After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
[ Voor 28% gewijzigd door sig69 op 14-06-2019 10:03 ]
Nou ik ben na een ep gestopt daarmee. Om de een of andere reden verwacht je meer als ze je nick als serie naam gaan gebruiken.
Ha mooi. Vind het wel een grappige serie om te kijken. Heel erg hoogstaand is het niet, maar wel leuk om gewoon op te zetten
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
siren schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:27:
[...]
Nou ik ben na een ep gestopt daarmee. Om de een of andere reden verwacht je meer als ze je nick als serie naam gaan gebruiken.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Maar dit is wel een aanrader!
Years and Years
https://www.vpro.nl/cinem...erie-Years-and-Years.html
Het begint allemaal heel 'gewoon', hectische gezinnen, onderlingen gecompliceerde relaties. Maar dan, een versnellend tijdbeeld en ene meneer Trump die nog ff een nucleair presentje richting China stuurt.
Wow; en dan barst de ellende los.
Wat een tempo zit er in. En af en toe heerlijk macabere humor.
kort citaat:
....
In Years and Years zien we hoe zij van 2019 tot 2034 meedeinen op de realistisch-satirische golven van de toekomst. Een toekomst waarin Donald Trump wordt herkozen, robots de liefde bedrijven, mensen hun geest kunnen uploaden in de digitale ‘cloud’ en de naweeën van Brexit worden gevoeld. En ook een toekomst waarin een extreemrechtse populistische partij, onder leiding van Vivienne Rook (een fantastische rol van Emma Thompson), aan populariteit wint.
...
Wikipedia: Years and Years (TV series)
Ik kijk al weer uit naar een verse aflevering.
I keep saying to people, 'whats the matter with the world?' and this shows us exactly that.
[ Voor 4% gewijzigd door ehtweak op 14-06-2019 23:17 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Dank je wel net even de trailer gekeken en ziet er interessant uit.ehtweak schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:08:
Heb net de eerste 2 afleveringen bekeken (via BBC First).
Maar dit is wel een aanrader!
Years and Years
https://www.vpro.nl/cinem...erie-Years-and-Years.html
Het begint allemaal heel 'gewoon', hectische gezinnen, onderlingen gecompliceerde relaties. Maar dan, een versnellend tijdbeeld en ene meneer Trump die nog ff een nucleair presentje richting China stuurt.
Wow; en dan barst de ellende los.
Wat een tempo zit er in. En af en toe heerlijk macabere humor.
kort citaat:
....
In Years and Years zien we hoe zij van 2019 tot 2034 meedeinen op de realistisch-satirische golven van de toekomst. Een toekomst waarin Donald Trump wordt herkozen, robots de liefde bedrijven, mensen hun geest kunnen uploaden in de digitale ‘cloud’ en de naweeën van Brexit worden gevoeld. En ook een toekomst waarin een extreemrechtse populistische partij, onder leiding van Vivienne Rook (een fantastische rol van Emma Thompson), aan populariteit wint.
...
Ik kijk al weer uit naar een verse aflevering.
I keep saying to people, 'whats the matter with the world?' and this shows us exactly that.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Savage Builders is erg tof, mogen wat mij betreft ook anderhalf uur durende afleveringen worden ipv drie kwartier
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Erg leuk om af en toe van die survival lui zien pochen op wat ze allemaal wel niet kunnen en doen en dan is het aanmaken van een vuurtje ineens toch heel wat anders als ze nu echt alleen gedropt zijn ...Mypos schreef op zondag 16 juni 2019 @ 16:28:
Ik heb de reality serie Alone ontdekt. Normaal ben ik totaal niet van reality series maar ik ben dit helemaal kapot aan het bingen. 2 seizoenen gedaan nog 4 te gaan.
of pochen dat ze makkelijk kunnen overleven en dan hop .. na een paar dagen eruit moeten omdat ze wat verkeerds hebben gegeten ..
één seizoen was met 2 personen waarbij ze van elkaar gedropt werden. Dat seizoen vond ik enerzijds interessant maar anderzijds een zware uitdagen ivm het voedsel .
Seizoen 5 is met voormalige deelnemers die toen eerder uitvielen ..
Seizoen 6 is net onderweg .. (2 afleveringen) ..
There are no secrets, only information you do not yet have
zeroday schreef op zondag 16 juni 2019 @ 18:08:
[...]
Erg leuk om af en toe van die survival lui zien pochen op wat ze allemaal wel niet kunnen en doen en dan is het aanmaken van een vuurtje ineens toch heel wat anders als ze nu echt alleen gedropt zijn ...
of pochen dat ze makkelijk kunnen overleven en dan hop .. na een paar dagen eruit moeten omdat ze wat verkeerds hebben gegeten ..
één seizoen was met 2 personen waarbij ze van elkaar gedropt werden. Dat seizoen vond ik enerzijds interessant maar anderzijds een zware uitdagen ivm het voedsel .
Er zit zo veel in die serie. Supermooie beelden, spanning, psychologie, overlevingstechnieken.
Zag dat deel 3 ook snel zal volgen dus dat is iets om naar uit te kijken.
Fantastisch verhaal en even zo goeie cast, ik hou ervan.
En als liefhebber van (ouder) vrouwelijk schoon kwam ik ook nog eens aan m'n trekken met Itziar Ituño in de lead
[ Voor 19% gewijzigd door London op 16-06-2019 21:10 ]
Tesla M3LR '21
Oscar Wilde
Euphoria is dan pas gister voro het eerst uitgezonden.
Zal zeker geen serie voor iedereen zijn, vanwege de thema's gecombineerd met de jonge leeftijd van de cast (identiteit, drugs, sex).
Zelf ben ik dan ook benieuwd hoe Zendaya als dramatische actrice is, in tegenstelling tot haar Disney Channel-series.
Daarom staat "weer" tussen haakjesVirinR schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:56:
[...]
Euphoria is dan pas gister voro het eerst uitgezonden.
Oscar Wilde
Ah op die manier, ja de Amerikaanse versie met Zendaya is inderdaad gebaseerd op de Israelische Euphoria-serie.Raven schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:00:
[...]
Daarom staat "weer" tussen haakjes, alhoewel, "weer" kan ook op Euphoria van toepassing zijn: "Remake of IMDB: Euphoria (TV Series 2012–2013)"
Die George Baker toch ..
Welke? Zoek zoek zoek
Warrior had een Chinese uitvoering dacht ik.zeroday schreef op maandag 17 juni 2019 @ 18:28:
sjeee.. 2 TV series die Little Green Bag als muziekstuk erin moeten stoppen ..
Die George Baker toch ..
Welke? Zoek zoek zoek
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Klopt helemaal !
En die andere is vannacht uitgezonden .. : Claws ..
die blijft op m'n lijstje staan ..
Ik volg de gebeurtenissen maar zoals ze zich opvolgen hoewel er mss een grote storyline achter zit. Het leuke is gewoon zien hoe de tieners zich gedragen.
Wat is daar zo leuk aan dan?algalid schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 20:50:
Euphoria is een erg rauwe serie over tieners, I like it! Eindelijk weg van de typische teenage happy bubbles zoals Riverdale.
Ik volg de gebeurtenissen maar zoals ze zich opvolgen hoewel er mss een grote storyline achter zit. Het leuke is gewoon zien hoe de tieners zich gedragen.
Ben zelf namelijk geen tiener meer dus ik vind het ook niet extra interessant om te zien hoe tieners zich gedragen.
Het is te vergelijken met Skam NL waar tieners hun dagelijkse leven wordt gevolgd. Er zijn een aantal kijkers van Euphoria afgehaakt want er gebeurt eigenlijk weinig. Vele Engelstalige"slice of life" series zijn er idd niet en denk dat er hier geen mysterie op te lossen valt of een moord. Je zit er enkel voor de reis, er is geen specifiek einddoel.Mypos schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 07:49:
Ben zelf namelijk geen tiener meer dus ik vind het ook niet extra interessant om te zien hoe tieners zich gedragen.
Dus als jij de premisse niet zo interessant vindt zal deze serie niet veel bieden.
Of ben ik verkeerd en heb ik ze gewoon over het hoofd gezien?
http://footstepsresearch....-hbos-masters-of-the-air/
En Catch 22 is niet echt een historische vertelling, denk dat de markt ingepalmd is door de lading docu's.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Dank je, ik heb hem even op de lijst er bijgezet om er eens naar te kijken.Greatsword schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 13:13:
Gisteren eerste episode van IMDB: City on a Hill (TV Series 2019– ) bekeken, weet nog niet wat ik er van moet vinden, maar ik geef het een kans
Here we go people!!! 🚀 July 25th WORLDWIDE!!! #AnotherLife @netflix pic.twitter.com/Z4uwgOGmpS
— Katee Sackhoff (@kateesackhoff) 19 juni 2019
[ Voor 55% gewijzigd door Raven op 20-06-2019 10:00 ]
Oscar Wilde
Band of Brothers natuurlijk en Generation Kill.Kenhas schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 11:33:
Vind het beetje verwonderlijk dat er zo weinig oorlogseries gemaakt zijn. Met de herdenkingen en zo had ik toch verwacht dat er een paar prestige-projecten gingen opgezet worden zonde de wereldoorlogen.
Of ben ik verkeerd en heb ik ze gewoon over het hoofd gezien?
Another life staat bij mij ook op de lijst, sci-fi + buffed up Katee, moet goed gaan worden
Astronaut Niko Breckenridge and her young crew face unimaginable danger as they go on a high-risk mission to explore the genesis of an alien artifact.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Band of Brothers is natuurlijk verplichte kost en al keer of twintig gezien. Woon op paar kilometer van Ieper en de slagvelden van de wereldoorlogen. Daarom wel redelijk wat interesse.Mypos schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 10:45:
[...]
Band of Brothers natuurlijk en Generation Kill.
Band of Brothers is de inspiratie voor ons groepje café-vrienden (15-tal) om de route van Easy Company te volgen. Al keer of vijf in Normandie gezeten, enkele keren Bastogne, Arnhem, ...
Daardoor dat ik ook uitkeek naar een overvloed aan nieuwe top series over de oorlogen. Maar dat valt beetje tegen
@algalid bedankt voor de link. Heb er een paar uitgepikt om eens te bekijken
Vond vorig seizoen erg goed.
Yellostone seizoen 2.
Kevin Costner in de hoofdrol.
link: IMDB: Yellowstone - Season 2
Erg gave survival serie inderdaad! Heb ze ondertussen allemaal gezien. Wel zou ik het leuker vinden als ze een seizoen zouden maken in een gebied en tijdens een jaargetijde waarin survivallen een stuk makkelijker zou zijn. Nu is het telkens laat in de herfst en in een gebied met moeilijke omstandigheden. Ik zie liever dat de kandidaten eens een keer de kans krijgen om voldoende middelen te hebben om hun skills echt te laten zien. Nu kan je het soms amper overleven noemen.zeroday schreef op zondag 16 juni 2019 @ 18:08:
[...]
Erg leuk om af en toe van die survival lui zien pochen op wat ze allemaal wel niet kunnen en doen en dan is het aanmaken van een vuurtje ineens toch heel wat anders als ze nu echt alleen gedropt zijn ...
Dan gaat de factor alleen zijn echt een rol spelen.
't Is dan ook geen survival show maar een uithongerings-show. Wie houdt het, het langste vol? Hint; dikzakken.chrisborst schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 19:18:
[...]
Erg gave survival serie inderdaad! Heb ze ondertussen allemaal gezien. Wel zou ik het leuker vinden als ze een seizoen zouden maken in een gebied en tijdens een jaargetijde waarin survivallen een stuk makkelijker zou zijn. Nu is het telkens laat in de herfst en in een gebied met moeilijke omstandigheden. Ik zie liever dat de kandidaten eens een keer de kans krijgen om voldoende middelen te hebben om hun skills echt te laten zien. Nu kan je het soms amper overleven noemen.
Dan gaat de factor alleen zijn echt een rol spelen.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
https://www.theguardian.c...il-gaiman-terry-pratchett
Alleen jammer dat het een Amazon Prime serie is.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Vaak heeft dit alleen maar het effect dat mensen dan juist gaan kijkenMugwump schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 23:47:
Amerikaanse Christenen zijn een petitie gestart om Good Omens te laten cancellen door Netflix:
https://www.theguardian.c...il-gaiman-terry-pratchett
Alleen jammer dat het een Amazon Prime serie is.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Top, heb gelijk even de BluRay "besteld"Kenhas schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 09:54:
Moet zeggen dat ik The Looming Tower toch één van de betere dingen van de laatste maanden vind. Hier gelezen, dan gezien dat het met Jef Daniels is. Wou het eens proberen gisteravond en direct drie afleveringen erdoor gedraaid.
tip van pletter serie genaamd Jett is van miremax.
dus denk 16 plus.
Hier de link: IMDB: Jett (TV Series 2019– )
Veel kijkplezier pletter.
Lijkt me nou niet bepaald een goeie serie...pletter schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:49:
Daar gaan we weer serie liefhebbers.
dus denk 16 plus.
Ik was 'm hier ook tegengekomen, in twee avondjes uitgekeken. Erg goed.Kenhas schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 09:54:
Moet zeggen dat ik The Looming Tower toch één van de betere dingen van de laatste maanden vind. Hier gelezen, dan gezien dat het met Jef Daniels is. Wou het eens proberen gisteravond en direct drie afleveringen erdoor gedraaid.
Ik weet het niet, tot op heden heb ik nog nooit een Cinemax serie gezien die me echt kon boeien.pletter schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:49:
Daar gaan we weer serie liefhebbers.
dus denk 16 plus.
Ga het wel weer proberen.
Ik heb good omens ook afgekeken en ondanks ik erg van fantasy houdt, vond ik deze serie eigenlijk pas leuk bij de laatste 3 afleveringen. Is dit een gevalletje van "als je 't boek gelezen hebt en kunt waarderen, dan pas de serie"?
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Uit de eighties Tour of Duty.Mypos schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 10:45:
[...]
Band of Brothers natuurlijk en Generation Kill.
"When you grow up your heart dies"
Ik quote mezelf maar even.Tijntje schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 10:04:
Genereer je eigen UBB code review
Escape at Dannemora (2018–) [Afbeelding: Escape at Dannemora (2018–)] Tweakers: N/A | IMDb: 8.1 | Genre: Biography, Crime, Drama | Runtime: 60 min | MPAA: TV-MA Gisteren de eerste aflevering gekeken, hij stond al wat langer te wachten en was er nog niet aan toegekomen.
De eerste aflevering zet al direct een lekker beklemmend sfeertje neer, bijna niet te geloven dat het directed is door Ben Stiller.[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]8.5 / 10
Gisteren de laatste aflevering gezien en ben echt onder de indruk, wat een geweldige serie.
Sterk acteerwerk, mooie cinematografie.
Als je het nog niet gezien hebt, het is een aanrader.
Dan liggen die series niet in je straatjeTijntje schreef op zondag 23 juni 2019 @ 10:37:
[...]
Ik weet het niet, tot op heden heb ik nog nooit een Cinemax serie gezien die me echt kon boeien.
Ga het wel weer proberen.
Banshee ? Strike Back? Quarry? Warrior?
Al die series vond ik goed te doen ..
Ik heb Banshee en Warrior getracht te kijken, en het kon me niet grijpen. The Kick vond ik wel geweldig.zeroday schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:34:
[...]
Dan liggen die series niet in je straatje
Banshee ? Strike Back? Quarry? Warrior?
Al die series vond ik goed te doen ..

Zekers.. ik heb mij aan de nieuwe serie ook nog niet gewaagd.. 1 of 2 afleveringen ..038Zwolle schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:05:
Strike Back. Heel jammer van de laaste 2 seizoenen , maar vooral de seizoenen met Scott en Michael vond ik geweldig!
Momenteel bezig met het geweldige 'Dark' (duits) ..
super complex met die tijdjumps ..
Update .. het waren maar 8 afleveringen, maar oh .. ik vond Dark wel weer goed..
en het blijft mysterieus ook na aflevering 8 . . maar veel wordt langzamer hand duidelijk ..
[ Voor 17% gewijzigd door zeroday op 26-06-2019 07:27 ]

Drie maanden geleden gecanceld door Netflix na drie seizoenen. Het vierde seizoen zal in 2020 uitgezonden worden op Pop, een Amerikaanse kabelzender van CBS. Het is dan ook de eerste serie dat een nieuw leven krijgt op een kabelzender in plaats van op een streamingnetwerk, zoals bij Lucifer en Designated Survivor het geval is.
Sony zal internationale rechten verkopen, hopelijk blijven deze bij Netflix.
Link: https://deadline.com/2019...-cancellation-1202638695/
The First (2018–) | ![]() |
Tweakers: N/A | IMDb: 6.7 | Genre: Drama, Sci-Fi | Runtime: 45 min | MPAA: TV-MA Gister de eerste aflevering gezien en het smaakt wel naar meer. Kan nog niet echt zeggen waar het verhaal heen moet gaan. De Tagline is "Fictional series to chronicle the effort to send the first crewed mission to Mars." Na de eerste aflevering kan ik die eigenlijk helemaal niet meer plaatsen. | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat? Hoe... wat?Tijntje schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:12:
[...]
Ik heb Banshee en Warrior getracht te kijken, en het kon me niet grijpen. The Kick vond ik wel geweldig.
Staat bij mij nog steeds in de top 5 van de afgelopen jaren.

Verwijderd
Dat is een voorloper op de serie MARS.
IMDB: Mars (TV Series 2016– )
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2019 15:19 ]
Ik vond het wel een goede serie, maar helaas gecancelled.Tijntje schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:15:
The First (2018–) [Afbeelding: The First (2018–)] Tweakers: N/A | IMDb: 6.7 | Genre: Drama, Sci-Fi | Runtime: 45 min | MPAA: TV-MA Gister de eerste aflevering gezien en het smaakt wel naar meer. Kan nog niet echt zeggen waar het verhaal heen moet gaan.
De Tagline is "Fictional series to chronicle the effort to send the first crewed mission to Mars."
Na de eerste aflevering kan ik die eigenlijk helemaal niet meer plaatsen.[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]7.5 / 10
Blijft ook bijzonder, zeker met deze serie. In dit topic kom ik zoveel positieve reacties over Banshee, maar het kon me ook nooit grijpen.Notna schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:18:
[...]
Wat? Hoe... wat?
Staat bij mij nog steeds in de top 5 van de afgelopen jaren.
To dare is to do
Dat had ik nog niet gelezen, is het wel een bevredigend einde?Greatsword schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 18:01:
[...]
Ik vond het wel een goede serie, maar helaas gecancelled.
Wel acceptabel, maar nu dus wel een open eind, als je daar mee kan leven dan is het prima te doen.Tijntje schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 21:28:
[...]
Dat had ik nog niet gelezen, is het wel een bevredigend einde?
Verwijderd
Er zit geen open einde aan. Het laat de weg zien in de voorbereiding voor de reis naar Mars. En dat verhaal klopt gewoon.Tijntje schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 21:28:
[...]
Dat had ik nog niet gelezen, is het wel een bevredigend einde?
Na een aantal afleveringen mee gestopt, blijkt dat de titel met bijbehorend plaatje weinig met si-fi of een ruimtereis naar Mars te maken heeft. Waar het wel over gaat is een gebruikelijke familie drama, wat cliché en niks wat we nog niet eerder gezien hebben in tig andere series.Tijntje schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:15:
The First (2018–) [Afbeelding: The First (2018–)] Tweakers: N/A | IMDb: 6.7 | Genre: Drama, Sci-Fi | Runtime: 45 min | MPAA: TV-MA Gister de eerste aflevering gezien en het smaakt wel naar meer. Kan nog niet echt zeggen waar het verhaal heen moet gaan.
De Tagline is "Fictional series to chronicle the effort to send the first crewed mission to Mars."
Na de eerste aflevering kan ik die eigenlijk helemaal niet meer plaatsen.[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]7.5 / 10
Nu maar wachten op La Casa del Papel op 19 juli. Seizoen 3.
[ Voor 12% gewijzigd door Cheezborger op 28-06-2019 23:26 ]
IMDB: The Rook (TV Series 2019– )
Is van Starz zal wel weer 16 plus zijn.
plet
* Raven ziet Emma Greenwellpletter schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:28:
Een nieuwe serie is weer gestart genaamd The Rook.
IMDB: The Rook (TV Series 2019– )
Is van Starz zal wel weer 16 plus zijn.
plet
Houd ze daar i.t.t. in Shameless haar kleren aan?
Oscar Wilde
Komt er nog een LOL.
Reef break.
IMDB: Reef Break (TV Series 2019– )
Veel kijk plezier.
Komt er ook nog wat goeds dit seizoen

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
De serie gaat over hoe Roger Ailes van Fox News een nieuwsimperium heeft gemaakt en de intimidatie beschuldigingen van vrouwelijke Fox News-anchors.
Ik ben in ieder geval erg benieuwd, zal waarschijnlijk een van de betere series worden deze zomer
[YouTube: The Loudest Voice | Official Trailer | Russell Crowe SHOWTIME Series]
[ Voor 63% gewijzigd door VirinR op 30-06-2019 22:48 . Reden: Ubb template heeft geen meerwaarde, trailer daarentegen wel ]
Veel plezier met Fringe en Mad Men, in dat gevaljos707 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:28:
Ik kijk naar meer series met Jared Harris, na pareltjes zoals The Terror en Chernobyl lijkt mij dat hij ze goed weet uit te kiezen.
Punctuality is the politeness of kings
Glee is sinds zondag ook op Netflix, met alle afleveringen
[ Voor 5% gewijzigd door VirinR op 01-07-2019 12:52 ]
LOL.. eerste aflevering gezien en geen tiet te zien . .Raven schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:40:
[...]
* Raven ziet Emma Greenwell
Houd ze daar i.t.t. in Shameless haar kleren aan?
maar wel een leuke serie met potentie . .Ben benieuwd wat het ons gaat brengen .. want zoals het verhaal wil: het begint vaag .. en stukje bij stukje wordt het wat duidelijker .
soort van Blindspot maar dan anders ..
The Hot Zone (2019–) | ![]() |
Tweakers: N/A | IMDb: 7.4 | Genre: Drama, Sci-Fi, Thriller | Runtime: N/A | MPAA: TV-14 Zeer nette serie waarbij je na de eerste aflevering gelijk door wilt gaan naar de volgende. Waargebeurd verhaal (;-) en toont aan op welke manier de aanpak van een mogelijke ebola uitbraak aangepakt word. | |
Grand Hotel (2019–) | ![]() |
Tweakers: N/A | IMDb: N/A | Genre: Drama | Runtime: 43 min | MPAA: N/A undefined | |
[ Voor 30% gewijzigd door Firetrooper op 02-07-2019 21:09 ]
Nou .. gewoon zitten en kijken .. stelt op zich niet zoveel voor en de verhaal lijn van de pilot .. daar kijk je zo doorheen, dat heb je 'vaker' gezien .. Niet hoogstaandpletter schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:01:
Hoi als We toch bezig zijn,
Komt er nog een LOL.
Reef break.
IMDB: Reef Break (TV Series 2019– )
Veel kijk plezier.
[ Voor 68% gewijzigd door algalid op 03-07-2019 16:58 ]
Oscar Wilde
Vannacht om een uur of half 1, kreeg ik een melding van Netflix over dat Stranger Things nu beschikbaar is. Ik in m'n nopjes, ik open Netflix, ga naar Stranger Things, geen seizoen 3, en staat erboven; Seizoen 3 vanaf donderdag. A$$****!!
Hier is het rond 0915 binnen komen druppelenxoniq schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 10:27:
[...]
Vannacht om een uur of half 1, kreeg ik een melding van Netflix over dat Stranger Things nu beschikbaar is. Ik in m'n nopjes, ik open Netflix, ga naar Stranger Things, geen seizoen 3, en staat erboven; Seizoen 3 vanaf donderdag. A$$****!!
Oscar Wilde
The Hotzone is ook ok ..
Perpetual Grace, LTD is een EPIX serie en beetje traag en vaag .. moet me er even doorheen bijten denk ik ..
Tot zover weer wat nieuwe series
ehtweak in "Buitenlandse TV Series 2018-2019"
Heb vanavond het laatste deel gekeken. Complimenten
Gaaf wat hij bedacht heeft en tegelijkertijd hoe 'eng' dit met de huidige realiteit verweven is.
De slotaflevering kent een verrassend einde. Zou het toch nog goed komen met ons?
Wie weet...
Saillant detail: veel van de getoonde thema's zijn op dit moment zelfs actuele discussieonderwerpen in diverse tweakers forum topics!

[ Voor 10% gewijzigd door ehtweak op 07-07-2019 23:16 ]

Oscar Wilde
Wat een mooie spanning wordt opgebouwd.
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Mocht je willen kijken op Netflix, daar komt ie niet op.Raven schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:43:
Ik lees her en der berichten dat het 3e seizoen van Scream begonnen zou zijn, zie echter nog niets verschijnen
https://www.whats-on-netf...cream-wont-be-on-netflix/
Mijn bron is inmiddels wakker gewordenxoniq schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 16:53:
[...]
Mocht je willen kijken op Netflix, daar komt ie niet op.
https://www.whats-on-netf...cream-wont-be-on-netflix/

edit
* Raven mist de vorige personages van Scream

[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 11-07-2019 14:31 ]
Oscar Wilde
Eerste episode was geweldig, wat een fantastische acteur is Russel Crowe toch ook hé.VirinR schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:30:
Toevallig begint vanavond begint de zeven-delige miniserie 'The Loudest Voice' met Russell Crowe, Naomi Watts, Sienna Miller, Seth MacFarlene en Annabelle Wallis bij Showtime.
[YouTube: The Loudest Voice | Official Trailer | Russell Crowe SHOWTIME Series]
Kreeg er weer een IMDB: American Gangster (2007) gevoel bij
Eerste aflevering vond ik veelbelovend, alleen een beetje traag.Mypos schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 18:15:
Heeft hier iemand Too old to die young al gekeken toevallig? Is het wat?
Tweede werd nog trager. Ben halverwege gestopt. Jammer.
Waarom loopt iedereen daar toch zo mee weg?mvrhrln schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 19:10:
Sonarr, meldt mij, Peaky Blinders nieuw seizoen in 17 dagen
Pas aan begonnen en vind het na twee afleveringen best redelijk, maar zeker niet top.
Redelijk voorspelbaar en weinig origineel tot heden. Ach ja kijk nog wel even verder, korte seizoenen dat is dan wel een pluspunt.
Kan even duren voordat je er in zit. Vind het zelf een fijne serie !sambalbaj schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 21:22:
[...]
Waarom loopt iedereen daar toch zo mee weg?
Pas aan begonnen en vind het na twee afleveringen best redelijk, maar zeker niet top.
Redelijk voorspelbaar en weinig origineel tot heden. Ach ja kijk nog wel even verder, korte seizoenen dat is dan wel een pluspunt.
Mooie timing aangezien IMDB: The Chi (TV Series 2018– ) weer net is afgelopen
[ Voor 38% gewijzigd door Greatsword op 12-07-2019 09:51 ]
https://www.hollywoodrepo...twitter&utm_medium=social
De stijl.sambalbaj schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 21:22:
Waarom loopt iedereen daar toch zo mee weg?
Het is prachtig aangekleed, de stad ziet er geweldig uit, het spectaculair gefilmd, de muziek (van Nick Cave) past er uitstekend bij, de spanningen tussen de Shelby's die zeer verschillende benaderingen van de wereld hebben, spetterende dialogen.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Precies !CAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:58:
[...]
De stijl.
Het is prachtig aangekleed, de stad ziet er geweldig uit, het spectaculair gefilmd, de muziek (van Nick Cave) past er uitstekend bij, de spanningen tussen de Shelby's die zeer verschillende benaderingen van de wereld hebben, spetterende dialogen.
Dit topic is gesloten.
POST GEEN SPOILERS!
In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.
Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.