Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister Hardware
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-07 23:34
TweakJunior schreef op maandag 5 november 2018 @ 19:22:
Ik zie veel mensen klagen over de batterijduur, terwijl er ook veel zijn die juist het tegenovergestelde zeggen.

ik weet ff niet hoe ik een screenshot moet plaatsen hier dus ik typ het wel even over.

Last full charge: 19 hours ago
Screen usage since full charge: 6 hours 11 minutes.
Met nog 27% over.
Tussendoor 1x heel kort opgeladen van 45 naar 50%

Edit:
STAMINA mode gaat bij mij aan op 30%.
Schermhelderheid staat op automatisch.
Dat is wel heel erg veel. Raar dat sommige mensen wel een hele hoge screen on time kunnen hebben. Weet iemand wat de oorzaak hier van kan zijn?
Ambient display, helderheid, gps, stamina modus etc.

Een algemene vraag, wie luistert er veel muziek? Mijn oorzaak is namelijk de hoeveelheid die muziek die ik stream(dus 4g) + hoe lang ik het doe. Dat is bij mij de batterij oorzaak.
Scherm verbuikt namelijk 35% en spotify 25% minimaal. Ik heb ook dagen dat hij tegen de 30 aantikt.
Ik stream minstens 3 uur per dag en 1maal de koptelefoon binnen zal dat nog heel erg oplopen.

PS: Wat gegevens verwerkt uit het forum in mijn review. Accu gegevens van heer TweakJunior zijn er in verwerkt om een bredere visie te geven voor de lezer. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mister Hardware op 05-11-2018 21:51 ]

groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:13
Romius schreef op maandag 5 november 2018 @ 21:17:
[...]

Ik vind de batterijduur ook prima, maar ik heb wel de groene, die is zuiniger hé :+
Gelukkig heb ik ook de groene!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen met de vingerafdruksensor. Ik ben natuurlijk niets anders gewend, maar vind de vingerafdruk juist op een fijne hoogte aan de achterkant zitten van de Xperia XZ3. In reviews (bijvoorbeeld op Androidworld) wordt het regelmatig aangeduid als 'te laag'. Ik denk, maar daarom ben ik heel benieuwd naar jullie ervaringen, dat het met name te maken heeft hoe je je toestel vast hebt. Ik ben rechtshandig en heb mijn pink altijd onder het toestel ter ondersteuning en kom dan lekker uit op de vingerafdruksensor en moet echt mijn best doen om ipv de vingerafdruksensor de camera te raken. Hoe zit dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-09 11:35
Gijs van Sony schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:27:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen met de vingerafdruksensor. Ik ben natuurlijk niets anders gewend, maar vind de vingerafdruk juist op een fijne hoogte aan de achterkant zitten van de Xperia XZ3. In reviews (bijvoorbeeld op Androidworld) wordt het regelmatig aangeduid als 'te laag'. Ik denk, maar daarom ben ik heel benieuwd naar jullie ervaringen, dat het met name te maken heeft hoe je je toestel vast hebt. Ik ben rechtshandig en heb mijn pink altijd onder het toestel ter ondersteuning en kom dan lekker uit op de vingerafdruksensor en moet echt mijn best doen om ipv de vingerafdruksensor de camera te raken. Hoe zit dat bij jullie?
Ik denk een stukje gewenning bij veel testers die een hogere positie van de scanner meer tegenkomen dan deze relatief lage.. Komend van een Samsung s7 edge moest ik sowieso wennen aan een vingerafdruksensor achterop de telefoon. Na 2 dagen voelde 't al heel erg natuurlijk! En inmiddels 2 weken verder weet ik niet meer beter! Nog wel eens getest bij telefoon van collega (s9), voelt daar alsof ik heel erg moet reiken bovenaan de telefoon. Maar hij vind 't bij mijn xz3 weer gek aanvoelen.
Vind zulke punten in reviews altijd wat onzinnig, je went altijd aan je eigen telefoon in mijn optiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:42
Gijs van Sony schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:27:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen met de vingerafdruksensor.
..........
Hoe zit dat bij jullie?
Wat @Ht87 terecht zegt, het is gewenning. En na 2 weken ben ik er ook aan gewend, en het werkt prima. Ben dik tevreden met de XZ3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webo
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 28-09 13:56
Bijna elke review vermeldt de te laag geplaatste vingerafdrukscanner als nadeel, wat in mijn ogen helaas wel terecht is. Ik heb een aantal weken met een XZ2 rond mogen lopen en ik kon maar niet wennen aan de plaats van de scanner. Nou heb ik best wel grote handen, maar het belangrijkste voor mij bij een telefoon is dat deze ergonomisch en praktisch in gebruik is. Ik merkte dat ik bij normale grip mijn vinger te krampachtig moest buigen om de scanner te gebruiken. De enige andere optie was om het toestel steeds opnieuw over te pakken bij het gebruiken van de scanner. Dat wil je ook niet, want ik vind dat een telefoon qua ontwerp aan je hand aangepast moet zijn, i.p.v. andersom.

Voor mij was het helaas een reden om de XZ3 over te slaan, hopende dat diens opvolger dit beter doet. Verder vind ik het wel een prima toestel trouwens.
Mister Hardware schreef op maandag 5 november 2018 @ 21:24:
Dat is wel heel erg veel. Raar dat sommige mensen wel een hele hoge screen on time kunnen hebben. Weet iemand wat de oorzaak hier van kan zijn?
Ambient display, helderheid, gps, stamina modus etc.
Ik zag een thread op het Sony Mobile forum waar een aantal mensen aangeven dat het wel of niet activeren van het auto ambient display inderdaad een aanzienlijk verschil schijnt te geven: https://talk.sonymobile.c...ery-life-bad/td-p/1348164

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 17:50
De vingerafdrukscanner zit wel te laag. Geen handige positie. Heb ook vaak genoeg dat ik mijn vinger op de camera leg ipv op de vingerafdrukscanner. Het went wel, maar ideaal is het niet.
Maar goed zeker geen dealbreaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
Schmoove schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:30:
De vingerafdrukscanner zit wel te laag. Geen handige positie. Heb ook vaak genoeg dat ik mijn vinger op de camera leg ipv op de vingerafdrukscanner. Het went wel, maar ideaal is het niet.
Maar goed zeker geen dealbreaker.
Ik ben dus benieuwd hoe je je toestel dan vasthoudt. Gebruik je niet je pink als ondersteuning onder het toestel, maar juist als extra grip aan de zijkant van het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 17:50
Ik ondersteun de telefoon inderdaad niet met mijn pink. Dat werkt goed met een kleinere telefoon, maar met de grote schermen van tegenwoordig kom je dan niet meer bij de bovenkant van het scherm (voor de notification shade).

Voor mij is de ideale layout gewoon zoiets als de Redmi Note 5 Pro. Dus de vingerafdrukscanner op de plek waar bij de XZ3 nu de camera zit. En dan de camera in een bovenhoek van het toestel.

[ Voor 29% gewijzigd door Schmoove op 06-11-2018 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09 00:20
Ik heb afgelopen zondag de XZ3 aangeschaft. Helaas ondervind ik steeds problemen bij het terugzetten van een Google cloud backup. Ik heb al meerdere keren een factory reset gedaan, maar hij blijft de hele tijd hangen in de play store op "update pending". Dit is te verhelpen door de Play Store geforceerd af te sluiten en cache/data leeg te maken. Echter begrijp de Google Setup er dan niets meer van en zet apps en data niet meer terug.

Iemand die hier ook tegen aan gelopen is?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-09 20:59
Ik ben ook gewend aan de vingerafdruksensor, je moet 'm gewoon oppakken als zodanig. Als je er goed over nadenkt, zit ie eigenlijk wel op een logische plaats, want je gaat doorgaans met je duim vanaf de onderkant/homeknop je scherm bedienen. Je wijsvinger zit dan op dezelfde hoogte als de sensor. Ik had hiervoor een iPhone 7, dus had sowieso al geen sensor aan de achterkant.

Waar blijft die track&trace nou ? O-) :+

[ Voor 7% gewijzigd door Romius op 06-11-2018 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Steephh schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:08:

Iemand die hier ook tegen aan gelopen is?
Niet echt…. maar ik heb eerst de telefoon normaal gebruikt zonder een backup terug te plaatsen en gewacht totdat er een update binnen kwam (en die geïnstalleerd). Daarna een factory reset gedaan en de backup terug geplaats zoals jij wil doen.

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister Hardware
Voor de mensen die Sony Mobile wilt helpen met de volgende telefoon te maken. Als je de Sony xperia lounge (app) opent kan je mee doen met een kort onderzoek die je vragen stelt over de Sony Xperia XZ3. Hier kan je je mening geven en ook zeggen wat er fout of goed is.
Oftewel je kan je ervaring van tot nu toe mee de delen bij Sony in dit korte onderzoek.

groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
sHELL schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:12:
[...]

Niet echt…. maar ik heb eerst de telefoon normaal gebruikt zonder een backup terug te plaatsen en gewacht totdat er een update binnen kwam (en die geïnstalleerd). Daarna een factory reset gedaan en de backup terug geplaats zoals jij wil doen.
Uiteindelijk ook maar gewoon gaan gebruiken en alleen een WhatsApp backup terug gezet. Moet wel zeggen dat het héél erg wennen is. Die 18:9 maat ben ik niet gewend, ik ben écht blij als morgen mijn hoesje binnen komt want ik ben constant bang dat die telefoon uit mijn handen valt. Zo glad als ie is.. :P

Het toetsenbord is trouwens wel echt super irritant, verder kan ik aan die side sense feature niet echt wennen dus heb ik die maar even uitgezet.. :P

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

Steephh schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 19:15:
[...]

Het toetsenbord is trouwens wel echt super irritant, verder kan ik aan die side sense feature niet echt wennen dus heb ik die maar even uitgezet.. :P
Geen last van het toetsenbord, maar ik ben al een SwiftKey gebruiker voor 7 jaar… en swiftkey is dan redelijk goed in het voorspellen van mijn type gedrag. Tevens type ik veel bi-lingual en dan is swiftkey een van de weinige producten op de markt die hier echt goed mee weten om te gaan.
Side sense heb ik ook de nek omgedraaid, voegt weinig toe en kan flink irritant zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door sHELL op 06-11-2018 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 22:43

djidee

Mr. Slungel

Vandaag intensief gebruikt. WebSummit, foto's, video, Twitter, bellen, Facebook en veelvuldig de app van het evenement checken. Verbinding op drukke WiFi (lopen daar 60.000 mam rond oid). Valt me niet tegen, ook al is hij nu bijna leeg. Voor de liefhebber, nu de plaatjes

Rare bug trouwens bij de tijden. Nou ja, boeiend ook
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ittcCDEdrWmqfSZdacnEU30e/thumb.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HXlx9RjOy5HFpJt5RH8dAlmZ/thumb.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/u5OIj9U7KBaQo5NtkGdPwnCT/thumb.png

[ Voor 3% gewijzigd door djidee op 06-11-2018 20:57 ]

"Mekker, blaat"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
[...]
Gebruik zelf al tijden https://play.google.com/s...d.inputmethod.latin&hl=nl Bevalt goed.

Zit zelf al 11 dagen op goedkeuring te wachten voor de headset trouwens... :X

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
sHELL schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:06:
[...]

Geen last van het toetsenbord, maar ik ben al een SwiftKey gebruiker voor 7 jaar… en swiftkey is dan redelijk goed in het voorspellen van mijn type gedrag. Tevens type ik veel bi-lingual en dan is swiftkey een van de weinige producten op de markt die hier echt goed mee weten om te gaan.
Side sense heb ik ook de nek omgedraaid, voegt weinig toe en kan flink irritant zijn.
Ja ik ben gewend om te typen zónder enige hulp, de letters zijn erg klein op zo'n 18:9 scherm en ook als je het scherm kantelt wordt het er niet beter op. Misschien mijzelf toch maar aanwennen SwiftKey te gaan gebruiken.
Atomsk schreef op woensdag 7 november 2018 @ 00:19:
[...]

Gebruik zelf al tijden https://play.google.com/s...d.inputmethod.latin&hl=nl Bevalt goed.

Zit zelf al 11 dagen op goedkeuring te wachten voor de headset trouwens... :X
Ik ga me vanavond ook maar eens aanmelden voor de headset.. :-) Jammer dat het zo lang duurt!

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

Steephh schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:09:
[...]
Ja ik ben gewend om te typen zónder enige hulp, de letters zijn erg klein op zo'n 18:9 scherm en ook als je het scherm kantelt wordt het er niet beter op. Misschien mijzelf toch maar aanwennen SwiftKey te gaan gebruiken.
Oh, dat kun je aanpassen in de settings.

https://support.swiftkey....ftKey-Keyboard-on-Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
djidee schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:56:
Rare bug trouwens bij de tijden. Nou ja, boeiend ook
Bug gemeld bij software-team, bedankt voor de screenshots, dat helpt mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Gijs van Sony schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:55:
[...]

Bug gemeld bij software-team, bedankt voor de screenshots, dat helpt mee :)
Die bug heb ik ook zie ik nu.
Daarnaast had ik laatst opeens een groen ruis scherm zoals dit:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/H2gVG2rby4WoHk4p4KU5DF.jpg
Was na het uit en aan schakelen van het scherm weer weg.

Daarnaast blijft Dynamic vibration aanstaan bij muziek en films op moment dat je via een koptelefoon (bedraad) luistert. Lijkt mij logischer wanneer dit automatisch uitgeschakeld wordt, aangezien deze trillingen dan vrij weinig toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuttingStorm
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-09 18:50
masterjorie schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:09:
[...]

Daarnaast blijft Dynamic vibration aanstaan bij muziek en films op moment dat je via een koptelefoon (bedraad) luistert. Lijkt mij logischer wanneer dit automatisch uitgeschakeld wordt, aangezien deze trillingen dan vrij weinig toevoegen.
Waarom? Zat mensen die met oordopjes in de telefoon in de hand houden bij bijvoorbeeld kijken van film

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Nu online
CuttingStorm schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:15:
[...]

Waarom? Zat mensen die met oordopjes in de telefoon in de hand houden bij bijvoorbeeld kijken van film
Daar heb je gelijk in, toen ik dit bedacht hield ik mijn telefoon niet vast en dan voegt het weinig toe, maar wanneer je je telefoon vast blijft houden voegt het wel iets toe. Bij muziek zal ik alleen niet zo snel m'n telefoon blijven vasthouden, wanneer ik op m'n koptelefoon luister, vooral bij games zie ik dan het nut hier wel van in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gijs van Sony
masterjorie schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:22:
[...]

Daar heb je gelijk in, toen ik dit bedacht hield ik mijn telefoon niet vast en dan voegt het weinig toe, maar wanneer je je telefoon vast blijft houden voegt het wel iets toe. Bij muziek zal ik alleen niet zo snel m'n telefoon blijven vasthouden, wanneer ik op m'n koptelefoon luister, vooral bij games zie ik dan het nut hier wel van in.
Je kan DVS instellen per app. Ik heb het bijvoorbeeld bij Spotify uitgeschakeld (in Spotify nummer afspelen, volumeknoppen gebruiken en dan kan je het instellen), maar bij Netflix en Youtube gewoon aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-09 17:00

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Mijn headset is onderweg! Erg benieuwd :)

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 20:00
[...]

Ik kon er ook niet aan wennen dus heb gewoon het Xperia toetsenbord weer aangezet in de instellingen. Werkt ook nog altijd perfect met Engels en Nederlands door elkaar, dus op dat vlak geen klagen ^^
masterjorie schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:09:
[...]

Daarnaast had ik laatst opeens een groen ruis scherm zoals dit:
[Afbeelding]
Was na het uit en aan schakelen van het scherm weer weg.
Hé dat deed mijne een paar dagen geleden ook opeens. Denk dat het automatisch inschakelen van night light terwijl ambient display op dat moment wakker was het probleem veroorzaakte.

Scherm even uit/ aan en het was weer weg.
Tjebakka schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:43:
Mijn headset is onderweg! Erg benieuwd :)
Mooi. Hopelijk krijg ik ook snel mijn track and trace in de mailbox ^^

[ Voor 9% gewijzigd door Tronic op 07-11-2018 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-09 11:35
Kleine vraag aan @Gijs van Sony of wellicht anderen die hier meer van weten:
ik vind het wel jammer dat de gezichtsherkenning niet meteen het beginscherm opent, maar dat je het scherm eerst nog handmatig omhoog moet schuiven. Is dit iets dat nog in updates aan te passen valt of is dit gewoon wat het is? Of mis ik wellicht een instellingsmogelijkheid?
Verder echt heel tevreden met het apparaatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 22:43

djidee

Mr. Slungel

Ik merk dat ik erg moet wennen aan de vingerafdruksensor op de achterkant, enerzijds de positie (vrij grote handen, zit eigenlijk iets te laag), maar ook omdat hij bij mijn htc10 op de voorkant zat... En dus terwijl hij op tafel lag, gewoon even de vinger erop, wat checken en weer uit. Nu moet ik de telefoon oppakken... Grrr... Nou ja, went vanzelf...

En vandaag, na een dag intensief gebruik (inclusief 2x 10 minuten whatsapp videobellen met de ukjes thuis die papa wat missen) wederom nog 30% over. Dikke prima dus...

@Gijs van Sony Enig idee wanneer de hoesjes uitkomen? Toestel is zo glad, dat hem op een leeg klapstoeltje naast je leggen ongeveer 2 minuten later erin resulteert dat hij eraf glijd... Je ziet hem heel minimaal schuiven als het oppervlak niet geheel egaal is...

"Mekker, blaat"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister Hardware
@Gijs van Sony Enig idee wanneer de hoesjes uitkomen? Toestel is zo glad, dat hem op een leeg klapstoeltje naast je leggen ongeveer 2 minuten later erin resulteert dat hij eraf glijd... Je ziet hem heel minimaal schuiven als het oppervlak niet geheel egaal is...
Misschien is dat handiger om in het accesiore topic te vragen. Is wel zo handig ;)
https://gathering.tweaker...ist_messages/1876129/last

Headphones nog niet binnen. Hopelijk zo snel mogelijk, misschien is de levering regio gericht. Dat zou kunnen verklaren waarom MasterJorie en ik hem later hebben.

[ Voor 1% gewijzigd door Mister Hardware op 07-11-2018 22:18 . Reden: typo, formulering ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister Hardware schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:10:
[...]

Misschien is dat handiger om in het accesiore topic te vragen. Maakt het we zo handig ;)
https://gathering.tweaker...ist_messages/1876129/last

Headphones nog niet binnen. Hopelijk zo snel mogelijk, misschien is de levering regio gericht. Dat zou kunnen verklaren waarom MasterJorie en ik hem later hebben.
Ik had de 30e bevestiging maar nog niets binnen. Ik kom uit Eindhoven.

Per regio zou eventueel kunnen. Of het gaat van een centraal punt naar meerdere depots en van daar uit naar postnl ipv dat postnl zelf de complete distributie doet na ophalen bij Sony of het afleveren door sony? Geen idee wat lokaal afleveren je bespaart bij postnl... Als het al kosten scheelt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-09 17:47
Heb sinds twee dagen m'n nieuwe XZ3 en kom af van een XZ Premium. Maar wie verzint de positie van de vingerafdrukscanner? Wat een gruwelijke positie. Net te ver naar onderen...
Dat is eigenlijk het enige gemis wat ik heb. Verder een prachtige telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen mannen,

Heb sinds gister ook mijn Sony XZ3 in gebruik genomen. Nou vroeg ik mij af, ik heb er een screenprotector opgeplakt van het volgende merk:

https://www.smartphonehoe...ctor-sony-xperia-xz3.html

Helaas passen deze screenprotectors totaal niet. Ze buigen niet mee met de gecurvde rand. Ik heb nu dus een screenprotector, wat gewoon een plastic vierkant is met over de gecurvde randen 5mm wat uitsteekt. Ik kan hierdoor de gecurvde randen niet gebruiken/bedienen, omdat de screenprotector in de weg zit.

1. Mijn vraag aan jullie is: Heeft er iemand al een screenprotector gevonden die wel past, zodat je ook de gecurvde randen kan bedienen?

2. Doet Spotify het goed bij jullie? Bij mij is Spotify zo ontzettend traag dat het gewoon hinderlijk / onmogelijk is om het goed te gebruiken

3. Mijn XZ3 kan mijn nieuwe BeO Play E8 oortjes niet vinden, (bluetooth oortjes , Bluetooth 4.2, AAC codec) Dit zou toch moeten werken? Het lijkt me dat dit een probleem is vanuit Bang en Olufsen kant, niet vanuit Sony. Een mening / kijk op de zaak zou me goed doen.

Alvast bedankt voor de hulp, en p.s. kan niet wachten tot ik die koptelefoon in me handjes krijg :)

Edit: Ik had niet gezien dat er in dit topic niet gesproken mocht worden over hoesjes/screenprotectors. Mijn excuus daarvoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2018 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
Dutchy007 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 00:16:
Heb sinds twee dagen m'n nieuwe XZ3 en kom af van een XZ Premium. Maar wie verzint de positie van de vingerafdrukscanner? Wat een gruwelijke positie. Net te ver naar onderen...
Dat is eigenlijk het enige gemis wat ik heb. Verder een prachtige telefoon!
Als het goed is zit 'ie precies op een fijne plek als je je pink tijdens het vasthouden van het toestel onder het toestel houdt. Als je je pink aan de zijkant vasthoudt (wat we veel zien bij oud Samsung gebruikers), is de lagere positie inderdaad even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Gijs van Sony schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:31:
[...]

Als het goed is zit 'ie precies op een fijne plek als je je pink tijdens het vasthouden van het toestel onder het toestel houdt. Als je je pink aan de zijkant vasthoudt (wat we veel zien bij oud Samsung gebruikers), is de lagere positie inderdaad even wennen.
Ik ben een 'oud Samsung' gebruiker en heb mijn pink inderdaad aan de zijkant van het toestel. Zo was ik het jaren gewend. De pink onder het toestel voelt niet lekker aan en geeft me een gevoel dat ik het niet goed kan vasthouden. Ik los dit op door het toestel lager dan ik gewend was vast te houden. Het rust nu in de palm van mijn hand tegen de duim, en dat werkt prima (voor mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
djidee schreef op woensdag 7 november 2018 @ 19:54:
Ze zijn al in de markt. Check op https://www.sonymobile.com/nl/products/accessories/ de officiele hoesjes en met een beetje Googlen kom je ongetwijfeld bij een Nederlandse aanbieder terecht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-06 01:52
Vanochtend een mail van Sony dat de koptelefoon onderweg is. Voor de mensen die er nog op wachten: Ik had 24 oktober de aanvraag ingestuurd, de 29ste kreeg ik de goedkeuring, en vandaag, 10 dagen later dus de bevestiging dat hij odnerweg is.

Wanneer ik naar de prijspagina van de koptelefoon kijk zie ik ook dat de beschikbaarheid bij meer winkels weer op groen staat.

Over de foon zelf, ik had al gelezen dat hij glad was, ik dacht dat het mee zou vallen omdat ik hiervoor de S7 edge had, wat ook een behoorlijke gladde telefoon is. Maar waar de edge altijd braaf bleef liggen op mijn draadloos opladen lamp van de ikea, glijdt de XZ3 er dus gewoon van af zo glad!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mister Hardware
Verwijderd schreef op donderdag 8 november 2018 @ 07:56:

1. Mijn vraag aan jullie is: Heeft er iemand al een screenprotector gevonden die wel past, zodat je ook de gecurvde randen kan bedienen?

2. Doet Spotify het goed bij jullie? Bij mij is Spotify zo ontzettend traag dat het gewoon hinderlijk / onmogelijk is om het goed te gebruiken

3. Mijn XZ3 kan mijn nieuwe BeO Play E8 oortjes niet vinden, (bluetooth oortjes , Bluetooth 4.2, AAC codec) Dit zou toch moeten werken? Het lijkt me dat dit een probleem is vanuit Bang en Olufsen kant, niet vanuit Sony. Een mening / kijk op de zaak zou me goed doen.

Alvast bedankt voor de hulp, en p.s. kan niet wachten tot ik die koptelefoon in me handjes krijg :)

Edit: Ik had niet gezien dat er in dit topic niet gesproken mocht worden over hoesjes/screenprotectors. Mijn excuus daarvoor.
Geweldige naam, even wat antwoorden op je vraag.

1: ja die van mij zit goed. Het swipen met de bezel gaat iets moeizamer maar het werkt nog steeds. Daarnaast is hij redelijk sterk, maar je hebt wel last dat het bij de opening van de voor camera wat stof kan opvangen.
https://www.bol.com/nl/p/...otector/9200000097700417/

Als je nog opzoek bent naar een hoesje. Die van mij is van +1 meter op beton gevallen zonder schade met dit hoesje https://www.bol.com/nl/p/...-hoesje/9200000097731705/. Witte XZ3 dus het liefst wilde ik een clear case.

2: Bij mij gaat het redelijk snel. Eigenlijk zoals hij op de 845 chipset hoort te gaan. Misschien verwijderen en opnieuw installeren zou ik zeggen. Ik gebruik spotify +3 uur per dag voor meer dan 3 weken en ik ben nog niet tegen problemen aangelopen.

3: Dit weet ik niet. De bluetooth bij mij werkt ook redelijk snel. Nieuw apparaat koppelen en het werkt bijna meteen. Van wat ik heb gelezen is het eerste keer koppelen al een beetje omslachtig. Ik weet niet wat je kan doen, maar misschien is het handig om B&O te contacteren.

PS: punt 1 en 3 konden beter gevraagd worden in de accesiore topic ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer er cases uitkomen waarin je mínstens 1 pasje kan stoppen en nog steeds draadloos / met NFC kan betalen. Vrees dat dat nog wel even gaat duren, als ze er al gaan komen. Ik bedoel dus geen klaphoesjes.. :P

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Absoluut niet, als ik dat doe zit ik standaard op de camera. Niet op de vingerafdrukscanner.

Dat is eigenlijk nog de grootste misser van het nieuwe design a xz2 en 3. Scanner achterop ipv aan de zijkant. En voor 800€ hadden er eventueel best 2 op gekund... Maar datzelfde probleem heb ik bij ieder merk, je kunt niet anders.

Track en trace ontvangen maar kan niks vinden. Postnl weet ook van niets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

soskes schreef op zondag 30 september 2018 @ 21:09:
Wellicht een upgrade voor mij. Ik heb nu de Pixel 2 XL maar draag Sony een warm hart toe.

Ben benieuwd of het scherm echt zo sprankelend mooi is. En de accuduur moet oké zijn ( dus makkelijk een dag door komen met enkel gebruik van WA, nieuws checken, uurtje browsen en mailen.
Nu ik even terug ben naar mijn xzp tot aan kerst merk ik toch duidelijk dat de xz3 veel rustiger is en minder van mijn ogen vergt. En het scherm van de xzp is echt jé van het als het om lcd gaat.

Vergeleken met andere oled lijkt deze ook minder van mijn ogen te vergen. Maar dat heb ik nooit zo getest als nu. Ik ben ondertussen 3x gewisseld om alles te vergelijken en iedere keer verbaas ik me hoe veel minder last ik van mijn ogen krijg met de xz3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

[...]

Dit kan ik eigenlijk wel beamen, ik ondersteun 'm met mijn pink en mijn wijsvinger zit gewoon op precies de juiste plek, eerste paar dagen vond ik het even wennen, maar inmiddels vind ik het een bijna ideale plek. Nog idealer zou op het Sony logo zijn voor mij, daar hou ik 'm altijd vast als ik hem uit mijn zak vis, maarja, je kan niet alles hebben :P

Heb mijn XZ3 nu een week, en ik ben er erg blij mee, ik kom van een Lumia 950 af, en dit ding is gewoon veel sneller en soepeler, en heeft tot nu toe misschien 2x een klein bugje-foutje-dingetje gehad, minder dan ik in een week met de L950 had :+

De gladheid vind ik wel jammer, heb maar een poly-carbonaat hoesje op Ali besteld want dit gladde glas moet een keer fout gaan met mijn onhandigheid, hell, de eerste dag liet ik 'm al bijna stuiteren :X

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-09 14:19
Heeft iemand hier ook problemen met de Google assistant icm de headphones? Als ik vraag om iemand te bellen doet ie dat wel, maar het gesprek gaat lekker door in m'n zak op het toestel zelf :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itachiandu
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-06-2022
Sinds een paar dagen een trilmotor die naar mijn idee toch een ander geluid maakte. De vibraties voelen in iedergeval anders aan. Nu heb ik de behuizing van de telefoon getest en als ik onderaan mijn telefoon bij het XPERIA logo voorzichtig duw krijg ik een vreemd geluid te horen net alsof de behuizing niet goed vast zit. Het klinkt alsof de lijm is losgelaten beetje het geluid van een plakbandje dat niet meer plakt...

Ik vroeg me af of andere mensen een vergelijkbare ervaring met de trilmotor hebben?
Hoop nu niet dat ik net een slecht model heb te pakken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heb net een account aangemaakt omdat mijn headphones er nog niet zijn (zie topic levertijden etc).

Nu ik toch een account heb:
Toestel bevalt me zeer goed, kom van een S7.

Ik vind zelf de Sony schil van het OS een stuk beter (veel meer stock dan Samsung).
Scherm is top, geluid ook, formaat prima.
Plaats vingerafdrukscanner was ik na halve dag aan gewend, helemaal met een hoesje.

Wat ik wel heb:
een gek 'rammeltje' als ik m neerleg, of als ie op tafel ligt als je rechts boven een tikje geeft.
Onderin een tikje geeft dit veel minder.

Bij de XZ2 schijnen sommigen dit ook te hebben:
https://talk.sonymobile.c...ne-else/td-p/1316686#gref

OIS kan het niet zijn. Wellicht de (grotere?) tril-motor.

Ben al bij Coolblue geweest, heb daar een nieuwe uit de doos ernaast gelegd en die had hetzelfde.
Denk dus dat het hoort. Zag hier nergens een zelfde soort ervaring.

Maar gezien ik dus een van de gelukkigen ben die een T&T code voor de headphones heeft die niet werkt, maar lid geworden voor support van Gijs (v. Sony), en dus bij deze de melding dat ik een gekke ratel in de telefoon heb.

Als ik' m vasthoud en schud is het nauwelijks waarneembaar, bel kwaliteit etc ook goed.

grt,

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itachiandu
Ik kan de rammel niet reproduceren als mijn telefoon op tafel ligt, maar als ik hem vasthoud en beetje schud hoor ik inderdaad ook iets rammelen rechtsboven in mijn telefoon...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mister Hardware
itachiandu schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:30:
Sinds een paar dagen een trilmotor die naar mijn idee toch een ander geluid maakte. De vibraties voelen in iedergeval anders aan. Nu heb ik de behuizing van de telefoon getest en als ik onderaan mijn telefoon bij het XPERIA logo voorzichtig duw krijg ik een vreemd geluid te horen net alsof de behuizing niet goed vast zit. Het klinkt alsof de lijm is losgelaten beetje het geluid van een plakbandje dat niet meer plakt...

Ik vroeg me af of andere mensen een vergelijkbare ervaring met de trilmotor hebben?
Hoop nu niet dat ik net een slecht model heb te pakken...
Ik heb er geen last van. Ook niet tijdens het indrukken, maar ik heb trillingen vrijwel altijd uitstaan. Kan je anders een filmpje maken en die op youtube zetten en dan alleen te zien met link. Dit zou het handiger maken om te kijken wat je bedoeld. Ik heb hem getest met het liedje: cherry bomb instrumental van tyler the creator. Daar hoor je de trillingen contstant.
Verwijderd schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:34:

Wat ik wel heb:
een gek 'rammeltje' als ik m neerleg, of als ie op tafel ligt als je rechts boven een tikje geeft.
Onderin een tikje geeft dit veel minder.

Bij de XZ2 schijnen sommigen dit ook te hebben:
https://talk.sonymobile.c...ne-else/td-p/1316686#gref

OIS kan het niet zijn. Wellicht de (grotere?) tril-motor.

Ben al bij Coolblue geweest, heb daar een nieuwe uit de doos ernaast gelegd en die had hetzelfde.
Denk dus dat het hoort. Zag hier nergens een zelfde soort ervaring.

Maar gezien ik dus een van de gelukkigen ben die een T&T code voor de headphones heeft die niet werkt, maar lid geworden voor support van Gijs (v. Sony), en dus bij deze de melding dat ik een gekke ratel in de telefoon heb.

Als ik' m vasthoud en schud is het nauwelijks waarneembaar, bel kwaliteit etc ook goed.

grt,

Alex
Raar, ik heb het ook maar in 3 weken was dat me totaal niet opgevallen. Misschien is het de front camera. Weet eigenlijk geen raad op dit probleem, heb er geen last van gehad dus ook niet research naar gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itachiandu
Mister Hardware schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:46:
[...]

Ik heb er geen last van. Ook niet tijdens het indrukken, maar ik heb trillingen vrijwel altijd uitstaan. Kan je anders een filmpje maken en die op youtube zetten en dan alleen te zien met link. Dit zou het handiger maken om te kijken wat je bedoeld. Ik heb hem getest met het liedje: cherry bomb instrumental van tyler the creator. Daar hoor je de trillingen contstant.

[...]

Raar, ik heb het ook maar in 3 weken was dat me totaal niet opgevallen. Misschien is het de front camera. Weet eigenlijk geen raad op dit probleem, heb er geen last van gehad dus ook niet research naar gedaan.
Ja ik wil wel een poging doen om het op film te krijgen vanavond. Ja dat van die behuizing bedoelde ik meer als de trilmotor uitstaat. Als je op het XPERIA logo voorzichtig drukt krijg ik dus dat loszittende geluid te horen. Ik zal ook wel even contact opnemen met Sony vandaag.

Bedankt voor het checken in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underrated
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-09-2021
Stomme vraag misschien, maar wat gebruiken jullie als houd in de auto? Ik heb al jaren een magneet op het dashboard + stalen plaatje op de achterkant van mn telefoon.

De achterkant van de XZ3 lijkt te glad om iets op te plakken. Als in: na een half uurtje valt 'ie naar beneden en hangt het stalen plaatje nog vrolijk aan de magneet :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister Hardware
underrated schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:35:
Stomme vraag misschien, maar wat gebruiken jullie als houd in de auto? Ik heb al jaren een magneet op het dashboard + stalen plaatje op de achterkant van mn telefoon.

De achterkant van de XZ3 lijkt te glad om iets op te plakken. Als in: na een half uurtje valt 'ie naar beneden en hangt het stalen plaatje nog vrolijk aan de magneet :|
Misschien is dit wat maar ik weet niet wat de kans is dat hij er uitglijd als je over een drempel heen rijd.
https://www.gsmpunt.nl/ho...-K5w_JNiahfRoCzBUQAvD_BwE

Daarnaast is er een mogelijk heid om de magneet vast te zetten op je hoesje. Het is een plossing maar je inversteerd dan wel het design en vormgeving van je XZ3.

PS: XZ3 Accesoire topic is hiervoor bedoeld ;) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ouwefreaker
  • Laatst online: 28-09 19:43
Even toch hier vermelden, de koptelefoon is hier binnen.
Wat een mooi ding.
Topwerk , deze actie van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lepeltje79
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-09 09:40
underrated schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:35:

IK gebruik de Iottie easy one touch 3 voor in de auto. Zelfs op zijn kop blijft de houder super zitten. Door beperkte ruimte op het dashboard van mijn auto moest ik de houder upside-down bevestigen en dat gaat super.
Mijn telefoon blijft perfect zitten en is er nog nooit uit gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-09 16:54
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:13:

Dat moet beter kunnen, maar ik zie geen mogelijkheid om de menu's/toetsen etc wit/grijs op zwart te maken ipv zwart op wit op dit moment. Hopelijk krijgen we dat binnenkort in Sony's nieuwe launcher?
Ben het forum aan het doorlezen na eerder deze week de XZ3 in gebruik te hebben genomen. Weet niet of dit al beantwoord is of nog actueel. Maar misschien hebben ook anderen hier wat aan dus dan toch:

Het toetsenbord is van SwiftKey en kun je aanpassen naar een donker thema, inclusief witte symbolen op zwarte achtergrond.

Als je het toetsenbord actief hebt zie je linksboven in de balk met woord suggesties een plusje staan. Als je daarop klikt verschijnt het menu. Klik op het schilderspalet 🎨 en daar kun je een thema kiezen. Zwarte achtergrond is heel cool. Je mist dan wel de lijntjes die de toetsen van elkaar scheiden.

Als je naar Settings (tandwiel) gaat is er een knop Settings+. Daar kun je Themes selecteren en dan gaat er een wereld aan Themes voor het toetsenbord voor je open. Je kunt zelfs je eigen theme creëren...

SwiftKey is verder goed te customizen. Je kunt formaat en lay-out aanpassen, een rij cijfers toevoegen, meerdere talen toevoegen etc. Ik heb alleen nog niet kunnen vinden of de cursor pijlen nog zijn te activeren. Dat gebruikte ik voorheen altijd graag ivm de gebrekkige plaatsing van de cursor in Android.

----
Algemeen over het toestel ben ik erg tevreden. Ik kom van de Xiaomi Mi A1 waarvan het scherm moet worden gerepareerd. Dat ga ik laten doen, maar als ik dan toch alles opnieuw moet instellen dan liever in een keer op een nieuw toestel en ik kon weer verlengen.

XZ3 gekozen vanwege toch wel veel positieve reviews, goede prijs bij verlenging, headset aanbieding. Nog net op de valreep van de actieperiode gedaan... Ik wilde oorspronkelijk voor de Nokia 7 Plus gaan, maar de prijs bij verlengen van het abonnement kwam duurder uit dan de XZ3 inclusief headset.

Dit is Mijn Eerste Sony en erg positief tot nu toe. Ik ben van plan om een review te schrijven, maar ik wacht nog even tot ik hem iets langer in gebruik heb. Wel alvast een observatie: bijna alle reviews noemen deze twee minpunten: plaatsing vingerafdrukscanner en onbetrouwbare Side Sense. Het eerste kan ik me wel in vinden, hoewel ik er al meer aan gewend raak. Het is echter geen comfortabele houding om de telefoon zo met één hand vast te pakken dat je makkelijk bij de scanner komt.

Het tweede merk ik echter helemaal niet. Misschien komt het doordat ik een silicone hoesje heb en daardoor minder vaak per ongeluk de rand aanraak (NB heb ook alleen de rechterkant van het scherm actief). Side Sense triggert bij mij nauwelijks onbedoeld en ik kan het altijd tevoorschijn toveren. Ook de back-swipe werkt goed. Het zou echter goed zijn als je het Side Sense wat meer kunt instellen met shortcuts e.d. ipv de recente apps. Ik zou bijvoorbeeld de notificaties meteen bovenaan willen hebben (of met drie keer tappen op de zijkant). Bij gebruik met één hand is het naar beneden halen van de notificaties echt een klus...

En dat is dan ook mijn grootste issue tot nu toe. Bij veel toestellen kun je dit bereiken door over de vingerafdrukscanner te swipen. Dat heeft de XZ3 echter niet. Ik mis echt een gesture hiervoor en helaas is de huidige Side Sense shortcut niet optimaal. De notificatie knop zit helemaal onderin de Side Sense (je moet naar beneden scrollen) en Side Sense start ook te langzaam op.

@Gijs van Sony is er een manier om dit door te geven voor een volgende software versie? Of mis ik een handigheidje???

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mister Hardware
Side Sense wordt voornamelijk slecht gebruikt. Meeste mensen die het gebruiken komen van een vierkant design. Ik heb tot nu toe bijna geen side sense onverwachte activatie gehad. Voornamelijk wegens manier van gebruik. Een iets betere uitleg in de sony instellingen zou fijn geweest zijn.
De activatie krijg je als je de bezel dubbel tapt, zelfde geldt voor swipe omhoog of omlaag wat ik bijna de hele dag gebruik. Bij samsung moest je bij de edge naar links swipen, maar dat gebeurt op het scherm en niet de bezel.
Dit is voor veel mensen een verwarring. Ik gebruik vaker de swipe omlaag dan de terug button. Met screen protector en hoesje nog steeds makkelijk te doen. Na 2 dagen raak je er gewend aan en wil je niet meer terug.
Zelfde geldt voor side sense. Heb me favoriete 5 apps(magister/zermelo voor school, snapchat, 9gag, weer) daar staan en de wifi, bluetooth en 4g knop gebruik ik het meest.
Oh en als je handen te klein zijn. Bijvoorbeeld omdat je pink onder je telefoon zit en je duim niet bij de notificatie toets kan. Dan kan je de meldingen knop gebruiken. Ik heb dit niet zo uitbundig in mijn review beschreven met reden dat veel mensen dit als gimmick gaan zien, maar netzoals de edge van samsung zal je het na een tijdje een fijne feature vinden.

Even wennen en het is toch best fijn.

@bilgy_no1

[ Voor 0% gewijzigd door Mister Hardware op 09-11-2018 23:16 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je bij de xz3 de vingerafdrukscanner ook gebruiken om het scherm weer te vergrendelen? Dat kan ik bij mijn huidige Moto z play wel. Erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 18:20
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 11:02:
Kun je bij de xz3 de vingerafdrukscanner ook gebruiken om het scherm weer te vergrendelen? Dat kan ik bij mijn huidige Moto z play wel. Erg handig!
Daar zijn apps voor, oa : https://play.google.com/s...ztc1997.fingerprint2sleep

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Iemand wel eens last van beschadigde foto's? Heb standaard opslaan naar SD aanstaan. SDcard zat voorheen in een Gopro en gaf daar geen problemen. Nu komt het af en toe voor dat een deel van het plaatje zwart is, of er een stuk uit is. Dit gebeurt zelfs bij screenshots, dus aan de camera ligt het niet.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:50

SkyStreaker

Move on up!

Atomsk schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 19:04:
Iemand wel eens last van beschadigde foto's? Heb standaard opslaan naar SD aanstaan. SDcard zat voorheen in een Gopro en gaf daar geen problemen. Nu komt het af en toe voor dat een deel van het plaatje zwart is, of er een stuk uit is. Dit gebeurt zelfs bij screenshots, dus aan de camera ligt het niet.
Gekke vraag wellicht, hoe "snel" kan je wegschrijven naar de kaart? Wellicht dat dát het probleem is.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-09 17:00

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Vandaag de hoofdtelefoon ontvangen. Geweldig ding! Een heel mooie welkomstactie 😊

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Welke player wordt in het algemeen aangeraden voor het afspelen van o.a. FLAC, AIFF, etc.? Wil graag dat de HD-Audio ook daadwerkelijk gebruik maakt van LDAC. :9~

Denk dat het deze wordt: Neutron Music Player (ondersteund ook 32/64-bit DAC)

[ Voor 64% gewijzigd door SkyStreaker op 10-11-2018 21:24 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verschillende apps geprobeerd. Maar de vingerafdrukscanner in de Sony xz3 werkt alleen voor het ontgrendelen van de telefoon. De scanner heeft geen functionaliteit voor vergrendeling van het scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister Hardware
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 23:13:
[...]

Verschillende apps geprobeerd. Maar de vingerafdrukscanner in de Sony xz3 werkt alleen voor het ontgrendelen van de telefoon. De scanner heeft geen functionaliteit voor vergrendeling van het scherm.
Dat komt waarschijnlijk omdat het geen knop is. Ik weet van andere telefoons dat ze ook kunnen dienen al extra touchpad. Dat kan geloof ik niet bij de XZ3. Natuurlijk weet ik dit niet zeker. Misschien dat iemand het uit kan testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
Mister Hardware schreef op zondag 11 november 2018 @ 10:15:
[...]

Dat komt waarschijnlijk omdat het geen knop is. Ik weet van andere telefoons dat ze ook kunnen dienen al extra touchpad. Dat kan geloof ik niet bij de XZ3. Natuurlijk weet ik dit niet zeker. Misschien dat iemand het uit kan testen?
Bij de Xiaomi MI A1 (en veel andere toestellen) kan je over de vingerafdrukscanner swipe om de notificaties te tonen. Bij de XZ3 kan dit niet (wat ik een groot gemis vind bij zo'n lang scherm) en ik vermoed dat er een hardware reden voor is. Want waarom zou je die handige functie uit Android weglaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
SkyStreaker schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 20:54:
[...]

Gekke vraag wellicht, hoe "snel" kan je wegschrijven naar de kaart? Wellicht dat dát het probleem is.
18MB/s schrijven volgens een test app. Ben er echter nog niet uit of de SDcard er iets mee te maken heeft. Screenshots worden niet op SD opgeslagen namelijk. Misschien moet ik de ingebouwde opslag eens testen.. als daar een app voor is...

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Atomsk schreef op zondag 11 november 2018 @ 18:15:
[...]

18MB/s schrijven volgens een test app. Ben er echter nog niet uit of de SDcard er iets mee te maken heeft. Screenshots worden niet op SD opgeslagen namelijk. Misschien moet ik de ingebouwde opslag eens testen.. als daar een app voor is...
Helaas zie ik er ook niks over op XDA-developers.com zo snel... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

@Gijs van Sony Beetje off-topic, maar kan jij mij vertellen of de WX1000M3 ook wat waterafstotend is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gijs van Sony
SkyStreaker schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:04:
@Gijs van Sony Beetje off-topic, maar kan jij mij vertellen of de WX1000M3 ook wat waterafstotend is?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet weet, maar ik denk het eigenlijk niet. Het wordt hier in ieder geval niet genoemd: https://www.sony.com/electronics/headband-headphones/wh-1000xm3/specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

SkyStreaker schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:04:
Quote uit de handleiding:
The unit is not waterproof. If water or foreign objects enter the unit,
it may result in fire or electric shock. If water or a foreign object
enters the unit, stop use immediately and consult your nearest
Sony dealer. In particular, remember to follow the precautions
below.
– Use around a sink, etc.
Be careful that the unit does not fall into a sink or container filled
with water.
– Use in the rain or snow, or in humid locations
– Use while you are sweaty
If you touch the unit with wet hands, or put the unit in the pocket
of a damp article of clothing, the unit may get wet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Informatie m.b.t. de levering van de headphone
ik heb nummer 1202242, mail van 27 okotber en deze week gaan ze pas beginnen met verwerken vanaf 1202200
Er is een achterstand met verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Gijs van Sony schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:20:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet weet, maar ik denk het eigenlijk niet. Het wordt hier in ieder geval niet genoemd: https://www.sony.com/electronics/headband-headphones/wh-1000xm3/specifications
Misschien iets voor de M4? :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
Het hele noise cancelling concept draait op het doorlaten van geluid en hierop aanpassingen doen, dus ik denk zomaar dat waterproof er uberhaupt niet in zit. Of je moet dan toch weer concessies doen op de werking ervan en dat wil je ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Romius schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:50:
[...]

Het hele noise cancelling concept draait op het doorlaten van geluid en hierop aanpassingen doen, dus ik denk zomaar dat waterproof er uberhaupt niet in zit. Of je moet dan toch weer concessies doen op de werking ervan en dat wil je ook weer niet.
Doorlaten? Een microfoon pakt het geluid op en maakt een tegengestelde waveform. Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

Romius schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:50:
[...]

Waterdichte microfoons bestaan en Sony heeft water dichte headsets met noise canceling in hun assortiment. Echter geen enkel model met over ear, alle waterdichte modellen zijn in ear. Denk dat daar het probleem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
brandon schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:47:
Informatie m.b.t. de levering van de headphone
ik heb nummer 1202242, mail van 27 okotber en deze week gaan ze pas beginnen met verwerken vanaf 1202200
Er is een achterstand met verwerken.
@Gijs van Sony Kan jij dit bevestigen? Mijn aanvraag is ook van 27 Oktober. Nog geen goedkeuring gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 18:20
Ik heb nummer 1201251 en heb wel een track and trace gekregen op 8 november maar vooralsnog levert dat geen gegevens op.

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
WolfsRain schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:46:
Ik heb nummer 1201251 en heb wel een track and trace gekregen op 8 november maar vooralsnog levert dat geen gegevens op.
Ik zit boven de 1203300... duurt dus nog wel even voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

WolfsRain schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:46:
Dan zou ik eens gaan bellen met ze. Veel te lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gijs van Sony
SkyStreaker schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 06:43:
[...]
Dan zou ik eens gaan bellen met ze. Veel te lang.
Laten we de headphone bezorging vragen in het Levertijden & Prijzen topic houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Laatst online: 25-09 07:33
Ik heb dit toestel gisteren gekocht en zou morgen geleverd worden dus wou ik even lekker ervaringen lezen maar het enige wat ik hier lees zijn klachten en vragen over de headset.... Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Hardware
LeStef schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:27:
Ik heb dit toestel gisteren gekocht en zou morgen geleverd worden dus wou ik even lekker ervaringen lezen maar het enige wat ik hier lees zijn klachten en vragen over de headset.... Jammer.
Ik heb hem al een aantal dagen en ik vind hem eigenlijk perfect. Ik kan zelfs in de aula op school leren door de active noice cancellation. Geweldig ding.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mister Hardware
Dames en heren,

Het Review van de maand, maar zonder jullie was het niet gelukt. Ik heb een paar mede tweakers kunnen benoemen, maar iedereen die eigenlijk informatie heeft gegeven in de XZ3 forum heeft eigenlijk mee geholpen.

Graag wil ik Gijs nog bedanken voor het actief zijn in deze forum.

GR, Mister Hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Gijs van Sony schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:06:
[...]

Laten we de headphone bezorging vragen in het Levertijden & Prijzen topic houden.
True enough! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gijs van Sony
We hebben een Review van de Maand en Test-Panel Review van de Maand over de Xperia XZ3 tussen de reviews staan, daar staat heel veel interessante ervaringen tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
Even een vraagje aan de mensen met een Xperia XZ3 gekocht bij T-Mobile, hebben jullie pre-installed de trailer van Spider-Man op het toestel staan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Gijs van Sony schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:45:
Even een vraagje aan de mensen met een Xperia XZ3 gekocht bij T-Mobile, hebben jullie pre-installed de trailer van Spider-Man op het toestel staan? :D
Ik heb de trailer wel gezien volgens mij. Weet alleen niet meer of hij pre-installed was.

Ik heb zojuist SwiftKey maar gedeactiveerd. Ik ben constant de tekst aan het verbeteren, ik werd er compleet gestoord van. Ik heb overigens SwiftKey ooit ook op een ander toestel (Samsung note 3) geprobeerd, en ook toen had ik hetzelfde probleem.

Nu Gboard geinstalleerd, ben benieuwd hoe dat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Laatst online: 25-09 07:33
Gijs van Sony schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:47:
[...]

We hebben een Review van de Maand en Test-Panel Review van de Maand over de Xperia XZ3 tussen de reviews staan, daar staat heel veel interessante ervaringen tussen :)
Dank je _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de Sony xz3 echt een fantastische telefoon. Ik gebruik hem nu precies 1 week zeer intensief. Voor mij lang genoeg om een conclusie te trekken. Het enige probleem vond ik de vingerafdrukscanner, die zat voor mij in het begin bij de Sony op een vervelende plaats aangezien mijn telefoon altijd op tafel ligt en ik mijn vorige telefoon nooit hoefde op te pakken omdat de vingerafdrukscanner aan de voorkant zat. Maar ik begin er al aan te wennen, ik heb uiteraard geen keus! Zo erg is het ook weer niet.

De Sony xz3 is lekker snel en hapert totaal niet. De accuduur is ook erg belangrijk voor mij omdat ik vaak onderweg ben en geen tijd heb om op te laden. Ik was een accuduur van 3.500mAh gewend bij mijn vorige telefoon. De accuduur van de Sony is ietsje korter maar komt in de buurt en is voor mij prima! Ik zou geen telefoon willen hebben met een kortere accuduur, ongeacht hoe goed de telefoon ook zou zijn.

Problemen met SwiftKey ervaar ik absoluut niet. Voor mij persoonlijk al jaren het beste toetsenbord.

Ik heb meerdere telefoons getest van verschillende merken, en ik ben ervan overtuigd dat de Sony een hele goede prijs kwaliteits verhouding is voor mijn persoonlijke wensen zoals een goede accuduur, mooi merk & design en GEEN notch.

Een betere of dubbele camera heb ik niet nodig.

De mooie deal met de Sony hoofdtelefoon is mooi meegenomen. Ik wacht nog op de verzending.

Ik ben heel blij met mijn Sony xz3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Mister Hardware schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:18:
Dames en heren,

Het Review van de maand, maar zonder jullie was het niet gelukt. Ik heb een paar mede tweakers kunnen benoemen, maar iedereen die eigenlijk informatie heeft gegeven in de XZ3 forum heeft eigenlijk mee geholpen.

Graag wil ik Gijs nog bedanken voor het actief zijn in deze forum.

GR, Mister Hardware.
Gefeliciteerd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cslaughter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-08 10:54
Ook ik vind de XZ3 een top telefoon. Ik kom van een LG G3 die het langzaamaan begaf. In het begin was daarom ook de grootte van de XZ3 voor mij wennen, ook omdat ie redelijk zwaar is naar mijn gevoel, maar inmiddels vind ik het een fijn in de hand liggend toestel. De bouwkwaliteit is ook goed. Wel is het toestel zoals anderen ook zeggen ontzettend glad, dus ik moet nog even opzoek naar een goed hoesje :).

Het scherm vind ik fantastisch, erg duidelijk qua kleurstelling en gewoon bijzonder fijn. De afgelopen twee weken op vakantie geweest in Orlando, Florida, en daar bijvoorbeeld in de felle zon totaal geen problemen. De foto's die het toestel maakt zijn ook top en ik mis niet echt een dubbele camera. Dankzij het grote scherm was navigeren ook fijn en de speakers zijn top.

Verder vind ik de snelheid van het toestel gewoon goed, nergens echt haperingen ondervonden.

Omdat ik nooit eerder met een vingerafdrukscanner heb gewerkt op een smartphone denk ik er sneller aan gewend ben geraakt wat betreft de positie ervan. Ik vind de scanner snel werken. Wel moet ik erg wennen aan het toetsenbord, maar wellicht dat hier met een aantal aanpassingen slagen in zijn te realiseren.

De accuduur is ook meer dan prima. Ik gebruik het toestel niet zo intensief als de gemiddelde zware gebruiker, maar ik hoef 'pas' na 2 dagen op te laden.

Al met al ben ik dus zeer te spreken over de XZ3 en raad ik het toestel zeker aan!

Verder top ondersteuning van @Gijs van Sony hier op het forum, zeer gewaardeerd, en uiteraard alle andere mensen hier die tips/tricks en reviews hebben gegeven!

Tot slot heb ik gisteren de headphones binnengekregen, wat een pracht apparaat. Gaan we de komende dagen uittesten, maar ik vind het een superactie van Sony dat ze dit zo gedaan hebben. Het heeft mij zeker geholpen in mijn keuze om voor de XZ te gaan en tot nu toe dus geen spijt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
Vraagje aan ervaren Sony gebruikers. Ik ben gewend dat de volumeknoppen context afhankelijk zijn. Dus in YouTube of Deezer passen ze het Media-volume aan, maar in de gewone interface, of zelfs als het toestel op slot is, pas je direct het Belvolume aan.

Dat laatste merk ik dus niet bij de XZ3. Op het Home Screen wordt ook het Media-volume aangepast als ik de volumeknop gebruik.

Is dit altijd zo bij Sony, of is dit een bug in dit toestel / Pie versie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-09 17:47
bilgy_no1 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:42:
Vraagje aan ervaren Sony gebruikers. Ik ben gewend dat de volumeknoppen context afhankelijk zijn. Dus in YouTube of Deezer passen ze het Media-volume aan, maar in de gewone interface, of zelfs als het toestel op slot is, pas je direct het Belvolume aan.

Dat laatste merk ik dus niet bij de XZ3. Op het Home Screen wordt ook het Media-volume aangepast als ik de volumeknop gebruik.

Hier irriteer ik mij ook mateloos aan. Bij alle andere (vorige) telefoons werd het volume aangepast naar het scherm waar je op dat moment zat.
Ik heb vooralsnog ook geen oplossing, anders dan het tandwieltje en dan daar het volume aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
bilgy_no1 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:42:

Nee, dit ligt niet aan Sony, maar aan Android 9/Pie. Je kunt inderdaad alleen je belvolume in de settings aanpassen, met gelijk een hoop kabaal. Ik begrijp wel dat dit vanuit Google opgepakt gaat worden, dus er komt als het goed is een update/fix voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
Romius schreef op woensdag 14 november 2018 @ 15:24:
[...]

Nee, dit ligt niet aan Sony, maar aan Android 9/Pie. Je kunt inderdaad alleen je belvolume in de settings aanpassen, met gelijk een hoop kabaal. Ik begrijp wel dat dit vanuit Google opgepakt gaat worden, dus er komt als het goed is een update/fix voor.
Wat een idiote wijziging van Google dan. Welke malloot bedenkt dit en welke nog grotere malloot keurt het goed? En had dit niet al in de 9 maanden testperiode al gefixt kunnen worden??? Google begint op Microsoft te lijken met dit soort fuck-ups.

Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren, want het is echt irritant nu. Even snel je telefoon op stil zetten als je een vergadering in gaat is er nu niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuttingStorm
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-09 18:50
bilgy_no1 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 15:38:
[...]

Wat een idiote wijziging van Google dan. Welke malloot bedenkt dit en welke nog grotere malloot keurt het goed? En had dit niet al in de 9 maanden testperiode al gefixt kunnen worden??? Google begint op Microsoft te lijken met dit soort fuck-ups.

Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren, want het is echt irritant nu. Even snel je telefoon op stil zetten als je een vergadering in gaat is er nu niet bij.
In Android 8.zit in de sound settings nog een slider om "Use Volume keys for media" aan en uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13
Gijs van Sony schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:45:
Yep, van die animated spiderman toch ? Ik heb hem toevallig vanmorgen gedelete omdat ik vanochtend ff met een file manager wat aan het opschonen was en dat weer tegenkwam. Was dat alweer helemaal vergeten.
SkyStreaker schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 21:07:
Welke player wordt in het algemeen aangeraden voor het afspelen van o.a. FLAC, AIFF, etc.?
Gewoon de walkman app die geleverd word is wat ik voor hi-res FLAC gebruik en werkt uiteraard met de LDAC.
Hmmm ja, tis nu een beetje een rotzooi met al die headset vragen idd, mischien dat er daar wat beter op gemodereerd kan worden. Enfin ik heb mijn ervaringen een tijdje geleden al besproken. Hier het bericht:

lithiumangel in "[Sony Xperia XZ3] Ervaringen & Discussie"

Inmiddels nu net een dag thuis van een 3 weken intense vakantie in Japan. Het GPS probleem wat ik in mijn eerdere ervaringen vermeld blijf ik terug zien komen waar het vrij inaccuraat is en de compass ook niet noord van zuid weet. Word er met GPS-state resets etc. niet mee verholpen meer .Mischien een probleem met m`n unit zelf. Ik heb helaas echter geen tijd gehad om dat goed uit te zoeken en een factory reset doe je ff niet 1,2,3 op je vakantie. Hopelijk binnenkort wat meer tijd om daar aan te werken.

Maar conclusie nu ik het toestel sinds dag 1 heb is over het algemeen zeer positief te noemen en kan ik het toestel zeker aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
bilgy_no1 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 15:38:
[...]

Ja, het is anders en ja het is even wennen maar als je je bel/notificatie volume wilt muten voor een meeting is dat toch nog steeds snel geregeld in Android 9?

1. Klik op volume omhoog of omlaag zodat je die slider te zien krijgt, klik vervolgens op dat icoon boven de slider voor: Vibrate only en/of alarm only.

2. Zet de "do not disturb" tile in je drop-down center zodat je daar direct op kan klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
lithiumangel schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:15:
[...]

Ja, het is anders en ja het is even wennen maar als je je bel/notificatie volume wilt muten voor een meeting is dat toch nog steeds snel geregeld in Android 9?

1. Klik op volume omhoog of omlaag zodat je die slider te zien krijgt, klik vervolgens op dat icoon boven de slider voor: Vibrate only en/of alarm only.

2. Zet de "do not disturb" tile in je drop-down center zodat je daar direct op kan klikken.
Beide opties vereisen dat je op het scherm bezig bent. Voorheen kon je dit regelen met de volume rocker.

Bovendien wil je misschien niet altijd helemaal naar Stil, maar gewoon wat zachter. Dat kan nu niet zonder dat de telefoon geluid maakt. Als je de slider in Settings verplaatst speelt de telefoon de ringtone af.

Er was niets mis met de Volume Controls, maar nu is het gewoon slechter. Waarom zou ik het Media volume willen veranderen als ik niet in een Media app zit?!?!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Wat ik op dit moment eigenaardig vind is dat ik het ding vaak ondersteboven pak. XD Nooit gehad met andere telefoons, ghehe. Vooralsnog tevreden met de telefoon en de batterij prestatie. Thumbs up!

• Steephh
Het lukt mij niet om een pricewatch: Logitech X100 Mobile Wireless Speaker - Grijs met blutooth te verbinden met de XZ3. Met andere telefoons heb ik daar nooit problemen mee gehad. Heeft dat iets te maken met BT2.0 of doe ik mogelijk iets verkeerd. Heb allerlei instellingen al nagelopen. :)

_@/'

• lithiumangel
SkyStreaker schreef op donderdag 15 november 2018 @ 05:31:
Wat ik op dit moment eigenaardig vind is dat ik het ding vaak ondersteboven pak. XD Nooit gehad met andere telefoons, ghehe. Vooralsnog tevreden met de telefoon en de batterij prestatie. Thumbs up!
Had ik in het begin ook, ik heb er een TPU case op gedaan en aan de vorm v.d case merk je beter hoe je hem moet vastpakken :-) (en helpt je in het begin fase met de vingerprint scanner locatie)

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 20:00
SkyStreaker schreef op donderdag 15 november 2018 @ 05:31:
Heb ik ook regelmatig. Komt bij mij doordat het Sony logo nu onderaan staat. Had voordien een z5c en daar stond het bovenaan :9
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Hoesjes, protectors, opladers, e.d.: [Sony Xperia XZ3] Accessoires
- Levertijden, winkels, prijzen: [Sony Xperia XZ3] Levertijden & Prijzen