"When you grow up your heart dies"
Ja, maar dan is het nog wel heel bijzonder dat VET een Q-setup lijkt te zoeken (waarom rijd je anders zulke snelle rondes?) terwijl hij 3 plekken grid straf krijgt. Kans is groot dat hij sowieso vanaf p6 moet vertrekken.sjaool schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:27:
[...]
Ik denk dat ze nu het programma voor FP2 afdraaien bij Red Bull en Mercedes. Aan het eind zullen ze nog wel wat snelle rondjes proberen denk ik.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Was die z'n achternaam toevallig Conelly?RobinHood schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:26:
[...]
Die aanklacht werd volgens mij gedropt, maar er zijn zeker wel verhalen over zijn losse handjes ja. Zou eens iemand in elkaar gemept hebben bij een kartbaan ofzo.
Zou wat verklaren.

Hartley verloor een rand van zijn Halo
Nieuwe poll voor de Q
Wie rijd als eerste zijn ophanging kapot op de Verstopper
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bij Red Bull en Mercedes is de Q van minder belang. Merc komt toch wel op een 1-2 en RBR gaat voor de gebruikelijke 5-6, of, bij een foutje van iemand anders, een P3-4.sjaool schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:27:
[...]
Ik denk dat ze nu het programma voor FP2 afdraaien bij Red Bull en Mercedes. Aan het eind zullen ze nog wel wat snelle rondjes proberen denk ik.
VET hangt zijn contract af van de Q
Waiting on the world to change
Maldonado...pinda powerrr schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:30:
VET hangt zijn contract af van de QStraks zetten ze ERI in de andere Ferrari
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
"Zeg Esteban, jij zocht nog een stoeltje?"pinda powerrr schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:30:
[...]
Bij Red Bull en Mercedes is de Q van minder belang. Merc komt toch wel op een 1-2 en RBR gaat voor de gebruikelijke 5-6, of, bij een foutje van iemand anders, een P3-4.
VET hangt zijn contract af van de QStraks zetten ze ERI in de andere Ferrari
Denk dat ik wel in mijn broek pis van het lachen als volgend jaar Leclerc gewoon de eerste GP wint
"Seb, Charles is faster than you"
People as things, that’s where it starts.
- DaniëlWW2
- Niet online
Hamilton wint, die kan ik je alvast geven.LoeWn schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:36:
Pff dit wordt wel echt de moeilijkste GP qua voorspellen. Geen idee wat ik in moet vullen voor GPPRO. Je krijgt maar weinig mee zo..
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
2. BOT
3. VER
4. VET
5. RAI
Zou zo maar kunnen dat 4 en 5 omgekeerd zijn voor qualy.
Dat is mijn voorspelling:-)
RAI aangepast
[ Voor 7% gewijzigd door TakeAway op 20-10-2018 20:38 ]
Hou op, mijn wijn zat bijna tegen mijn smartphone...
Kan niet wachten totdat de vettelbabyfoon dan te horen is.
Uhm.... VER, VET en VER? Rijd Vergne weer?TakeAway schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:38:
1. HAM
2. BOT
3. VER
4. VET
5. VER
-
- DaniëlWW2
- Niet online
Max wordt weer derde, dan van het podium gehaald en opeens vijfde?TakeAway schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:38:
1. HAM
2. BOT
3. VER
4. VET
5. VER
BijzonderTakeAway schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:38:
1. HAM
2. BOT
3. VER
4. VET
5. VER
Max komt in twee delen over de finish?TakeAway schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:38:
1. HAM
2. BOT
3. VER
4. VET
5. RAI
RAI aangepast
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Voor de race misschien wel ja.....DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:38:
[...]
Max wordt weer derde, dan van het podium gehaald en opeens vijfde?![]()
Het is zaterdagavond en nog 2 uur voordat de kwalificatie begint, ter vermaak:ATS schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:39:
Max komt in twee delen over de finish?
YouTube: Maldonado Crash Compilation
De grote Pastor Maldonado crash-compilatie
Nutteloos feitje over Jos Verstappen zijn handen; hij was een van de weinige coureurs die zijn handen op de tien over tien stand op het stuur bleef vasthouden zoals in de karting. De rest van het veld hield al vrij snel de kwart over negen stand aan als standaard.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:29:
Kunnen we de discussie over Jos zijn losse handjes achterwegen laten?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Mercedes is gewoon flink aan het sandbaggen.Grrrrrene schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:43:
Ik heb vannacht gedroomd dat Ferrari iets illegaals had uitgehaald om in een wanhoopsdaad VET nog aan het WDC te helpenEn nu zijn ze ineens ~0.8s sneller dan Mercedes
Amphiebietje denkt dat het eens tijd wordt voor penalties voor sandbaggende teams, net zoals in sommige andere klasses...
Amerikaanse wegen hèGrrrrrene schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:45:
Wat een hobbelbaan is het toch, hoe houd je dat een hele race vol
Maar het verbaast mij wel, men zegt altijd dat La Sarthe te hobbelig zou zijn voor F1, maar dit ziet er niet veel beter uit dan La Sarthe
Vooral die verticale muur omhoog naar turn 1, vind dat met de camera vol ingezoomd zo'n bizar gezichtsjaool schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:48:
Hobbelig of niet, ik vind het best wel een mooie circuit. Lekker breed dus genoeg ruimte voor actie.
Schijnbaar veel verzakkingen door het weer, werd gisteren ofzo verteld.RobinHood schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:47:
[...]
Amerikaanse wegen hè![]()
Maar het verbaast mij wel, men zegt altijd dat La Sarthe te hobbelig zou zijn voor F1, maar dit ziet er niet veel beter uit dan La Sarthe
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
-
Dat is zeker een van de mooie dingen aan dit circuit.Grrrrrene schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:49:
[...]
Vooral die verticale muur omhoog naar turn 1, vind dat met de camera vol ingezoomd zo'n bizar gezicht
Eens, mooi circuit, van alles wat en de Amerikanen maken er een heerlijke show van, hou ik wel van. De half-time show van de Super Bowl is ook altijd fantastisch.sjaool schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:48:
Hobbelig of niet, ik vind het best wel een mooie circuit. Lekker breed dus genoeg ruimte voor actie.
Nee, dat hebben er meer. McLaren heeft er aan de zijkant ook wat aan hangen geloof ik.Edd schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:49:
Is Toro Rosso het enige team dat de Halo zo heeft volgehangen met vleugeltjes? Want het viel mij net pas op dat ze ook aan de binnen-/onderkant dingetjes hadden zitten.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, RBR is het enige team dat haar halo niet vol met vleugeltjes heeft hangen. Eigenlijk schandalig dat Red Bull Racing je geen vleugels geeft.Edd schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:49:
Is Toro Rosso het enige team dat de Halo zo heeft volgehangen met vleugeltjes? Want het viel mij net pas op dat ze ook aan de binnen-/onderkant dingetjes hadden zitten.
Wel weer de standaard 2 tienden voor op Richoevenpe schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:51:
Max voorlopig op P5, beetje voorspelbaar helaas...
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ja maar... Dat compenseert Toro Rosso dus...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:50:
[...]
Nee, RBR is het enige team dat haar halo niet vol met vleugeltjes heeft hangen. Eigenlijk schandalig dat Red Bull Racing je geen vleugels geeft.![]()
-
Pollo Rosso toch dit weekend?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Mwah,, ik rond 0.106s af op 1 tiendeSnowDude schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:52:
[...]
Wel weer de standaard 2 tienden voor op Ric
Maar straks in de kwalificatie hebben ze de party mode!!!111 Oh wacht...hoevenpe schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:51:
Max voorlopig op P5, beetje voorspelbaar helaas...
Tijdens FP2 zaten ze wel in de party modeGrrrrrene schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:54:
[...]
Maar straks in de kwalificatie hebben ze de party mode!!!111 Oh wacht...
- DaniëlWW2
- Niet online
Tja, de FIA lijkt olieverbranding voor 2019 echt helemaal dicht te gaan timmeren, dus dat zal ook minder worden.Grrrrrene schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:54:
[...]
De 'party mode' van RB is een beetje als Koos Alberts uitnodigen in een verzorgingshuis...Grrrrrene schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:54:
Gebeurd wel wat maar de voetjes gaan niet van de vloer.
Polletje, wie gaat zijn ophanging kapot maken op de Verstopper
[ Voor 59% gewijzigd door basvn op 20-10-2018 20:58 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
En ik zag net dat er ook speciale RV-plekken met uitzicht op de baan zijn (US-format RVs, geen Europese campertjes)pinda powerrr schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:50:
[...]
Eens, mooi circuit, van alles wat en de Amerikanen maken er een heerlijke show van, hou ik wel van. De half-time show van de Super Bowl is ook altijd fantastisch.
Hartley deed een pogingAmphiebietje schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:58:
Dus...niemand die hem in de muur gaat zetten?
hoevenpe schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:57:
[...]
De 'party mode' van RB is een beetje als Koos Alberts uitnodigen in een verzorgingshuis...
Gebeurd wel wat maar de voetjes gaan niet van de vloer.
Je weet dat Koos Alberts net overleden is?
- DaniëlWW2
- Niet online
Tja, het zou weer de B-spec zijn dacht ik. Het zou dus moeten werken voor hem.basvn schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:57:
die auto van max klinkt ook niet heel lekker op vol gas hoor.. haperingen![]()
De Honda motor wilde weer eens sneller dan de Toro Rosso aankon.
Nee, inderdaad, ook dat is daar groternoo schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:58:
[...]
En ik zag net dat er ook speciale RV-plekken met uitzicht op de baan zijn (US-format RVs, geen Europese campertjes)
Wat dat betreft vind ik Amerikanen altijd heel on-Nederlands. Hier moet je maar normaal doen, in Amerika mag zoiets
Het is nu 0.207
Vergelijkbaar met de 'party mode' van de RB dus...pinda powerrr schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:59:
offtopic:
Je weet dat Koos Alberts net overleden is?
Niet genoeg downforce i.v.m. verloren Halo-vleugeltje...sjaool schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 21:00:
[...]
De Honda motor wilde weer eens sneller dan de Toro Rosso aankon.
Ik zie ze dat bij Ziggo ook vaak doen: RAI rijdt een 1:33.797 en dat noemen ze dan een 1:33.7. VER rijdt een 1:34.703 en is volgens die logica een seconde langzamer, terwijs het 0.9s is. .
- DaniëlWW2
- Niet online
Niet genoeg lucht voor de luchtinlaat waardoor de Honda niet voluit kon. Daar zijn die vleugeltjes namelijk voor.Amphiebietje schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 21:02:
[...]
Niet genoeg downforce i.v.m. verloren Halo-vleugeltje...
Ik heb FP1 helemaal gemist, maar zoals ik het goed begrijp, heeft LEC er eigenlijk voor gezorgd, dat zijn toekomstig teamgenoot definitief het kampioenschap gedag kan zeggen?
Nou jongens...laten we maar eerste een teamuitje doen om elkaar een beetje te leren kennen
[ Voor 25% gewijzigd door sjaool op 20-10-2018 21:05 ]
BOT zijn tijd was blijkbaar op SuperSofts? Althans, dat stond net in de tijdenlijst.sjaool schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 21:04:
Wel een groot gat tussen HAM en BOT, 0.7s.
-
Reed op Supersofts.sjaool schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 21:04:
Wel een groot gat tussen HAM en BOT, 0.7s. Okay BOT op SS en HAM op US.
YesAmphiebietje schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 21:06:
Q is pas om 23.00 uur?
Ergens zou het voor de spanning wel leuk zijn als ze 1 WK punt voor de winnaar van elke vrije training, 3 WK punten voor de pole en nog 1 extra voor de snelste ronde in de wedstrijd geven. Dan krijg je wellicht iets meer strijd buiten de wedstrijd.
Zullen Merc en Hamilton blij mee zijn, 6 gratis punten erbijhoevenpe schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 21:08:
Het blijft een vrije training, tijden zeggen niet zoveel dan.
Ergens zou het voor de spanning wel leuk zijn als ze 1 WK punt voor de winnaar van elke vrije training, 3 WK punten voor de pole en nog 1 extra voor de snelste ronde in de wedstrijd geven. Dan krijg je wellicht iets meer strijd buiten de wedstrijd.
Hoef je tenminste geen oordoppen in.Phusebox schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 21:18:
Geluid is echt veel zachter dan 6 jaar geleden
[Afbeelding]
ora et labora
...en klinkt het gewoon net zo hard als voorheen
Hey, Renaults die ermee ophouden
Wat gaat dat weghalen toch onprofessioneel.. duurt een eeuwigheid!

De Renault doet waar hij goed in is, achteraan, op sleeptouw
[ Voor 19% gewijzigd door basvn op 20-10-2018 21:55 ]
Dat is die duo-F1 waar Stoddart en F1 Experience de circuits mee over gaan.
Ik geloof dat die dingen regelmatig stilstaan op de baan
-
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Helaas rijdt hij niet meer mee, want zoiets zou het kampioenschap goed doen...hoevenpe schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:43:
[...]
Het is zaterdagavond en nog 2 uur voordat de kwalificatie begint, ter vermaak:
YouTube: Maldonado Crash Compilation
De grote Pastor Maldonado crash-compilatie
[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 20-10-2018 22:03 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Een maand te vroeg dus!Rivanov schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:03:
Nice om Biscayne Boulevard nu te zien tijdens de F1 Live. Maand geleden nog geweest.
En Baumgartner heeft zijn dag niet..
[ Voor 36% gewijzigd door Edd op 20-10-2018 22:08 ]
-
Hier beelden dat de bovenste ring van Hartley´s Halo wegvliegt
Vanaf 22.45...TheBrut3 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:08:
Ziggo heeft ook geen voorbeschouwing zie ik, fijn zo'n GP van de US of A.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Zal het je nog sterker vertellen. Twee dagen nadat wij uit Miami waren vertrokken naar Key West, was Red Bull daar dus voor de opnames van de promotie-video die recentelijk online is verschenen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat had je willen horen/zien? Zoveel is er toch niet gebeurd dit weekend...TheBrut3 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:08:
Ziggo heeft ook geen voorbeschouwing zie ik, fijn zo'n GP van de US of A.
-
Wat maakt mij het uit, gewoon een voorbeschouwingEdd schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:10:
Wat had je willen horen/zien? Zoveel is er toch niet gebeurd dit weekend...
"Nouja kijk Tom, dit is nou het circuit, met hier een bocht, en daar een bocht, kijk, nog een bocht, en dan maken ze zó een rondje, interessant he?"TheBrut3 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:12:
[...]
Wat maakt mij het uit, gewoon een voorbeschouwingZe bedenken maar wat.
"Ja machtig man, Verstappen komt op het podium!"
"Eh, dit is nog de kwalificatie"
"Ja, maar hij komt op het podium daarmee, weet ik zeker"
Dat zijn toch Minardi's met Cosworth motoren of zit ik er nou helemaal naast?Edd schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 21:56:
[...]
Dat is die duo-F1 waar Stoddart en F1 Experience de circuits mee over gaan.
Ik geloof dat die dingen regelmatig stilstaan op de baan
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Tom zit dacht ik in Spanje.. GelukkigRobinHood schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:15:
[...]
"Nouja kijk Tom, dit is nou het circuit, met hier een bocht, en daar een bocht, kijk, nog een bocht, en dan maken ze zó een rondje, interessant he?"
"Ja machtig man, Verstappen komt op het podium!"
"Eh, dit is nog de kwalificatie"
"Ja, maar hij komt op het podium daarmee, weet ik zeker"
Ja, volgens mij wel. Verklaart wel allesGekkenhuis schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:21:
[...]
Dat zijn toch Minardi's met Cosworth motoren of zit ik er nou helemaal naast?
Pff... Ik was even weggelopen, kom terug, kijk naar Miami en wat zie ik??
[ Voor 5% gewijzigd door Edd op 20-10-2018 22:24 ]
-
Nope. Ze zijn weer in NL.
Testen gister ging super goed, dus ze hebben niet meer data nodig
Maar Q voorbeschouwing is meestal alleen Rob & Robert!
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1