Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gijs van Sony
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-07-2024
Xperia XZ3

Sony heeft de Xperia XZ3 angekondigd in Berlijn tijdens IFA 2018. De meest in het oog springende feature van deze telefoon is het 6.0" inch 18:9 QHD+ HDR OLED scherm.

De Xperia XZ3 in het kort:
  • Sony’s BRAVIA® TV technologie in een 6.0” inch QHD+ HDR curved OLED scherm met 18:9 verhouding.
  • Bedien je scherm aan de zijkant van de Xperia XZ3 met het nieuwe Side sense met Artificial Intelligence. Open apps, ga terug, maak foto’s en zoom in door bediening aan de zijkant van je toestel.
  • Snel openen van de camera met Smart Launch van de 19 megapixel Motion Eye Advanced camera
  • Creëer entertainment in 4K HDR, Full HD Super slow-motion en met de Advanced 3D Creator.
  • Maak de selfies met de 13 MP frontcamera, inclusief Bokeh-effect functie.
  • Geniet direct van het nieuwste besturingssysteem van Google: Android 9 Pie.
  • 3.330 mAh batterij met Wireless Charging (Qi Mid)
De Xperia XZ3 komt op 5 oktober uit en heeft een verkoopadviesprijs van €799,-.Nieuws:
ToestelSony Xperia XZ3
BesturingssysteemAndroid 9.0 Pie
Scherm6,0" 2.880x1.440 HDR OLED
ProcessorQualcomm Snapdragon 845
Processorsnelheid2,8GHz
VideochipAdreno 630
Werkgeheugen4GB
Opslaggeheugen64GB
Extern geheugenMicroSD
Accucapaciteit3.330mAh
Frontcam13MP
Camera19MP
Afmetingen158 x 73 x 9.9mm
Gewicht195 gram
ConnectiviteitWiFi
Bluetooth
GPS / Glonass
OverigRGB notificatie LED
Vingerafdrukscanner
USB C met draadloos laden
Adviesprijs€799

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=T9shfPUCM10]

Informatiepagina Sony Mobile over Xperia XZ3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 27-09 12:49
Ondanks dat ik na de Z3 Compact, Z5 Compact en nu de XZ1 Compact waarschijnlijk wel genoeg Sony koptelefoons heb ben ik toch wel benieuwd of er een mooie pre-order actie komt met de XZ3.

Helaas geen Compact uitvoering dit keer, maar ik wil wel een jaartje proberen hoe een grotere telefoon is na jaren vasthouden aan het 4,6 inch model.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gijs van Sony
@EdwinB, heb je je ingeschreven op de informatiepagina van Sony Mobile? In de bevestigingsmail zit een kleine hint naar wat je kan verwachten ;)

"...en je er een Sony-cadeau bij krijgt dat je absoluut niet wilt missen!"

[ Voor 22% gewijzigd door Gijs van Sony op 11-09-2018 11:10 ]

• EdwinB
Zulke mailtjes lees ik altijd maar half dus dat had ik inderdaad niet gelezen.

Ik vind net wel het volgende: https://blogs.sonymobile....call-of-duty-black-ops-4/

Nu maar hopen dat dit niet het cadeau is wat we absoluut niet willen missen, want ja hoeveel XZ3 kopers hebben een PS4 in huis?

De actiepagina: https://campaigns.sonymob...lic/xperia-xz3-callofduty is op dat punt hoopgevend aangezien je daar niet kan kiezen voor Nederland.

[ Voor 19% gewijzigd door EdwinB op 12-09-2018 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
EdwinB schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:05:
Zulke mailtjes lees ik altijd maar half dus dat had ik inderdaad niet gelezen.

Ik vind net wel het volgende: https://blogs.sonymobile....call-of-duty-black-ops-4/

Nu maar hopen dat dit niet het cadeau is wat we absoluut niet willen missen, want ja hoeveel XZ3 kopers hebben een PS4 in huis?

De actiepagina: https://campaigns.sonymob...lic/xperia-xz3-callofduty is op dat punt hoopgevend aangezien je daar niet kan kiezen voor Nederland.
Call of Duty: Black Ops 4 zal niet het cadeau zijn bij de Xperia XZ3 in Nederland. Deze actie loopt wel, maar dan voor de Xperia XZ2 en XZ2 Compact bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpPart
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-05 09:14
EdwinB schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:05:
Ik moet zeggen dat ik wel denk dat een redelijk groot deel van de XZ3 kopers een PS4 in huis heeft maar degene die daarbovenop ook nog Black Ops 4 voor de PS4 willen hebben, is dan weer een stuk kleiner.

OT: Ligt het trouwens aan mij of duurt het nu een stuk langer dan normaal dat je kan pre-orderen? Voor mijn gevoel was het altijd gewoon wel een maand voor het apparaat zelf uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Beter bedenken ze wel iets waar je wat aan hebt in combinatie met het product wat je koopt en dan wel als voorwaarde dat het niet weer een draadloze noise canceling headset is, want daar hebben we ondertussen wel genoeg van.

Ik krijg wel het idee dat de Tweakers community niet erg warm loopt voor de XZ3. Zelf twijfel ik ook nog wel heel erg omdat ik een groot fan ben van de Compact serie en deze telefoon wel een heel stuk groter is. Mijn huidige XZ1 Compact is natuurlijk ook nog een prima telefoon...

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-09 23:09
Yeah, ik mag tijdens de Oktober Testfest een Sony Xperia XZ3 gaan testen. Omdat ik de standaard reviews altijd een beetje hetzelfde vind wil ik voor de verandering ook 'lezersvragen' gaan beantwoorden.
Mocht je graag zaken getest zien, of heb je vragen over het toestel die ik zou kunnen beantwoorden, zou je die mij dan kunnen sturen via een DM of als reply op deze post.

Alvast erg bedankt en tot de review-release! :)

Heren, wellicht hebben jullie al een vraag voor mij
@EdwinB
@EpPart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
EpPart schreef op maandag 17 september 2018 @ 23:40:
[...]

Ik moet zeggen dat ik wel denk dat een redelijk groot deel van de XZ3 kopers een PS4 in huis heeft maar degene die daarbovenop ook nog Black Ops 4 voor de PS4 willen hebben, is dan weer een stuk kleiner.

OT: Ligt het trouwens aan mij of duurt het nu een stuk langer dan normaal dat je kan pre-orderen? Voor mijn gevoel was het altijd gewoon wel een maand voor het apparaat zelf uitkwam.
Ligt niet aan jou, wij (ik en vriendin) hebben hetzelfde idee. Vorige telefoon (XZ) kon ik volgens mij een week of 4 voordat ie uitkwam pre-orderen. Ik hoop dat "het cadeautje dat ik absoluut niet wil missen" weer een Sony WH-1000XM2 of misschien 3 is :).

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gijs van Sony
DP Kunst schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:13:
[...]

Ligt niet aan jou, wij (ik en vriendin) hebben hetzelfde idee. Vorige telefoon (XZ) kon ik volgens mij een week of 4 voordat ie uitkwam pre-orderen. Ik hoop dat "het cadeautje dat ik absoluut niet wil missen" weer een Sony WH-1000XM2 of misschien 3 is :).
Er zal een heel korte pre-order zijn en dan een heel lang lanceringsaanbod dat je absoluut niet wilt missen :X

Edit: toestel is beschikbaar vanaf 5 oktober

[ Voor 4% gewijzigd door Gijs van Sony op 21-09-2018 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gijs van Empel schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:24:
[...]

Er zal een heel korte pre-order zijn en dan een heel lang lanceringsaanbod dat je absoluut niet wilt missen :X

Edit: toestel is beschikbaar vanaf 5 oktober
Het zijn toch niet die Xperia ear duo oortjes hoop ik? Dan wacht ik misschien liever alsnog op de xz3p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:41:
[...]

Het zijn toch niet die Xperia ear duo oortjes hoop ik? Dan wacht ik misschien liever alsnog op de xz3p.
Over exact een week zullen we het weten ;) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Gijs van Empel schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:43:
[...]

Dus op 1 oktober gaan we van Sony horen welk pre-order kadootje men krijgt bij de telefoon die op 5 oktober uitkomt. Dat is toch wel een extreem korte pre-order actieperiode voor mensen die nog overgehaald moeten worden met een kadootje...

De XZ3 gaat echt te groot worden voor mijn compacte wensen en door uitblijven van een compact model ga ik toch maar eens kijken wat de Pixel 3 voor moois gaat brengen. Geen echte compact natuurlijk, maar beduidend kleiner dan een XZ3 (als het goed is). De Galaxy S9 zou qua formaat nog een optie zijn, maar ik ben niet echt een fan van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
EdwinB schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:56:
[...]

Dus op 1 oktober gaan we van Sony horen welk pre-order kadootje men krijgt bij de telefoon die op 5 oktober uitkomt. Dat is toch wel een extreem korte pre-order actieperiode voor mensen die nog overgehaald moeten worden met een kadootje...

De XZ3 gaat echt te groot worden voor mijn compacte wensen en door uitblijven van een compact model ga ik toch maar eens kijken wat de Pixel 3 voor moois gaat brengen. Geen echte compact natuurlijk, maar beduidend kleiner dan een XZ3 (als het goed is). De Galaxy S9 zou qua formaat nog een optie zijn, maar ik ben niet echt een fan van Samsung.
Wat betreft de pre-order: "Er zal een heel korte pre-order zijn en dan een heel lang lanceringsaanbod"

De Xperia XZ2 Compact is geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EdwinB schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:56:
[...]

De xz2c heeft gewoon vrijwel dezelfde specs en er zal in februari/april ook vast wel weer een xz4c zijn met de sd845 opvolger
overigens.

De xz compact bestaat ook niet, er was toen de X compact geloof ik met mindere specs. Maar xz1c en xz2c wel. De xz3 komt misschien niet, maar een 5-5.2" met dezelfde scherm to body ratio als de xz3 verwacht ik toch echt wel.

Ik vind het vooral jammer dat de xz2 premium geen 6.4-6.8" oled is geworden. De xz3 maakt de xz2p gewoon totaal nutteloos...

Terwijl mijn xzp toch echt een stuk fijner was dan de xz/xzs/xz1 ivm schermgrootte. Na +- 2 uurtjes was ik ook gewend aan 5.5" ipv 5.2. En het grootste probleem daar was toen de breedte. De xz3 is minder breed dan mijn XZP was.

Verder vind ik de keuze voor 4gb ipv 6 heel erg vreemd. Zeker als je ziet dat bepaalde regios wel 6gb krijgen.

Maar ach, ik gebruik al 2 jaar standaard 2.9-3.1gb werkgeheugen. Kort even de xiaomi mi8 getest. Ook daar met 6gb geheugen niet meer dan 3.3gb in gebruik gehad.

Eén eventuele xz3c zou met 5.5" kleiner kunnen zijn dan de xz2c met 5"

(wel grappig dat de Z tm Z5 allemaal 5-5.2 waren. En dat dat groot was. Nu heet dat compact😂)
Gijs van Empel schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:43:
[...]

1 oktober pas preorderen?

Hoe lang blijft de preorder/actie lopen? Toch langer dan 4 dagen mag ik hopen :').

Wel toevallig dat mijn XZ Premium er 2 weken voor de release van de xz3 er mee ophoud. En dan ook nog eens 1 week voor ik kan verlengen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2018 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpPart
Baddie09 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:29:
Yeah, ik mag tijdens de Oktober Testfest een Sony Xperia XZ3 gaan testen. Omdat ik de standaard reviews altijd een beetje hetzelfde vind wil ik voor de verandering ook 'lezersvragen' gaan beantwoorden.
Mocht je graag zaken getest zien, of heb je vragen over het toestel die ik zou kunnen beantwoorden, zou je die mij dan kunnen sturen via een DM of als reply op deze post.

Alvast erg bedankt en tot de review-release! :)

Heren, wellicht hebben jullie al een vraag voor mij
@EdwinB
@EpPart
Dat zou inderdaad wel fijn zijn! Mijn grootste vragen zijn eigenlijk over de camera, batterij en hoe "snappy" de telefoon is.

Ik heb gehoord dat de batterij sowieso al beter is dan de Galaxy S9 maar dat zegt mij niet zoveel, dat hij alles heel erg smooth zou moeten runnen, en dat de camera (behalve software) hetzelfde is als de XZ2 maar nog steeds één van de beste op de markt. Het zou fijn zijn om te weten of dit echt zo is en hoe het precies zit.

Verwijderd

Gijs van Empel schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:59:
[...]

Wat betreft de pre-order: "Er zal een heel korte pre-order zijn en dan een heel lang lanceringsaanbod"

De Xperia XZ2 Compact is geen optie?
Weet je toevallig of het mogelijk is langs te gaan voor een reparatie op dezelfde dag in het reparatiecentrum?

Sony is daar erg vaag over

Scherm, oplaad connector en moederbord vervangen. Als ik langskom. Moet dat toch dezelfde dag kunnen? Daar reis ik rustig 500km voor.

• Gijs van Sony
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:44:
[...]

Weet je toevallig of het mogelijk is langs te gaan voor een reparatie op dezelfde dag in het reparatiecentrum?

Sony is daar erg vaag over

Scherm, oplaad connector en moederbord vervangen. Als ik langskom. Moet dat toch dezelfde dag kunnen? Daar reis ik rustig 500km voor.
Ik denk niet dat dat mogelijk is omdat ons repaircentrum simpelweg alleen B-2-B werkt en niet B-2-C. In een ver verleden hadden we ons eigen servicecentrum bij het voormalig hoofdkantoor in Badhoevedorp waar je wel als consument langs kon komen, maar dat is al een tijd dicht. Je kan wel je telefoon op laten halen en dan wordt hij als het goed is binnen week gerepareerd. Neem daarvoor contact op met onze Customer Care via https://support.sonymobile.com/nl/contactUs/ en vraag om een pick-up voor reparatie.

• EpPart
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:41:
[...]

Ik moet zeggen dat ik dat zelf eigenlijk he-le-maal niet erg vind. Ik wil deze al een tijdje kopen zodat ik op op straat en op de fiets naar dingen op mijn telefoon kan luisteren zonder te sterven.

Verwijderd

Sorry. Maar na het woord fiets neem ik niets meer serieus :')

• EpPart
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:55:
[...]

Sorry. Maar na het woord fiets neem ik niets meer serieus :')
Bedoel je dat ik fiets of dat ik muziek wil luisteren tijdens het fietsen en dat dat gevaarlijk is? Ik fiets namelijk met één oortje in op laag volume één lange weg waar auto's of tegenliggers voor het grootste deel niet eens komen.

Die Ear Duo zijn juist open waardoor je geen enkel geluid van buitenaf mist.

[ Voor 26% gewijzigd door EpPart op 26-09-2018 15:30 ]

Verwijderd

EpPart schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:24:
[...]

Bedoel je dat ik fiets of dat ik muziek wil luisteren tijdens het fietsen en dat dat gevaarlijk is? Ik fiets namelijk met één oortje in op laag volume één lange weg waar auto's of tegenliggers voor het grootste deel niet eens komen.

Die Ear Duo zijn juist open waardoor je geen enkel geluid van buitenaf mist.
Ik bedoel dat je fietst.

Verbieden die zooi. Net als bromfietsen en elektrische fietsen.

Veiliger.

• EdwinB
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:55:
[...]

Ik bedoel dat je fietst.

Verbieden die zooi. Net als bromfietsen en elektrische fietsen.

Veiliger.
Auto's verbieden zou nog veel veiliger zijn, maar ik geloof dat dat niet echt de discussie hier is..

Verwijderd

EdwinB schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:28:
[...]

Auto's verbieden zou nog veel veiliger zijn, maar ik geloof dat dat niet echt de discussie hier is..
Zonder auto's stort de economie in elkaar. Zonder fietsen hebben we minder kadavers op de weg.

• Gijs van Sony
EpPart schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:05:
[...]

Ik moet zeggen dat ik dat zelf eigenlijk he-le-maal niet erg vind. Ik wil deze al een tijdje kopen zodat ik op op straat en op de fiets naar dingen op mijn telefoon kan luisteren zonder te sterven.
Dit lijkt me wel een aardige hint van Sony: https://www.instagram.com...fH/?taken-by=sonyxperianl

• EpPart
Dat zou echt geweldig zijn. Beter zelfs :*) Ik heb zelf de nog steeds erg fijne MDR-XB950BT van mijn Xperia XZ maar ik moet zeggen dat ik al een tijdje erg jaloers ben op mijn moeder met haar WH-1000xM2. Ik steel hem ook wel elke keer als ik weer bij mijn ouders langs ga ;) Dit is dan zelfs een verbeterde versie van de koning der koptelefoons en ook nog mét USB-C!

Ik vind het deels wel een beetje "jammer" dat het een koptelefoon is, want als dat het zou worden had ik hem aan mijn vriendin beloofd.

Verwijderd

Preorder vanaf vrijdag toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
Dat wordt maandag allemaal bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gijs van Empel schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:34:
[...]

Dat wordt maandag allemaal bekend :)
En tig landen hebben hem al. Is er nergens grijze import?

Het liefst met de 6gb variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:20

SkyStreaker

Move on up!

Ik ben van plan deze te gaan nemen bij mijn verlenging, kunnen we ook een promotie verwachten a la https://campaigns.sonymob...public/#active-promotions?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyStreaker schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:19:
Ik ben van plan deze te gaan nemen bij mijn verlenging, kunnen we ook een promotie verwachten a la https://campaigns.sonymob...public/#active-promotions?
Check de NL Twitter van Sony. De wh-1000xm3 staat al 347x gehashtagd erbij.

Perfect want ik wilde die eigenlijk gewoon gaan kopen afgelopen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2018 @ 23:51:
[...]

Check de NL Twitter van Sony. De wh-1000xm3 staat al 347x gehashtagd erbij.

Perfect want ik wilde die eigenlijk gewoon gaan kopen afgelopen week.
Ik heb moeite te geloven dat wij die erbij "krijgen".

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyStreaker schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 06:38:
[...]

Ik heb moeite te geloven dat wij die erbij "krijgen".
Tja VS. kreeg duo ears voor 300€ en de voorlopers ervan hebben mijn mn z en xz gezeten.

Maar hij staat officieel online erbij nu gratis BT headset twv 379€ kijk maar eventjes bij kpn bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:13:
[...]

Tja VS. kreeg duo ears voor 300€ en de voorlopers ervan hebben mijn mn z en xz gezeten.

Maar hij staat officieel online erbij nu gratis BT headset twv 379€ kijk maar eventjes bij kpn bv.
Ik zie het inderdaad staan bij KPN! Dan hoop ik dat dit niet een exclusieve deal is met KPN.

https://campaigns.sonymobile.com/xperia-xz3-nederland/ _/-\o_

Op dit moment zie ik echter nog geen info waar ik dit kan verzilveren. Dat zal dan nog wel komen, lijkt mij.

https://www.sonymobile.com/extreme-entertainment - nog niet vernieuwd.

[ Voor 24% gewijzigd door SkyStreaker op 01-10-2018 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
SkyStreaker schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:17:
[...]

Ik zie het inderdaad staan bij KPN! Dan hoop ik dat dit niet een exclusieve deal is met KPN.

https://campaigns.sonymobile.com/xperia-xz3-nederland/ _/-\o_

Op dit moment zie ik echter nog geen info waar ik dit kan verzilveren. Dat zal dan nog wel komen, lijkt mij.

https://www.sonymobile.com/extreme-entertainment - nog niet vernieuwd.
Alle informatie en ook het verzilveren gaat via: https://campaigns.sonymobile.com/xperia-xz3-nederland/

Bestellen van de Xperia XZ3 en aanspraak maken op de Sony WH-1000XM3 headphone kan van 1 okt. t/m 4 nov.

Het verzilveren zal vanaf 8 oktober mogelijk zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Gijs van Empel schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:15:
[...]

Alle informatie en ook het verzilveren gaat via: https://campaigns.sonymobile.com/xperia-xz3-nederland/

Bestellen van de Xperia XZ3 en aanspraak maken op de Sony WH-1000XM3 headphone kan van 1 okt. t/m 4 nov.

Zow, ben ik blij dat ik kan verlengen op 3 Oktober :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DP Kunst
Morgen maar eens even naar de stad om 2 van die dingen te pre-orderen. Mijn abo loopt over 7 dagen af en de phone van m'n vriendin is aan vervanging toe. Komt allemaal weer perfect uit :).

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gijs van Empel schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:15:
[...]

Hij wordt niet ergens een dag eerder uitgeleverd? Ik ben heel het weekend weg namelijk 😑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
Verwijderd schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:17:
[...]

Hij wordt niet ergens een dag eerder uitgeleverd? Ik ben heel het weekend weg namelijk 😑
Dat is niet de bedoeling, want de Europese launch-datum ligt op 5 oktober. De ervaring leert echter dat er altijd ergens iets niet goed gaat en toestellen toch iets eerder uitgeleverd worden, maar ik weet niet waar dat dit jaar gaat gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gijs van Empel schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:18:
[...]

Dat is niet de bedoeling, want de Europese launch-datum ligt op 5 oktober. De ervaring leert echter dat er altijd ergens iets niet goed gaat en toestellen toch iets eerder uitgeleverd worden, maar ik weet niet waar dat dit jaar gaat gebeuren ;)
Bedoel je niet, helaas is dat de bedoeling maar om een of andere reden is de launch datum te laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Gijs van Empel schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:18:
[...]

Dat mag van mij in Enschede gebeuren :p. Vandaag 2 besteld met een T-Mobile abonnement. Vind het altijd wel chill dat ze daar met hun toestelprijs ver onder de adviesprijs zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjx
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 23-09-2024

cjx

Prijs bij lancering is 799 euro. Bij KNP kost een los toestel 648. Mooi aanbod: zo lijkt het tenminste op hun site. Echter: je moet daarbij wel/ook een abonnement afsluiten. Lastig: want ik heb al een sim only abonnement bij de KNP en wil dat best verlengen. Maar zo werkt het niet. Ze zeggen dat de KPN winkels wel losse toestellen verkoopt. Maar daar ligt Xperia ZX3 natuurlijk niet. Is dit ongewenste koppelverkoop? Of gewoon fact of life dat providers hun lage prijzen onder voorwaarden communiceren? Vast geen sluiproute bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
1 van de 2 abonnementen bij mij was een sim only en moest nog minstens een jaar. Bij T-mobile kon ik die gewoon opbreken en vervangen voor een nieuw abonnement met telefoon erbij. Ben ik wel even voor naar de winkel geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjx schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:09:
Prijs bij lancering is 799 euro. Bij KNP kost een los toestel 648. Mooi aanbod: zo lijkt het tenminste op hun site. Echter: je moet daarbij wel/ook een abonnement afsluiten. Lastig: want ik heb al een sim only abonnement bij de KNP en wil dat best verlengen. Maar zo werkt het niet. Ze zeggen dat de KPN winkels wel losse toestellen verkoopt. Maar daar ligt Xperia ZX3 natuurlijk niet. Is dit ongewenste koppelverkoop? Of gewoon fact of life dat providers hun lage prijzen onder voorwaarden communiceren? Vast geen sluiproute bekend?
Ik neem aan dat ze ook bij kpn gewoon vrijdag in de winkels liggen. Maar geen idee wat de daadwerkelijke prijs dan is. Kijk de prijs van andere toestellen na verkoop vs met abbonement zou ik zeggen.

Mediamarkt en coolblue hadden overigens ook nog geen showmodel, en kpn zelf ook niet. Afgelopen week moest ik toevallig toch in verschillende grote steden zijn, nergens te zien tot en met afgelopen zaterdag aan toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Zonet de groene besteld. Kom maar op met dat ding! Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Bij een maandelijks opzegbaar abonnement van Tele2 kom je omgerekend ook uit op 650 euro. Kost wel iets meer moeite.

https://www.mobiel.nl/sma...ement/tele2/tele2-1-maand

Zwarte variant, 10 GB 0 minuten bellen, kortingscode POST, Tele2 op dag 1 opzeggen met opzegtermijn 1 maand (niet annuleren, echt opzeggen, anders moet je toestel ook terugsturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
Verwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 01:06:
[...]

Ik neem aan dat ze ook bij kpn gewoon vrijdag in de winkels liggen. Maar geen idee wat de daadwerkelijke prijs dan is. Kijk de prijs van andere toestellen na verkoop vs met abbonement zou ik zeggen.

Mediamarkt en coolblue hadden overigens ook nog geen showmodel, en kpn zelf ook niet. Afgelopen week moest ik toevallig toch in verschillende grote steden zijn, nergens te zien tot en met afgelopen zaterdag aan toe.
Bij de meeste verkopende partijen komen ze rond 5 oktober of aankomende maandag in de winkels. Zowel als demo als daadwerkelijk aan te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Gijs van Empel schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:17:
[...]

Bij de meeste verkopende partijen komen ze rond 5 oktober of aankomende maandag in de winkels. Zowel als demo als daadwerkelijk aan te kopen ;)
Neee niet maandag pas, dan zijn we precies op vakantie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
DP Kunst schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:00:
[...]

Neee niet maandag pas, dan zijn we precies op vakantie :X
Als je zeker wilt zijn dat het toestel in de winkels ligt om uit te proberen raad ik aan naar de T-Mobile Sony Partnerstore in Amsterdam te gaan, die krijgt spullen altijd als eerst!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DP Kunst
Ik heb al een preorder geplaatst voor 2 stuks, worden in de winkel in Enschede afgeleverd. Amsterdam is wel heel erg ver voor ons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sHELL
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Gijs van Sony schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:15:
[...]

Hoe zit dat met garantie op de WH-1000XM3?

Ik heb al eens een enorm "welles nietes" verhaal gehad met KPN, die wouden geen garantie leveren op de headset die bij de Xperia Z3 geleverd werd omdat deze niet op de bon staat. Dan bel je met Sony waar je te horen krijgt "garantie prima, maar moet het wel op de bon staan en KPN is verantwoordelijk om dat op de bon te zetten". Geen bon, geen garantie…
Waarna KPN weer riep "nee, actie van SONY en staat niet op onze bon, maar zij zijn verantwoordelijk voor de garantie". Dat ging nog een paar keer zo heen en weer.

Uiteindelijk naar lang gezeur een beteuterde 50 euro gekregen. Zat niet niet echt op de 50 euro te wachten, maar gewoon om een reparatie van mijn headset. (dat is trouwens de maximale vergoeding die KPN wou geven op "accessoires" omdat ze geen dure headsets in hun assortiment hebben en volgens KPN zeer uitzonderderlijk omdat ze maar een half jaar garantie hebben op accessoires 8)7 )

Daarna maar opgegeven en de 50 euro maar genomen, verzoek voor reparatie laten vallen omdat je naar talloze keren bellen en uitleggen van bijna elke afdeling binnen KPN en SONY er zat van begon te worden.

[ Voor 16% gewijzigd door sHELL op 03-10-2018 18:43 ]

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:53
Ik heb de XZ3 in white silver vooruitbesteld bij Mediamarkt. Jammer genoeg kreeg ik bericht dat ze pas medio volgende week kunnen leveren. Weet niet hoe het zit met de andere kleuren. Meer mensen die hem besteld hebben, en niet morgen of zaterdag krijgen?

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

mobiel.nl verzendbevestiging ontvangen, morgen dus hopelijk in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpPart
evdakker schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:43:
Ik heb de XZ3 in white silver vooruitbesteld bij Mediamarkt. Jammer genoeg kreeg ik bericht dat ze pas medio volgende week kunnen leveren. Weet niet hoe het zit met de andere kleuren. Meer mensen die hem besteld hebben, en niet morgen of zaterdag krijgen?
Heb de groene maandag bij de Media Markt besteld. Ze zeiden alleen dat hij vrijdag waarschijnlijk niet meer binnen zou komen en het dus maandag zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Het is maar akelig stil hier! Is er maar een handjevol tweakers die de XZ3 heeft vooruitbesteld? ;P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leergierig
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 15:30
ik ga straks de rode ophalen bij Coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:29
evdakker schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 08:55:
Het is maar akelig stil hier! Is er maar een handjevol tweakers die de XZ3 heeft vooruitbesteld? ;P
En ik denk dat de meesten m bestellen voor de koptelefoon en dan de telefoon weer direct door verkopen. Jammer dat er geen compact versie van is :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

VFRRijder schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:41:
[...]

En ik denk dat de meesten m bestellen voor de koptelefoon en dan de telefoon weer direct door verkopen. Jammer dat er geen compact versie van is :(
In mijn geval de DAC en het scherm. Bovendien wou ik ook eens een ander merk proberen. De koptelefoon wist ik niet eens tot wat dagen terug :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-09 20:59
Ik ga er zo ook 1 bestellen denk ik, heb nu een iPhone 7, maar ga niet meer zoveel geld uitgeven aan een nieuwe iPhone. Ik heb momenteel ook de CH700N hoofdtelefoon, hoewel die ook best goed is - zat ik toch ook naar XM2 te kijken, maar die vond ik wel wat prijzig. Met deze actie is het natuurlijk een leuke deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
Gijs van Sony schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:01:
[...]

Als je zeker wilt zijn dat het toestel in de winkels ligt om uit te proberen raad ik aan naar de T-Mobile Sony Partnerstore in Amsterdam te gaan, die krijgt spullen altijd als eerst!
Mag ik even zeggen dat dit echt de meeste waardeloze locatie is? bereikbaarheid 0, drukte 110.
De winkel zelf is als sony partner store ook niet zo te herkennen, het is dat ik het opgezocht had, anders was ik er zo voorbij gelopen.

Verder een mooie winkel, aardig personeel en verder niet te klagen, maar wat een K plek.

Wel de kans gehad om even de kleuren te bewonderen en een preorder kunnen plaatsen bij coolblue, want dat kon niet meteen instore. zowel bij de carrier niet, als bij sony niet.

Nu zo naar huis en eens rustig mee gaan spelen *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QZxL9SY.jpg T&T is go

[ Voor 5% gewijzigd door Noenie op 05-10-2018 16:29 ]

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DP Kunst
Heuj, geen bericht gehad van T-Mobile, maar was toevallig in de stad. Even gaan buurten, ja hoor, ze waren binnen! Vanavond eens mee spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

SCHIJT POSTNL. Zou mijn levering vanavond krijgen: "uitgesteld", morgen. WTF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 18:15
Hier twijfelt me vrouw,ze wil een goede camera en die van z3 is niet zo goed jammer genoeg.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berend95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 19:52
Iemand hier van plan z´n XM3 hoofdtelefoon door te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Amaze86 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:13:
Hier twijfelt me vrouw,ze wil een goede camera en die van z3 is niet zo goed jammer genoeg.
Z3 geen goede camera? Okay... vreemd...

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
sHELL schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 15:08:
[...]

Z3 geen goede camera? Okay... vreemd...
Als je vergelijkt met s9,iphone xs,huawei p20 pro dan is die minder

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DP Kunst
Nu een dagje mee gespeeld. Ten eerste, het ding is spekglad! Ik was m vanmorgen even kwijt, was die van m'n bureau gegleden. |:( Lag op een laptop hoes die net iets schuin lag... Lang leve vloerbedekking... Ding is zelfs gladder dan de Xperia Z3+ die ik gehad heb.

Verder is het ding echt heel veel sneller dan m'n XZ, met alles. Super mooi scherm erop ook! Sidesense is nog wel even wennen. Doordat het echt de rand is heb je sidesense best snel geactiveerd als je hem normaal vast hebt. Verder kun je eigenlijk alleen maar terug / het sidesense menu openen. Wat meer instelbare functies zou leuk zijn (vorige / volgende in muziek).

Plaatsing van de vingerafdruk scanner is echt idioot. Ik zit constant op de camera (heb wel redelijk lange vingers). Plaatsing in de aan/uit knop vond ik toch wel een heel stuk beter.

Vanmorgen deed de camera app een keer raar. Kreeg ineens dit beeld: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AOeNNCFSLfJYyLLilUCKUJEA/full.jpg
Keer de app sluiten en weer openen fixte het gelukkig wel.

Nu weer verder spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Die vingerafdruk scanner heb ik helemaal geen moeite mee eigenlijk. Ik gebruik hiervoor de powerknop om mij te oriënteren. En ook ik heb grote klauwen 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Huil, jullie hebben 'm al. Ik was zo slim bij de mediamarkt vooruit te bestellen... Nog een dag of drie wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
Noenie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:05:
[...]

Mag ik even zeggen dat dit echt de meeste waardeloze locatie is? bereikbaarheid 0, drukte 110.
De winkel zelf is als sony partner store ook niet zo te herkennen, het is dat ik het opgezocht had, anders was ik er zo voorbij gelopen.

Verder een mooie winkel, aardig personeel en verder niet te klagen, maar wat een K plek.

Wel de kans gehad om even de kleuren te bewonderen en een preorder kunnen plaatsen bij coolblue, want dat kon niet meteen instore. zowel bij de carrier niet, als bij sony niet.

Nu zo naar huis en eens rustig mee gaan spelen *O*

[Afbeelding] T&T is go
Hi Noenie, dat mag natuurlijk ;). Ik denk dat de locatie met name vanwege de 'drukte 110' is uitgekozen. Heb je in de T-Mobile Sony Partnerstore geen (pre)-order kunnen plaatsen? Dat zou gek zijn namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Meh, ik had gehoopt dat ik vandaag kon verzilveren, maar de pagina lijkt nog niet bijgewerkt?

Ik zie geen speciale pagina waarin je stappen doorloopt of een mail-adres.

[ Voor 29% gewijzigd door SkyStreaker op 08-10-2018 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
SkyStreaker schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:02:
Meh, ik had gehoopt dat ik vandaag kon verzilveren, maar de pagina lijkt nog niet bijgewerkt?

Ik zie geen speciale pagina waarin je stappen doorloopt of een mail-adres.
Ze hebben het verschoven denk ik zo, er staat nu op de webpagina dat je de hoofdtelefoon vanaf 10 oktober kan verzilveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
Romius schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:42:
[...]

Ze hebben het verschoven denk ik zo, er staat nu op de webpagina dat je de hoofdtelefoon vanaf 10 oktober kan verzilveren.
Ja vanaf morgen moet lukken. Vanaf morgen kan je via https://campaigns.sonymob...3-nederland/public/#claim je headphone claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Eerst maar 's mijn XZ3 binnen krijgen... 't Is dat ik een mooie deal kon scoren bij de MediaMarkt... Anders had ik echt ergens anders vooruitbesteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
  • Laatst online: 22-10-2021
Gijs van Sony schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:08:
[...]

Ja vanaf morgen moet lukken. Vanaf morgen kan je via https://campaigns.sonymob...3-nederland/public/#claim je headphone claimen.
Waar dan? Ik zie geen link o.i.d. op de pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Nog steeds geen voorraad bij MediaMarkt (zowel zilver als rood). Anderen die de XZ3 vooruitbesteld hebben bij de MediaMarkt en ook nog niet gehoord hebben wanneer de telefoon geleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

art1fex schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:44:
[...]

Als je helemaal onderaan de pagina kijkt dan kan je zien dat hij nog niet is bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
art1fex schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:44:
[...]

De link wordt in de loop van de dag toegevoegd. Vanochtend wordt dit (en het inschrijfformulier) geupload naar de productieserver dus dit zal spoedig beschikbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
Je kon los: https://campaigns.sonymob...3-nederland/public/#claim

Als je kinderziektes in het registratieproces tegenkomt, laat het mij vooral weten!

Edit: Dit was de goden verzoeken, want er gaat iets mis aan de serverkant. Het registratieformulier is even offline zodat we dit kunnen fixen.

[ Voor 20% gewijzigd door Gijs van Sony op 10-10-2018 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
Gijs van Sony schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:29:
[...]

Als je kinderziektes in het registratieproces tegenkomt, laat het mij vooral weten!

Edit: Dit was de goden verzoeken, want er gaat iets mis aan de serverkant. Het registratieformulier is even offline zodat we dit kunnen fixen.
Ik wou al zeggen, ik krijg een page not found :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
Romius schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:04:
[...]

Ik wou al zeggen, ik krijg een page not found :(
Ja... :'( We werken hard aan een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Amaze86 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:13:
Duh dat is een toestel van 3 jaar oud :P
Maar wel fijn dat je dat in dit topic komt melden, hebben we veel aan.

[ Voor 12% gewijzigd door MadMarky op 10-10-2018 14:11 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daikoko
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 16:05
Gijs van Sony schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:05:
[...]

Ja... :'( We werken hard aan een fix.
Hallo Gijs, ik zie dat de formulier inmiddels online en werkend is. Alleen ik heb een vraag over de sticker. Ik heb mijn telefoon vorige week gekocht en ik heb gevolgd wat er in de voorwaarden staat om de sticker eruit te knippen. Daarna heb ik de zwaar beschadigde doos al weggegooid |:( . Nu zie ik dat jullie een voorbeeld foto online hebben gezet. Dat kan ik dus helemaal niet meer namaken. Is alleen de sticker genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
MadMarky schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:10:
[...]

Duh dat is een toestel van 3 jaar oud :P
Maar wel fijn dat je dat in dit topic komt melden, hebben we veel aan.
had het over xz3 ipv z3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
lhyeung schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:18:
[...]

Hallo Gijs, ik zie dat de formulier inmiddels online en werkend is. Alleen ik heb een vraag over de sticker. Ik heb mijn telefoon vorige week gekocht en ik heb gevolgd wat er in de voorwaarden staat om de sticker eruit te knippen. Daarna heb ik de zwaar beschadigde doos al weggegooid |:( . Nu zie ik dat jullie een voorbeeld foto online hebben gezet. Dat kan ik dus helemaal niet meer namaken. Is alleen de sticker genoeg?
Hi, @lhyeung,

Als het goed is zou hij nu even niet meer online en werkend moeten zijn door een issue aan onze server kant. Wat betreft het uitknippen van de sticker is het wel altijd handig voor ons om de doos erbij te kunnen zien, zodat we duidelijk kunnen zien dat de doos niet meer intact is (en het toestel dus niet geretourneerd kan worden, garantie vervalt niet btw). Wat ik in dit geval zou aanraden is om een foto te maken van je Xperia XZ3 met de uitgeknipte sticker ernaast. Als je dan nog eens op het scherm van je Xperia XZ3 gebeld hebt naar *#06# (zodat je IMEI in beeld komt) en je maakt daar een foto van, moet het goedkomen. Je kan ook nog even je e-mailadres met mij delen in een privebericht, dan zorg ik dat deze persoonlijke instructie gekoppeld wordt aan je inzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
Hmm, dan moet ik ook nog even opnieuw een foto maken, bij mij staat de doos er wel deels op, maar niet te zien dat deze is uitgeknipt.

Edit: hoop niet dat ik ook tegen deze problemen aan loop, aangezien ik er ook niet doorheen kwam:

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/56727223

Dus ik zou nog even wachten tot morgen met claimen, totdat alle issues uit de pagina zijn gehaald.

[ Voor 49% gewijzigd door Romius op 10-10-2018 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Gijs van Sony schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:29:
[...]

Oké, bedankt dat je ons op de hoogte houdt.

Hopelijk heb ik de koptelefoon over drie weken, dan stap ik namelijk in het vliegtuig. Noise cancelling zou mooi zijn daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
Romius schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:44:
Hmm, dan moet ik ook nog even opnieuw een foto maken, bij mij staat de doos er wel deels op, maar niet te zien dat deze is uitgeknipt.

Edit: hoop niet dat ik ook tegen deze problemen aan loop, aangezien ik er ook niet doorheen kwam:

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/56727223

Dus ik zou nog even wachten tot morgen met claimen, totdat alle issues uit de pagina zijn gehaald.
Heb op die post ook even gereageerd. Wat ik zou aanraden is om morgen als alles hopelijk stabiel werkt, je opnieuw te registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViTeX
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-08 10:40
Gijs van Sony schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:35:
[...]

Hi, @lhyeung,

Als het goed is zou hij nu even niet meer online en werkend moeten zijn door een issue aan onze server kant. Wat betreft het uitknippen van de sticker is het wel altijd handig voor ons om de doos erbij te kunnen zien, zodat we duidelijk kunnen zien dat de doos niet meer intact is (en het toestel dus niet geretourneerd kan worden, garantie vervalt niet btw). Wat ik in dit geval zou aanraden is om een foto te maken van je Xperia XZ3 met de uitgeknipte sticker ernaast. Als je dan nog eens op het scherm van je Xperia XZ3 gebeld hebt naar *#06# (zodat je IMEI in beeld komt) en je maakt daar een foto van, moet het goedkomen. Je kan ook nog even je e-mailadres met mij delen in een privebericht, dan zorg ik dat deze persoonlijke instructie gekoppeld wordt aan je inzending.
Dag Gijs,

Ook ik ervaar soortgelijke issue als deze Tweaker. Mag ik mijn e-mailadres ook met je delen in een privébericht en in de claim een foto uploaden met de IMEI in beeld en daarnaast de sticker?
Ik hoop dat de issue op jullie server morgen is opgelost, zodat ik de claim kan indienen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
XZ3 voorlopig niet leverbaar bij MediaMarkt... Al acht dagen aan het wachten, terwijl jullie allemaal jullie speeltje al hebben... :'(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/I7zzk1YwxYaHpIkLEDOQEO91/thumb.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Of-Aaargh op 11-10-2018 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
evdakker schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:26:
XZ3 voorlopig niet leverbaar bij MediaMarkt... Al acht dagen aan het wachten, terwijl jullie allemaal jullie speeltje al hebben... :'(
[Afbeelding]
Ik ga even voor je checken hoe dit zit, zou niet de bedoeling moeten zijn. Om welke kleur Xperia XZ3 gaat het, en bij welke MediaMarkt heb je deze besteld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gijs van Sony
ViTeX schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 22:23:
[...]

Dag Gijs,

Ook ik ervaar soortgelijke issue als deze Tweaker. Mag ik mijn e-mailadres ook met je delen in een privébericht en in de claim een foto uploaden met de IMEI in beeld en daarnaast de sticker?
Ik hoop dat de issue op jullie server morgen is opgelost, zodat ik de claim kan indienen _/-\o_
@ViTeX, de problemen zijn opgelost (als het goed is) dus je kan je op die manier registreren via https://campaigns.sonymob...3-nederland/public/#claim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Gijs van Sony schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:31:
[...]

Ik ga even voor je checken hoe dit zit, zou niet de bedoeling moeten zijn. Om welke kleur Xperia XZ3 gaat het, en bij welke MediaMarkt heb je deze besteld?
Ik kon niet kiezen, dus heb zowel een witte als een rode besteld :P. Bij de webshop van MediaMarkt. Als je overigens in de webshop kijkt, staat daar bij alle kleuren 'leverbaar in 3-5 dagen'... En ook niet op voorraad in de winkel in Tilburg, zie ik.

[edit:] Nu staat in de orderstatus de indicatie weer op '1-2 werkdagen' ipv 'onbekend'...

[ Voor 6% gewijzigd door Of-Aaargh op 11-10-2018 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViTeX
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-08 10:40
Gijs van Sony schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:44:
[...]

@ViTeX, de problemen zijn opgelost (als het goed is) dus je kan je op die manier registreren via https://campaigns.sonymob...3-nederland/public/#claim
Het is gelukt! Bedankt Gijs! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:28

Trackerfire

BTC HODLER

Hi @Gijs van Sony vandaag mobiel binnengekregen en meteen even netjes de aanvraag ingediend via de promotie pagina. Hoofdtelefoon overal zeer slecht tot niet leverbaar, weet jij toevallig of jullie er voldoende hebben liggen om uit te kunnen leveren aan ons _/-\o_ :*)

[ Voor 14% gewijzigd door Trackerfire op 12-10-2018 01:55 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
Trackerfire schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 00:49:
Hi @Gijs van Sony vandaag mobiel binnengekregen en meteen even netjes de aanvraag ingediend via de promotie pagina. Hoofdtelefoon overal zeer slecht tot niet leverbaar, weet jij toevallig of jullie er voldoende hebben liggen om uit te kunnen leveren aan ons _/-\o_ :*)
Ja, die heeft Sony allemaal achtergehouden voor ons natuurlijk O-) :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gijs van Sony
Trackerfire schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 00:49:
Ja we hebben een aardige voorraad klaarliggen voor deze actie. Zoals @Romius zegt, het kan goed zijn dat er overal te korten zijn omdat wij een grote batch hebben gekocht. Dit is wel altijd een inschatting dus wanneer de actie veel beter presteert dan ingeschat zullen we aan de bak moeten ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Yes, eindelijk, vandaag wordt mijn rode XZ3 van MediaMarkt bezorgd! Ben benieuwd!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste