-Ion batterijen liever meer maar kleine recharge cycles hebben dan minder maar langere recharge cycles. Dit heb ik met mijn iPhone 5s ook gedaan en deze heeft het meer dan 5 jaren lang uitgehouden.

[...]

Je maakt hier een foutje door te veronderstellen dat enkel de snellader veranderd. Het kan zijn dat Apple nieuwe batterijtechniek gebruikt die hier beter mee omgaat. Misschien gebruiken ze een speciaal oplaad-algoritme om slijtage te beperken. Mogelijk wordt er softwarematig een andere curve gebruikt voor de weergave van de kwaliteit waardoor model 2018 en 2019 niet te vergelijken zijn.

Zonder deze (en andere) zaken te weten, kunnen we er niet vanuitgaan dat snelladen ineens wel goed is voor de lange levensduur van de batterij. Zeker gezien Apple nu het vervangen van batterijen in iPhones ongemakkelijker maakt (https://www.macrumors.com...to-battery-locking-issue/) lijkt het me niet bizar dat ze batterijvervanging als "onderhoud" gaan plaatsen:

"Is je iPhone 3 jaar oud of onder de 20% kwaliteit ? Tijd om te vervangen bij Apple voor € 79,99. Kijk ook eens naar onze nieuwe iPhones, we geven je € 200 terug voor je oude telefoon (nieuwe kost € 1.000)"
Klopt, dat is een foute aanname, en dat zal ook pas duidelijk worden als de nieuwe iPhones er zijn :-) Sowieso zitten er in IOS13 wel wat handigheidjes die beter zijn voor je batterij.

• twisterking
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-05 16:50
100% en ik heb 'm sinds begin december 2018. Ligt bij mij ook regelmatig op de draadloze oplader.

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
twisterking schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:02:
[...]

100% en ik heb 'm sinds begin december 2018. Ligt bij mij ook regelmatig op de draadloze oplader.
10W of 5W snelheid? 10W haal je alleen met een juiste lader en een Quick Charge ondersteunende USB voeding. Je hebt er 9V voor nodig.

In het kader van accu slijtage en wel/niet snel laden wel een interessante vraag.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Was ik nog vergeten te zeggen in mijn vorig bericht, ik heb het wel aangepast: ik laad met de iPad 10W lader.

• twisterking
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-05 16:50
stormfly schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:34:
[...]

10W of 5W snelheid? 10W haal je alleen met een juiste lader en een Quick Charge ondersteunende USB voeding. Je hebt er 9V voor nodig.

In het kader van accu slijtage en wel/niet snel laden wel een interessante vraag.
Met een 10W Boost!Up Bold van Belkin.

• Bram22
*snip* laat het moderen aan de moderators over :)

[ Voor 88% gewijzigd door Daedalus op 22-08-2019 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Hierbij nog eenmaal een overzicht van de meest actuele verwachtingen omtrent de iPhone:

• Apple is planning to launch three new iPhones, as it has done each year since 2017: “Pro” iPhone models to succeed the iPhone XS and iPhone XS Max as well as a successor to the iPhone XR.

• The main feature of the Pro iPhones will be a new camera system on the back with a third sensor for capturing ultra-wide-angle photos and videos. The extra camera will let users zoom out and capture a larger field of view. The sensors will capture three images simultaneously and use new artificial intelligence software to automatically correct the combined photo if, for example, a person is accidentally cut out of one of the shots. The new system will also take higher resolution pictures rivaling some traditional cameras. Photos taken in very low-light environments will improve, too.

• The high-end handsets will have significantly upgraded video recording capabilities, getting them closer to professional video cameras. Apple has developed a feature that allow users to retouch, apply effects, alter colors, reframe and crop video as it is being recorded live on the device.

• Another notable new feature: A reverse wireless charging system so that a user can power-up the latest AirPods in the optional wireless-charging case by leaving it on the back of the new Pro phones. This is similar to a capability that Samsung Electronics Co. rolled out for its Galaxy handsets earlier this year.

• The high-end iPhones will look nearly identical to the current models from the front and feature the same size screens, but at least some colors on the back will have a matte finish versus the existing glossy look. The new models should hold up better when they’re dropped due to new shatter-resistance technology.

• The phones will include a new multi-angle Face ID sensor that captures a wider field of view so that users can unlock the handsets more easily – even when the devices are flat on a table.

• Apple has dramatically enhanced water resistance for the new models, which could allow them to be submerged under water far longer than the 30-minute rating on the current iPhones.

• The new models will have updated OLED screens that lack the pressure-sensitive 3D Touch technology. Apple is replacing this with Haptic Touch, which essentially mirrors 3D Touch’s functionality with a long press, as it did with the iPhone XR last year.

• The iPhone XR’s successor will gain a second back camera for optical zoom, the ability to zoom in further without degrading quality, and enhanced portrait mode. Apple is also adding a new green version.

• All of the new iPhones will have faster A13 processors. There’s a new component in the chip, known internally as the “AMX” or “matrix” co-processor, to handle some math-heavy tasks, so the main chip doesn’t have to. That may help with computer vision and augmented reality, which Apple is pushing a core feature of its mobile devices.

• None of the new models will include 5G, but next year’s will. They’ll also have rear-facing 3-D cameras that will boost augmented reality capabilities.

Bronvermelding

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@robcoenen je kunt beter een nieuw topic aanmaken voor deze geruchten, aangezien dit topic bedoeld is voor discussie over en ervaringen met de iPhone XR.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Daedalus schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:26:
[mbr] @robcoenen je kunt beter een nieuw topic aanmaken voor deze geruchten, aangezien dit topic bedoeld is voor discussie over en ervaringen met de iPhone XR.[/]
Excuses. Ik dacht dat het wellicht wel interessant was omdat deze geruchten ook de opvolger van de XR omvatten. Ik zie dat Tweakers inmiddels ook een nieuwsbericht geplaatst heeft op basis van het artikel van Bloomberg. ;)

Bij deze :) [Apple September / October Event] Geruchten en verwachtingen

[ Voor 12% gewijzigd door robcoenen op 22-08-2019 14:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ro3lie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:04
Sinds gisteren avond aan een iPhone XR (voorheen iPhone 8).
Voor mijn gevoel is alles een upgrade maar moet wel even wennen aan het formaat, hoe het in de hand ligt, het gewicht.
Ik wacht nu vooral op mijn hoesje die nog moet binnenkomen, vind het jammer dat er nog geen is van Apple (Red - Silicon Case b.v.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGHK
Went snel het formaat en gewicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
HGHK schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:31:
Went snel het formaat en gewicht!
Ik hoop het! Hij is op dit moment net iets te breed :+
Allicht went het snel, van 5S naar 6S was ook een mega stap voor je gewenning. Al wordt mijn hand bijna te klein voor de toestellen :O.

Deze terug sturen en de XS bij bestellen vindt ik iets te prijzig (400€+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGHK
Vanaf november heb ik de Xr. Geen moment spijt van gehad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar007
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:59
Ik heb sinds juni een XR, kom van een 7 af. Ook geen moment spijt gehad, grootte en gewicht went snel;-)

Iphone 11 - Iphone 15Pro - Imac 24inch M1-8-256- MacBook pro M1- Ipad Air - Apple watch Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
@ro3lie ikzelf vind het geen echte upgrade waardig van 8 naar XR. voordat ik mijn 8 ga upgraden moet er wel wat anders komen dan een XR, voor 'normale' prijs. ik hoop op een zgn 8S/ SE2.0 in behuizing van 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
XR heb ikzelf sinds mei, en geen moment spijt van gehad! Nog steeds 100% batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
Vandaag de iPhone 8 weer hersteld en de XR ingepakt. Die gaat terug naar Vodafone.
Uiteindelijk een te groot toestel, helft van het scherm is niet toegankelijk met één hand en vaak het gevoel dat ik hem laat vallen (dat die uit mijn kantelt).

Nu even kijken wanneer ik kies voor een XS..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:56
Ja het formaat blijft een moeilijk punt. Echter, al de voordelen van het toestel zorgen ervoor dat ik ook sinds november zonder omkijken mijn iPhone XR gebruik.

Mijn exemplaar gaat elke nacht op de draadloze lader, en bij elke langere autorit aan de kabel, nog steeds 100% capaciteit.

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:50
Ik heb nu nog een iPhone SE doet wat hij moet doen, ik overweeg een Xr alleen dat prijskaartje plus dat ik geen vinger afdruk scanner meer heb. Hoe kan je snel bevestigen als je iets doet in Internetbankieren? is dat via foto?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 30-05 19:35
MetalSonic schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 19:16:
Ik heb nu nog een iPhone SE doet wat hij moet doen, ik overweeg een Xr alleen dat prijskaartje plus dat ik geen vinger afdruk scanner meer heb. Hoe kan je snel bevestigen als je iets doet in Internetbankieren? is dat via foto?
Via FaceID, gaat ontzettend snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-05 10:21
In een klein half jaar al 2 screenprotectors er door heen gejast. Nu maar voor een schappelijke prijs 4 stuks aangeschaft.

https://www.bol.com/nl/p/...iRDGZGHQ.1.8.ProductTitle

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGHK
Vanmiddag even een Samsung S10 in de handen gehad en bekeken. Is wel een mooi toestelletje!

Dit is het iPhone XR topic en dit past dan ook alleen in het S10 topic.

[ Voor 31% gewijzigd door Hoedje op 29-08-2019 20:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:59
HGHK schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:40:
Vanmiddag even een Samsung S10 in de handen gehad en bekeken. Is wel een mooi toestelletje!
Alleen jammer dat er Android op draait _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
MetalSonic schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 19:16:
Bhow, dat is echt wennen aan formaat. SE -> XR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blaatschaapje
  • Laatst online: 27-05 11:19
Sinds afgelopen zaterdag overgestapt van een Nokia 6 naar de iphone XR. Het omzetten van alle gegevens (contactpersonen, mail, agenda) alles eigenlijk van google duurde even en lukte niet via de app (move to IOS). Dus maar wat handmatig werk... Een voordeel lekker schoon beginnen in de IOS architectuur.

Tot op heden zeer tevreden en wat is Apple Carplay een verademing vergeleken met Android Auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnze
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
WhatsappHack schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 17:20:
@Phuncz ik heb de schurft aan hoesjes, ondanks dat (leren)hoesjes erg mooi kunnen zijn. Telefoon ligt zoveel beter in de hand zonder. Dus screenprotector voorop én achterop, ring om de camera heen en voila. Van die pouches zijn al beter, maar ook redelijk irritant. Die 5% investeer ik liever deels in AppleCare+ :P

Het enige moment waarop ik soms een hoesje gebruik is bij outdoor activiteiten omdat het kreng van zichzelf zo glad is dat het met natte handen niet te doen is, dus er een stroef hoesje om gaat voor de grip. :P
(Al wordt de folie op de achterkant bij aanraking met vocht ook extra stroef, dat scheelt al.)
Eventjes een oude post ophalen maar na wat zoeken in het forum vond ik niet beter.

Welk product bedoel je met "ring om de camera"? Ik maak me wat zorgen over dat ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-05 16:10
Op dit moment heb ik nog een iPhone 6. Ik heb begrepen dat Apple binnenkort stopt met het uitbrengen van nieuwe IOS versies op deze iPhone. Dit heeft mij doen besluiten dat het tijd is voor een nieuwe en kom ik mede door de langere batterijduur uit bij de XR. Ik twijfel alleen nog wanneer ik zal gaan bestellen. Iemand een idee of de prijs voor de XR zal gaan dalen wanneer er deze maand weer nieuwe iPhones op de markt komen? Of heeft dit weinig invloed?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:57
Jeffreyvdk schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 12:28:
Op dit moment heb ik nog een iPhone 6. Ik heb begrepen dat Apple binnenkort stopt met het uitbrengen van nieuwe IOS versies op deze iPhone. Dit heeft mij doen besluiten dat het tijd is voor een nieuwe en kom ik mede door de langere batterijduur uit bij de XR. Ik twijfel alleen nog wanneer ik zal gaan bestellen. Iemand een idee of de prijs voor de XR zal gaan dalen wanneer er deze maand weer nieuwe iPhones op de markt komen? Of heeft dit weinig invloed?
Als je kunt wachten dan is het beste om dan nog een maand of twee te wachten. Het is de vraag of de Xr in het assortiment blijft, maar mogelijk zullen de restanten wel iets voordeliger in de verkoop gaan. Toch blijft het dan de vraag of het niet handiger is om voor de opvolger van de Xr te gaan. Hoe dan ook kun je over een maand een meer geïnformeerde keus maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Jeffreyvdk schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 12:28:
Je kun nog veilig jaar lang op iOS12.4.1 blijven draaien op je 6. Ik verwacht dat de prijs iets zal dalen tegen eind van dit jaar, maar veel zal dat niet zijn. de prijs ligt nu op €721,- tov €859,- bij uitkomen. evt zou je aanbiedingen in de gaten kunnen houden met abonnement

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vnze schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 11:49:
[...]

Eventjes een oude post ophalen maar na wat zoeken in het forum vond ik niet beter.

Welk product bedoel je met "ring om de camera"? Ik maak me wat zorgen over dat ding :)
Gewoon op Ali een ring die over de camera heenschuift. Als je hem dan op z’n rug neerlegt dan komt ‘t glas niet in aanraking met het oppervlak. (Tenzij er kruimels liggen ofzo.) Je kan er ook meteen een cameraprotector (screenprotector voor de cam :P) bijbestellen, maar in mijn ervaring op de X gaf die protector problemen bij foto’s met flits. Xr heeft een ander cameradesign though, dus misschien werkt ‘t daar wel prima.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnze
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
WhatsappHack schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 21:43:
[...]

Gewoon op Ali een ring die over de camera heenschuift. Als je hem dan op z’n rug neerlegt dan komt ‘t glas niet in aanraking met het oppervlak. (Tenzij er kruimels liggen ofzo.) Je kan er ook meteen een cameraprotector (screenprotector voor de cam :P) bijbestellen, maar in mijn ervaring op de X gaf die protector problemen bij foto’s met flits. Xr heeft een ander cameradesign though, dus misschien werkt ‘t daar wel prima.
Bedankt! Heb je toevalig een link? Op mijn werk-pc is de zoekfunctie kreupel op ali precies 8)7

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-05 16:17
Ik kwam er gisteren achter, dat het lijkt of mijn XR bijna altijd alleen maar met een 2,4 Ghz WiFi verbinding maakt, wanneer er ook 5 Ghz verbinding mogelijk is. Als ik dan een WiFi scan uitvoer op mijn telefoon, zie ik dat de 5 Ghz verbindingen volgens die scan minder sterk zijn dan de 2,4 Ghz. Voer ik exact diezelfde test uit op mijn iPad, dan wordt het 5 Ghz signaal wel als sterkste gezien. Is dit een bekend "probleem" van de XR of zou er iets niet in orde zijn met mijn 5 Ghz antenne?

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:09
De iPad heeft waarschijnlijk een grotere antenne in de behuizing. Dat scheelt nogal in de ontvangst.
Laptops hebben over het algemeen ook een betere (sneller en stabieler) wifi verbinding als smartphones.

Kijk eens wat de signaalsterkte is op de Xr en op de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-04 23:36
Hackus schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:14:
[...]

Je kun nog veilig jaar lang op iOS12.4.1 blijven draaien op je 6. Ik verwacht dat de prijs iets zal dalen tegen eind van dit jaar, maar veel zal dat niet zijn. de prijs ligt nu op €721,- tov €859,- bij uitkomen. evt zou je aanbiedingen in de gaten kunnen houden met abonnement
Ik zie nu bijvoorbeeld dat je bij Vodafone voor €600,- een 128Gb XR kan bestellen, tov €794 voor de 11 (128Gb). Lijkt me aardige deal, tenzij je 200 over hebt voor de processor en betere camera's. Wat jullie?
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Vragen over providers & abonnementen hier plaatsen: [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11