Buitenlandse TV Series 2018-2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste
Acties:
  • 145.877 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Op dit moment ben ik opzoek naar een titel van een serie, seizoen 1, die eindigt met een eindfeest/schoolball. Waarbij er wapens bij betrokken zijn. Ook rijdt er later een auto voor waarbij dan mensen in stappen die dan later weer wegrijdt. Volgens mij wordt er ook nog een neergeschoten.

Hopelijk kunnen jullie mij voorzien vd titel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 20:04
Krasloos schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 12:57:
Op dit moment ben ik opzoek naar een titel van een serie, seizoen 1, die eindigt met een eindfeest/schoolball. Waarbij er wapens bij betrokken zijn. Ook rijdt er later een auto voor waarbij dan mensen in stappen die dan later weer wegrijdt. Volgens mij wordt er ook nog een neergeschoten.

13 reasons why?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:21
Dat is het einde van 13 Reasons Why seizoen 2....
En nee, er wordt in de betreffende scene niemand neergeschoten. Dat voorkomen ze juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:31
oeps.. spoiler stukje even gemist. Verwijderd....

[ Voor 89% gewijzigd door Dracula op 15-05-2019 16:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Rick & Morty S4 komt in november lees ik net :)

edit: Ah crap, voor degenen die New Amsterdam volgen, ik denk dat je met de laatste ep beter kunt wachten tot de 1e ep van het volgende seizoen er is :X

edit2: Ineens luidruchtig gepiep, zit er een weather alert in The 100.

[ Voor 77% gewijzigd door Raven op 15-05-2019 18:46 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:42

zeroday

There is no alternative!

La's Finest begonnen ..

Toch wel een aardige hoeveelheid bekende gezichten die aangetrokken zijn ..

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

zeroday schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:59:
La's Finest begonnen ..

Toch wel een aardige hoeveelheid bekende gezichten die aangetrokken zijn ..
Tsja waar de meeste het zelf produceren (Alba). Ik vond het niet zo sterk, verhaal ging alle kanten op en was totaal niet geloofwaardig. Ik blijf wel bij ‘echte’ cop series :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:04
Nitai schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:19:
[...]

Tsja waar de meeste het zelf produceren (Alba). Ik vond het niet zo sterk, verhaal ging alle kanten op en was totaal niet geloofwaardig. Ik blijf wel bij ‘echte’ cop series :+
Ik zal vanavond eens beginnen. Alleen maar toegevoegd vanwege Alba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
LA's finest is alles wat ik haat aan tv series. Afgezaagd en ongeloofwaardig. Maar dat krijg je misschien als je inmiddels honderden series gezien hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

drfruit schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:30:
LA's finest is alles wat ik haat aan tv series. Afgezaagd en ongeloofwaardig. Maar dat krijg je misschien als je inmiddels honderden series gezien hebt.
Klopt, daarom nu even doorgeschakeld naar 'Black Monday' over de beurs crash ..
1e aflevering verrassend !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:27
Ik betwijfel dat dit volgens het geschiedenisboekje is :+ Helen Mirren is wel een plus! In de herfst op HBO, Sky, Ziggo en Telenet:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
rejer schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 19:12:
Wat is Chernobyl knap gemaakt zeg. Als die serie geen prijzen pakt weet ik het ook niet meer. Elke seconde is (imho) interessant.

(tot nu toe*) ;)
Ik kom veel in Oekraine en Rusland en heb in 2005 het Tsjernobil-gebied en ook Pripyat bezocht. Geregeld als ik door westerse filmmaatschappijen gemaakte films en series die in ex-USSR landen afspelen bekijk zie ik de ene fout na de andere. Vallen de meeste kijkers uiteraard niet op en is dan ook niet zo erg. Maar ik moet de makers van de Chernobyl miniserie enorm complimenteren. Buiten het goede acteren en goede script is vooral de productie value extreem goed. De beelden van de stad Pripyat - toen nog relatief nieuw en nog niet verlaten - lijken bijzonder natuurgetrouw, inrichtingen van flats en huizen zijn zo goed als perfect (zag tot nu toe nog maar 2 hele kleine foutjes die geen naam mogen hebben). Uitstekende locaties in Litouwen en Oekraine gebruikt. Topwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mypos
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21-07-2024
Krasloos schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 12:57:

Klinkt ook wel een beetje als the OA misschien?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• algalid
Op BBC en HBO "binnenkort"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:31
arsimo schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 15:34:
[...]

Ik kom veel in Oekraine en Rusland en heb in 2005 het Tsjernobil-gebied en ook Pripyat bezocht. Geregeld als ik door westerse filmmaatschappijen gemaakte films en series die in ex-USSR landen afspelen bekijk zie ik de ene fout na de andere. Vallen de meeste kijkers uiteraard niet op en is dan ook niet zo erg. Maar ik moet de makers van de Chernobyl miniserie enorm complimenteren. Buiten het goede acteren en goede script is vooral de productie value extreem goed. De beelden van de stad Pripyat - toen nog relatief nieuw en nog niet verlaten - lijken bijzonder natuurgetrouw, inrichtingen van flats en huizen zijn zo goed als perfect (zag tot nu toe nog maar 2 hele kleine foutjes die geen naam mogen hebben). Uitstekende locaties in Litouwen en Oekraine gebruikt. Topwerk.
Het enige wat ik graag gewild zou hebben was dat alles in de oorspronkelijke taal zou zijn.
Dat heb ik ook altijd met WW2 films. Ik hou er niet van om Duitsers Engels te horen spreken.
Er zijn vast goede Russische acteurs te vinden die dit ook kunnen.

Maarja.. dat is maar een heel klein puntje van tot nu toe dit meesterwerk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-09 22:07
Vanaf vandaag staat catch-22 online, een hulu-original met o.a. George Clooney. Ziet er voor zo ver ik kan zien best prima uit. Verfilming van het boek Catch-22 van Joseph Heller. Welke zich afspeelt tussen 1942-1944 en een amerikaanse Air Force kapitein volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raven schreef op maandag 13 mei 2019 @ 20:00:
(Nog een) blast from the past in NCIS LA :o
spoiler:
Harmon Rabb, als in JAG
En nóg een blast from the past :o
spoiler:
Catherine Bell / Sarah MacKenzie, ook van JAG

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:42
Hallo serie liefhebbers,

Der is er weer een begonnen Jamestown S03

Link: IMDB: Jamestown - Season 3

Groet Plet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Hopelijk met een volmacht om het verhaal af te ronden, in tegenstelling tot de film... :/

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Ramzzz schreef op maandag 20 mei 2019 @ 19:54:
Hopelijk met een volmacht om het verhaal af te ronden, in tegenstelling tot de film... :/
BBC begon alleen maar met de hulp van HBO is er al een 2e seizoen besteld. Ik weet niet voor hoeveel seizoenen er materiaal is maar denk dat 3 seizoenen wel zou kunnen. En de film tellen we niet mee, dat was een gedrocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

CCJJVV schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 00:36:
Vanaf vandaag staat catch-22 online, een hulu-original met o.a. George Clooney. Ziet er voor zo ver ik kan zien best prima uit. Verfilming van het boek Catch-22 van Joseph Heller. Welke zich afspeelt tussen 1942-1944 en een amerikaanse Air Force kapitein volgt.
Eerste aflevering gezien, maar kon me niet echt bekoren.

Gisteren wel genoten van de 2 delige documentaire van HBO Sport:

IMDB: What's My Name: Muhammad Ali (2019)

En IMDB: Chernobyl (TV Mini-Series 2019) mag er inderdaad wezen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Greatsword op 20-05-2019 20:58 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:12
jmk schreef op zondag 12 mei 2019 @ 08:16:
Er komt een nieuw 3e Seizoen van The Orville! Een beetje met de hakken over de sloot, de kijkcijfers waren niet al te best.
Al voor dat er een officiele renewal kwam, heeft de staat van Californie een belastingkrediet van $15.8 miljoen dollar toegekend voor een potentiele derde seizoen.
Voor het tweede seizoen werd er $14.5 miljoen dollar toegekend vanuit de staat.
Dus tax credit kan zeker helpen bij renewals. ;)
Daarnaast zullen meer mensen opnemen of terugkijken via Hulu, daar kunnen ook veel mensen de serie volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:12
Ricmaniac schreef op zondag 12 mei 2019 @ 01:53:
Holy shit! in 2 avonden het hele seizoen van Lucifer gekeken. Beste seizoen tot nu toe!

Beter fixt netflix een seizoen 5.

Mijn bedoeling was van te voren 1 episode per week kijken zodat ik er niet zo snel doorheen zou zijn maar compleet gefaalt blijkbaar dus.

Super tof hoe meer ze hebben laten zien van zijn supernatural.
Inderdaad. Ze hebben de ruimte zeker benut qua schrijven. Ik heb me niet verveeld en de afleveringen voelden niet overdreven veel langer ondanks de 20 minuten extra per aflevering.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

rejer schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 19:12:
Wat is Chernobyl knap gemaakt zeg. Als die serie geen prijzen pakt weet ik het ook niet meer. Elke seconde is (imho) interessant.

(tot nu toe*) ;)
Vind het ook een zeer sterke serie! Heb hem al aan meerdere mensen aangeraden en zijn allemaal zeer positief! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 23:05

The_Worst

Unox

IMDB: Chernobyl (TV Mini-Series 2019)

Pittige aflevering.

spoiler: aflevering 3
Is de serie al relatief zwaar omdat je weet dat het echt gebeurd is, vond ik deze aflevering extra pittig omdat nu van dichtbij de aftakeling getoond werd. Dan wordt ook nog even verteld dat ze geen morfine kunnen krijgen omdat de bloedvaten aan het oplossen zijn. Pure hel. :(

En de regering maar even een paar honderdduizend mensen opofferen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xoniq
The_Worst schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 13:48:
IMDB: Chernobyl (TV Mini-Series 2019)

Pittige aflevering.

spoiler: aflevering 3
Is de serie al relatief zwaar omdat je weet dat het echt gebeurd is, vond ik deze aflevering extra pittig omdat nu van dichtbij de aftakeling getoond werd. Dan wordt ook nog even verteld dat ze geen morfine kunnen krijgen omdat de bloedvaten aan het oplossen zijn. Pure hel. :(

En de regering maar even een paar honderdduizend mensen opofferen.
Ik zal er vanavond weer goed voor gaan zitten. Chernobyl is echt een serie die ik kijk als m'n vriendin op bed ligt, en ik met half verduisterde lampen er goed voor zit met een snack.

Edit:

Intussen de aflevering gekeken, en wordt met een naar gevoel achter gelaten. Bi-zar.

Met name de stukken...
spoiler:
waarin die brandweermannen en reactor engineers liggen te creperen en te wachten op de dood terwijl hun lichaam levend ontbindt.

Maar ook dat massa graf waar die stalen grafkisten dicht gelast worden, en in de grond geplaatst en de grond wordt volgestort met beton.

Ik ben zwaar onder de indruk van deze serie. Ik had al op 't lijstje staan om naar Pripyat te gaan binnenkort. Puur om de omgeving te aanschouwen die je nu in de serie ziet, en een feel bij dit alles te krijgen.

[ Voor 28% gewijzigd door xoniq op 21-05-2019 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ben ik nou gek of heeft ziggo de aflevering nog niet online staan van Chernobyl?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
Nieuwevolger schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 21:23:
Ben ik nou gek of heeft ziggo de aflevering nog niet online staan van Chernobyl?
Ziggo was bij de pilot ook 1 dag te laat. Dus zou me niks verbazen dat deze er vannacht op komt.

De laatste aflevering is weer pittig. 1 uurtje per week Chernobyl is ook wel voldoende. Moet je nagaan als je alle 5 afleveringen (4.5 uur) in 1x kon bingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:05

Mr. Freeze

¡GO!

xoniq schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 21:38:
[...]

Ziggo was bij de pilot ook 1 dag te laat. Dus zou me niks verbazen dat deze er vannacht op komt.

De laatste aflevering is weer pittig. 1 uurtje per week Chernobyl is ook wel voldoende. Moet je nagaan als je alle 5 afleveringen (4.5 uur) in 1x kon bingen.
Gelukkig maar 1 per week, nu heb ik de eerste 2 al een keer of 5 gezien, blijven me boeien. Nog nooit eerder meegemaakt dit.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:14
Joarie schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:38:
[...]

Inderdaad. Ze hebben de ruimte zeker benut qua schrijven. Ik heb me niet verveeld en de afleveringen voelden niet overdreven veel langer ondanks de 20 minuten extra per aflevering.
Oh, waren ze langer? _O-

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Die laatste minuut van NCIS!!!! :D *O*
spoiler:
Ziva!!!! :D

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Chernobyl komt wel binnen zeg, ook niet te geloven wat een fouten daar destijds gemaakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Spike_wolf schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 09:53:
Die laatste minuut van NCIS!!!! :D *O*
spoiler:
Ziva!!!! :D
:o :D
spoiler:
Waarom kwam haar naam niet voorbij na de intro? :?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Raven schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 11:27:
[...]

:o :D
spoiler:
Waarom kwam haar naam niet voorbij na de intro? :?
Ik neem aan zodat iedereen aan het einde een "WTFBBQ??!!!!! :D *O* " moment zou hebben.
Spoilers in de show zelf zijn nog erger dan spoilers op het web :P

Als ze zo goed geheim hebben weten te houden dat Cote terug kwam gaan ze dat zelf niet vooraf al spoiler :P

[ Voor 16% gewijzigd door Spike_wolf op 22-05-2019 12:46 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Spike_wolf schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 12:44:
[...]

Ik neem aan zodat iedereen aan het einde een "WTFBBQ??!!!!! :D *O* " moment zou hebben.
Spoilers in de show zelf zijn nog erger dan spoilers op het web :P
Ik heb het vaak genoeg voor zien komen dat ze meteen na de intro met de naam zitten te spoileren |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 22-05-2019 13:22 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Raven schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 13:22:
[...]

Ik heb het vaak genoeg voor zien komen dat ze meteen na de intro met de naam zitten te spoileren |:(
Dan kunnen we alleen maar blij zijn dat ze hier blijkbaar beter nadenken :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Spike_wolf schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:04:
[...]

Dan kunnen we alleen maar blij zijn dat ze hier blijkbaar beter nadenken :)
:Y

Nu is de vraag, gaat het om een hallucinatie (zoals de ex from hell) of is ze echt :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:31
Raven schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:34:
[...]

Nu is de vraag, gaat het om een hallucinatie (zoals de ex from hell) of is ze echt :P
Gezien het feit dat we halverwege het seizoen al een bevestiging kregen dat ze niet dood was is het geen hallucinatie lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Vierde aflevering van The 100 S6 gekeken.... Hebben ze het schrijvers team gewisseld ofzo?
Wat een inconsistentie in de karakters.
spoiler:
Raven blijft maar zeiken op Clarke. Murphy heeft dat altijd al gedaan puur om Clarke op de kast te krijgen (Bij Bellamy lukt hem dat niet meer), maar Raven: Get over it bitch. Ik vind haar dit seizoen tot nu toe alleen maar irritant. Diyoza heeft eigenlijk geen verhaallijn, had haar dan gewoon in cryo gelaten. Jordan wordt wel heel snel en makkelijk "volwassen".
Nee, tot nu toe vind ik S6 niet zo denderend, hoop dat het beter wordt. S5 vond ik een van de beste seizoenen.

Op verzoek spoiler tags geplaatst, al zou ik eigenlijk niet weten waarom. Ik zeg niks aflevering specifieks, en wie de trailer van het seizoen heeft gezien weet dit ook al.

The Society daarintegen gaat me steeds beter bevallen, ook al zit de serie vol met stereotypes.

[ Voor 12% gewijzigd door AcidBurn op 23-05-2019 04:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:41
@AcidBurn zet het ff in spoilers!

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Als het is uitgezonden hoeft het niet in spoilers.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Mandrake466 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 06:14:
[...]

Dus iets wat ik 2 wkn geleden in korea gezien heb hoeft niet in spoilers 8)7

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Mandrake466 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 06:14:
[...]

Jij hebt die dikke TW onderaan de pagina niet gelezen zeker ? :+
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.
Jouw opmerking gaat op voor de serie specifieke topics, niet dit 'catch-all' topic.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Maar natuurlijk staat het iedereen vrij om wel het juiste te doen, namelijk er niet van uitgaan dat iedereen alles binnen twee weken heeft gezien, en dus toch spoilers verbergen voor de niets vermoedende lezer.
Edit: verkeerd gelezen, was al gezegd.

[ Voor 10% gewijzigd door drfruit op 23-05-2019 08:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:18
Raven schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:34:
[...]

Alleen bij Ziva hoorde je geluiden van de trap komen toen ze er op liep, wat ik niet hoorde toen de hallucinatie er was. Zou dus op zich wel goede clue zijn.

Gister aan Doom Patrol begonnen en kijkt best lekker weg. Zeker voor een serie die op Hulu is weg gestopt, de referenties aan de Justice League zijn wel grappig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Chernobyl staat momenteel op de eerste plaats op imdb https://www.imdb.com/chart/toptv/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Gisteravond rond 21:00 al :*) en terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Bij Chernobyl krijg ik weer het gevoel van I Claudius, Tinker Taylor Soldier Spy, The Wire en Sopranos.
En dan te bedenken dat ik er eerst helemaal geen zin in had, al die ellende. Gelukkig toch maar eens gaan kijken en vanaf de eerste seconde ademloos zitten kijken. Verhaal, acteurs, production value, alles is perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:29
Chernobyl is top, maar je wordt er niet echt vrolijk van, wat een ellende zeg. En het had zo ontzettend veel erger kunnen zijn. We hebben nog geluk gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:46

Tijntje

Hello?!

drfruit schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 21:15:
Bij Chernobyl krijg ik weer het gevoel van I Claudius, Tinker Taylor Soldier Spy, The Wire en Sopranos.
En dan te bedenken dat ik er eerst helemaal geen zin in had, al die ellende. Gelukkig toch maar eens gaan kijken en vanaf de eerste seconde ademloos zitten kijken. Verhaal, acteurs, production value, alles is perfect.
Ik heb hem nog op het lijstje staan om te gaan kijken maar door deze omschrijving krijg ik ee steeds meer zin in.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:14
Inmiddels al weer S2 van Dirk Gently aan het kijken, maar wat een vage zooi af en toe _O-
De schrijvers zaten 100% aan de drugs, dat kan echt niet anders.

Seizoen 1 ging nog wel, maar seizoen 2 is absurder dan absurd. (en toch ook weer niet, het is wel vermakelijk)

[ Voor 9% gewijzigd door vuurtjih op 23-05-2019 21:56 ]

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Heb bij chernobyl soms het gevoel dat ik naar scenes van een horror film aan het kijken ben, terwijl er geen monsters of geesten zijn. Zo intens zijn sommige scenes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:24
Dat had ik straks ook, keek EP 3, en dacht ik ga zo schrikken.

Heb bij deze serie het gevoel dat ik hem over een paar jaar nog een keer ga kijken, achter elkaar door en weer nieuwe dingen zie.

Zo keek ik vorige maand ook Band of Brothers en Pacific na jaren weer eens opnieuw. Had BOB al wel vaker gekeken, en die vond ik altijd veel beter dan Pacific. Maar nu ook die laatste weer opnieuw gekeken en mijn waardering is veel groter geworden. Voordeel van achter elkaar doorkijken is dat de karakters iets beter uit elkaar te houden zijn en je ze ziet veranderen, 10 jaar terug zat ik in een aflevering alleen te wachten tot er weer een veldslag was, en vond ik de karakters lastig uit elkaar te houden. Dat was in BOB makkelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Ik ben ook blij met deze serie chernobyl, al heb ik het gevoel dat het een uitgebreide versie is van deze aflevering van surviving disaster. Een mooie rol van Adrian Admundson die we normaal alleen van gekkigheid kennen(young ones, bottom).
[YouTube: Chernobyl Nuclear - "Surviving Disaster" (BBC Drama / Documentary) FULL COMPLETE 1hr - ADE EDMONDSON]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Iemand IMDB: Ramy (TV Series 2019– ) al gezien?

Ik ben echt helemaal stuk gegaan van het lachen. Ook erg leuk om series over moslims eens in een andere setting te zien, het gaat bijna altijd over terrorisme, maar dit is echt komisch en uniek.

Doet me een beetje denken aan IMDB: Atlanta (TV Series 2016– ) en de hoofdrolspeler heeft ook wel wat weg van Earl qua looks en gedrag.

[ Voor 26% gewijzigd door Greatsword op 24-05-2019 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

The Fix Cancelled
Humans idem
The widow (jammer) idem
Whiskey Cavalier idem (zou nog op een andere zender kunnen komen)
For the People idem
Proven Innocent idem
The Passage .. idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Greatsword schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 15:37:
Iemand IMDB: Ramy (TV Series 2019– ) al gezien?

Ik ben echt helemaal stuk gegaan van het lachen. Ook erg leuk om series over moslims eens in een andere setting te zien, het gaat bijna altijd over terrorisme, maar dit is echt komisch en uniek.
Toevallig vandaag alle afleveringen gezien en inderdaad een geweldige serie. Ik kreeg een gevoel à la Insecure en Master of None bij deze serie. Ook de twist aan het einde zag ik niet aankomen.

Daarnaast kan ik de special Live in Front of a Studio Audience: Norman Lear's 'All In The Family' and 'The Jeffersons.
Geen serie maar een speciale live-uitzending van All In The Family en The Jeffersons met een geweldige cast (Marisa Tomei, Woody Harrelson, Jamie Foxx, Wanda Sykes, Kerry Washington, Will Ferrell en nog vele anderen).
Is afgelopen woensdag uitgezonden op ABC en de special duurt maar 65 minuten dus zeker het kijken waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
zeroday schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 16:03:
The Fix Cancelled
Humans idem
The widow (jammer) idem
Whiskey Cavalier idem (zou nog op een andere zender kunnen komen)
For the People idem
Proven Innocent idem
The Passage .. idem
Van dit lijstje vond ik Whiskey Cavalier en For the People wel lekker weg kijken zonder echt te moeten focussen, van de andere die ik had gezien vond ik ook wel dat ze redelijk matig waren. Die Brit Robertson heeft nu al in een aantal films en series gespeeld die niet goed ontvangen zijn terwijl ze op zich prima actrice is. The Fix was echt bar en bar slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Pompi schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 16:30:
[...]

Van dit lijstje vond ik Whiskey Cavalier en For the People wel lekker weg kijken zonder echt te moeten focussen, van de andere die ik had gezien vond ik ook wel dat ze redelijk matig waren. Die Brit Robertson heeft nu al in een aantal films en series gespeeld die niet goed ontvangen zijn terwijl ze op zich prima actrice is. The Fix was echt bar en bar slecht.
The Fix volg ik dan wel weer dus die ik wil nog wel even meemaken wie het nu is .. Heb wel een idee maar goed. ;)

De rest kon me ook niet bekoren, die liet ik na 1 of 2 afleveringen al liggen.

Britt kan best wel acteren ja, maar ze heeft nou niet de meest slimme keuzes gemaakt (of gekregen) .. Jammer ;)

Oja .. en Starz is heeft S2 van Vida uitgebracht (moet je ook van houden) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:42
Grindtegel schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 21:39:
Chernobyl is top, maar je wordt er niet echt vrolijk van, wat een ellende zeg. En het had zo ontzettend veel erger kunnen zijn. We hebben nog geluk gehad.
Klopt, maar wat een geweldige serie. Ik dacht even uitproberen, maar vannacht was het half 3. Heb de drie afleveringen direct achter elkaar gekeken. Echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
zeroday schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 16:39:
[...]

The Fix volg ik dan wel weer dus die ik wil nog wel even meemaken wie het nu is .. Heb wel een idee maar goed. ;)
Einde valt er tegen, alsof ze het moesten afronden omdat ze wisten dat het gecanceld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Zojuist The Society afgekeken. Wat een ontiegelijk vuil spel wordt er op het laatst gespeeld.
spoiler:
ik vraag me heel erg af waar ze Luke mee hebben bedreigd. Hij wilde eerst niet eens meedoen met deze actie van The Guard, en uiteindelijk liegt hij er zelfs voor.

Vraag me nu wel af wat het einde betekend. Afsluiting, of krijgen we een tweede seizoen waarin het verhaal (ook) van de andere kant verteld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
AcidBurn schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 19:52:
Zojuist The Society afgekeken. Wat een ontiegelijk vuil spel wordt er op het laatst gespeeld.
spoiler:
ik vraag me heel erg af waar ze Luke mee hebben bedreigd. Hij wilde eerst niet eens meedoen met deze actie van The Guard, en uiteindelijk liegt hij er zelfs voor.

Vraag me nu wel af wat het einde betekend. Afsluiting, of krijgen we een tweede seizoen waarin het verhaal (ook) van de andere kant verteld wordt?
Ik vond de serie verrassend OK. De serie heeft nog geen ontknoping toch? Dus moet nog wel doorgezet worden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
xoniq schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 20:58:
[...]
Ik vond de serie verrassend OK. De serie heeft nog geen ontknoping toch? Dus moet nog wel doorgezet worden lijkt me.
Dat ligt eraan. Je zou de laatste 4 minuten als ontknoping kunnen zien.
spoiler:
Dat alle kinderen dood blijken te zijn, en wat zich in de serie afgespeeld heeft als een soort purgatory gezien moet worden. Het idee van "de fantasiewereld in dat moment voordat je dood gaat."
Purgatory kent geen tijd. Wat zich daar in een jaar af lijkt te spelen, kan in werkelijkheid de tijdsduur van je laatste adem zijn.

Maar het kan ook daadwerkelijk een alternate universe zijn, en dan is het verhaal inderdaad nog niet klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik vind Chernobyl ook een sterke serie, alleen een beetje jammer dat er engels wordt gesproken.

In The Americans was dat bijvoorbeeld iets beter uitgwerkt, waardoor het hele gebeuren ook wat realisticher overkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Laatst online: 18:16
Het idee achter de accenten is dat men het acteren achterwege laat als ze accenten doen (zie officiële Chernobyl podcast). Ik ben er juist blij mee dat ze (de vaak weinig overtuigende) accenten niet hebben geforceerd. Best wat goede acteurs die je gewoon op de essentie moet laten concentreren.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Greatsword schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 16:13:
Ik vind Chernobyl ook een sterke serie, alleen een beetje jammer dat er engels wordt gesproken.

In The Americans was dat bijvoorbeeld iets beter uitgwerkt, waardoor het hele gebeuren ook wat realisticher overkwam.
In The Americans was het zo goed dat dat ongeveer de belangrijkste reden voor Mw. Blerp en mij was om een beginnerscursus Russisch te gaan volgen :+

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Door iedereen in Chernobyl hun eigen accent te laten gebruiken kunnen ze wat extra doen met die accenten. De meer verfijnde Legasov tegenover de ruwere Shcherbina. En de Schotse acteurs die de mijnwerkers spelen tegenover de klassiek theateracteur die de KGB chairman speelt.

Deze Rus is in ieder geval onder de indruk:

@SlavaMalamud
20h20 hours ago
More
And this is really the key to its magic, for me at least. Not only is Chernobyl more realistic than any Western show/film about Russia, it's more realistic than anything Russians would have ever made about themselves, at least on this topic. I am not hyperbolizing. Not at all.

As an aside, I am particularly happy about the decision to have the characters speak normal British English, not mangled Russian or English with a corny "Russian" accent. Poor Matthew Rhys and Kerry Russel... Their tortured attempts to speak Russian almost ruined The Americans...

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomba
  • Laatst online: 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Wat is Doom Patrol een toffe serie zeg! Een superhelden serie die (voor mij) eindelijk eens te pruimen is en dan is t nog een DC serie ook :o

Chernobyl ga ik trouwens ook zeker kijken maar die wil ik eerst compleet hebben :p

[ Voor 23% gewijzigd door Tomba op 25-05-2019 20:09 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 10-09 07:50
Zit hier naar de eerste twee episodes van Years and Years te kijken, een BBC serie die later ook op HBO komt.

Briljant. Geen verassing, als Russell T Davies hier achter zit (ex-schrijver/producer van Doctor Who)

Gaat over een familie in Manchester in 2019 en dan 15 jaar in de toekomst. Doet een beetje denken aan Black Mirror.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Catch-22 is kut. En geweldig..
Eigenlijk is alleen het personage YoYo kut, de rest vind ik top.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
loekf2 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 22:04:
Doet een beetje denken aan Black Mirror.
Dan toch maar eens bekijken. En fijn dat het geen crematie is ;)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:34

Vrijdag

De Zwarte

IJzerlijm schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 19:35:
Door iedereen in Chernobyl hun eigen accent te laten gebruiken kunnen ze wat extra doen met die accenten. De meer verfijnde Legasov tegenover de ruwere Shcherbina. En de Schotse acteurs die de mijnwerkers spelen tegenover de klassiek theateracteur die de KGB chairman speelt.

Deze Rus is in ieder geval onder de indruk:

[...]
Ik zat me eerst een beetje te verbazen dat het Engelstalig was en zette me schrap om me te gaan ergeren. Dat was echter snel voorbij. Wat je zegt, het is wel Engelstalig maar door het gebruik van de verschillende accenten wordt wél heel goed benadrukt dat er gewoon keihard klassenverschillen zijn.

Over de serie zelf, soms wilde ik wel naar het scherm schreeuwen "GA ALSJEBLIEFT WEG DAAR! DOE TOCH NIET ZO DOM!"
Totdat ik me besefte dat die mensen gewoon ook geen idee hadden wat er echt aan de hand was. Alsof je kijkt naar vrolijk spelende joodse kinderen in een concentratiekamp. Jíj weet dat er iets verschrikkelijks gaat gebeuren, maar zij hebben gewoon pret.

Eng is in deze serie voor mij niet het juiste woord. Beklemmend past beter, maar dan wel tot de macht tien. Ik zit echt te kijken met een knoop in mijn maag en heb werkelijk te doen met al die onschuldige slachtoffers ;(

Ik ben verder een absolute leek op het gebied maar alle technische en wetenschappelijke termen zaten me niet in de weg. Het is gelukkig géén technobabble of nodeloos hoogdravend ingewikkeld. Al die termen pássen gewoon in de setting en hoewel ze lang niet altijd worden uitgelegd (waar dit wel gedaan wordt, maken ze gebruik van extreem versimpelde maar doeltreffende bewoordingen) maakt het voor mij de serie niet onbegrijpelijk.

Geen wonder dat deze serie zulke hoge ogen gooit. Echt, gaat dat zien als je eens wat anders wil dan scifi, comedy, superhelden of misdaad/rechtbank.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Als iemand voor Chernobyl een apart topic wil maken, dat scheelt irritatie dat het in dit topic nergens anders mee over gaat...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• sig69
Ramzzz schreef op zondag 26 mei 2019 @ 11:25:
[mbr]Als iemand voor Chernobyl een apart topic wil maken, dat scheelt irritatie dat het in dit topic nergens anders mee over gaat...[/]
Ik zie geen irritatie?

[ Voor 3% gewijzigd door sig69 op 26-05-2019 11:33 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Iemand Summer of Rockets al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Laatst online: 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik kom er net achter dat er een remake is van Fruits Basket, namelijk Fruits Basket (2019). Erg tof mits je van Manga en de Chinese horoscoop houdt.

Hopelijk deze keer wel een Season 2 :)

Lego Master (AU) is ook een aanrader. In tegenstelling tot de Britse variant helaas geen kinderen, maar daardoor wel een veel hoogstaandere nivo van builds.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Het is wat off topic maar sommige mensen zullen er blij mee zijn komt 20 sept uit een film naar de gelijknamige serie

[ Voor 35% gewijzigd door leekers op 27-05-2019 11:40 ]

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:24
Yes, Chernobyl E4 is uit op Ziggo HBO.
Lijkt een dag eerder dan vorige week, maar ik ben blij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:30
Chernobyl Ep4 gezien. Je moet wel een beetje masochistisch zijn om deze serie te blijven kijken. Erg indrukwekkend, mooie verhaallijnen met individuele ervaringen en het constante opboksen tegen de partij lijnen. En de machteloosheid van mens én machine tegen de radioactiviteit is mooi in beeld gebracht. En dan wetende dat het (ongeveer) echt zo gebeurd is maakt het ook een soort eerbetoon aan allen die gestorven zijn, ook al wisten ze niet tegen welke vijand ze vochten. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Tomba schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 20:08:
Wat is Doom Patrol een toffe serie zeg! Een superhelden serie die (voor mij) eindelijk eens te pruimen is en dan is t nog een DC serie ook :o

Chernobyl ga ik trouwens ook zeker kijken maar die wil ik eerst compleet hebben :p
Ik vond titans beter. Probeer al tijdje door doom patrol te worstelen maar ik val altijd in slaap :D
Niet omdat het saai is maar voor de ene of andere reden geraak ik niet in de sfeer.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

marcelmg2 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 00:37:
Chernobyl Ep4 gezien. Je moet wel een beetje masochistisch zijn om deze serie te blijven kijken. Erg indrukwekkend, mooie verhaallijnen met individuele ervaringen en het constante opboksen tegen de partij lijnen. En de machteloosheid van mens én machine tegen de radioactiviteit is mooi in beeld gebracht. En dan wetende dat het (ongeveer) echt zo gebeurd is maakt het ook een soort eerbetoon aan allen die gestorven zijn, ook al wisten ze niet tegen welke vijand ze vochten. :|
Ik vind het ook vooral mooi in beeld gebracht en heb werkelijk nog geen idee waar CGI zit en waar niet. Of het überhaupt in enkele scenes gebruikt wordt.

Voorlopig skip ik the making-of die ze na de shows uitzenden, want ik had ook al gehoord dat ze soms vooruitblikken en daar heb ik weinig zin in

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
Martinspire schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:06:
[...]
geen idee waar CGI zit en waar niet. Of het überhaupt in enkele scenes gebruikt wordt.
Onder andere dat hele nuclear fallout bij het ontploffen van die reactor, en het neerstorten van die reactor mág je er enigszins vanuit gaan dat het CGI is :+ maar eerlijk is eerlijk, de hoeveelheid CGI is minimaal en dat maakt het net wat authentieker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

xoniq schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:22:
[...]

Onder andere dat hele nuclear fallout bij het ontploffen van die reactor, en het neerstorten van die reactor mág je er enigszins vanuit gaan dat het CGI is :+ maar eerlijk is eerlijk, de hoeveelheid CGI is minimaal en dat maakt het net wat authentieker.
Waar is het eigenlijk opgenomen? Ik vind het echt belachelijk realistisch (top serie :*)).

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
TommyGun schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:39:
[...]

Waar is het eigenlijk opgenomen? Ik vind het echt belachelijk realistisch (top serie :*)).
Grote delen zijn opgenomen in Litouwen, bij de Ignalina-kerncentrale. En de Litouwse stad Vilnius is gebruikt als decor voor Pripyat.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

xoniq schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:22:
[...]

de hoeveelheid CGI is minimaal en dat maakt het net wat authentieker.
Maar is dat wel zo? Want dan heeft het aardig wat gekost om de sets te maken, materieel daar te krijgen en figuranten te laten werken...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

TommyGun schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:39:
[...]

* Caveman is in Chernobyl geweest, heb de foto's erbij gepakt. Het is echt waanzinnig authentiek, ben erg onder de indruk !

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
De 1e episode van Summer of Rockets was wel aardig, even kijken waar het heen gaat.

Iemand al naar de mini-serie The Hot Zone van NatGeo aan het kijken? Blijkbaar een op realiteit gebaseerd drama. Ik vind het begin niet slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
Caveman schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:41:
[...]

* Caveman is in Chernobyl geweest, heb de foto's erbij gepakt. Het is echt waanzinnig authentiek, ben erg onder de indruk !
* xoniq gaat op korte termijn naar Chernobyl O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
JustWatch laat nu ook beschikbare content van Ziggo zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

xoniq schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:18:
[...]

* xoniq gaat op korte termijn naar Chernobyl O+
Ik wil daar ook graag heen, helaas heeft mijn vriendin een erg "doe maar een reisje" gevoel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Ok... vond ik ep 3 en 4 van The 100 S6 best slecht, nu gaat het weer de betere kant op.
spoiler:
slim gedaan hoe Bellamy Trikru/Asgeda taal gebruikt om te achterhalen wat er met Clarke aan de hand is. Hij heeft blijkbaar de taal vloeiend leren spreken door Echo. Clarke en Murphy, die aliantie had denk ik niemand ooit verwacht.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Mr. Freeze schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 17:07:
[...]

Ik wil daar ook graag heen, helaas heeft mijn vriendin een erg "doe maar een reisje" gevoel :-)
De mijne wil daar niet eens heen. Als 't aan haar ligt wordt 't een land waar 't 300 graden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
SadisticPanda schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 07:18:
[...]

Ik vond titans beter. Probeer al tijdje door doom patrol te worstelen maar ik val altijd in slaap :D
Niet omdat het saai is maar voor de ene of andere reden geraak ik niet in de sfeer.
Doom patrol vind ik ook wat traag. Er is vooral karakter ontwikkeling / introductie. Het hoofdverhaal met mr nobody staat op de tweede plaats.

Zelf heb ik geleerd om niet meer te gaan liggen bij het kijken van een serie of film. Als ik dat wel doe is het meestal binnen 10 minuten raak, ongeacht hoe spannend het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Yeahhh Animal Kingdom begonnen ....

S2 van Riviera ook.

The Society . .mwoah .. psychologisch .. en gewaagd om zo S1 te eindigen zonder dat S2 al aangekondigd is ..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Voor de liefhebbers van van Chernobyl, hier episode 4 (met name dakwerkzaamheden) tot in detail in het echt. Respect voor de makers, respect voor de helden die er gewerkt hebben.

YouTube: Chernobyl 3828

“I serve the Sovjet Union”

[ Voor 14% gewijzigd door Mr. Freeze op 30-05-2019 21:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:D

Oscar Wilde

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:07
Wow, jeugdherinneringen. Heb de film meerdere malen gezien, deze serie heeft potentieel.
Thnx for the heads up.

apollo13

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.