Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• rinslll
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:41
Matched: 39524186
blitzkrieg schreef op zondag 10 mei 2026 @ 20:14:
Wie heeft er hier voor mij een mooie route op de postbank van ongeveer 150/160km? Ik heb mijn vrouw een klim- en daalcursus cadeau gegeven en die is op de postbank. Wanneer ze dat heeft wil ik zelf daar fietsen.
Ligt eraan wat je wilt. Als je veel klimmetjes wilt meepakken dan kun je deze als basis nemen; https://www.komoot.com/nl-nl/tour/259689905?ref=wtd&t_s=referral&t_cid=route_share&t_ref_username=1694550096365

Of de Vael ouwe

Https://ridewithgps.com/routes/39524186?lang=nl

[ Voor 5% gewijzigd door rinslll op 11-05-2026 08:05 ]

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-07 22:04

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Matched: 39524186
Webgnome schreef op maandag 11 mei 2026 @ 08:26:
[...]

Technisch gezien heet dat gebied de Veluwezoom als we toch aan het m...n.. zijn

[...]

150/160 is ver genoeg dat je alle kanten op kan. Je kunt bijvoorbeeld vanuit daar richting Oosterbeek en de Italiaansweg etc mee pakken of je kan als je het makkelijker wil van daaruit richting Apeldoorn en weer terug. Of je kan natuurlijk de oversteek over de Ijsel maken en richting het oosten.
ElGreco schreef op maandag 11 mei 2026 @ 08:58:
[...]

Ik heb deze in de aanbieding. Je zal zelf 50km er aan vast moeten plakken.

https://ridewithgps.com/routes/52900285?privacy_code=vZhIP551slcRVBBjlCkRPKEjdHY72g5J

De groeten aan Harmen :D
Tnx, hier kan ik wel wat mee. Ik wil inderdaad alle klimmetjes daar meepakken. Zal deze week alles combineren en dan hier nog ter controle delen.

Zal Harmen de groeten doen als ik hem spreek, ben van plan mijn vrouw af te zetten en dan gewoon direct zelf te gaan fietsen. Heb niet voor niks de cursus alleen aan haarzelf en niet aan mij cadeau gedaan. Ik heb me afgelopen 2 weken al genoeg geërgerd aan haar (gebrek aan) daalkwaliteiten. O-) :X :X

Of misschien is de kwaliteit er wel, maar de durf er niet. Zoals mijn dochter zei toen we met 65km/u van de berg af suisden op de e-mountainbikes, "waarom vind mama dit niet leuk, dit is het leukste van het hele fietsen."

Maar wij zijn dan ook dommer dan bang. :P

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Pagina: 1

Let op:
Tweakers fietsen soms een stukje samen:

Het Grote - 2026 Tweakers Social Ride - Topic!!!

Andere topics:Twee dingen zijn niet de bedoeling: vraag en aanbod én vragen of delen van kortingscodes (of referrals).