Toon posts:

Buitenlandse TV Series 2018-2019 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 15 16 Laatste
Acties:
  • 141.538 views

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
CAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:58:
[...]

De stijl.
Het is prachtig aangekleed, de stad ziet er geweldig uit, het spectaculair gefilmd, de muziek (van Nick Cave) past er uitstekend bij, de spanningen tussen de Shelby's die zeer verschillende benaderingen van de wereld hebben, spetterende dialogen.
Prima verwoord. ;) ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dr. Pol S15 is begonnen :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• pletter
  • Nu online
Hallo serie liefhebbers,

In deze Komkommertijd heb ik er toch weer een gevonden.

Genaamd Pandora SiFi genre krijgt een klein vijfje op IMBD hier de link.

IMDB: Pandora (TV Series 2019– )

Groet Plet

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Wat een fantastische aflevering van Animal Kingdom was het weer.

spoiler:
Twijfelde of Jay het zou doen, maar toen die het deed, had ik echt ongelooflijk respect voor hem

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
pletter schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 17:50:
Hallo serie liefhebbers,

Groet Plet
Wat moeten we nou eigenlijk om de zoveel tijd met zo'n post?
Ik zie ze nou al een tijdje terugkeren.

Enkel dat je wat gevonden hebt en een linkje.
Geef dan op z'n minst aan wat je er van vond en waarom je het hier deelt.

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04:34
pletter schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 17:50:
Hallo serie liefhebbers,

Groet Plet
Een klein vijfje op imdb vond het delen wel waard ja?

Roomba E5 te koop

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
sig69 schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 01:32:
[...]

Een klein vijfje op imdb vond het delen wel waard ja?
Ik ben er in ieder geval blij mee bedankt @pletter voor het delen ik ga deze serie zeker volgen !

"Beautiful Clean Coal"

• Mypos
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-02 23:53
leekers schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 05:57:
[...]

Ik ben er in ieder geval blij mee bedankt @pletter voor het delen ik ga deze serie zeker volgen !
Waarom in hemelsnaam? Kan niet veel slechter mbt reviews.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:02

Martinspire

Awesomeness

Ik zat net te kijken, maar er is dus geen zomertopic dit jaar? Niet een ramp of zo, maar vond het altijd handig om een ljistje te zien van binnenkort startende series :P

Al moet ik zeggen dat ik de laatste maanden maar weinig boeiends ben gaan toevoegen aan de lijst. De afgelopen 3 jaar is er voor mij aardig wat geannuleerd en er is weinig voor in de plaats gekomen. Ben bang dat als een aantal series van me eindigen, ik hele weken zonder nieuwe afleveringen zit. En hoewel Netflix natuurlijk als vervanger dient van enkele zenders, vind ik de nieuwe series daarop ook niet heel spannend (en bovendien te snel afgelopen). Hulu en Amazon wil ook nog niet echt spannend worden, met name de hoeveelheid nieuwe series valt me nog steeds tegen.

Daarnaast lijkt het Nederlands ondertitelen ook helemaal aan het afsterven als ik kijk hoe lang het voor sommige series duurt voor ze een vertaling hebben, als ze er al 1 krijgen. Nou kijk ik zelf gewoon met Engelse subs (slechthorend en vind het een stuk rustiger kijken als ik niet zo hoef op te letten), maar mijn moeder kan simpelweg niet zonder. The Murders zou ze bv wel leuk vinden, maar daar is amper wat voor te vinden, sterker, aflevering 7 is niet eens online te vinden...

Dat veel series nu maar 10 ipv 25 afleveringen zijn, heeft het aantal beschikbare afleveringen om te kijken ook drastisch omlaag gehaald. En de hoeveelheid series die merkbaar een uur aan het opvullen zijn (met veel trage momenten) is ook aan het toenemen. Waar een serie als Blue Bloods, Strike Back of SHIELD aardig wat verhaal in 1 aflevering weten te proppen, zijn menig andere serie van streamingdiensten zo ontzettend traag. Leuk zo'n backstory maar het voegt weinig toe. Leuk dat je boobs laat zien, maar het is vooral nutteloos naakt. Shockeren om het shockeren...

Beetje lange rant geworden nu, maar dat staat even los van het missen van het zomertopic :>

Martinspire - PC, PS4, X1

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-02 16:32
Is er al iemand hier die de Spaanse serie Vis a Vis (a.k.a. Locked Up) kijkt op Netflix? Twee seizoenen zijn beschikbaar, ik ben er pas mee begonnen, maar ben al door de eerste 8 afleveringen heen van 1 uur en 15 minuten per stuk.

IMDB: Vis a vis (TV Series 2015–2019)

Het is vergelijkbaar met Orange is the New Black maar dan veel groffer en minder 'schattig'.

iPhone 12 128GB |  MacBook Pro M2 | Mazda CX-30 (2022)

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-02 18:54
Martinspire schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 10:47:
Beetje lange rant geworden nu, maar dat staat even los van het missen van het zomertopic :>
Dit is precies wat ik ook ervaar. Minder nieuwe series die mij aanspreken, minder afleveringen per serie en afleveringen langer gerekt dan nodig. Zijn we de afgelopen jaren zo verwend geraakt of is er inderdaad een dip in kwaliteit en kwantiteit... Hopelijk is dat van korte duur. :)

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
xoniq schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 10:49:
Is er al iemand hier die de Spaanse serie Vis a Vis (a.k.a. Locked Up) kijkt op Netflix? Twee seizoenen zijn beschikbaar, ik ben er pas mee begonnen, maar ben al door de eerste 8 afleveringen heen van 1 uur en 15 minuten per stuk.

Het is vergelijkbaar met Orange is the New Black maar dan veel groffer en minder 'schattig'.
Nog niet maar staat zeker op mijn lijstje na casa de papel

"Beautiful Clean Coal"

• xoniq
leekers schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 12:21:
[...]

Nog niet maar staat zeker op mijn lijstje na casa de papel
Zeker doen. Is echt een goede serie.

• sambalbaj
  • Niet online

Daar is mevrouw hier weg van, nu ergens in seizoen 2.
Zag er best aardig uit, deed me meer aan Wentworth denken (Nederlandse remake Celblok H) maar heb enkel af en toe een stuk gezien.

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Martinspire schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 10:47:
Ik zat net te kijken, maar er is dus geen zomertopic dit jaar? Niet een ramp of zo, maar vond het altijd handig om een ljistje te zien van binnenkort startende series :P
Hiervoor gebruik ik tegenwoordig https://www.metacritic.co...series/date?view=detailed

De zomer is meestal rustig, maar ik heb nog geen week gehad dat ik niks te kijken had. Vermaak me momenteel wel met:

IMDB: Snowfall (TV Series 2017– )
IMDB: Animal Kingdom (TV Series 2016– )
IMDB: The Loudest Voice (TV Mini-Series 2019– )
IMDB: Yellowstone (TV Series 2018– )

Verder is het seizoen van de volgende series net afgelopen:

IMDB: Billions (TV Series 2016– )
IMDB: The Chi (TV Series 2018– )

En waren de volgende miniseries / documentaires ook wel vermakelijk:

IMDB: What's My Name: Muhammad Ali (2019)
IMDB: When They See Us (TV Mini-Series 2019)
IMDB: Wu-Tang Clan: Of Mics and Men (TV Series 2019– )

• sambalbaj
  • Niet online
Zomertopic was er vorig jaar ook niet. Eigenlijk ook wat overbodig.

Chernobyl pas gezien, erg indrukwekkende miniserie. Laat goed de impact in de directe omgeving zien en het functioneren van het Sovjetsysteem.

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:23

zeroday

Dream within a dream

Iedereen mag zijn 5 minutes of rant van mijn hebben maar er zijn op zich toch best wel ok series in de zomer afhankelijk van wat je wil zien.

- the 100
- Alone
- America's Ninja Warrior
- Animal Kingdom
- Big Little Lies
- Black Monday
- Chernobyl*
- City on a Hill
- Claws
- Dark
- Euphoria
- Gotfather of Harlem*
- the Good Fight
- Grand Hotel
- the Handmaids Tale
- The Hotzone
- Jett
- The Loudest Voice*
- Perpetual Grace
- Queen of the South
- Reef Break
- Riviera
- The Rook
- Siren
- The Son
- Strange Angel
- Sweet Bitter
- Vida
- What/If
- Yellowstone

Dit zijn ongeveer de series die op dit moment lopen of waarvan er een paar net zijn afgelopen. Echt een hele berg en waarvan ik op dit moment niet weet waar ik de tijd vandaan moet halen om dit allemaal te gaan kijken.

Bovenstaande lijst is een lijst met een grote verscheidenheid aan typen series. Er zitten aan aantal tussen die ik echt wel de moeite waard vind. Maar ook een paar waarvan ik denk: die kan ik volgende week of die week erop ook wel eens gaan binge watchen. Maar om nu te zeggen: er is niets.. Nah . nuh.

Wel met schrijvers eens dat de NL ondertitels niet echt je van het binnen komen. Minder van belang hier maar goed.. Nu is het ook de vraag of dat ligt aan addic7ed of aan opensubtitles of aan de geautomatiseerder manier waarbij addic7ed niet echt werk (autosub) waardoor je nu dus dingen mist als je niet zelf gaat kijken / zoeken.

Dus tjsa.. Een hele berg titels en ja ik heb minimaal van alles 1 aflevering gezien ;) behalve de * ;)

There are no secrets, only information you do not yet have

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-02 18:54
zeroday schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 15:41:
Iedereen mag zijn 5 minutes of rant van mijn hebben maar er zijn op zich toch best wel ok series in de zomer afhankelijk van wat je wil zien.
Zal het lijstje vh weekend eens goed bekijken. Een aantal heb ik reeds gezien of geprobeerd, ook een aantal nog niet. Bedankt voor de post iig.

Inderdaad is er zat aanbod, maar ik kijk niet om het kijken. Een serie moet wel enige entertainment value hebben of op enige manier interessant zijn en leuk om te volgen. Dan vallen er meteen veel af. Doorgaans kijk ik één aflevering per dag en daarna gaat het kastje uit. Dan heb ik dus graag een serie waar ik naar uitkijk en van kan genieten. :)

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-02 16:18
Met de streaming diensten is de echt lege zomerperiode verdwenen. HBO lost ook nog series en Netflix heeft met Stranger Things en La Casa de papel redelijk populaire releases.

Met de verhoogde concurrentie en goede Europese producties zijn er series zat om bij te benen. Het is waar dat tegenwoordig de series van 26 episodes wat voorbij zijn maar daar zaten er toch heel wat fillers bij, ben dan blijer om 2-3 korte series te zien voor dat aantal episodes.

Chernobyl is een van de voorbeelden waar je in amper 5 episodes toch heel wat kunt brengen en Dark doet er ook maar 8 episodes over.

De trend van episodic series (monster of the week, misdaad opgelost in 1 uur) naar serialisation (1-2 arcs over "trage" episodes) is al een hele tijd aan de gang, wat aangestuurd door het bingen. Ik denk niet dat er nog een massale revival is voor de "monster of the week" formats. Ik weet niet of tweakers hier er op zitten te wachten? Mss is er nog een onaangename de groep die terug hunkert :)

[Voor 25% gewijzigd door algalid op 18-07-2019 17:16]

• pletter
  • Nu online
Ach voor mij maakt een vijfje niet zo veel uit.

Maar misschien maakt dit het goed hoeft geen intro.

Suits seizoen 9 op IMBD een 8.5 !

Link IMDB: Suits (TV Series 2011– )

plet

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-02 17:36

Ik kon er niet inkomen. Wellicht was het omdat de hoofdpersoon Macarena heet, en dat ze opzet enorm OITNB is. Ja, het is groffer en vervelender, maar wat verandert dat aan het plot? Evil vrouwen in een evil place en een hoofdpersoon die nooit vrij komt want dan is je serie klaar.. Nope.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-02 22:36
algalid schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 17:08:
Met de streaming diensten is de echt lege zomerperiode verdwenen. HBO lost ook nog series en Netflix heeft met Stranger Things en La Casa de papel redelijk populaire releases.

Met de verhoogde concurrentie en goede Europese producties zijn er series zat om bij te benen. Het is waar dat tegenwoordig de series van 26 episodes wat voorbij zijn maar daar zaten er toch heel wat fillers bij, ben dan blijer om 2-3 korte series te zien voor dat aantal episodes.

Chernobyl is een van de voorbeelden waar je in amper 5 episodes toch heel wat kunt brengen en Dark doet er ook maar 8 episodes over.

De trend van episodic series (monster of the week, misdaad opgelost in 1 uur) naar serialisation (1-2 arcs over "trage" episodes) is al een hele tijd aan de gang, wat aangestuurd door het bingen. Ik denk niet dat er nog een massale revival is voor de "monster of the week" formats. Ik weet niet of tweakers hier er op zitten te wachten? Mss is er nog een onaangename de groep die terug hunkert :)
Dat is ook een van de redenen dat ik nog maar weinig films kijk. In anderhalf uur moet alles opgezet en uitgelegd worden. Maar weinig films kunnen dit echt goed.

Bij een serie kan de aanloop veel langer zijn. Een betere introductie van de personages, het verhaal enz.

Dat langzame spreekt mij wel aan

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Veronica Mars S4 is er *O*

[Voor 10% gewijzigd door Raven op 20-07-2019 09:36]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Krusher
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Well that was a surprise :o :9

:+

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Killjoys S5 is ook begonnen :D

Oscar Wilde

• Donstil
  • Niet online
DJTimo schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 10:59:
[...]
Dit is precies wat ik ook ervaar. Minder nieuwe series die mij aanspreken, minder afleveringen per serie en afleveringen langer gerekt dan nodig. Zijn we de afgelopen jaren zo verwend geraakt of is er inderdaad een dip in kwaliteit en kwantiteit... Hopelijk is dat van korte duur. :)
Ik ook, dacht eerst dat het kwam doordat ik sinds twee jaar geen cable series meer kijk maar dat lijkt het toch niet te zijn. Ook op de premium zenders en streaming is het de laatste jaren minder.

We zijn duidelijk over de piek heen welke een paar jaar geleden is ingezet. Met Chernobyl als grote uitzondering dit seizoen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02:19
Kijkt niemand hier The 100 meer? Seizoen 6 wordt steeds beter naarmate we richting het einde gaan.

Wat me sinds s5 wel erg opvalt, maar dit seizoen nog meer: (main) karakters die gewoon een hele aflevering niet in beeld komen als er geen behoefte voor is of als hun afwezigheid beter uitkomt voor het verhaal. Raven, Echo, Murphy, Emori, Jordan, Madi. Allemaal meerdere afleveringen volledig afwezig omdat ze even geen nut hadden.

Sanctum is niet zo groot dat ze compleet ergens anders zijn. Prima dat je je op bepaalde karakters focused, maar nu lijkt het alsof ze alleen aanwezig zijn als ze nut hebben en de rest van de tijd not available.

Clarke en Bellamy wordt ik dan wel weer vrolijk van. Die 2 zijn altijd echt *de* hoofdrolspelers geweest en dat wordt steeds sterker gebracht.
spoiler:
Vraag me af of hun huidige chemie betekend dat ze toch - zoals canon - endgame worden of dat het puur komt doordat de acteurs een relatie hebben en inmiddels getrouwd zijn.
hoop wel dat volgend seizoen niet het laatste wordt, ondanks early renewal en 16 afleveringen waardoor het totaal op 100 uitkomt...

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:06
Dat zal dan ook wel de reden zijn dat de overige seizoenen van Netflix zijn verdwenen :)

Is dit seizoen in NL ook legaal te kijken?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:15
Trailer van de serie Picard:

Ik moet even slikken, toen ik Seven of Nine voorbij zal vliegen, een Borg cube en Data.

Zo te zien, op Amazon Prime buiten de US.

[Voor 10% gewijzigd door loekf2 op 20-07-2019 22:35]

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mypos
Donstil schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 12:56:
[...]

Ik ook, dacht eerst dat het kwam doordat ik sinds twee jaar geen cable series meer kijk maar dat lijkt het toch niet te zijn. Ook op de premium zenders en streaming is het de laatste jaren minder.

We zijn duidelijk over de piek heen welke een paar jaar geleden is ingezet. Met Chernobyl als grote uitzondering dit seizoen.
De hoeveelheid nieuwe series is drastisch gestegen de laatste jaren en dat gaat waarschijnlijk nog meer de hoogte in. Dat er dan series met minder kwaliteit tussen zitten is een logisch gevolg. Logisch gevolg is ook dat er hele goeie series zoals inderdaad Chernobyl, Bodyguard, Escape at Dannemora, Castle Rock, Jack Ryan, Ozark, Yellowstone, Get Shorty, The Orville, Warrior, The Chi, When they see Us etc etc komen.

We zitten denk ik nog een beetje onderaan de piek aangezien er binnen nu en 2 jaar nog weer een aantal Streaming diensten bij gaan komen zoals Disney en Apple TV en HBO Max. En allemaal willen ze elkaar overtreffen in sterren en kwaliteit van de serie. Dus je hoeft je geen zorgen te maken, gaat goed komen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mypos schreef op zondag 21 juli 2019 @ 11:50:
[...]

De hoeveelheid nieuwe series is drastisch gestegen de laatste jaren en dat gaat waarschijnlijk nog meer de hoogte in. Dat er dan series met minder kwaliteit tussen zitten is een logisch gevolg. Logisch gevolg is ook dat er hele goeie series zoals inderdaad Chernobyl, Bodyguard, Escape at Dannemora, Castle Rock, Jack Ryan, Ozark, Yellowstone, Get Shorty, The Orville, Warrior, The Chi, When they see Us etc etc komen.

We zitten denk ik nog een beetje onderaan de piek aangezien er binnen nu en 2 jaar nog weer een aantal Streaming diensten bij gaan komen zoals Disney en Apple TV en HBO Max. En allemaal willen ze elkaar overtreffen in sterren en kwaliteit van de serie. Dus je hoeft je geen zorgen te maken, gaat goed komen!
Nou met je opsomming kan ik het toch maar deels eens zijn, ik zie daar een hoop tussen zitten wat ik niet als een voorbeeld voor kwaliteit beschouw eigenlijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mypos
Donstil schreef op zondag 21 juli 2019 @ 11:58:
[...]

Nou met je opsomming kan ik het toch maar deels eens zijn, ik zie daar een hoop tussen zitten wat ik niet als een voorbeeld voor kwaliteit beschouw eigenlijk.
Maar als je gewoon objectief gaat kijken dan klopt het wel. Je moet bekijken welke series die een 8 of hoger scoorden op IMDB er de laatste 2 jaar zijn uitgekomen en wat er daarvoor uit kwam. Dan kan je niet anders dan tot de conclusie komen dat er de laatste 2 jaar veel meer kwaliteitsseries zijn uit gekomen dan in de jaren daarvoor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mypos schreef op zondag 21 juli 2019 @ 13:49:
[...]

Maar als je gewoon objectief gaat kijken dan klopt het wel. Je moet bekijken welke series die een 8 of hoger scoorden op IMDB er de laatste 2 jaar zijn uitgekomen en wat er daarvoor uit kwam. Dan kan je niet anders dan tot de conclusie komen dat er de laatste 2 jaar veel meer kwaliteitsseries zijn uit gekomen dan in de jaren daarvoor.
Cijfers op IMDB vind ik altijd een typisch gegeven en zijn mijn inziens absoluut geen graadmeter voor kwaliteit. Cijfers worden erbij gehaald als ze hoog zijn maar als ze laag zijn dan zijn ze ineens niet belangrijk meer.

Er zijn zat series met een 8+ (ook uit je opsomming hierboven) welke simpelweg niet zo goed zijn, matig verhaal, matig acteer werk, niet bijzonder op technisch vlak enz.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mypos
Donstil schreef op zondag 21 juli 2019 @ 13:57:
[...]

Cijfers op IMDB vind ik altijd een typisch gegeven en zijn mijn inziens absoluut geen graadmeter voor kwaliteit. Cijfers worden erbij gehaald als ze hoog zijn maar als ze laag zijn dan zijn ze ineens niet belangrijk meer.

Er zijn zat series met een 8+ (ook uit je opsomming hierboven) welke simpelweg niet zo goed zijn, matig verhaal, matig acteer werk, niet bijzonder op technisch vlak enz.
Het is de beste graadmeter die er is in ieder geval wat mij betreft. En er zullen weinig series zijn boven de 8 met matig acteerwerk. Minder goed verhaal kan wel maar dan heeft zo'n serie vaak weer andere sterke punten.

Kijk je houdt toch altijd dat de een een serie wel goed vindt en de ander niet. Maar we hadden het hier over het aantal aan kwaliteitsseries en of er nu meer of minder kwaliteitsseries uitkomen in vergelijking met een paar jaar geleden. En het aantal series in totaal, het aantal streamingsdiensten, het aantal series boven de 8 op IMDB duidt daar allemaal op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mypos schreef op zondag 21 juli 2019 @ 14:32:
[...]

Het is de beste graadmeter die er is in ieder geval wat mij betreft. En er zullen weinig series zijn boven de 8 met matig acteerwerk. Minder goed verhaal kan wel maar dan heeft zo'n serie vaak weer andere sterke punten.
Helaas is dat dus niet het geval. Ik vind persoonlijk MetaCritic of RottenTomatoes een veel betere graadmeter overigens.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mypos
Donstil schreef op zondag 21 juli 2019 @ 14:42:
[...]

Helaas is dat dus niet het geval. Ik vind persoonlijk MetaCritic of RottenTomatoes een veel betere graadmeter overigens.
Ik niet. Genoeg goeie series die door de criticasters niet op waarde worden geschat.

Maar zelfs als je deze sites als graadmeter gebruikt zijn er de laatste 2 jaar veel meer kwaliteitsseries uitgekomen dan de jaren daarvoor!

Is ook hardstikke logisch omdat er veel meer series uitkomen. Dus veel grotere kans op meer kwaliteitsseries ook. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mypos schreef op zondag 21 juli 2019 @ 17:59:
[...]

Ik niet. Genoeg goeie series die door de criticasters niet op waarde worden geschat.

Maar zelfs als je deze sites als graadmeter gebruikt zijn er de laatste 2 jaar veel meer kwaliteitsseries uitgekomen dan de jaren daarvoor!

Is ook hardstikke logisch omdat er veel meer series uitkomen. Dus veel grotere kans op meer kwaliteitsseries ook. :)
Meta critic is ook de kijkers. Niet alleen criticasters.
Over de twee jaar verschillen we duidelijk van mening

Acties:
  • +2Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 31-01 20:28
Ik kijk ook eigenlijk altijd wel op imdb. Natuurlijk zitten er mindere series tusseb de +8 series, maar als je een redelijk aantal reviews hebt en boven de 8 uitkomt is het vaak wel goed (afhankelijk van smaak natuurlijk, maar slecht is het zelden) RT kijk ik zelf nooit op. Ben het vaak oneens met een hoop criticasters

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:46
038Zwolle schreef op maandag 22 juli 2019 @ 01:02:
Ik kijk ook eigenlijk altijd wel op imdb. Natuurlijk zitten er mindere series tusseb de +8 series, maar als je een redelijk aantal reviews hebt en boven de 8 uitkomt is het vaak wel goed (afhankelijk van smaak natuurlijk, maar slecht is het zelden) RT kijk ik zelf nooit op. Ben het vaak oneens met een hoop criticasters
Precies mijn tactiek. Als de serie boven de 8 krijgt is het vaak de moeite waard. Van alle 8+series waar ik aan ben begonnen heb ik minstens 1 seizoen gezien, op Fargo na

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mypos
038Zwolle schreef op maandag 22 juli 2019 @ 01:02:
De vlieger gaat niet altijd op want er zijn ook wel series onder de 8 die echt briljant zijn. Snowfall en The Chi bv. Echte aanraders!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Mypos schreef op maandag 22 juli 2019 @ 22:28:
[...]

De vlieger gaat niet altijd op want er zijn ook wel series onder de 8 die echt briljant zijn. Snowfall en The Chi bv. Echte aanraders!
Dat ligt dus geheel aan het genre .. Deze 2 series die je opnoemt konden mij absoluut niet boeien ..
Maar dat ligt aan mij. Vandaar dat ik zelf ook cijfers van IMDB of rotten tomatoes alleen gebruik als een houvast van .. het zou wat kunnen zijn ..

• Mypos
zeroday schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 07:54:
[...]

Dat ligt dus geheel aan het genre .. Deze 2 series die je opnoemt konden mij absoluut niet boeien ..
Maar dat ligt aan mij. Vandaar dat ik zelf ook cijfers van IMDB of rotten tomatoes alleen gebruik als een houvast van .. het zou wat kunnen zijn ..
Het is inderdaad geen wetenschap. Maar inderdaad een vrij goeie houvast!

Ik zal bv series boven de 8 zoals van die zoetsappige kostuumdrama's al helemaal nooit aan beginnen.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:09
Hetzelfde heb ik met al die Scandinavische series. Iedereen loopt er mee weg en je bent bijkans een barbaar als je die Millennium trilogie (okee, da's een filmreeks maar toch) niet hebt gezien. Deze series krijgen steevast hoge cijfers maar ik vind er echt geen bal aan. Dus kijk ik ze ook gewoon niet.

De series die ik wel kijk en leuk vind hebben eigenlijk altijd een soort "fantastisch element" er in. Enkele uitzonderingen daargelaten zoals Sons of Anarchy, Band of Brothers en Chernobyl.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vrijdag schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 13:51:
(okee, da's een filmreeks maar toch)
Er is ook een 6-delige mini-serie van uitgebracht met meer beeldmateriaal dan de films ;)

Oscar Wilde

• Vrijdag
Raven schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 14:42:
[...]

Er is ook een 6-delige mini-serie van uitgebracht met meer beeldmateriaal dan de films ;)
Ik ga er niet eens aan beginnen, dat trekt me echt totaal niet :P

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Oh la la ..

HitchHikers Guide to the Galaxy TV serie ?

https://www.engadget.com/...kers-guide-to-the-galaxy/

Nou .. alles beter dan de film zal ik maar denken ..

• SuperPoekie
  • Niet online

SuperPoekie

Super Furry Animal

zeroday schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 11:30:
Oh la la ..

HitchHikers Guide to the Galaxy TV serie ?

https://www.engadget.com/...kers-guide-to-the-galaxy/

Nou .. alles beter dan de film zal ik maar denken ..
Je bedoelt een tweede H2G2 TV serie - de BBC serie uit 1981 is geweldig - én de Marvin kwam terug in de film uit 2005. :P

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

2Dutch schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 10:53:
[...]

Another life staat bij mij ook op de lijst, sci-fi + buffed up Katee, moet goed gaan worden :P

[...]
Another Life S1 is sinds gister te vinden :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Raven schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:28:
[...]

Another Life S1 is sinds gister te vinden :)
Yup, ik ga er asap aan beginnen, maar eerst The Handmaid's tale even doorbingen :+
Ben zeer benieuwd!

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Noppesnada
2Dutch schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 16:27:
[...]

Yup, ik ga er asap aan beginnen, maar eerst The Handmaid's tale even doorbingen :+
Ben zeer benieuwd!
Handmaid's Tale moet ik me ook nog even doorheen worstelen, maar meer als 1 aflevering per keer trek ik niet.

Het is een prima serie, maar wat een ellende allemaal ! Schijnt de zon daar wel eens ? Lijkt wel of het altijd herfst of winter is in die serie.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Noppesnada schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 16:38:
[...]

Handmaid's Tale moet ik me ook nog even doorheen worstelen, maar meer als 1 aflevering per keer trek ik niet.

Het is een prima serie, maar wat een ellende allemaal ! Schijnt de zon daar wel eens ? Lijkt wel of het altijd herfst of winter is in die serie.
Alsof ik mezelf hoor praten! "djeez hoe lang duurt die winter daar". Ik moet na een paar eps ook afhaken, te zwaar drama allemaal. Krijg continu wurgneigingen bij die religie-figuren, ongezond om te kijken eigenlijk :+

spoiler:
aanbeland bij seizoen 3, ffs eindelijk licht aan het einde van de tunnel :D

[Voor 7% gewijzigd door 2Dutch op 26-07-2019 22:12]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[...]

Ben zeer benieuwd!
* Raven ook Ik ben nog met Veronica Mars :9 bezig, zit die afwisselend met 7 of 9ST:VOY en wat andere series te kijken. Siren staat bijv. klaar, iZombie nog niet binnen en Swamp Thing staat ook klaar :)

Oscar Wilde

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

[...]

Ben zeer benieuwd!
Nou ik ben na 2 afleveringen bij Another Life afgehaakt. Wat een bout serie ..

• Krusher
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Raven schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 16:53:
[...]

* Raven ook Ik ben nog met Veronica Mars :9 bezig, zit die afwisselend met 7 of 9ST:VOY en wat andere series te kijken. Siren staat bijv. klaar, iZombie nog niet binnen en Swamp Thing staat ook klaar :)
Suits en Orange is the New Black niet te vergeten :P

:+

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

zeroday schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 08:34:
We gaan het zien. Helaas zeggen trailers tegenwoordig vrij weinig meer..maar die nieuwe Picard series kan echter niet slecht zijn..vind ik :P

• Mypos
[...]

Tja de reviews en kritieken zijn ook bar en bar slecht. Jammer zeg! Had zo mooi kunnen zijn dit. :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

2Dutch schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 10:49:
[...]

We gaan het zien. Helaas zeggen trailers tegenwoordig vrij weinig meer..maar die nieuwe Picard series kan echter niet slecht zijn..vind ik :P
7 of 9 komt terug op de buis, reden genoeg om te kijken :+

Oscar Wilde

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mypos schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 11:26:
[...]

Tja de reviews en kritieken zijn ook bar en bar slecht. Jammer zeg! Had zo mooi kunnen zijn dit. :(
Tja, je verwacht een leuke sci-fi show over first contact en krijgt er een space tienerdrama voor terug. Wat hadden ze dan verwacht?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Kom net deze nieuwe serie tegen: The Boys

https://www.imdb.com/title/tt1190634/?ref_=plg_rt_1

Trailer ziet er goed uit, imdb geeft een 9.2 en enkele reviews die ik heb gelezen zijn ook lovend.

Iemand al gezien toevallig? Serie is van Amazon

[Voor 3% gewijzigd door Grindtegel op 27-07-2019 12:37. Reden: typo]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Martinspire schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:10:
[...]

Tja, je verwacht een leuke sci-fi show over first contact en krijgt er een space tienerdrama voor terug. Wat hadden ze dan verwacht?
:o "If you want to make a high school drama, then make one.". Ik vrees dat het een no-go gaat worden..again: trailer vs verwachting moet niet te ver uiteen lopen :P * 2Dutch gaat toch volgende week ergens 1 ep proberen
Grindtegel schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:36:

Trailer ziet er goed uit, imdb geeft een 9.2 en enkele reviews die ik heb gelezen zijn ook lovend.

Very interesting. Vind Urban ook een prima acteur. Ken hem nog uit de Xena-tijd, lol :P Veelzijdige kerel.

[Voor 33% gewijzigd door 2Dutch op 27-07-2019 15:01]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Noppesnada
[...]

Zit nu bij de 3e aflevering, maar is inderdaad maar een matige serie.

Oh, laten we een groep mensen die elkaar niet kennen en tegenpolen zijn de ruimte insturen om de aarde te "redden". Mixen met wat virussen en aliens. Alle tegenslagen die je maar kunt verzinnen enz.

Het is Sci-Fi, dus geloofwaardig hoeft het niet te zijn, maar kom op, hoe dom denken jullie dat een kijker is !

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ben er even aan begonnen om een indruk te krijgen of deze me zou kunnen kietelen, dat lijkt idd het geval te zijn.

Testing, one, two ...

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Noppesnada schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 13:36:
[...]

Zit nu bij de 3e aflevering, maar is inderdaad maar een matige serie.

Oh, laten we een groep mensen die elkaar niet kennen en tegenpolen zijn de ruimte insturen om de aarde te "redden". Mixen met wat virussen en aliens. Alle tegenslagen die je maar kunt verzinnen enz.

Het is Sci-Fi, dus geloofwaardig hoeft het niet te zijn, maar kom op, hoe dom denken jullie dat een kijker is !
Mja het moet de aarde toch vertegenwoordigen?
spoiler: aflevering1
Dus laten we meteen iemand vermoorden in de eerste aflevering. Verder zijn het ook geen experts in hun vak, zo te merken, wat IRL ook niet zal gebeuren. Oja en er gaat ook meteen alles kapot wat aantoont dat het ook geen slim schip is ook!
Nee, nogal een flater.

Blood & Treasure en The Hot Zone vond ik dan wel weer tof dus die kan ik nog wel aanraden

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vrijdag
The Hot Zone vond ik ook wel een toffe serie. Zat wel lekker vaart in en omdat het een miniserie is duurt het ook allemaal niet te lang. Eigenlijk gewoon een hele lange versie van Outbreak (kent u die nog)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-02 11:19

Tijntje

Hello?!

Hier de Trailer, ziet er wel grappig uit.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Net gekeken, interessante andere kijk op superhelden. Redelijk wat zwarte humor, heerlijk.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

The Boys uitgekeken. JA niet slecht en tis wel dark. Maar soms holy crap wat langdradig.

Nietemin uitgekeken, Karl Urban is altijd :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Light as a Feather S2 is inmiddels ook te vinden :)

Oscar Wilde

• xoniq
Raven schreef op zondag 28 juli 2019 @ 23:09:
Light as a Feather S2 is inmiddels ook te vinden :)
Inmiddels? Die kwam bij mij op de dag zelf al binnen (vrijdag) :+

Overigens kwam vandaag het nieuws naar buiten dat The Expanse een 5e seizoen krijgt, terwijl seizoen 4 zeer binnenkort op Amazon Prime verschijnt.

[Voor 25% gewijzigd door xoniq op 29-07-2019 15:10]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

xoniq schreef op maandag 29 juli 2019 @ 15:08:
[...]

Bij mijn bron waren ze wat traag...

Oscar Wilde

• xoniq
Raven schreef op maandag 29 juli 2019 @ 15:25:
[...]

Bij mijn bron waren ze wat traag...
Kan ik begrijpen, ik ben ook wat traag zo 2 weken voor m’n vakantie.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01:32
Pennyworth, een dc serie is begonnen!

Eerste drie afleveringen zagen er prima uit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Het doet een beetje denken aan een Cinemax series. Zwarte humor en geweld.
Toch leuk om Simon Pegg te zien, ook al is het niet als Hughie.

Mis alleen Terror. ¨Terror, fuck it!¨" mag waarschijnlijk niet, zelfs niet op Amazon >:)

Karl Urban doet het goed maar had toch liever Vinnie Jones gezien als Billy

[Voor 4% gewijzigd door Kenzi op 30-07-2019 06:45]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er gaat een voormalig Watcher meedoen aan Legacies S2, blijkbaar wordt zijn vampierenkennis nog steeds gebruikt :P

Oscar Wilde

• Mypos
xoniq schreef op maandag 29 juli 2019 @ 15:08:
[...]

Overigens kwam vandaag het nieuws naar buiten dat The Expanse een 5e seizoen krijgt, terwijl seizoen 4 zeer binnenkort op Amazon Prime verschijnt.
Zeer binnenkort?

13 december pas.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Net de laatste Swamp Thing ep gezien, d'r zit nog wat na de end credits.

Oscar Wilde

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

SadisticPanda schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:28:
The Boys uitgekeken. JA niet slecht en tis wel dark. Maar soms holy crap wat langdradig.

Dit weekend ook uitgekeken. Vond het meer dan vermakelijk. Karl Urban = hilarisch :Y

S02 mag er wel komen imo :Y Nu Stranger Things S03 uitkijken en dan Good Omens eens een kans geven.

Xbox Live ID:Notna8310

• Mypos
The OA gecancelled. Mooi balen zeg. Vond S1 geweldig en S2 goed. :(

https://www.serietotaal.n...-oa-gaat-geschrapt-worden

• AcidBurn
Ok.. The 100 S6 seizoens finale is echt een gevalletje wtf. De mindfucks zijn heerlijk, maar de laatste 2 minuten dacht ik "wat nou weer".
spoiler:
Voor de verandering eens geen einde met enorme veldslag of apocalypse.

Het is wel duidelijk wat het uitgangspunt van seizoen 7 wordt. Maar van de originele 100 zijn er nog geen 10 meer over volgens mij. Lees net dat het zevende seizoen het laatste wordt :(
Niet gecancelled, maar op verzoek van Jason Rothenberg (de showrunner) zelf.
Met andere woorden: In S7 kan iedereen eraan gaan.....

[Voor 22% gewijzigd door AcidBurn op 07-08-2019 15:39]

• Raymond
Is het wat, dit seizoen?

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-02 12:58

Arethusa

Niet die server

SadisticPanda schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:28:

spoiler:
The Deep is wel de meest grote persiflage van Aquaman die ik ook zag, met zijn krab en dolfijn redden :D

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• algalid
Verge - HBO’s controversial Confederate series is canceled as showrunners ink Netflix deal
Het is nu uitkijken welk concreet plan Netflix heeft met D&D maar de mannen zullen druk bezig zijn met Star Wars dus mss is het eerder de concurrentie voor zijn.

In de USA konden critici een ophemeling van de Confederacy niet smaken dus het hing aan een zijden draadje. Ik vind het wel jammer maar het is voor te stellen hoe in deze tijden de racial divide daar speelt, terwijl naïef enthousiast zijn over een alternate history zout in de wonde strooien is. Zou meer over de controverse gaan dan de serie.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik vind van wel :)

Two Sentence Horror Stories is begonnen.

Jeremy Clarkson maakt serie over het 'ware' boerenleven
Voormalig Top Gear-presentator Jeremy Clarkson werkt aan een nieuwe televisieserie over het boerenleven. Momenteel is de Britse tv-ster druk bezig zijn eigen boerderij op te starten.

Clarkson is in Nederland vooral bekend van het BBC-programma Top Gear dat hij tot 2015 presenteerde. Momenteel maakt hij een soortgelijk autoprogramma voor de (betaal) streamingdienst Amazon Prime. Ook zijn nieuwe programma I bought a farm (Ik kocht een boerderij) zal daar te zien zijn. De datum van de eerste uitzending is nog niet bekend. Via zijn Instagram-account houdt Clarkson zijn volgers op de hoogte over de opnames voor de tv-show.

Zo dook hij al op op een schapenmarkt en liet hij de omgeving van zijn 400 hectare tellende bedrijf zien. Met het nieuwe programma wil Clarkson aandacht vragen voor de ernstige problemen waar de landbouw mee kampt. 'Wetenschappers berekenen dat we nog maar 90 jaar hebben voordat we geen voedsel meer hebben, vanwege de uitputting van de bodem. Dat zijn nog maar negentig oogsten', zegt de presentator tegen de Sunday Times.

Controverse
Net als in Top Gear zal Clarkson ook in zijn nieuwe programma de controverse niet schuwen. Verwijzend naar het BBC-programma Countryfile, dat vooral de idyllische kanten van het platteland laat zien, zegt de nieuwbakken boer. 'Ik ga geen lammetjes met de fles voeden of groente telen in een moestuin. Dit wordt echte landbouw: leven, dood en invulling van formulieren.'

In zijn nieuwe tv-serie worden liefhebbers van motorvoertuigen niet vergeten, zegt de presentator. 'We zullen het ook gaan hebben over quads, hovercrafts en zelfs drones die de schapen hoeden.'

[Voor 80% gewijzigd door Raven op 09-08-2019 09:48]

Oscar Wilde

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Aflevering 7 van IMDB: Yellowstone (TV Series 2018– ) was weer ongelooflijk! Dit was Beth (Kelly Reilly) op haar best! Wat een aflevering zeg.

"There were wolves at the barn :) "

Ik heb de eerste episode van The Boys gezien en na 2 minuten wist ik al dat het niets voor mij is. Heb niks met onrealistische series. Ondanks dat het niet de "standaard" actie held serie is, kon het me niet bekoren.

Vermaak me wel met Yellowstone, Animal Kingdom en Snowfall aankomende weken ;)

[Voor 52% gewijzigd door Greatsword op 10-08-2019 11:27]

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

AcidBurn schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:13:
Ok.. The 100 S6 seizoens finale is echt een gevalletje wtf. De mindfucks zijn heerlijk, maar de laatste 2 minuten dacht ik "wat nou weer".
spoiler:
Voor de verandering eens geen einde met enorme veldslag of apocalypse.

Het is wel duidelijk wat het uitgangspunt van seizoen 7 wordt. Maar van de originele 100 zijn er nog geen 10 meer over volgens mij. Lees net dat het zevende seizoen het laatste wordt :(
Niet gecancelled, maar op verzoek van Jason Rothenberg (de showrunner) zelf.
Met andere woorden: In S7 kan iedereen eraan gaan.....
spoiler:
ik snap niet wat er nu gebeurd is met Murphy en z'n dame .. althans daar zou wat mee gebeurd moeten zijn maar dat was niet zo .. en een s7 .. tsja. ik vond dit seizoen een beetje tegenvallen, had er meer van verwacht .. had 2 of 3 afleveringen korter kunnen zijn ..

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Na een aankondiging lang lang geleden .. hier dan de trailer

Snowpiercer

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:59
zeroday schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 16:22:
Na een aankondiging lang lang geleden .. hier dan de trailer

Snowpiercer
[YouTube: Snowpiercer: Official Trailer | TBS]
Dus, de film verspreid over 10 afleveringen. Althans dat is wat de trailer laat zien.

• algalid
Snowpiercer komt overigens in onze streken uit via Netflix, dus we zullen er ook van kunnen genieten!

• xoniq
algalid schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 00:26:
Snowpiercer komt overigens in onze streken uit via Netflix, dus we zullen er ook van kunnen genieten!
Goed dat de dat vaker doen. Net als ‘Picard’, komt origineel uit op een Amerikaanse zender, maar kunnen wij gewoon zien via Amazon Prime. Voorheen had je pech, net als iets op Hulu wordt gelanceerd.

• xoniq
LA-384 schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 17:03:
[...]

Dus, de film verspreid over 10 afleveringen. Althans dat is wat de trailer laat zien.
Identiek aan ‘Shooter’ dus, die deed dit ook. En ging dan vanaf seizoen 2 z’n eigen weg.

• Raymond
Ik ben wu assassins aan het kijken op netflix. Beetje zelfde idee als the protector, maar dan chinees. En veel minder goed. Vooral de overgang van kok naar assassin gaat zonder enige uitleg, of aanpassing :D reteknullig.

Summer Glau speelt ook mee, vanaf ep4 of 5.

Ben benieuwd of ze een tweede seizoen krijgen dan :+

• AcidBurn
zeroday schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 15:00:
[...]
spoiler:
ik snap niet wat er nu gebeurd is met Murphy en z'n dame .. althans daar zou wat mee gebeurd moeten zijn maar dat was niet zo .. en een s7 .. tsja. ik vond dit seizoen een beetje tegenvallen, had er meer van verwacht .. had 2 of 3 afleveringen korter kunnen zijn ..
spoiler:
Dat is toch niet zo moeilijk te bedenken? Niemand is zo goed in alle kanten opdraaien om te overleven als Murphy. En als het om Emori gaat, gaat niks hem te ver. Hij zal iedereen verraden om haar te redden.

Dus wat is er gebeurd: Hij heeft 2 minddrives gekregen van Russel omdat die denkt dat hij Josephine heeft geholpen. Vervolgens hebben Murphy en Emori samen met Gabriel de hele boel geflest zodat iedereen denkt dat ze hosts zijn. Hetzelfde als wat Clarke uiteindelijk doet nadat Gabriel en Bellamy haar terughalen.

Ik vond het juist een heel sterk seizoen. Kwam wat traag op gang, maar na de eerste 2, 3 afleveringen werd het steeds beter. Een keer een heel andere draai aan het verhaal dan we gewend zijn, al heeft het wel wat weg van het derde seizoen. De finale is een opzetje voor het laatste seizoen, duidelijk te zien dat ze al tijdens de productie wisten dat het verhaal niet ophield en ze dus vooruit konden kijken.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ep 1 overleefd, maar er zitten wel irritatiepuntjes aan..ga ep 2 nog een kans geven vandeweek, kijken wat dat wordt :P

Sackhoff doet d'r best, hou wel van stoere chick-mode bij haar met biceps and all :+ Maar alles er omheen komt gewoon niet mee zeg maar. Does that make sense?

• Mypos
Nieuwe seizoen van The Handmaidens Tale aan het kijken. GE WEL DIG weer.

Ik heb Chernobyl een kans gegeven trouwens maar ben na een halve aflevering afgehaakt.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

2Dutch schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:52:
[...]

Ep 1 overleefd, maar er zitten wel irritatiepuntjes aan..ga ep 2 nog een kans geven vandeweek, kijken wat dat wordt :P

Sackhoff doet d'r best, hou wel van stoere chick-mode bij haar met biceps and all :+ Maar alles er omheen komt gewoon niet mee zeg maar. Does that make sense?
Ik heb nog even de rest door zitten spoelen maar het wordt echt niet beter. De ratings her en der kloppen wel (user rating van 3 op metacritic haha)

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Jammer, alweer afgelopen; gisteren de laatste aflevering van S2 Killing Eve gezien.
Wikipedia: Killing Eve

spoiler:
De aflevering die in Amsterdam speelde, op de Wallen, waarbij Roeland Fernhout ff vakkundig opengeritst
werd door Villanelle, is lekker bloederig.

Mooie cliffhanger. 8)

spoiler:
Is Eve nou wel of niet doodgeschoten door Villanelle?
You're mine! Bang!

BTW: De reden waarom Aaron z'n keel wordt doorgesneden, sluit mooi aan bij dit actuele topic:
hoe haal jij mensen over te stoppen met google, whatsapp, fb :)
Want ach, we hebben toch niks te verbergen...

Kijk al weer uit naar seizoen 3! :Y

[Voor 15% gewijzigd door ehtweak op 12-08-2019 08:38]

Mooie Plaatjes   

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raymond schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 20:16:

De Summer curse _O-
2Dutch schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:52:
[...]

* Raven heeft het hele seizoen overleefd.

Oscar Wilde

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Raymond schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 20:16:
Ik ben wu assassins aan het kijken op netflix. Beetje zelfde idee als the protector, maar dan chinees. En veel minder goed. Vooral de overgang van kok naar assassin gaat zonder enige uitleg, of aanpassing :D reteknullig.

Summer Glau die aan het bekken is met Katheryn Winnick oOo :9~ :9~ :9~

Xbox Live ID:Notna8310

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-01 17:19
@Raven @2Dutch

Ik vond het best een leuke serie. Heb 'm zelfs gebinged. Snap wel de kritieken die veel mensen hebben. Toch wel benieuwd of er een S2 komt. Hoop het wel.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:04

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Zo, The Boys zit er op. Geweldig hoe zo’n beetje heel marvel onderuit gehaald wordt :) loved it!

Kan nu al niet wachten op seizoen 2 :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Pagina: 1 ... 14 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee