Leuk die beelden van de start, zie nu pas dat VET ook veel sneller onderweg was dan VER, maar opgesloten zat. Niet verkeerd.
Die uitremactie blijft overigens geniaal
Die uitremactie blijft overigens geniaal
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Formule 1.5 (alles na de top6)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Bij mij duurde het ook even... maar als je het ziet...
Welles
Snelste van de rest. Dus van iedereen buiten Mercedes/Ferrari/RBR.
[ Voor 22% gewijzigd door Nat-Water op 28-10-2018 22:27 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
"When you grow up your heart dies"
Bensimpel
Positieve meneer
Wat max doet is wat anders dan op een play knopje duwen hèsanderb schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:18:
[...]
Nou en? Max verdient meer dit weekend en hoeft maar anderhalf uur aan een stuurtje te draaien...
Dat Hollandse gezeur altijd over sterren en wat ze doen voor hun centen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Daniel zit nu in een hoekje te huilen....
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Bensimpel
Positieve meneer
Nouja hopen dat hij geen hulkenberg 2.0 is straks :x
😆 - Denk ook eens om ;)
Anoniem: 926911
Ik denk serieus dat Ricciardo het lastig gaat krijgen met Hülkenberg.. dat is absoluut geen pannenkoekBensimpel schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:30:
[...]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Volgens mij Sainz...Bensimpel schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:30:
[...]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Eigen schuld, die heeft z'n 'lucky charm' gisteren zelf meteen weer weggejaagd met z'n demonische uitbarsting.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Ergste is nog wel dat hij dezelfde shit volgend jaar weer krijgtNat-Water schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:32:
Bwoh, reactie van Ric. Die is echt gebroken. "I'm done with it"
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Dan moet je toch spijt als haren op je hoofd hebbenAnoniem: 926911 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:33:
[...]
Ergste is nog wel dat hij dezelfde shit volgend jaar weer krijgt
Anoniem: 1036995
Yes.Apache4u schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:33:
Zei RIC nou “Let Gasly drive it, Im done with it”?
Dat hoorde ik ook.Apache4u schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:33:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Over 2 weken zit RIC bij STR dus?Apache4u schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:33:
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ja.giantgiantus schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:33:
Zie die nu: let gasli drive it, I am done with it?
Iedere wedstrijd zijn er weer nieuwe kijkers, dus dat is een mooi moment om te leren van de uitleg die de meer ervaren kijker al lang weet maar de minder ervaren gast in de studio niet. [/pc]Anoniem: 926911 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:31:
Die remy kunnen ze beter echt niet meer uitnodigen bij Ziggo Sports wat een clown met het verstand van een pinda zeg.
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 28-10-2018 22:36 ]
Yep, laat Gasly de komende 2 races maar rijden, ik ben er klaar mee.. dat zegt wel genoeg denk ik.Apache4u schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:33:
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Gisteren was ie er nog heel blij meeApache4u schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:33:
Ik denk serieus dat RIC volgend jaar ergens in de middenmoot bungelt. Wat hij denkt te gaan doen bij Renault is volgens mij iedereen onduidelijk (los van zn zakken vullen). Blijft een absurde keus op sportief vlak.GAIAjohan schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:31:
[...]
Ik denk serieus dat Ricciardo het lastig gaat krijgen met Hülkenberg.. dat is absoluut geen pannenkoek
Tja, bij Renault vervangen ze de boel voor de race al zodat het niet tijdens de race kapot gaat.sjaool schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:34:
RIC is er echt klaar mee. Ik mag toch hopen dat hij volgend jaar in de Renault in ieder geval races kan uitrijden. SAI valt dan wel uit maar dat kwam niet door de motor. HUL die rijdt de meeste races wel uit maar kan geen potten breken om ooit een podium te scoren. Hij is in ieder geval hard op weg om een record te zetten van de meeste grand prix's rijden zonder ooit een podium te pakken. En of dat nu zo'n eervolle titel is?
Laat Honda zich nu maar eerst eens bewijzen volgend jaar, eer het als een rare stap wordt bestempeldrodie83 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:35:
[...]
Ik denk serieus dat RIC volgend jaar ergens in de middenmoot bungelt. Wat hij denkt te gaan doen bij Renault is volgens mij iedereen onduidelijk (los van zn zakken vullen). Blijft een absurde keus op sportief vlak.
Nope, Gelael in de STR denk ik, Riciardo heeft niks te zoeken bij STR.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
✌
Ik zeik niet concludeer alleen wat. Gelukkig nog maar 2 races via Ziggo kijken volgend jaar maar eens zien hoe ik SKY of via iets anders de F1 kan volgen.Hippocampus schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:34:
[...]
Iedere wedstrijd zijn er weer nieuwe kijkers, dus dat is een mooi moment om te leren van de uitleg die de meer ervaren kijker al lang weet maar de minder ervaren gast in de studio niet. [/pc]
Stop nou eens met zeiken over alles wat los en vast zit....[/rant]
Beetje meer respect voor een pinda mag wel hoorAnoniem: 926911 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:31:
Die remy kunnen ze beter echt niet meer uitnodigen bij Ziggo Sports wat een clown met het verstand van een pinda zeg.
Waiting on the world to change
Lewis bijna op een rondjenachtnet schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:34:
[Afbeelding]
offtopic:
twitter denkt momenteel dat ik wel zin heb in 'promoted' bitcoin tweets
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Bensimpel
Positieve meneer
denk eerder gewoon betaald verlof tot einde contract. Kan die lekker in australie chillen en tot rust komen,albino71 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:35:
Ze laten RIC echt niet met de Honda rijden...
😆 - Denk ook eens om ;)
Lees de topic waarschuwing onderaan ook even please!Anoniem: 926911 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:36:
[...]
Ik zeik niet concludeer alleen wat. Gelukkig nog maar 2 races via Ziggo kijken volgend jaar maar eens zien hoe ik SKY of via iets anders de F1 kan volgen.
Nope.. hoorde ik Olav trouwens zeggen dat theoretisch als deze race de STR Honda motor in de RBR had gelegen, ze 0.6 sec sneller zouden zijn in Q?albino71 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:35:
Ze laten RIC echt niet met de Honda rijden...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ja, en de enige reden dat hij niet op een rondje is gezet omdat VER het de laatste 10 ronden rustig aan heeft gedaan. Verschil in pace was bizar.
Klopt ja. Vraag is natuurlijk of het klopt, of dat ze Renault nog even een trap na willen geven.Chiron schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:38:
[...]
Nope.. hoorde ik Olav trouwens zeggen dat theoretisch als deze race de STR Honda motor in de RBR had gelegen, ze 0.6 sec sneller zouden zijn in Q?
Ja, de Honda's hebben een erg karakteristiek geluid. Wel leuk, weer eens wat anders.Heb deze race met (hifi) koptelefoon op zitten kijken, viel me wel op dat die Honda motor net even een andere 'pruttel' had dan de rest van de wagens, vooral bij het uitaccelereren. Ook de Mercedessen hadden volgens mij net een iets rauwere 'brul' bij het optrekken.
Larie. Aangezien gelael geen superlicentie heeft.Just_I schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:36:
[...]
Nope, Gelael in de STR denk ik, Riciardo heeft niks te zoeken bij STR.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Nee, daar komt dan "the Torpedo".
Kvyat is al bij STR volgend jaarBensimpel schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:37:
[...]
denk eerder gewoon betaald verlof tot einde contract. Kan die lekker in australie chillen en tot rust komen,
Gas naar redbull en galeal naar de torro rosso. (of kvyat)
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Bensimpel
Positieve meneer
Kvyat dan, en dan halen ze hem weg bij abu dhabi zodat max deze ook wint.YakuzA schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:40:
[...]
Larie. Aangezien gelael geen superlicentie heeft.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ook dat, maar los daarvan heeft het fabrieksteam van Renault natuurlijk helemaal een kutauto. Dat poetsen ze nooit weg in een jaar. Volgend jaar sowieso F1.5 voor RIC dus. Hoe en wat RBR er bij staat komend jaar, ik ben benieuwd. Maar ik zou liever bij RBR zitten dan bij die Fransozen.Anoniem: 1036995 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:36:
[...]
Laat Honda zich nu maar eerst eens bewijzen volgend jaar, eer het als een rare stap wordt bestempeld
Klasse!alexbl69 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:40:
[...]
Dan doe ik het zelf wel: https://www.facebook.com/...n/videos/256261568368576/
Idd mensen zonder verstand van de sport kunnen best een toevoeging zijn door bv intressante vragen stellen. Maar de stellingen die die gast deponeerd zijn gewoon stomzinnig.giantgiantus schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:38:
Ziggo is prima, deze studiogast niet. Kijkt echt never nooit naar F1 of heeft teveel klappen tegen z’n hoofd gehad.
Tsja, wat is het minst slechte scenario voor RIC? VER heeft zich dit seizoen goed ontwikkeld en is overduidelijk sneller. Hij gaat dus tweede viool spelen bij RB. Bij Renault rijdt hij wellicht in het middenveld, maar heeft hij grotere kansen het beter te doen dan z'n teamgenoot en zich in races te laten zien.rodie83 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:41:
[...]
Ook dat, maar los daarvan heeft het fabrieksteam van Renault natuurlijk helemaal een kutauto. Dat poetsen ze nooit weg in een jaar. Volgend jaar sowieso F1.5 voor RIC dus. Hoe en wat RBR er bij staat komend jaar, ik ben benieuwd. Maar ik zou liever bij RBR zitten dan bij die Fransozen.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Hulkenberg en Leclerc hebben op 1 set US en SS de race gereden. Wordt wel erg naar achter gekeken dus..nachtnet schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:34:
[Afbeelding]
offtopic:
twitter denkt momenteel dat ik wel zin heb in 'promoted' bitcoin tweets
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Wat kan jou dat schelen? Als hij wil loopt hij daar lekker in een witte onderbroek van de HEMA. En wat boeit dit in een F1 topic?Anoniem: 926911 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:43:
Maar er ging net het verhaal dat die DJ's zoveel geld verdienen waarom kan die Armin dan niet een normaal spijkerjasje aan doen ipv van zo'n versleten geval?
Waarom? Als dat nou lekker zit...?Anoniem: 926911 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:43:
Maar er ging net het verhaal dat die DJ's zoveel geld verdienen waarom kan die Armin dan niet een normaal spijkerjasje aan doen ipv van zo'n versleten geval?
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ik zal maar niet over de typfouten beginnenBensimpel schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:37:
Gas naar redbull en galeal naar de torro rosso.
Jack moet sowieso een keer van TV. Ik vind Ziggo wat dat betreft zo'n onprofessioneel roze-bril zender. Er valt veel te leren van Sky in ieder geval. Ondanks ongetwijfeld hele andere budgetten.wowly schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:44:
Jack interviewt max, begint gewoon weer met f*ck.... zucht
Max was zo te zien erg intens bezig met deze dag
Volgens mij staat hij op een F1 event en o ja was sarcastisch bedoeldGAIAjohan schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:45:
[...]
Wat kan jou dat schelen? Als hij wil loopt hij daar lekker in een witte onderbroek van de HEMA. En wat boeit dit in een F1 topic?
Als het aan Max lag schroefde hij zelf die Renault motor in elkaar.DaniëlWW2 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:45:
Max heeft maar 2-3 uur geslapen, hij was echt woedend op Renault.![]()
Zoals ik al zei, boze Max is snelle Max.
Wel goed dat hij het heeft omgezet in zo'n goede en volwassen reeks. Dat is niet altijd zo geweest. Hij zet de laatste tijd wel een goeie serie neer qua 'volwassenheid'. Hopelijk blijft dat zo, nu en de volgende seizoenen.DaniëlWW2 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:45:
Max heeft maar 2-3 uur geslapen, hij was echt woedend op Renault.![]()
Zoals ik al zei, boze Max is snelle Max.
[ Voor 10% gewijzigd door albino71 op 28-10-2018 22:47 ]
Versleten kleding met veel gaten is hip en in. En dus ook duur.Anoniem: 926911 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:43:
Zoals ik al eerder zei: de Honda's klinken als Chewbacca.Chiron schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:38:
[...]
Heb deze race met (hifi) koptelefoon op zitten kijken, viel me wel op dat die Honda motor net even een andere 'pruttel' had dan de rest van de wagens, vooral bij het uitaccelereren.
Misschien heb je gelijk. Alleen zou ik dat wel heel sneu vinden. Ambities weggooien omdat je een snellere teammaat hebt. Dan zit je er ook niet echt voor de sport he.RoD schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:43:
[...]
Tsja, wat is het minst slechte scenario voor RIC? VER heeft zich dit seizoen goed ontwikkeld en is overduidelijk sneller. Hij gaat dus tweede viool spelen bij RB. Bij Renault rijdt hij wellicht in het middenveld, maar heeft hij grotere kansen het beter te doen dan z'n teamgenoot en zich in races te laten zien.
Als je niet zoveel vertrouwen hebt in de Honda en rekening houdend met het feit dat alle coureurs nogal haantjes zijn, is het geen hele gekke stap. Er waren geen andere opties, op tweede viool spelen bij RB na.
Nah.. heat of the moment, in het middelpunt van de emoties. Hij rijdt gewoon het seizoen uit. Wel met het vooruitzicht dat RBR lang niet zo hard zal gaan als hier in Mexico, hier had het gewoon moeten gebeuren.Bart-Willem schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:48:
[...]
Zoals ik al eerder zei: de Honda's klinken als Chewbacca.
Het zou me ergens niet verbazen als RIC bij de laatste 2 races "per ongeluk" zijn vlucht mist en écht niet op komt dagen.
Je hebt gelijk. Toen ik op de basisschool (openbaar, 1980) het Wilhelmus leerde zat couplet 6 er ook nog bij.GAIAjohan schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:16:
[...]
Nee hoor, 1 couplet
Couplet 6 wordt alleen onder Christelijken nog weleens gedraaid.
Eigenlijk is het Wilhelmus niets anders dan een christelijk lied.
Het tweede couplet begint al met 'in Godes vrees te leven' en nr 6 met 'mijn schild ende betrouwen zijt Gij o God mijn heer'
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Geen enkele kans als het droog blijft. veel te weinig vermogenmavaros schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:48:
Brazilië wint Ver ook gewoon. Let maar op.
[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 28-10-2018 22:50 ]
Kan zijn, ik weet het niet, maar hij is wel reserve rijder dacht ik.YakuzA schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:40:
[...]
Larie. Aangezien gelael geen superlicentie heeft.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Eens, hij geeft het eigenlijk gewoon op. Maar ik denk wel dat het zo in elkaar zit. Er zijn hele lange gesprekken geweest over contractverlenging, maar op het laatste moment, tot verbazing van RB, tekent hij bij Renault. Of hij doet het om het geld, of hij is er gaandeweg het seizoen achter gekomen dat hij niet de nummer 1 rijder gaat zijn. Of beide. In ieder geval durft hij het gevecht dus niet aan.rodie83 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:49:
[...]
Misschien heb je gelijk. Alleen zou ik dat wel heel sneu vinden. Ambities weggooien omdat je een snellere teammaat hebt. Dan zit je er ook niet echt voor de sport he.
Nope. Dat is BuemiJust_I schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:50:
[...]
Kan zijn, ik weet het niet, maar hij is wel reserve rijder dacht ik.
[ Voor 40% gewijzigd door Ryur op 28-10-2018 22:53 ]
Kapotte batterij, waar hebben we dat eerder gehoord? Dat begint toch wel een zwak punt te worden bij Renault. Een van de vele zwakke punten trouwens.DaniëlWW2 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:49:
Toto
https://streamable.com/jnx7m
Horner
https://streamable.com/4es4x
Sainz had een kapotte batterij
https://twitter.com/AlbertFabrega/status/1056660123098271749
Alonso een stuk Force India in de radiator
https://twitter.com/AlbertFabrega/status/1056656399906684928
[ Voor 46% gewijzigd door GAIAjohan op 28-10-2018 22:54 ]
Gaat Renault over de batterij?sjaool schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:53:
[...]
Kapotte batterij, waar hebben we dat eerder gehoord? Dat begint toch wel een zwak punt te worden bij Renault. Een van de vele zwakke punten trouwens.
Was dat niet Williams? Of een andere OEM fabrikant?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq