Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Buitenlandse TV Series 2018-2019 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 17:52
sig69 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 03:21:
10 minuten in Titans en ik ben er eigenlijk al weer klaar mee. Zoveelste held met een masker kleiner dan een zonnebril en niemand herkent 'm zogenaamd.
Ik vind de serie nog wel vermakelijk, maar komt ook doordat de kleine met zeer grote regelmaat Teen Titans Go aan heeft staan.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• 038Zwolle
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 20:34
zeroday schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 07:42:
[...]

De serie is nog niet geëindigd, maar 1 karakter die heeft nu een einde gekregen waar iedereen het over eens kan zijn dat het een goed einde is.

Karakter Fiona gaat ook nog weg en dat is naast Frank de hoofrolspeler, daar wordt het wat lastiger. Ik voorzie dat ze straks ineens op een boot zit met een oud vriendje naar verweggistan.
(dit is geen spoiler, dit is een aanname) ;)

Dan blijven er nog een paar karakters over maar Frank als karakter kan niet de gehele serie dragen want dan zou er eerder een spin-off moeten komen ;) Ikzelf verwacht dat de serie of gecancelled wordt en alles een mooi einde krijgt of dat ze nog een kort seizoen 10 maken waarbij ze de tijd krijgen om alles naar een einde te schrijven. Ik verwacht niet dat ze in het verhaal ineens een groot kopstuk kunnen krijgen die het verhaal verder kan dragen.
Hmmm wist nog niet eens dat Emmy Rossum ook zou stoppen met Shameless :'(
Ben ook benieuwd hoe het verder gaat zonder deze 2. Moet wel zeggen dat ik het nieuwste seizoen nog niet heel sterk vind.

Vanavond maar eens beginnen met Castle Rock of Haunting of Hill House. Weet nog niet welke het gaat worden :?

038Zwolle wijzigde deze reactie 20-10-2018 18:26 (4%)

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:19

Donstil

Grab them by the 🐈.

zeroday schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 07:42:
[...]
Dan blijven er nog een paar karakters over maar Frank als karakter kan niet de gehele serie dragen want dan zou er eerder een spin-off moeten komen ;) Ikzelf verwacht dat de serie of gecancelled wordt en alles een mooi einde krijgt of dat ze nog een kort seizoen 10 maken waarbij ze de tijd krijgen om alles naar een einde te schrijven. Ik verwacht niet dat ze in het verhaal ineens een groot kopstuk kunnen krijgen die het verhaal verder kan dragen.
Seizoen 10 is al bevestigd. Wordt geen kort seizoen zover nu bekend is.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• zeroday
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 17:31

zeroday

Dream within a dream

Donstil schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 18:35:
[...]

Seizoen 10 is al bevestigd. Wordt geen kort seizoen zover nu bekend is.
Welke bron heb je?
ik kom niet verder dan dat dit nog ongewis is?

https://tvseriesfinale.co...ncelled-renewed-showtime/

USG, 2x Unifi AP-LR, 1x Unifi Pro, 4x HP Microserver Gen8 (1x Vmware) 3x OpenMediavault. (en nog veel meer andere meuk)

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

zeroday schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:01:
[...]

Welke bron heb je?
ik kom niet verder dan dat dit nog ongewis is?

https://tvseriesfinale.co...ncelled-renewed-showtime/
Dat zou ik even op moeten zoeken. Was toen gelijk met het vertrek van Emmy.

• Elvhenk
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 22:38

Elvhenk

/me hartje GO

Op een losse zondag dit hele topic eens bijgelezen (bijna dan). Dank voor vele tips!
Ik probeer de serie C.B. Strike te zien. Ik heb de boeken gelezen, die waren erg goed, geschreven door J.K. Rowling, onder een pseudoniem.
Maar behalve via Amazon prime vind ik niks. Dat heb ik niet gedaan, want ik woon in Duitsland en ik weet niet of je dan alleen Duits krijgt... :X Van @GaMeOvEr mag ik geen fysieke media kopen. 8)7
Heeft iemand een tip?

Armande.net.schrijft een l33t blog en doet Nederlandse ondertiteling!

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 16:15

Nitai

Feels good man

Elvhenk schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:42:
Op een losse zondag dit hele topic eens bijgelezen (bijna dan). Dank voor vele tips!
Ik probeer de serie C.B. Strike te zien. Ik heb de boeken gelezen, die waren erg goed, geschreven door J.K. Rowling, onder een pseudoniem.
Maar behalve via Amazon prime vind ik niks. Dat heb ik niet gedaan, want ik woon in Duitsland en ik weet niet of je dan alleen Duits krijgt... :X Van @GaMeOvEr mag ik geen fysieke media kopen. 8)7
Heeft iemand een tip?
Ik zou een Prime (gratis) trail afsluiten, ik heb zelf ook Prime, maar krijg gewoon Engels voorgeschoteld.
En anders ff die serie er doorheen jassen tijdens de trail :+

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Nitai schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:39:
[...]

Ik zou een Prime (gratis) trail afsluiten, ik heb zelf ook Prime, maar krijg gewoon Engels voorgeschoteld.
En anders ff die serie er doorheen jassen tijdens de trail :+
Dank voor de tip! ;)

Armande.net.schrijft een l33t blog en doet Nederlandse ondertiteling!

• wiemelen
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 23:49
Voor de liefhebbers van Harry Potter, Fantastic Beasts en vooral goede Engelse series, kan ik jullie "The discovery of Witches" ten zeerste aanraden!!

https://www.youtube.com/watch?v=B5qMoVTAwGk

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:D , lang geleden dat ze dat erin hebben gestopt :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

wiemelen schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:24:
Voor de liefhebbers van Harry Potter, Fantastic Beasts en vooral goede Engelse series, kan ik jullie "The discovery of Witches" ten zeerste aanraden!!

Thanks, leuke trailer, zie dat ie alweer bijna aan het einde van S1 is, dus we kunnen wat gaan kijken in de replay ;)

USG, 2x Unifi AP-LR, 1x Unifi Pro, 4x HP Microserver Gen8 (1x Vmware) 3x OpenMediavault. (en nog veel meer andere meuk)

• Mandrake466
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 08-03 11:51
zeroday schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:24:
[...]

Thanks, leuke trailer, zie dat ie alweer bijna aan het einde van S1 is, dus we kunnen wat gaan kijken in de replay ;)
Lijkt wel een parfum reclame en dat gefluister de hele trailer.

Windows 10 Pro x64, SSD Samsung 830 256GB, Intel Core i7-3770K, Corsair Vengeance LP 16GB, Asus P8Z77-V LE, MSI GTX 770, Fractal Design Define R3, Noctua NF-P12 PWM, Seasonic X Series 560W, Scythe Mugen 2 Rev.B

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Mandrake466 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:56:
[...]

Lijkt wel een parfum reclame en dat gefluister de hele trailer.
Zo is de serie niet, kan hem aanbevelen als je een beetje van vampieren en heksen houdt. Niet te vergelijken met The vampire Diairies btw ;)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Legacies is begonnen, spinoff van The Vampire Diaries en The Originals :)

Sabrina the Teenage Witch v2018 is begonnen :)

De rest van Channel Zero S4 is nu ook te vinden.

Raven wijzigde deze reactie 27-10-2018 11:34 (43%)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Destiny
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 21:32
Interessant: Een vervolg op Penny Dreadful. Wel met nieuwe characters dus helaas geen Eva Green meer.

http://www.ismyshowcancel...follow-up-series-ordered/

• whiner
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 12:27
Erg leuk en mooi geschoten serie, helaas is Seizoen 1 al weer afgelopen.
Is het al bekend of het hernieuwd wordt ?
wiemelen schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:24:

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het zou wel eens een rustige week kunnen worden, las Tweets dat series van de buis worden gehaald vanwege het moeten stemmen...

Oscar Wilde

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
De Bodyguard. De eerste 5 afleveringen waren top. Een dikke 9.

Komt die laatste aflevering... Dat moet ongeveer zo gegaan zijn:

- Welkom bij de start van opnames 6 tot/met 12
We hebben nog maar budget voor 1
- Maar we kunnen toch nooit die hele verhaal lijn in 1 episode plakken?
Jawel, we laten hier gewoon een samenwerking ontstaan die eigenlijk niet kan, we geven een beetje rare reden voor de gebeurtenissen in E02 die lekker far fetched zijn
- Maar wat doen we dan met de rode draad en politieke conspiracy?
Ah, die doen we gewoon af in een 20 seconden nieuwsitempje in de laatste minuut

Man, wat een deceptie.

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20:45
Raven schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:42:
Het zou wel eens een rustige week kunnen worden, las Tweets dat series van de buis worden gehaald vanwege het moeten stemmen...
Stemmen is alleen vandaag toch? Dus welke dagen zouden we nog meer moeten missen?

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Pompi schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:57:
[...]

Stemmen is alleen vandaag toch? Dus welke dagen zouden we nog meer moeten missen?
Hmm, ik dacht dat die stem-toestand langer duurde dan vandaag :P

Oscar Wilde

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 19:56
Als er al iets mist is het een episode die normaal op dinsdagavond uitkomt en op CBS, ABC of NBC verschijnt. Alle andere kanalen doen gewoon vrolijk door en vanaf morgen is het al business as usual. Maar een grote lancering van nieuwe serie zie ik niet voor deze week (het is ook al laat in het seizoen voor de reguliere network/cable channels).

Op vrijdag 16 november komt seizoen 4 uit van Narcos (deze keer Mexico). Op maandag 19 november is het Last Kingdom S3 en Vikings S5 (deel 2) op woensdag 28 november.

• Spike_wolf
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 22:54

Spike_wolf

Moderator Devschuur®

Genius Or Madman?.. You Decide

Raven schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:02:
[...]

Hmm, ik dacht dat die stem-toestand langer duurde dan vandaag :P
Er kon de afgelopen dagen al gestemd worden, vandaag is _de_ dag, maar er zijn al een hele berg early voters geweest. Ik geloof niet dat er na vandaag nog gestemd kan worden. Mijn TV agenda ziet er ook alleen voor morgen (vandaag VS dus) leeg uit, de rest van de week ziet er normaal uit.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
It's time to roll the dice...
Star Wars Awakens | Instagram | Shapeways

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Spike_wolf schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:33:
[...]

Er kon de afgelopen dagen al gestemd worden, vandaag is _de_ dag, maar er zijn al een hele berg early voters geweest. Ik geloof niet dat er na vandaag nog gestemd kan worden. Mijn TV agenda ziet er ook alleen voor morgen (vandaag VS dus) leeg uit, de rest van de week ziet er normaal uit.
Ah, okee. Ik dacht dat het vanaf vandaag pas kon en omdat de US wel wat meer inwoners heeft dan NL...

Oscar Wilde

• Katerin
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 23:44
PWM schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:55:

Jawel, we laten hier gewoon een samenwerking ontstaan die eigenlijk niet kan, we geven een beetje rare reden voor de gebeurtenissen in E02 die lekker far fetched zijn

Man, wat een deceptie.
Ja ik was ook enorm teleurgesteld :/

• sambalbaj
  • Niet online

Introducing Batwoman

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

The Purge krijgt een S2 ..

Reverie . inderdaad kansloos ondanks de cast, Cancelled

Helaas .. Good Behaviour door TNT ook gecancelled.. dat was ook een uitstekende serie ..
en voor mezelf staan er ook weer een hele berg op de nominatie . ben benieuwd ....

• azz_kikr
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22:09

azz_kikr

Heet patatje :o

Geen legends? :'( angezien die Beebo pop overal opduikt tegenwoordig :D

• xoniq
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20-03 12:40

Man, wat een deceptie.
Eensch. Al met al, genoten van de serie, kijkt heel goed weg, hoofdrol is goed weggelegd, ook een bijzondere wending dat
spoiler:
die moslima toch zo'n beetje de mastermind is
.

Ik kijk weinig Engelse series, maar dit was voor mij toch echt een goede 9. Vlot, niet te vlot.

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

wat vinden we van Mayans MC.
Goed het eerste seizoen was redelijk ok, maar wat een slechte grimeur daar die bij de flashback iemand anders 'jonger' moet laten lijken ..

Het seizoen is zeker niet sterk als SOA in de laatste jaren en ik vond het best wel een beetje braaf. Alle 'aktie' beelden zijn min of meer 'buiten beeld' gehouden. Dus we mogen er zelf wat van vinden hoe eea is gedaan ;)

Ben dan ook benieuwd wat S2 gaat brengen .. een aantal 'plot-wendingen' zag je in de laatste aflevering ..

• Coenen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 20-03 20:13

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

zeroday schreef op woensdag 7 november 2018 @ 08:05:

Helaas .. Good Behaviour door TNT ook gecancelled.. dat was ook een uitstekende serie ..
en voor mezelf staan er ook weer een hele berg op de nominatie . ben benieuwd ....
Das jammer, vond ik een leuke serie, weer eens wat anders.

• algalid
  • Laatst online: 19:56
zeroday schreef op donderdag 8 november 2018 @ 07:44:
Het seizoen is zeker niet sterk als SOA in de laatste jaren en ik vond het best wel een beetje braaf.
Is het minder daytime soap opera? Ik vond dat SOA na een tijdje verzinken in backstabbing, "I swear I didn't know", allianties die aan en af gaan en Gemma bitch fighting.

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

algalid schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:33:
[...]

Is het minder daytime soap opera? Ik vond dat SOA na een tijdje verzinken in backstabbing, "I swear I didn't know", allianties die aan en af gaan en Gemma bitch fighting.
Ik las ergens een goede review waarin aangegeven werd dat de wijze waarop onderlinge relaties en 'vetes' uitgemolken werd/wordt hier bij Mayans in ieder geval kort en krachtig zijn en dat daarbij (best wel standaard) een 'schurk' opduikt waardoor de wijze waarop de onderlinge relatie tussen de karakters naar de achtergrond gaan. Hierdoor blijft het interessant. Die zienswijze kon/kan ik wel volgen.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Actual Satanists Are Suing Netflix For $50 Million Over ‘Chilling Adventures Of Sabrina’ :o
Ever since Chilling Adventures of Sabrina debuted on Netflix in October, rumors have been circulating that actual Satanists, specifically The Satanic Temple, have been threatening to sue over the show’s use of their beloved (and trademarked) diety. Now, per The Hollywood Reporter, it seems they’ve actually gone and filed a lawsuit against the streaming giant and the show’s production studio at Warner Bros. for a whopping sum of $50 million.

According to the report, they’re particularly angry about the show’s use of a statue of Baphomet at Sabrina’s school, The Academy of Unseen Arts:

“Baphomet is a historical deity which has a complex history, having been associated with accusations of devil worship against the Knight Templar,” explains The Satanic Temple in its complaint filed in New York federal court. “Baphomet historically involved a goat’s head (sometimes known as the ‘Sabbatic Goat’) on a female body associated with Lilith, a figure from Jewish mysticism sometimes considered a goddess of the night. The classic visual representation of idea of Baphomet is an image created in or about 1856 by an occult historian Eliphas Levi…”

The lawsuit goes on to claim that Netflix and Warner Bros. illegally made modifications to a design that is copyrighted, and therefore owned, by the plaintiffs. It also notes that the statue is the “most politically charged sculpture of our time,” thereby making it an even more widely publicized (and therefore more expensive) commodity. So yeah, actual Satanists are suing the teams behind Chilling Adventures of Sabrina for stealing their statue design. That’s cool.

Oscar Wilde

• Gekkenhuis
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Are you ready?

Man, wat een deceptie.
Ik kom er sowieso al moeilijk doorheen. Door deze reactie ga ik het denk ik niet eens is afkijken.

rMBP 13" 2015  iPhone 7  Watch S3 42mm Stainless Steel  TV 4

• IJzerlijm
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Gekkenhuis schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:29:
[...]

Ik kom er sowieso al moeilijk doorheen. Door deze reactie ga ik het denk ik niet eens is afkijken.
De andere serie van Jed Mercurio, Line of Duty heeft daar ook enorm last van. Goede tot fenomenale acteurs, een spannende opbouw van het verhaal die uiteindelijk in een rommelige finale niet waar kan maken waar naartoe is gewerkt.

Ook is in Mercurioland het Engelse justitiele systeem van boven tot onder vergeven van corrupte verraders die zonder aarzelen hun collega's vermoorden.

spoiler:
Ik moet hem wel nageven, hij had bij de BBC wel het lef om een plotlijn met kindermisbruik door hoge piefen aan Jimmy Saville te linken.

And to think they once said that computers would take away jobs.

• iscara
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
zeroday schreef op donderdag 8 november 2018 @ 07:44:
wat vinden we van Mayans MC.
Goed het eerste seizoen was redelijk ok, maar wat een slechte grimeur daar die bij de flashback iemand anders 'jonger' moet laten lijken ..

Het seizoen is zeker niet sterk als SOA in de laatste jaren en ik vond het best wel een beetje braaf. Alle 'aktie' beelden zijn min of meer 'buiten beeld' gehouden. Dus we mogen er zelf wat van vinden hoe eea is gedaan ;)

Ben dan ook benieuwd wat S2 gaat brengen .. een aantal 'plot-wendingen' zag je in de laatste aflevering ..
Ik heb het eerste seizoen niet uitgekeken. Ik vond het te braaf en saai. Zeker niet zo goed als SOA.

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

You .. heeft het hier overleefd, een zeer goede serie vind ik best wel . .Creepy aan de ene kant, psychologisch aan de andere. De seizoensfinale is sterk en zonder veel te verklappen erg goed met aan het eind toch wel het wtf gebeurt hier weer moment(jes) ..

helaas wordt er veel weggepiept ;)

S2 is aangekondigd en ik ben benieuwd hoe dat verhaal verder wordt uitgewerkt, in ieder geval wordt er naar LA verhuist ..

zeroday wijzigde deze reactie 13-11-2018 13:58 (10%)

• Notna
  • Registratie: november 2002

Notna

Where are you?®

Op YoutTube Red is vandaag Origin uitgekomen. De eerste 2 episodes zijn gratis voor iedereen, de rest zit achter Red (welke je gratis kan uitproberen)

YouTube: Origin - Ep 1 "The Road Not Taken"

Vanavond eens voor gaan zitten, maar de trailers (en cast) waren in de trailers dusver prima :Y

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:55
Net klaar met de 10 delige serie "The Truth About the Harry Quebert Affair". Prima serie met een goed plot.

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• rimave
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16:29
Iemand ook al bezig met The Sinner, seizoen 2?
Hij is op zich wel geinig, alleen (nog) niet zo fucked up als seizoen 1.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Unidentified
  • Niet online

Unidentified

"...Terra Incognita..."

@zeroday Mayans is me echt flink tegengevallen, SOA staat zeker in mijn top 20 en krijgt van mij een welverdiende 8. Mayans daarentegen 5.5.

Het grootste probleem voor mij is EZ, een hoofdpersonage moet voor mij een interessant figuur zijn en dat is deze rat helemaal niet. De rest van de cast vindt ik ook niet zodanig indrukwekkend.

@rimave Is al bijna 2 maanden voorbij joh, maar wederom een sterk seizoen.

Zijn er verder nog volgers van de serie Mars? IMDB: Mars (TV Series 2016– )

Het lang verwachte tweede seizoen is eindelijk begonnen, in dat straatje is IMDB: The First (TV Series 2018– ) ook wel aan te raden voor wie hem nog niet gezien heeft.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:45
Notna schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:47:
Op YoutTube Red is vandaag Origin uitgekomen. De eerste 2 episodes zijn gratis voor iedereen, de rest zit achter Red (welke je gratis kan uitproberen)

YouTube: Origin - Ep 1 "The Road Not Taken"

Vanavond eens voor gaan zitten, maar de trailers (en cast) waren in de trailers dusver prima :Y
Yes! zag het vandaag ook ineens voorbij komen. Ziet er uit als een echte sci-fi ipv drama in een futuristische setting (wat ik de eerste seconden van de trailer wel dacht dat het ging zijn).

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-230

• Ramzzz
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Ziet alles :|

Ik kijk vol verwachting uit naar His Dark Materials, de serie die het gemis van een complete trilogie (die begon met de geflopte film The Golden Compass) goed kan maken!

De boeken van Philip Pullman waren fantastisch!

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• AcidBurn
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 19:40
The Flash en Legends of Tomorrow heb ik inmiddels laten vallen, hooguit dat ik die nog eens kijk als ik me echt verveel. The 100 komt pas volgend jaar terug met s6. Jessica Jones een kans gegeven, maar dat is me bij vlagen echt te traag. Zitten ook best goede afleveringen bij, maar niet genoeg om mijn aandacht te houden.

Wel een "nieuwe" Scandinavische serie gevonden nadat ik door The Bridge, The Rain en Jordskott heen was: Midnight Sun. Wordt zowel Zweeds, Frans en Engels in gesproken.

Enige twee series die ik al keek en ook echt blijf kijken zijn Blindspot en The Gifted.

• Hobbykok
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 13-03 18:38
Ramzzz schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:03:
Ik kijk vol verwachting uit naar His Dark Materials, de serie die het gemis van een complete trilogie (die begon met de geflopte film The Golden Compass) goed kan maken!
Heb je deel 4 niet gelezen? Lyra's Oxford, klein boekje wat leuk is om ook te lezen.

Edit: ah kijk, zelfs een wikipagina over deeltje 4: Wikipedia: Lyra's Oxford

Hobbykok wijzigde deze reactie 14-11-2018 22:03 (18%)

Boeken slijpen de geest zoals de slijpsteen het zwaard

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Hobbykok schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:01:
[...]

Heb je deel 4 niet gelezen? Lyra's Oxford, klein boekje wat leuk is om ook te lezen.

Nog niet. :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Wat een matig seizoen tot nu toe een paar bestaande series zijn wel de moeite waard maar tot nu toe is er nog niets nieuws blijven hangen zeg. Jammer.

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Donstil schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:28:
Wat een matig seizoen tot nu toe een paar bestaande series zijn wel de moeite waard maar tot nu toe is er nog niets nieuws blijven hangen zeg. Jammer.
Helemaal met je eens
Enige wat ik af heb kunnen kijken wat 'You'
en voor de rest .. mja ..

• SuperPoekie
  • Laatst online: 15-03 15:26

SuperPoekie

Super Furry Animal

Hobbykok schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:01:
[...]

Er is ook een prequel/sequel trilogie in de maak door Pullman, deel 1 is vorig jaar uitgekomen. The Book of Dust: La Belle Sauvage, waarin Lyra nog een baby is. In deel 2 van die trilogie gaat het volgens mij juist weer verder als Lyra volwassen is.

• Unidentified
  • Niet online

Unidentified

"...Terra Incognita..."

zeroday schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:54:
[...]

Helemaal met je eens
Enige wat ik af heb kunnen kijken wat 'You'
en voor de rest .. mja ..
Het is allemaal niet zo heel denderend maar vanuit de OP volg ik:

One Dollar (wel vermakelijk)
All American (Beetje cliché maar niet slecht)
You (Het moet je ding zijn, maar zeker niet zo goed als Dexter waar sommige hem mee vergelijken).
Manifest (Begon goed, maar naar een paar afleveringen lijkt het alsof je dit soort series al tig keer gezien hebt)

Qua bestaande series is het 3de seizoen van StartUp toch wel erg spannend, vind deze serie met elk seizoen beter worden.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Unidentified schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:21:
[...]

[...]

Het is allemaal niet zo heel denderend maar vanuit de OP volg ik:

One Dollar (wel vermakelijk)
All American (Beetje cliché maar niet slecht)
You (Het moet je ding zijn, maar zeker niet zo goed als Dexter waar sommige hem mee vergelijken).
Manifest (Begon goed, maar naar een paar afleveringen lijkt het alsof je dit soort series al tig keer gezien hebt)

Qua bestaande series is het 3de seizoen van StartUp toch wel erg spannend, vind deze serie met elk seizoen beter worden.
Hoe moet ik One Dollar zien? Ik vond het begin al moeilijk om door te bijten dus ik heb hem voor nu maar even laten liggen, maar 'vermakelijk' .... ?

Startup heb ik ook maar weet eigenlijk niet waarom ik die nog niet gezien heb ;)

Manifest hier ook niet zo goed meer, als je in principe alle afleveringen tussen pilot en end weglaat zou je er zelf mee weg kunnen komen denk ik dan ;)

You vergelijken met Dexter .. Nah .. inderdaad ..

Ik volg nu ook eventjes de opvolger van Vampire Diaires, Legacies geloof ik .. op zich vind ik hiermee gedachten op 0 en kijken ;)

The chilling adventures of Sabrina vond ik erg zwak

Wel heel goed en grappig: 'The Guestbook' S2 ..
van de maker van oa. My Name is Earl, nu komt the Guestbook daar niet in de buurt qua verhaal en benadering, maar goed, The Guestbook is leuk.

Helaas is The Deuce afgelopen en vond ik het verhaal dit seizoen wat minder.

The Neighbours met beth van 2 broke girls is mwoah mwoah .. en zo vind ik het dit seizoen best wel belabberd met goede series. Ok Ray Donovan en Outlander is weer begonnen dus daar kijk ik zondags wel naar uit ;)

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Heeft iemand toevallig al iets vernomen over de George R.R. Martin TV-serie Wildcards (Hulu)?

(boek)

• ghighoegha
  • Registratie: juli 2016
Naar mijn mening is er op het moment juist erg veel goeds

Homecoming
Haunting of hill house
The Deuce
Better call saul
Bodyguard
Maniac
Mr inbetween

Iets ouder

Killing eve
Barry
Sharp objects

En deze series die bijna in premiere gaan krijgen erg goede reviews

Escape at dannemora
My little drummer girl
My Brilliant Friend

Dan komt binnenkort Narcos nog met een nieuw seizoen. En The coen brothers met hun western anthology.

Zal vast niet allemaal wat voor jou zijn. Maar genoeg van hoge kwaliteit

• jos707
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 20-03 11:03
ghighoegha schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:25:
[...]

Homecoming
Haunting of hill house
The Deuce
Better call saul
Bodyguard
Maniac
Mr inbetween

Iets ouder

Killing eve
Barry
Sharp objects

Escape at dannemora
My little drummer girl
My Brilliant Friend

Dan komt binnenkort Narcos nog met een nieuw seizoen. En The coen brothers met hun western anthology.

Er valt zeker wat te kijken momenteel, aanvullend op bovenstaande lijst:

Ozark - 2de seizoen is net zo goed als het eerste.
Origin
Vikings - nieuw seizoen staat er weldra aan te komen
Castle Rock
Yellowstone - kijk al uit naar seizoen 2

• Notna

Notna

Where are you?®

LA-384 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:24:
[...]

Yes! zag het vandaag ook ineens voorbij komen. Ziet er uit als een echte sci-fi ipv drama in een futuristische setting (wat ik de eerste seconden van de trailer wel dacht dat het ging zijn).
[YouTube: Origin Official Trailer featuring Tom Felton and Natalia Tena]
Het is sci-fi met een hoop scare jumps alright :P Vind het wel een lekkere flow hebben, smaakt naar meer :Y

Wat naar minder smaakt: Net de meest recente Black Lightning episode gekeken;

http://t.qkme.me/369qjx.jpg

Echt, gaat helemaal nergens over op het moment. Leuk die lesbische lovescenes etc. maar het raakt kant nog wal op het moment 8)7

• LA-384
Notna schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:15:
Het is sci-fi met ene hope scare jumps alright :P Vind het wel een lekkere flow hebben, smaakt naar meer :Y
Ik vind het tegenvallen eigenlijk. De trailer was veelbelovend.

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-230

• xoniq
[...]

Echt, gaat helemaal nergens over op het moment. Leuk die lesbische lovescenes etc. maar het raakt kant nog wal op het moment 8)7
En toch heeft het zojuist mijn interesse gewekt :+

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

• whiner
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 12:27
[...]

Het is sci-fi met een hoop scare jumps alright :P Vind het wel een lekkere flow hebben, smaakt naar meer :Y

Wat naar minder smaakt: Net de meest recente Black Lightning episode gekeken;

[Afbeelding]

Dat heb je nu pas bij blacklightning :o . Er zijn weinig series waar ik seizoen 1 niet eens vanaf kijk, maar dit is een uitzondering.

• Notna

Notna

Where are you?®

whiner schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 16:11:
[...]

Dat heb je nu pas bij blacklightning :o . Er zijn weinig series waar ik seizoen 1 niet eens vanaf kijk, maar dit is een uitzondering.
Ik heb een zwak voor super hero series, dus ik dacht dat BL wel OK was. Maar S02 is echt een draak. Nog erger dan S01 tbh :P

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

[...]

Homecoming
wat is mooi aan homecoming? Ik zag de eerste 10 minuten en toen wist ik dat het heel langdradig zou gaan worden . .maar ik heb het mis?
Haunting of hill house
The Deuce
Better call saul
Bodyguard
Maniac
Mr inbetween
Haunting, moet ik nog kijken, The Deuce, afgelopen, BCS, ook afgelopen, Bodyguard? mmm engels .. altijd lastig hier het moet dan een heel goed verhaal zijn
wat is zo goed aan deze?
Iets ouder
Killing eve
Barry
Sharp objects
Allemaal gezien en inderdaad erg goed.

Escape at dannemora
My little drummer girl
My Brilliant Friend
Die 2e volg ik, maar volgens mij heb ik wat gemist in een aflevering want op een bepaald moment kon ik er niet echt een touw meer aan vastknopen. Want wat moet de actrice nu voor de israeliers doen en waarom.. snap het niet echt meer ;)

Escape at Dannemora begint maandag
Vandaag uitgekomen. Narcos: Mexico, die moet je dus even opnieuw zoeken als je alternatief kijkt

Zo wat je oplepelt wel, maar veel is alweer afgelopen momenteel ;)

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21:24

sjaool

Every life should have 9 cats

Goed nieuws voor de liefhebbers van de serie Travelers. De serie is voor een derde seizoen opgepikt door Netflix, de eerste aflevering staat gepland voor 14 december.

sjaool wijzigde deze reactie 17-11-2018 01:54 (17%)

"When you grow up your heart dies"

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 22:14
whiner schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 16:11:
[...]

Ik vond het na een paar afleveringen al niks. Als ik écht niks anders te kijken heb ga ik wel weer eens kijken misschien, maar er is veel beter op het moment, kan het niet eens bijhouden.

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:36
https://www.marvel.com/ar...-season-7?linkId=59753426

woohoo Agents of SHIELD is al renewed ver voordat seizoen 6 uit komt *O* *O* *O* *O*

• Vastgoedmanager
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 11-03 22:18
In het kader van thrillers vind ik deze erg goed (enkele zijn al paar maanden oud):

- Goliath S2
- Cardinal S2
- Deep State S1
- The First S1
- The Looming Tower S1
- Jack Ryan S1
- Condor S1

Nog wat ouder maar wel goed:
- Tin Star S1
- Unabomber Manhunt
- Waco

Op mijn lijstje staat nu (mede door jullie tips :-)):
- The Truth About Harry Quebert
- Narcos: Mexico
- 1983 (moet nog airen)

Zoals je ziet, een hoog FBI, CIA, DEA gehalte. Als je nog tips hebt in dit genre, hoor ik graag!

• slooffmaster
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 18:41
Wij hebben net S01 afgekeken van Fauda. Zeer goeie serie a la Homeland, wat rauwer, die zich afspeelt in Israel. Gaat over de spanning tussen Israelis en Palestijnen in de bezette gebieden.

Ben benieuwd naar S02...

slooffmaster wijzigde deze reactie 18-11-2018 14:12 (10%)

• The_Worst
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 16:18
Origin is mij goed bevallen. Zaten een paar gaten in het plot en het karakter van Tom Felton zegt iets te vaak 'fuck' (ik ben niet tegen schelden maar hij reageert op alles met 'fuck' }:O ) maar desondanks zeer onderhoudend en leuk om naar te kijken. :)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:55
slooffmaster schreef op zondag 18 november 2018 @ 14:11:
Wij hebben net S01 afgekeken van Fauda. Zeer goeie serie a la Homeland, wat rauwer, die zich afspeelt in Israel. Gaat over de spanning tussen Israelis en Palestijnen in de bezette gebieden.

Ben benieuwd naar S02...
S02 is al een tijdje uit hea. :P

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The_Worst schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:49:
Origin is mij goed bevallen. Zaten een paar gaten in het plot en het karakter van Tom Felton zegt iets te vaak 'fuck' (ik ben niet tegen schelden maar hij reageert op alles met 'fuck' }:O )
* Raven roept bij elke keer dat ie dat doet Hermione, maar die komt maar niet :/ :+
The_Worst schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:49:
maar desondanks zeer onderhoudend en leuk om naar te kijken. :)
:Y , nog 5 ep's te gaan trouwens hier.

Oscar Wilde

• slooffmaster
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 18:41
Dacuuu schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:14:
[...]

S02 is al een tijdje uit hea. :P
Inderdaad, heb ze allebei al een tijd klaar staan :P

• Quido
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 14:18
[...]

Escape at dannemora
My little drummer girl
My Brilliant Friend
Escape at dannemora net de eerste aflevering van gekeken, heeft potentie! Benieuwd naar 2de aflevering.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

[...]

Homecoming
Haunting of hill house
The Deuce
Better call saul
Bodyguard
Maniac
Mr inbetween

Iets ouder

Killing eve
Barry
Sharp objects

Escape at dannemora
My little drummer girl
My Brilliant Friend

Jawel maar terugkerende vallen af of “wat ouder” valt af, ik bedoelde echt nieuw komers.
Zit wel wat leuks tussen maar geen echte uitschieters naar mijn mening, ook niet op je lijstje.

• LA-384
Net seizoen 1 van Mr inbetween gezien. Met 25 minuten per aflevering en 6 afleveringen kijkt het snel weg.
De serie is wel grappig, maar het verhaal vond ik toch wat eenvoudig. De omschrijving dekt de lading goed; het gaat idd over het leven van een huurmoordenaar die naast zijn werk, ook een leven heeft. Ik zeg niet dat er alleen alledaagse dingen gebeuren, maar er gebeurt ook niet echt iets speciaals. De serie is leuk voor tussendoor en kan prima voor een paar korte avonden vermaak zorgen (ik zou het niet bingewatchen), maar het haalt niet het niveau van Dexter oid.

Qua verhaal vertellen heeft het wat weg van Breaking Bad, maar dan wat een stuk meer pace en actie.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Mr Inbetween voelt een beetje alsof de studio baas na het lezen van het script van “Barry” dacht “Dat koop ik niet. Dat maak ik zelf wel even”

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 20:13

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

sjaool schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 01:41:
Goed nieuws voor de liefhebbers van de serie Travelers. De serie is voor een derde seizoen opgepikt door Netflix, de eerste aflevering staat gepland voor 14 december.

[Afbeelding]
Tof, zin in :).

I have the cape.

• Incolumis
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 23:17
Een poging gedaan om Sharp Objects te kijken, maar het kan mij na 2 afleveringen nog niet bekoren. Wordt het nog beter?

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Incolumis schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:55:
Een poging gedaan om Sharp Objects te kijken, maar het kan mij na 2 afleveringen nog niet bekoren. Wordt het nog beter?
Dat ligt eraan wat je er niet aan bevalt. De Serie heeft een bepaalde setting, die setting wordt niet verlaten.
Geweldige muziek in de serie die perfect past in het totaal beeld.

Je ziet iemand struggelen met haar verleden, haar familie en wat daaruit voortkomt. Goede serie.

Van een andere Genre ben ik nu Origin aan het volgen . .Damn .. ook qua spanning en kijkplezier een goede serie. Ben nu bij aflevering 6 ..

• ghighoegha
  • Registratie: juli 2016
Incolumis schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:55:
Moest er zelf ook ff inkomen. Terwijl ik doorgaans wel van langzaam houd. Werd ook een beetje onpasselijk van haar constante drinken. Maar na drie afleveringen zat ik er helemaal in en vond het uiteindelijk een zeer sterke serie.

• Incolumis
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 23:17
Thanks, ik zal het nog een kans geven.
Zit nu Killing Eve te kijken, tot nu toe prima serie :)

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Phoe .. het was even een zit .. maar wat is 'Origin' als serie goed !!

spanning tot aflevering 10 goed vast te houden en een beste opmaat naar seizoen 2 ..

Om toch maar even een spoiler erin te gooien. Welgeteld 1 tiet .. te zien in 10 afleveringen . ;)

• xoniq
zeroday schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:26:
Phoe .. het was even een zit .. maar wat is 'Origin' als serie goed !!

spanning tot aflevering 10 goed vast te houden en een beste opmaat naar seizoen 2 ..

Om toch maar even een spoiler erin te gooien. Welgeteld 1 tiet .. te zien in 10 afleveringen . ;)
Ik ben er net mee begonnen, vond het in het begin al aardig pakkend.

• Notna

Notna

Where are you?®

A.s donderdag gaat Vikings S05E11 weer van gang na een lange stop (25-01-2018 (!!) ). (Nog niet GoT lange stop, maar toch :+ )

Ben benieuwd hoe het verhaal verder gaat :Y

Notna wijzigde deze reactie 26-11-2018 08:08 (20%)

• Zeus
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 23:45
Afgelopen dagen heb ik de chilling adventures of Sabrina zitten kijken. Het is al weer een tijdje geleden dat ik een serie in zo'n korte tijd verslond. Ik vond het echt best wel tof: de hoofdrolspeelster speelt echt super goed, het verhaal zit goed in elkaar en het is fijn modern: geen gezijk over seksuele voorkeuren en het is anti-patriarchaal. Ook de setting is super leuk - jaren 60/70 maar toch af en toe moderne electronische apparaten (gsm, laptops) - dus het leidt niet af.

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

• Gekkenhuis
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Are you ready?

Na een kleine moeizame start is Titans nog best vermakelijk! Tenminste niet je doorsnee superhelden serie.

Gekkenhuis wijzigde deze reactie 28-11-2018 23:31 (27%)

rMBP 13" 2015  iPhone 7  Watch S3 42mm Stainless Steel  TV 4

• mickjuh
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 18-03 15:19

mickjuh

Wubalubadubdub!

Gisteren Origin aflevering 1 gekeken. Super vet. Hooked!

Leek een beetje een mix tussen de films: Passengers + Aliens en de thriller/horror sfeer van de game Doom.

127.0.0.1 sweet 127.0.0.1

• Bierkameel
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Damn Yellowstone was wel echt goed, nu maar wachten op seizoen 2.

• sambalbaj
  • Niet online
Yellowstone ook pas afgerond. Inderdaad erg goed alleen wel veel cliffhanger.
Ook Mayans vind ik best prima, kijkt lekker weg. Het is geen SOA, maar ook daar waren de laatste drie seizoenen vrij matig.

Ben ondertussen wel helemaal klaar met de Arrowverse. Het kan me ook totaal niks meer boeien. Vooral the Flash en Supergirl zijn heel slecht geworden. Ook Legends is veel minder dit seizoen, minder humor. Ik kijk de komende crossover nog wel, maar dit gaat niet meer mee naar 2019.

• xoniq
Wat ik vandaag las, en heel jammer vond:

Daredevil is 'gecancelled'

Gelukkig wel een goed einde bij S3, maar wel jammer.

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
xoniq schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:42:
Wat ik vandaag las, en heel jammer vond:

Daredevil is 'gecancelled'

Gelukkig wel een goed einde bij S3, maar wel jammer.
Dat is inderdaad wel jammer, dan is het ook wel te verwachten dat Jessica Jones & The Punisher ook gecancelled worden nadat de aankomende seizoenen uitgezonden zijn.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• xoniq
Woy schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:34:
[...]

Dat is inderdaad wel jammer, dan is het ook wel te verwachten dat Jessica Jones & The Punisher ook gecancelled worden nadat de aankomende seizoenen uitgezonden zijn.
Dat zou best kunnen inderdaad. Daredevil was een behoorlijk goed bekeken serie. Dus we zullen het zien. The Punisher kijk ik ook graag, en had natuurlijk al een sterke link met Daredevil. Ach, we gaan t zien.

• Notna

Notna

Where are you?®

Bah, hopen dat Disney een reboot doet op hun eigen kanaal.

• Noppesnada
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 20:59
Notna schreef op zondag 25 november 2018 @ 23:03:
A.s donderdag gaat Vikings S05E11 weer van gang na een lange stop (25-01-2018 (!!) ). (Nog niet GoT lange stop, maar toch :+ )

Ben benieuwd hoe het verhaal verder gaat :Y
Vond dit maar een zeer matige aflevering.

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Notna schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:55:
Bah, hopen dat Disney een reboot doet op hun eigen kanaal.
Ik denk niet dat dat een kwestie van hopen is, maar een kwestie van tijd. Hoeft niet eens een reboot te zijn wat mij betreft. Netflix heeft de series sowieso altijd laten ontwikkelen door ABC Studios, ook weer een bedrijf onder de Disney paraplu. Dus Disney kan gewoon verder waar ze gebleven waren met de series. De andere series die er nu nog zijn (Jessica Jones en The Defenders zo uit mijn hoofd) zullen mettertijd (na hun respectievelijke komende seizoenen) ook 'gecancelled' worden om uiteindelijk op Disney+ te terug te keren.

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• Notna

Notna

Where are you?®

CH4OS schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:04:
[...]
Ik denk niet dat dat een kwestie van hopen is, maar een kwestie van tijd. Hoeft niet eens een reboot te zijn wat mij betreft. Netflix heeft de series sowieso altijd laten ontwikkelen door ABC Studios, ook weer een bedrijf onder de Disney paraplu. Dus Disney kan gewoon verder waar ze gebleven waren met de series. De andere series die er nu nog zijn (Jessica Jones en The Defenders zo uit mijn hoofd) zullen mettertijd (na hun respectievelijke komende seizoenen) ook 'gecancelled' worden om uiteindelijk op Disney+ te terug te keren.
Ik zeg reboot, maar bedoel idd gewoon verder gaan met. Zou wel zo logisch imo.

• Le Enfant!
  • Laatst online: 22:27
CH4OS schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:04:
[...]
The Defenders is al gecancelled (in Netflix woorden was dit iets eenmalig), Jessica Jones en The Punisher zijn de enige Marvel series die nog 'actief' zijn.

OT:
Als Netflix zo doorgaat, dan heb ik geen reden meer om nog een abbo te nemen. :P

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ja, ik wist dat het twee series zijn, maar heb The Punisher dan verwart met The Defenders. ;)

• NitroX infinity
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:50
Le Enfant! schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:49:
[...]

The Defenders is al gecancelled (in Netflix woorden was dit iets eenmalig), Jessica Jones en The Punisher zijn de enige Marvel series die nog 'actief' zijn.

OT:
Als Netflix zo doorgaat, dan heb ik geen reden meer om nog een abbo te nemen. :P
Je vergeet Agents of Shield. Seizoen 6 in 2019 en seizoen 7 is al besteld.

Mijn blog; Floating Points

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

NitroX infinity schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:54:
Je vergeet Agents of Shield. Seizoen 6 in 2019 en seizoen 7 is al besteld.
Maar dat is geen Marvel serie op Netflix. Volgens mij ging het daarover. ;)

Wat ik dan wel weer wat frappant vind, is dat sinds deze week Thor: Ragnarok op Netflix is gekomen.

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20:45
CH4OS schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 17:07:
[...]

Wat ik dan wel weer wat frappant vind, is dat sinds deze week Thor: Ragnarok op Netflix is gekomen.
In het buitenland, o.a. Amerika, stond die er al langer op. Daarom denk ik dat die gewoon nog onder het huidige contract valt maar dat de aankomende Marvel films die nog niet in de bioscoop zijn niet meer op Netflix zullen verschijnen

• NitroX infinity
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:50
CH4OS schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 17:07:
[...]

Nope, Thor staat er al langer op;
https://www.netflix-neder...rland/thor-ragnarok-2017/

7/9/2018

Mijn blog; Floating Points

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik kreeg van de week een notificatie ervan, vandaar dat ik dacht dat hij nu pas verschenen is op Netflix.

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True