Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:28

Trackerfire

BTC HODLER

Gijs van Sony schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:43:
[...]

Ja we hebben een aardige voorraad klaarliggen voor deze actie. Zoals @Romius zegt, het kan goed zijn dat er overal te korten zijn omdat wij een grote batch hebben gekocht. Dit is wel altijd een inschatting dus wanneer de actie veel beter presteert dan ingeschat zullen we aan de bak moeten ;).
Nice! Ben zeer benieuwd :)

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:22

SkyStreaker

Move on up!

Headphone aangevraagd, ben benieuwd!! :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semaj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 17:28
Vandaag even de stad in om hem te testen en wat mij opviel was dat deze alleen bij tmobile in de winkel lag. Toestel zelf bevalt me wel dus de groene maar bij de MM besteld. Ben benieuwd naar de levertijd.

Vandaag bij de MM geweest voor het afhandelen van de order, krijg ik te horen dat de groene niet op voorraad is en dus geen abbo kan afsluiten. Na leveren doen ze ook niet dus order gecanceld! Bizar dit

[ Voor 33% gewijzigd door semaj op 14-10-2018 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier was ik helaas al bang voor.

bij binnenkomst van de xz3 blijkt mijn oplaadpoort niet goed te werken. Contact via sony gezocht en die gaven aan dat ze hem ter reparatie aan konden bieden.. Eerlijk gezegd vind ik dit geen gepaste regeling, gezien hij uit de doos al niet werkt en eindstand is vervolgens dat ik hem 2 weken kwijt ben.

Op verzoek van sony contact gezocht met de winkel die hem aan mij hebben verkocht en zij bieden, gelukkig, een omruilgarantie. Nu wil het geval echter dat mijn doos niet meer intact is gezien ik deze kapot heb "moeten" knippen om de headphone te claimen. Natuurlijk is het vrijwillige keuze geweest om de doos daadwerklijk kapot te knippen, maar toch voelt het dubbel. Ik ben heel blij met de headphone als hij er zo is, maar ik zit nu wel met een waardeverlies van de telefoon.

Balen dat ik op dit moment met een defect geleverde xz3 zit en sony weinig heeft kunnen betekenen voor mij.

@Gijs van Sony

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2018 14:48 . Reden: toevoegen TS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpPart
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-05 09:14
@Gijs van Sony

Hoe zit het precies met het uitknippen van het IMEI-nummer? Is er een bepaalde manier goedgekeurd waarbij je niet het doosje erna beter kan weggooien? Ik bewaar de doosjes al sinds de Xperia X10 en ik zou het toch wel zonde vinden als ik deze dan zo moet verpesten.

Is er niet een subtielere manier om dit te regelen zoals alleen het deel waar de sticker zit eruit snijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:19
EpPart schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 20:17:
@Gijs van Sony

Hoe zit het precies met het uitknippen van het IMEI-nummer? Is er een bepaalde manier goedgekeurd waarbij je niet het doosje erna beter kan weggooien? Ik bewaar de doosjes al sinds de Xperia X10 en ik zou het toch wel zonde vinden als ik deze dan zo moet verpesten.

Is er niet een subtielere manier om dit te regelen zoals alleen het deel waar de sticker zit eruit snijden?
Ik heb geprobeerd om die zijde simpelweg los te maken (zit natuurlijk gewoon vastgelijmd), maar het resultaat viel een beetje tegen. Het is mij wel gelukt om na de foto met behulp van transparante PVC tape het doosje weer in elkaar te zetten, zodat ik hem niet hoef weg te gooien. Ik bewaar mijn doosjes nog net niet zo lang als jij (al sinds de Xperia Z) en vond het knippen ook zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-07-2024
EpPart schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 20:17:
@Gijs van Sony

Hi EpPart, het is inderdaad ook zonde, maar voor ons op dit moment de enige manier om fraude tegen te gaan. Immers, wij verkopen niet direct aan de consument maar via KPN, T-Mobile etc. Wij kunnen dus data van het registratieformulier niet koppelen aan eventueel geretourneerde telefoons, dus moeten we iets inbouwen waardoor men het toestel niet meer kan retourneren. Niet ideaal, inderdaad. Een andere optie is om een tijdslot in te bouwen, zodat je alleen de headphone kan claimen nadat je 'proeftijd' is afgelopen, maar dat zorgt voor flinke vertragingen wat vanuit consumenten perspectief verre van ideaal is. Als jullie een goede suggestie hebben om dit proces te veranderen staan we daar zeker voor open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
Gijs van Sony schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:46:
[...]

Hi EpPart, het is inderdaad ook zonde, maar voor ons op dit moment de enige manier om fraude tegen te gaan. Immers, wij verkopen niet direct aan de consument maar via KPN, T-Mobile etc. Wij kunnen dus data van het registratieformulier niet koppelen aan eventueel geretourneerde telefoons, dus moeten we iets inbouwen waardoor men het toestel niet meer kan retourneren. Niet ideaal, inderdaad. Een andere optie is om een tijdslot in te bouwen, zodat je alleen de headphone kan claimen nadat je 'proeftijd' is afgelopen, maar dat zorgt voor flinke vertragingen wat vanuit consumenten perspectief verre van ideaal is. Als jullie een goede suggestie hebben om dit proces te veranderen staan we daar zeker voor open!
Wat ik van mijn Xperia Z herinner ging de koptelefoon destijds via de deelnemende partijen en was alleen voor pre-orders. Je kreeg dan de koptelefoon direct bij je telefoon en aangezien de koptelefoon ook via deze partijen ging is het makkelijk voor deze partij om te controleren of je er een koptelefoon bij hebt gekregen en bij retourneren van de telefoon kunnen zij dan zorg dragen voor het retourneren van de koptelefoon. Of dit het oplost weet ik niet, maar dat het doosje kapot geknipt moet worden is natuurlijk niet ideaal.

@Gijs van Sony
Verder heb ik afgelopen vrijdag 'mijn headphone geclaimd', ik heb een mailtje ontvangen dat mijn aanmeldformulier is ontvangen, maar ik heb nog altijd geen mailtje ontvangen dat de aanmelding is goedgekeurd. Hoe lang duurt dit en heeft dit invloed op wanneer ik de headphone ontvang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:33
@Gijs van Sony Ik heb meegedaan aan de claim, bij mij werkte formulier Donderdag ook niet goed, eerste keer invullen ging iets fout met het opsturen en vervolgens kon ik het formulier niet meer invullen met mijn imei. Heb al contact gehad met sony klantenservice maar die kon niet meer vertellen dat dan dat er iets is binnengekomen op het imei nummer en dat ik maar 2 tot 4 weken moest wachten of alles goed gegaan is. Zou ik je via DM mijn gegevens kunnen sturen?

[ Voor 5% gewijzigd door aegis op 16-10-2018 11:27 ]

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
masterjorie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:14:
[...]

Wat ik van mijn Xperia Z herinner ging de koptelefoon destijds via de deelnemende partijen en was alleen voor pre-orders. Je kreeg dan de koptelefoon direct bij je telefoon en aangezien de koptelefoon ook via deze partijen ging is het makkelijk voor deze partij om te controleren of je er een koptelefoon bij hebt gekregen en bij retourneren van de telefoon kunnen zij dan zorg dragen voor het retourneren van de koptelefoon. Of dit het oplost weet ik niet, maar dat het doosje kapot geknipt moet worden is natuurlijk niet ideaal.

@Gijs van Sony
Verder heb ik afgelopen vrijdag 'mijn headphone geclaimd', ik heb een mailtje ontvangen dat mijn aanmeldformulier is ontvangen, maar ik heb nog altijd geen mailtje ontvangen dat de aanmelding is goedgekeurd. Hoe lang duurt dit en heeft dit invloed op wanneer ik de headphone ontvang?
Hi @masterjorie

Koptelefoons via partners direct meegeven is inderdaad een optie, maar op die manier hebben we veel minder controle over de voorraad. Als partners veel beter of minder presteren, komen we al snel in de knoop. Zeker met een headphone zoals de WH-1000XM3.

Over je vragen over het aanmeldformulier, staan al je antwoorden in de FAQ: https://campaigns.sonymob...xz3-nederland/public/#faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
aegis schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:26:
@Gijs van Sony Ik heb meegedaan aan de claim, bij mij werkte formulier Donderdag ook niet goed, eerste keer invullen ging iets fout met het opsturen en vervolgens kon ik het formulier niet meer invullen met mijn imei. Heb al contact gehad met sony klantenservice maar die kon niet meer vertellen dat dan dat er iets is binnengekomen op het imei nummer en dat ik maar 2 tot 4 weken moest wachten of alles goed gegaan is. Zou ik je via DM mijn gegevens kunnen sturen?
Yes, stuur even je e-mailadres en IMEI, dan check ik of je in de database staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
Gijs van Sony schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:28:
[...]

Hi @masterjorie

Koptelefoons via partners direct meegeven is inderdaad een optie, maar op die manier hebben we veel minder controle over de voorraad. Als partners veel beter of minder presteren, komen we al snel in de knoop. Zeker met een headphone zoals de WH-1000XM3.

Over je vragen over het aanmeldformulier, staan al je antwoorden in de FAQ: https://campaigns.sonymob...xz3-nederland/public/#faq
De voorraad maakt het inderdaad lastiger, ik ben verder niet thuis in de consumentenrechten, dus weet niet of het mogelijk zou zijn om in het aanmeldformulier voor de koptelefoon het afstand nemen van het retourrecht is op te nemen.
Een andere optie is misschien om iets toe te voegen in de verpakking waar iets mee gedaan moet worden, zoals openknippen en fotograferen, zodat retourneren niet meer mogelijk is, maar je niet het doosje ervoor hoeft te slopen.

In de FAQ (die ik overigens al helemaal had bekeken) kan ik heel veel vinden over het aanmeldformulier en de verdere procedure, hier staat wel dat na controle van de ingestuurde gegevens het maximaal vier weken duurt voor je de koptelefoon onvangt, maar er staat niks over hoe lang de controle duurt. Heb exact de stappen in het aanmeldformulier gevolgd en de foto's toegevoegd, maar heb nog altijd geen oordeel ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
masterjorie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:58:
[...]

De voorraad maakt het inderdaad lastiger, ik ben verder niet thuis in de consumentenrechten, dus weet niet of het mogelijk zou zijn om in het aanmeldformulier voor de koptelefoon het afstand nemen van het retourrecht is op te nemen.
Een andere optie is misschien om iets toe te voegen in de verpakking waar iets mee gedaan moet worden, zoals openknippen en fotograferen, zodat retourneren niet meer mogelijk is, maar je niet het doosje ervoor hoeft te slopen.

In de FAQ (die ik overigens al helemaal had bekeken) kan ik heel veel vinden over het aanmeldformulier en de verdere procedure, hier staat wel dat na controle van de ingestuurde gegevens het maximaal vier weken duurt voor je de koptelefoon onvangt, maar er staat niks over hoe lang de controle duurt. Heb exact de stappen in het aanmeldformulier gevolgd en de foto's toegevoegd, maar heb nog altijd geen oordeel ontvangen.
Goede opties noem je, het enige probleem is dan de controle. Want hoe weet winkelmedewerker van partner X dat jij afstand doet van je retourrecht?

De controle valt binnen die vier weken. We hebben geen tijdsindicatie dat bijvoorbeeld de controle binnen 2 weken wordt gedaan en dan het versturen ook binnen 2 weken (ik denk wel dat het ongeveer zo is trouwens ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
Gijs van Sony schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:04:
[...]

Goede opties noem je, het enige probleem is dan de controle. Want hoe weet winkelmedewerker van partner X dat jij afstand doet van je retourrecht?

De controle valt binnen die vier weken. We hebben geen tijdsindicatie dat bijvoorbeeld de controle binnen 2 weken wordt gedaan en dan het versturen ook binnen 2 weken (ik denk wel dat het ongeveer zo is trouwens ;) ).
Inderdaad, dit is een lastig punt. Eigenlijk liep ik met alle ideeën tegen het probleem van de noodzaak tot delen van gegevens aan, ofwel door de partner, ofwel door Sony.

In de FAQ staat het volgende: Je ontvangt de headphone uiterlijk binnen vier weken na controle van alle ingestuurde gegevens, op het door jou ingevoerde adres.

Dit moet dan dus eigenlijk, Je ontvangt de headphone uiterlijk binnen vier weken na insturen van alle benodigde gegevens (o.v.b. dat de gegevens correct zijn), op het door jou ingevoerde adres. zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
masterjorie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:07:
[...]
In de FAQ staat het volgende: Je ontvangt de headphone uiterlijk binnen vier weken na controle van alle ingestuurde gegevens, op het door jou ingevoerde adres.

Dit moet dan dus eigenlijk, Je ontvangt de headphone uiterlijk binnen vier weken na insturen van alle benodigde gegevens (o.v.b. dat de gegevens correct zijn), op het door jou ingevoerde adres. zijn?
Eigenlijk wel ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

En loopt het allemaal nog een beetje storm @Gijs van Sony met de aanmeldingen? Telefoon is zo'n beetje overal uitverkocht (in de fysieke winkels), dus betekent veel vraag en te weinig aanbod of.... alles via de webshop :o

Schitterende telefoon trouwens. Heerlijk die stereo speakers, prachtige beeld en had ik al gezegd dat prachtige beeld. Pareltje 8) alleen het gewicht zou voor het mooie nog wel wat af kunnen 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Trackerfire op 17-10-2018 16:10 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daikoko
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 16:05
@Gijs van Sony

Idee 1: Je kan pas claimen nadat het retour periode is verlopen door een foto van het doosje + de dagelijkse krant met duidelijke datum vermelding op te sturen. Hierdoor weet je zeker wanneer het foto is genomen en met de bon weet je wat de koop datum en wanneer het retour periode verloopt. Bv bij MM heb je dus 30 dagen en meeste winkels maar 14.

Idee 2: Nadat het retour periode is verlopen kan men op een speciale pagina van Sony inschrijven voor claim op headphone. Na inschrijving krijg men een PDF met verdere uitleg toegestuurd en de bijbehorende QR code. Deze moet men uitprinten om samen met het doosje/sticker een foto van nemen. Hierdoor weet sony wanneer de QR code is gegenereerd en kan Sony dan ook garanderen dat foto is genomen na dat het product niet meer geretourneerd kan worden.

[ Voor 41% gewijzigd door daikoko op 17-10-2018 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
Trackerfire schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:08:
[...]

En loopt het allemaal nog een beetje storm @Gijs van Sony met de aanmeldingen? Telefoon is zo'n beetje overal uitverkocht (in de fysieke winkels), dus betekent veel vraag en te weinig aanbod of.... alles via de webshop :o

Schitterende telefoon trouwens. Heerlijk die stereo speakers, prachtige beeld en had ik al gezegd dat prachtige beeld. Pareltje 8) alleen het gewicht zou voor het mooie nog wel wat af kunnen 8)
Haha, het loopt zeker storm! In welke fysieke winkels was het toestel uitverkocht? Online is hij zeker nog overal te koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
lhyeung schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 23:52:
@Gijs van Sony

Idee 1: Je kan pas claimen nadat het retour periode is verlopen door een foto van het doosje + de dagelijkse krant met duidelijke datum vermelding op te sturen. Hierdoor weet je zeker wanneer het foto is genomen en met de bon weet je wat de koop datum en wanneer het retour periode verloopt. Bv bij MM heb je dus 30 dagen en meeste winkels maar 14.

Idee 2: Nadat het retour periode is verlopen kan men op een speciale pagina van Sony inschrijven voor claim op headphone. Na inschrijving krijg men een PDF met verdere uitleg toegestuurd en de bijbehorende QR code. Deze moet men uitprinten om samen met het doosje/sticker een foto van nemen. Hierdoor weet sony wanneer de QR code is gegenereerd en kan Sony dan ook garanderen dat foto is genomen na dat het product niet meer geretourneerd kan worden.
Beide goede ideeen, maar voor de consument nadelig ivm langere wachttijd. Ik ben erg benieuwd of extra wachttijd op weegt tegen het stuk knippen van je doosje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Gijs van Sony schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:49:
[...]

Haha, het loopt zeker storm! In welke fysieke winkels was het toestel uitverkocht? Online is hij zeker nog overal te koop :)
Bij de diverse mediamarkten waar ik was geweest volledig uitverkocht vorige week (Dordrecht, Rotterdam Alex, Centrum). Inmiddels hebben er volgens de site weer een aantal voorraad. Heb 'm na mijn rondje maar bij Belsimpel besteld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Trackerfire schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 12:21:
[...]
Bij de diverse mediamarkten waar ik was geweest volledig uitverkocht vorige week (Dordrecht, Rotterdam Alex, Centrum). Inmiddels hebben er volgens de site weer een aantal voorraad. Heb 'm na mijn rondje maar bij Belsimpel besteld 8)
Tja.. Mediamarkt kennende proberen ze Sony dingen altijd op een laag pitje te houden om hun "geprefereerde partner" *UCHE* SAMSUNG *UCHE* aan te bevelen als interessant alternatief die toevallig altijd voorradig is..

[ Voor 3% gewijzigd door sHELL op 19-10-2018 18:48 ]

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Gijs van Sony schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:50:
[...]

Beide goede ideeen, maar voor de consument nadelig ivm langere wachttijd. Ik ben erg benieuwd of extra wachttijd op weegt tegen het stuk knippen van je doosje?
Wie is er nu inderdaad ook daadwerkelijk geïnteresseerd in de toestand van de doos als het 2e hands is?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daikoko
Vrijdag bij de Mediamarkt van Eindhoven Centrum geweest. Ze hebben niet eens de xz3 als demo laat staan voorraad. Lijkt wel dat de xz3 erg moeilijk leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:50
Er staan er wel op V&A... O-)

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoikoMasako
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 23-10-2018
@Gijs van Sony

Allereerst wil ik zeggen dat ik bijzonder tevreden ben over de Sony Xperia XZ3. Ik heb jaren iPhone gebruikt en ik wilde overstappen naar een Androidtelefoon. Tot nu toe bevalt alles zeer goed. Ik heb alleen de belichting van foto's niet helemaal onder controle (de foto's lijken vaak wat overbelicht).

Mijn vraag gaat over de actie van de WH-1000XM3. Ik heb mijn aankoop geregistreerd en in de emailreactie staat dat ik binnen vier weken een reactie kan verwachten. Ik ben heel erg benieuwd te weten wat de verwachte reactietijd is. Zal dit daadwerkelijk rond de vier weken liggen, of kan men bijv. na ongeveer twee weken al een reactie verwachten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gijs van Sony
RoikoMasako schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:31:
@Gijs van Sony

Allereerst wil ik zeggen dat ik bijzonder tevreden ben over de Sony Xperia XZ3. Ik heb jaren iPhone gebruikt en ik wilde overstappen naar een Androidtelefoon. Tot nu toe bevalt alles zeer goed. Ik heb alleen de belichting van foto's niet helemaal onder controle (de foto's lijken vaak wat overbelicht).

Mijn vraag gaat over de actie van de WH-1000XM3. Ik heb mijn aankoop geregistreerd en in de emailreactie staat dat ik binnen vier weken een reactie kan verwachten. Ik ben heel erg benieuwd te weten wat de verwachte reactietijd is. Zal dit daadwerkelijk rond de vier weken liggen, of kan men bijv. na ongeveer twee weken al een reactie verwachten?
Hi @RoikoMasako,

Allereerst wil ik dan zeggen dat ik heel blij ben om dat te horen.

Het flauwe antwoord is zeggen dat als het anders was dan 4 weken, we dat wel zouden zeggen ;). Dat is stiekem ook het eerlijke antwoord. De reden dat we enigszins vaag zijn en de reactietijd cq. aflevertijd van de headphone niet verder specificeren, is dat wij volledig afhankelijk zijn wanneer de headphones bij ons worden geleverd. Aan de achterkant zijn al heel veel registraties gecontroleerd, maar omdat de headphones nog niet binnen zijn wachten we met het versturen daarvan totdat we de headphones echt in handen hebben. Anders sturen we straks dat je aanvraag is goedgekeurd en dat je binnen een week je headphone kan verwachten, maar komen de headphones later binnen en kunnen we niet aan onze belofte voldoen. En om het nog lastiger te maken worden de headphones in batches bij ons geleverd en zijn ze erg populair (lees: schaars). Uitdagingen genoeg dus ;)

Als je binnen 4 weken niks hoort, trek dan vooral bij mij aan de bel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoikoMasako
Beste @Gijs van Sony , bedankt voor je reactie. Het kan dus zo zijn dat mijn registratie al wel positief is beoordeelt, maar dat ik nog geen reactie hierop heb ontvangen omdat de bijbehorende hoofdtelefoon nog niet op voorraad is, en dus ook nog niet verstuurd kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

RoikoMasako schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:46:
Beste @Gijs van Sony , bedankt voor je reactie. Het kan dus zo zijn dat mijn registratie al wel positief is beoordeelt, maar dat ik nog geen reactie hierop heb ontvangen omdat de bijbehorende hoofdtelefoon nog niet op voorraad is, en dus ook nog niet verstuurd kan worden?
Ik denk dat hij bedoeld te zeggen door respons een beetje afzijdig te houden, dat de klant vooral die 4 weken in het achterhoofd houdt en, uhm, zich minder, uhm, assertief gedraagt :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daikoko
En ik maar denken dat Gijs een super grote batch had achter gehouden zodat alle winkels die headphone niet op voorraad hebben. Het is gewoon een schaars product op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

lhyeung schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:02:
En ik maar denken dat Gijs een super grote batch had achter gehouden zodat alle winkels die headphone niet op voorraad hebben. Het is gewoon een schaars product op dit moment.
Idem hier. Dat valt me dan weer een beetje tegen eerlijk gezegd Gijs... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViTeX
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-08 10:40
Trackerfire schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:20:
[...]

Idem hier. Dat valt me dan weer een beetje tegen eerlijk gezegd Gijs... 8)7
Hier ook, sad ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:05
lhyeung schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:02:
Allemaal marketing PR,sony verkoopt eenmaal slecht keer op keer met hun smarthphones.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gijs van Sony
RoikoMasako schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:46:
Klopt bijna. De bijbehorende hoofdtelefoon is namelijk wel op voorraad (en we hebben dus wel degelijk een super grote batch afgenomen 8) ), maar deze voorraad is bij Sony CE. Vanuit Sony CE warehouse (wat niet het Sony Mobile warehouse is) gaat het via een distributeur naar Dynafix die voor ons de uiteindelijke verzending naar de consument doen (via PostNL / TNT). Wij versturen pas goedkeuring als de headphones bij Dynafix zijn, omdat we het vanaf daar in eigen hand hebben. Als het goed is komen de eerste batches headphone deze week binnen bij Dynafix, dus zullen de eerste goed/afkeuringen verstuurd gaan worden. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daikoko
Gijs van Sony schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:38:
[...]

Klopt bijna. De bijbehorende hoofdtelefoon is namelijk wel op voorraad (en we hebben dus wel degelijk een super grote batch afgenomen 8) ), maar deze voorraad is bij Sony CE. Vanuit Sony CE warehouse (wat niet het Sony Mobile warehouse is) gaat het via een distributeur naar Dynafix die voor ons de uiteindelijke verzending naar de consument doen (via PostNL / TNT). Wij versturen pas goedkeuring als de headphones bij Dynafix zijn, omdat we het vanaf daar in eigen hand hebben. Als het goed is komen de eerste batches headphone deze week binnen bij Dynafix, dus zullen de eerste goed/afkeuringen verstuurd gaan worden. _/-\o_
@Gijs van Sony Thanks voor de update! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

[...]

Hulde voor heldere communicatie. Kunnen velen nog wat van leren _/-\o_ 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoikoMasako
[...]

@Gijs van Sony Heel erg bedankt voor je antwoord. Het proces is helder en ik begrijp beter hoe de vork in de steel zit. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViTeX
[...]

Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dank voor de info. Hopelijk krijgen we deze week wat te horen.

De oplossing met het uitknippen van de ean/imei is overigens ook niet perfect. Wat weerhoud iemand ervan meerdere toestellen te nemen en de stickers allemaal op hetzelfde doosje te plakken?

Ik heb die van mij gewoon uitgeknipt maar zit er aan te denken mijn vriendin er ook eentje te geven met kerst. Dan is het toch wel leuk om een intact doosje te hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2018 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:22:
[...]

Dank voor de info. Hopelijk krijgen we deze week wat te horen.

De oplossing met het uitknippen van de ean/imei is overigens ook niet perfect. Wat weerhoud iemand ervan meerdere toestellen te nemen en de stickers allemaal op hetzelfde doosje te plakken?

Ik heb die van mij gewoon uitgeknipt maar zit er aan te denken mijn vriendin er ook eentje te geven met kerst. Dan is het toch wel leuk om een intact doosje te hebben.
Kan je toch mooi uittesten of het overplakken van de sticker op jouw doosje werkt :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

masterjorie schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:51:
[...]

Kan je toch mooi uittesten of het overplakken van de sticker op jouw doosje werkt :+.
Ik ga er van uit van wel eigenlijk. Ik heb ook geen enkele intentie om de telefoon terug te brengen, en tegen kerst is de afkoelperiode tóch afgelopen.

Het zal me wel vergeven worden door Sony debk ik. :Y)

Volgende week maandag maar eens kijken of het toestel niet te groot is voor dr. En dan dinsdag eventueel een groene oppikken ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

@Gijs van Sony Hebben ze bij Dynafix al wat batches gehad? >:) :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gijs van Sony
Trackerfire schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:45:
@Gijs van Sony Hebben ze bij Dynafix al wat batches gehad? >:) :D
We hebben bevestiging dat ze maandag geleverd worden. Daarom starten we het 'goed- of afkeurmail versturen proces' vanaf vandaag op, op basis van FIFO. Hopelijk zitten jullie erbij en verloopt het proces vlekkeloos _/-\o_ . Ik hoor in ieder geval graag jullie bevindingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Gijs van Sony schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:45:
[...]

We hebben bevestiging dat ze maandag geleverd worden. Daarom starten we het 'goed- of afkeurmail versturen proces' vanaf vandaag op, op basis van FIFO. Hopelijk zitten jullie erbij en verloopt het proces vlekkeloos _/-\o_ . Ik hoor in ieder geval graag jullie bevindingen!
Top _/-\o_. Laat het uiteraard weten ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• masterjorie
Gijs van Sony schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:45:
[...]

Vanochtend het mailtje ontvangen, dus zou nu binnen een week er moeten zijn, ik ben benieuwd :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:38
masterjorie schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:53:
[...]

Vanochtend het mailtje ontvangen, dus zou nu binnen een week er moeten zijn, ik ben benieuwd :9~.
Dan ben je één van de eerste die 'm via de actie gaat ontvangen. Wat was de inhoud van dat mailtje, als ik dat vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterjorie
Pierre_nr1 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:31:
[...]

Dan ben je één van de eerste die 'm via de actie gaat ontvangen. Wat was de inhoud van dat mailtje, als ik dat vragen mag?
Natuurlijk mag dat, niet heel bijzonder hoor.

De mail komt vanaf questions.nl@support.sonymobile.com

Lijkt mij sterk dat ik de allereerste ben hier ben als het om FIFO gaat.
Je registratie is goedgekeurd

Beste "naam"

Goed nieuws! Jouw registratie voor de headphone actie van Sony is goedgekeurd. We maken de headphone nu gereed voor verzending naar het door jou opgegeven adres.
Als je headphone onderweg is, ontvang je van ons een e-mail met een Track en Trace code. Je ontvangt de Track en Trace code binnen een week na het ontvangen van deze mail.

Als je nog vragen hebt omtrent deze actie kijk dan eerst even op onze website bij de veelgestelde vragen. Je kunt ook bellen met 0900 8998 318 (normaal tarief) of stuur een e-mail naar: questions.nl@support.sonymobile.com.

Bedankt voor je aankoop en voor de registratie van je Xperia XZ3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
masterjorie schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:51:
[...]

Lijkt mij sterk dat ik de allereerste ben hier ben als het om FIFO gaat.

[...]
Dank! Wanneer heb jij je registratie dan naar Sony gemaild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
Pierre_nr1 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:55:
[...]

Dank! Wanneer heb jij je registratie dan naar Sony gemaild?
12 oktober (via het formulier op de website bedoel je neem ik aan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

masterjorie schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:57:
[...]

Ik ook, odd. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
[...]

Ja, dat bedoelde ik :)

Ik heb die van mij 22 oktober geregistreerd en ontving ook direct een e-mail dat de aanvraag in goede orde was ontvangen. Nu wachten op de goedkeuring.

[ Voor 26% gewijzigd door Pierre_nr1 op 26-10-2018 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daikoko
[...]

Hier ook 12 oktober om 20:00, maar nog geen bericht gehad :X

[ Voor 5% gewijzigd door daikoko op 27-10-2018 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViTeX
[...]

Ik zelf 11 okt. 2018 23:40 al en nog geen bericht.... |:( FIFO? ;w

[ Voor 4% gewijzigd door ViTeX op 27-10-2018 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

[...]

Hier ook de bevestiging binnen. De mijne op 11 oktober om 15:57 geregistreerd.

[ Voor 27% gewijzigd door Trackerfire op 28-10-2018 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernie69
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-07 14:21
Klopt, geen FIFO. De mijne is op 11/10/2018 om 17.24 geregistreerd. Nog geen goedkeuring ontvangen. Ben wel een Belgische Coolblue klant. (Die zullen wel helemaal achteraan in de rij moeten staan >:) )

[ Voor 18% gewijzigd door ernie69 op 27-10-2018 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Laatst online: 18:48

knakworst

Get more sats!

11/10 10:26 nog geen bericht. Edit, gister avond bevestiging ontvangen. _/-\o_

[ Voor 46% gewijzigd door knakworst op 28-10-2018 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
@Gijs van Sony zei : '....Daarom starten we het 'goed- of afkeurmail versturen proces' vanaf vandaag op, op basis van FIFO......'

@masterjorie heeft deze mail gisteren al ontvangen. Dit terwijl er mensen zijn die de aanvraag eerder hebben verstuurd. Dit lijkt inderdaad niet op FIFO.

Dit vraagt om een toelichting @Gijs van Sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Misschien ondertussen veranderd in regio van de grootste vraag? Adhv. een heatmap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
Mijn achternaam begint met een A, ik woon in Groningen, ik heb hem heel netjes ingevuld. Geen idee wat de reden is, maar uiteindelijk krijgen jullie hem allemaal wel en vast ongeveer gelijk met mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
  • Laatst online: 22-10-2021
Hier ook 11 oktober geregistreerd maar nog geen mail. Normaal gesproken zouden die 4 weken me totaal niet boeien, echter vlieg ik donderdag naar NY, hoop hem dan toch wel te hebben. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
hmm heb de mijne de 10/10 om 13.28 geclaimd, maar er was wat fout in het formulier toen en heb vervolgens ook ook geen mail van Sony gehad meerdere keren met customer support contact gehad waar ook niks uit kwam. En toen via dit topic via @Gijs van Sony nog een keer gecheckt en bleek wel alle info aangekomen te zijn maar nog steeds geen mail van Sony over de headphones. Als ik de datum in dit topic mag geloven zou ik toch bij de eerst batch moeten zitten aangezien het FIPO zou zijn.

Zou fijn zijn de headphones te mogen ontvangen heb deze maand elk weekend een vluchten staan, dus dat zou mooi zijn om ze dan kunnen gebruiken.

[ Voor 13% gewijzigd door aegis op 29-10-2018 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernie69
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-07 14:21
Je registratie is goedgekeurd! Vandaag zondag 28/10 ontvangen.

Op 11/10/2018 om 17.24 geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViTeX
ViTeX schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 00:57:
[...]

Ik zelf 11 okt. 2018 23:40 al en nog geen bericht.... |:( FIFO? ;w
Net per mail goedkeuring ontvangen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

ViTeX schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:30:
[...]

Net per mail goedkeuring ontvangen _/-\o_
ernie69 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:19:
Je registratie is goedgekeurd! Vandaag zondag 28/10 ontvangen.

Op 11/10/2018 om 17.24 geregistreerd.
Mazzelpikken! ;( ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• art1fex
  • Laatst online: 22-10-2021
art1fex schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:25:
Hier ook 11 oktober geregistreerd maar nog geen mail. Normaal gesproken zouden die 4 weken me totaal niet boeien, echter vlieg ik donderdag naar NY, hoop hem dan toch wel te hebben. :*)
Niet goed gekeken; zaterdag al bevestiging gehad dat de aanvraag is goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpPart
  • Laatst online: 18-05 09:14
lhyeung schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:09:
Vrijdag bij de Mediamarkt van Eindhoven Centrum geweest. Ze hebben niet eens de xz3 als demo laat staan voorraad. Lijkt wel dat de xz3 erg moeilijk leverbaar is.
Ik weet niet of dat wel helemaal klopt. Ik heb de Xperia XZ3 zeker wel bij de Media Markt van Eindhoven Centrum gezien. Het staat wel net buiten het telefoongebied moet ik zeggen maar hij zit waar de Xperia’s sowieso zitten. Als je van boven naar beneden gaat met de roltrap is het letterlijk het eerste tafeltje tegenover de 3D geprinte modellen. Als ik het goed heb staat er nog een Sony SRS-XB10 speakertje naast en die robotjes aan de andere kant van de tafel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daikoko
EpPart schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:41:
[...]

Ik weet niet of dat wel helemaal klopt. Ik heb de Xperia XZ3 zeker wel bij de Media Markt van Eindhoven Centrum gezien. Het staat wel net buiten het telefoongebied moet ik zeggen maar hij zit waar de Xperia’s sowieso zitten. Als je van boven naar beneden gaat met de roltrap is het letterlijk het eerste tafeltje tegenover de 3D geprinte modellen. Als ik het goed heb staat er nog een Sony SRS-XB10 speakertje naast en die robotjes aan de andere kant van de tafel.
So diep heb ik niet gekeken. Ik was bij de rekken met telefoons en daar zit de xz3 niet bij de andere Sony's. De WH-1000XM3 heb ik wel kunnen vinden maar alleen als demo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gijs van Sony
Pierre_nr1 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:46:
@Gijs van Sony zei : '....Daarom starten we het 'goed- of afkeurmail versturen proces' vanaf vandaag op, op basis van FIFO......'

@masterjorie heeft deze mail gisteren al ontvangen. Dit terwijl er mensen zijn die de aanvraag eerder hebben verstuurd. Dit lijkt inderdaad niet op FIFO.

Dit vraagt om een toelichting @Gijs van Sony
Volgens mij hebben de meesten ondertussen de mails gehad cq. teruggevonden obv FIFO van registratie. Het kan zijn dat er bij bepaalde mailservers vertraging zit in het binnenkomen van de mails (misschien bij @knakworst het geval), dat mails in een onverwachte map komen (bij @art1fex) of dat er - in het geval van @aegis - iets mis is gegaan met het e-mailadres (al opgelost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daikoko
@Gijs van Sony ik zit niet bij de groep van 11/10 maar 12/10. Ik ben door alle mailbox folder gegaan om zeker te weten dat het niet daar terecht is gekomen. Kan het zijn dat de eerste batch alleen maar mensen van 11/10 coveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Gijs van Sony schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:33:
[...]

Volgens mij hebben de meesten ondertussen de mails gehad cq. teruggevonden obv FIFO van registratie. Het kan zijn dat er bij bepaalde mailservers vertraging zit in het binnenkomen van de mails (misschien bij @knakworst het geval), dat mails in een onverwachte map komen (bij @art1fex) of dat er - in het geval van @aegis - iets mis is gegaan met het e-mailadres (al opgelost).
Dank voor de toelichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
lhyeung schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:41:
@Gijs van Sony ik zit niet bij de groep van 11/10 maar 12/10. Ik ben door alle mailbox folder gegaan om zeker te weten dat het niet daar terecht is gekomen. Kan het zijn dat de eerste batch alleen maar mensen van 11/10 coveren?
Je was inderdaad nog niet aan de beurt, maar omdat je het zo lief vroeg hebben ze dat gelijk gedaan en als het goed is heb je nu een e-mail met een goedkeuring (?) ontvangen!

Disclaimer: Je was wel bijna aan de beurt (binnen de tientallen), dus dit is geen vrijbrief voor andere Tweakers die bovenaan de stapel willen komen helaas :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daikoko
Gijs van Sony schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:28:
[...]

Je was inderdaad nog niet aan de beurt, maar omdat je het zo lief vroeg hebben ze dat gelijk gedaan en als het goed is heb je nu een e-mail met een goedkeuring (?) ontvangen!

Disclaimer: Je was wel bijna aan de beurt (binnen de tientallen), dus dit is geen vrijbrief voor andere Tweakers die bovenaan de stapel willen komen helaas :X
Dank @Gijs van Sony _/-\o_ !! Je vorige post gaf de indruk dat jullie alle aanmeldingen hebben verwerkt voor de eerste batch die nu in de magazijn van Dynafix ligt. Vandaar de vraag. Had het niet door dat het op de tweakers groep gericht was 8)7. Nogmaals dank voor ons op de hoogte houden van het proces.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aegis
Thx @Gijs van Sony _/-\o_ !! heb nu ook mijn goedkeuringsmail ontvangen.

[ Voor 7% gewijzigd door aegis op 29-10-2018 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Heb hem inmiddels ook en ben razend benieuwd. Op naar een oase van rust in een zee van geluid met noise canceling bliss. :D :D

[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 29-10-2018 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-09 19:08
@Gijs van Sony Even een praktische vraag.. helaas kon ik niet eerder verlengen, dus ik krijg vanavond pas de XZ3 geleverd en ga de aanvraag natuurlijk direct opsturen. Ik ga alleen de 13e op vakantie en ben dan 4 weken niet thuis. Denk je dat hij binnen 2 weken geleverd wordt? Anders moet ik hem op een ander adres laten bezorgen, anders wordt hij weer terug gestuurd of zitten mijn buren een paar weken met een pakketje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
dangerousp schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:20:
@Gijs van Sony Denk je dat hij binnen 2 weken geleverd wordt?
Ik denk niet dat hij binnen 2 weken binnen is, maar misschien heb je geluk. Dat is echt niet in te schatten op individuele basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik wil ook de XZ3 bestellen, via Tele2 omdat ik daar toch al een abo heb, en ze daar goedkoop zijn, maar daar staat dat de levertijd inmiddels 2 weken is :/

Nu boeit dat mij niet enorm veel, echter, volgens mij loopt de koptelefoonactie maar tot 14 november, en dan wordt het dus wel heel krapjes.

Kan @Gijs van Sony daar zijn licht over laten schijnen, of heb ik gewoon pech als ik mijn telefoon 15 november krijg?

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daikoko
RobinHood schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:47:
Ik wil ook de XZ3 bestellen, via Tele2 omdat ik daar toch al een abo heb, en ze daar goedkoop zijn, maar daar staat dat de levertijd inmiddels 2 weken is :/

Nu boeit dat mij niet enorm veel, echter, volgens mij loopt de koptelefoonactie maar tot 14 november, en dan wordt het dus wel heel krapjes.

Kan @Gijs van Sony daar zijn licht over laten schijnen, of heb ik gewoon pech als ik mijn telefoon 15 november krijg?
Op mobiel.nl is die wel op voorraad. Bij mediamarkt is 3 tot 5 dagen. Je moet wel oppassen, volgens mij wordt de factuur pas opgemaakt wanneer het toestel is verzonden. Bij tele2 en mm ben je dan sws telaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 21:41

Als ik jou was zou ik bestellen bij Mobiel.nl, ik heb mijn Tele2 order ook geannuleerd en gisteren bij mobiel.nl besteld. Vandaag was hij binnen dus meteen aangevraagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
@Gijs van Sony Hoelang duurt het eigenlijk nadat je goedkeuringsmail hebt ontvangen tot de koptelefoon opgestuurd word? Ga zaterdag met het vliegtuig en hoop dat ik heb dan al heb ontvangen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
aegis schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:40:
@Gijs van Sony Hoelang duurt het eigenlijk nadat je goedkeuringsmail hebt ontvangen tot de koptelefoon opgestuurd word? Ga zaterdag met het vliegtuig en hoop dat ik heb dan al heb ontvangen natuurlijk.
Voor zo ver ik weet (heb het immers zelf geschreven) staat in de goedkeuringsmail dat je binnen een week de Track & Trace code ontvangt van PostNL. Daarna verwacht ik dat je hem binnen een dag binnen hebt, maar dat is afhankelijk van PostNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gijs van Sony

Als je je telefoon netjes binnen de actieperiode hebt besteld, maar door leveringsproblemen je telefoon pas na 14 november krijgt, zullen wij je gewoon goedkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
ah helemaal overheen gelezen. dan wachten we gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-09 20:59
Van het weekend bevestiging gehad dat de aanvraag voor de koptelefoon goedgekeurd is, ik had inmiddels toch wel een track&trace verwacht. Ik kan niet wachten :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Gijs van Sony schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:19:
[...]

Als je je telefoon netjes binnen de actieperiode hebt besteld, maar door leveringsproblemen je telefoon pas na 14 november krijgt, zullen wij je gewoon goedkeuren.
Oke, bedankt voor het antwoord :)

Heb 'm met dank aan @PatrickH89 besteld bij mobiel.nl, dus als het goed is heb 'm ook gewoon op tijd binnen :)

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Romius schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:39:
Van het weekend bevestiging gehad dat de aanvraag voor de koptelefoon goedgekeurd is, ik had inmiddels toch wel een track&trace verwacht. Ik kan niet wachten :X 8)7
Klaarmaken voor verzending kost nou eenmaal tijd met een high end product. Dat laat zich echt niet afschepen met een hamburgertje en een doosje wijn. Nee, daar gaat echt wel wat tijd in zitten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gijs van Sony
Romius schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:39:
We communiceren dat je max 1 week na je goedkeuring een Track & Trace kan verwachten. Dat heeft natuurlijk een reden ;)

Dit was het proces:
1. We hebben vrijdag een bevestiging gehad dat de eerste batch headphones maandag geleverd zouden worden bij DFX (die de headphones via PostNL naar consumenten stuurt)
2. We zijn daarom vrijdag begonnen met controleren obv FIFO
3. De eerste headphones zijn uiteindelijk vanochtend binnengekomen... |:(
4. Deze worden as we speak gereed gemaakt voor verzending naar PostNL
5. Vanuit PostNL gaan ze naar de goedgekeurde aanvragen obv FIFO
5. Nog deze week krijgen de eersten dus een Track & Trace.

Keep me posted als het proces langer duurt dan dat we communiceren (dan gaat er iets mis)! Ik kan helaas niet op individuele basis statussen checken, dan krijg ik het wel erg druk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Gijs van Sony schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:22:
[...]

We communiceren dat je max 1 week na je goedkeuring een Track & Trace kan verwachten. Dat heeft natuurlijk een reden ;)

Dit was het proces:
1. We hebben vrijdag een bevestiging gehad dat de eerste batch headphones maandag geleverd zouden worden bij DFX (die de headphones via PostNL naar consumenten stuurt)
2. We zijn daarom vrijdag begonnen met controleren obv FIFO
3. De eerste headphones zijn uiteindelijk vanochtend binnengekomen... |:(
4. Deze worden as we speak gereed gemaakt voor verzending naar PostNL
5. Vanuit PostNL gaan ze naar de goedgekeurde aanvragen obv FIFO
5. Nog deze week krijgen de eersten dus een Track & Trace.

Keep me posted als het proces langer duurt dan dat we communiceren (dan gaat er iets mis)! Ik kan helaas niet op individuele basis statussen checken, dan krijg ik het wel erg druk ;)
Mooi werk weer Gijs _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:47
@Gijs van Sony

De vraag is al reeds eerder gesteld in dit topic waar eigenlijk geen antwoord op is gekomen. De headset wordt met de telefoon dus d.m.v. een actie cadeau gegeven. Hoe ziet het dan met garantie?
Stel je besteld bij T-Mobile, T-Mobile geeft aan dat het een Sony actie is, en dat je dus bij Sony moet zijn.

Sony Mobile Support geeft aan dat dit niet via hun gaat. Wat logisch is, en verwijzen ze dus door naar het reparatiecentrum van Sony voor o.a. headphones.
Echter, dit reparatiecentrum geeft aan dat ze niets doen zonder factuur. En je raad het al, wij hebben geen factuur van de headphone. Het was nu eenmaal een bijgeleverd product.
Hoe verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-09 20:59
Dutchy007 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:52:
@Gijs van Sony

De vraag is al reeds eerder gesteld in dit topic waar eigenlijk geen antwoord op is gekomen. De headset wordt met de telefoon dus d.m.v. een actie cadeau gegeven. Hoe ziet het dan met garantie?
Stel je besteld bij T-Mobile, T-Mobile geeft aan dat het een Sony actie is, en dat je dus bij Sony moet zijn.

Sony Mobile Support geeft aan dat dit niet via hun gaat. Wat logisch is, en verwijzen ze dus door naar het reparatiecentrum van Sony voor o.a. headphones.
Echter, dit reparatiecentrum geeft aan dat ze niets doen zonder factuur. En je raad het al, wij hebben geen factuur van de headphone. Het was nu eenmaal een bijgeleverd product.
Hoe verder?
Ik denk dat als je alle bevestigingen van de goedkeuring van je actie, leverbon die wss in de doos zit straks, even print - dat ze niet moeilijk gaan doen. Bovendien is het produkt redelijk kort op de markt, dus zit er sowieso nog garantie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gijs van Sony

Hoe verder?
Pakbon neem ik aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gijs van Sony
@Gijs van Sony

Hoe verder?
Ik weet het zelf niet, maar heb de vraag bij de juiste mensen uitgezet. Ik laat het weten als ik respons heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

Gijs van Sony schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:39:
[...]

Ik weet het zelf niet, maar heb de vraag bij de juiste mensen uitgezet. Ik laat het weten als ik respons heb.
Zou het ook graag willen weten, dit zelf uitzoeken is absoluut geen pretje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:47
Helaas is dat dus niet zo. Bij de headphone zit geen pakbon. Vaak op de factuur van de partij waar je de telefoon hebt gekocht staat geen headphone gespecificeerd.

@Gijs van Sony Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik weet dat dit zeurderig zal overkomen en eigenlijk hebben wij niks te klagen, maar.... heeft iemand als eens een mail van bevestiging van verzending ontvangen van de koptelefoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gijs van Sony
Dutchy007 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 18:45:
[...]

Helaas is dat dus niet zo. Bij de headphone zit geen pakbon. Vaak op de factuur van de partij waar je de telefoon hebt gekocht staat geen headphone gespecificeerd.

@Gijs van Sony Bedankt alvast!
Indien er een defect is aan de headphone, gaat de reparatie & garantie via Sony Consumer Electronics. Je kan eventueel wel contact met ons opnemen, dan verbinden wij door naar het reparatiecentrum van CE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Hardware
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-07 23:34
Indien er een defect is aan de headphone, gaat de reparatie & garantie via Sony Consumer Electronics. Je kan eventueel wel contact met ons opnemen, dan verbinden wij door naar het reparatiecentrum van CE.
Is er niet een manier dat dit sneller kan? Is er niet een mogelijkheid om een factuur mee te geven bij de bestelling(headset) waar Sony Mobile hem betaald heeft. Zou het wel makkelijker maken door niet via via te werken.
Ik weet dat dit zeurderig zal overkomen en eigenlijk hebben wij niks te klagen, maar.... heeft iemand als eens een mail van bevestiging van verzending ontvangen van de koptelefoon?
Wel bevestiging gekrrgen, maar nog geen track en trace code. Had mijn 1000xm3 aangevraagd op 16-10 en goedkeuring op de 30ste. Binnen 1 week zou je na de goedkeuring hem krijgen. Even afwachten.

groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

SkyStreaker schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:56:
Nope nog niet. Geduld is de boodschap O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fagh.Tjopaca
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 27-03-2023
Hey ik had een vraagje,

Ik heb het toestel nu bijna 2 weken en ik wilde de game Fortnite spelen op mijn sony xperia xz3. Helaas heeft de game veel lagg. Ik heb een goeie internet verbinding en mijn performance zijn als laagst ingesteld. De online chat staat en de trillingen staan ook uit. Ik denk niet dat het door de processor komt want die is hartstikke goed, ik heb ook een goeie verbinding. Het enige waar het aan kan liggen is de ram geheugen "denk ik". Ik zag op youtube dat er mensen zijn die virtuele ram toevoegen aan hun toestel. Dit doen ze via de micro SD kaart. Heeft iemand dat al gedaan en wat is jullie ervaring daarmee ? Hebben jullie verder nog andere tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

Fagh.Tjopaca schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:32:
Hey ik had een vraagje,

Ik heb het toestel nu bijna 2 weken en ik wilde de game Fortnite spelen op mijn sony xperia xz3. Helaas heeft de game veel lagg. Ik heb een goeie internet verbinding en mijn performance zijn als laagst ingesteld. De online chat staat en de trillingen staan ook uit. Ik denk niet dat het door de processor komt want die is hartstikke goed, ik heb ook een goeie verbinding. Het enige waar het aan kan liggen is de ram geheugen "denk ik". Ik zag op youtube dat er mensen zijn die virtuele ram toevoegen aan hun toestel. Dit doen ze via de micro SD kaart. Heeft iemand dat al gedaan en wat is jullie ervaring daarmee ? Hebben jullie verder nog andere tips ?
lag? als in.... de verbinding met de server is niet goed (moeilijk in loggen en/of andere spelers teleporteren in het rond) of lag als in hardware lag (de game stottert of reageerd traag?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fagh.Tjopaca
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 27-03-2023
Ik bedoel meer in de zin dat de game vaak vast loopt
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste