Hier nog niks. Afgelopen donderdag de T&T (die nog niet werkt) binnen gekregen.
Had op 13 oktober geclaimd.
Had op 13 oktober geclaimd.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Tronic op 13-11-2018 00:41 ]
[ Voor 25% gewijzigd door dangerousp op 12-11-2018 15:52 ]
Ik ben natuurlijk blij voor jounowherebound123 schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:13:
Hier ook t&t ontvangen,
Registratie 31 oktober
Goedkeuring 3 november
Verzending 12 november
Tot nog toe heb ik geluk geloof ik, nu nog PostNL aan de deur
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Er wordt vannacht een grote check gedaan bij PostNL, want we maken ons hier wel zorgen over. We vermoeden dat PostNL niet net als wij FiFo hanteren, want we zien dat de 'missing T&T' fout bij verschillende data voorkomt, waarbij diezelfde data ook al bij anderen afgeleverd zijn. Tel daar een mogelijk batch niet juist ingescande headphones bij op, en we hebben een paar honderd mensen die dezelfde vervelende ervaring hebben als jij. Als er morgenochtend nog geen update is, gaan we er verder induiken (hopelijk niet!)Trackerfire schreef op maandag 12 november 2018 @ 17:00:
Hier wel de bezorger vanmiddag aan de deur, maar met een pakketje van de buren. Sinds woensdag in het bezit van een T&T, nog geen zending gevonden
Zou Gijs van Sony dat niet voor jou nakijken? Ik ben ook van de 27 Oktober clubPearlPumpkin schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:21:
[...]
Ik ben natuurlijk blij voor jou
Maar ook ben ik erg verbaasd om dit te zien, ik (en voor zover ik weet 2 anderen hier op tweakers) heb de registratie op 27 oktober gedaan en heb alleen nog maar een bevestiging gekregen dat de registratie is ontvangen. Lijkt er op dat Sony dagen heeft overgeslagen oid. Of er wordt niet op basis van fifo gewerkt.
J0YR1D3R schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:43:
@PearlPumpkin Hier ook op 27 oktober, maar nog niets gehoord behalve die bevestiging van de registratie. Verder maak ik me nog geen directe zorgen aangezien het "pas" 2 weken is en er nog steeds voortgang lijkt te zijn, maar inderdaad first in first out lijkt zo niet echt van toepassing. @Gijs van Sony enig idee?
27 oktober zit op het randje waar we nu zijn met checken dus ik verwacht dat je club snel geholpen wordt! En het kan gebeuren dat er af en toe een lid van de hogere datumclub eerder wordt geholpen, maar dat zijn uitzonderingen ipv regelCroccifixio83 schreef op maandag 12 november 2018 @ 17:48:
[...]
Zou Gijs van Sony dat niet voor jou nakijken? Ik ben ook van de 27 Oktober club
Ja klopt had hij ook gedaan. Waarvoor dank uiteraard. Hierdoor weet ik dat ik wel goed in het systeem sta e.d.Croccifixio83 schreef op maandag 12 november 2018 @ 17:48:
[...]
Zou Gijs van Sony dat niet voor jou nakijken? Ik ben ook van de 27 Oktober club
Bedankt voor de update!Gijs van Sony schreef op maandag 12 november 2018 @ 17:52:
[...]
[...]
27 oktober zit op het randje waar we nu zijn met checken dus ik verwacht dat je club snel geholpen wordt! En het kan gebeuren dat er af en toe een lid van de hogere datumclub eerder wordt geholpen, maar dat zijn uitzonderingen ipv regel
Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen.. Ik duim alvast mee dat ze geen volledig pallet kwijt gespeeld zijnGijs van Sony schreef op maandag 12 november 2018 @ 17:47:
[...]
Er wordt vannacht een grote check gedaan bij PostNL, want we maken ons hier wel zorgen over. We vermoeden dat PostNL niet net als wij FiFo hanteren, want we zien dat de 'missing T&T' fout bij verschillende data voorkomt, waarbij diezelfde data ook al bij anderen afgeleverd zijn. Tel daar een mogelijk batch niet juist ingescande headphones bij op, en we hebben een paar honderd mensen die dezelfde vervelende ervaring hebben als jij. Als er morgenochtend nog geen update is, gaan we er verder induiken (hopelijk niet!)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Date: Mon Nov 12 Time: 23:30 Location: NL Status: Shipment sorted ------------------------ Date: Tue Nov 13 Time: 07:31 Location: BE Status: Shipment sorted ------------------------ Date: Tue Nov 13 Time: 08:19 Location: BE Status: Driver is en route |
[ Voor 15% gewijzigd door Tronic op 13-11-2018 08:40 ]
Hij is inmiddels gesorteerd Gijs! Komt vandaag binnenGijs van Sony schreef op maandag 12 november 2018 @ 17:47:
[...]
Er wordt vannacht een grote check gedaan bij PostNL, want we maken ons hier wel zorgen over. We vermoeden dat PostNL niet net als wij FiFo hanteren, want we zien dat de 'missing T&T' fout bij verschillende data voorkomt, waarbij diezelfde data ook al bij anderen afgeleverd zijn. Tel daar een mogelijk batch niet juist ingescande headphones bij op, en we hebben een paar honderd mensen die dezelfde vervelende ervaring hebben als jij. Als er morgenochtend nog geen update is, gaan we er verder induiken (hopelijk niet!)
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Verwijderd
Same here!LGunit schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 07:46:
T&T voor mij ook werkende en komt ook vandaag binnen!
[ Voor 67% gewijzigd door kooijtje op 20-11-2018 11:39 . Reden: update status ]
_@/'
Als je mij even je IMEI of e-mail stuurt in een privebericht kan ik direct kijken of het er juist in staat. Let op, dat is geen controle van de daadwerkelijke gegevens, alleen een checken of het format kloptSteephh schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:52:
@Gijs van Sony Wat betreft de sony headset, de aanvraag loopt en dit kan nog even duren begrijp ik. Omdat in de mail geen bestelbevestiging stond (althans, niet die op één print screen paste) heb ik een print screen gemaakt van mijn CoolBlue bestellingsoverzicht uit hun portal. Voldoet dit? Uiteraard met een foto van uitgeknipte IMEI/EAN bijgevoegd.
Mocht dit niet voldoende zijn dan kan ik eerder actie ondernemen in plaats van dat ik moet wachten op een afwijzing.
[ Voor 8% gewijzigd door Brotuck op 13-11-2018 12:15 ]
Just here for the fun
Ja, me too. Ook op de 27e geregistreerd, maar sindsdien niks meer van gehoord.PearlPumpkin schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:21:
[...]
Ik ben natuurlijk blij voor jou
Maar ook ben ik erg verbaasd om dit te zien, ik (en voor zover ik weet 2 anderen hier op tweakers) heb de registratie op 27 oktober gedaan en heb alleen nog maar een bevestiging gekregen dat de registratie is ontvangen. Lijkt er op dat Sony dagen heeft overgeslagen oid. Of er wordt niet op basis van fifo gewerkt.
_██_
(ಠ_ృ)
Dat is wel apart. Ik heb samen met de twee en drie boven mij op 27 oktober geregistreerd en even eens alleen de bevestiging ontvangen....nowherebound123 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:52:
Hier is de headphone ook binnen, netjes een dag na ontvangst t&t. Realiseer me dat ik erg veel geluk heb gehad, registratie pas 31 oktober gedaan.
Bijna de zending vandaag nog misgelopen.. Het verwachtte tijdvak was tussen 10 en 14, maar de beste man kwam pas om 15.11 opdagen en ik moest ten laatste om 15.15 vertrekken. PjewTronic schreef op maandag 12 november 2018 @ 07:52
13/10 claim
28/10 goedkeuring
08/11 Track&Trace ontvangen
12/11 zending gesorteerd
13/11 zending ontvangen
[ Voor 7% gewijzigd door Tronic op 13-11-2018 23:31 ]
Ik kan je status even checken als je wilt, als je je e-mail en IMEI in een priveberichtje stuurt. 27 oktober is 'pas' 2,5 week geleden, dus er is nog geen reden om je echt zorgen te maken. Laat je ook niet verwarren door mensen van 30 oktober die wel al de headphone hebben gehad, dat zijn vaak op zich zelf staande zaken en uitzondering ipv regel.Atomsk schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:00:
[...]
Ja, me too. Ook op de 27e geregistreerd, maar sindsdien niks meer van gehoord.Vorige week vrijdag maar eens een mail naar Sony gestuurd, maar daar nog geen reactie op ontvangen.
Kan je even je e-mail of IMEI naar mij sturen? Dan check ik het direct.kooijtje schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:20:
Beste @Gijs van Sony , hoelang moet je nu wachten tot na het ontvangen van een t&t code (de mijne de 8e gehad, is de 14e nog steeds niet bekend bij post.nl, ik wordt een beetje refresh moe)? Mailen naar questions.nl[AT]support.sonymobile.com heeft weinig zin, vorige mail van 6 november is ook nog niet beantwoord). Ik vraag mij ook serieus af hoe mensen die dit forum NIET hebben gevonden deze situatie moeten ervaren.
@Gijs van Sony Vandaag alweer vrijdag en morgen is het alweer 3 weken na aanmelding. Nog steeds niets gehoord. Kan jij iets meer zeggen?Gijs van Sony schreef op maandag 12 november 2018 @ 17:52:
[...]
[...]
27 oktober zit op het randje waar we nu zijn met checken dus ik verwacht dat je club snel geholpen wordt! En het kan gebeuren dat er af en toe een lid van de hogere datumclub eerder wordt geholpen, maar dat zijn uitzonderingen ipv regel
Goed opgemerkt. We hebben de maximale tijd iets moeten uitrekken gedurende het proces en dat is in de FAQ al verwerkt (en in nieuwe mails als het goed is).notbradpitt schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:32:
Ook maar even een account aangemaakt om de boel te volgen.
Ik heb 28 oktober geregistreerd.
Ik zie dat de FAQ op de actiewebsite is aangepast:
"We streven ernaar je Sony headphone zo snel mogelijk naar je toe te sturen. Je ontvangt de headphone – wanneer je je gegevens correct hebt ingevuld – uiterlijk zes weken na je registratie. Je ontvangt binnen maximaal drie weken na je registratie een bericht of je aanvraag is goed- of afgekeurd. Indien je aanvraag is goedgekeurd ontvang je binnen maximaal twee weken een Track & Trace nummer. Na het ontvangen van je Track & Trace code duurt het maximaal een week voordat je de headphone thuis ontvangt."
Had wel even een uitleg bij mogen staan, want dat klopt niet met de registratiebevestiging: uiterlijk 4 weken.
Zondag is het 3 weken, dus ik hoop dat er het weekend wordt doorgewerkt
Mooi, maar ik zit nu op 3 weken maar heb nog niets gehoord ook geen goedkeurig.Gijs van Sony schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:44:
[...]
Goed opgemerkt. We hebben de maximale tijd iets moeten uitrekken gedurende het proces en dat is in de FAQ al verwerkt (en in nieuwe mails als het goed is).
Kan je dan even je e-mail of IMEI naar mij sturen? Kijk ik wat daar gebeurtbrandon schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:23:
[...]
Mooi, maar ik zit nu op 3 weken maar heb nog niets gehoord ook geen goedkeurig.
Het zou fijn zijn dat je in ieder geval een mailtje krijgt dat de aanvraag goed is en dus akkoordnotbradpitt schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:10:
Hier ook nog niks hoor. Gisteren 3 weken, maar geen bericht...
Precies. Maar volgens mij wachten ze met goedkeuring totdat ze zicht hebben om die headset daarna ook snel te kunnen uitleveren.brandon schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:54:
[...]
Het zou fijn zijn dat je in ieder geval een mailtje krijgt dat de aanvraag goed is en dus akkoord
De levering zal dan best een keer goedkomen. Het zou niet fijn zijn dat je na bv. 6 weken een mail krijgt dat je aanvraag niet goed is.
Ik moest wel tekenen ervoor, maar bij mij werd hij niet per postnl bezorgd.Willem Egel schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:49:
Hier nog 1: https://jouw.postnl.nl/?D...3STAHE001845496/NL/2332LB
Zou 9 dagen geleden bezorgd zijn. Niks ontvangen, staat ook nergens bij welke buren. PostNL zegt dat het is bezorgd, maar weten niet waar.
Sony geeft aan dat ik geduld moet hebben en er een onderzoek wordt opgesteld, maar weten niet hoelang het gaat duren... Over 1,5 week op vakantie, hoop hem dan wel binnen te hebben
, echter is er niemand die een indicatie kan geven hoelang het gaat duren en wordt er ook niet gereageerd op mijn e-mails. Het zal wel druk zijn, maar de 4 weken termijn wordt bij mij niet gehaald.
Snap ook PostNL in deze niet, dit soort pakketjes afleveren bij buren zonder te noteren waar. Geen enkele buurman of vrouw heeft mijn pakket gezien...
Just here for the fun
Ja, er moest bij mij ook voor getekend worden. Maar dat zegt blijkbaar niets. Volgens een medewerker van PostNL zou de bezorger het zelf ook getekend kunnen hebben. Ja handigBrotuck schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:49:
[...]
Ik moest wel tekenen ervoor, maar bij mij werd hij niet per postnl bezorgd.
Hier ook net een bevestiging binnen. Wel een hoog waarschijlijkheidsgehalte: binnen 3 weken mail met t&t. Gezien alle eerdere reacties komt daar dus nog een weekje bij. Dan de feestdagendrukte bij postNL en we gaan richting kerst.Croccifixio83 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:41:
Goedkeuringsmail ontvangen. Binnen 3 weken krijg ik een t&t via email.
notbradpitt schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:30:
[...]
Hier ook net een bevestiging binnen. Wel een hoog waarschijlijkheidsgehalte: binnen 3 weken mail met t&t. Gezien alle eerdere reacties komt daar dus nog een weekje bij. Dan de feestdagendrukte bij postNL en we gaan richting kerst.
Of ben ik nu heel negatief
Wanneer hebben jullie de aanvraag ingediend?Croccifixio83 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:41:
Goedkeuringsmail ontvangen. Binnen 3 weken krijg ik een t&t via email.
27 oktoberDutchy007 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:14:
[...]
[...]
Wanneer hebben jullie de aanvraag ingediend?
28 oktober
[ Voor 8% gewijzigd door notbradpitt op 20-11-2018 21:08 ]
[ Voor 5% gewijzigd door kooijtje op 22-11-2018 19:41 . Reden: Hij is binnen ]
Ik heb op 31 oktober geregistreerd, verder het zelfde verhaal. Ik ga er vanuit vandaag een mail te krijgen.thomasbaart schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:12:
Ter informatie: ik heb op 1 november geregistreerd en heb na de eerste bevestigingsmail nog geen goedkeuring oid ontvangen.
Ik wacht in spanning af
We hebben je opnieuw goedgekeurd ivm de problemen met de eerste headphone. Je krijgt een standaardmail, maar volgens mij kom je helemaal bovenaan de stapel en krijg je dus snel de headphone.kooijtje schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 21:59:
Neeeeee, ik zit in een loop! Of ik heb een mega deja vu.
Ik heb nu voor de tweede keer DIT mailtje ontvangen. De eerst keer dat ik dit mailtje kreeg was 29 oktober:
Je registratie is goedgekeurd
Beste XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Goed nieuws! Jouw registratie voor de headphone actie van Sony is goedgekeurd.
Door het grote succes van de actie hebben we op dit moment helaas een kleine vertraging opgelopen voor de verzending van de headphones. Je ontvangt daarom uiterlijk binnen drie weken na het ontvangen van deze mail een bevestigingsmail van je verzending met een Track en Trace code. Onze excuses voor deze vertraging.
Als je nog vragen hebt omtrent deze actie kijk dan eerst even op onze website bij de veelgestelde vragen. Je kunt ook bellen met 0900 8998 318 (normaal tarief) of stuur een e-mail naar: questions.nl@support.sonymobile.com.
Bedankt voor je aankoop en voor de registratie van je Xperia XZ3.
Zucht, moet ik nou weer 3 weken wachten? Ik heb serieus nog nooit zo'n geklooi gezien (sorry @Gijs van Sony )
En, is je voorspelling uitgekomen?WinSCaP schreef op woensdag 21 november 2018 @ 06:24:
[...]
Ik heb op 31 oktober geregistreerd, verder het zelfde verhaal. Ik ga er vanuit vandaag een mail te krijgen.
Ik moet al blij zijn als hij binnen 6 weken binnen komt.PearlPumpkin schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:19:
Ik ben bang dat mijn headphones niet op tijd voor mijn trip (en dus ook niet binnen de beloofde 4 weken) worden geleverd.
Zaterdag vlieg ik, en nog steeds geen track and trace code. Vorige week heb ik de goedkeuring ontvangen. In die mail stond al dat het 2 weken kon duren voordat ik de track and trace code zou hebben.
En nu worden er dus al mails verstuurd dat het 3 weken kan duren kennelijk.
Toch erg jammer dat het zo loopt, niks ten nadele van @Gijs van Sony overigens. Die doet hier uitstekend werk imho.
Ja inderdaad. Je zou zeggen dat wanneer ze in het begin communiceren dat je de headphones binnen 4 weken na aanmelding krijgt dat die 4 weken dan al ruim genomen zijn en dat je wellicht de headphones eerder zou kunnen krijgen.Croccifixio83 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:03:
[...]
Ik moet al blij zijn als hij binnen 6 weken binnen komt.
New, wel een bericht via DM van onbekend IMEI
_@/'
Voor zover ik het heb begrepen gaan ze pas weer goedkeuren als ze weer een batch headphones hebben.Steephh schreef op donderdag 22 november 2018 @ 17:51:
Toch vraag ik me wel af waarom het goedkeuren van die registraties lang duurt. Zou die deal echt zó vaak besteld zijn?
Je hebt volkomen gelijk. We hebben ondertussen de FAQ ook al aangepast naar zes weken.PearlPumpkin schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:09:
[...]
Ja inderdaad. Je zou zeggen dat wanneer ze in het begin communiceren dat je de headphones binnen 4 weken na aanmelding krijgt dat die 4 weken dan al ruim genomen zijn en dat je wellicht de headphones eerder zou kunnen krijgen.
Als vanaf het begin 6 weken was gezegd, dan zou het ok zijn, alhoewel ik mij dan wel had afgevraagd waarom het zolang zou moeten duren om eerlijk te zijn.
Tenzij ik toch nog de headphones op tijd zou krijgen, wat zeer onwaarschijnlijk is, maakt het mij eigenlijk niet meer zoveel uit als ik ze twee weken later ontvang. Maar dat heeft ook met mijn reis te maken natuurlijk.
Die reis was de uitgelezen mogelijkheid geweest om de headphones goed te gebruiken.
[ Voor 8% gewijzigd door Gijs van Sony op 23-11-2018 13:58 ]
[ Voor 12% gewijzigd door thomasbaart op 23-11-2018 18:58 ]
In mijn mail stond:Gijs van Sony schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:56:
[...]
Je hebt volkomen gelijk. We hebben ondertussen de FAQ ook al aangepast naar zes weken.
De vier weken hebben we bij voorgaande acties altijd aangehouden omdat het 1) vrijwel altijd haalbaar was en 2) we de headphone simpelweg zsm bij de consumenten in bezit wilden hebben. Voor deze specifieke actie zouden we 4 batches headphones krijgen op bepaalde data, die obv de registraties precies binnen de vier weken zouden moeten passen. Daarom zijn we in eerste instantie ook weer uitgegaan van 4 weken.
Het 'probleem' hiervan is, is dat die 4 weken deadline in communicatie wordt getriggerd (registratiebevestiging). De goedgekeurd mail geeft bovendien ook weer een tijdsperiode aan waarbinnen je de headphone zou moeten krijgen (want anders zouden we die vraag heel vaak krijgen). Dus de goedgekeurd mail kunnen we pas sturen als we de headphones binnen hebben en zeker weten dat we die periode gaan halen.
En daar komen de meeste problemen vandaan, er zijn een aantal vertragingen ontstaan bij het leveren van de headphones aan ons (waar we op moeten wachten voordat we goed kunnen keuren) en vertragingen bij het sorteren en doorsturen naar de consument (lees: PostNL)(wat ervoor zorgt dat we soms de headphones niet binnen de periode die we eerst hebben gecommuniceerd bij mensen thuis krijgen). Dat maakt het lastig om vanuit ons duidelijke tijdperiodes te communiceren en ook te halen.
Lang verhaal kort, de 4 weken communiceren in het begin leek haalbaar, maar was te positief ingeschat door ons. Hoe we het nu doen is:
Inschrijving door consument
+ 3 weken hierna: goed of afgekeurd
+2 weken hierna: ontvang je T&T (op dit moment +1 week extra vertraging)
+1 week hierna: ontvang je headphone
In principe hadden we alle inzendingen in 1 week kunnen controleren (daar zit het probleem niet), maar omdat dit gekoppeld is aan een tijdframe waarbinnen je de T&T ontvangt, moeten we wachten met controleren tot we zo goed als zeker weten dat we dat gaan halen. Tot slot zijn we ook iets over onze inschatting heengegaan, waardoor we nog een 5de batch hebben moeten bestellen voor de laatste inschrijvingen - waarbij we dus opnieuw moeten wachten tot we ze binnen hebben voordat we kunnen controleren.
indien je nog aanvullend iets moet toesturen dan is het natuurlijk wel handig indien dat straks vóór 16-12 gecommuniceerd gaat worden..Na het opsturen van jouw verbeterde gegevens ontvang je hier binnen een week van ons reactie op of de gegevens nu wel zijn goedgekeurd, of nog steeds afgekeurd zijn. Let op, communicatie over de actie is niet meer mogelijk na 16-12-2018, wat vier weken is na de laatste mogelijkheid tot inschrijven voor deze actie. We willen je daarom vragen om alle benodige informatie voor deze datum aan ons te doen toekomen.
_@/'
Helemaal mee eens. Een mail met goedkeuring of afwijzing, zodat er nog tijdig iets aangepast kan worden.PearlPumpkin schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:20:
@Gijs van Sony Hele duidelijk uitleg, ik begrijp ook dat jullie wachten met goed of afkeuren omdat in die bevestigings mail een tijdframe wordt gemeld wanneer er een T&T code wordt verstuurd.
Ik denk echter dat meteen controleren toch beter is en dan in die mail misschien een erg ruim tijdframe geven of duidelijker aangeven dat headphones worden verstuurd in batches oid. En wellicht dan ook beter per mail op de hoogte houden in het geval van vertraging oid.
Wij hier op tweakers waren redelijk goed op de hoogte dankzij jou, maar ik kan mij voorstellen dat andere klanten, die hier niet komen, dat niet zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door J0YR1D3R op 24-11-2018 15:24 ]
[ Voor 5% gewijzigd door notbradpitt op 27-11-2018 08:45 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Willem Egel op 26-11-2018 12:27 ]
Ik heb op 5 november geregistreerd, maar ook nog steeds niets gehoord.Dutchy007 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:49:
Vandaag exact de 3 weken aangetikt na registratie (op 6 november dus). Afwachten geblazen...
Als er bij mij een pakket bezorgd is bij de buren dan krijg ik een briefje en staat ook in de app (track&trace) bij welke buren hij is afgeleverd.Willem Egel schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:26:
Exact 2 weken geleden is er een onderzoek opgezet naar mijn pakket.
PostNL zegt nog altijd dat ik bij Sony moet wezen en Sony zegt dat ze op een reactie van PostNL wachten. Ondertussen weet niemand waar mijn pakket is, terwijl enkel aan een bezorger gevraagd hoeft te worden waar hij dat pakket heeft bezorgd en waar ik hem kan ophalen.
Op mails wordt überhaupt niet gereageerd, terugbel-verzoeken ook niet. Binnenkort vakantie, ik vrees ervoor. Vooral het gebrek aan communicatie en het scheppen van duidelijkheid vind ik erg jammer.
Registratie was overigens op 21/10.
Idem hier. Registratie op 4 november.Dan Stark schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:37:
[...]
Ik heb op 5 november geregistreerd, maar ook nog steeds niets gehoord.
Willem Egel schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:26:
Exact 2 weken geleden is er een onderzoek opgezet naar mijn pakket.
PostNL zegt nog altijd dat ik bij Sony moet wezen en Sony zegt dat ze op een reactie van PostNL wachten. Ondertussen weet niemand waar mijn pakket is, terwijl enkel aan een bezorger gevraagd hoeft te worden waar hij dat pakket heeft bezorgd en waar ik hem kan ophalen.
Op mails wordt überhaupt niet gereageerd, terugbel-verzoeken ook niet. Binnenkort vakantie, ik vrees ervoor. Vooral het gebrek aan communicatie en het scheppen van duidelijkheid vind ik erg jammer.
Registratie was overigens op 21/10.
Hij zat bij mij in een neutrale bruine verpakking. Alleen op het adresetiket staat in kleine letters het typenummer, maar dat moet je dan ook maar net weten.Dan Stark schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:53:
[...]
Als er bij mij een pakket bezorgd is bij de buren dan krijg ik een briefje en staat ook in de app (track&trace) bij welke buren hij is afgeleverd.
Laatst bij een bestelling van een paar Hue lampen bij een webshop kreeg ik dit bericht bij de bestelling:
"LET OP! LET OP! LET OP!
Kijk niet raar op als er als afzender een vreemde naam staat als "Dierenspeelgoed" of "Hobbyvogelartikelen". Helaas zijn er slimme PostNL medewerkers met enige regelmaat onze pakjes met dure inhoud mee naar huis nemen als ze onze naam opzoeken via Google en vervolgens op de pagina met iPhones terecht komen. "
Misschien moet je toch wat meer druk op PostNL zetten?
PostNL gebeld. Die vertellen mij dat er op 12/11/2018 vanuit Sony enkel een melding is binnengekomen over het feit dat mijn pakket niet is aangekomen. Er is bij PostNL niets bekend over een onderzoek.Dan Stark schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:53:
[...]
Als er bij mij een pakket bezorgd is bij de buren dan krijg ik een briefje en staat ook in de app (track&trace) bij welke buren hij is afgeleverd.
Laatst bij een bestelling van een paar Hue lampen bij een webshop kreeg ik dit bericht bij de bestelling:
"LET OP! LET OP! LET OP!
Kijk niet raar op als er als afzender een vreemde naam staat als "Dierenspeelgoed" of "Hobbyvogelartikelen". Helaas zijn er slimme PostNL medewerkers met enige regelmaat onze pakjes met dure inhoud mee naar huis nemen als ze onze naam opzoeken via Google en vervolgens op de pagina met iPhones terecht komen. "
Misschien moet je toch wat meer druk op PostNL zetten?
Update: woensdagochtend (28-8) goedkeuring ontvangenunderrated schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:15:
[...]
Idem hier. Registratie op 4 november.
Door mij een priveberichtje te sturen met je e-mail en/of IMEIWillem Egel schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:23:
[...]
@Gijs van Sony Heb jij misschien nog advies via welk nummer/e-mail bij Sony ik terechtkan, waar zo'n soort proces versneld kan worden?
Ja, bij mij hetzelfde.Niels-88 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:27:
Ook ik heb eindelijk m'n T&T ontvangen maar deze blijkt na 2 dagen nog niet te werken, meer mensen hier last van?
Dit gebeurt vaker, als de order uit het systeem van PostNL wordt gehaald dan de daadwerkelijk bezorging wordt aangemaakt. Als je na een week nog steeds geen werkende T&T hebt, trek dan even bij mij aan de bel.
Ook hier kan ik deze nog steeds niet tracken. Ik wacht nog even af zoals Gijs aangeeft.Niels-88 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:27:
Ook ik heb eindelijk m'n T&T ontvangen maar deze blijkt na 2 dagen nog niet te werken, meer mensen hier last van?
[ Voor 9% gewijzigd door Dutchy007 op 15-12-2018 11:58 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Andromedakimchi op 29-12-2018 16:49 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Andromedakimchi op 11-01-2019 18:03 ]
[ Voor 23% gewijzigd door sHELL op 18-01-2019 20:26 ]
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
nope, alles werkt tip top. Het enige wat er bij is gebeurd, is dat de app uit de notificatie balk is verdwenen. heb er af en toe last van maar geen deal breaker, update kan dit verhelpen.sHELL schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 19:50:
Nou… hier gaan we![]()
Mijn wh-1000xm3 is aan het dood gaan. Hij valt af en toe uit zodra ik op play druk in een muziek app, krijg deze daarna met veel moeite weer aan maar het lijkt er op dat de powerbutton niet direct reageert. Ben soms wel 5 minuten bezig om het weer aan te krijgen.
Meer mensen met vergelijkbare issues?
groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)
Ik wacht al sinds oktober op mijn headset. Maand geleden is mij gemeld dat ik een track&trace code ga ontvangen en bij de volgende levering zit. Wat ik heb begrepen van een medewerker is dat er een tekort aan headsets zijn... Maar van Xperia care weet niemand iets, enkel dat er geduld betracht moet worden idd.....Andromedakimchi schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 18:01:
Ben nu in de 9e week levertijd aanbeland. Deze levertijd begint hilarische vormen aan te nemen. Krijg te horen dat ik geduld moet betrachten. Nog ff dan ben ik 2 maanden in afwachting. En schijnbaar is deze post dood want geen enkele reactie?
Hi Willem, stuur mij inderdaad even je e-mail en/of IMEI in een privebericht. Dan check ik de status!Willem Egel schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:23:
[...]
Ik wacht al sinds oktober op mijn headset. Maand geleden is mij gemeld dat ik een track&trace code ga ontvangen en bij de volgende levering zit. Wat ik heb begrepen van een medewerker is dat er een tekort aan headsets zijn... Maar van Xperia care weet niemand iets, enkel dat er geduld betracht moet worden idd.....
Geachte heer
Hartelijk dank voor uw contact met Xperia Support by Sony.
Het is niet mogelijk uw SONY HEADPHONE WH-1000XM3 te registreren opuw Sony account.
De headset staat 1 jaar onder waarborg. Moest u echter een probleem ondervinden met uw headset, dant belt u ons op. Uit uw dossier weten we dat de Headset gebonden is aan een Xperia XZ3 promotie en gaan we zorgen voor een reparatieof een ruiltoestel.
Voor verdere vragen kunt u altijd contact opnemen met de Sony Xperia Support. Bezoekt u ook gerust onze website. Op www.sonymobile.com ontvangt u altijd het laatste nieuws en de meest interessante content.
U kunt e-mails sturen naar het volgende adres: questions.nl@support.sonymobile.com.
Het Service Request ID in het onderwerp van deze e-mail is uitsluitend bedoeld voor vragen die direct te maken hebben met deze case. Denkt u er a.u.b. aan dat het ticket vijf dagen na ontvangst van ons antwoord automatisch vervalt.
Met vriendelijke groeten,
Guy
Xperia Support by Sony Nederland
Ik zal het doorgeven dat dat van jou mag
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq