een lichte @#$@#$week kunnen afsluiten zaterag/zondag met 2 z2 runnetjes.
Had al een paar weken het idee dat het niet lekker ging, maar had niet echt pijn. In the end, als ik keek naar mijn activiteiten ahd ik al moeten zien dat de prestaties in aan het zakken waren en er kwam toch last in wat pezen. Gestopt met schema en rust ingelast om mijn lijf hersteltijd te geven. Een deel krachttrainingen ook omgezet en veel tijd gespendeed aan yoga om alles maar te rekken.
Zaterdag een voorzichtig z2 loopje gedaan en dat voelde wel ok (5-ish km maar). De dag erna een langere gedaan met een beklimming erin: een 90 minuten in Z2 met een 150 hoogtemeters en de achillespees geeft geen kik meer gelukkig.
Het nadeel is dat dit de 3de week vertraging is, dus de sub 4 uur marathon in april zal ik langzaam uit mijn hoofd moeten zetten. Ik heb toch nog wat te veel last van dingen die ik gewoon de hersteltijd nog moet geven wil ik een hogere belastbaarheid opbouwen, stevige vloek gelaten maar so be it I guess
Nog een vraagje voor de renners: ik had als sportdrank
'active root',, maar deze is wat moeilijker te krijgen in NL. Soms stond hij op een webshop, maar die voorraad is zo onbetrouwbaar dat ik er niets mee kan. Ik geen fan van de 'chemische' smaken van SIS/Born/Isostar en consorten. ZIjn er hier nog die iets weten wat op die active root lijkt toevallig? Vooral de sterke gembersmaak vond ik awesome, maar ik heb het idee dat dit de enige sportdrank is die het heeft

En anders moet ik het zelf maar gaan maken, wat ook altijd een optie is (al is dat niet mijn favoriete

).