After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Niet dat het bij mij de top 10 zou halen, het is eerder meeslepend op de moment zelf daarna is het minder memorabel.
Ik had hem er hier al tussen staan maar ik vind het vooral tof dat ze dus wel voor poppen zijn gegaan maar het wel hebben gecombineerd met andere dingen. Niet alleen voor CGI zijn gegaan maar juist een groot deel van de karakters zijn echt net zoals in de film.apollo13 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:15:
[...]
Wow, jeugdherinneringen. Heb de film meerdere malen gezien, deze serie heeft potentieel.
Thnx for the heads up.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik vond die "mmmmmmm" op het einde (1:54) wel leuk om te horen, ik hoop dat die er in blijft
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Als ik afga op de trailer is dit een prequel.Robtimus schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:07:
Ik vraag me af of dit een prequel of "remake" van de film is.
Ik vond die "mmmmmmm" op het einde (1:54) wel leuk om te horen, ik hoop dat die er in blijft
De Skeksis zijn bezig bezig met het bouwen van een apparaat dat waar het Crystal straks in moet. Het Crystal zie je ook omlaag gaan in die put.
In de film is dit allemaal al gebeurd en zijn de Skeksis op het hoogtepunt van hun macht.
Nog een beetje meer hmm uit de film. [YouTube: The Dark Crystal Emperor Death Scene Chamberlain Whimpers HMM HD]
apollo13
Er wordt echt alleen over de aflevering van die week gepraat.
https://www.youtube.com/w...oSPAtGdoa3wd3lp9n&index=4
Ik zie het meer als The 100 op eigen terrein, waarbij het grootste gevaar onderlinge strijd is.algalid schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 13:12:
The Society vind ik verrassend goed, ik vreesde eerst voor een combinatie van Scream en Riverdale maar het gaat eerder over een groep jongeren die zichzelf willen organiseren als dorp. De cat fighting van jongeren hoort daar uiteraard bij.
Er zijn wel wat vergelijkbare karakters: Cassandra is vrijwel gelijk aan Clarke, Allie heeft meer weg van Bellamy. Campbell is een regelrechte kopie van Murphy. Ik hoop in ieder geval dat er een tweede seizoen van The Society komt
Voor die ene aflevering nog?Tomski1986 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 18:46:
Ik ben wel voorstander van een apart Chernobyl topic.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het verdient ook wel een apart topic. Ik heb ook nog niet echt het gevoel dat deze serie gaat ontploffen, dat gaat ie zeker doen.
Die gelijkenis is idd beter, het viel mij minder op omdat de protagonisten in The 100 doden bij dozijnen en je vaak met de ogen rolt om erg domme beslissingen. Het is volwassener en doordachter in The Society (maar niet zonder typische tiener temper tantrums).AcidBurn schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 18:03:
Ik zie het meer als The 100 op eigen terrein, waarbij het grootste gevaar onderlinge strijd is.
Om de een of andere reden moet ik aan Frank Oz denken.Robtimus schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:07:
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat kan kloppen:The Dark Crystal is a 1982 puppet animated high fantasy adventure film directed by Jim Henson and Frank Oz. It stars the voices of Stephen Garlick, Lisa Maxwell, Billie Whitelaw, Percy Edwards, and Barry Dennen. The film was produced by ITC Entertainment and Henson Associates and distributed by Universal Pictures. The plot revolves around Jen, an elf-like "Gelfling" on a quest to restore balance to his alien world by returning the lost shard of a powerful but broken gem.Raven schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 22:25:
[...]
Om de een of andere reden moet ik aan Frank Oz denken.
Frank Oz doet in de film twee stemmen.
Ik heb net nog even mijn dvd bekeken, de poppen in de trailer zijn een bijna kopie van degene in de trailer.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Dark_Crystal
[ Voor 58% gewijzigd door apollo13 op 31-05-2019 23:45 ]
apollo13
[YouTube: Deadwood: The Movie (2019) | Official Trailer | HBO]
Ik bedoelde die "mmmm" aan het einde, moest aan zijn Yoda stem denken, maar zag Frank Oz niet op de IMDB-pagina van de serie staan.apollo13 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 23:38:
[...]
Dat kan kloppen:The Dark Crystal is a 1982 puppet animated high fantasy adventure film directed by Jim Henson and Frank Oz. It stars the voices of Stephen Garlick, Lisa Maxwell, Billie Whitelaw, Percy Edwards, and Barry Dennen. The film was produced by ITC Entertainment and Henson Associates and distributed by Universal Pictures. The plot revolves around Jen, an elf-like "Gelfling" on a quest to restore balance to his alien world by returning the lost shard of a powerful but broken gem.
Frank Oz doet in de film twee stemmen.
Ik heb net nog even mijn dvd bekeken, de poppen in de trailer zijn een bijna kopie van degene in de trailer.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Dark_Crystal
Oscar Wilde
Ben benieuwd, Deadwood is met afstand de beste serie die niemand heeft gezien. Ben niet echt een fan van western maar de Deadwood serie is top tot en met met fantastisch acteerwerk en de hele set/aankleding/stijl etc is van de hoogste kwaliteitsiren schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 08:19:
Voor de mensen die deadwood hebben gekeken jaren geleden. HBO en de schrijver van de serie hebben toch nog een einde gemaakt aan de serie die al 13 jaar van de buis is.
Verwijderd
Beste is ook sterk overdreven. Laatst nog gezien en nu mooi, dat er afsluting komt.Grindtegel schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 11:06:
[...]
Ben benieuwd, Deadwood is met afstand de beste serie die niemand heeft gezien. Ben niet echt een fan van western maar de Deadwood serie is top tot en met met fantastisch acteerwerk en de hele set/aankleding/stijl etc is van de hoogste kwaliteit
Er komt nog een verkort vijfde seizoen en dat kijk ik af om te weten hoe het eindigd, maar dan ben ik er ook wel klaar mee.
Spoiler: Dat gebeurt al in aflevering 1Tomski1986 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 18:56:
[...]
Het verdient ook wel een apart topic. Ik heb ook nog niet echt het gevoel dat deze serie gaat ontploffen, dat gaat ie zeker doen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ergens in de eerste 10 minuten toch al?
Oscar Wilde
Ik zag vandaag een gematigd positieve review voorbij komen. Ga hem binnenkort eens proberen, want Pratchett en Tennant.EDIT schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 18:43:
Ik ben begonnen aan Good Omens, en tot nu toe is het een heerlijke serie om weg te kijken. Heerlijke humor en goed geacteerd. Aanrader
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Overigens moet je het niet kijken voor de onvoorspelbaarheid, dan valt ie tegen
Maar voor mij had het een hele hoge entertainmentwaarde. Ik geef 'm zeker wel een 9 (en dat is hoog voor mij
[ Voor 3% gewijzigd door EDIT op 01-06-2019 16:07 ]
Is er nog ergens een goede recap? Ben er na al die jaren wel een beetje uit.Grindtegel schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 11:06:
[...]
Ben benieuwd, Deadwood is met afstand de beste serie die niemand heeft gezien. Ben niet echt een fan van western maar de Deadwood serie is top tot en met met fantastisch acteerwerk en de hele set/aankleding/stijl etc is van de hoogste kwaliteit
En Carnivale was toch wel van hetzelfde niveau. Ook een HBO serie die nooit een goed einde gekregen heeft.
en de papa van Dexter ook ..
serie blijft leuk !
en oh oh .. zit ik zomaar What/If te kijken met onzer aller Renée
en wat krijgt deze slechte kritieken .. wooohooeee..
[ Voor 34% gewijzigd door zeroday op 01-06-2019 22:29 ]
There are no secrets, only information you do not yet have
Ik kijk enorm veel series trouwens. En ik merk dat ik de laatste tijd vaak afhaak bij series. Maar deze vind ik echt weer geweldig.
Hierna Billions nieuwe seizoen en Warrior proberen.
Wat mij betreft een dikke 8,5
Doet me erg denken aan IMDB: The Night Of (TV Mini-Series 2016)
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Emily Deschanel?zeroday schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 19:56:
Wow wow .. onze aller 'Bones' speelt mee in Animal Kingdom ..
Oscar Wilde
Ken je een andere dan?
⛔ Trackers of betalen ⛔
DeForest Kelley
Oscar Wilde
yup !
[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Freeze op 02-06-2019 12:44 ]
XBL gamertag StayingPow3r
Aangezien de meeste Tweakers in Nederland wonen en Nederland altijd achter zal blijven lopen, kun je er in de meeste gevallen van uitgaan dat het "via via" is, vooral als er wordt aangegeven "afgelopen nacht is serie x begonnen/verder gegaan". Gezien het tijdsverschil is het meestal US of A en Nederland loopt zelden gelijk met releases in de US.Mr. Freeze schreef op zondag 2 juni 2019 @ 12:43:
Is het geen idee als iemand een leuke serie vernoemt er ook gelijk bij zegt op welke manier deze te zien is? Bijvoorbeeld Netflix of prime video of whatever? Mocht de bron wat minder legaal zijn dan noem het maar “niet nader te verklaren” :-)
Oscar Wilde
Die laatste aflevering gaf idd een heel erg wrange bijsmaak als "einde" van de serie, kon destijds niet geloven dat het de laatste van de serie was. Ik ga deze week eens bepalen of ie werkelijk een fatsoenlijk einde aan de serie breit.siren schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 08:19:
Voor de mensen die deadwood hebben gekeken jaren geleden. HBO en de schrijver van de serie hebben toch nog een einde gemaakt aan de serie die al 13 jaar van de buis is.
Testing, one, two ...
Behalve HBO. Is vaak enkele uren. Alleen hebben ze het NL al twee keer verprutst met Chernobyl, 2x was ziggo een dag te laat.Raven schreef op zondag 2 juni 2019 @ 12:54:
[...]
Aangezien de meeste Tweakers in Nederland wonen en Nederland altijd achter zal blijven lopen, kun je er in de meeste gevallen van uitgaan dat het "via via" is, vooral als er wordt aangegeven "afgelopen nacht is serie x begonnen/verder gegaan". Gezien het tijdsverschil is het meestal US of A en Nederland loopt zelden gelijk met releases in de US.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
De docu is wel heeeeel erg droog/feitelijk; de serie is ietsjes "losser", als je het zo kan zeggen. Tegelijkertijd is de docu dichter bij de werkelijkheid door alle gebruikte personen / beelden.Greatsword schreef op zondag 2 juni 2019 @ 16:58:
@MAX3400 Hoe is de mini serie t.o.v. De documentaire?
Jep, dat is een van de zeer weinige uitzonderingen.xoniq schreef op zondag 2 juni 2019 @ 16:48:
[...]
Behalve HBO. Is vaak enkele uren. Alleen hebben ze het NL al twee keer verprutst met Chernobyl, 2x was ziggo een dag te laat.
Oscar Wilde
Ik zocht een paar dagen terug Running with Beto maar kon die niet vinden op HBO.xoniq schreef op zondag 2 juni 2019 @ 16:48:
[...]
Behalve HBO. Is vaak enkele uren. Alleen hebben ze het NL al twee keer verprutst met Chernobyl, 2x was ziggo een dag te laat.
Inmiddels twee afleveringen gezien. Leuke serie inderdaad met van die typische absurdistische voice-overs die je hebt bij werken van Pratchett en Adams.EDIT schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 16:04:
Het is volgens mij zo'n 'love it or hate it' serie. Ik heb 'm gisterenavond tot diep in de nacht ge-binge-watcht, dus ik val zo ongeveer in de 1e categorie. Ik heb overigens het boek verder niet gelezen, dus geen idee of dat ook nog meespeelt.
Overigens moet je het niet kijken voor de onvoorspelbaarheid, dan valt ie tegen
Maar voor mij had het een hele hoge entertainmentwaarde. Ik geef 'm zeker wel een 9 (en dat is hoog voor mij). Mijn type humor, ben ik bang
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ijzersterke serie!
Inmiddels ben ik nu seizoen 3 aan het volgen.
IMDB: Bedrag - Season 3
Helaas is Deadwood (de serie) niet meer via Ziggo op HBO te bekijken. Ik hoop nu dat ze hem alsnog beschikbaar maken vanwege de release van de film.hardware-lover schreef op zondag 2 juni 2019 @ 16:11:
[...]
Die laatste aflevering gaf idd een heel erg wrange bijsmaak als "einde" van de serie, kon destijds niet geloven dat het de laatste van de serie was. Ik ga deze week eens bepalen of ie werkelijk een fatsoenlijk einde aan de serie breit.
No matter the age, never lose the Kramer inside
Verwijderd
Vanavond ff kijken. Zelf geen ziggo dus via vpn HBO Now en daar is de release 31 mei. Las op een review site vanaf 3 juni bij ziggo.Grindtegel schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:35:
Wanneer komt de Deadwood film eigenlijk uit? Ik dacht dat ie vandaag te zien zou zijn maar in de Ziggo app staat ie nog niet
IMDB: Warrior (TV Series 2019– )
Idd. Sowieso het laatste seizoen voor de liefhebber, zodat de film beter aansluit bij dat laatste seizoen.Hmtsjmftsch schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:02:
[...]
Helaas is Deadwood (de serie) niet meer via Ziggo op HBO te bekijken. Ik hoop nu dat ze hem alsnog beschikbaar maken vanwege de release van de film.
Inmiddels ben ik tevreden gesteld, kan nu eindelijk rustig gaan slapen

Testing, one, two ...
Man wat een ride.
Less alienation, more cooperation.
Wat een beklemmende sfeer, mensen die geen idee hebben wat er werkelijk speelt. Het einde was toch het meest indrukwekkend. Vooral die brug waar mensen totaal onwetend naar de explosie keken, ook goed weergegeven in de serie.
Voor mij een van de beste series ooit. Misschien een idee voor een apart topic? Geen idee hoe ik een degelijke openingspost voor dit kan maken.
De acteurs, vooral de chemie tussen Skarsgard en Harris is gewoon echt briljant. Ik kan gewoon een film kijken met die twee als ze gewoon praten over dingen.
"They mistakenly sent the best man they had" man o man wat goed.
De sets, het geluid, de muziek, alles.
Beste serie die ik tot nu toe heb gezien. By a fucking long shot.
De podcast is ook leuk.
Less alienation, more cooperation.
Verwijderd
Er zit zoveel diepte in het verhaal, in de historie.
Geen woorden voor hoe goed deze miniserie is, ik heb 5 weken op het randje van de bank zitten kijken.
Soms vraag ik me weleens af. Omdat de wind na de ramp richting Europa stond. Zouden er daarom hier ook zoveel mensen kanker hebben tegenwoordig?
Er werd in die tijd ook gewaarschuwd dat je geen spinazie moest eten omdat dat ook radioactief vervuild was.
Ik was nog maar een kind van 6 toen, dus heb het niet erg bewust meegekregen allemaal.
Pas nadat er 5 jaar geleden bij mij ook kanker was geconstateerd heb ik me hier wel iets meer in verdiept.
Het is erg aangrijpend in ieder geval!
Ik zag deze fotoserie voorbijkomen, laat ook goed zien hoe gedetailleerd ze alles hebben nagemaakt: https://imgur.com/a/TwY6q
Voor mij beste serie ooit, punt.
11/10. Verdient echt veel meer herkenning en ik denk dat dit wel zal komen.
Dit is geschreven nog voordat de laatste aflevering komt. Het gaat helemaal in op het dodental etc. En dat word nou juist net in de laatste aflevering allemaal een stuk helder. Er word gesproken over het rapport van de VN en dat de aantallen e.a. zaken uit de serie niet overeenkomen met wat in het rapport staat. Dat is alleen niet helemaal waar. Verder staan er dingen in die gewoon niet kloppen. Heel erg jammer van die 'review'.
Ik weet nog wel dat ik op een middag binnen werd geroepen door mijn moeder dat ik de rest van de dag maar binnen moest spelen. Ik was toen zeven en had geen idee waarom. Nu ik deze serie heb gezien weet ik waarom en was het dus niet geheel onterecht.Verwijderd schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:32:
Chernobyl, en de leugens gaan vandaag de dag nog steeds door. Kijk maar naar MH17.
Er zit zoveel diepte in het verhaal, in de historie.
Geen woorden voor hoe goed deze miniserie is, ik heb 5 weken op het randje van de bank zitten kijken.
Soms vraag ik me weleens af. Omdat de wind na de ramp richting Europa stond. Zouden er daarom hier ook zoveel mensen kanker hebben tegenwoordig?
Er werd in die tijd ook gewaarschuwd dat je geen spinazie moest eten omdat dat ook radioactief vervuild was.
Ik was nog maar een kind van 6 toen, dus heb het niet erg bewust meegekregen allemaal.
Pas nadat er 5 jaar geleden bij mij ook kanker was geconstateerd heb ik me hier wel iets meer in verdiept.
Het is erg aangrijpend in ieder geval!
Weer een serie dat nieuw leven wordt ingeblazen.Punky Brewster, de sitcom over een weesmeisje dat voor het eerst werd uitgezonden in 1984, krijgt een vervolg. De actrice die het titelpersonage destijds vertolkte zal wederom de hoofdrol spelen, meldt Deadline.
Punky Brewster, een rol van de inmiddels 42-jarige Soleil Moon Frye, draait om een slim meisje dat wordt opgevoed door haar pleegvader.
Inmiddels is Punky een alleenstaande moeder met drie kinderen. Haar leven verandert wanneer ze een meisje ontmoet dat haar erg aan zichzelf doet denken.
Er zijn vier seizoenen van de sitcom gemaakt. De serie werd drie keer genomineerd voor een Emmy Award. Van 1985 tot 1987 werd Punky Brewster uitgezonden door de VPRO en in de jaren negentig was de show te zien op Kindernet.
De laatste jaren worden er regelmatig nieuwe versies of vervolgen gemaakt van populaire sitcoms uit de jaren tachtig en negentig. Zo kregen onder meer Full House, Roseanne en Will & Grace een nieuwe reeks.
Oscar Wilde
Same here, was net een communiefeest aan de gang en ik iedereen moest van de moeders binnen komen spelen...Aartstyle schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 08:19:
[...]
Ik weet nog wel dat ik op een middag binnen werd geroepen door mijn moeder dat ik de rest van de dag maar binnen moest spelen. Ik was toen zeven en had geen idee waarom. Nu ik deze serie heb gezien weet ik waarom en was het dus niet geheel onterecht.
Btw net eerste aflevering gezien, kippevel in die eerste aflevering als iedereen daar happy op die brug staat
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Verwijderd
Dat is toch zo'n website die nog nooit een objectief nieuwswaardig artikel gepost heeft? Soort Speld, alleen geloven ze daar in hun eigen sprookjes.Webgnome schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 07:53:
En dan zijn er natuurlijk altijd mensen die de serie gaan reviewen en er vervolgens niks van snappen: "https://tpo.nl/2019/06/02/wat-er-in-chernobyl-gebeurt-is-niet-wat-er-in-tsjernobyl-gebeurde/"
Dit is geschreven nog voordat de laatste aflevering komt. Het gaat helemaal in op het dodental etc. En dat word nou juist net in de laatste aflevering allemaal een stuk helder. Er word gesproken over het rapport van de VN en dat de aantallen e.a. zaken uit de serie niet overeenkomen met wat in het rapport staat. Dat is alleen niet helemaal waar. Verder staan er dingen in die gewoon niet kloppen. Heel erg jammer van die 'review'.
Escape at Dannemora (2018–) | ![]() |
Tweakers: N/A | IMDb: 8.1 | Genre: Biography, Crime, Drama | Runtime: 60 min | MPAA: TV-MA Gisteren de eerste aflevering gekeken, hij stond al wat langer te wachten en was er nog niet aan toegekomen. De eerste aflevering zet al direct een lekker beklemmend sfeertje neer, bijna niet te geloven dat het directed is door Ben Stiller. | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Sterk verhaal, zeer goed geacteerd, mooi in beeld gebracht. Het was af en toe even slikken.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Zeker doenMugwump schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 15:56:
[...]
Ik zag vandaag een gematigd positieve review voorbij komen. Ga hem binnenkort eens proberen, want Pratchett en Tennant.
https://www.thetvdb.com/series/good-omens
Tennant is geweldig, de trip door de geschiedenis met al hun puns en droge humor ...
Inmiddels al gebinged, maar ik deel je mening.FreshMaker schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 19:14:
[...]
Zeker doen
https://www.thetvdb.com/series/good-omens
Tennant is geweldig, de trip door de geschiedenis met al hun puns en droge humor ...
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Goede serie en een goede afspiegeling van het politie en justitie systeem in the USA .The_Worst schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 18:58:
Zojuist IMDB: When They See Us (TV Mini-Series 2019– ) gezien. Ook dit is, net zoals Chernobyl, gebaseerd op een waargebeurd verhaal. 5 jonge zwarte jongens worden vals beschuldigd van een verkrachting.
Sterk verhaal, zeer goed geacteerd, mooi in beeld gebracht. Het was af en toe even slikken.
Leuke bijdrage ook van Dhr. D. Trump die met op gebruikelijke wijze weer eens zijn mond opendoet en er weer eens helemaal naast zit .
"Beautiful Clean Coal"
Er bestaan geen obectieve nieuws media helaas. Ook onze eigen NOS en kranten als de Volkskrant staan vol met zowel overheids propaganda als bedrijfs propaganda oftewel "fake news".Verwijderd schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 08:37:
[...]
Dat is toch zo'n website die nog nooit een objectief nieuwswaardig artikel gepost heeft? Soort Speld, alleen geloven ze daar in hun eigen sprookjes.
Dat is goed te zien aan het feit dat een site als Follow the Money zo vaak met baanbrekende artikelen komt. Als journalisten van kranten of andere media hun werk beter zouden doen (of objectiever zouden zijn) zouden er vaker van dat soort artikelen in kranten staan.
FTM komt wat dat betreft het meest in de buurt bij objectieve journalistiek.
[ Voor 27% gewijzigd door Mypos op 07-06-2019 12:36 ]
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Tjsa.. een soort van reunie .. moest in het begin heel even wennen alsof ik in een soort van poppekast zat maar later werd het beter .. Maar goed. het is dat je de serie hebt gezien maar anders ..
Het feit dat een Russiche filmmaker zegt een andere versie te maken waarin hij de schuld van het ongeluk legt bij een medewerker die dit opzettelijk namens de CIA zou veroorzaakt hebben zegt veel over hoe men zich bedreigd voelt aangaande het waarheidsgetrouwe gehalte.
Vooraanstaande Russische kerngeleerden en voormalige direct betrokken partijfunctionarissen hebben al aangegeven dat de serie goed de werkelijke toedracht weergeeft op enkele details na die voor meer drama moeten zorgen maar niks aan de feiten afdoen.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Inderdaad goede serie maar niet echt verbaasd over de handelswijze van de russen .snah001 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 13:26:
Heb de serie Chernobyl helemaal afgekeken afgelopen week.
Het feit dat een Russiche filmmaker zegt een andere versie te maken waarin hij de schuld van het ongeluk legt bij een medewerker die dit opzettelijk namens de CIA zou veroorzaakt hebben zegt veel over hoe men zich bedreigd voelt aangaande het waarheidsgetrouwe gehalte.
Vooraanstaande Russische kerngeleerden en voormalige direct betrokken partijfunctionarissen hebben al aangegeven dat de serie goed de werkelijke toedracht weergeeft op enkele details na die voor meer drama moeten zorgen maar niks aan de feiten afdoen.
Maar ja laten we eerlijk zijn de vuilnisbakken in de usa kunnen ook maar beter dichtblijven .
"Beautiful Clean Coal"

Zelf wacht ik met kijken totdat alle zeven afleveringen te zien zijn (heeft ook te maken dat ik het nu erg druk heb en over zeven weken niet).
Hier een korte trailer:
[YouTube: Big Little Lies: Season 2 | Official Trailer | HBO]
Hollywood Reporter - 'Dune: The Sisterhood' TV Series a Go at WarnerMedia
De service zou $16-17 kosten met HBO erbij. Over landen wordt niet gesproken dus wss is het enkel voor de USA. Mogelijk is internationale distributie wel via andere kanalen (zoals Prime video of Ziggo).
Welja er kan er nog wel eentje bij alsof er nog niet genoeg streaming diensten zijn .algalid schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 01:00:
De nieuwe streaming dienst WarnerMedia brengt een Dune serie over de Bene Gesserit (geen datum maar wss na de film die op 20/11/2020 uitkomt):
Hollywood Reporter - 'Dune: The Sisterhood' TV Series a Go at WarnerMedia
De service zou $16-17 kosten met HBO erbij. Over landen wordt niet gesproken dus wss is het enkel voor de USA. Mogelijk is internationale distributie wel via andere kanalen (zoals Prime video of Ziggo).
"Beautiful Clean Coal"
in 1 scene in de vorige aflevering alles weggooien wat is opgebouwd in het seizoen. Het afdoen als iemand te kakken zetten is nog daaraantoe en een opmaat naar een scene in de laatste aflevering, het zal me niet verbazen dat ze voor de verschillende verhaallijnen verschillende schrijvers hebben .. Maar dit was mwoah .. jammer.. dat had beter uitgemolken kunnen worden.
Big Little Lies: Meryl Streep nu al goed in de paar scenes die ze speelt..
Claws . goed vermakelijk
3% seizoen 2 viel tegen, seizoen 3 zit ik nu in en lijkt nu al beter dan seizoen 2 na 3 afleveringen
Alone.. hoe kun je nu op survival gaan zonder 'vuursteen' .. ze laten het zien in aflevering 1 ..
America Ninja Warrior, ook weer begonnen ..Volgens mij geen vervolg gekregen in NL .. Nederland te klein en kunnen geen 'buzzzzz' maken?
Vida: ook weer een netflix serie die goed te kijken is .. Dun verhaaltje maar goed te doen.
en Queen of the South ook weer begonnen ..
waar het de laatste weekjes wat droevig was met goede series zijn er voor mij weer een aantal begonnen ..
Die vuilnisbakken in de USA zijn echt met geen pen te beschrijven inderdaad. Laatste documentaire van Michael Moore brengt dit ook mooi in beeld met de senator en de waterleiding mbt Flint Michigan bv. Totaal corrupt dat land.leekers schreef op maandag 10 juni 2019 @ 05:36:
[...]
Inderdaad goede serie maar niet echt verbaasd over de handelswijze van de russen .
Maar ja laten we eerlijk zijn de vuilnisbakken in de usa kunnen ook maar beter dichtblijven .
Maar ik ben blij dat Netflix het heeft overgenomen van FOX. Seizoen 4 vond ik echt geweldig.
Zie de afgelopen dagen in dit topic: Looming Towerleekers schreef op maandag 10 juni 2019 @ 05:36:
[...]
Afsluiter matig, dat ligt eraan wat volgens jou de afsluiter van s3 was038Zwolle schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:10:
Zijn hier eigenlijk nog meer liefhebbers van Lucifer? Vond het altijd erg leuk, maar begon me tijdens seizoen 3 erg te vervelen en vond de 'afsluiter' echt heel matig.
Maar ik ben blij dat Netflix het heeft overgenomen van FOX. Seizoen 4 vond ik echt geweldig.
De daadwerkelijke seizoensfinale was A Devil of my Word.
Daarna kwamen nog 2 losstaande afleveringen die eigenlijk bedoeld waren als filler voor het vierde seizoen, maar toen werd de show gecancelled en zijn die afleveringen aan s3 geplakt.
Seizoen 4 was inderdaad veel beter dan s3, die meer fillers had dan dat de rode draad gevolgd werd.
Het wachten is nu wanneer s5 uitkomt, ik denk pas medio 2020. Maar daar zullen wel alle registers open getrokken worden, ivm laatste seizoen.
Welk topic?MAX3400 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:24:
[...]
Zie de afgelopen dagen in dit topic: Looming Tower
Ben benieuwd of dat wat wordtAnthony Head - known for roles in Buffy The Vampire Slayer and Little Britain - is currently busy filming scenes for his latest project - a Netflix thriller titled The Stranger.
The drama is the latest collaboration between the streaming service and Harlan Coben - whose show Safe was met with warm reviews last year.
Anthony, 65, joined co-star Richard Armitage, 47, on a building site in Greater Manchester.
Anthony looked smart in a grey suit and a long trench coat, a pink and white striped tie completing the look.
Richard - known for roles in The Hobbit: An Unexpected Journey and The Vicar Of Dibley - cut a much more casual appearance, in a bomber jacket over a sweater and slacks.
The pair were seen stood among the rubble, with police tape cordoning off the scene.
The scenes seemed highly tense, with both men looking stern as they looked on - breaking now and then and cracking a smile with one another.
Richard plays Adam Price, the series’ protagonist who finds himself tangled in a mysterious web of deception.
His steady life, two wonderful sons and watertight marriage all seem unassailable – until The Stranger reveals a shocking secret about his wife.
The series is based on the bestselling novel by author Coben and also stars Hannah John-Kamen (Ant-Man and The Wasp, Ready Player One) who will play the title character - a mysterious stranger who exposes people’s secrets, dropping bombshells that will shatter lives.
Also starring in the eight-part show is Happy Valley's Siobhan Finneran who takes a leading role as a punchy police detective, DS Johanna Griffin, who finds her pragmatic approach to police work compromised when her investigation into the matter becomes deeply personal.
Jennifer Saunders (Absolutely Fabulous) joins in her first major dramatic role, as Heidi, Johanna’s closest friend; an outgoing character who is seeking adventure after her daughter leaves for university.
The cast also includes Shaun Dooley (Ordinary Lies, Broadchurch), Paul Kaye (Game of Thrones), Dervla Kirwan (Strike Back, Silent Witness), Kadiff Kirwan (Chewing Gum, Black Mirror) and Oscar-nominated actor Stephen Rea (War and Peace, The Crying Game).
Oscar Wilde
Tot mijn verbazing is deze serie eigenlijk meteen al gecanceld: https://www.imdb.com/title/tt8362852/
Vreemd, want als ik de (herschreven) origin story er bij pak (van wikipedia) past het hele thema eigenlijk wel in de hedendaagse maatschappij met milieubewustzijn etc. Bovendien had de hele aflevering wel een lekker duister en grimmig sfeertje. Totaal anders dan de "beautiful people" van The CW superhelden als Arrow en The Flash. Lijkt me dat Swamp Thing juist wel wat ouder publiek zou aantrekken.
yes hier038Zwolle schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:10:
Zijn hier eigenlijk nog meer liefhebbers van Lucifer? Vond het altijd erg leuk, maar begon me tijdens seizoen 3 erg te vervelen en vond de 'afsluiter' echt heel matig.

2 afleveringen en dan al cancellen?Vrijdag schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:18:
Tot mijn verbazing is deze serie eigenlijk meteen al gecanceld: IMDB: Swamp Thing (TV Series 2019)

Oscar Wilde
Idd, kijkt echt lekker weg en een enorm leuke cast ook..RenaldoN schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:18:
[...]
yes hierhelaas gaat seizoen 5 het laatste seizoen zijn.
Van de week Warrior (Cinemax) ook afgekeken. Benieuwd naar S2. Wel goed gedaan ook die shots dat ze Cantonees spreken en dat de camera dan rond draait en ze ineens Engels spreken.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
De serie is geannuleerd omdat er blijkbaar subsidies zijn ingetrokken en het budget dus weg is. Mss kan een ander platform het overnemen als er genoeg kijkers zijn. Ondertussen wijzen de partijen naar elkaar:Vrijdag schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:18:
Tot mijn verbazing is deze serie eigenlijk meteen al gecanceld: IMDB: Swamp Thing (TV Series 2019)
https://comicbook.com/dc/...h-carolina-tax-statement/
Alles wat je dacht waar het heen zou gaan, krijgt een aflevering later alweer een U-turn.
Die bewustzijn wisseling met Josephine wordt echt nog wel teruggedraaid verwacht ik, waarschijnlijk via de Flame. Wel mooi gedaan hoe Murphy meerdere manieren probeert om zijn doel te bereiken. Je weet nooit aan wiens kant hij echt staat. Zo typisch Murphy, survival above all else.
Murphy zal denk ik "slecht" blijven om dan aan het eind van het seizoen toch weer een belangrijke bijdrage te leveren tegen Sanctum. Die stad zal wss weer opgaan in de vlammen, specialiteit van onopzettelijke genocide generaal Clarke.
@Verwijderd Waarom moet ik nu aan Lorney Tunes denkenalgalid schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 23:40:
@AcidBurn Over The 100
spoiler:Ze is quasi onverwoestbaar tenzij ze letterlijk haar hoofd verliest.
[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 13-06-2019 09:00 ]
Oscar Wilde
Misschien ook wel omdat hij gewoon echt heel slecht isalgalid schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 12:14:
[...]
De serie is geannuleerd omdat er blijkbaar subsidies zijn ingetrokken en het budget dus weg is. Mss kan een ander platform het overnemen als er genoeg kijkers zijn. Ondertussen wijzen de partijen naar elkaar:
https://comicbook.com/dc/...h-carolina-tax-statement/
Na Doom Patrol had ik goede hoop op nog een fatsoenlijke DCU serie maar man man man wat een bagger.
[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 13-06-2019 14:18 ]
Ik heb het zelf nog niet gekeken maar hij staat met een 8.6 op imdb. Weet niet of echte bagger dat krijgt. Mogelijk niet jouw serie?Tomba schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:16:
[...]
Misschien ook wel omdat hij gewoon echt heel slecht isHet is een soort slap aftreksel van een C-horror film vol houten acteren, domme acties en special effects die in de jaren 90 al niet meer konden....
Na Doom Patrol had ik goede hoop op nog een fatsoenlijke DCU serie maar man man man wat een bagger.
Ja ik snap die score op IMDB echt niet eerlijk gezegd. Acteurs die op middelbaar school nivo acteren, een horror sfeertje a la een random C Movie en een verhaal waar ik als niet Swamp Thing kenner niet veel van begreep brengen mij tot de uitspraak ‘bagger’. Lees nu dat James Wan (van The Conjuring) een producer is wat het C-Movie horror wel verklaardUtoka schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:45:
[...]
Ik heb het zelf nog niet gekeken maar hij staat met een 8.6 op imdb. Weet niet of echte bagger dat krijgt. Mogelijk niet jouw serie?
Aan het acteerwerk valt me niets speciaal op. Niet beter of slechter dan de meeste Amerikaanse series.
Edit: Lees net dat het eerste seizoen wel gewoon wordt uitgezonden, dus 10 episodes. Ook dat het geen locaties zijn, maar een enorme en peperdure studioset.
[ Voor 22% gewijzigd door drfruit op 14-06-2019 00:21 ]
Dit topic is gesloten.
POST GEEN SPOILERS!
In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.
Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.