Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Geeft niet. Stel me kwetsbaar op 😊Tarabass schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:50:
Iemand stelt een normale vraag, jongens..
DUGG
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
"When you grow up your heart dies"
Ik zou het doen!
www.casarodriguillo.com
Bensimpel
Positieve meneer
Mischien speciaal een berg bouwen in Nederland en daar het circuit erop?sanderb schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:50:
Ik wil geen GP van Nederland meer...
Alleen nog maar hoogland banen aub!
Maakt het toch een stuk spannender zo
En stiekem blij dat HAM niet op het podium staat!
Hupsakeee
😆 - Denk ook eens om ;)
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

[ Voor 74% gewijzigd door TinusTegengas op 28-10-2018 21:53 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
En nu maar zeggen dat alles onder controle was en het allemaal geen centje pijn kostte
Dat was ie gisteren al... vandaag absoluut niet.Catmandos schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:51:
Olav had wel een goed idee... lets all vote for RIC driver of the day
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja want hij is vast niet terecht gewoon emotioneel omdat hij 5 wereldkampioenschappen heeft wtf dude wtf..Slavy schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:52:
Hamilton in aanstel/fake emomodus in 3...2...1...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Da's bijzaak... gewoon bijna op een ronde gereden door Max.
- DaniëlWW2
- Niet online
Zucht, oke dan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN: xMaurice93
Inderdaad. Zat een gast helemaal klaar op het te posten.nachtnet schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:53:
Nos snel met pushbericht.
- DaniëlWW2
- Niet online
Je bent te laat.Heijmenberg99 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:53:
Like deze post als het topic MAXICO moet gaan heten

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

PSN: xMaurice93
Ehh ja, hij is 4e geworden

Net als vorig jaar, HAM WDC is blijkbaar weer belangrijker. Zal interview net zo erg zijn.fanatik schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:54:
What the F... niet eens boordradio Max als eerste bagger fia...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
was vorig jaar niet heel veel anders..fanatik schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:54:
What the F... niet eens boordradio Max als eerste bagger fia...
ondergesneeuwde winst..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Bensimpel
Positieve meneer
Will Smith omg.
😆 - Denk ook eens om ;)
Was niet live oid.RoD schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:54:
That's how you're supposed to drive...
Ehh ja, hij is 4e geworden
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 15% gewijzigd door Temujin op 28-10-2018 21:55 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Gettin Jiggy with it...Bensimpel schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:54:
Nou, precies hetzelfde als vorig jaar.
Will Smith omg.

Nee snap ik, maar wel een beetje pijnlijk zo
Zijn de marbles die hij eind van de race opvangt
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Uhm duh? Uiteraard ia dat belangrijker... Vind dit soort reacties altijd zo apart...SinergyX schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:54:
[...]
Net als vorig jaar, HAM WDC is blijkbaar weer belangrijker. Zal interview net zo erg zijn.
Of is sarcasme ? Mis ik nog wel eens.
Mogen ze gelijk weer weglaten wmb.
- DaniëlWW2
- Niet online
Waarschijnlijk wel.Dentist schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:56:
Is Max nu de jongste dubbele winnaar op 1 circuit?
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
sjaool schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:56:
En Max pakt even een record mee... Meeste overwinningen zonder een pole position.
True, maar hij kon niet anders.Heijmenberg99 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:57:
Respect van Vettel
www.google.nl
Dat dus, 2e keer op een rij dat Hamilton de aandacht wegjat van de racewinnaar tijdens interviews...respectloos...Edd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:58:
Wat mij betreft doen ze het huldigen van de kampioen lekker bij de laatste race..
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Kan ie weer voor de playstation.
Pfff..omdat toevallig VER hem wint zeker...Slavy schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:59:
[...]
Dat dus, 2e keer op een rij dat Hamilton de aandacht wegjat van de racewinnaar tijdens interviews...respectloos...

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
En terecht. Beste auto, beste Strategie, beste coureur.
Want Lewis kan er iets aan doen dat hij tijdens een race WDC wordt en dat de FIA daar aandacht aan wil besteden? Hoe Nederlands ik ook ben en hoe blij ik ook ben voor Max, ik vind het WDC van Lewis wel degelijk belangrijker en groter nieuws dan de winst voor Max (of de p2/p3 voor VET/RAI). Beetje zuur gedoe hierboven als je het mij vraagtSlavy schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:59:
[...]
Dat dus, 2e keer op een rij dat Hamilton de aandacht wegjat van de racewinnaar tijdens interviews...respectloos...
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
vorige week bijvoorbeeldTosemime schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:01:
Raikkonen 3e op 50 seconden, heeft ook wel eens dichter bij elkaar gezeten

Dit dus !! +1Grrrrrene schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:01:
[...]
Want Lewis kan er iets aan doen dat hij tijdens een race WDC wordt en dat de FIA daar aandacht aan wil besteden? Hoe Nederlands ik ook ben en hoe blij ik ook ben voor Max, ik vind het WDC van Lewis wel degelijk belangrijker en groter nieuws dan de winst voor Max (of de p2/p3 voor VET/RAI). Beetje zuur gedoe hierboven als je het mij vraagt
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1