Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Het is nu precies een week verder. Heb je de track&trace ontvangen, zoals in het mailtje van Sony is toegezegd?masterjorie schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:53:
[...]
Vanochtend het mailtje ontvangen, dus zou nu binnen een week er moeten zijn, ik ben benieuwd.
Nee, nog niks ontvangen.Pierre_nr1 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 17:10:
[...]
Het is nu precies een week verder. Heb je de track&trace ontvangen, zoals in het mailtje van Sony is toegezegd?
Dan zijn ze hun belofte niet nagekomen. Dat geeft weinig vertrouwen.
Dit schreef @Gijs van Sony eergisteren nog : '....Nog deze week krijgen de eersten dus een Track & Trace.
Keep me posted als het proces langer duurt dan dat we communiceren (dan gaat er iets mis)! Ik kan helaas niet op individuele basis statussen checken, dan krijg ik het wel erg druk ;)'
Ik heb de goedkeuring e-mail ook al ontvangen, en hoopte op een T&T vandaag. Maar mijn goede gevoel een stuk minder geworden. Was het niet Dynafix die de koptelefoons ging versturen?
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Het bericht van @Gijs van Sony eergisteren was gebaseerd op de 2 dagen vertraging van de levering.Trackerfire schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 17:47:
Kan natuurlijk altijd een dagje of wat uitlopen. De batch kwam ook pas twee dagen later binnen bij hen. Ze zullen er vast alles aan doen om zsm uit te leveren.
Een eerder berichtje van @Gijs van Sony : 'Wij versturen pas goedkeuring als de headphones bij Dynafix zijn, omdat we het vanaf daar in eigen hand hebben.'
Dat klopt dus ook niet, de goedkeuringen werden al dagen eerder gemaild voordat de koptelefoons binnen waren. Genoeg redenen om wat twijfels te hebben, lijkt me.
Het zal heus wel goedkomen, maar belofte maakt nog altijd schuld. En mocht een belofte niet kunnen worden nagekomen, dan dien je dat te communiceren.
Voor de goede orde. Ik ben blij dat @Gijs van Sony ons van indormatie voorziet, dat siert hem(Sony). Maar dat brengt dan ook verantwoordelijkheden met zich mee. Hij heeft tenslotte ook deze topics aangemaakt, en heeft uiteraard ook een commercieel doel. Niet mis mee, trouwens.
[ Voor 53% gewijzigd door Pierre_nr1 op 02-11-2018 18:32 ]
Nou nou.. Ik snap dat je je verheugd op de aankomst, maar je doet net of de wereld vergaat, als hij 1 dag te laat is. Het blijft toch nog allemaal binnen de 4 weken.Pierre_nr1 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 17:59:
[...]
Het bericht van @Gijs van Sony eergisteren was gebaseerd op de 2 dagen vertraging van de levering.
Een eerder berichtje van @Gijs van Sony : 'Wij versturen pas goedkeuring als de headphones bij Dynafix zijn, omdat we het vanaf daar in eigen hand hebben.'
Dat klopt dus ook niet, de goedkeuringen werden al dagen eerder gemaild voordat de koptelefoons binnen waren. Genoeg redenen om wat twijfels te hebben, lijkt me.
Het zal heus wel goedkomen, maar belofte maakt nog altijd schuld. En mocht een belofte niet kunnen worden nagekomen, dan dien je dat te communiceren.
Voor de goede orde. Ik ben blij dat @Gijs van Sony ons van indormatie voorziet, dat siert hem(Sony). Maar dat brengt dan ook verantwoordelijkheden met zich mee. Hij heeft tenslotte ook deze topics aangemaakt, en heeft uiteraard ook een commercieel doel. Niet mis mee, trouwens.
Geen ervaring in de logistieke wereld, vermoed ik? Wat gezegd wordt, is geen absoluut, helaas. Tal fan factoren. Stel de toeleverancier van de koptelefoons komt door file net 10 minuten te laat, belt het in dit geval wél netjes door (gebeurd ook niet altijd), maar krijgt te horen "ja, dan zijn we dicht", en ook dat is helaas vaak, onverbiddelijk. Nu weet ik natuurlijk niet of DynaFix zo werkt, dat sluitingstijd ook echt sluitingstijd is. Zo kan ik nog wel even doorgaan want vergeet niet, dat ook zij (Sony die DynaFix als 3e partij gebruikt voor verzending, die op hun beurt weer Sony gebruikt als toeleverancier, volg je het nog?) afhankelijk zijn van de prestaties van derde partijen.Pierre_nr1 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 17:59:
[...]
Het bericht van @Gijs van Sony eergisteren was gebaseerd op de 2 dagen vertraging van de levering.
Dat gezegd hebbende, geeft hij voldoende info en daarbij is hij helemaal niet verantwoordelijk voor hetgeen jij stelt. Het is informatie-verschaffing en dat is een simpele dienst, met commerciële inslag.
[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 03-11-2018 09:02 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Heeft totaal niets met ervaring in de logistieke wereld te maken, want dat heb ik ook niet nodig in dit verhaal. Ik zal het je nog een keer uitleggen. Hier gaat het om informatievoorzieining, of beter gezegd.....het ontbreken daarvan. @Gijs van Sony heeft besloten topics te openen t.b.v. informatievoorziening over de Xperia XZ3, waarvoor alle lof. Dat schept welzeker verplichtingen en verwachtingen, dat is de consequentie hiervan. Hij informeert waar nodig en doet dat prima. Tot op het moment waar we nu staan, de daadwerkelijke uitlevering van de koptelefoons. Hij heeft een aantal zaken genoemd die achteraf niet juist blijken te zijn. Dat is niet zijn schuld en kan allerlei redenen hebben maar hij dient zijn 'klanten' wel te blijven informeren. Een kort bericht hierover was genoeg geweest. Nu komt Sony(zij blijven verantwoordelijk in deze, maar @Gijs van Sony praat wel namens hun) zijn/haar toezeggingen niet na en het blijft stil. Een (kort) bericht over de reden hiervan was op z'n plaats geweest.SkyStreaker schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 09:00:
[...]
Geen ervaring in de logistieke wereld, vermoed ik? Wat gezegd wordt, is geen absoluut, helaas. Tal fan factoren. Stel de toeleverancier van de koptelefoons komt door file net 10 minuten te laat, belt het in dit geval wél netjes door (gebeurd ook niet altijd), maar krijgt te horen "ja, dan zijn we dicht", en ook dat is helaas vaak, onverbiddelijk. Nu weet ik natuurlijk niet of DynaFix zo werkt, dat sluitingstijd ook echt sluitingstijd is. Zo kan ik nog wel even doorgaan want vergeet niet, dat ook zij (Sony die DynaFix als 3e partij gebruikt voor verzending, die op hun beurt weer Sony gebruikt als toeleverancier, volg je het nog?) afhankelijk zijn van de prestaties van derde partijen.
Dat gezegd hebbende, geeft hij voldoende info en daarbij is hij helemaal niet verantwoordelijk voor hetgeen jij stelt. Het is informatie-verschaffing en dat is een simpele dienst, met commerciële inslag.
Ik wil het ook niet groter maken dan het is, maar als je mensen wil informeren d.m.v. dit topic te openen, dan moet je dat ook consequent doen. Ook als het indormatie is die de klant niet graag wil horen.
Een topic openen schept verplichtingen? Het moet niet gekker wordenPierre_nr1 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 09:24:
[...]
Heeft totaal niets met ervaring in de logistieke wereld te maken, want dat heb ik ook niet nodig in dit verhaal. Ik zal het je nog een keer uitleggen. Hier gaat het om informatievoorzieining, of beter gezegd.....het ontbreken daarvan. @Gijs van Sony heeft besloten topics te openen t.b.v. informatievoorziening over de Xperia XZ3, waarvoor alle lof. Dat schept welzeker verplichtingen en verwachtingen, dat is de consequentie hiervan. Hij informeert waar nodig en doet dat prima. Tot op het moment waar we nu staan, de daadwerkelijke uitlevering van de koptelefoons. Hij heeft een aantal zaken genoemd die achteraf niet juist blijken te zijn. Dat is niet zijn schuld en kan allerlei redenen hebben maar hij dient zijn 'klanten' wel te blijven informeren. Een kort bericht hierover was genoeg geweest. Nu komt Sony(zij blijven verantwoordelijk in deze, maar @Gijs van Sony praat wel namens hun) zijn/haar toezeggingen niet na en het blijft stil. Een (kort) bericht over de reden hiervan was op z'n plaats geweest.
Ik wil het ook niet groter maken dan het is, maar als je mensen wil informeren d.m.v. dit topic te openen, dan moet je dat ook consequent doen. Ook als het indormatie is die de klant niet graag wil horen.

Het kan de ondersteuning ten goede komen van de XZ3, maar rechten eraan ontlenen gaat wel erg ver. De beste man heeft wel wat beters te doen, dan alleen maar goedkeuringen van aanvragen te checken.
Nee, ik zit ook met smart te wachten op de koptelefoon, maar op sommige dingen heb je geen invloed. Gewoon even afwachten, komt vanzelf goed.
[ Voor 5% gewijzigd door Romius op 03-11-2018 09:44 ]
Je gebruikt het wel ten dele in je argumentatie, in mijn mening. En "toezeggingen" op een forum hebben echt geen juridische grond. Waar jij om vraagt is iets toegeven, hopende dat dát de zaak sterker maakt. Gaat niet gebeuren. Het heeft, mijn inziens, helemaal niks te maken met informatie die ik niet wil horen, mijn verwachting is dat ik het binnen aanzienlijke tijd krijg, wij hebben een periode gekregen waarin wij dat mogen verwachten, in alle redelijkheid. Wat mij betreft is dat informatie genoeg.Pierre_nr1 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 09:24:
[...]
Heeft totaal niets met ervaring in de logistieke wereld te maken, want dat heb ik ook niet nodig in dit verhaal. Ik zal het je nog een keer uitleggen. Hier gaat het om informatievoorzieining, of beter gezegd.....het ontbreken daarvan. @Gijs van Sony heeft besloten topics te openen t.b.v. informatievoorziening over de Xperia XZ3, waarvoor alle lof. Dat schept welzeker verplichtingen en verwachtingen, dat is de consequentie hiervan. Hij informeert waar nodig en doet dat prima. Tot op het moment waar we nu staan, de daadwerkelijke uitlevering van de koptelefoons. Hij heeft een aantal zaken genoemd die achteraf niet juist blijken te zijn. Dat is niet zijn schuld en kan allerlei redenen hebben maar hij dient zijn 'klanten' wel te blijven informeren. Een kort bericht hierover was genoeg geweest. Nu komt Sony(zij blijven verantwoordelijk in deze, maar @Gijs van Sony praat wel namens hun) zijn/haar toezeggingen niet na en het blijft stil. Een (kort) bericht over de reden hiervan was op z'n plaats geweest.
Laten wij het gewoon eens zijn het met elkaar oneens te zijn.
Rechten aan ontlenen? Je doet er nog een schepje bovenop........Toe maarRomius schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 09:41:
[...]
Een topic openen schept verplichtingen? Het moet niet gekker worden![]()
Het kan de ondersteuning ten goede komen van de XZ3, maar rechten eraan ontlenen gaat wel erg ver. De beste man heeft wel wat beters te doen, dan alleen maar goedkeuringen van aanvragen te checken.
Nee, ik zit ook met smart te wachten op de koptelefoon, maar op sommige dingen heb je geen invloed. Gewoon even afwachten, komt vanzelf goed.

Het zal zeker goedkomen, @Gijs van Sony zal met informatie komen
Naar gelang deze reactie begrijp ik dat je het deze kant niet op wil sturen, echter in de geest van je argumentatie lijkt het die kant wel op te gaan. Ach, misschien willen we allemaal gewoon zo graag dat ding nu eens binnen hebbenPierre_nr1 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 09:48:
[...]
Rechten aan ontlenen? Je doet er nog een schepje bovenop........Toe maar![]()
Het zal zeker goedkomen, @Gijs van Sony zal met informatie komen
Houdt het daar maar op, het zal vast wel goedkomenSkyStreaker schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 09:51:
[...]
Naar gelang deze reactie begrijp ik dat je het deze kant niet op wil sturen, echter in de geest van je argumentatie lijkt het die kant wel op te gaan. Ach, misschien willen we allemaal gewoon zo graag dat ding nu eens binnen hebben
[ Voor 4% gewijzigd door Trackerfire op 03-11-2018 17:53 ]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Je bedoelt dat als je de telefoon hebt gekocht maar geen Tweaker bent en dit topic niet hebt gelezen?Trackerfire schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 11:39:
Als ik de informatie uit dit topic even buiten beschouwing laat en geen Tweaker zou zijn zou ik gelezen hebben dat mijn hoofdtelefoon er nog tot 11 november over mag doen om bij mij te komen (want vier weken) . Alles ervoor is mooi meegenomen.
Misschien moet je even teruglezen en goed lezen wat ik precies bedoel te zeggen.
Maar laten we gewoon weer on-topic gaan.......
[ Voor 12% gewijzigd door Pierre_nr1 op 03-11-2018 12:58 ]
Nu weet ik niet wat er bedoeld word want je kan dit op 2 manieren opvatten. En dan bedoel ik het woordje alle ingestuurde gegevens.We streven ernaar je Sony headphone zo snel mogelijk naar je toe te sturen. Je ontvangt de headphone uiterlijk binnen vier weken na controle van alle ingestuurde gegevens, op het door jou ingevoerde adres.
1: Alle ingestuurde gegevens van iederen
2: Alleen die van jou maar dan moet wel alles eerst goed gekeurd worden.
Nu snap ik dat manier 2 al niet meer geldt voor de mensen die al een mailtje met goedkeuring hebben gekregen.
Gijs geeft hier ook aan dat ze voor 7 november de eerste mensen hun headset wil leveren.Dat alles er heel positief uitziet om binnen de 4 weken na registratie de headphones bij consumenten te krijgen. We zijn sinds 10 oktober (eigenlijk 11) live met het registratieformulier en de eerste grote batch die deze week binnenkomen moet de eerste week van registraties kunnen coveren voordat het 7 november is.
Het grappige is dat Gijs hier niet meer over gaat. Na de email is alles verantwoordelijk bij DFX en die moet het weer onderhandelen bij PostNL. Dit betekent dat alles al is geregeld vanuit Sony zijn kant.Voor zo ver ik weet (heb het immers zelf geschreven) staat in de goedkeuringsmail dat je binnen een week de Track & Trace code ontvangt van PostNL. Daarna verwacht ik dat je hem binnen een dag binnen hebt, maar dat is afhankelijk van PostNL
Voor de mensen die moeilijk deden, Sony heeft geen inbreng hier meer op. Zij hebben hun plicht gedaan.
Zoals Gijs dat op 31 oktober heeft vermeld hebben ze deze week de tijd nodig. Dit kan betekenen voor maandag heb je de code, maar het kan ook zo zijn dat Gijs het verkeerd schreef en bedoelde op de volgende woensdag dat je het binnen een week krijgt. Ik verwacht dit niet maar mensen maken fouten.We communiceren dat je max 1 week na je goedkeuring een Track & Trace kan verwachten. Dat heeft natuurlijk een reden![]()
Dit was het proces:
1. We hebben vrijdag een bevestiging gehad dat de eerste batch headphones maandag geleverd zouden worden bij DFX (die de headphones via PostNL naar consumenten stuurt)
2. We zijn daarom vrijdag begonnen met controleren obv FIFO
3. De eerste headphones zijn uiteindelijk vanochtend binnengekomen...![]()
4. Deze worden as we speak gereed gemaakt voor verzending naar PostNL
5. Vanuit PostNL gaan ze naar de goedgekeurde aanvragen obv FIFO
5. Nog deze week krijgen de eersten dus een Track & Trace.
Keep me posted als het proces langer duurt dan dat we communiceren (dan gaat er iets mis)! Ik kan helaas niet op individuele basis statussen checken, dan krijg ik het wel erg druk
Tot slot heb je al 2 dagen vertraging want de eerste batch was inplaats van op de maandag binnen te komen op de woensdag binnen gekomen.
Ik heb me best gedaan om de situatie samen te vatten en de fouten er uit te halen. Aangezien dat Sony geen invloed meer heeft na de goedkeurings emailtje. En de rest bij DFX ligt kan er niet veel gebeuren dan af wachten.
Hopelijk was dit een usefull samenvatting.
groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)
Heb je de goedkeuring ontvangen of alleen de registratiebevestiging?nowherebound123 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 17:29:
Ik heb eergisteren de registratie ingevuld en zojuist goedkeuring ontvangen, t&t binnen een week volgens de mail
Ik heb mijn registratie namelijk op de 25ste gedaan maar nog niets gehoord (behalve de registratiebevestiging). Weet niet of ik me me zorgen moet maken?
De goedkeuringLGunit schreef op zondag 4 november 2018 @ 10:01:
[...]
Heb je de goedkeuring ontvangen of alleen de registratiebevestiging?
Ik heb mijn registratie namelijk op de 25ste gedaan maar nog niets gehoord (behalve de registratiebevestiging). Weet niet of ik me me zorgen moet maken?
Ah bedankt!
@Gijs van Sony zit ik nog enigszins binnen de verwachtte wachttijd, of denk je dat er misschien wat mis is gegaan?
Ik heb de 30e ingestuurd en inmiddels de goedkeuring!LGunit schreef op zondag 4 november 2018 @ 10:07:
[...]
Ah bedankt!
@Gijs van Sony zit ik nog enigszins binnen de verwachtte wachttijd, of denk je dat er misschien wat mis is gegaan?
Al in de spambox gekeken? Afzender is questions.nl
[ Voor 8% gewijzigd door dangerousp op 04-11-2018 11:04 ]
Bedankt voor de tip!dangerousp schreef op zondag 4 november 2018 @ 11:03:
[...]
Ik heb de 30e ingestuurd en inmiddels de goedkeuring!
Al in de spambox gekeken? Afzender is questions.nl
Heb gelijk even door m'n spam folder en de deleted mailtjes gespit, maar helaas niets van questions.nl tegengekomen. Ik vrees dat ik op een reactie van Gijs moet wachten.
Ik heb de 27e mijn aanvraag opgestuurd (en bevestiging ontvangen), maar ook nog geen goedkeuringsmail.Ik denk dat we gewoon geduld moeten hebben.;-)LGunit schreef op zondag 4 november 2018 @ 11:10:
[...]
Bedankt voor de tip!
Heb gelijk even door m'n spam folder en de deleted mailtjes gespit, maar helaas niets van questions.nl tegengekomen. Ik vrees dat ik op een reactie van Gijs moet wachten.
Dat denk ik ookPearlPumpkin schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:05:
[...]
Ik heb de 27e mijn aanvraag opgestuurd (en bevestiging ontvangen), maar ook nog geen goedkeuringsmail.Ik denk dat we gewoon geduld moeten hebben.;-)
Precies dezelfde datum hier, maar ook nog geen nieuws. Ik wacht rustig afPearlPumpkin schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:05:
[...]
Ik heb de 27e mijn aanvraag opgestuurd (en bevestiging ontvangen), maar ook nog geen goedkeuringsmail.Ik denk dat we gewoon geduld moeten hebben.;-)
Mocht je hulp nodig hebben met het uitkiezen van een goedmakertje, een USB Type-C™ 2-in-1-kabel EC270, of de aankomende PD charger die dus niet bijgeleverd zijn zouden wel handig zijn
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
Aan de achterkant gaan we waarschijnlijk niet meer de 'je ontvangt de T&T binnen 1 week' communiceren, omdat inderdaad in het logistieke proces blijkt dat er teveel onzekere factoren inzitten om dit te kunnen garanderen. Ik ben het met @Pierre_nr1 eens dat als we een deadline communiceren, we ons daar aan moeten houden, daarom nogmaals excuses voor de vertraging. Ik laat het weten als we de T&T's hebben en gaan uitsturen.
Edit 1: de T&T's zijn in ieder geval aangemaakt maar worden nu door iemand handmatig uit het systeem van PostNL gehaald. Als dat gereed is, worden ze verstuurd. Dit heeft geen gevolg voor de headphones zelf, die al onderweg zijn. Reële kans dus dat mensen eerder de headphone dan de T&T ontvangen.
Edit 2: @masterjorie, dit geeft antwoord op jouw vragen.
[ Voor 15% gewijzigd door Gijs van Sony op 05-11-2018 11:35 ]
Beste Gijs, mijn hartelijke dank voor je heldere verklaring en uitleg. Ik waardeer dat zeer!Gijs van Sony schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:39:
Excuses voor de vertraging van de Track & Traces. De eerste headphones zijn door Dynafix (geen vertraging hier hoor) geleverd aan PostNL en klaar voor verzending (als ze niet al onderweg zijn). Het enige is dat we de Track & Traces later hebben ontvangen dan gedacht van PostNL. Als het goed is zijn deze nu binnen, dus worden ze vandaag doorgestuurd naar consumenten (hier kom ik zsm op terug). Het kan hierdoor wel zo zijn dat je een T&T krijgt, en 30 minuten later de bezorger aan de deur staat met de headphone.
Aan de achterkant gaan we waarschijnlijk niet meer de 'je ontvangt de T&T binnen 1 week' communiceren, omdat inderdaad in het logistieke proces blijkt dat er teveel onzekere factoren inzitten om dit te kunnen garanderen. Ik ben het met @Pierre_nr1 eens dat als we een deadline communiceren, we ons daar aan moeten houden, daarom nogmaals excuses voor de vertraging. Ik laat het weten als we de T&T's hebben en gaan uitsturen.
@Gijs van Sony 1 ding wat niet begrijp. Als PostNL de koptelefoons heeft dan zou ik toch een melding moeten krijgen van een nieuwe zending in mijn PostNL app? Dit ondanks dat jullie nog geen T&T hebben verstuurd?
[ Voor 8% gewijzigd door Pierre_nr1 op 05-11-2018 11:58 ]
Is dat nog steeds zo? De app geeft hier tegenwoordig aan dat alleen als je hebt gezocht naar een T&T hij hem meeneemt. Ik weet inderdaad uit het verleden dat een zending hier altijd in terecht kwam, ook al had je de T&T nog niet..Pierre_nr1 schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:16:
[...]
Beste Gijs, mijn hartelijke dank voor je heldere verklaring en uitleg. Ik waardeer dat zeer!
@Gijs van Sony 1 ding wat niet begrijp. Als PostNL de koptelefoons heeft dan zou ik toch een melding moeten krijgen van een nieuwe zending in mijn PostNL app? Dit ondanks dat jullie nog geen T&T hebben verstuurd?
Ja, dat is nog steeds zo. ik ontvang ook vooraankondigingen van zendingen in de PostNL app.Trackerfire schreef op maandag 5 november 2018 @ 12:19:
[...]
Is dat nog steeds zo? De app geeft hier tegenwoordig aan dat alleen als je hebt gezocht naar een T&T hij hem meeneemt. Ik weet inderdaad uit het verleden dat een zending hier altijd in terecht kwam, ook al had je de T&T nog niet..
Ligt er aan of ze worden verstuurd met aanmelding, anders krijg je pas een bericht op je app als ze door een distributiecentrum heen zijn geweest. Met zulke bulk ladingen is dat is meestal pas rond 3 uur in de ochtend.Pierre_nr1 schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:16:
[...]
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
25e verstuurd toch? Ik op de 27e, dus zal ik morgen of overmorgen wel bericht krijgen.LGunit schreef op maandag 5 november 2018 @ 18:38:
Goedkeuringsmailtje vandaag binnengekregen!
Geduld is inderdaad een schone zaak
Zou mooi zijn, want dan maak ik nog kans om ze op tijd te ontvangen voor mijn vlucht naar Vietnam (laatste weekend van deze maand)
CorrectPearlPumpkin schreef op maandag 5 november 2018 @ 19:54:
[...]
25e verstuurd toch? Ik op de 27e, dus zal ik morgen of overmorgen wel bericht krijgen.
Zou mooi zijn, want dan maak ik nog kans om ze op tijd te ontvangen voor mijn vlucht naar Vietnam (laatste weekend van deze maand)
Hoop voor je dat ie op tijd arriveert!
Verwijderd
6 dagen terug bevestiging/goedkeuring gehad, de track en trace zal dan elk moment kunnen komen?Gijs van Sony schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:39:
Excuses voor de vertraging van de Track & Traces. De eerste headphones zijn door Dynafix (geen vertraging hier hoor) geleverd aan PostNL en klaar voor verzending (als ze niet al onderweg zijn). Het enige is dat we de Track & Traces later hebben ontvangen dan gedacht van PostNL. Als het goed is zijn deze nu binnen, dus worden ze vandaag doorgestuurd naar consumenten (hier kom ik zsm op terug). Het kan hierdoor wel zo zijn dat je een T&T krijgt, en 30 minuten later de bezorger aan de deur staat met de headphone.
Edit 1: de T&T's zijn in ieder geval aangemaakt maar worden nu door iemand handmatig uit het systeem van PostNL gehaald. Als dat gereed is, worden ze verstuurd. Dit heeft geen gevolg voor de headphones zelf, die al onderweg zijn. Reële kans dus dat mensen eerder de headphone dan de T&T ontvangen.
@Gijs van SonyGijs van Sony schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:39:
Excuses voor de vertraging van de Track & Traces. De eerste headphones zijn door Dynafix (geen vertraging hier hoor) geleverd aan PostNL en klaar voor verzending (als ze niet al onderweg zijn).........
............
- Je kan Dynafix toch vragen of ze verzonden zijn of niet? Ik neem aan dat PostNL de zending direct verstuurd.
- Handmatig de T&T uit het systeem van PostNL halen? Meen je dat nou? Over hoeveel aanvragen praten we eigenlijk?
Het komt allemaal zo mysterieus vaag over.
@Pierre_nr1Pierre_nr1 schreef op maandag 5 november 2018 @ 22:45:
[...]
@Gijs van Sony
- Je kan Dynafix toch vragen of ze verzonden zijn of niet? Ik neem aan dat PostNL de zending direct verstuurd.
- Handmatig de T&T uit het systeem van PostNL halen? Meen je dat nou? Over hoeveel aanvragen praten we eigenlijk?
Het komt allemaal zo mysterieus vaag over.
- Dat hebben we al gedaan, en ze zijn verzonden naar PostNL. Daarna maak je een aanname, die niet klopt.
- Ja dat meen ik. Ik kan niet ingaan op het aantal aanvragen.
Geloof mij, ik wil het juist zo transparant mogelijk maken en ik ben ook niet superblij met de regelmatig incorrecte informatie die ik krijg.
Dank voor je antwoord, @Gijs van SonyGijs van Sony schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:30:
[...]
@Pierre_nr1
- Dat hebben we al gedaan, en ze zijn verzonden naar PostNL. Daarna maak je een aanname, die niet klopt.
- Ja dat meen ik. Ik kan niet ingaan op het aantal aanvragen.
Geloof mij, ik wil het juist zo transparant mogelijk maken en ik ben ook niet superblij met de regelmatig incorrecte informatie die ik krijg.
Aangezien mijn aanname niet klopt, concludeer ik dat PostNL de zendingen al dagen in bezit heeft, maar deze nog niet heeft verstuurd. Tevens moet de T&T handmatig uit het PostNL systeem worden gehaald...........Zijn jullie(Sony) de regie kwijt over de verzending? Daar begint het een beetje op te lijken.
En ik geloof dat je transparant wilt zijn.
Je krijgt een headphone van 380 euro "cadeau" bij je aankoop. Wacht gewoon geduldig tot je hem binnen krijgt.Pierre_nr1 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:36:
[...]
Dank voor je antwoord, @Gijs van Sony
Aangezien mijn aanname niet klopt, concludeer ik dat PostNL de zendingen al dagen in bezit heeft, maar deze nog niet heeft verstuurd. Tevens moet de T&T handmatig uit het PostNL systeem worden gehaald...........Zijn jullie(Sony) de regie kwijt over de verzending? Daar begint het een beetje op te lijken.
En ik geloof dat je transparant wilt zijn.
'Cadeau'? Ben je zo naief om dat te denken........nowherebound123 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:43:
[...]
Je krijgt een headphone van 380 euro "cadeau" bij je aankoop. Wacht gewoon geduldig tot je hem binnen krijgt.

Ik wacht rustig af, maar Sony doet zelf beloftes over de levering. En daar reageer ik op, niet meer en niet minder.
Jij bent niet de enige, sterker nog, mensen die op 27ste een goedkeuring hebben gehad heeft ook nog geen T&T gehad. Dus wacht rustig af zal ik zeggen. Klinkt alsof deze week wordt bezorgd.aegis schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:12:
@Gijs van Sony heb maandag de 29ste het goedkeurings mailtje ontvangen en nog geen T&T ontvangen. Ook nog geen bezorger langs gehad gisteren.
Daarom staat het ook tussen aanhalingstekens..Pierre_nr1 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:30:
[...]
'Cadeau'? Ben je zo naief om dat te denken........![]()
Ik wacht rustig af, maar Sony doet zelf beloftes over de levering. En daar reageer ik op, niet meer en niet minder.

Maar we weten het, het is allemaal niet ideaal gegaan, maar het is onderweg. Sony kan hier nu ook niet veel meer aan doen, behalve zo goed als mogelijk ons geinformeerd proberen te houden. Geduld hebben, gewoon geduld hebben..het komt echt wel goed.
Lees even terug, ik heb alle geduld. Daar gaat het me niet om.Romius schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:13:
[...]
Daarom staat het ook tussen aanhalingstekens..![]()
Maar we weten het, het is allemaal niet ideaal gegaan, maar het is onderweg. Sony kan hier nu ook niet veel meer aan doen, behalve zo goed als mogelijk ons geinformeerd proberen te houden. Geduld hebben, gewoon geduld hebben..het komt echt wel goed.
Kleine update, volgens de laatste berichten die ik heb gehad zijn de eerste headphones onderweg naar consumenten - dus ik hoop heel erg dat hier straks iemand verrast de deurbel hoort gaan en de headphone krijgt.Pierre_nr1 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:14:
[...]
Lees even terug, ik heb alle geduld. Daar gaat het me niet om.
De reden dat ik op dit moment niet goed kan zien wat de status is, is dat vorige week donderdag de headphones in batch zijn geleverd aan PostNL via Dynafix. Op dat moment krijgt Dynafix direct een Track en Trace, maar dat kunnen wij van Sony niet zien ivm privacy van Dynafix. Dan zouden we immers alle pakketjes van Dynafix kunnen zien in hun account en dat is niet de bedoeling. Daarom is iemand handmatig die T&T's uit het account van Dynafix aan het halen (@Pierre_nr1) om daarna die lijst compleet naar ons (Sony) te versturen. Ondertussen zijn de headphones dus al onderweg - als het goed is. We gaan nu wel een extra steekproef doen uit de lijst die Dynafix handmatig maakt, om dat te controleren.
Aan de achterkant hebben we de '1 week na goedkeuring krijg je je T&T' al aangepast naar '2 weken na goedkeuring krijg je je T&T'.
Kortom, de '1 week' communiceren was wat te optimistisch, maar ik hoop dat iedereen die een goedkeuring heeft gehad deze week nog zijn headphone krijgt.
@aegis, zie hierboven
[ Voor 3% gewijzigd door Gijs van Sony op 06-11-2018 16:39 ]
Dank voor de update. We gaan het zien.Gijs van Sony schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:37:
[...]
Kleine update, volgens de laatste berichten die ik heb gehad zijn de eerste headphones onderweg naar consumenten - dus ik hoop heel erg dat hier straks iemand verrast de deurbel hoort gaan en de headphone krijgt.
De reden dat ik op dit moment niet goed kan zien wat de status is, is dat vorige week donderdag de headphones in batch zijn geleverd aan PostNL via Dynafix. Op dat moment krijgt Dynafix direct een Track en Trace, maar dat kunnen wij van Sony niet zien ivm privacy van Dynafix. Dan zouden we immers alle pakketjes van Dynafix kunnen zien in hun account en dat is niet de bedoeling. Daarom is iemand handmatig die T&T's uit het account van Dynafix aan het halen (@Pierre_nr1) om daarna die lijst compleet naar ons (Sony) te versturen. Ondertussen zijn de headphones dus al onderweg - als het goed is. We gaan nu wel een extra steekproef doen uit de lijst die Dynafix handmatig maakt, om dat te controleren.
Aan de achterkant hebben we de '1 week na goedkeuring krijg je je T&T' al aangepast naar '2 weken na goedkeuring krijg je je T&T'.
Kortom, de '1 week' communiceren was wat te optimistisch, maar ik hoop dat iedereen die een goedkeuring heeft gehad deze week nog zijn headphone krijgt.
@aegis, zie hierboven
Het vermoeden wat ik al hadGijs van Sony schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:39:

Overigens heb ik twee andere pakketjes die door postNL vandaag bezorgd zouden worden (bol.com en nog een dierenwinkel) maar van beide heb ik een melding van een vertraging gekregen dus wellicht heeft het ook met PostNL te maken.
Jammer dat er in het mailtje een week stond, maar het feit dat een Sony medewerker netjes reageert en ons op de hoogte houdt (en het eigenlijk nog steeds binnen de actievoorwaarden zit) maak ik mij zeker geen zorgen.
Het geeft zeker antwoord op mijn vraag. Echter heb ik helaas nog altijd niet een track and trace code, noch een melding in mijn postnl app, noch de koptelefoon, noch een briefje dat de bezorger langs is geweest ontvangen. Van question.nl@support.sonymobile.com kreeg ik te horen dat ik geen track and trace zal krijgen of misschien later en dat ik de koptelefoon uiterlijk zaterdag ontvang. Als ik één van de eerste was met een bevestigingsmail en de eerste koptelefoons op maandag al zijn verzonden, dan zou je bijna denken dat de bezorger lopend naar Groningen onderweg is.Gijs van Sony schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:39:
Wat ik vooral kwalijk vind is dat ik de bevestingsmail krijg met dat ik uiterlijk binnen een week een track and trace krijg en dat ik er dan zelf achteraan moet gaan om er achter te komen hoe het werkelijk zit. Dat had makkelijk even gecommuniceerd kunnen worden via een email, dat het wat langer duurt dan gepland.
EDIT:
Net de track and trace binnen, maar de track and trace code levert nog geen resultaat bij postnl.
Ik denk dat we gewoon tevreden moeten zijn met de comunicatie van @Gijs van Sony. Zoals jij, krijgen mensen die niet op tweakers zitten wss een soort standaard antwoord via mail. Nu hebben we tenminste inzicht van wat er gaande is.masterjorie schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:45:
[...]
Het geeft zeker antwoord op mijn vraag. Echter heb ik helaas nog altijd niet een track and trace code, noch een melding in mijn postnl app, noch de koptelefoon, noch een briefje dat de bezorger langs is geweest ontvangen. Van question.nl@support.sonymobile.com kreeg ik te horen dat ik geen track and trace zal krijgen of misschien later en dat ik de koptelefoon uiterlijk zaterdag ontvang. Als ik één van de eerste was met een bevestigingsmail en de eerste koptelefoons op maandag al zijn verzonden, dan zou je bijna denken dat de bezorger lopend naar Groningen onderweg is.
Wat ik vooral kwalijk vind is dat ik de bevestingsmail krijg met dat ik uiterlijk binnen een week een track and trace krijg en dat ik er dan zelf achteraan moet gaan om er achter te komen hoe het werkelijk zit. Dat had makkelijk even gecommuniceerd kunnen worden via een email, dat het wat langer duurt dan gepland.
Begrijp me niet verkeerd dat ik tevreden ben met hoe het is gegaan. Maar ben wel blij met Gijs die ons proberen op de hoogte te houden en dat hij zijn best hierin voor ons te regelen. Sterker nog, ik denk als Gijs weinig om had gegeven, was de mail nooit op die vrijdag verstuurd maar pas daadwerkelijk wanneer de batch binnen is bij DFX. En had de “binnen” een week dan ook gehaald.
Zeker waar, dit topic en Gijs hebben zeker meerwaarde. Echter zullen de meesten niet dit topic volgen en wanneer je dan een mail krijgt waarin wordt verteld dat je de track and trace code binnen een week kan verwachten en je vervolgens niks meer hoort, dan vind ik dat zeker een punt voor mogelijke verbetering.lhyeung schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:21:
[...]
Ik denk dat we gewoon tevreden moeten zijn met de comunicatie van @Gijs van Sony. Zoals jij, krijgen mensen die niet op tweakers zitten wss een soort standaard antwoord via mail. Nu hebben we tenminste inzicht van wat er gaande is.
Begrijp me niet verkeerd dat ik tevreden ben met hoe het is gegaan. Maar ben wel blij met Gijs die ons proberen op de hoogte te houden en dat hij zijn best hierin voor ons te regelen. Sterker nog, ik denk als Gijs weinig om had gegeven, was de mail nooit op die vrijdag verstuurd maar pas daadwerkelijk wanneer de batch binnen is bij DFX. En had de “binnen” een week dan ook gehaald.
Volledig mee eens. We hebben dat ook al 'verbeterd' naar het communiceren van 2 weken ipv 1 week. Overigens zijn nu de eerste T&T's verstuurd tot mijn opluchting. Nu nog de eerste mensen die daadwerkelijk de headphone in handen hebben.masterjorie schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:25:
[...]
Zeker waar, dit topic en Gijs hebben zeker meerwaarde. Echter zullen de meesten niet dit topic volgen en wanneer je dan een mail krijgt waarin wordt verteld dat je de track and trace code binnen een week kan verwachten en je vervolgens niks meer hoort, dan vind ik dat zeker een punt voor mogelijke verbetering.
[ Voor 23% gewijzigd door knakworst op 07-11-2018 13:05 ]
Registratie op 11 okt. 23:40.
Goedkeuring op 28 okt. 19:10.
[ Voor 57% gewijzigd door ViTeX op 07-11-2018 14:13 ]
Klopt, lijkt me op zich ook logisch. Gijs heeft eerder al eens genoemd in dit topic dat het grofweg 2+2 is. Dus twee weken wachten goedkeuring en dan nog grofweg 2 weken op de headphone.dangerousp schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:56:
Misschien handig om goedkeuringsdag te vermelden? Heb het idee dat de eerste batch tm 1 november goedkeuring heeft gekregen en de batch daarna nog geduld moet hebben?
Eerste zijn ingestuurd rond de 13e, 14e en hebben tot nu toe vrijwel allemaal de goedkeuring als ik het topic een beetje bekijk.
Verwijderd
Verwijderd
Goedkeuring de 30e maar nog geen TnT en postnl is al geweest.dangerousp schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:56:
Misschien handig om goedkeuringsdag te vermelden? Heb het idee dat de eerste batch tm 1 november goedkeuring heeft gekregen en de batch daarna nog geduld moet hebben?
Dus vanaf nu hoor je niets meerRomius schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:18:
Vandaag de mail gehad, maar de bezorger van postnl had 'm toen al afgeleverd.

[ Voor 16% gewijzigd door knakworst op 07-11-2018 13:47 ]
Bedoel je dat hij al is afgeleverd, zonder t&t of dat je hij vandaag in ieder geval niet meer afgeleverd gaat worden?Verwijderd schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:42:
[...]
Goedkeuring de 30e maar nog geen TnT en postnl is al geweest.
Verwijderd
Ah, nu ik het lees is het inderdaad wat vaag.dangerousp schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:45:
[...]
Bedoel je dat hij al is afgeleverd, zonder t&t of dat je hij vandaag in ieder geval niet meer afgeleverd gaat worden?
PostNL is al geweest maar heeft geen koptelefoon gebracht. Het zal dus niet vandaag meer zijn helaas.
[ Voor 47% gewijzigd door AMARONE op 07-11-2018 19:17 ]
11 oktober aangemeld, 27 oktober goedkeuring.
@Gijs van Sony Bedankt voor de updates etc! Jammer dat er in de bijgesloten brief een woord is vergeten;
'We zijn heel benieuwd wat je van je Xperia XZ3 en willen je vragen....'daar mist wat;)
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Doodziek hier. Op dagen missen...geen idee wat nu. ( kan het bonnetje niet op 4 november gezet worden?
Koop een toestel (met IMEI sticker) op Marktplaats of hier bij vraag en aanbod van 4 november of eerder. Volgens mij kan je dan tot 18 november nog meedoen aan de actie. Wel aankoopbon nodig (mag ook digitaal)AMARONE schreef op woensdag 7 november 2018 @ 20:32:
[...]
Doodziek hier. Op dagen missen...geen idee wat nu. ( kan het bonnetje niet op 4 november gezet worden?)
Tweedehands toestellen worden niet goedgekeurd. Waarschijnlijk is het IMEI al gebruikt en komt de naam niet overeen met de bon.Croccifixio83 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:02:
[...]
Koop een toestel (met IMEI sticker) op Marktplaats of hier bij vraag en aanbod van 4 november of eerder. Volgens mij kan je dan tot 18 november nog meedoen aan de actie. Wel aankoopbon nodig (mag ook digitaal)
Qweridee schreef op woensdag 7 november 2018 @ 19:16:
@Gijs van Sony Bedankt voor de updates etc! Jammer dat er in de bijgesloten brief een woord is vergeten;
'We zijn heel benieuwd wat je van je Xperia XZ3 en willen je vragen....'daar mist wat;)

Vanochtend de T&T ontvangen, maar is onbekend bij PostNL na het opvragen van de code. Contact met PostNL gehad en zij zeggen dat de T&T code bij hun niet bekend is en dat ze de headphone ook niet in bezit hebben.SkyStreaker schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:46:
Sinds 2,5 dag de T&T binnen, maar nada... 😥😥
Hier ook levert de T&T niks op. Normaal meld postnl dat het nummer aangekondigd is maar pakket nog niet in sorteer proces. Het lijkt nu op een loze nummer. @Gijs van Sony hoe zit dat? Kan het zijn dat ik en anderen verkeerde nummer hebben gekregen?SkyStreaker schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:46:
Sinds 2,5 dag de T&T binnen, maar nada... 😥😥
Ik laat het checkenlhyeung schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:31:
[...]
Hier ook levert de T&T niks op. Normaal meld postnl dat het nummer aangekondigd is maar pakket nog niet in sorteer proces. Het lijkt nu op een loze nummer. @Gijs van Sony hoe zit dat? Kan het zijn dat ik en anderen verkeerde nummer hebben gekregen?
Dat het goed komt snap ik wel. Maar ben bang dat het nu ergens fout is gelopen zonder Sony ervan op de hoogte is. Volgens Gijs van Sony in "[Sony Xperia XZ3] Levertijden & Prijzen" gaat de headphones eruit zodra de t&t zijn aangemaakt. Dat de tt latere moment wordt gecomuniseerd is dan maar jammer. Alleen nu zijn de tt al bekend maar headphone/pakketten zijn nergens te bekenen. (Ja ik heb niet zoveel vertrouwen in de post/paketten bezorgers. Is bij mij zo vaak foutgelopen)Trackerfire schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:36:
Hier hetzelfde. Zal waarschijnlijk nog door PostNL ontvangen moeten worden. Aan de andere kant suggereert de mail dat het al bij PostNL is. Ach, we wachten nog een dagje
[ Voor 7% gewijzigd door daikoko op 08-11-2018 14:31 ]
Snap ik, deel je mening. Zelden tot nooit meegemaakt dat een code zo lang op niet gevonden blijft hangenlhyeung schreef op donderdag 8 november 2018 @ 14:23:
[...]
Dat het goed komt snap ik wel. Maar ben bang dat het nu ergens fout is gelopen zonder Sony ervan op de hoogte is. Volgens Gijs van Sony in "[Sony Xperia XZ3] Levertijden & Prijzen" gaat de headphones eruit zodra de t&t zijn aangemaakt. Dat de tt latere moment wordt gecomuniseerd is dan maar jammer. Alleen nu zijn de tt als bekend maar headphone/pakketten zijn nergens te bekenen.
PostNL weet van niets, dan zou je denken dat de fout bij Dynafix zit. Dit is bijzonder vervelend, baal hier echt van.Trackerfire schreef op donderdag 8 november 2018 @ 14:31:
[...]
Snap ik, deel je mening. Zelden tot nooit meegemaakt dat een code zo lang op niet gevonden blijft hangen
Ik ervaar hetzelfde. Heb een T&T met de volgende melding:Trackerfire schreef op donderdag 8 november 2018 @ 14:31:
[...]
Snap ik, deel je mening. Zelden tot nooit meegemaakt dat een code zo lang op niet gevonden blijft hangen
We kunnen helaas geen zending vinden met de barcode 3SXXXXXXX en postcode XXXXXX.
Ik denk dat ik mijn koptelefoon *niet* mee kan nemen op vakantie...
Ik zelf heb de registratie op 12 okt. voltooid, vervolgens 28 okt bevestiging gehad en op 7 nov een track & trace code van postnl. Wel last van hetzelfde fenomeen als sommige andere, postnl zegt mijn track & trace code niet te kunnen terugvinden in het systeem.Fagh.Tjopaca schreef op donderdag 8 november 2018 @ 15:35:
Ik heb 3 nov goedkeuring gehad maar geen track en trace code ontvangen.... Wie in de omgeving van Almere heeft er al rond 3 november goedkeuring gehad en de headset al binnen ?
Er staan al wel een aantal headsets aangeboden op V&A dus ik neem aan dat een deel van de mensen inmiddels al de headset heeft mogen ontvangen.
Verwijderd
Waarschijnlijk zijn de koptelefoons niet per stuk maar in batches aangeleverd. In dat geval moet postnl ze zelf nog aanmelden in de loop van de dag in plaats van dat het automatisch gebeurt.
Dat soort dingen gebeurt wel vaker als er een groot aantal zendingen tegelijk weg moet maar het exacte aantal niet zeker is.
Als de tracking morgenochtend om 6 nog niet werkt zou ik even aan de bel trekken maar dat er nu niets bekend is komt gewoon doordat er afspraken staan voor x koptelefoons voor x bedrag ipv x koptelefoons maal een bepaald bedrag.
Of er nou bijvoorbeeld 1500 of 1800 weggaan, de kosten zullen gelijk blijven voor sony. Dat is niet zo als ze zelf per koptelefoon gaan scannen.
Zoiets is het in ieder geval, ik weet de details ook niet verder maar zo hebben wij ook wel ooit een afspraak met postnl gehad. Ook met dhl en dpd overigens. Alleen is dat niet interessant als je niet vantevoren al ongeveer weet wat je verstuurt.
Vraag & Antwoord, de marktplaats van tweakers.net zeg maar. En dit topic lijkt me veder niet geschikt om de herkomst van mijn username te besprekenFagh.Tjopaca schreef op donderdag 8 november 2018 @ 16:20:
@itachiandu Wat is V&A? en waar staat die andu eigenlijk voor ? Of bedoelde je Anbu?

Het probleem daarvan is dat onze partners dan een aparte SKU aan moeten maken voor dit "Xperia XZ3 + Sony WH1000XM3" product, wat bij sommige partners niet gaat / niet kan. Een ander probleem is dat je dan al snel met voorraadproblemen zit. Als bijvoorbeeld Coolblue al uitverkocht is voor het einde van de promotie, maar Bol.com heeft er nog heel veel liggen, dan gaat Bol.com ze echt niet naar Coolblue sturenRomius schreef op donderdag 8 november 2018 @ 15:41:
Had het eigenlijk niet simpeler geweest om gewoon een soort van promo bundel te verkopen via de telefoon leveranciers? De telefoon en de koptelefoon in 1 bundel, kun je ook niet fenomeen krijgen dat men de koptelefoon wil houden en het toestel terugstuurt > dan is het product niet volledig retour gegaan > geen geld terug vanuit de webshop.