Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gijs van Sony schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:31:
[...]

Gefeliciteerd met je aankoop en veel plezier ermee, heb je vragen, tag mij dan vooral! Of stuur een priveberichtje. Stukje extra Tweakers service ;)
Toevallig al wat gehoord over de koptelefoons?

Mijn xz3 is heel even terug zijn doosje in tm aanstaande maandag. Ik kom er net achter dat hij niet goed verzekerd was :+.

Het zou niet de eerste xperia zijn die ik binnen een maand terug moet sturen...

Hoe zit het eigenlijk met reparaties? Met mijn XZP, waar ik na 3 dagen al een barst in had, moest ik bijna een maand wachten tot er een scherm voor was gevonden.

De XZP was verder ontzettend stevig ondanks dat het gewoon een blok glas is. De barst kwam van een val waarbij ik mijn pols brak van de klap. Horloge op het scherm. Sindsdien is mijn xzp vrijwel dagelijks zonder hoesje ergens vanaf gegleden... Niks te zien. Hopelijk kan de xz3 dit evenaren O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:00

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:03:
[...]

Mijn xz3 is heel even terug zijn doosje in tm aanstaande maandag. Ik kom er net achter dat hij niet goed verzekerd was :+.

Het zou niet de eerste xperia zijn die ik binnen een maand terug moet sturen...

Hoe zit het eigenlijk met reparaties? Met mijn XZP, waar ik na 3 dagen al een barst in had, moest ik bijna een maand wachten tot er een scherm voor was gevonden.

De XZP was verder ontzettend stevig ondanks dat het gewoon een blok glas is. De barst kwam van een val waarbij ik mijn pols brak van de klap. Horloge op het scherm. Sindsdien is mijn xzp vrijwel dagelijks zonder hoesje ergens vanaf gegleden... Niks te zien. Hopelijk kan de xz3 dit evenaren O+
Ik merk toch al dat ik wat krasjes heb na 2 weken gebruik. Dat ging vrij snel. Ze zitten niet in de weg, en het is een gebruiksvoorwerp, maar het blijft jammer ;)

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjebakka schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:05:
[...]

Ik merk toch al dat ik wat krasjes heb na 2 weken gebruik. Dat ging vrij snel. Ze zitten niet in de weg, en het is een gebruiksvoorwerp, maar het blijft jammer ;)
Krasjes kreeg ik inderdaad vrij snel destijds alsnog moet ik ze echt zoeken op het scherm van mijn xzp hoor. Zelfs nu nog.

Maar geen barsten oid is bijna een wonder. Mijn xz was in een jaar tijd 4x gesneuveld.... Mijn z5, z3, z2 en z ook allemaal binnen 6 maanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21:42
RobinHood schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 02:12:
[...]

Mijn Lumia 950 leeft nog, redelijk, maar ook ik ga een XZ3 bestellen, vooral omdat ie eigenlijk wel alles heeft wat ik wil van een telefoon, en die actie met die koptelefoon is erg nice.

Nu nog even wachten tot mijn loon er is :P

Ik zal te laat zijn voor een nuttige review, maar ik ga 'm wel vergelijken met mijn L950, kan er vast wel een leuke blogpost of 2 over schrijven :P
Ik gebruik mijn Lumia 950XL ook nog steeds, geen problemen. Maar ik wil binnenkort ook een nieuwe phone gaan bestellen, alleen doe ik dit via mijn werkgever (regeling met inleveren vrije dagen). Ik kan daardoor niet meedoen aan de aktie, de XZ3 komt zeer waarschijnlijk uit het buitenland, heft dus geen NL EAN nummer.

Maar omdat de aktie voor mij dus niet van belang is, heb ik ook naar de XZ2 Premium zitten kijken, ook een interessant toestel. Even groot als min Lumia, alleen iets dikker en veel zwaarder. De XZ2 Premium heft geen OLED, maar wel een prima 4K scherm, geen edge randen, wat ik prima vind. Maar een ander voordeel van de XZ2 Premium vind ik de dubbele camera, waardoor de foto's in donkere situaties er beter uit komen (maak nogal eens foto's en video's tijdens concerten). Iets meer werkgeheugen, verder is ie praktisch het zelfde als de XZ3, alleen is de prijs lager.

Ik ben er dus nog niet helemaal over uit welke het wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

ardvark99 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:24:
[...]

Ik gebruik mijn Lumia 950XL ook nog steeds, geen problemen. Maar ik wil binnenkort ook een nieuwe phone gaan bestellen, alleen doe ik dit via mijn werkgever (regeling met inleveren vrije dagen). Ik kan daardoor niet meedoen aan de aktie, de XZ3 komt zeer waarschijnlijk uit het buitenland, heft dus geen NL EAN nummer.

Maar omdat de aktie voor mij dus niet van belang is, heb ik ook naar de XZ2 Premium zitten kijken, ook een interessant toestel. Even groot als min Lumia, alleen iets dikker en veel zwaarder. De XZ2 Premium heft geen OLED, maar wel een prima 4K scherm, geen edge randen, wat ik prima vind. Maar een ander voordeel van de XZ2 Premium vind ik de dubbele camera, waardoor de foto's in donkere situaties er beter uit komen (maak nogal eens foto's en video's tijdens concerten). Iets meer werkgeheugen, verder is ie praktisch het zelfde als de XZ3, alleen is de prijs lager.

OLED is voor mij harde eis geweest, heb het al sinds de L820 en vind LCD echt een stap terug, ook omdat je geen Glance-achtige dingen kan gebruiken.

Ben daarom erg blij dat Sony nu ook de moderne wereld instapt, want zij zijn nog de enigen die vasthouden aan een cameraknop.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:19
Mister Hardware schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 23:12:
[...]

6 jaar terug was ik nog maar 12, misschien heb ik iets te veel van me vrije tijd in Sony gestopt :P .
Als de sony mdr1a nog werkt misschien een comparison hoe ver sony vooruit is gegaan in 5 jaar. Noise cancellation, speaker(ik geloof een grotere speaker zit er in met meer detail, moet ook wel) en af werking van bruin leer met een titanium afwerking naar een wat vrijere plastic. Die lichte versie met bruin accent was echt prachtig.
Als er nog een mogelijkheid is om de witte 1000x3 te krijgen zou ik daarvoor gaan maar dat was volgens onze grote heer Gijs niet mogelijk. :'(
Zelf heb ik de MDR-1A van de Xperia Z ook nog altijd en hij werkt nog perfect. Zaten twee kabels bij, dus mocht de eerste sneuvelen, dan heb ik nog een tweede. Moet zeggen dat hij ook wel heel degelijk was, vraag mij niet hoe, maar ik heb hem ooit tussen de elektrische zonwering van m'n ouders gehad en toen was hij helemaal verbogen. Voorzichtig terug gebogen en geen problemen mee gehad. Wel zag ik bij iemand anders die hem wat minder netjes verzorgde dat de oorschelpen helemaal afgebladderd waren.
Kan bijna niet wachten tot ik de 1000X3 heb, bluetooth is toch wel heel handig.

Mijn XZ3 bevalt echt heel goed, in vergelijking met de Oneplus 3T ben ik vooral heel blij met het standby verbruik, dat is echt veel beter. Moet wel nog steeds wennen aan dat de fingerprint scanner op de achterkant zit. De hoogte vind ik echt prima, maar ik heb vaak wanneer ik hem op m'n bureau heb liggen dat ik hem wil ontgrendelen en het toch iets onhandiger is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister Hardware
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-07 23:34
ardvark99 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:24:
[...]

Is er niet een mogelijkheid om op vraag en aanbod te gaan kijken. Als je toch niet mee kan doen met de aktie. Ik zou alleen voor de XZ 2 premium gaan wegens de camera, accu en specs(alleen als je heavy user bent). Daar staat tegenover een beter scherm. Je hebt de xz3 bij vraag en aanbod voor 400-500 en de xz2 premium voor ongeveer 600.

Als dat niet lukt, ik heb in mijn review ook een kopje staan met alternatieven in dezelfde prijsklasse(700-900).
Nog snel alles door lezen en hij staat online.

groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21:42
Mister Hardware schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:43:
[...]

Is er niet een mogelijkheid om op vraag en aanbod te gaan kijken. Als je toch niet mee kan doen met de aktie. Ik zou alleen voor de XZ 2 premium gaan wegens de camera, accu en specs(alleen als je heavy user bent). Daar staat tegenover een beter scherm. Je hebt de xz3 bij vraag en aanbod voor 400-500 en de xz2 premium voor ongeveer 600.

Als dat niet lukt, ik heb in mijn review ook een kopje staan met alternatieven in dezelfde prijsklasse(700-900).
Nog snel alles door lezen en hij staat online.
Ik was niet van plan om maar een euro aan het toestel uit te geven :9 Ik bestel hem via mijn werkgever met een telefoonregeling, kost me alleen enkele vrije dagen, die heb ik nog genoeg.

Maar ik ben benieuwd naar jouw review!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gijs van Sony
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:03:
[...]

Dat alles er heel positief uitziet om binnen de 4 weken na registratie de headphones bij consumenten te krijgen _/-\o_ . We zijn sinds 10 oktober (eigenlijk 11) live met het registratieformulier en de eerste grote batch die deze week binnenkomen moet de eerste week van registraties kunnen coveren voordat het 7 november is. Maar ik loop pas de polonaise als de headphones daadwerkelijk door PostNL bij jullie thuis geleverd zijn ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mister Hardware
De review staat sind 12.00 online, als iemand vrage of toevoegingen heeft hoor ik het graag. Ik hoop dat ik het testpanel aan kan. Ze hebben uitmuntende reviews neer gezet.

groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gijs van Sony schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:56:
[...]

Maar ik loop pas de polonaise als de headphones daadwerkelijk door PostNL bij jullie thuis geleverd zijn ;)
In je eentje de polonaise lopen is vrij moeilijk. Geloof ik.

Misschien willen de eerste 50 gelukkigen je komen ondersteunen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Gijs van Sony schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:56:
[...]

Dat alles er heel positief uitziet om binnen de 4 weken na registratie de headphones bij consumenten te krijgen _/-\o_ . We zijn sinds 10 oktober (eigenlijk 11) live met het registratieformulier en de eerste grote batch die deze week binnenkomen moet de eerste week van registraties kunnen coveren voordat het 7 november is. Maar ik loop pas de polonaise als de headphones daadwerkelijk door PostNL bij jullie thuis geleverd zijn ;)
Ik ben benieuwd! Ik heb nog geen bericht over mijn registratie. Geen bericht is goed bericht? En gaat keuring + uitlevering op basis van registratiemoment? FIFO? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Tjebakka op 25-10-2018 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
Tjebakka schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:57:
[...]

Ik ben benieuwd! Ik heb nog geen bericht over mijn registratie. Geen bericht is goed bericht? En gaat keuring + uitlevering op basis van registratiemoment? FIFO? :P
Keuring op basis van registratiemoment (FIFO) inderdaad. En dan denk ik uitlevering ook ja :).

Geen bericht betekent op dit moment alleen nog even geduldig afwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan Stark
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 17:16
CuttingStorm schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:58:
[...]

Ik zit nu nog eens wat te spelen, daar ik kan verlengen bij Vodafone. Via Belsimpel, met Vodafone Red 1 jaar: telefoon voor 505!
Dit was ik ook van plan. Alleen dan een 2 jarig abonnement. Dan is ie 481 en is het abonnement 1 euro goedkoper. Ik ben dan ook wel van plan er wat langer mee te doen. Nog steeds wel 3 euro duurder dan mijn huidige sim-only bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ouwefreaker
  • Laatst online: 19:43
Afgelopen zaterdag ook overstag gegaan voor de XZ3.
Eerste indruk is goed, mooi beeld.
Houdt goed vast en ja wel glad.Aanrader ,de SCTH70 hoes.
Voornaamste reden tot koop is de accu en water dicht , en natuurlijk het uiterlijk ,diegene die m hier al even hebben zijn zeer tevreden over de accu.
Zaterdag dacht ik , m valt beetje tegen, maar na nog eens dit topic weer doorgespit te hebben was dat bij meerdere en moest de accu in ritme komen.
Na bijna een week is i dat nu wel,maandag en dinsdag overigens niet gebruikt, maar dinsdag avond was mijn hoesje binnen SCTH70 , nu elke dag mee.Had dit hoesje ook voor de XZ en beviel me wel.
Wel een twijfel over de batterij verzorging.
Wat ik begrijp, gewoon elke avond aan de lader en ìn de ochtend er weer af op de meest voorkomende tijden (bij mij op werkdagen om 6 uur)
Maar in het weekend ben ik gemiddeld rond 8 uur op, maar komt dan de laad tijd niet in de war.
Wie kan hier een bevestiging op geven, want mijn ZX raakte naar mijn gedachte daarvan wel in de war ??
Wie heeft daar al ervaring mee???

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mister Hardware
ouwefreaker schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 22:30:
Afgelopen zaterdag ook overstag gegaan voor de XZ3.
Eerste indruk is goed, mooi beeld.
Houdt goed vast en ja wel glad.Aanrader ,de SCTH70 hoes.
Voornaamste reden tot koop is de accu en water dicht , en natuurlijk het uiterlijk ,diegene die m hier al even hebben zijn zeer tevreden over de accu.
Zaterdag dacht ik , m valt beetje tegen, maar na nog eens dit topic weer doorgespit te hebben was dat bij meerdere en moest de accu in ritme komen.
Na bijna een week is i dat nu wel,maandag en dinsdag overigens niet gebruikt, maar dinsdag avond was mijn hoesje binnen SCTH70 , nu elke dag mee.Had dit hoesje ook voor de XZ en beviel me wel.
Wat ik begrijp, gewoon elke avond aan de lader en ìn de ochtend er weer af op de meest voorkomende tijden (bij mij op werkdagen om 6 uur)
Maar in het weekend ben ik gemiddeld rond 8 uur op, maar komt dan de laad tijd niet in de war.
Wie kan hier een bevestiging op geven, want mijn ZX raakte naar mijn gedachte daarvan wel in de war ??
Zal ik dit weekend voor je uittesten. Waarschijnlijk de zondag. Zelf slaap ik ook rond 1 uur en moet weer half 5 wakker worden 6 dagen per week. Hierdoor is mijn batterij niet vol. Op de volgende zondag(de 2de zondag dat ik hem dan heb) zal ik dit voor je uit testen en de conclusie in deze forum zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Suntoro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-09 16:31
Yaass, vanmiddag m'n XZ3 opgepikt bij de post. Overzetten van mijn gegevens ging vlekkeloos. Fijn dat pairen met mijn Garmin Edge 25 en 1030 ook perfect ging. Net als met mijn JBL BT headsetje. Spotify werkt in ieder geval tip top erop. Ook via Chromecast op de stereo, dus alles werkt zoals ik gewend ben.

Even zien hoe ik alles indeel op mijn XZ3, maar de apps die ik het meest gebruikt staan inmiddels naar het zin. Maar wil het nog een beetje clean hebben en houden.

Inmiddels de koptelefoon ook geclaimd. Benieuwd wanneer die geleverd wordt. :)

Accu was vanavond wel snel leeg vanwege intensief gebruik. Maar denk dat ie nog even wakker moet worden na een paar laad cycli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertleter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-10-2023
XZ3 gekocht en vrijwel helemaal tevreden mee. Wat beter kon is het audio/dac deel. Sony, de walkman granddaddies, heeft de technologie in huis om tenminste op audiovlak de onbetwiste nummer 1 te zijn. Waarom geven ze die eer weg aan LG, die met hun LG V30 zelf de classificatie krijgt van audiophile van het Stereophile tijdschrift? Heeft er trouwens al iemand zijn gratis headphone mogen ontvangen?

[ Voor 5% gewijzigd door robertleter op 26-10-2018 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:07

SkyStreaker

Move on up!

robertleter schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:40:
XZ3 gekocht en vrijwel helemaal tevreden mee. Wat beter kon is het audio/dac deel. Sony, de walkman granddaddies, heeft de technologie in huis om tenminste op audiovlak de onbetwiste nummer 1 te zijn. Waarom geven ze die eer weg aan LG, die met hun LG V30 zelf de classificatie krijgt van audiophile van het Stereophile tijdschrift? Heeft er trouwens al iemand zijn gratis headphone mogen ontvangen?
XZ3 ondersteund hi-res audio en heeft vziw een 32bit DAC. Ik zoek naar wat meer motivatie in je reply eigenlijk.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertleter
SkyStreaker schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:35:
[...]

XZ3 ondersteund hi-res audio en heeft vziw een 32bit DAC. Ik zoek naar wat meer motivatie in je reply eigenlijk.
Een versterker die headphones met hoge impedantie als Sennnheiser HD600 probleemloos aanstuurt en de mogelijkheid MQA files af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Net m'n XZ3 binnen. Het scherm lijkt echter wat last te hebben van banding. Normaal niet zichtbaar, maar bij een egaal wit/grijs scherm zie je toch 2 banden in de bovenste helft van het scherm met een iets andere tint.

edit: is vanzelf weggetrokken na enige tijd.

[ Voor 10% gewijzigd door Atomsk op 27-10-2018 03:08 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ouwefreaker
Suntoro schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 00:22:

Accu was vanavond wel snel leeg vanwege intensief gebruik. Maar denk dat ie nog even wakker moet worden na een paar laad cycli.
Klopt, had ik ook, maar gisterochtend van de lader af gehaald, en normaal, gebruikt,geen uren achter elkaar, zo ook vandaag en rond 22 uur zat er nog 30% in. 2 dagen bij normaal gebruik vind ik niet slecht .
Bij mijn XZ was dat wel anders.
Ik ben hier blij mee.

[ Voor 8% gewijzigd door ouwefreaker op 26-10-2018 22:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suntoro
ouwefreaker schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:45:
[...]

Klopt, had ik ook, maar gisterochtend van de lader af gehaald, en normaal, gebruikt,geen uren achter elkaar, zo ook vandaag en rond 22 uur zat er nog 30% in. 2 dagen bij normaal gebruik vind ik niet slecht .
Bij mijn XZ was dat wel anders.
Ik ben hier blij mee.
We zullen het gaan zien. Ik ben nog niet helemaal impressed met de accuduur. Gister ook nog geen 10 uur. Vandaag is pas mijn 2e dag dat ik de XZ3 gebruik. WiFi en BT staan altijd wel permanent aan. BT voor het gemak altijd aan om snel te connecten met mijn Garmin tijdens dagelijkse woon-werk fietsritjes (2 x 17km). En mijn JBL BT oordorpjes om onderweg naar Spotify te luisteren. Verder overdag wel regelmatig op Insta.

Dit weekend zal ik eens beter bekijken hoe lang ie mee gaat. 2 uurtjes geleden van de lader gehaald (nu nog op 92%). Lijkt erop dat het al beter gaat. Enige is dat ik nu niets met mijn telefoon doe. :P Geen muziek luisterend en niet van dat lekkere weer op naar buiten te gaan om te wielrennen of mountainbiken en eens wat foto's te schieten onderweg met de XZ3... :-(

Verder ben ik wel erg blij met de XZ3. Weer een lekkere vlotte telefoon, maar heb nog niet alles uitgeprobeerd. In ieder geval een erg mooi scherm en het design spreekt me toch wel erg aan. Het is alleen jammer dat ik er een er een (zwart) hoesje om heen heb zitten. Ik was juist zo blij met mijn rode XZ3. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolschaatser
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-08-2021
top toestel, alles erop wat je wenst. Alleen wordt mijn scherm af en toe donkerder, dit zal vast te maken hebben met de licht inval op de sensor. Wie weet waar ik dat kan vinden om dat uit te zetten, zodat deze altijd helder blijft staan? ( denk iets in de stamina mode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ouwefreaker
Suntoro schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 11:08:
[...]

Het is alleen jammer dat ik er een er een (zwart) hoesje om heen heb zitten. Ik was juist zo blij met mijn rode XZ3. ;)
Kost iets meer maar ik heb de originele SCTH70 er om zitten, heb een wit zilver telefoon en zo ook de Cover.
Ligt erg goed in de hand en super goede bescherming.En past perfect.
Had ook een zelfde om mijn oude en heeft goede bescherming gegeven.
2 jaar uit gezongen , en ik heb geen kantoorbaan waar ik m in een hoekje kan laten.
Viel regelmatig uit mijn borst zak maar nog steeds heel.

PS. ik hoop dat ik dit hier mag schrijven. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 20:00
rolschaatser schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:30:
top toestel, alles erop wat je wenst. Alleen wordt mijn scherm af en toe donkerder, dit zal vast te maken hebben met de licht inval op de sensor. Wie weet waar ik dat kan vinden om dat uit te zetten, zodat deze altijd helder blijft staan? ( denk iets in de stamina mode)
De mijne staat in het Engels, maar ik vind het hier:
Settings > display > adaptive brightness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Sinds vandaag ook in bezit van de XZ3.

Hoe krijg ik het instellingenmenu met een zwarte achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Croccifixio83 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:46:
Sinds vandaag ook in bezit van de XZ3.

Hoe krijg ik het instellingenmenu met een zwarte achtergrond?
Dat is niet mogelijk volgens mij.
Cyleo schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 21:29:
[...]

De Netflix app is sinds gisteren/vandaag geüpdatet met certificering voor HDR van de XZ3.
Nog geen update gezien: versie 6.14.0 build 30314 van 17 oktober is wat ik nu heb.

Youtube doet het echter prima qua HDR en gekozen resolutie (1440).

[ Voor 41% gewijzigd door Atomsk op 27-10-2018 18:42 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-09 14:19
Zojuist mijn bevestiging voor m'n headphone ontvangen :-) binnen een week komt ie binnen (volgens de mail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
Toch redelijk weer geworden om wat foto's te schieten met de XZ3. Dus zo maar eens wat weggebruikers lastig vallen en wat foto's schieten. Al heb je in het bos niet zoveel last van al die weggebruikers overigens. :P

Wat ik overigens wel vreemd vind is dat ik de notificatie bolletjes niet aan krijg in een aantal apps. In Lumia L950 en Huawei Y2018 stond dit standaard aan (en was ook niet uit te zetten).

Notificaties verschijnen wel boven aan op het scherm, maar niet bij de app icoontjes. Bij Insta, FB, Whatsapp vond ik dat wel makkelijk.

Enige app die het wel heeft is Outlook (apart geïnstalleerd) is niet de standaard mail app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac-Mar
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-09 22:27
Ik gebruik zelf Nova Launcher om een zwarte achtergrond in te stellen.
Atomsk schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:21:
[...]

Dat is niet mogelijk volgens mij.

[...]

Nog geen update gezien: versie 6.14.0 build 30314 van 17 oktober is wat ik nu heb.

Youtube doet het echter prima qua HDR en gekozen resolutie (1440).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

De hoofdtelefoon-registratie is goedgekeurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mac-Mar schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:22:
Ik gebruik zelf Nova Launcher om een zwarte achtergrond in te stellen.

[...]
Achtergrond is niet zo moeilijk, maar bv Chrome en het instellingen menu van wit naar zwart kan niet toch?

Ik merk wel duidelijk verschil tussen bv Chrome een uurtje of spotify (veel zwart) open hebben bv.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mister Hardware
ouwefreaker schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 22:30:
Ik heb het voor je uitgetest. Mijn slaapritme liep niet helemaal zoals verwacht maar de XZ3 had dat al snel door.
Op foto 1 hieronder zie je dat ik om kwart over 5 wakker was. Rond half 6 begon ik met spotify te streamen op me 4g.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bIrluwY.png

Rond 20.00 uur was ik gaan slapen wegens vermoeidheid en heb ik de telefoon in de lader gelegd. Zaterdag was ik niet heel actief op me XZ3. Alleen om 18.00 uur wat muziek lopen streamen tot 20.00.

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/t2o7JfE.png

Rond 23.00 wakker geworden om met wat maten te gamen. Tot kwart over 2 zitten gamen en daarna artikels zitten lezen op me telefoon. Mijn telefoon had hierna door dat ik me telefoon lang in de lader ging zetten, hierdoor kreeg ik een melding op me telefoon en hier uit kon ik op maken dat de telefoon snapte dat ik ging slapen.

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/QhAA2nj.png

De batterijverzorgings-app raakt niet in de war ondanks dat ik zes dagen in de week van 00/01 tot 05 in de ochtend heb geslapen en op de zondag niet. Hij zal zich aanpassen.

Ondanks dat het goed werkt zou het wel fijn zijn als de app samen met je wekker kan gaan werken of je eigen eindtijd kan instellen zodat de batterij tijdens uitslapen niet te ver door gaat. Bij de laatste afbeelding zie je dat ik was gaan uitslapen tot twaalf uur en mijn telefoon zat al op 100% sinds acht uur.

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/22kO4bQ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertleter
Tjebakka schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:37:
De hoofdtelefoon-registratie is goedgekeurd!
Hoe lang heeft dat ongeveer geduurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Is het mogelijk double tap to wake te activeren?

Kan het nergens vinden. Mis het nogal komende van een OnePlus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister Hardware
Croccifixio83 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:39:
Is het mogelijk double tap to wake te activeren?

Kan het nergens vinden. Mis het nogal komende van een OnePlus.
Ja die is er, maar er zit een addertje onder het gras.

Je gaat naar instellingen-> geadvanceerd -> voorkeuren schermvergrendeling -> actieve display -> slimme activering of altijd aan

bij slimme activering is het addertje is wel dat je hem dan eerst twee keer moet tikken om je ambient display te krijgen en daarna nog 2 keer om naar het vergrendelscherm moet gaan. Of je moet walways on aan hebben maar dat verbruikt wel energie.
Bij slimme activering heb je wel dat er met de infrarood sensor op de voorkant de afstand meet tussen het aparaat en het dichtsbijzijnde object. Als de XZ3 in je broekzak zit heb je geen last van het onnodig aan gaan of naar ambient display gaan.

Hier vind je nog meer useful instellingen zoals tonen van oude meldingen in het vergendelscherm.
Vereist een beetje zoeken en je komt er wel ;) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

robertleter schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:00:
[...]

Hier ook goedgekeurd. Aanvraag was van 14 oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik merk helaas dat de prestatie van de radio minder is ten opzichte van de Samsung s7 in combinatie met T-mobile. Waar ik op het werk iets betere connectie had heb ik op dit moment met de xz3 soms helemaal niks. Hoop dat toekomstige updates dit verbeteren. Ietswat vervelend :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister Hardware
SkyStreaker schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:03:
Ik merk helaas dat de prestatie van de radio minder is ten opzichte van de Samsung s7 in combinatie met T-mobile. Waar ik op het werk iets betere connectie had heb ik op dit moment met de xz3 soms helemaal niks. Hoop dat toekomstige updates dit verbeteren. Ietswat vervelend :)
Gebruik je oortjes of gewoon je telefoon antenne, daarnaast wil ik je vragen welke app je gebruikt. Tot slot wil ik vragen of je dezelfde app gebruikt als je S7 en dezelfde oortjes. Deze punten kunnen oorzaken zijn van slechtere kwaliteit geluid/ontvangst.
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ouwefreaker
Mister Hardware
Bedankt voor je bericht, dan ga ik er vanuit dat het inderdaad gewoon door gaat.
Ik doe op dit moment zonder probleem 2 dagen met 1 lading, dus echt wel sterk verbeterd ten opzichte van de XZ.
Ik ben er heel blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

robertleter schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:00:
[...]

10 oktober geregistreerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Laatst online: 22:42
Mister Hardware schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:26:
[...]

Gebruik je oortjes of gewoon je telefoon antenne, daarnaast wil ik je vragen welke app je gebruikt. Tot slot wil ik vragen of je dezelfde app gebruikt als je S7 en dezelfde oortjes. Deze punten kunnen oorzaken zijn van slechtere kwaliteit geluid/ontvangst.
:)
Ik denk dat @ouwefreaker de ontvangst van de GSM-provider bedoeld :)

Ik ervaar deze trouwens ook als minder t.o.v. mijn vorige telefoon(OnePlus 5T)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rink123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:18
ouwefreaker schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:55:
[...]
Bedankt voor je bericht, dan ga ik er vanuit dat het inderdaad gewoon door gaat.
Ik doe op dit moment zonder probleem 2 dagen met 1 lading, dus echt wel sterk verbeterd ten opzichte van de XZ.
Ik ben er heel blij mee.
Sinds 4 dagen ook de xz3.
Fijne telefoon maar die van mij moet 2x per dag aan de stroom in plaats van 1x per 2 dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister Hardware
rink123 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 23:37:
[...]

Fijne telefoon maar die van mij moet 2x per dag aan de stroom in plaats van 1x per 2 dagen.
Zit ik met het zelfde probleem, zoals ik in mijn review had vermeld zijn er wel al 2 third party opladers met quick charge beschikbaar. Moet nog even wachten tot me volgende loon strookje en dan kan ik ze ook gaan uit testen.
Volgens onze User @romius werkt deze lader:
https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Volgens @Rzarect0r laad zijn XZ3 met een andere PD lader binnen een half uur naar 50%
https://www.anker.com/pro...rt-5-ports-usb-c/A2053111
Naar afwachting van zijn resultaten zal ik deze review weer updaten,
Jammer van de accu ondanks dat hij groter een grotere accu heeft ten opzichte van de xz2, 3180Mah vs 3330Mah. Ik had mijn uitleg waar dit door zou komen in één van de laatste reacties, van mijn review, geplaatst als iemand geïnterseerd is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rink123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:18
Gisteren andere poging gedaan.
Opgestart in veilige modus en een poosje meegespeeld.
Weer opnieuw opgestart en voor nu lijkt het batterij probleem weg te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
rink123 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 23:37:
[...]

Met wat voor gebruik? Ik doe er makkelijk een dag mee met zo'n 30% over aan het einde van de dag. Momenteel heb ik 53% over, en heb het toestel 2 uur gebruikt voor spotify, 2 uur 15 min SOT, waarvan 1 uur besteed aan Lineage 2 revolution (best een zware game).

Op de achtergrond heb ik Snapchat/Whatsapp/Instagram draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister Hardware
Helaas tot mijn ervaring zijn de mee geleverde oortje na 15 dagen stuk. Aan het uit einde toch stuk gegaan, jammer. Niet iets wat ik had veracht bij sony, sommige van mijn vrienden gebruiken de originele van hun Z3 nog en die van de XZ3 is binnen 2 en een halve week stuk.
Het verloopje(dongle) werkt nog wel.

Sony regelt weer even een nieuw paar oortjes geregeld. Alvast bedankt hulpverlener, klanten service op zijn best.

[ Voor 16% gewijzigd door Mister Hardware op 31-10-2018 17:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Mister Hardware schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:46:
Helaas tot mijn ervaring zijn de mee geleverde oortje na 15 dagen stuk. Aan het uit einde toch stuk gegaan, jammer. Niet iets wat ik had veracht bij sony, sommige van mijn vrienden gebruiken de originele van hun Z3 nog en die van de XZ3 is binnen 2 en een halve week stuk.
Het verloopje(dongle) werkt nog wel.
Ja, de bijgeleverde oortjes lijken mij ook niet al te sterk. Hopelijk houden ze het uit tot ik de 1000XM3 mag ontvangen (afgelopen zaterdag alles ingevuld, dus moeten ze het nog even blijven doen).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mister Hardware
Mailtje van sony, bevestiging van de headphones. Datum dat ik de formulier had ingevuld was 16-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ouwefreaker
Ook een bevestiging gehad, 24 oktober ingediend, ze maken het gereed om te verzenden en als deze onderweg is krijg ik een Track en Trace , toch gelukt.
Accu vanochtend vol, nu 55 % 3 uur scherm aangehad. ben ik best blij mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mister Hardware
ouwefreaker schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:31:
Ook een bevestiging gehad, 24 oktober ingediend, ze maken het gereed om te verzenden en als deze onderweg is krijg ik een Track en Trace , toch gelukt.
Accu vanochtend vol, nu 55 % 3 uur scherm aangehad. ben ik best blij mee.
Oke dat is veel hoger dan die van mij, ik haal 4 uur screen on time. Van 100 naar 3%, heb je hem op stamina modus of gebruik je alleen internet en heb je nfc/bluethooth/4g uit? 8)7

Want dit is wel een absurd verschil :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ouwefreaker
Mister Hardware schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 22:33:
[...]

Oke dat is veel hoger dan die van mij, ik haal 4 uur screen on time. Van 100 naar 3%, heb je hem op stamina modus of gebruik je alleen internet en heb je nfc/bluethooth/4g uit? 8)7

Want dit is wel een absurd verschil :/
Alles staat bij mij aan. Bluetooth/ en 4 g altijd aan.
Vanochtend 1/2 uur krantje etc.
Verder vandaag niet zo veel gedaan, af en toe even op scherm kijken.
Vanaf 15 uur tijdje youtube gekeken, via wifi thuis.
Scherm opgave bij batterij , scherm 3 uur en 6 minuten, en accu nu 47% Youtube 1 uur en 20 minuten.
Gister avond aan de lader en vanochtend er af.
Doe ik straks maar weer om accu beheer te wennen aan de tijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mister Hardware
ouwefreaker schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 22:47:
[...]
Alles staat bij mij aan. Bluetooth/ en 4 g altijd aan.
Vanochtend 1/2 uur krantje etc.
Verder vandaag niet zo veel gedaan, af en toe even op scherm kijken.
Vanaf 15 uur tijdje youtube gekeken, via wifi thuis.
Scherm opgave bij batterij , scherm 3 uur en 6 minuten, en accu nu 47% Youtube 1 uur en 20 minuten.
Gister avond aan de lader en vanochtend er af.
Doe ik straks maar weer om accu beheer te wennen aan de tijden.
kan je anders een foto sturen van je accu instelingen, dat ik kan zien hoe lang hij er over deed. Dan zal ik ook die van mij bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ouwefreaker
Mister Hardware schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 22:54:
[...]

kan je anders een foto sturen van je accu instelingen, dat ik kan zien hoe lang hij er over deed. Dan zal ik ook die van mij bekijken.
https://1drv.ms/u/s!Av2BM8xd931ksAI0S42bKT9j9hVJ

Sorry, krijg een foto niet zo snel voor elkaar hier op tweakers post ik niet zo veel, vandaar geen ervaring,
Maar ik verwacht dat jij wel via de link het in kan kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mister Hardware
ouwefreaker schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 23:11:
[...]

https://1drv.ms/u/s!Av2BM8xd931ksAI0S42bKT9j9hVJ

Sorry, krijg een foto niet zo snel voor elkaar hier op tweakers post ik niet zo veel, vandaar geen ervaring,
Maar ik verwacht dat jij wel via de link het in kan kijken.
https://imgur.com/jaNYapu
Ik heb intotaal 4 uur en 36min screen on time gehad en daar tussen liet ik hem ook opladen. Wel een absurd verschil, 3 uur screen on time vergeleken met jou 4 uur screen on time :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-09 20:59
Ben ik een ouwe zak ofzo met m'n gebruik? :+

2 uur schermtijd:
Nou had ik het ivm werk het ook wel erg druk, moet ik zeggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oUcnMc77oN5CWxkLhpslZ8fG/full.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Romius op 31-10-2018 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KFE3otmO1bNnaCldzmu3elvg/medium.png Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VzNHjx54K5XoTtw1rbbbBuR4/medium.png

Bijna 5u scherm aan. Nog 20% over. Beetje fanatiek FGO gespeeld. :P

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wickedm3n
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-08 14:55

wickedm3n

Always having fun!

Ik lees allemaal goede berichten over de xz3. Van het weekend heb ik hem in mijn handen gehad maar er zat zo'n stom alarm aan de achterkant waardoor ik nog steeds niet zeker ben of ik hem niet veels te groot vind.. Ook twijfel ik aan de look.. Ik vind mijn huidige Z5 eigenlijk wel mooier.. Maar dat scherm is erg mooi! De koptelefoon heb ik niet nodig dus als die actie nou eens afloopt kan hij mooi zakken in prijs.

Waarom heeft Tweakers trouwes nog steeds geen review geplaatst over dit gave toestel?? Ze zijn echt anti-Sony heb ik het idee.. :(

In progress: VW kever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
wickedm3n schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:00:
Ik lees allemaal goede berichten over de xz3. Van het weekend heb ik hem in mijn handen gehad maar er zat zo'n stom alarm aan de achterkant waardoor ik nog steeds niet zeker ben of ik hem niet veels te groot vind.. Ook twijfel ik aan de look.. Ik vind mijn huidige Z5 eigenlijk wel mooier.. Maar dat scherm is erg mooi! De koptelefoon heb ik niet nodig dus als die actie nou eens afloopt kan hij mooi zakken in prijs.

Waarom heeft Tweakers trouwes nog steeds geen review geplaatst over dit gave toestel?? Ze zijn echt anti-Sony heb ik het idee.. :(
Kan je beter die hoofdtelefoon verkopen, dat is sneller dan wachten totdat ie met de verkoopwaarde van ongeveer 300 euro zakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mister Hardware
wickedm3n schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:00:

Of je gaat naar vraag en aanbod en haalt de telefoon voor een minimum prijs van 400.
Ben het zeker met je eens kwa design, maar camera en scherm zijn voor mij net wat belangrijker. Vind het design nog steeds mooi maar de z3+(koper en aqua groen), xz premium(chrome) en de on-officiele z4 james bond design het mooist.

Afbeeldingslocatie: https://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2014/12/Sony-Pictures-Xperia-Z4-email-leak-1.png

Wat betreft Tweakers, ze hebben het nogal druk wegens ces. Alles begint binnen te lopen en van wat ik weet hebben ze nooit de Sony reviews bij release vrij gegeven alleen previews. Oneplus 6t, iphones en andere telefoons gaan bij hun voor. Misschien omdat ze het alfabetisch doen of wegens andere redenen.
Daarnaast zou het me niks verbazen als ze die als laatste testen wegens het test panel. Test panel heeft geweldige reviews gepublished(looking at you baddie09).
Ze zijn zeker niet anti sony, anders hadden ze geen Sony telefoons laten lenen aan het testpanel. Van wat ik kan interpreteren uit hun reviews is dat zij de telefoons gewoon normale prijs kwaliteit telefoons vinden en niet heel erg voorruit strevend. Hier ben ik het verre van mee eens, maar ja dat is niet aan mij de keus.
Tweakers heeft het druk, ze zijn zeker geen anti-sony. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mister Hardware op 02-11-2018 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Heb de mijne ook binnen sinds vanmiddag, al wat mee gespeeld maar nog niet heel veel.

Eerste indrukken zijn positief, maar ik moet behoorlijk wennen aan Android merk ik al, heb 5 jaar met Windows Phone gewerkt.

Automatische helderheid deed ook wat vreemd, maar misschien doe ik gewoon iets fout.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
Welke launcher gebruiken jullie? De stock launcher vind ik nogal ruk gezien je het notificatie menu helemaal vanaf de bovenkant naar beneden moet slepen :| Was wel even wennen na de OP6.

Toen maar de Rootless Launcher geinstalleerd, en heb het idee dat die toch een stukje vloeiender werkt dan de default sony launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Rzarect0r schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:30:
Welke launcher gebruiken jullie? De stock launcher vind ik nogal ruk gezien je het notificatie menu helemaal vanaf de bovenkant naar beneden moet slepen :| Was wel even wennen na de OP6.

Toen maar de Rootless Launcher geinstalleerd, en heb het idee dat die toch een stukje vloeiender werkt dan de default sony launcher.
Sinds jaar en dag gebruik ik de Nova launcher. Deze is voor mij de perfecte launcher, er is veel instelbaar. Zelfs 'double tap to sleep' zit er standaard in. Echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
Pierre_nr1 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:20:
[...]

Sinds jaar en dag gebruik ik de Nova launcher. Deze is voor mij de perfecte launcher, er is veel instelbaar. Zelfs 'double tap to sleep' zit er standaard in. Echt een aanrader.
Nova geprobeerd en het was niet echt mijn ding, wel veel customization mogelijk maar dat doet mij niet zoveel.

Rootless Launcher komt erg in de buurt van de pixel (inclusief de google page als je naar links swiped). Zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fagh.Tjopaca
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 27-03-2023
Hey ik had een vraagje,

Ik heb het toestel nu bijna 2 weken en ik wilde de game Fortnite spelen op mijn sony xperia xz3. Helaas heeft de game veel lagg. Ik heb een goeie internet verbinding en mijn performance zijn als laagst ingesteld. De online chat staat en de trillingen staan ook uit. Ik denk niet dat het door de processor komt want die is hartstikke goed, ik heb ook een goeie verbinding. Het enige waar het aan kan liggen is de ram geheugen "denk ik". Ik zag op youtube dat er mensen zijn die virtuele ram toevoegen aan hun toestel. Dit doen ze via de micro SD kaart. Heeft iemand dat al gedaan en wat is jullie ervaring daarmee ? Hebben jullie verder nog andere tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Rzarect0r schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:24:
[...]

Nova geprobeerd en het was niet echt mijn ding, wel veel customization mogelijk maar dat doet mij niet zoveel.

Rootless Launcher komt erg in de buurt van de pixel (inclusief de google page als je naar links swiped). Zeker een aanrader.
Net Rootless Launcher geprobeerd, maar niet mijn ding. Te beperkt om in te stellen, en ik mis 'double tap to sleep'. Qua snelheid merk ik geen verschil met Nova launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
Pierre_nr1 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:49:
[...]

Net Rootless Launcher geprobeerd, maar niet mijn ding. Te beperkt om in te stellen, en ik mis 'double tap to sleep'. Qua snelheid merk ik geen verschil met Nova launcher.
Smaken verschillen :Y)
Fagh.Tjopaca schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:47:
Hey ik had een vraagje,

Ik heb het toestel nu bijna 2 weken en ik wilde de game Fortnite spelen op mijn sony xperia xz3. Helaas heeft de game veel lagg. Ik heb een goeie internet verbinding en mijn performance zijn als laagst ingesteld. De online chat staat en de trillingen staan ook uit. Ik denk niet dat het door de processor komt want die is hartstikke goed, ik heb ook een goeie verbinding. Het enige waar het aan kan liggen is de ram geheugen "denk ik". Ik zag op youtube dat er mensen zijn die virtuele ram toevoegen aan hun toestel. Dit doen ze via de micro SD kaart. Heeft iemand dat al gedaan en wat is jullie ervaring daarmee ? Hebben jullie verder nog andere tips ?
Fortnite schijnt niet goed te lopen op toestellen met maar 4GB RAM.

[ Voor 57% gewijzigd door Rzarect0r op 02-11-2018 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fagh.Tjopaca
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 27-03-2023
Ja dat heb ik inderdaad gemerkt. Is het misschien een idee om mijn toestel uit te breiden naar 6 gb ram. Je kan 2 virtuele ram toevoegen via een Micro sd kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Fagh.Tjopaca schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:43:
Ja dat heb ik inderdaad gemerkt. Is het misschien een idee om mijn toestel uit te breiden naar 6 gb ram. Je kan 2 virtuele ram toevoegen via een Micro sd kaart.
Blijft de vraag waarom er in Azië wel een 6GB verdie beschikbaar is. Geen storende factor voor mij, wel curieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
SkyStreaker schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:13:
[...]

Blijft de vraag waarom er in Azië wel een 6GB verdie beschikbaar is. Geen storende factor voor mij, wel curieus.
Het zou me niet verbazen als dat is omdat ze in Azië wat kritischer zijn. 4Gb is daar wellicht een deal breaker, terwijl men hier nog denkt dat dit heel veel geheugen is. Als je hier op een willekeurig forum opmerkt dat 4Gb weinig is, krijg je altijd nog verbaasde reacties als "wat voor super apps gebruik jij dan?".

Vind het zelf ook wel jammer. Je merkt gewoon dat het krap begint te worden. Open wat tabs in de browser, schakel naar een app en daarna naar het home screen: groot kans dat dit opnieuw ingeladen moet worden, omdat er niet genoeg cache is.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakJunior
  • Laatst online: 14-04 14:10
Ik heb mijn XZ3 nu al een tijdje, vorige week een bevestigingsmail gehad maar nog steeds geen Track&Trace code ontvangen.

Over het algemeen ben ik blij met de XZ3, en al helemaal als mijn koptelefoon binnen is, maar ik heb wel een (redelijk groot) aantal minpunten gevonden in de tijd dat ik de XZ3 in mijn bezit heb, maar die zullen toch nooit opgelost/verbeterd worden dus ik heb geen zin om daarover een heel verhaal te schrijven op mijn telefoonscherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itachiandu
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-06-2022
TweakJunior schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:29:
Ik heb mijn XZ3 nu al een tijdje, vorige week een bevestigingsmail gehad maar nog steeds geen Track&Trace code ontvangen.

Over het algemeen ben ik blij met de XZ3, en al helemaal als mijn koptelefoon binnen is, maar ik heb wel een (redelijk groot) aantal minpunten gevonden in de tijd dat ik de XZ3 in mijn bezit heb, maar die zullen toch nooit opgelost/verbeterd worden dus ik heb geen zin om daarover een heel verhaal te schrijven op mijn telefoonscherm.
Als je de minpunten al niet eens aan het licht wilt brengen dan wordt het ook lastig voor Sony om iets te kunnen oplossen. Ervaar je deze minpunten met de software of met de hardware?

Ik vind het al heel wat dat Sony Mobile de moeite neemt om op het tweakersforum een medewerker actief te laten zijn. Geeft toch wel aan dat ze wat meer moeite doen dan andere telefoonmerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik ben linkshandig en stoor mij helaas aan het feit dat vaak de handige opties aan weerszijde zitten bij allerhande telefoons. Google spraakgestuurd typen optie bijv. Helemaal uiterst rechts, weet iemand een manier om die links te krijgen? Dat is het, helaas, meest storende element voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itachiandu
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-06-2022
SkyStreaker schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 14:18:
Ik ben linkshandig en stoor mij helaas aan het feit dat vaak de handige opties aan weerszijde zitten bij allerhande telefoons. Google spraakgestuurd typen optie bijv. Helemaal uiterst rechts, weet iemand een manier om die links te krijgen? Dat is het, helaas, meest storende element voor mij.
Je kan in het ontwikkellaarsoptiemenu de keuze "V.r.n.l. -indelingsrichting afdwingen" selecteren vervolgens wordt de oriëntatie in het gehele systeem aangepast en staat dus ook Google spraakgestuurd typen optie helemaal links. Toch niet helemaal praktisch vind ik zelf maar misschien werkt het voor jou beter.

Van andere mogelijkheden weet ik helaas niks.

Het ontwikkellaarsoptiemenu kan je in je instellingen tevoorschijn halen door een aantal keer (7?) op Build-nummer te drukken. Het staat onder "Over de telefoon".

[ Voor 9% gewijzigd door itachiandu op 03-11-2018 15:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister Hardware
Ben even op de sony site aan het kijken hoe het zit met de voorwaarden.
We streven ernaar je Sony headphone zo snel mogelijk naar je toe te sturen. Je ontvangt de headphone uiterlijk binnen vier weken na controle van alle ingestuurde gegevens, op het door jou ingevoerde adres.
Nu weet ik niet wat er bedoeld word want je kan dit op 2 manieren opvatten. En dan bedoel ik het woordje alle ingestuurde gegevens.
1: Alle ingestuurde gegevens van iederen
2: Alleen die van jou maar dan moet wel alles eerst goed gekeurd worden.

Nu snap ik dat manier 2 al niet meer geldt voor de mensen die al een mailtje met goedkeuring hebben gekregen.
Dat alles er heel positief uitziet om binnen de 4 weken na registratie de headphones bij consumenten te krijgen _/-\o_ . We zijn sinds 10 oktober (eigenlijk 11) live met het registratieformulier en de eerste grote batch die deze week binnenkomen moet de eerste week van registraties kunnen coveren voordat het 7 november is.
Gijs geeft hier ook aan dat ze voor 7 november de eerste mensen hun headset wil leveren.
Voor zo ver ik weet (heb het immers zelf geschreven) staat in de goedkeuringsmail dat je binnen een week de Track & Trace code ontvangt van PostNL. Daarna verwacht ik dat je hem binnen een dag binnen hebt, maar dat is afhankelijk van PostNL
Het grappige is dat Gijs hier niet meer over gaat. Na de email is alles verantwoordelijk bij DFX en die moet het weer onderhandelen bij PostNL. Dit betekent dat alles al is geregeld vanuit Sony zijn kant.
Voor de mensen die moeilijk deden, Sony heeft geen inbreng hier meer op. Zij hebben hun plicht gedaan.
We communiceren dat je max 1 week na je goedkeuring een Track & Trace kan verwachten. Dat heeft natuurlijk een reden ;)

Dit was het proces:
1. We hebben vrijdag een bevestiging gehad dat de eerste batch headphones maandag geleverd zouden worden bij DFX (die de headphones via PostNL naar consumenten stuurt)
2. We zijn daarom vrijdag begonnen met controleren obv FIFO
3. De eerste headphones zijn uiteindelijk vanochtend binnengekomen... |:(
4. Deze worden as we speak gereed gemaakt voor verzending naar PostNL
5. Vanuit PostNL gaan ze naar de goedgekeurde aanvragen obv FIFO
5. Nog deze week krijgen de eersten dus een Track & Trace.

Keep me posted als het proces langer duurt dan dat we communiceren (dan gaat er iets mis)! Ik kan helaas niet op individuele basis statussen checken, dan krijg ik het wel erg druk ;)
Zoals Gijs dat op 31 oktober heeft vermeld hebben ze deze week de tijd nodig. Dit kan betekenen voor maandag heb je de code, maar het kan ook zo zijn dat Gijs het verkeerd schreef en bedoelde op de volgende woensdag dat je het binnen een week krijgt. Ik verwacht dit niet maar mensen maken fouten.

Tot slot heb je al 2 dagen vertraging want de eerste batch was inplaats van op de maandag binnen te komen op de woensdag binnen gekomen.

Ik heb me best gedaan om de situatie samen te vatten en de fouten er uit te halen. Aangezien dat Sony geen invloed meer heeft na de goedkeurings emailtje. En de rest bij DFX ligt kan er niet veel gebeuren dan af wachten.

Hopelijk was dit een usefull samenvatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertleter
Ook hier een mail ontvangen: Wij hebben uw mail goed ontvangen ivm de registratie voor de promotie actie van de XZ3. u gaat ten laatste 4 weken na registratie datum van 23-10-2018, indien alles in orde is een goedkeuringsmail krijgen. Eens u die goedkeuring heeft ontvangen, volgt de headset tussen de 2 en 4 weken later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
robertleter schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 15:56:
Ook hier een mail ontvangen: Wij hebben uw mail goed ontvangen ivm de registratie voor de promotie actie van de XZ3. u gaat ten laatste 4 weken na registratie datum van 23-10-2018, indien alles in orde is een goedkeuringsmail krijgen. Eens u die goedkeuring heeft ontvangen, volgt de headset tussen de 2 en 4 weken later.
Dit staat in de e-mail die ik 22 november j.l. heb ontvangen n.a.v. mijn registratie :
''Indien je gegevens worden goedgekeurd ontvang je hierover bericht via e-mail. Je ontvangt een paar dagen daarna via e-mail een Track & Trace code om de zending van de Sony WH-1000XM3 en ontvangt dan volgens de informatie in het Track & Trace bericht de Sony WH-1000XM3 op het door jou opgegeven adres.''

En afgelopen woensdag 31 november j.l. ontving ik de goedkeuring, hier staat o.a. ;
''Goed nieuws! Jouw registratie voor de headphone actie van Sony is goedgekeurd. We maken de headphone nu gereed voor verzending naar het door jou opgegeven adres.
Als je headphone onderweg is, ontvang je van ons een e-mail met een Track en Trace code. Je ontvangt de Track en Trace code binnen een week na het ontvangen van deze mail"

Staat bij jou 2 tot 4 weken na goedkeuring???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robertleter
Inderdaad. Ik heb het gewoon gekopieerd en geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

itachiandu schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 15:13:
[...]

Je kan in het ontwikkellaarsoptiemenu de keuze "V.r.n.l. -indelingsrichting afdwingen" selecteren vervolgens wordt de oriëntatie in het gehele systeem aangepast en staat dus ook Google spraakgestuurd typen optie helemaal links. Toch niet helemaal praktisch vind ik zelf maar misschien werkt het voor jou beter.

Van andere mogelijkheden weet ik helaas niks.

Het ontwikkellaarsoptiemenu kan je in je instellingen tevoorschijn halen door een aantal keer (7?) op Build-nummer te drukken. Het staat onder "Over de telefoon".
Woei! No go :/ :+ Te extreem, haha ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 18:20
Hele nette camera review, wellicht de beste: YouTube: Sony Xperia XZ3 Camera Review - The Colors, Duke, The Colors!

[ Voor 27% gewijzigd door WolfsRain op 03-11-2018 19:02 ]

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
robertleter schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 16:46:
Inderdaad. Ik heb het gewoon gekopieerd en geplakt.
Mijn tekst is ook letterlijk geknipt en geplakt, maar bij jou staat iets heel anders. Wellicht zit ik bij de eerste batch die geleverd gaan worden en jij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJunior
Pierre_nr1 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 19:05:
[...]

Mijn tekst is ook letterlijk geknipt en geplakt, maar bij jou staat iets heel anders. Wellicht zit ik bij de eerste batch die geleverd gaan worden en jij niet.
Ik heb ook hetzelfde bericht gekregen dat ik binnen 1 week een T&Tcode zoude krijgen. (26-oct).
Nog steeds niks binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
TweakJunior schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 19:42:
[...]

Ik heb ook hetzelfde bericht gekregen dat ik binnen 1 week een T&Tcode zoude krijgen. (26-oct).
Nog steeds niks binnen.
Die week is al om, ben benieuwd

[ Voor 3% gewijzigd door Pierre_nr1 op 03-11-2018 19:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister Hardware
Pierre_nr1 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 19:56:
[...]

Die week is al om, ben benieuwd
Zo te zien lezen mensen mijn samenvatting niet...

Je hebt al last van een 2 dagen delay wegens het te laat aan komen van de batch. Daarnaast is het ook niet de taak van sony om dit af te handelen. DFX is de persoon die ze vanaf Sony transporteert via Post NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Mister Hardware schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:37:
[...]

Ik heb je samenvatting gelezen. Grotendeels aannames, weinig feiten.

DFX is geen persoon trouwens, maar een bedrijf. En zij verzorgen de verzending in opdracht van Sony, maar Sony blijft het aanspreekpunt en niet DFX.

Zo te zien lezen mensen mijn samenvatting niet...

Je hebt al last van een 2 dagen delay wegens het te laat aan komen van de batch. Daarnaast is het ook niet de taak van sony om dit af te handelen. DFX is de persoon die ze vanaf Sony transporteert via Post NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Heren, off-topic nietwaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister Hardware
Jammer genoeg wel, we kunnen dit beter af handelen in de levertijden & prijzen topic. Aangezien dit over de levertijd en actievoorwaarden gaat.
Of is het misschien handiger om dit te bespreken in een nieuw topic?
Wat denken jullie, maar aan @Gijs van Sony vragen of hij een nieuwe topic opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Eens! Laten we maar even wachten op een reactie van @Gijs van Sony

En nu weer over de telefoon zelf. Prachtig apparaat, ben er zeer tevreden over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:30

MaDLiVe

.-Observer-.

Mijn xz3 is inmiddels retour. 2 hinderlijke zaken. Scherm krast snel, en de accu tijd is echt ver benedenmaats.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

MaDLiVe schreef op zondag 4 november 2018 @ 01:58:
Mijn xz3 is inmiddels retour. 2 hinderlijke zaken. Scherm krast snel, en de accu tijd is echt ver benedenmaats.
Jammer man! Had graag foto's gezien en de batterij stats. Ik kan mij hier namelijk helemaal niet in vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:30

MaDLiVe

.-Observer-.

SkyStreaker schreef op zondag 4 november 2018 @ 06:59:
[...]

Jammer man! Had graag foto's gezien en de batterij stats. Ik kan mij hier namelijk helemaal niet in vinden.
Vond het zelf ook erg jammer, ik heb hiervoor zo een beetje alle compacts gehad van de Z1C tot de XZ1, toen een tussenstop naar een Blackberry Key 2 gemaakt met absolute legendarische accuduur maar waar ik grote twijfels had over de duurzaamheid van het apparaat (gebrek aan een IP rating). Ik zit nu met een oude Z3C in afwachting totdat de Huawei mate 20 pro aankomt.

Die Z3C kan er ook wat van qua accuduur, wat een fijne machine was dat toendertijd. Las overigens dat de accuduur issues bij de XZ3 wellicht zou kunnen liggen aan een bepaalde drain die optreed bij elke vorm van ambient display (een bug). Heb het zelf nooit helemaal uitgezet.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
MaDLiVe schreef op zondag 4 november 2018 @ 07:35:
[...]

Vond het zelf ook erg jammer, ik heb hiervoor zo een beetje alle compacts gehad van de Z1C tot de XZ1, toen een tussenstop naar een Blackberry Key 2 gemaakt met absolute legendarische accuduur maar waar ik grote twijfels had over de duurzaamheid van het apparaat (gebrek aan een IP rating). Ik zit nu met een oude Z3C in afwachting totdat de Huawei mate 20 pro aankomt.

Die Z3C kan er ook wat van qua accuduur, wat een fijne machine was dat toendertijd. Las overigens dat de accuduur issues bij de XZ3 wellicht zou kunnen liggen aan een bepaalde drain die optreed bij elke vorm van ambient display (een bug). Heb het zelf nooit helemaal uitgezet.
Het krassende scherm kan ik mij totaal niet in vinden (heb het toestel nu bijna een maand zonder screen protector).

Wat versta jij onder goede accuduur?

Pic related zijn mijn stats
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/c9bIfTSm7ZXDigbihkcfHgzz/thumb.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister Hardware
Rzarect0r schreef op zondag 4 november 2018 @ 15:37:
[...]

Het krassende scherm kan ik mij totaal niet in vinden (heb het toestel nu bijna een maand zonder screen protector).

Wat versta jij onder goede accuduur?

Pic related zijn mijn stats
[Afbeelding]
Je hebt een betere batterij met minder MaH in de xz2. Dat was al uit tests gebleken. Je hebt ongeveer 7 uur screen on time waar ik net 3.4/3.5 uur screen on time haal. Andriod pit haalt zelfs 9 uur uit de xz2 zonder stamina modus.
https://www.androidpit.com/sony-xperia-xz2-battery-review

Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
Mister Hardware schreef op donderdag 1 november 2018 @ 23:59:
[...]
Ze zijn zeker niet anti sony, anders hadden ze geen Sony telefoons laten lenen aan het testpanel. Van wat ik kan interpreteren uit hun reviews is dat zij de telefoons gewoon normale prijs kwaliteit telefoons vinden en niet heel erg voorruit strevend. Hier ben ik het verre van mee eens, maar ja dat is niet aan mij de keus.
Tweakers heeft het druk, ze zijn zeker geen anti-sony. :)
Chris Broesder is as we speak het toestel aan het testen, dus nu wachten op de review ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gijs van Sony
robertleter schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 15:56:
Hi Robert, wat is de afzender van deze mail? Dit ziet er niet uit als een tekst die ik geschreven heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 22:43

djidee

Mr. Slungel

MaDLiVe schreef op zondag 4 november 2018 @ 01:58:
Scherm gelukkig nog geen ervaring mee in die hoedanigheid

Accu wel... En die gaat behoorlijk lang mee... In een buitenlandse stad (Lissabon) rond sjouwen, foto's en filmpjes maken, soms ook delen met thuisfront, maps voor de nodige navigatie te voet en dus behoorlijk wat scherm aan tijd, is hij van vanochtend 8u tot 15u gezakt van 90% (toen ik hotel uit ging) naar 58%... Inmiddels aan de lader, om straks bij het event (websummit) nog voldoende power te houden, maar krijg steeds meer het gevoel dat dat meer veiligheid is, en dat hij rustig een dag behoorlijk intensief gebruikt kan worden en dat je daarmee de accu niet vlot leeg hebt...

Alleen jammer dat de officiele hoesjes nog niet leverbaar zijn, hij is wat gladjes zo, en dat vind ik best eng :o

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertleter
Ondertussen goedkeuring ontvangen, hoera!

Gijs de eerdere mail kwam van Gunther
Xperia Support by Sony Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJunior
Ik zie veel mensen klagen over de batterijduur, terwijl er ook veel zijn die juist het tegenovergestelde zeggen.

ik weet ff niet hoe ik een screenshot moet plaatsen hier dus ik typ het wel even over.

Last full charge: 19 hours ago
Screen usage since full charge: 6 hours 11 minutes.
Met nog 27% over.
Tussendoor 1x heel kort opgeladen van 45 naar 50%

Edit:
STAMINA mode gaat bij mij aan op 30%.
Schermhelderheid staat op automatisch.

[ Voor 11% gewijzigd door TweakJunior op 05-11-2018 19:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Romius
TweakJunior schreef op maandag 5 november 2018 @ 19:22:
Ik zie veel mensen klagen over de batterijduur, terwijl er ook veel zijn die juist het tegenovergestelde zeggen.

ik weet ff niet hoe ik een screenshot moet plaatsen hier dus ik typ het wel even over.

Last full charge: 19 hours ago
Screen usage since full charge: 6 hours 11 minutes.
Met nog 27% over.
Tussendoor 1x heel kort opgeladen van 45 naar 50%

Edit:
STAMINA mode gaat bij mij aan op 30%.
Schermhelderheid staat op automatisch.
Ik vind de batterijduur ook prima, maar ik heb wel de groene, die is zuiniger hé :+
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Hoesjes, protectors, opladers, e.d.: [Sony Xperia XZ3] Accessoires
- Levertijden, winkels, prijzen: [Sony Xperia XZ3] Levertijden & Prijzen