Ze moeten de vlag nog zwart spuitenMaurice079 schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:20:
Zeg. Waar blijft die beslissing nou?
Max paars S2
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wat weet Ferrari wat Mercedes mogelijk niet weet?
Hamilton cruiset deze rustig naar huis, die gaat echt niet meer stoppen. P2 helaas.
Laten ze het van de einduitslag afhangen?Maurice079 schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:20:
Straks, dan halen ze Max weer van het podiumMaurice079 schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:20:
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Een straf voor Ocon gaat echter niets opleveren voor Max.
12 punten op zijn licentie zijn wel zo handig.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ocon unlapte zichzelf toch? Hij reed op snellere banden.groggy schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:17:
Maar waarom kon ocon ook nog terugkomen in die bocht?
GAAT OM PRINCYPE...Grrrrrene schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:21:
[...]
Vraag me af of die gaat komen. Voor VER maakt het toch niet meer uit, voor OCO ook niet, rijdt toch al p14 en ver buiten de punten.
. zo.
Ik zou het doen!
Precies, als je em nu al zwart geeft gaat ie nog gekkere dingen doen. Gewoon lekker na de wedstrijd vertellen dat z'n F1 carrière nu al over is
Krijgt ocon dit seizoen nog een penalty of gaan ze hier na de race pas naar kijken? $$#@&€%}
Wat is dit zuur zeg! Max had 'm op de softs naar P1 gecruised...En nu wordt ie tweede door die malloot van een Ocon
Dit dus.
Waarvoor? Heeft toch geen stoeltje volgend jaargambieter schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:22:
Een straf voor Ocon gaat echter niets opleveren voor Max.
Diskwalificatie voor de volgende race, da's het enige wat nog pijn kan doen
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Van -2 naar -1...Erapaz schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:22:
[...]
Ocon unlapte zichzelf toch? Hij reed op snellere banden.
10s voor OCO
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
10 sec penalty
Ze gaan Max een paar sec cadeau doen, zoveel dat hij hier niks aan heeftMaurice079 schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:20:
10 sec penalty voor Ocon. Daar komt hij er makkelijk mee vanaf.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
10 seconden penalty, maarja wat heeft Max daar nou aan?
Once again open up your bag of tricks!
10 seconden. Ongelooflijk. Laat Hartley Ham er dan maar ff afkegelen haha
PSN: xMaurice93
Dan is hij de volgende race al exit.LoeWn schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:22:
[...]
Waarvoor? Heeft toch geen stoeltje volgend jaar
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
10s voor OCO ik ben benieuwd hoeveel strafpunten dat oplevert.
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 11-11-2018 19:24 ]
"When you grow up your heart dies"
Tskkk 10 sec penalty voor Ocon...
[ Voor 3% gewijzigd door warp op 11-11-2018 19:24 ]
10 Sec stop-go jongens, dat is vrij zwaar.
Ocon had moeten remmen en max voor moeten laten, er is geen ander goed antwoord.enchion schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:17:
[...]
Belachelijke move van Max, werkelijk niks te winnen voor Max om gewoon in te sturen alsof Ocon er niet is.
Als Max gewoon iets breder had uitgestuurd had hij maar 1 seconde verloren, ipv door eigenwijs "gelijk" te hebben nu 5sec achterstand te hebben. (Je kan nl makkelijk 2 auto`s breed door die bocht en Ocon zat helemaal rechts)
Ookal doet iemand wat fouts/irritants, het is gewoon dom om er dan maar gewoon tegenaan te gaan rijden.
De reden dat max zo hard instuurde is omdat hij verondersteld dat ocon plaats had gemaakt. Maar dat had ocon dus niet.
Laat Hartley dan als bedankje ook gelijk z'n stoeltje behouden voor volgend seizoen.Maurice079 schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:23:
Verwijderd
Blijkbaar wel dus. En dan maar 10 seconden straf.robpol schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:21:
Van iemand als Ocon mag je toch beter verwachten. Het is geen Grosjean, Stroll, of zo.

10 sec voor Ocon? Sinds wanneer is dit geen zwarte vlag meer waard?
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Volgens mij geen stop en go..yorkick schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:24:
10 Sec stop-go jongens, dat is vrij zwaar.
Als hij gaat stoppen moet hij 10 sec wachten, en anders word het bij de eindtijd geteld
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens mijn moeder moeten ze Max 10 seconden cadeau geven.
Als VER dit bij HAM/VET deed werd zijn superlicentie ingetrokken..
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Ah 10sec stop en go
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ja weet ik, dat zeg ik, iedereen heeft het over 10s penalty, dat is een ander verhaal.basvn schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:24:
[...]
Volgens mij geen stop en go..
Als hij gaat stoppen moet hij 10 sec wachten, en anders word het bij de eindtijd geteld
"Brendan, Ocon just knocked off Verstappen who lost his first place to Hamilton. Hamilton will be overtaking you within 3 laps. Do you copy?"Maurice079 schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:23:
Ah, en het is een stop and go voor Ocon! En Botta is gezien!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik vind die straf van 10 sec bijzonder laag. Dan kan je hier met al die zustereteams ook strategisch gebruik van maken....
Pff hij rijd al buiten de punten dan maakt position 14 of 18 niet uit... Alleen raceban heeft echt effect.
RIC DotD!
Ik zeg toch niet dat het VER's fout was? Ik zeg enkel dat OCO er naast zat. Dat is een feit. Dus als je dan vol tot de apex instuurt, dan weet je dat je schade rijdt. Wederom: nee, OCO zat hier fout, vandaar de 10s straf, maar ook VER kan een poging doen om een aanrijding te voorkomen.ThomasG schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:21:
[...]
OCO had blauwe vlaggen, en VER zat duidelijk vóór OCO. Hoe dan ook, OCO was hier fout bezig.
Zie het als in het verkeer: als jij de weg wil oversteken bij een zebrapad en er komt een auto aan die duidelijk niet gaat stoppen, dan loop je ook niet op omdat je weet dat je dan aangereden wordt. Je kunt wel in je recht staan, maar soms is "evasive action" de verstandige optie. Zeker als je zoveel sneller bent dat je iemand halverwege de GP al op een ronde zet
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Lekker RIC!
BOT heeft 24s op VET, die kan gratis pitten nu
De "leuke" bedreigingen hoeven echt niet.
[ Voor 84% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-11-2018 21:01 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Het is in ieder geval een 10s stop en go...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
VER nu 3s achter HAM. Ben benieuwd of HAM de race op MED kan uitrijden en hoe z'n rondetijden aan het eind zijn
- DaniëlWW2
- Niet online
Bottas pit.
Dat gaat ham lukken, hij ka beter watlangzamer gaan rijden dan de pit te duikenGrrrrrene schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:26:
VER nu 3s achter HAM. Ben benieuwd of HAM de race op MED kan uitrijden en hoe z'n rondetijden aan het eind zijn
Eigenlijk hè, zou HAM uit goed sportsmanship die plek aan VER (terug) moeten geven.

Die mediums van Ham houden dat echt wel, helaas.
Ik vind hem eerlijk gezegd best moeite hebben met inhalen.
Maar ik ken je voorkeur
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 11-11-2018 19:28 ]
Benieuwd hoe pissig max zal zijn bij de interviews na de race
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Ben vooral benieuwd naar de inhaalmanoeuvre en of Lewis dan alles durft te geven of aan de punten voor het team denkt.Grrrrrene schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:26:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dat zou max niet willenSuBBaSS schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:27:
Eigenlijk hè, zou HAM uit goed sportsmanship die plek aan VER (terug) moeten geven.
Opvallende radiostilte van Max?
Neem aan dat ie straks weer ziek is..
RIC absoluut geen DOTD...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Het is geen autorijlesGrrrrrene schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:25:
[...]
Ik zeg toch niet dat het VER's fout was? Ik zeg enkel dat OCO er naast zat. Dat is een feit. Dus als je dan vol tot de apex instuurt, dan weet je dat je schade rijdt. Wederom: nee, OCO zat hier fout, vandaar de 10s straf, maar ook VER kan een poging doen om een aanrijding te voorkomen.
Zie het als in het verkeer: als jij de weg wil oversteken bij een zebrapad en er komt een auto aan die duidelijk niet gaat stoppen, dan loop je ook niet op omdat je weet dat je dan aangereden wordt. Je kunt wel in je recht staan, maar soms is "evasive action" de verstandige optie. Zeker als je zoveel sneller bent dat je iemand halverwege de GP al op een ronde zet

ja en ik zou zijn vriendin een nachtje mogen hebben, puur omdat.SuBBaSS schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:27:
Ik zou het doen!
Heul, heul, HEULTosemime schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:28:
- DaniëlWW2
- Niet online
Pretty much...rik86 schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:28:
10 stop en go is toch t zwaarste na dsq?
Ik vermoed dat Max straks flinks pissed is. Denk dat de mediatrainer al bij het P2-bordje staat
PSN: xMaurice93
Kappen met die flamebaits.
[ Voor 69% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-11-2018 19:29 ]
Dombo of the day?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Of de FOM kan het niet uitzenden zonder 99% te moeten *bliep*-enCyBeRSPiN schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:28:
In een normaal gevecht houd je er rekening mee dat iemand in je dode hoek zit. Niet als je een achterblijver inhaalt. Maximale straf voor ocon op zwarte vlag na. Dus het lijkt me wel duidelijk.Grrrrrene schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:25:
[...]
Ik zeg toch niet dat het VER's fout was? Ik zeg enkel dat OCO er naast zat. Dat is een feit. Dus als je dan vol tot de apex instuurt, dan weet je dat je schade rijdt. Wederom: nee, OCO zat hier fout, vandaar de 10s straf, maar ook VER kan een poging doen om een aanrijding te voorkomen.
Realiseer je wel dat de FIA bepaald wat door komt?CyBeRSPiN schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:28:
Max is op de app vrolijk aan het babbelen hoor ;-)
I have no special talent. I am only passionately curious.
Is het niet de Franse motor, dan wel een Franse rijderTosemime schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:28:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Max is aan het knallen!
2.5seconden
2.5seconden
Want in de F1 rijd je geen schade als je iemand afsnijdt, hoe erg je ook in je recht staat?

Ik weet niet wat de maximale straf voor Ocon duidelijk maakt, want VER heeft er niks aan: hij is de leiding in de race verloren aan HAM.Timoth schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:29:
[...]
In een normaal gevecht houd je er rekening mee dat iemand in je dode hoek zit. Niet als je een achterblijver inhaalt. Maximale straf voor ocon op zwarte vlag na. Dus het lijkt me wel duidelijk.
[ Voor 47% gewijzigd door Grrrrrene op 11-11-2018 19:30 ]
Heeft ie ook nog leuke dingen gezegd?ricardo246 schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:29:
[...]
Realiseer je wel dat de FIA bepaald wat door komt?
Max is op de app vrolijk aan het babbelen hoor ;-)
RIC > 1:11:343
Als ik goed reken, en de banden het houden heeft Max ongeveer 3 ronden drs...
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dat bordje hangen ze aan een touwtje zo'n 1,5m boven de grondMaurice079 schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:28:
Ik vermoed dat Max straks flinks pissed is. Denk dat de mediatrainer al bij het P2-bordje staat
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Kunnen we Ocon nog tot "enemy of the state" uitroepen.
Dan de dood of de gladiolenArthurMorgan schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:30:
Als ik goed reken, en de baan het houden heeft Max ongeveer 3 ronden drs...
Maar waar hij "zou moeten zitten" is niet de realiteit.toolkist schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:19:
[...]
Ocon moet daar ook helemaal niet zijn, die moet gewoon ruimte maken en opbokken. Desnoods moet ie dan maar eerder van z'n gas af.
Probeer eens in te denken hoe je een race zou aanpakken waar je achteraan de grid start en 30 Maldonado klonen voor je hebt die je moet inhalen om te winnen.
Gaat "gelijk hebben" je echt veel helpen ?
How do you save a random generator ?
Lewis die een foutje Maartje in sector 2, waar VER 0,7 mee goed maakte. Bandjes gaan er aan voor HAM
I have no special talent. I am only passionately curious.
Stoffel heeft deze race al meer zendtijd gehad dan afgelopen 3 races
Verwijderd
Nee, want Max zijn banden slijten ook steeds meer.ArthurMorgan schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:30:
Als ik goed reken, en de banden het houden heeft Max ongeveer 3 ronden drs...
Je hebt de tweet van Van Gameren gezien zeker.Verwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:30:
Is nog frustratie uit F3 seizoen bij Ocon. Die 2 liggen mekaar totaal niet Max en Ocon.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Laatste bocht in de laatste ronde gaat Max Ham voorbij
ICE ICE Baby
Verwijderd
Nee. Zit niet op Twitter.Rivanov schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:30:
[...]
Je hebt de tweet van Van Gameren gezien zeker.
Verstappen zal pissedoff op podium staan
Ik zou het doen!
Nee zo werkt het ook niet, dat weet ik stiekem ook wel.
Liet m'n hart even spreken zeg maar.
Dat is toch algemeen bekend? Geen idee wie Van Gameren isRivanov schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:30:
[...]
Je hebt de tweet van Van Gameren gezien zeker.
Valt wel mee hoor, ik heb ze samen wel eens grappen zien maken met elkaar.Verwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:30:
Is nog frustratie uit F3 seizoen bij Ocon. Die 2 liggen mekaar totaal niet Max en Ocon.
Maar of dit na vandaag ook nog zo is... ?
- DaniëlWW2
- Niet online
Max op 2,6s. Het gaat te traag. Ben bang dat de pace eruit is door het gat in de vloer...
En volledig terecht. Een backmarker die zijn plek niet wil opgeven kost je gewoon een back-to-back zege.rammes schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:31:
Verstappen zal pissedoff op podium staan
HAM > 1:12:1
VER > 1:11:9
VER > 1:11:9
2.5s... Ga over de cliff met die mediums, HAM!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1