Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidjustus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-08 18:06
Hoi, ik heb de telefoon vanaf dat het uit kwam.
Vanaf de Sony Ericsson Walkman heb ik nooit een ander merk gehad dan Sony. Elke 2 jaar een een nieuwe, en soms zelfs al na een jaar. Altijd de high end phones.

Echter, hoe gek het ook klinkt is dit de eerste Sony die me echt goed bevalt.

Nu heb ik alleen een groot minpuntje gevonden. Het Oled scherm heeft een 'inbrander'.

Ik gebruik in de werkbus altijd de telefoon als navigatie.
Google Maps, met daarop ook het oranje logo van play music.

Dat logo staat nu lichtjes als een watermerk in het scherm.

Iemand anders ook last van? Zou dit onder garantie vallen?
Gr. Solid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-09 13:22
@solidjustus Dat gaat niet onder garantie vallen, het is onvermijdelijk met OLED-schermen. OLED is niet geschikt om langere periodes een statisch beeld weer te geven. Je zit dan altijd met burn-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:23

knakworst

Get more sats!

solidjustus schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 14:28:
Hoi, ik heb de telefoon vanaf dat het uit kwam.
Vanaf de Sony Ericsson Walkman heb ik nooit een ander merk gehad dan Sony. Elke 2 jaar een een nieuwe, en soms zelfs al na een jaar. Altijd de high end phones.

Echter, hoe gek het ook klinkt is dit de eerste Sony die me echt goed bevalt.

Nu heb ik alleen een groot minpuntje gevonden. Het Oled scherm heeft een 'inbrander'.

Ik gebruik in de werkbus altijd de telefoon als navigatie.
Google Maps, met daarop ook het oranje logo van play music.

Dat logo staat nu lichtjes als een watermerk in het scherm.

Iemand anders ook last van? Zou dit onder garantie vallen?
Gr. Solid
Ik verwacht dat het onder garantie valt, Sony zegt dat het normaal niet voor zou moeten komen.
https://support.sonymobil...20165e528f2ae005094/#gref

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJunior
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-04 14:10
Ik heb zelf de Android Q beta niet geinstalleerd, maar daar is gesture navigation wel beschikbaar voor de XZ3.

https://www.getdroidtips....#2_New_Gesture_Navigation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13
Edit: Advies niet meer nodig

[ Voor 113% gewijzigd door lithiumangel op 02-07-2019 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:40

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vrijdag mijn XZ3 in ontvangst genomen als opvolger van mijn XZ1, tot nu toe tevreden, erg mooi scherm. Heb wel na een aantal dagen de side sensors uitgezet, ik activeerde deze te vaak onbedoeld, vrij irritant.

Nog niet echt ervaring met de batterij duur, die zou slechter moeten zijn dan de XZ1, hoop dat de up[date naar Android 10 snel komt. De dark skin/mode zou ook positief voor de accu duur moeten zijn.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelJ
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:11
vandaag kleine update gekregen, dus Android 10 is nog niet onderweg, dacht dat we deze snel zouden krijgen omdat XZ3 in de beta testen ondersteund werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxie01
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-02 10:07
Iemand een idee wanneer de update komt? Je zou denken dat wanneer de bèta afgerond is, dat de update snel zal volgen. Sony laat normaal gesproken ook hier meer over weten, maar tot nu toe hebben ze nog niks openbaar gemaakt.

Overigens wel vanochtend een beveiligingsupdate ontvangen met patch 1 oktober '19. Dacht eerst dat het de Android 10-update was.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik kreeg die update vorige week ook, hoopte ook dat het Android 10 was :P

Toen nog wat aan het Googlen geweest maar kon nergens info vinden over een release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:20
Weet @Gijs van Sony toevallig niet meer over Android 10 voor de XZ3?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxie01
@Gijs van Sony Dus helemaal geen informatie over Android 10 op de XZ3?

Er staat nergens informatie over Android 10 op de software-supportsite van Sony of op de bèta-site van ze. Vorig jaar had ik met mijn Sony Xperia XZ1 Compact op 17 november de Android 9 update, dus ik hoop dat de XZ3 ook rond die tijd wordt geüpdatet.

Ook voor die tijd had Sony hun gebruikers ruim van te voren ingelicht welke en wanneer de toestellen werden geüpdatet. Nog voor december had Sony het voor elkaar gekregen de Xperia XZ3, Xperia XZ2, Xperia XZ2 Compact, Xperia XZ Premium, Xperia XZ1, Xperia XZ1 Compact en de Xperia XZ2 Premium te updaten naar Android 9. Dit jaar is er vrijwel géén informatie bekend over de Android 10 update voor de Xperia's. En dat terwijl de XZ3 onderdeel was van de Android Q bèta programma! Ik vind het daarom erg vreemd dat het zo stil blijft, zeker nu andere fabrikanten zoals OnePlus hun 7 en 6 serie al geüpdatet hebben..

[ Voor 18% gewijzigd door Lexxie01 op 04-11-2019 13:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AmbroosV
Ik vrees dat het een beetje RIP Sony Mobile is. Sinds de aankondiging van de Xperia 1 en Xperia 5 (quasi dezelfde telefoon) hebben we niets meer gehoord (op de Xperia 1 Pro na, en dat is gewoon een Xperia 1 met preinstalled extra software).

Dit is de eerste keer sinds 2012 dat we zo lang moeten wachten op nieuws over updates. Dit is ook de eerste keer sinds 2012 dat er geen echt nieuwe smartphone aangekondigd is in H2. Er zijn maar 600k telefoons geshipped in Q3, wat echt enorm weinig is. Het laatste personeel dat ik nog kende dat in Nederland specifiek marketing deed voor Sony Mobile is in de laatste paar maanden allemaal vertrokken, en Sony Mobile valt nu volledig onder Sony Electronics. Ik vermoed ook dat @Gijs van Sony niet meer in dienst is, en dat we van hem dus geen respons meer gaan krijgen.

Waarschijnlijk krijgen we nog wel een update naar Android 10, maar zal het wat langer duren dan we gewoon zijn. Ik ben er dan ook redelijk zeker van dat dat de laatste grote update is voor elke Xperia (inclusief de 1/5). Misschien krijgen we in het voorjaar nog één nieuw flagship, maar ik denk ook dat dat het dan wat is.

Nogal pessimistisch, maar ik denk dat dat gewoon de realiteit is. De verkoopcijfers zijn te laag om nog verantwoord verder te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 22:43

djidee

Mr. Slungel

Met de laatste update is de XZ3 een stuk minder spaarzaam met de accu lijkt het. Normaal was een dag prima te doen, nu is rondom het avondeten de prik eigenlijk er wel uit...

Kan nog niet echt uit de applicaties halen wat nou een harde veroorzaker is

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
djidee schreef op woensdag 6 november 2019 @ 21:23:
Met de laatste update is de XZ3 een stuk minder spaarzaam met de accu lijkt het. Normaal was een dag prima te doen, nu is rondom het avondeten de prik eigenlijk er wel uit...

Kan nog niet echt uit de applicaties halen wat nou een harde veroorzaker is
Zal eerder een update van één van je apps of Play Services dan een systeemupdate zijn. Ik merk geen verschil, en geen enkele recente update van de XZ3 is meer dan wat security patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxie01
Update komt ergens begin 2020, zie https://androidworld.nl/n...foons-krijgen-android-10/.

Liever een stabiel OS dan eentje (zie OnePlus) die rammelt. Geduld is en blijft een schone zaak.

Overigens wel november security patch en nooit patches ouder dan 2 maanden, dus eigenlijk valt het allemaal wel mee bij Sony vind ik.

Wel bizar dat de XZ1 line-up compleet buiten de boot valt betreft Android 10. 1 major update en that's it.

[ Voor 13% gewijzigd door Lexxie01 op 15-11-2019 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik heb sinds 1 van de laatste updates ineens niet meer de zoekoptie 'what's in my screen'. In de settings staat de optie dat Google mujn screen mag gebruiken nog wel aan. Voorheen kon ik de home button indrukken om Google assistant te starten en dan was er een knop what's on my screen maar deze is verdwenen.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:20

SkyStreaker

Move on up!

Inmiddels de grote update binnen met Android 10 erin :)

Wat zijn echter de belangrijke verschillen/updates?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Er is niet veel nieuw in Android 10.

- Dark mode
- Battery Care heeft support voor custom timing (komt van Xperia 1)
- Digital Wellbeing

De launcher is niet bijgewerkt, en dus is er geen gesture navigation en geen horizontale multitasking.

Wat screenshots: https://imgur.com/a/l5O4J0B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13
SkyStreaker schreef op maandag 6 januari 2020 @ 10:53:
Inmiddels de grote update binnen met Android 10 erin :)

Wat zijn echter de belangrijke verschillen/updates?
Iemand anders was me net voor met de belangerijkste verschillen/updates - zelf vind ik de "ingebakken" dark mode wel fijn; die hadden we wel (via andere launchers; en/of veel apps hebben dit zelf al) maar het was altijd een gemis dat bijvoorbeeld Gmail ; absoluut geen darktheme ondersteunt totdat je op Android 10 zit.

Enfin. De update melding verscheen ook voor mij vanochtend en ik dacht dat het gewoon de usual security patch was, totdat het wel heel erg lang duurdde met instaleren (zat naar progress 1/3 voor denk 15 minuten te staren) . Dus ik was al hoopvol van " is het nou toch echt android 10 " en jawel hoor :-)

Werkt in ieder geval fijn.

Zelf heb ik sinds een paar dagen lawnchair launcher (na jaaaaren nova launcher) en dat werkt enorm fijn.
Beetje one UI style (swipe up voor horizontale app drawer etc.swipe down for desktop etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:54
Hier ook zojuist Android 10 update geïnstalleerd. Nog niet echt verdiept in nieuwe functies, maar wat meteen opvalt is dat Side Sense nu beter instelbaar is. Zo kun je nu een gesture gebruiken om de notificaties naar beneden te halen.

Nog altijd erg tevreden over het toestel. Zou het helemaal leuk gevonden hebben om een extra zoom camera te hebben, maar met de grote 20 mp sensor kun je flink inzoomen zonder kwaliteitsverlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hier ook geïnstalleerd en gelijk dark mode aangezet. Wel irritant dat je darkmode daarna alsnog handmatig moet aanzetten in bepaalde apps. Verder niets nieuws side sense heb ik in het begin al uitgezet, zat steeds in de weg.

Batterij is vandaag erg snel leeg maar ik ga er vanuit dat dit door de installatie ansich is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Chaoss schreef op maandag 6 januari 2020 @ 18:12:
Batterij is vandaag erg snel leeg maar ik ga er vanuit dat dit door de installatie ansich is gekomen.
Yes, na een grote update zoals deze zijn alle precompiled cached binaries verdwenen, en elke app die je opstart draait iets minder efficiënt. Terwijl je telefoon 's nachts aan het opladen is gaat hij in de achtergrond alle apps al precompilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxie01
Vanmiddag ook Android 10 gedownload. Was erg enthousiast dat Sony zich inderdaad heeft gehouden aan hun belofte begin 2020 de update uit te brengen. Echter werd ik wel een beetje teleurgesteld toen ik realiseerde dat de oude Xperia-launcher aanwezig is zonder de nieuwe gestures. Deze waren wel tijdens de béta uit te proberen, erg jammer dat deze core-functie van Android 10 ontbreekt op de XZ3. Enige mogelijkheid dat deze functie alsnog komt?

Er zijn wel enkel (voor mij persoonlijk) handige verbeteringen, zoals een statische, hogere helderheid voor ambient display (voorheen dimde de helderheid erg snel waardoor inhoud van het scherm nauwelijks te zien was), snelheid van de vingerafdrukscanner, handmatig in te stellen battery-care en natuurlijk dark mode (vooral de optie 'gedwongen donker maken negeren' in ontwikkelaarsopties aanvinken).

Het voelt een beetje dubbel. Enerzijds handige toevoegingen, anderzijds voelt de update half af. Hopelijk is er iemand bij XDA bereid een APK van de Xperia-launcher gebaseerd op Android 10 te ontwikkelen mét de gestures. Want als de XZ3 qua support hetzelfde wordt behandeld als de XZ1-lijn, zou dit wellicht de laatste grote update kunnen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16:42
In de vorige Android versie had ik ingesteld dat wanneer mijn telefoon connect met de Bluetooth van de auto bepaalde apps automatisch opstart, maar sinds versie 10 werkt dat niet meer? Ik kan iig nergens de instellingen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren update gedaan en weer geen camera mogelijk.
Probleem heeft zich ook reeds in december voorgedaan.
Hierbij is toestel door Sony "hersteld" met vervanging van een onderdeel.
Weer contact opgenomen met helpdesk Sony.
Men moet dit uitklaren met hun engineers.
Benieuwd wat deze keer resultaat zal zijn.
Voor een flagschip toestel zou dit niet mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-09 19:08
Ik heb best veel problemen sinds de update.
- vingerafdruk scanner doet het soms niet of heel traag.
- kleuren lijken meer gestudeerd
- heb de telefoon ruim een jaar en voor het eerst 3 vastlopers gehad en een aantal stotteringen
- wifi lijkt minder stabiel, zit met vol wifi bereik steeds te switchen tussen 4g en wifi..

Donkere modus is wel heel fijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Ik heb eigenlijk gemengde gevoelens met Android 10. De telefoon lijkt sneller, ook met het het unlocken. Apps starten sneller op, en sluiten sneller af.

Waar ik mij mateloos aan stoor is de 'Silent notifications" tab onder notificaties. Ja boeiend dat ze silent zijn... dat weet ik zelf ook wel. Die balk moet gewoon uitgezet kunnen worden.

Verder toch wel netjes van Sony dat ze inderdaad hun Android 10 belofte zijn nagekomen. Jammer dan weer van de oude launcher...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

Hij lijkt over het algemeen wat sneller te zijn, maar soms haakt hij ook. Met name outlook en spotify... Kan ook de apps zijn natuurlijk.Ook Android Auto hangt de audio soms, even snoer erin en eruit en het is goed. Vaak een paar minuten nadat ik ben gaan rijden...

De gebruikte app om op de 2e sim ook whatsapp te gebruiken, parallel space start niet meer door, dus daar een alternatief voor gezocht (super clone).
Nog steeds erg jammer dat Sony dat soort functionaliteit niet out of the box aanbied (itt de chinese fabrikanten en samsung)...

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

En mijn XZ3 is gewoon onwerkbaar traag geworden :/

Van unlock naar het openen van iets als Whatsapp kan gerust 30 seconden duren, als hij in de tussentijd niet besluit weer te locken :/

Camera is gewoon geheel onbruikbaar nu.

En, al heeft dat niks met de update te maken, mijn scherm is redelijk naar de kut.naast de rechter "knik" in het scherm is een hele rij stuck pixels, die altijd fel groen zijn, en dat zonder 'm te laten stuiteren. Ja, ter reparatie sturen kan, maar heb geen reserve phone :/

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 21:41
RobinHood schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 11:33:
En mijn XZ3 is gewoon onwerkbaar traag geworden :/

Van unlock naar het openen van iets als Whatsapp kan gerust 30 seconden duren, als hij in de tussentijd niet besluit weer te locken :/

Camera is gewoon geheel onbruikbaar nu.

En, al heeft dat niks met de update te maken, mijn scherm is redelijk naar de kut.naast de rechter "knik" in het scherm is een hele rij stuck pixels, die altijd fel groen zijn, en dat zonder 'm te laten stuiteren. Ja, ter reparatie sturen kan, maar heb geen reserve phone :/
Mijn XZ3 is sinds de update ook bij vlagen onwerkbaar traag. Schokkerige response. De vingerafdrukscanner werkt ook vaak niet tenzij ik het scherm aanzet.
Ik ben benieuwd wanneer we de vervolgupdate kunnen verwachten. Ik ben ondanks dat wel al een nieuwe telefoon aan het overwegen (ook ivm aflopen abonnement).
Gesatureerd? De kleursetting is bij mij naar standaard gezet na de update, even op natuurlijke kleuren instellen en het is weer normaal. Als dat inderdaad je probleem is.

[ Voor 14% gewijzigd door PatrickH89 op 13-01-2020 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

PatrickH89 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 14:18:
[...]

Mijn XZ3 is sinds de update ook bij vlagen onwerkbaar traag. Schokkerige response. De vingerafdrukscanner werkt ook vaak niet tenzij ik het scherm aanzet.
Ik ben benieuwd wanneer we de vervolgupdate kunnen verwachten. Ik ben ondanks dat wel al een nieuwe telefoon aan het overwegen (ook ivm aflopen abonnement).
Nadat ik vanochtend de wekker niet uitkreeg, ik kon op "dismiss" drukken maar letterlijk twee seconden later begon ie weer opnieuw, was ik er klaar mee en heb ik 'm een factory reset gegeven.

Is vrij vlot te doen via de Xperia Companion, en door alle backups wordt 90% ook wel weer teruggezet zoals je wil, dus zo heel veel tijd kost het uiteindelijk niet.

Ben nu wel benieuwd hoe ie het blijft doen.

Verder ben ik nog steeds tevreden over mijn XZ3, jammer van het scherm, maarja. Hoogtepunt blijven wel de foto's die eruit komen, zeker in vrij moeilijke omstandigheden doet ie het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 21:41
RobinHood schreef op maandag 13 januari 2020 @ 15:56:
[...]

Nadat ik vanochtend de wekker niet uitkreeg, ik kon op "dismiss" drukken maar letterlijk twee seconden later begon ie weer opnieuw, was ik er klaar mee en heb ik 'm een factory reset gegeven.

Is vrij vlot te doen via de Xperia Companion, en door alle backups wordt 90% ook wel weer teruggezet zoals je wil, dus zo heel veel tijd kost het uiteindelijk niet.

Ben nu wel benieuwd hoe ie het blijft doen.

Verder ben ik nog steeds tevreden over mijn XZ3, jammer van het scherm, maarja. Hoogtepunt blijven wel de foto's die eruit komen, zeker in vrij moeilijke omstandigheden doet ie het prima.
Die wekker had ik ook een paar dagen terug. Ik weet niet wat ze hebben gedaan met deze update, maar kwaliteitje is het in ieder geval niet helaas.

Ik moet nog even kijken wat ik hiermee ga doen. Factory reset is wellicht wel een idee.

De foto's vind ik persoonlijk erg matig overigens. Zelfs mijn vorige Oneplus 5T schoot naar mijn mening betere plaatjes en die camera stond ook bekend om zijn matigheid. Het is in ieder geval een oneerlijke vergelijking met de S9 van mijn vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Nu online
Ook ik heb last van de 'slowdowns' af en toe, niet vooruit te branden! Hopelijk fixen ze het snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

inderdaad ik was de eerste dag tevreden maar mijn enthousiasme neemt af.

-Apps blijven soms langere tijden hangen of moeten geforceerd gesloten worden.
-Camera app heeft 1x de telefoon laten crashen en booten.
-vingerafdruk scanner werkt slechter, moet soms eerst op power drukken voordat de scanner werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-06 01:52
Ook hier is hij sinds de update stukken trager geworden, ik moet nu bijna dagelijks de telefoon herstarten. Voor de laatste update deed ik het pas wanneer ik een herinnering kreeg om hem te herstarten, na een week ofzo..

Ik dacht dat we anno nu wel af waren van het expres trager maken van "oude" telefoons via updates?

Edit: Wanneer je zoekt op "android 10 slower" blijkt ook de samsung galaxy x getroffen te zijn door deze update.

[ Voor 15% gewijzigd door Sloeser op 18-01-2020 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Bij mij heeft de factory reset ontzettend geholpen, sindsdien werkt ie net zo lekker als voor de update, jammer dat het moet, maar het is zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neukbegonia
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-08-2023
Ik had in het begin ook problemen met de vingerafdruk scanner.
Maar na een herstart is er geen vuiltje meer aan de lucht.
Blij met Android 10!!
Loopt als een zonnetje hier.
Jammer dat er een hoop problemen zijn bij andere gebruikers.
Misschien dat een factory reset werkt?
Hoe dan ook..
Ik wens jullie sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

Ik had altijd parallel space, maar die haakte af bij de laatste update.
Nu superclone om voor de 2e sim de whatsapp goed te krijgen, maar die werkt ook niet echt lekker.

Beetje kwijt nu wat de beste methode is (weinig resources / reclame, wel instant notificaties) op dit moment. En nog altijd erg jammer dat Sony dit niet out of the box aanbied zoals andere merken dat wel doen voor hun dual sim toestellen.

Wat gebruiken jullie, en hoe bevalt dat?

"Mekker, blaat"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Nu online
Ik las dat de Android 10 rollout voor de o.a. de XZ3 is stopgezet i.v.m. de problemen. Ik snap wel waarom... man man man wat slecht. Ik moet minimaal 1 x per 2 dagen m'n telefoon rebooten omdat hij anders niet vooruit te branden is. Ben benieuwd wanneer de volgende update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

Er is bij mij net een nieuwe aangeboden (52.1.A.0.618).

Lijkt een stuk sneller te zijn, maar benieuwd hoe hij na +/- een dag is.
Dan begon hij vaak pas echt te hangen.
Al leek Chrome daar ook een sterke rol in te spelen. En de camera was traag geworden...

Die laatste is nu weer retesnel zoals hij voor Android 10 was.

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Zojuist weer een update binnen gehaald. Hopelijk is de stabiliteit hiermee weer verbeterd. Is afwachten want na een reboot was het altijd even goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Nu online
Eergisteren weer een nieuwe update binnengehaald (security patches mei?), ik moet zeggen dat dit wel een verbetering is t.o.v. de andere patches. Ik heb geen rare slowdowns meer en de camera werkt zoals het zou moeten (geen 5 seconde cooldown tussen foto's).
Faith restored in Sony :)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Hoesjes, protectors, opladers, e.d.: [Sony Xperia XZ3] Accessoires
- Levertijden, winkels, prijzen: [Sony Xperia XZ3] Levertijden & Prijzen