Waar in hemelsnaam gaat dit over?
Zoals
hier beschreven heb ik mijn kozijnen vervangen.
Zoals
hier beschreven hebben ze een fout in de offerte gemaakt en hebben ze dit erkent.
Nogmaals even de opsommingen die ik hier boven al 3x heb benoemd en dan hou ik ermee op.
Er is vooraf besproken om kozijnen met trippel glas te leveren. Er is vooraf een offerte vastgesteld (logisch). Er is vooraf ingemeten door het bedrijf.
Alleen bij het prijsbepalen hebben ze (per ongeluk) 0,- gerekend als meerprijs, waarop de verkoper heeft geantwoord dat hij ook niet snapt waarom er 0,- uit komt rollen.
Op de offerte staat dan ook links in de opsomming 'alle kozijnen voorzien van trippel glas twv 650,-' maar rechts in de berekening staat 0,-
Ze hebben ook nog op de papieren van SVN geschreven dat er trippel glas geleverd zou worden met een u waarde van 0,6.
De verkoper heeft toen ik hem aansprak op het feit dat de kozijnen met HR++ is geleverd erkent dat er trippel glas geleverd zou moeten zijn, wanneer ik dat alsnog zou willen verwacht hij hier wel de meerprijs voor (waar het dus volgens de offerte 0,- was).
Welke foute informatie zou er in hemelsnaam geleverd moeten worden?
Ze verkopen tripple glas, ze promoten het zelfs op de website, waarom zouden ze het opeens dan niet kunnen leveren?
Bedrijf heeft simpelweg een fout gemaakt dit is erkent, en ze bieden een oplossing. Maar om tot een overeenkomst te komen laten ze een beetje op het beloop.
Ik weet niet welke olifant jullie zien hoor, maar dit is serieus een mug hoor
[
Voor 9% gewijzigd door
EdjeCageman op 02-09-2019 23:18
]