There are no secrets, only information you do not yet have
Pun intended?Vertor schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 18:44:
[...]
Lost Manifest is niet echt een hoogvlieger....
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
Een paar jaar terug toen ik het had kon je alle grote series daar gelijk zien (dus gelijk de episode rond de uitzendtijd). Dat was wel fijn omdat je dan niet meer hoefde te downloaden. Ze hadden daarnaast documentaires, maar die keek ik niet echt.Donstil schreef op zondag 23 september 2018 @ 12:13:
[...]
Aanbod van Hulu is niet zo bijster interessant toch? En de series die je moet zien komen meestal wel naar platformen die hier wel beschikbaar zijn, zoals The Handmaid’s tale bijvoorbeeld.
Ze maken nu ook wat eigen series net als netflix en amazon, maar ik vond het wel fijn dat je gelijk nieuwe episodes kon zien en dat werkte toendertijd prima (afgezien van de reclame...)
Ik krijg nog wel veel mails van ze of ik weer klant wil worden, maar ik heb niet zoveel zin weer een vpn daarvoor te gaan opzetten en een usa creditcard te regelen, teveel gedoe.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2018 20:45 ]
S2 komt naar amsterdam !!
In Amsterdam werden de afgelopen week opnames voor het tweede seizoen gedraaid. Fernhout zou onder meer op de Wallen een nachtelijke scène hebben gehad met hoofdrolspeelster Comer. Ook zijn er opnames gemaakt in het Rijksmuseum.
Het kan alle kanten op gaan met dit verhaal, Ik vond het op zich wel vermakelijk kijken zo een eerste aflevering.Raven schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 20:28:
[...]
Pun intended?Ik weet nog niet of ik die blijf volgen, als die serie het al 1 seizoen volhoudt.
Ben benieuwd hoe het verhaal verder gaat.
Verwijderd
Ik had hem meegepakt, maar ga hem wel op netflix kijken, ik meen dat hij over een paar dagen daarop komt te staan. Vind het wel fijn dat de Britten gewoon een einde eraan maken, zouden de Amerikanen ook moeten doen, scheelt een boel ergernis voor ons.arsimo schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:15:
Mooi slot van Bodyguard. Geen idee of er een vervolg komt trouwens - er zijn openingen voor, maar het is ook een goede afsluiter van een mini-serie van 6 afleveringen. Doen die Britten wel vaker.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik zag deze ook voorbijkomen, maar zit toch sterk te twijfelen.AcidBurn schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:45:
The Gifted begint direct goed... ben benieuwd waar ze dit heen sturen.
Denk je dat dit lijkaardig gaat zijn aan Heroes of Misfits? De trailer maakt me niet veel wijzer.
Verwijderd
Helaas wel jaRaven schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:01:
Het seizoen begint op gang te komen,... Lethal Weapon (met Stiffler) ...

Geen flauw idee, want die beide series ken ik niet. Maar dit is het tweede seizoen van The Gifted, dus als je het een kans wilt geven zou ik aanraden eerste s1 te kijken. Je mist anders heel wat achtergrond van karakters en onderlinge relaties.wiemelen schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:06:
[...]
Ik zag deze ook voorbijkomen, maar zit toch sterk te twijfelen.
Denk je dat dit lijkaardig gaat zijn aan Heroes of Misfits? De trailer maakt me niet veel wijzer.
Manifest is op zich wel interessant en lijkt wel in de hype van beïnvloeding van de hoofdpersoon door een hogere macht te vallen maar zoals eerder gezegd niet echt een hoogvlieger.
New Amsterdam beviel mij van deze 3 nog het meest, ondanks het weer een van de zoveelste dokter drama's is en dat er op het eind iets met de hoofdpersoon aan de hand moet zijn.
Kijk ze allemaal nog even aan en beslis dan of ik dan nog blijf volgen en laat opnemen.
edit: Grey's Anatomy

[ Voor 61% gewijzigd door Raven op 27-09-2018 18:06 ]
Oscar Wilde
Ik besef dat ik blijkbaar een van de weinige mensen ben die absoluut niet drinkt als er nog gereden moet worden, maar het valt me al heel lang op hoe belachelijk makkelijk er in films en series wordt gedaan over drankgebruik ism deelname aan verkeer. In Sons of Anarchy tikten ze rustig een paar bier en wat shotjes achterover om daarna nog op de motor te stappen. In Lucifer werden hele flessen drank geleegd alvorens in de auto te stappen (ik besef dat de Duivel er waarschijnlijk weinig last van zal hebben). In Californication maakte Hank ook rustig een fles wijn soldaat om daarna zonder twijfel in de Porsche te stappen.
Ben ik nu roomser dan de paus met het idee dat dit hele slechte voorbeelden zijn, of is de wereld al zover heen dat dit als normaal wordt gezien?
ze is een superhero die koos om het gewone leven te leiden, lees ze is PI als beroep (overleven) .. alleen ze heeft nog wat demonen die ze wegdrinkt ..AcidBurn schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:08:
Na lang twijfelen toch Jessica Jones maar een kans gegeven. Het acteerwerk is voldoende tot goed te noemen, maar ik heb heel veel moeite om verder te kijken. Er is iets waar ik heel slecht tegen kan, en dat is overmatige drank consumptie. Al helemaal in combinatie met deelname aan verkeer. Jessica heeft het voordeel van de twijfel, omdat je haar nooit ziet rijden. Of ze beseft dat ze continu te dronken is om te mogen/kunnen rijden, of ze heeft gewoon geen auto/rijbewijs
Ik besef dat ik blijkbaar een van de weinige mensen ben die absoluut niet drinkt als er nog gereden moet worden, maar het valt me al heel lang op hoe belachelijk makkelijk er in films en series wordt gedaan over drankgebruik ism deelname aan verkeer. In Sons of Anarchy tikten ze rustig een paar bier en wat shotjes achterover om daarna nog op de motor te stappen. In Lucifer werden hele flessen drank geleegd alvorens in de auto te stappen (ik besef dat de Duivel er waarschijnlijk weinig last van zal hebben). In Californication maakte Hank ook rustig een fles wijn soldaat om daarna zonder twijfel in de Porsche te stappen.
Ben ik nu roomser dan de paus met het idee dat dit hele slechte voorbeelden zijn, of is de wereld al zover heen dat dit als normaal wordt gezien?
Voor de rest zou ik toch ff naar de psychiator gaan oid .. TV als rolmodel ?

ps in de VS zijn ze in het echte leven niet mals als het gaat over drinken over invloed, als je gepakt word ben je heftig het zaad. Ter voorbeeld je heb 1 buslijn per uur van Rotterdam naar utrecht en hoe je in rotterdam/utrecht naar je bestemming komt .. zoek je maar uit. je mag hopen dat de bus in 15 minutren lopen afstand zit .. zo niet .. pech.
Tja vanalles
Of je nou drinkt omdat je het te lekker vind, je zorgen te vergeten of je demonen te beheersen, dat moet een ieder zelf weten. Just don't drink and drive.
Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar de jeugd leert meer van tv/internet dan van school.
Er zijn teveel mensen die gaan denken dat iets normaal is als ze het maar vaak genoeg zien gebeuren.
Fijn dat je me even persoonlijk aanvalt voor iets wat ik aandraag als gedachte. Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je het er niet mee eens bent.
Nah, ik ben het wel met je eens. Het zal ongetwijfeld een soort stoer imago moeten neerzetten (net als roken) maar ik vind het ook maar stom.AcidBurn schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:08:
Het is trouwens iets wat je vooral bij series ziet. In films komt het (roken en drinken&rijden) veel minder voor. Zal ook wel te maken hebben dat het vaak betaalkanalen zijn.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Op zich kan ik mij wel vinden in je stelling, maar ik denk inderdaad niet dat de voorbeelden die je aanhaalt de beste voorbeelden zijn. Jessica Jones speelt zich af in centrum New York, niemand die goed bij zijn hoofd is gaat daar sowieso zelf rijden, of je nu gedronken hebt of niet.AcidBurn schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:43:
Ik ben me bewust van Jessica's achtergrond, vandaar ook dat ik haar het voordeel van de twijfel geef.
Of je nou drinkt omdat je het te lekker vind, je zorgen te vergeten of je demonen te beheersen, dat moet een ieder zelf weten. Just don't drink and drive.
Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar de jeugd leert meer van tv/internet dan van school.
Er zijn teveel mensen die gaan denken dat iets normaal is als ze het maar vaak genoeg zien gebeuren.
Fijn dat je me even persoonlijk aanvalt voor iets wat ik aandraag als gedachte. Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je het er niet mee eens bent.
Sons of Anarchy & Californication beelden natuurlijk juist mensen af waar het de bedoeling is dat ze "slechte" keuzes maken in het leven. Nou zou ik in het geval van alcohol & verkeer zelfs daar inderdaad ook daar wat voorzichtiger mee zijn. Maar ik zie het inderdaad ook vaak zat in andere series dat ze in de kroeg zitten en 5 minuten later in de auto.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Was ook een issue in VS, ik vond destijds dit artikel wel verhelderend vanuit een andere insteek:AcidBurn schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:43:
Ik ben me bewust van Jessica's achtergrond, vandaar ook dat ik haar het voordeel van de twijfel geef.
https://www.psychologytod.../jessica-jones-alcoholism
.....
And Jessica, despite her emotional problems, is not a degraded character. She does have super strength and leaping ability. She stands up for herself, in particular fighting against the imposition of power over her by Kilgrave. She helps people (seemingly sometimes despite herself) and has sex—and makes other crucial life decisions—based on her needs and feelings and beliefs, rather than due to the power of alcohol.
It's almost as though drinking is a mechanism that permits Jessica to carry on her life normally, without being submerged by the depths of her depression and misanthropy. In this sense, JJ presents a harm reduction vision of addiction—one that sees addicted people as doing the best that they can under their particular life circumstances, and that tells us it is not for us to decide to deprive them of whatever chemical assistance they have come to rely on.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Veel gelul ..
weinig actie
Single Parents
mwoah .. gaat het niet redden ..
update
God friended me ..
Mwoah, gaat het ook niet redden. Elke week een ander verhaaltje en een rode draad. te zwak, dit soort series kennen we al langer dan vandaag. Niets nieuws onder de zon.
The Cool Kids
Een soort van Golden Girls maar dan net wat anders. Ouderen in een bejaardentehuis. Tsja.. vond um ook niet echt top en super. Maar iets anders voor de zaterdag is / was er niet hier
[ Voor 67% gewijzigd door zeroday op 01-10-2018 07:29 ]
Oscar Wilde
Net eerste aflevering gezien van nieuwe seizoen. Veel over the top geweld. Oftewel precies waarom we deze serie kijken toch
edit: Bones en Wonder Woman in The Simpsons
[ Voor 30% gewijzigd door Raven op 01-10-2018 11:51 ]
Oscar Wilde
"Amazon Orders Adaptation Of Fantasy Drama ‘The Wheel Of Time’ To Series"
Eindelijk daadwerkelijk voortgang

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 03-10-2018 10:23 ]
Oscar Wilde
leuk voor een zaterdag middag.Verwijderd schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:51:
Magnum laat ik maar links liggen. Te boring.
Zo vond ik E2 van Manifest ook erg tegenvallen. Wat we al dachten min of meer.
Alleen de laatste scene geeft je nog even het gevoel van .. hey .. wat gaat er nog meer komen ..
dus toch even kijken hoe zich dat verloopt.
Verwijderd
Gaat dat Amazon nu daadwerkelijk Wheel of Time en Lord of the Rings in een serie gooien.Spike_wolf schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:12:
https://deadline.com/2018...wheel-of-time-1202474485/
Oh boy, ik ben heel blij met mijn Amazon prime video account, laat al dat moois maar gelijk komen en niet over 10 jaar.
Ohja, als ze nu ook nog eens Ringworld regelen wat al jaren op mijn favorietenlijst staat en hier al af en toe voorbijkomt, dan is het helemaal mooi.
[ Voor 16% gewijzigd door sig69 op 04-10-2018 01:08 ]
@sig69 Lethal Weapon vind ik op zich goed maar dan met een andere titel. De enigste reden dat het Lethal Weapon heet, is volgens mij om kijkers te lokken. De serie had perfect een totaal andere titel kunnen hebben. Voor mij een goede serie maar jammer van de titel, als je begrijpt wat ik bedoel.
Magnum weiger ik gewoonweg te bekijken. Dat kan gewoon niet goed zijn. Vond het eigenlijk een beetje erg dat, tijdens het kijken van de Blue Bloods,er onderaan reclame voorbij kwam van de première van Magnum
Eigenlijk ook wel de reden dat ik ook nooit gekeken heb naar de films van A-Team,Garfield, Smurfen, ... Ik laat niet toe dat ze mijn beste jeugd herinneringen zo om zeep helpen
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
zal nog wat worden als Tom Selleck een gastrol gaat spelenKenhas schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:22:
@Paulus07 Waarom kijk je dan?
@sig69 Lethal Weapon vind ik op zich goed maar dan met een andere titel. De enigste reden dat het Lethal Weapon heet, is volgens mij om kijkers te lokken. De serie had perfect een totaal andere titel kunnen hebben. Voor mij een goede serie maar jammer van de titel, als je begrijpt wat ik bedoel.
Magnum weiger ik gewoonweg te bekijken. Dat kan gewoon niet goed zijn. Vond het eigenlijk een beetje erg dat, tijdens het kijken van de Blue Bloods,er onderaan reclame voorbij kwam van de première van MagnumVoor de mensen die Blue Bloods niet volgen, is een serie met Tom Selleck
Eigenlijk ook wel de reden dat ik ook nooit gekeken heb naar de films van A-Team,Garfield, Smurfen, ... Ik laat niet toe dat ze mijn beste jeugd herinneringen zo om zeep helpen
Oscar Wilde
In de hoop dat het nog iets gaat worden. En moet tenminste een heel seizoen kijken van een serie om echt te kunnen zeggen of het iets is ja/nee.
Ik weet niet of ik er aan kan wennen

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Hier nog een aantal series in het vooruitzichtSpike_wolf schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:12:
https://edition.cnn.com/v...sts/business-film-and-tv/
Oscar Wilde
[ Voor 5% gewijzigd door Carthrax op 05-10-2018 08:10 ]
Tenzij ze ook hem vervangen door een andere acteur natuurlijk. Heb de nieuwe afleveringen nog niet gezien, maar vind het nogal een aanfluiting hoe het nu zo gegaan is.Carthrax schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 08:10:
Damon Wayans heeft ondertussen ook al aangegeven dat hij na de 13 afleveringen van Lethal Weapon (het nieuwe seizoen) er mee gaat stoppen dus hoogstwaarschijnlijk is dat ook het einde van de serie.
Gewoon door 1 van z'n 3498294 broers en nevenMartinspire schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:10:
[...]
Tenzij ze ook hem vervangen door een andere acteur natuurlijk. Heb de nieuwe afleveringen nog niet gezien, maar vind het nogal een aanfluiting hoe het nu zo gegaan is.
Wat is er dan gebeurd? Volg het niet zoMartinspire schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:10:
[...]
vind het nogal een aanfluiting hoe het nu zo gegaan is.
maar even alle gekheid op een stokje.
2 acteurs kunnen niet met elkaar overweg en er gebeurd van alles waardoor er 1 acteur weggebonjourd wordt.
en vervangen wordt door een andere acteur (Stiffler) in S2 S3
Verwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 17:05:
FBI is wel een aardige serie.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Ik had geen idee dat die man al zo oud (met alle respect) was. Maar ik kan mij vinden in zijn verklaring.Carthrax schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 08:10:
Damon Wayans heeft ondertussen ook al aangegeven dat hij na de 13 afleveringen van Lethal Weapon (het nieuwe seizoen) er mee gaat stoppen dus hoogstwaarschijnlijk is dat ook het einde van de serie.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
wist niet dat die twee niet met elkaar overweg konden. Heb beetje het gevoel dat ik het beter niet gevraagd hadzeroday schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:42:
[...]
spoiler:mag hier niet verteld worden, dat is namelijk een huge spoiler voor S1
maar even alle gekheid op een stokje.
2 acteurs kunnen niet met elkaar overweg en er gebeurd van alles waardoor er 1 acteur weggebonjourd wordt.
en vervangen wordt door een andere acteur (Stiffler) in S2

En vervangen door Stifler??
Zit kans in dat het tweede seizoen voor mij het laatste wordt.
Net beetje opgezocht. Was me volledig ontgaan.
Dus na twee seizoenen gooi je één van je hoofdacteurs buiten en vervang je die door Stiffler. Het volgende seizoen kondigt je tweede hoofdacteur dat hij gaat stoppen. Kan beter
Dit figuur dus....
Into the Dark is begonnen, eens kijken of dat wat is.
[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 05-10-2018 19:35 ]
Oscar Wilde
Het zal een van de series zijn waar ik blij zal zijn dat de rollen wat herwerkt worden. Deze reeks van 12 erg dikke boeken begon vervelend te worden omdat de personages even diep waren als 2 A4'tjes en de vrouwen als hulpeloze deernes weergeven zal vandaag niet meer aanvaard worden.Spike_wolf schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:12:
Er is genoeg content om er 7 seizoenen van te breien maar dan moeten er goede scenarioschrijvers zijn. De bewerking van Terry Goodkind's The Sword of Truth als fantasy Xena/Hercules is verschrikkelijk.
Het verhaal wat ik gehoord en gelezen heb gaat iets anders. Acteur Clayne Crawford schijnt zich regelmatig erg onprofessioneel en vooral zeer onbehoorlijk gedragen te hebben op de set. Dat werd niet langer getolereerd en hij werd de serie uitgezet. Als dit klopt ging het wel even een stuk verder dan "niet met elkaar overweg kunnen".zeroday schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:42:
[...]
en vervangen wordt door een andere acteur (Stiffler) in S2 S3
Eens kijken hoe dat gaat aflopen

edit: Ehm.... zag ik nu net een andere bekende in de voorstukjes voor volgende week?
[ Voor 34% gewijzigd door Raven op 07-10-2018 18:36 ]
Oscar Wilde
dan moet je ook nog even naar de allerlaatste scene kijken.. nog een andere bekendeRaven schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 18:30:
* Raven ziet net een ietwat geschifte Peg voorbij komen in Shameless
Eens kijken hoe dat gaat aflopen
edit: Ehm.... zag ik nu net een andere bekende in de voorstukjes voor volgende week?
spoiler:Danny Tanner
Ja, van een serie die ik nooit heb gevolgdzeroday schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 08:08:
[...]
dan moet je ook nog even naar de allerlaatste scene kijken.. nog een andere bekende
Edit: Oh wacht, ik ken d'r van Scream.
[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 08-10-2018 13:23 ]
Oscar Wilde
Ik ken haar van BruceRaven schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:03:
[...]
Ja, van een serie die ik nooit heb gevolgd
Edit: Oh wacht, ik ken d'r van Scream.
Oscar Wilde
Om hier nog even op in te haken; ik heb nu 2 episodes gezien maar trek het nu al niet meer. Spreekt me niet aan. Ik geef het op. Heb je uiteindelijk alle episodes gezien?zeroday schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:06:
[...]
Ik probeer me ook door Lodge49 te bijten, maar ook dat lukt me niet. En dan gaan we maar eens keuzes maken ..
Hier had uw reclame kunnen staan.
nope .. ik ben ergens bij 6 of 7 blijven hangen ..Eiríkr schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:36:
[...]
Om hier nog even op in te haken; ik heb nu 2 episodes gezien maar trek het nu al niet meer. Spreekt me niet aan. Ik geef het op. Heb je uiteindelijk alle episodes gezien?
Het verhaal ging geen kant op .. veels te traag.. en toch krijgt het een S2 ..
onvoorstelbaar ..
[ Voor 5% gewijzigd door zeroday op 11-10-2018 15:00 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 12-10-2018 07:43 ]
Oscar Wilde
Seizoen 1 was, voor mij, dan nog het beste seizoenPaulus07 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 21:11:
Seizoen 1 van shooter afgerond en daar laat ik het bij. Matige serie zeg. Film uit 2007 was nog beter en boeiender dan wat ze hiervan gemaakt hebben.
Had gisteren tijdens het eten even S02E01 opgezet, maar toen die neppe explosies begonnen etc was ik er direct klaar meeKenhas schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 08:32:
[...]
Seizoen 1 was, voor mij, dan nog het beste seizoen
Melissa BenoistVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 21:02:
Duurt lang voordat Supergirl weer te zien isNog even wachten op de 15e.
BTW, de eerste aflevering van Titans is te vinden. Iemand enig idee wanneer Netflix hem gaat streamen ? Netflix heeft de rechten buiten de US.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
* Raven denkt aan de ijsscene
Oscar Wilde
Ik was aan het kijken of ik seizoen 4 nog ergens terug kon kijken daar was ik niet aan toegekomen om deze te kijken.Pompi schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:42:
[...]
Inderdaad, vond deze aflevering niet echt goed. Behalve dat het raar is dat ze opeens uit het niets een top of the line Command Center hebben en dan als nog niet de vliegtuigen ver van te voren op hun radar zien aankomen, was het dood gaan van de doctor en de slechte CGI een goede reden om blij te zijn dat het na dit seizoen is afgelopen want de kwaliteit houdt niet echt over.
Maar ik begrijp al dat het geen zin meer heeft om het überhaupt terug te kijken.
2250 WP Zuid PVoutput
Oscar Wilde
FBI, krijgt een heel seizoen !
Weer een gast die vertrekt uit Shameless .. ja ja ..
Ennuh .. The gool Kids is leuk
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
* Raven vind "we are the weirdos, mister" leukerzeroday schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 16:22:
Light as a Feather .. mwoah .. je kan er naar kijken .. niet echt goed, maar ook niet echt slecht, nieuwe gezichten ..
Oscar Wilde
The Gifted is daarintegen wel lekker bezig met onderlinge intriges en nu ze de Morlocks er ook bij halen kun je weer heel wat nieuwe kanten op. Ik snap alleen niet waarom Clorissa niet gewoon aan John verteld wat haar gevraagd is te doen. Hij is realistisch genoeg om te weten dat je informatie nooit gratis krijgt.
Blindspot s4 moet ik nog even aan wennen. Op zich leuk voor Jaime Alexander dat haar rol nu interessanter wordt om te spelen, maar ik ben absoluut geen fan van de situaties die je nu gaat krijgen.
Ben ik wel met je eens. Er zijn een paar verhaallijnen nog leuk. maar een paar ook pffff .. maar nog altijd goed genoeg om er elke zondag van te kunnen genieten.The_Worst schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 16:58:
Dat Cameron, Ian, uit Shameless vertrekt is ook niet zo erg. In de laatste twee seizoenen is zijn verhaal al drie keer niks. Hopelijk trekken ze de stekker gewoon de serie. Het is mooi geweest en alles is wel een keer verteld.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Verwijderd
als ik zo de nieuwsberichten lees klopt het, gisteren kennelijk gecanceled. Heb jij in de app van netflix zelf die melding gekregen?winwiz schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 09:28:
Net een melding dat Iron Fist is gecanceled?
Daarnaast ook Elité gezien op Netflix. Na La Casa de Papel de tweede Spaanse serie die ik heb gezien, met daarin 3 acteurs uit La Casa die het gelijk een vertrouwd gevoel geven waardoor je er behoorlijk vlot in zit. Ook die serie zit goed in elkaar.
Zitten er veel jumpscares The Haunting of Hill House? Hereditary kan ik bijvoorbeeld goed kijken. Maar horror met veel schrikmomenten trek ik slechtxoniq schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 20:06:
Iemand hier die The Haunting of Hill House al heeft gezien op Netflix? Leuke serie, zit goed in elkaar, genoeg freaky momenten, zeer goed te doen.
Daarnaast ook Elité gezien op Netflix. Na La Casa de Papel de tweede Spaanse serie die ik heb gezien, met daarin 3 acteurs uit La Casa die het gelijk een vertrouwd gevoel geven waardoor je er behoorlijk vlot in zit. Ook die serie zit goed in elkaar.
Valt eigenlijk reuze mee. Het speelt zich af in het verleden, en het heden. Waar 3 zussen en 2 broers volwassen zijn, en kinderen. Ze worden nagejaagd door dingen uit hun verleden m.b.t. zaken die spoken, maar het is echt goed te doen. Natuurlijk af en toe dingen wat het wat onbehaaglijk maakt, maar niet dat je helemaal de hartziekte schrikt. Ik zou er gewoon aan beginnen als ik jou was.ghighoegha schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 00:59:
[...]
Zitten er veel jumpscares The Haunting of Hill House. Hereditary kan ik bijvoorbeeld goed kijken. Maar horror met veel schrikmomenten trek ik slecht
Mij lijkt Hereditary juist behoorlijk fucked-up, maar die moet ik nog zien.
Het is vooral psychologisch, maar gewoon goed geacteerd, en natuurlijk een grote rol van Michiel Huisman.
Seizoen 2 was 10x beter dankzij Colleen. Toffe karakters erbij (Mary) en dan stoppen ze er meewinwiz schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 09:28:
Net een melding dat Iron Fist is gecanceled?

Dag Colleen

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik ben zelf nog zoekende, zijn er nu 2 of 3 tijdslijnen? Ik zie de jeugd, ik zie er tussen in (zwanger zijn van een zus) en dan het heden .. In ieder geval kun je de serie niet met een schuin ook kijken omdat er zoveel jumps in zitten.xoniq schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 01:02:
[...]
Valt eigenlijk reuze mee. Het speelt zich af in het verleden, en het heden. Waar 3 zussen en 2 broers volwassen zijn, en kinderen. Ze worden nagejaagd door dingen uit hun verleden m.b.t. zaken die spoken, maar het is echt goed te doen. Natuurlijk af en toe dingen wat het wat onbehaaglijk maakt, maar niet dat je helemaal de hartziekte schrikt. Ik zou er gewoon aan beginnen als ik jou was.
Denk dat er 2 tijdlijnen in zitten zoals xoniq het zegt, het verleden (the kids) en het heden (volwassenen).zeroday schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:37:
[...]
Ik ben zelf nog zoekende, zijn er nu 2 of 3 tijdslijnen? Ik zie de jeugd, ik zie er tussen in (zwanger zijn van een zus) en dan het heden .. In ieder geval kun je de serie niet met een schuin ook kijken omdat er zoveel jumps in zitten.
Het zwanger zijn reken ik tot het heden, net zoals de trouwerij etc
Van het weekend klaar met Elite en zit nu op de helft van Hill House, vind de jumpscares wel goed in de serie. Beter dan menig film van de afgelopen jaren
[ Voor 5% gewijzigd door Musta op 15-10-2018 09:56 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
zeroday schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:37:
[...]
Ik ben zelf nog zoekende, zijn er nu 2 of 3 tijdslijnen? Ik zie de jeugd, ik zie er tussen in (zwanger zijn van een zus) en dan het heden .. In ieder geval kun je de serie niet met een schuin ook kijken omdat er zoveel jumps in zitten.
Klopt, er zijn toch echt twee tijdlijnen, echter buigt de volwassen tijdlijn af en toe wat af naar bepaalde momenten waar wat heeft afgespeeld. Zo wordt er gekeken naar wat bepaalde karakters iets eerder hebben uitgespookt of meegemaakt. Maar dat zijn slechts enkele flashbacks. Het stukje als kinderen, en als volwassenen (waar ze weer bij elkaar komen) zijn de twee main-timelines.Musta schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:55:
[...]
Denk dat er 2 tijdlijnen in zitten zoals xoniq het zegt, het verleden (the kids) en het heden (volwassenen).
Het zwanger zijn reken ik tot het heden, net zoals de trouwerij etc
Van het weekend klaar met Elite en zit nu op de helft van Hill House, vind de jumpscares wel goed in de serie. Beter dan menig film van de afgelopen jaren
Had wat minder verwacht van een 'horror'-serie, omdat een serie wat langer is, en hoe lang kan je een horror oprekken... Maar er zaten toch behoorlijk wat verrassingen in en het blijft ook alle afleveringen boeiend.
(Ook de ontrafeling van de 'lady with the bend neck' zag ik niet aankomen)
En mede door dat laatste, moet je er wel actief naar kijken, en niet als achtergrond materiaal. (Heb al enkele keren gehad dat ik ondertussen aan t werk was op mijn laptop, en even de draad kwijt raakte, en dus laptop weglegde en de afgelopen 10 minuten opnieuw keek.)
Heb nog 2 afleveringen te gaan.
[ Voor 11% gewijzigd door xoniq op 15-10-2018 10:10 ]
Oscar Wilde
De serie kwam bij mij trouwens best wel hard binnen. Bij nader inzicht had ik misschien nog een maandje moeten wachten met 'm kijken.
Dat is wel fucked-up...dr.lowtune schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:00:
spoiler:Dat Nellie daar opgebaard lag, ze leek bijna exact op mijn zusje die onlangs is overleden....die we soms Nellie noemden, zelfs de geboortedag leek op elkaar, beide 1986, beide op de 21e, alleen de maand verschilde, slik
Verder ben ik het met je eens. Genoeg spanning in de serie, geen overdreven schrik momenten, wel veel onverwachte wtf's.
Maar ok. Camping is een beetje neurotisch maar verder wel ok ..
voor een HBO serie past het wel.
Heb de eerste aflevering ook gezien, kan nog niet echt zeggen waar het heen moet gaan maar ben wel benieuwd naar de rest.zeroday schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:38:
kostte wat gepriegel om de serie Camping even te zien (tsja. als je TV series blocked met CAM in de naam .. tsja..
Maar ok. Camping is een beetje neurotisch maar verder wel ok ..
voor een HBO serie past het wel.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
De karakters van ironfist worden gebruikt in de nieuwe serie 'heroes for hire', ze verdwijnen dus niet helemaal.
Iron Fist....nou was seizoen 2 nou nét leuk aant worden, en nou krijgt een vrouw, ook nog een niet blanke vrouw, de Iron Fist en ineens wordt de boel gecanceled...Wellicht alu-hoedje-gedachte maar met alles wat in de wereld aan de hand is zou je dit al bijna vermoeden....
Ik hoop echt dat het, net zoals in de comics, zo gaat zijn dat Misty en Colleen verder gaan teamuppen en dan dan de Dragon's Daughters gaan worden. Maar ja, dat zullen ze in Hollywood wel écht te ver vinden gaan, hoofdpersonages die zwart én aziatisch zijn en dan ook nog vrouw....
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Ach ja, The Flash heeft gewoon 2 mogelijke punten waarop je hem kunt verslaan: hij kan niet op 2 plekken tegelijk zijn (laat je 2 bommen tegelijk ontploffen, dan moet ie kiezen bv) en als iemand sneller is. Die laatste hebben ze al vrij snel uitgemolken (toevallig elke sterke vijand die hij tegen kwam was net wat sneller dan hem ondanks dat ie de "fastest man alive" was). Als je er teveel op gaat letten is elke aflevering wel een variatie die 1 van deze twee aanspreekt. Zo ook andere superhelden-series. Laten we wel wezen: superman/girl zijn gewoon te overpowered om daar een fatsoenlijke tegenstander tegen te laten vechten, dus kom je al snel op die dergelijke plotholes aan. Maar toch moet je er niet te zwaar aan tillen dat ze dat zo doen en vooral kijken om de stuff eromheen dan dat je kijkt hoe goed of sterk ze zijn want er is eigenlijk altijd wel wat op aan te merken. En het is ook niet alsof de acteurs er wat aan kunnen doen dat de schrijvers zo lui zijn soms.Deathchant schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:32:
Wat me bij supergirl begint te storen is Kara's arrogantie die vaker de kop opsteekt (al 3 seizoenen lang) om een of ander plot gaande te houden. Ze is zo gevoelig en lief, maar soms kan ze over 1 onderwerp zo ontzettend koppig zijn en niks aannemen van wie dan ook, om dan op het einde van de aflevering te zeggen "I just didn't want it to be true". Dit is nu seizoen 4 en ze had dit al in seizoen 2. Oliver Queen is al alle seizoenen zo en de schrijvers laten hem ook nooit leren van zijn fouten. Bij Supergirl begint het daarom op te vallen, en ook in de Flash heeft Barry deze momenten ook.
Iron Fist....nou was seizoen 2 nou nét leuk aant worden, en nou krijgt een vrouw, ook nog een niet blanke vrouw, de Iron Fist en ineens wordt de boel gecanceled...Wellicht alu-hoedje-gedachte maar met alles wat in de wereld aan de hand is zou je dit al bijna vermoeden....
Ik hoop echt dat het, net zoals in de comics, zo gaat zijn dat Misty en Colleen verder gaan teamuppen en dan dan de Dragon's Daughters gaan worden. Maar ja, dat zullen ze in Hollywood wel écht te ver vinden gaan, hoofdpersonages die zwart én aziatisch zijn en dan ook nog vrouw....

Niks meer dan verdiend en gehoopt voor Ian. De serie kan nu vredig sterven.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Hoop dat ze dat voor seizoen 2 hebben verbeterd en hopelijk ook verminderd.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Doet me denken aan Batman. The Dark Knight.Martinspire schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:43:
[...]
hij kan niet op 2 plekken tegelijk zijn (laat je 2 bommen tegelijk ontploffen, dan moet ie kiezen bv)
Tja elke serie is wel een "uitmelking" op 1 of andere manier zeker op het gebied met sci-fi en actie,
99% van de time travels = historische gebeurtenis die beinvloed word
en elke "held" word slimmer en beter na verloop van tijd maar de vijand weet hem vaak toch nog te verslaan. en natuurlijk na 1 en uitzonderlijk 2 afleveringen is het allemaal weer koek en ei
Wat ik echter leuk vind is als de de serie van A tot Z erg consistent blijft en dat je niet achter je oren krabt van hey erhm .. w8 even..
Flash vind ik nog redelijk goed, maar de crossover met supergirl meh

Net zoals erhm die time traveling .. good/bad guys ??? o ja de ledgends of tomorrow ik vind de serie wel ok maar de crossover idem .. nah
Tja vanalles
Een van de redenen dat ik al deze 3 series (Flash, Arrow, Supergirl) niet meer volg. Het verhaal wordt uitgemolken met elke keer een dun verhaal lijntje dat het niet meer interessant is. Je mist er in feite geheel niets aan. In de eerste seizoenen zijn er mooie verhaallijnen opgebouwd maar die kunnen ze niet vasthouden.Deathchant schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:32:
Wat me bij supergirl begint te storen is Kara's arrogantie die vaker de kop opsteekt (al 3 seizoenen lang) om een of ander plot gaande te houden. Ze is zo gevoelig en lief, maar soms kan ze over 1 onderwerp zo ontzettend koppig zijn en niks aannemen van wie dan ook, om dan op het einde van de aflevering te zeggen "I just didn't want it to be true". Dit is nu seizoen 4 en ze had dit al in seizoen 2. Oliver Queen is al alle seizoenen zo en de schrijvers laten hem ook nooit leren van zijn fouten. Bij Supergirl begint het daarom op te vallen, en ook in de Flash heeft Barry deze momenten ook.
" Showtime expanded the season nine order from the usual 12 to 14 episodes and is splitting the installment into two parts. If the series doesn’t end here, it certainly seems to be working toward a conclusion"The_Worst schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:09:
Het einde van Shameless![]()
![]()
En om niet nog een derde reply erin te gooien ..
The Neighbourhood is is wel funny
Alleen vind ik Max Greenfield niet zo .. (komt voort uit een recast) en Josh Lawson kon ik in die rol al helemaal niet behappen
[ Voor 22% gewijzigd door zeroday op 17-10-2018 09:30 ]
Maar het kan er ook mee te maken hebben dat ik mezelf dwong na een lange dag, want Arrow was pas weer een beetje interessant (na zwakker seizoenen net zoals Flash etc) vanaf
NS FC: SW 2742 0448 8213
Verwijderd
Ik kijk deze serie niet, maar mooi dat er ook series zijn die wel netjes een einde krijgen. Dat zou eigenlijk verplicht moeten worden. Start je iets, maak het dan ook af. Maarja, de praktijk is anders...The_Worst schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:09:
Het einde van Shameless![]()
![]()
De serie is nog niet geëindigd, maar 1 karakter die heeft nu een einde gekregen waar iedereen het over eens kan zijn dat het een goed einde is.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 22:34:
[...]
Ik kijk deze serie niet, maar mooi dat er ook series zijn die wel netjes een einde krijgen. Dat zou eigenlijk verplicht moeten worden. Start je iets, maak het dan ook af. Maarja, de praktijk is anders...
Karakter Fiona gaat ook nog weg en dat is naast Frank de hoofrolspeler, daar wordt het wat lastiger. Ik voorzie dat ze straks ineens op een boot zit met een oud vriendje naar verweggistan.
(dit is geen spoiler, dit is een aanname)
Dan blijven er nog een paar karakters over maar Frank als karakter kan niet de gehele serie dragen want dan zou er eerder een spin-off moeten komen
Dit topic is gesloten.
POST GEEN SPOILERS!
In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.
Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.