"When you grow up your heart dies"
Hele oude ultrasoftsPWM schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:36:
WTF is Ferrari aan het doen? Geen enkele snelheid
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Te lang door op versleten bandjes.PWM schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:36:
WTF is Ferrari aan het doen? Geen enkele snelheid
Om eerlijk te zijn is dat dit seizoen eerder de regel dan de uitzondering.sjaool schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:36:
RIC rijdt wel een beetje een onopvallende race.
Zitten op 1,6.RoD schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:37:
Goed, Ferrari is even weg, nu eens kijken of HAM en RIC gaan knokken.
Moet RIC wel ffies doorrijden
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Hij lijkt toch niet de pace te hebben.
VER loopt daarentegen uit.
Als hij al niet uitvaltThomasG schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:37:
[...]
Om eerlijk te zijn is dat dit seizoen eerder de regel dan de uitzondering.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
En dik ook!RoD schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:38:
[...]
Hij lijkt toch niet de pace te hebben.
VER loopt daarentegen uit.
8.1 ondertussen
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Eigenlijk vooral 2e seizoenshelft.. Toch jammer - heb het gevoel dat hij in een soort opwelling keuze voor Renault heeft gemaakt en eigenlijk direct erna spijt heeft gekregen. Dan nog flinke dosis pech erbij en hij racet vooral met z'n ziel onder z'n arm.ThomasG schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:37:
[...]
Om eerlijk te zijn is dat dit seizoen eerder de regel dan de uitzondering.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Stil jij!groggy schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:39:
Ik ben zo bang dat de auto van max zometeen exit roept.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee joh, dat is de specialiteit van RIC dit seizoengroggy schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:39:

Want?groggy schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:39:
I have no special talent. I am only passionately curious.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Kijk anders de herhaling van vorig jaar evenDutchCrownNL schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:39:
Nu maar hopen dat VER niet teveel van zijn banden vraagt, ondanks hij een bandenfluisteraar is, gaat hij als een speer
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij rijdt in schone lucht, dus dat komt wel goed.DutchCrownNL schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:39:
Nu maar hopen dat VER niet teveel van zijn banden vraagt, ondanks hij een bandenfluisteraar is, gaat hij als een speer
[ Voor 27% gewijzigd door basvn op 28-10-2018 20:41 ]
Het is een Mercedes, die hebben normaal al te veel banden slijtage. Dus nu helemaal. Misschien wel een 3 stop nodig voor Hamilton.DaniëlWW2 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:40:
Tja, ik zie Max een gat opbouwen dat hij veilig nog een keertje kan stoppen. Hamilton zie ik nog wel stoppen en Ricciardo ook.
VET en BOT toch ook wel? En RAI , maar dat boeit niemand, die ligt al zover achter...DaniëlWW2 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:40:
Tja, ik zie Max een gat opbouwen dat hij veilig nog een keertje kan stoppen. Hamilton zie ik nog wel stoppen en Ricciardo ook.
Iedereen denk. Maar als er niks bijzonders gebeurd word dit gewoon de uitslag bovenin.DaniëlWW2 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:40:
- DaniëlWW2
- Niet online
Drie stop kan niet omdat je dan waarschijnlijk naar HS moet, en die band is waardeloos.ThomasG schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:41:
[...]
Het is een Mercedes, die hebben normaal al te veel banden slijtage. Dus nu helemaal. Misschien wel een 3 stop nodig voor Hamilton.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hebben ze bij Mercedes nog wel zoveel verse banden?ThomasG schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:41:
[...]
Het is een Mercedes, die hebben normaal al te veel banden slijtage. Dus nu helemaal. Misschien wel een 3 stop nodig voor Hamilton.
at your service
Ik zou het doen!
Als MERC nu nog een keer moet stoppen (hoogswaarschijnlijk), moeten ze al naar een gebruikte US. Ze hebben weinig meer over. VER heeft nog een nieuwe SS beschikbaar. (SKY)ThomasG schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:41:
[...]
ja en als je ziet wat voor banden de top teams nog nieuw heeft dan wordt het nog wat, alleen max heeft nog 1 set nieuwe SS...RoD schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:41:
Gezien de slijtage die eigenlijk bij iedereen optreedt, zal iedereen wel een tweestopper moeten doen.
Lijkt me sterk, 50+ op deze banden.
[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 28-10-2018 20:43 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
ruim 9s is ook meer dan genoeg natuurlijk. HAM klaagt nu al over banden, dus ja...RoD schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:42:
Gat tussen VER en HAM is nu al een tijdje stabiel. Bandensparen hoop ik dan maar.
Nee, dit is zijn opvolger. De Hamilton-train..DDX schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:42:
Doet Trulli ook weer mee ?
-
En dat vinden we primavhal schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:42:
Het is nou niet bepaald de meest boeiende race tot dus ver...

Waiting on the world to change
ICE ICE Baby
The top six cars are lapping around FOUR SECONDS a lap quicker than the rest of the field... That's nuts
— Jack Elleker/F1StatMan (@F1StatMan) 28 oktober 2018
Neehoor, 9 seconden is zeker niet genoeg. Althans, niet genoeg om mij enigszins ontspannen op de bank te laten zittenGrrrrrene schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:43:
[...]
ruim 9s is ook meer dan genoeg natuurlijk. HAM klaagt nu al over banden, dus ja...
Verder heb je gelijk
- DaniëlWW2
- Niet online
Binnen of buitenkant van de band? Enorm verschil. Binnenkant is bijna dood. buitenkant kan je lang volhouden.RoD schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:43:
HAM heeft weer een streep linksvoor. Zoals ik al zei... Mercedes krijgt het zwaarHopelijk kan VER nu weer uitlopen net als bij de eerste stint.
Bizar, ik vond het al zo bijzonder dat bij zo'n vroege pitstop het gat al groot genoeg was om niet in traffic terecht te komen.
Het zat afaik redelijk in het midden.DaniëlWW2 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:44:
[...]
Binnen of buitenkant van de band? Enorm verschil. Binnenkant is bijna dood. buitenkant kan je lang volhouden.
Banden van RIC zien er een stuk beter uit. Miniem streepje in het midden.
En dat is dan niet op basis van pure motorkracht
- DaniëlWW2
- Niet online
Zo vaak als hij nodig acht.groggy schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:45:
Hoe vaak gaat max de achter blijvers op een rondje zetten?

PSN: xMaurice93
Als ze maar 10-15 ronden mee gaan, hebben ze zelfs een 4-6 stop nodigDentist schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:46:
Die banden na 10 ronden op de merc.. wonderlijk
- DaniëlWW2
- Niet online
Die slijt naar binnen...RoD schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:46:
Linksvoor ziet er bij HAM echt niet goed uit, en dan moet ie schijnbaar ook nog naar US. Oei, straks moet ie een 3-stopper doen
Maar zn hebben geen extra banden meer dan 1 setje ultras.Maurice079 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:46:
Mercedes gaat voor een 4stopper als ze zo doorgaan
Ham confiskeert gewoon de banden van bottasMaurice079 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:46:
DUGG
...en dan te bedenken dat ze geen nieuw rubber meer hebbenThomasG schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:46:
[...]
Als ze maar 10-15 ronden mee gaan, hebben ze zelfs een 4-6 stop nodig

Gewoon wets eronder dumpenAri Gold schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:46:
[...]
Maar zn hebben geen extra banden meer dan 1 setje ultras.
PSN: xMaurice93
Betere vraag misschien is of we VER uberhaubt nog in beeld krijgen.
En dan een penalty krijgen omdat je teveel banden hebt gebruikt in de raceMaurice079 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:46:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Max krijgt straks dit weer te horen?
Rustig aan doen, en gewoon keihard door gaan
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
at your service
Vind t wel raar dat Vettel zo dicht op Ricciardo zit maar dat max zo op afstand blijft.
Blauwe vlaggenExocet schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:48:
Hamilton aan het inlopen@
VER zit in het verkeer..Exocet schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:48:
zeker weten dat het niet weer.be was?bartpijn schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:48:
Weather.com meldt 50 procent kans op regen tussen 21:00 en 22:00 (Nederlandse tijd)
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Verkeer, achterblijvers.Exocet schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:48:
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1