Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Hmmm wist nog niet eens dat Emmy Rossum ook zou stoppen met Shamelesszeroday schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 07:42:
[...]
De serie is nog niet geëindigd, maar 1 karakter die heeft nu een einde gekregen waar iedereen het over eens kan zijn dat het een goed einde is.
Karakter Fiona gaat ook nog weg en dat is naast Frank de hoofrolspeler, daar wordt het wat lastiger. Ik voorzie dat ze straks ineens op een boot zit met een oud vriendje naar verweggistan.
(dit is geen spoiler, dit is een aanname)
Dan blijven er nog een paar karakters over maar Frank als karakter kan niet de gehele serie dragen want dan zou er eerder een spin-off moeten komenIkzelf verwacht dat de serie of gecancelled wordt en alles een mooi einde krijgt of dat ze nog een kort seizoen 10 maken waarbij ze de tijd krijgen om alles naar een einde te schrijven. Ik verwacht niet dat ze in het verhaal ineens een groot kopstuk kunnen krijgen die het verhaal verder kan dragen.
Ben ook benieuwd hoe het verder gaat zonder deze 2. Moet wel zeggen dat ik het nieuwste seizoen nog niet heel sterk vind.
Vanavond maar eens beginnen met Castle Rock of Haunting of Hill House. Weet nog niet welke het gaat worden
[ Voor 4% gewijzigd door 038Zwolle op 20-10-2018 18:26 ]
Seizoen 10 is al bevestigd. Wordt geen kort seizoen zover nu bekend is.zeroday schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 07:42:
[...]
Dan blijven er nog een paar karakters over maar Frank als karakter kan niet de gehele serie dragen want dan zou er eerder een spin-off moeten komenIkzelf verwacht dat de serie of gecancelled wordt en alles een mooi einde krijgt of dat ze nog een kort seizoen 10 maken waarbij ze de tijd krijgen om alles naar een einde te schrijven. Ik verwacht niet dat ze in het verhaal ineens een groot kopstuk kunnen krijgen die het verhaal verder kan dragen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Welke bron heb je?Donstil schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 18:35:
[...]
Seizoen 10 is al bevestigd. Wordt geen kort seizoen zover nu bekend is.
ik kom niet verder dan dat dit nog ongewis is?
https://tvseriesfinale.co...ncelled-renewed-showtime/
There are no secrets, only information you do not yet have
Dat zou ik even op moeten zoeken. Was toen gelijk met het vertrek van Emmy.zeroday schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:01:
[...]
Welke bron heb je?
ik kom niet verder dan dat dit nog ongewis is?
https://tvseriesfinale.co...ncelled-renewed-showtime/
Ik probeer de serie C.B. Strike te zien. Ik heb de boeken gelezen, die waren erg goed, geschreven door J.K. Rowling, onder een pseudoniem.
Maar behalve via Amazon prime vind ik niks. Dat heb ik niet gedaan, want ik woon in Duitsland en ik weet niet of je dan alleen Duits krijgt...

Heeft iemand een tip?
Ik zou een Prime (gratis) trail afsluiten, ik heb zelf ook Prime, maar krijg gewoon Engels voorgeschoteld.Elvhenk schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:42:
Op een losse zondag dit hele topic eens bijgelezen (bijna dan). Dank voor vele tips!
Ik probeer de serie C.B. Strike te zien. Ik heb de boeken gelezen, die waren erg goed, geschreven door J.K. Rowling, onder een pseudoniem.
Maar behalve via Amazon prime vind ik niks. Dat heb ik niet gedaan, want ik woon in Duitsland en ik weet niet of je dan alleen Duits krijgt...Van @GaMeOvEr mag ik geen fysieke media kopen.
Heeft iemand een tip?
En anders ff die serie er doorheen jassen tijdens de trail
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Dank voor de tip!Nitai schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:39:
[...]
Ik zou een Prime (gratis) trail afsluiten, ik heb zelf ook Prime, maar krijg gewoon Engels voorgeschoteld.
En anders ff die serie er doorheen jassen tijdens de trail
https://www.youtube.com/watch?v=B5qMoVTAwGk

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Thanks, leuke trailer, zie dat ie alweer bijna aan het einde van S1 is, dus we kunnen wat gaan kijken in de replaywiemelen schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:24:
Voor de liefhebbers van Harry Potter, Fantastic Beasts en vooral goede Engelse series, kan ik jullie "The discovery of Witches" ten zeerste aanraden!!
Lijkt wel een parfum reclame en dat gefluister de hele trailer.zeroday schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:24:
[...]
Thanks, leuke trailer, zie dat ie alweer bijna aan het einde van S1 is, dus we kunnen wat gaan kijken in de replay
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Zo is de serie niet, kan hem aanbevelen als je een beetje van vampieren en heksen houdt. Niet te vergelijken met The vampire Diairies btwMandrake466 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:56:
[...]
Lijkt wel een parfum reclame en dat gefluister de hele trailer.
Sabrina the Teenage Witch v2018 is begonnen
De rest van Channel Zero S4 is nu ook te vinden.
[ Voor 43% gewijzigd door Raven op 27-10-2018 11:34 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
http://www.ismyshowcancel...follow-up-series-ordered/
Is het al bekend of het hernieuwd wordt ?
wiemelen schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:24:
Voor de liefhebbers van Harry Potter, Fantastic Beasts en vooral goede Engelse series, kan ik jullie "The discovery of Witches" ten zeerste aanraden!!
Oscar Wilde
Komt die laatste aflevering... Dat moet ongeveer zo gegaan zijn:
- Welkom bij de start van opnames 6 tot/met 12
We hebben nog maar budget voor 1
- Maar we kunnen toch nooit die hele verhaal lijn in 1 episode plakken?
Jawel, we laten hier gewoon een samenwerking ontstaan die eigenlijk niet kan, we geven een beetje rare reden voor de gebeurtenissen in E02 die lekker far fetched zijn
- Maar wat doen we dan met de rode draad en politieke conspiracy?
Ah, die doen we gewoon af in een 20 seconden nieuwsitempje in de laatste minuut
Man, wat een deceptie.
Stemmen is alleen vandaag toch? Dus welke dagen zouden we nog meer moeten missen?Raven schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:42:
Het zou wel eens een rustige week kunnen worden, las Tweets dat series van de buis worden gehaald vanwege het moeten stemmen...
Hmm, ik dacht dat die stem-toestand langer duurde dan vandaagPompi schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:57:
[...]
Stemmen is alleen vandaag toch? Dus welke dagen zouden we nog meer moeten missen?
Oscar Wilde
Op vrijdag 16 november komt seizoen 4 uit van Narcos (deze keer Mexico). Op maandag 19 november is het Last Kingdom S3 en Vikings S5 (deel 2) op woensdag 28 november.
Er kon de afgelopen dagen al gestemd worden, vandaag is _de_ dag, maar er zijn al een hele berg early voters geweest. Ik geloof niet dat er na vandaag nog gestemd kan worden. Mijn TV agenda ziet er ook alleen voor morgen (vandaag VS dus) leeg uit, de rest van de week ziet er normaal uit.Raven schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:02:
[...]
Hmm, ik dacht dat die stem-toestand langer duurde dan vandaag
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ah, okee. Ik dacht dat het vanaf vandaag pas kon en omdat de US wel wat meer inwoners heeft dan NL...Spike_wolf schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:33:
[...]
Er kon de afgelopen dagen al gestemd worden, vandaag is _de_ dag, maar er zijn al een hele berg early voters geweest. Ik geloof niet dat er na vandaag nog gestemd kan worden. Mijn TV agenda ziet er ook alleen voor morgen (vandaag VS dus) leeg uit, de rest van de week ziet er normaal uit.
Oscar Wilde
Ja ik was ook enorm teleurgesteldPWM schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:55:
De Bodyguard. De eerste 5 afleveringen waren top. Een dikke 9.
Jawel, we laten hier gewoon een samenwerking ontstaan die eigenlijk niet kan, we geven een beetje rare reden voor de gebeurtenissen in E02 die lekker far fetched zijn
Man, wat een deceptie.

Reverie . inderdaad kansloos ondanks de cast, Cancelled
Helaas .. Good Behaviour door TNT ook gecancelled.. dat was ook een uitstekende serie ..
en voor mezelf staan er ook weer een hele berg op de nominatie . ben benieuwd ....
Geen legends?
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Eensch. Al met al, genoten van de serie, kijkt heel goed weg, hoofdrol is goed weggelegd, ook een bijzondere wending datPWM schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:55:
Man, wat een deceptie.
Ik kijk weinig Engelse series, maar dit was voor mij toch echt een goede 9. Vlot, niet te vlot.
Goed het eerste seizoen was redelijk ok, maar wat een slechte grimeur daar die bij de flashback iemand anders 'jonger' moet laten lijken ..
Het seizoen is zeker niet sterk als SOA in de laatste jaren en ik vond het best wel een beetje braaf. Alle 'aktie' beelden zijn min of meer 'buiten beeld' gehouden. Dus we mogen er zelf wat van vinden hoe eea is gedaan
Ben dan ook benieuwd wat S2 gaat brengen .. een aantal 'plot-wendingen' zag je in de laatste aflevering ..
Das jammer, vond ik een leuke serie, weer eens wat anders.zeroday schreef op woensdag 7 november 2018 @ 08:05:
Helaas .. Good Behaviour door TNT ook gecancelled.. dat was ook een uitstekende serie ..
en voor mezelf staan er ook weer een hele berg op de nominatie . ben benieuwd ....
Is het minder daytime soap opera? Ik vond dat SOA na een tijdje verzinken in backstabbing, "I swear I didn't know", allianties die aan en af gaan en Gemma bitch fighting.zeroday schreef op donderdag 8 november 2018 @ 07:44:
Het seizoen is zeker niet sterk als SOA in de laatste jaren en ik vond het best wel een beetje braaf.
Ik las ergens een goede review waarin aangegeven werd dat de wijze waarop onderlinge relaties en 'vetes' uitgemolken werd/wordt hier bij Mayans in ieder geval kort en krachtig zijn en dat daarbij (best wel standaard) een 'schurk' opduikt waardoor de wijze waarop de onderlinge relatie tussen de karakters naar de achtergrond gaan. Hierdoor blijft het interessant. Die zienswijze kon/kan ik wel volgen.algalid schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:33:
[...]
Is het minder daytime soap opera? Ik vond dat SOA na een tijdje verzinken in backstabbing, "I swear I didn't know", allianties die aan en af gaan en Gemma bitch fighting.
Ever since Chilling Adventures of Sabrina debuted on Netflix in October, rumors have been circulating that actual Satanists, specifically The Satanic Temple, have been threatening to sue over the show’s use of their beloved (and trademarked) diety. Now, per The Hollywood Reporter, it seems they’ve actually gone and filed a lawsuit against the streaming giant and the show’s production studio at Warner Bros. for a whopping sum of $50 million.
According to the report, they’re particularly angry about the show’s use of a statue of Baphomet at Sabrina’s school, The Academy of Unseen Arts:
“Baphomet is a historical deity which has a complex history, having been associated with accusations of devil worship against the Knight Templar,” explains The Satanic Temple in its complaint filed in New York federal court. “Baphomet historically involved a goat’s head (sometimes known as the ‘Sabbatic Goat’) on a female body associated with Lilith, a figure from Jewish mysticism sometimes considered a goddess of the night. The classic visual representation of idea of Baphomet is an image created in or about 1856 by an occult historian Eliphas Levi…”
The lawsuit goes on to claim that Netflix and Warner Bros. illegally made modifications to a design that is copyrighted, and therefore owned, by the plaintiffs. It also notes that the statue is the “most politically charged sculpture of our time,” thereby making it an even more widely publicized (and therefore more expensive) commodity. So yeah, actual Satanists are suing the teams behind Chilling Adventures of Sabrina for stealing their statue design. That’s cool.
Oscar Wilde
Ik kom er sowieso al moeilijk doorheen. Door deze reactie ga ik het denk ik niet eens is afkijken.PWM schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:55:
Man, wat een deceptie.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
De andere serie van Jed Mercurio, Line of Duty heeft daar ook enorm last van. Goede tot fenomenale acteurs, een spannende opbouw van het verhaal die uiteindelijk in een rommelige finale niet waar kan maken waar naartoe is gewerkt.Gekkenhuis schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:29:
[...]
Ik kom er sowieso al moeilijk doorheen. Door deze reactie ga ik het denk ik niet eens is afkijken.
Ook is in Mercurioland het Engelse justitiele systeem van boven tot onder vergeven van corrupte verraders die zonder aarzelen hun collega's vermoorden.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Ik heb het eerste seizoen niet uitgekeken. Ik vond het te braaf en saai. Zeker niet zo goed als SOA.zeroday schreef op donderdag 8 november 2018 @ 07:44:
wat vinden we van Mayans MC.
Goed het eerste seizoen was redelijk ok, maar wat een slechte grimeur daar die bij de flashback iemand anders 'jonger' moet laten lijken ..
Het seizoen is zeker niet sterk als SOA in de laatste jaren en ik vond het best wel een beetje braaf. Alle 'aktie' beelden zijn min of meer 'buiten beeld' gehouden. Dus we mogen er zelf wat van vinden hoe eea is gedaan
Ben dan ook benieuwd wat S2 gaat brengen .. een aantal 'plot-wendingen' zag je in de laatste aflevering ..
helaas wordt er veel weggepiept
S2 is aangekondigd en ik ben benieuwd hoe dat verhaal verder wordt uitgewerkt, in ieder geval wordt er naar LA verhuist ..
[ Voor 10% gewijzigd door zeroday op 13-11-2018 13:58 ]
YouTube: Origin - Ep 1 "The Road Not Taken"
Vanavond eens voor gaan zitten, maar de trailers (en cast) waren in de trailers dusver prima

Hij is op zich wel geinig, alleen (nog) niet zo fucked up als seizoen 1.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Het grootste probleem voor mij is EZ, een hoofdpersonage moet voor mij een interessant figuur zijn en dat is deze rat helemaal niet. De rest van de cast vindt ik ook niet zodanig indrukwekkend.
@rimave Is al bijna 2 maanden voorbij joh, maar wederom een sterk seizoen.
Zijn er verder nog volgers van de serie Mars? IMDB: Mars (TV Series 2016– )
Het lang verwachte tweede seizoen is eindelijk begonnen, in dat straatje is IMDB: The First (TV Series 2018– ) ook wel aan te raden voor wie hem nog niet gezien heeft.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Yes! zag het vandaag ook ineens voorbij komen. Ziet er uit als een echte sci-fi ipv drama in een futuristische setting (wat ik de eerste seconden van de trailer wel dacht dat het ging zijn).Notna schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:47:
Op YoutTube Red is vandaag Origin uitgekomen. De eerste 2 episodes zijn gratis voor iedereen, de rest zit achter Red (welke je gratis kan uitproberen)
YouTube: Origin - Ep 1 "The Road Not Taken"
Vanavond eens voor gaan zitten, maar de trailers (en cast) waren in de trailers dusver prima
[YouTube: Origin Official Trailer featuring Tom Felton and Natalia Tena]
De boeken van Philip Pullman waren fantastisch!

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Wel een "nieuwe" Scandinavische serie gevonden nadat ik door The Bridge, The Rain en Jordskott heen was: Midnight Sun. Wordt zowel Zweeds, Frans en Engels in gesproken.
Enige twee series die ik al keek en ook echt blijf kijken zijn Blindspot en The Gifted.
Verwijderd
Heb je deel 4 niet gelezen? Lyra's Oxford, klein boekje wat leuk is om ook te lezen.Ramzzz schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:03:
Ik kijk vol verwachting uit naar His Dark Materials, de serie die het gemis van een complete trilogie (die begon met de geflopte film The Golden Compass) goed kan maken!
Edit: ah kijk, zelfs een wikipagina over deeltje 4: Wikipedia: Lyra's Oxford
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2018 22:03 ]
Nog niet.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:01:
[...]
Heb je deel 4 niet gelezen? Lyra's Oxford, klein boekje wat leuk is om ook te lezen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Helemaal met je eensDonstil schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:28:
Wat een matig seizoen tot nu toe een paar bestaande series zijn wel de moeite waard maar tot nu toe is er nog niets nieuws blijven hangen zeg. Jammer.
Enige wat ik af heb kunnen kijken wat 'You'
en voor de rest .. mja ..
Er is ook een prequel/sequel trilogie in de maak door Pullman, deel 1 is vorig jaar uitgekomen. The Book of Dust: La Belle Sauvage, waarin Lyra nog een baby is. In deel 2 van die trilogie gaat het volgens mij juist weer verder als Lyra volwassen is.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:01:
[...]
Heb je deel 4 niet gelezen? Lyra's Oxford, klein boekje wat leuk is om ook te lezen.
Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset
zeroday schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:54:
[...]
Helemaal met je eens
Enige wat ik af heb kunnen kijken wat 'You'
en voor de rest .. mja ..
Het is allemaal niet zo heel denderend maar vanuit de OP volg ik:Donstil schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:28:
Wat een matig seizoen tot nu toe een paar bestaande series zijn wel de moeite waard maar tot nu toe is er nog niets nieuws blijven hangen zeg. Jammer.
One Dollar (wel vermakelijk)
All American (Beetje cliché maar niet slecht)
You (Het moet je ding zijn, maar zeker niet zo goed als Dexter waar sommige hem mee vergelijken).
Manifest (Begon goed, maar naar een paar afleveringen lijkt het alsof je dit soort series al tig keer gezien hebt)
Qua bestaande series is het 3de seizoen van StartUp toch wel erg spannend, vind deze serie met elk seizoen beter worden.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Hoe moet ik One Dollar zien? Ik vond het begin al moeilijk om door te bijten dus ik heb hem voor nu maar even laten liggen, maar 'vermakelijk' .... ?Unidentified schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:21:
[...]
[...]
Het is allemaal niet zo heel denderend maar vanuit de OP volg ik:
One Dollar (wel vermakelijk)
All American (Beetje cliché maar niet slecht)
You (Het moet je ding zijn, maar zeker niet zo goed als Dexter waar sommige hem mee vergelijken).
Manifest (Begon goed, maar naar een paar afleveringen lijkt het alsof je dit soort series al tig keer gezien hebt)
Qua bestaande series is het 3de seizoen van StartUp toch wel erg spannend, vind deze serie met elk seizoen beter worden.
Startup heb ik ook maar weet eigenlijk niet waarom ik die nog niet gezien heb
Manifest hier ook niet zo goed meer, als je in principe alle afleveringen tussen pilot en end weglaat zou je er zelf mee weg kunnen komen denk ik dan
You vergelijken met Dexter .. Nah .. inderdaad ..
Ik volg nu ook eventjes de opvolger van Vampire Diaires, Legacies geloof ik .. op zich vind ik hiermee gedachten op 0 en kijken
The chilling adventures of Sabrina vond ik erg zwak
Wel heel goed en grappig: 'The Guestbook' S2 ..
van de maker van oa. My Name is Earl, nu komt the Guestbook daar niet in de buurt qua verhaal en benadering, maar goed, The Guestbook is leuk.
Helaas is The Deuce afgelopen en vond ik het verhaal dit seizoen wat minder.
The Neighbours met beth van 2 broke girls is mwoah mwoah .. en zo vind ik het dit seizoen best wel belabberd met goede series. Ok Ray Donovan en Outlander is weer begonnen dus daar kijk ik zondags wel naar uit
Naar mijn mening is er op het moment juist erg veel goedsDonstil schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:28:
Homecoming
Haunting of hill house
The Deuce
Better call saul
Bodyguard
Maniac
Mr inbetween
Iets ouder
Killing eve
Barry
Sharp objects
En deze series die bijna in premiere gaan krijgen erg goede reviews
Escape at dannemora
My little drummer girl
My Brilliant Friend
Dan komt binnenkort Narcos nog met een nieuw seizoen. En The coen brothers met hun western anthology.
Zal vast niet allemaal wat voor jou zijn. Maar genoeg van hoge kwaliteit
Er valt zeker wat te kijken momenteel, aanvullend op bovenstaande lijst:ghighoegha schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:25:
[...]
Naar mijn mening is er op het moment juist erg veel goeds
Homecoming
Haunting of hill house
The Deuce
Better call saul
Bodyguard
Maniac
Mr inbetween
Iets ouder
Killing eve
Barry
Sharp objects
Escape at dannemora
My little drummer girl
My Brilliant Friend
Dan komt binnenkort Narcos nog met een nieuw seizoen. En The coen brothers met hun western anthology.
Ozark - 2de seizoen is net zo goed als het eerste.
Origin
Vikings - nieuw seizoen staat er weldra aan te komen
Castle Rock
Yellowstone - kijk al uit naar seizoen 2
Het is sci-fi met een hoop scare jumps alrightLA-384 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:24:
[...]
Yes! zag het vandaag ook ineens voorbij komen. Ziet er uit als een echte sci-fi ipv drama in een futuristische setting (wat ik de eerste seconden van de trailer wel dacht dat het ging zijn).
[YouTube: Origin Official Trailer featuring Tom Felton and Natalia Tena]

Wat naar minder smaakt: Net de meest recente Black Lightning episode gekeken;

Echt, gaat helemaal nergens over op het moment. Leuk die lesbische lovescenes etc. maar het raakt kant nog wal op het moment

Ik vind het tegenvallen eigenlijk. De trailer was veelbelovend.Notna schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:15:
Het is sci-fi met ene hope scare jumps alrightVind het wel een lekkere flow hebben, smaakt naar meer
En toch heeft het zojuist mijn interesse gewektNotna schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:15:
[...]
Echt, gaat helemaal nergens over op het moment. Leuk die lesbische lovescenes etc. maar het raakt kant nog wal op het moment
Dat heb je nu pas bij blacklightningNotna schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:15:
[...]
Het is sci-fi met een hoop scare jumps alrightVind het wel een lekkere flow hebben, smaakt naar meer
Wat naar minder smaakt: Net de meest recente Black Lightning episode gekeken;
[Afbeelding]
Ik heb een zwak voor super hero series, dus ik dacht dat BL wel OK was. Maar S02 is echt een draak. Nog erger dan S01 tbhwhiner schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 16:11:
[...]
Dat heb je nu pas bij blacklightning. Er zijn weinig series waar ik seizoen 1 niet eens vanaf kijk, maar dit is een uitzondering.
wat is mooi aan homecoming? Ik zag de eerste 10 minuten en toen wist ik dat het heel langdradig zou gaan worden . .maar ik heb het mis?ghighoegha schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:25:
[...]
Homecoming
Haunting, moet ik nog kijken, The Deuce, afgelopen, BCS, ook afgelopen, Bodyguard? mmm engels .. altijd lastig hier het moet dan een heel goed verhaal zijnHaunting of hill house
The Deuce
Better call saul
Bodyguard
Maniac
Mr inbetween
wat is zo goed aan deze?
Allemaal gezien en inderdaad erg goed.Iets ouder
Killing eve
Barry
Sharp objects
Die 2e volg ik, maar volgens mij heb ik wat gemist in een aflevering want op een bepaald moment kon ik er niet echt een touw meer aan vastknopen. Want wat moet de actrice nu voor de israeliers doen en waarom.. snap het niet echt meerEscape at dannemora
My little drummer girl
My Brilliant Friend
Escape at Dannemora begint maandag
Vandaag uitgekomen. Narcos: Mexico, die moet je dus even opnieuw zoeken als je alternatief kijktDan komt binnenkort Narcos nog met een nieuw seizoen. En The coen brothers met hun western anthology.
Zo wat je oplepelt wel, maar veel is alweer afgelopen momenteel

[ Voor 17% gewijzigd door sjaool op 17-11-2018 01:54 ]
"When you grow up your heart dies"
Ik vond het na een paar afleveringen al niks. Als ik écht niks anders te kijken heb ga ik wel weer eens kijken misschien, maar er is veel beter op het moment, kan het niet eens bijhouden.whiner schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 16:11:
[...]
Dat heb je nu pas bij blacklightning. Er zijn weinig series waar ik seizoen 1 niet eens vanaf kijk, maar dit is een uitzondering.
woohoo Agents of SHIELD is al renewed ver voordat seizoen 6 uit komt

- Goliath S2
- Cardinal S2
- Deep State S1
- The First S1
- The Looming Tower S1
- Jack Ryan S1
- Condor S1
Nog wat ouder maar wel goed:
- Tin Star S1
- Unabomber Manhunt
- Waco
Op mijn lijstje staat nu (mede door jullie tips :-)):
- The Truth About Harry Quebert
- Narcos: Mexico
- 1983 (moet nog airen)
Zoals je ziet, een hoog FBI, CIA, DEA gehalte. Als je nog tips hebt in dit genre, hoor ik graag!
Ben benieuwd naar S02...
[ Voor 10% gewijzigd door slooffmaster op 18-11-2018 14:12 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
S02 is al een tijdje uit hea.slooffmaster schreef op zondag 18 november 2018 @ 14:11:
Wij hebben net S01 afgekeken van Fauda. Zeer goeie serie a la Homeland, wat rauwer, die zich afspeelt in Israel. Gaat over de spanning tussen Israelis en Palestijnen in de bezette gebieden.
Ben benieuwd naar S02...
* Raven roept bij elke keer dat ie dat doet Hermione, maar die komt maar nietThe_Worst schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:49:
Origin is mij goed bevallen. Zaten een paar gaten in het plot en het karakter van Tom Felton zegt iets te vaak 'fuck' (ik ben niet tegen schelden maar hij reageert op alles met 'fuck')

The_Worst schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:49:
maar desondanks zeer onderhoudend en leuk om naar te kijken.

Oscar Wilde
Inderdaad, heb ze allebei al een tijd klaar staan
Escape at dannemora net de eerste aflevering van gekeken, heeft potentie! Benieuwd naar 2de aflevering.ghighoegha schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:25:
[...]
Escape at dannemora
My little drummer girl
My Brilliant Friend
Jawel maar terugkerende vallen af of “wat ouder” valt af, ik bedoelde echt nieuw komers.ghighoegha schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:25:
[...]
Homecoming
Haunting of hill house
The Deuce
Better call saul
Bodyguard
Maniac
Mr inbetween
Iets ouder
Killing eve
Barry
Sharp objects
Escape at dannemora
My little drummer girl
My Brilliant Friend
Zit wel wat leuks tussen maar geen echte uitschieters naar mijn mening, ook niet op je lijstje.
De serie is wel grappig, maar het verhaal vond ik toch wat eenvoudig. De omschrijving dekt de lading goed; het gaat idd over het leven van een huurmoordenaar die naast zijn werk, ook een leven heeft. Ik zeg niet dat er alleen alledaagse dingen gebeuren, maar er gebeurt ook niet echt iets speciaals. De serie is leuk voor tussendoor en kan prima voor een paar korte avonden vermaak zorgen (ik zou het niet bingewatchen), maar het haalt niet het niveau van Dexter oid.
Qua verhaal vertellen heeft het wat weg van Breaking Bad, maar dan wat een stuk meer pace en actie.
Tof, zin insjaool schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 01:41:
Goed nieuws voor de liefhebbers van de serie Travelers. De serie is voor een derde seizoen opgepikt door Netflix, de eerste aflevering staat gepland voor 14 december.
[Afbeelding]
Cunning linguist.
I hide at work because good employees are hard to find.
Dat ligt eraan wat je er niet aan bevalt. De Serie heeft een bepaalde setting, die setting wordt niet verlaten.Incolumis schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:55:
Een poging gedaan om Sharp Objects te kijken, maar het kan mij na 2 afleveringen nog niet bekoren. Wordt het nog beter?
Geweldige muziek in de serie die perfect past in het totaal beeld.
Je ziet iemand struggelen met haar verleden, haar familie en wat daaruit voortkomt. Goede serie.
Van een andere Genre ben ik nu Origin aan het volgen . .Damn .. ook qua spanning en kijkplezier een goede serie. Ben nu bij aflevering 6 ..
Moest er zelf ook ff inkomen. Terwijl ik doorgaans wel van langzaam houd. Werd ook een beetje onpasselijk van haar constante drinken. Maar na drie afleveringen zat ik er helemaal in en vond het uiteindelijk een zeer sterke serie.Incolumis schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:55:
Een poging gedaan om Sharp Objects te kijken, maar het kan mij na 2 afleveringen nog niet bekoren. Wordt het nog beter?
Zit nu Killing Eve te kijken, tot nu toe prima serie
I hide at work because good employees are hard to find.
spanning tot aflevering 10 goed vast te houden en een beste opmaat naar seizoen 2 ..
Om toch maar even een spoiler erin te gooien. Welgeteld 1 tiet .. te zien in 10 afleveringen .
Ik ben er net mee begonnen, vond het in het begin al aardig pakkend.zeroday schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:26:
Phoe .. het was even een zit .. maar wat is 'Origin' als serie goed !!
spanning tot aflevering 10 goed vast te houden en een beste opmaat naar seizoen 2 ..
Om toch maar even een spoiler erin te gooien. Welgeteld 1 tiet .. te zien in 10 afleveringen .
Ben benieuwd hoe het verhaal verder gaat

[ Voor 20% gewijzigd door Notna op 26-11-2018 08:08 ]
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
[ Voor 27% gewijzigd door Gekkenhuis op 28-11-2018 23:31 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Leek een beetje een mix tussen de films: Passengers + Aliens en de thriller/horror sfeer van de game Doom.
Ook Mayans vind ik best prima, kijkt lekker weg. Het is geen SOA, maar ook daar waren de laatste drie seizoenen vrij matig.
Ben ondertussen wel helemaal klaar met de Arrowverse. Het kan me ook totaal niks meer boeien. Vooral the Flash en Supergirl zijn heel slecht geworden. Ook Legends is veel minder dit seizoen, minder humor. Ik kijk de komende crossover nog wel, maar dit gaat niet meer mee naar 2019.
Daredevil is 'gecancelled'
Gelukkig wel een goed einde bij S3, maar wel jammer.
Dat is inderdaad wel jammer, dan is het ook wel te verwachten dat Jessica Jones & The Punisher ook gecancelled worden nadat de aankomende seizoenen uitgezonden zijn.xoniq schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:42:
Wat ik vandaag las, en heel jammer vond:
Daredevil is 'gecancelled'
Gelukkig wel een goed einde bij S3, maar wel jammer.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Dat zou best kunnen inderdaad. Daredevil was een behoorlijk goed bekeken serie. Dus we zullen het zien. The Punisher kijk ik ook graag, en had natuurlijk al een sterke link met Daredevil. Ach, we gaan t zien.Woy schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:34:
[...]
Dat is inderdaad wel jammer, dan is het ook wel te verwachten dat Jessica Jones & The Punisher ook gecancelled worden nadat de aankomende seizoenen uitgezonden zijn.
Vond dit maar een zeer matige aflevering.Notna schreef op zondag 25 november 2018 @ 23:03:
A.s donderdag gaat Vikings S05E11 weer van gang na een lange stop (25-01-2018 (!!) ). (Nog niet GoT lange stop, maar toch)
Ben benieuwd hoe het verhaal verder gaat
Ik denk niet dat dat een kwestie van hopen is, maar een kwestie van tijd. Hoeft niet eens een reboot te zijn wat mij betreft. Netflix heeft de series sowieso altijd laten ontwikkelen door ABC Studios, ook weer een bedrijf onder de Disney paraplu. Dus Disney kan gewoon verder waar ze gebleven waren met de series. De andere series die er nu nog zijn (Jessica Jones en The Defenders zo uit mijn hoofd) zullen mettertijd (na hun respectievelijke komende seizoenen) ook 'gecancelled' worden om uiteindelijk op Disney+ te terug te keren.Notna schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:55:
Bah, hopen dat Disney een reboot doet op hun eigen kanaal.
Ik zeg reboot, maar bedoel idd gewoon verder gaan met. Zou wel zo logisch imo.CH4OS schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:04:
[...]
Ik denk niet dat dat een kwestie van hopen is, maar een kwestie van tijd. Hoeft niet eens een reboot te zijn wat mij betreft. Netflix heeft de series sowieso altijd laten ontwikkelen door ABC Studios, ook weer een bedrijf onder de Disney paraplu. Dus Disney kan gewoon verder waar ze gebleven waren met de series. De andere series die er nu nog zijn (Jessica Jones en The Defenders zo uit mijn hoofd) zullen mettertijd (na hun respectievelijke komende seizoenen) ook 'gecancelled' worden om uiteindelijk op Disney+ te terug te keren.
The Defenders is al gecancelled (in Netflix woorden was dit iets eenmalig), Jessica Jones en The Punisher zijn de enige Marvel series die nog 'actief' zijn.CH4OS schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:04:
[...]
Ik denk niet dat dat een kwestie van hopen is, maar een kwestie van tijd. Hoeft niet eens een reboot te zijn wat mij betreft. Netflix heeft de series sowieso altijd laten ontwikkelen door ABC Studios, ook weer een bedrijf onder de Disney paraplu. Dus Disney kan gewoon verder waar ze gebleven waren met de series. De andere series die er nu nog zijn (Jessica Jones en The Defenders zo uit mijn hoofd) zullen mettertijd (na hun respectievelijke komende seizoenen) ook 'gecancelled' worden om uiteindelijk op Disney+ te terug te keren.
OT:
Als Netflix zo doorgaat, dan heb ik geen reden meer om nog een abbo te nemen.
Je vergeet Agents of Shield. Seizoen 6 in 2019 en seizoen 7 is al besteld.Le Enfant! schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:49:
[...]
The Defenders is al gecancelled (in Netflix woorden was dit iets eenmalig), Jessica Jones en The Punisher zijn de enige Marvel series die nog 'actief' zijn.
OT:
Als Netflix zo doorgaat, dan heb ik geen reden meer om nog een abbo te nemen.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Maar dat is geen Marvel serie op Netflix. Volgens mij ging het daarover.NitroX infinity schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:54:
Je vergeet Agents of Shield. Seizoen 6 in 2019 en seizoen 7 is al besteld.
Wat ik dan wel weer wat frappant vind, is dat sinds deze week Thor: Ragnarok op Netflix is gekomen.
In het buitenland, o.a. Amerika, stond die er al langer op. Daarom denk ik dat die gewoon nog onder het huidige contract valt maar dat de aankomende Marvel films die nog niet in de bioscoop zijn niet meer op Netflix zullen verschijnenCH4OS schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 17:07:
[...]
Maar dat is geen Marvel serie op Netflix. Volgens mij ging het daarover.
Wat ik dan wel weer wat frappant vind, is dat sinds deze week Thor: Ragnarok op Netflix is gekomen.
Nope, Thor staat er al langer op;CH4OS schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 17:07:
[...]
Maar dat is geen Marvel serie op Netflix. Volgens mij ging het daarover.
https://www.netflix-neder...rland/thor-ragnarok-2017/
7/9/2018
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Dit topic is gesloten.
POST GEEN SPOILERS!
In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.
Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.