niks goed aan, zondag droog... 

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.
Vind alles wat ze er bij vertellen ook altijd wel interessant met Rick Winkelman!Edd schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:14:
[...]
Aan het weerbericht te zien, ga je weinig missen aan FP1
Qualifying 2015 all over again?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dus je legt er eerst asfalt neer waarvan je het gek vindt dat mensen eroverheen rijden. In plaats van dat asfalt weer weg te halen, het ligt daar immers nutteloos te zijn, leg je er gevaarlijke curbs neer. Ze hadden ook het gras gewoon tegen de baan door kunnen laten lopen. En als klap op de vuurpijl breng je zo'n belachelijke tweet de wereld in als COTA..DaniëlWW2 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 22:32:
Deze "verstopper" is anders geen slecht idee. We weten onderhand dat de stewards absoluut niet in staat zijn tot een consistente beslissing of simpele logica. Tot het punt waar de FIA het constateren en bestraffen van tracklimits gaat automatiseren, is er geen alternatief voor een kerbstone. Dat ze die de "verstopper" noemen, daar kan ik alleen maar om glimlachen. Het geeft aan hoe Max de boel lekker eens wakker aan het schudden is.
Hehe, weer even gluren bij Mercedes.basvn schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:19:
[...]
Vind alles wat ze er bij vertellen ook altijd wel interessant met Rick Winkelman!
En als het onwijs regent, worden het mooie beelden vanuit de pitboxen
[Afbeelding]
fool me once, strike one. but fool me twice…strike three.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
De reden waarom COTA zo is ontworpen is dat het voor meer racesklasses gebruikt kan wordenTarabass schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:22:
[...]
Dus je legt er eerst asfalt neer waarvan je het gek vindt dat mensen eroverheen rijden. In plaats van dat asfalt weer weg te halen, het ligt daar immers nutteloos te zijn, leg je er gevaarlijke curbs neer. Ze hadden ook het gras gewoon tegen de baan door kunnen laten lopen. En als klap op de vuurpijl breng je zo'n belachelijke tweet de wereld in als COTA..
Ryur wijzigde deze reactie 19-10-2018 14:47 (5%)
Mooi. Nu hopen dat 't morgen en zondag ook wisselvallig is.basvn schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:08:
FP1 gaat hem niet worden voor mij.. iets met een VrijMiBo.
Maar ga wel weer lekker zitten voor FP2.
Het weer beloofd alles van goed te worden..
[Afbeelding]
When you do things right, people won't be sure you've done anything at all.
Kvyat per direct verbannen bij Ferrari zo te zien?
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
Mijn ex-vrouw is vegetariër :-)
Dit was van een paar jaar terug volgens mijYakuzA schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:29:
[...]
Is van 2015YakuzA schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:29:
[...]
Icephase schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:30:
[...]
Dit was van een paar jaar terug volgens mij
Mensen die ouwe meuk posten in een 2018 topic...
YakuzA wijzigde deze reactie 19-10-2018 15:37 (51%)
PSN
Vrouwlief moet je gewoon even twee weken ontzien.walteij schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:24:
[...]
Kijk, dat zijn dan toch de betere plannen. Maar ik denk toch dat vrouwlief hier anders over denkt.
"When you grow up your heart dies"
Prima weer hoor, behalve op racedagbasvn schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:08:
FP1 gaat hem niet worden voor mij.. iets met een VrijMiBo.
Maar ga wel weer lekker zitten voor FP2.
Het weer beloofd alles van goed te worden..
[Afbeelding]
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Of je accepteert dat het asfalt er ligt en laat de coureurs gewoon racen. Dat mocht 10 jaar geleden namelijk nog wel:Ryur schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:46:
[...]
De reden waarom COTA zo is ontworpen is dat het voor meer racesklasses gebruikt kan worden
Als gras tot aan het eind van de baan zou doorlopen zouden sommige klassen niet meer willen rijden op de baan (volgens mij was dat bij Motor racen dat ze meer asfalt willen hebben? maar weet niet zeker)
Dan kan je beter voor de F1 zo'n tijdelijke curb neerplaatsen, en niet je baan (permanent) aanpassen
-
Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV
Ora et Labora | Life is a Cycle of choices | Dingen gebeuren niet, ze overkomen je | 今日もいい日でありますように
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hippocampus wijzigde deze reactie 19-10-2018 17:43 (49%)
Gelukkig zijn ze in Amerika wel gewend dat ze regelmatig de baan schoon moeten makenHippocampus schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:42:
Rode vlag door het grind wat LEC op de baan heeft achtergelaten.
-
mrc4nl wijzigde deze reactie 19-10-2018 17:45 (16%)
Ora et Labora | Life is a Cycle of choices | Dingen gebeuren niet, ze overkomen je | 今日もいい日でありますように
Zou me eerder verbazen als hij het niet red, of mogelijk zaterdag dat je weer een zeer bijzondere kwali gaat krijgen, zie ik weinig anders (en alsof het met 74 punten opeens wel nog mogelijk is voor vettel? Denk het niet).Spotmatic schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:54:
Wie denkt ook dat HAM dit weekend het kampioenschap pakt?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mi Notebook Air 13" 7200U --- Pocophone F1 --- Synology DS213 --- RPi3 met LibreElec --- Nvidia Shield Tablet
Mi Notebook Air 13" 7200U --- Pocophone F1 --- Synology DS213 --- RPi3 met LibreElec --- Nvidia Shield Tablet
Omdat papa betaaldSmultie schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 18:27:
En waarom rijdt hij in de TR?
Edd wijzigde deze reactie 19-10-2018 18:31 (15%)
-
Hij is hun testrijder. Waarschijnlijk om iets te testen.Smultie schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 18:27:
En waarom rijdt hij in de TR?
Jammer dat Ferrari het een beetje liet afweten in FP1. Ik hoop dat ze daar nog wel wat vinden, want ze maken het Lewis zo wel erg makkelijk..Boinkie schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 18:34:
Wat een meester blijft Hamilton toch ook. 👍🏻
-
Dat doen ze al de hele tweede helft van het seizoen...Edd schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 18:55:
[...]
Jammer dat Ferrari het een beetje liet afweten in FP1. Ik hoop dat ze daar nog wel wat vinden, want ze maken het Lewis zo wel erg makkelijk..
Tanabe-san 🗣️
— Honda Racing F1 (@HondaRacingF1) 19 oktober 2018
"Both drivers will have new PU's this weekend: in the case of Pierre the new unit is already in the car. With Brendon, he will start the weekend with a previously used PU and it will be replaced with a new unit on Friday night."
He continues below... pic.twitter.com/y2VelBBCj5
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat worden drie plekken en punten op licence natuurlijk, wat een gevaar.hjs schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:16:
Vettel te hard gereden in vt1, mag zich melden.
een treffende spreuk
Er zijn de afgelopen jaren genoeg momenten geweest waar Vettel veel lager is gestraft dan anderenpro_6or schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:27:
[...]
Dat worden drie plekken en punten op licence natuurlijk, wat een gevaar.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Heb ik ff mazzel. Ik was vergeten dat vrouwlief morgenvroeg om 6 uur moet werken. Dus de tv is voor mijwalteij schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:24:
[...]
Kijk, dat zijn dan toch de betere plannen. Maar ik denk toch dat vrouwlief hier anders over denkt.
WHO is general failure and WHY is he reading my harddisk?
nachtnet zonder hoofdletter
DJTimo wijzigde deze reactie 19-10-2018 20:57 (41%)
DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 19-10-2018 20:58 (23%)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee hoor.. Maylander rijd...nachtnet schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:53:
Fp2 lijkt nat te blijven. Verwacht niemand op de baan.
-
Het ging verbazend goed vooruit!
M3 | LR | Midnight Silver | Zwart | 19" | LM(LP) besteld: 10-10-2019 | RN: 15-11-19 | VIN: 26-11-19
"The cloud"Spotmatic schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:02:
Waar halen de teams eigenlijk de neerslag-radarbeelden vandaan?
M3 | LR | Midnight Silver | Zwart | 19" | LM(LP) besteld: 10-10-2019 | RN: 15-11-19 | VIN: 26-11-19
Spotmatic wijzigde deze reactie 19-10-2018 21:07 (13%)
Ken je de FIA? Dan weet je wel wat er gebeurt.Spotmatic schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:07:
Esteban Ocon mocht drie plaatsen gridstraf incasseren bij de GP van Japan (Suzuka) omdat hij te hard reed bij een rode vlag. Zullen ze bij Vettel met 2 maten gaan meten?
Sommigen hebben geen dipje, maar een bobbel...
Denk toch dat dit helemaal Vettel z'n eigen schuld is. Rode vlag is rustig aan doen. Da's gewoon een call van de coureur zelf, Vettel is ervaren genoeg om dat te weten.djmuggs schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:10:
Ferrari begint het weekend alweer met een misser, daar lijkt het nu op.
Hoezo? Ik schakel net in, dus ben nog niet op de hoogtedjmuggs schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:10:
Ferrari begint het weekend alweer met een misser, daar lijkt het nu op.
PSN: Jeroen_the_stig
JeroenTheStig schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:12:
[...]
Hoezo? Ik schakel net in, dus ben nog niet op de hoogte
https://www.racefans.net/...n-over-red-flag-incident/
Zie @nachtnet om 21.04JeroenTheStig schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:12:
[...]
Hoezo? Ik schakel net in, dus ben nog niet op de hoogte
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not. Don't follow me, I'm lost too.
Formula One has its own travelling weather service and, rather than looking at the big picture, it focuses on a very narrow patch of sky, tracking storms - even individual clouds - on approach to the circuit. In operation it isn’t very different to the sort of micro-forecasting that might be used by an airport or perhaps a ski resort - though it does have the added complication of moving to a new location every couple of weeks.Spotmatic schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:02:
Waar halen de teams eigenlijk de neerslag-radarbeelden vandaan?
Ach rode vlag vanwege grind op de baan in bocht elf. Dan kan je gewoon vol op het gas vanaf turn 12 tot 20 toch?iichel schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:12:
[...]
Denk toch dat dit helemaal Vettel z'n eigen schuld is. Rode vlag is rustig aan doen. Da's gewoon een call van de coureur zelf, Vettel is ervaren genoeg om dat te weten.
PSN
Is de tank lek?nachtnet schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:14:
uhm.. Renault![]()
Dat gaat niet werken..
[Afbeelding]
Vrijheid van meningsuiting weerhoudt je er toch niet van iets aardigs te zeggen?
nachtnet schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:14:
uhm.. Renault![]()
Dat gaat niet werken..
[Afbeelding]
Het is bij Renault dweilen met de kraan open.nachtnet schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:14:
uhm.. Renault![]()
Dat gaat niet werken..
[Afbeelding]
PSN: Jeroen_the_stig
Net als de motor: dweilen met de kraan opennachtnet schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:14:
uhm.. Renault![]()
Dat gaat niet werken..
[Afbeelding]
APClll wijzigde deze reactie 19-10-2018 21:16 (9%)
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.
Onder rode vlag moeten er ook minimum tijden/delta's gereden worden, hetzelfde als bij een VSC (en neem aan SC zolang ze niet achter de SC zitten). Vettel reed (net) niet boven die minimum tijd.Spotmatic schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:14:
Maar hoe kun je een rode vlag dan negeren? Of dacht Vettel van: ach, dat zijn Tifosi, gas op die lollie!
RobertMe wijzigde deze reactie 19-10-2018 21:21 (12%)
Karaoke
Hij reed niet te langzaam, hij reed te snel volgens het steward report.RobertMe schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:16:
[...]
Onder rode vlag moeten er ook minimum tijden/delta's gereden worden, hetzelfde als bij een VSC (en neem aan SC zolang ze niet achter de SC zitten). Vettel reed (net) niet boven die minimum tijd.
PSN
#FP2 15/90 MINS: It's a wash-out!
— PurePitWall (@PurePitWall) 19 oktober 2018
Nobody up for a spot of 200mph sailing, it seems...
How do we change the weather settings? 🎮
📸 Monza 2017#UnfairAdvantage 🇺🇸 #USGP #F1 pic.twitter.com/AKlkJwmf3L
"When you grow up your heart dies"
Zijn skills zijn het in ieder geval niet. Stiekem wel jammer dat dit soort rijders de toppers tegenhouden.Edd schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 18:30:
Omdat papa betaald
Leuke note: Zijn vader is eigenaar van KFC in Indonesië..
Tijd en snelheid werken precies andersom he, je hebt een maximum snelheid, of een minimum tijd. Als je langzamer gaat wordt de rondetijd hoger.YakuzA schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:19:
[...]
Hij reed niet te langzaam, hij reed te snel volgens het steward report.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.
Daar staat dus dat het regenen om 14:30 uur stopt. Dat is 21:30 uur onze tijd.
Tja, maar die zijn er nu niet echt in de RB-familie of ze hebben die eruit geschopt.TheBrut3 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:20:
[...]
Zijn skills zijn het in ieder geval niet. Stiekem wel jammer dat dit soort rijders de toppers tegenhouden.
VAN op P1? Nee, dat had ik niet verwacht
-
Nee, alleen vanmiddag vanaf 14:00 tot 15:30
-
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla
Tweakers vormt samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019
•
Hosting door True