Ik gok, tijdens een natte quali:
1. RAI
2. Ham
3. Vet
4. Ver
5. Sai
6. Ric
Droge quali:
1. Ham
2. Vet
3. RAI
4. Ver
5. Ric
1. RAI
2. Ham
3. Vet
4. Ver
5. Sai
6. Ric
Droge quali:
1. Ham
2. Vet
3. RAI
4. Ver
5. Ric
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Wat bedoel je? Met de Honda stonden ze altijd ver achter de Williams.mark-k schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:26:
[...]
Volgens mij waren ze met de Honda motor minder ver weg, ze hebben nu al moeite om Williams achter zich te houden
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
[ Voor 6% gewijzigd door iichel op 25-08-2018 14:47 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
PSN: xMaurice93
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het is wel Spa he. Verder zegt de FIA 90% kans op regen.koendio schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:57:
Het is hier zonnig, wat wolkjes in de lucht, maar het ziet er niet naar uit dat het gaat regenen tijdens de quali
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dan spreek jij race control wel erg tegen, die geven 90% kans op regen aan.koendio schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:57:
Het is hier zonnig, wat wolkjes in de lucht, maar het ziet er niet naar uit dat het gaat regenen tijdens de quali
Hoor ik ook net, maar nu weinig donkere wolken. Ik ga net als de omroeper voor de 10%TheBrut3 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:59:
[...]
Dan spreek jij race control wel erg tegen, die geven 90% kans op regen aan.
Volgens Race Control 90% kans op regen.koendio schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:57:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
I served in a company of heroes.
Dat probleem schijnt gefikst te zijn door de bodem van de auto aan te passen.Vuvuzela schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:01:
Als de RB in de regen hetzelfde rijdt als op Hockenheim kan het beter ff droog blijven.
"When you grow up your heart dies"
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Bottas start achteraan want gridpenalty's.Grrrrrene schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:03:
Mijn voorspelling voor Q:
1. VET
2. HAM
3. RAI
4. VER
5. RIC
6. MAG
BOT gaat een foutje maken
hij kan met de Q nog steeds pole krijgenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:04:
[...]
Bottas start achteraan want gridpenalty's.
Ohja, even vergeten. Maar toch, als het nat wordt gaat hij eraf, voorspel ikDaniëlWW2 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:04:
[...]
Bottas start achteraan want gridpenalty's.
107% regel?Grimmie187 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:10:
Waarom zou Bottas uberhaupt de pits verlaten? Een racesim rijden tussen de kwalificerende autos wordt lastig..
alles kan off-topic
BOT krijg daarvoor vrijstelling. Moet het wel aanvragen, maar gezien hij het wel kan rijden (zie FP's) zou het niks uitmaken.
[ Voor 6% gewijzigd door Ryur op 25-08-2018 15:12 ]
Zou kunnen maar hoeft denk ik niet aangezien hij tijdens de FPs al ruimschoots heeft aangetoond hier aan te kunnen voldoen.
Dat krijg je met zo'n hamster in een hamsterwiel achterin je verder heel prima bolideDaniëlWW2 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:09:
0,6 op Kimi met softs terwijl Max al op SS reed.
Bensimpel
Positieve meneer
Hij is naar buiten, en dan nog informatie is macht. Iedere ronde geeft weer een schat aan info over afstellingen enzo.Ryur schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:12:
[...]
BOT krijg daarvoor vrijstelling. Moet het wel aanvragen, maar gezien hij het wel kan rijden (zie FP's) zou het niks uitmaken.
😆 - Denk ook eens om ;)
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Dat vraag ik me af. De dispensaties zijn tot nu toe (correct me if I'm wrong) altijd verleend aan coureurs die door problemen niet aan Q konden deelnemen. Dat is hier niet het geval.Ryur schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:12:
[...]
Desnoods roept MERC: "ja sorry, sensortje kapot?"Grrrrrene schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:14:
[...]
Dat vraag ik me af. De dispensaties zijn tot nu toe (correct me if I'm wrong) altijd verleend aan coureurs die door problemen niet aan Q konden deelnemen. Dat is hier niet het geval.
alles kan off-topic
Bottas op SS, Lewis op Soft.Ankona schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:16:
BOT knalt hem gewoon over HAM heen. Niets slappe discussie over wel of niet rijden.
Dat betekent, stam + t .
Blijf toch benieuwd waarom? Misschien high DF setup testen aangezien hij megasnel in de middensector was?Ankona schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:16:
BOT knalt hem gewoon over HAM heen. Niets slappe discussie over wel of niet rijden.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
[ Voor 60% gewijzigd door SinergyX op 25-08-2018 15:19 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Euh...?
Hij kan niet omgaan met zulke kleine achtervleugels. Het hele seizoen heeft hij het al moeilijk op vermogenscircuits.iichel schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:19:
Wat heeft Ricciardo eigenljk voor probleem, dat ie 11e staat?
alles kan off-topic
Niet meer bedoel je.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
webstream heeft vertraging
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Toen het werd gepost al niet
Mattheus 20:16JeroenTheStig schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:21:
Triest om te zien dat de williamsen en de mclarens stijf onderaan staan. Wie had dat gedacht 20 jaar terug.
En Mclaren: "Ja chassis is super goed, het was die rot Honda motor"
Inderdaad! Ik wil de discussie met @iichel niet weer oprakelen, maar de RBR is wel erg goed hoor, en dat duidelijk ondanks de Renault PU.
Hij weet i.i.g. dat winnen volgend jaar er hoogst waarschijnlijk niet in zit.TheBrut3 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:21:
RIC zal blij zijn om te zien hoe goed zijn toekomstige wagen het doet! 16e en 13e(?).
[...]
Toen het werd gepost al niet
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Neehee.... probleem is opgelost.iichel schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:23:
Wacht maar tot het gaat regenen met je Red Bull
HahaJasphur schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:24:
Paul DiResta snapt er he-le-maaaal niks van dat de McLarens achteraan staan
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Anthony Davidson.Jasphur schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:24:
Paul DiResta snapt er he-le-maaaal niks van dat de McLarens achteraan staan
I served in a company of heroes.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Done.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:14:
Even checken of ze dit jaar de recordtijd van de Porsche 919 hybrid evo halen van 1.41.770. Denk van wel, wordt waarschijnlijk een 1.41 laag.
En nog met een onbegrensde opgevoerde auto behaald ookSinergyX schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:30:
Over dat record, dat is nooit officieel geweest
[ Voor 5% gewijzigd door Pierre op 25-08-2018 15:33 ]
Voor zover ik het heb gezien hebben ze beiden nog steeds de belachelijk kleine achtervleugel.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:33:
Ik heb de voorbeschouwing gemist. Weet iemand hier of Verstappen en Ricciardo nog steeds met verschillende setups rijden? Gisteren reed Verstappen met de Monza spec achtervleugel.
Wat in het tussenmoment te zien was, lijkt het op de monza spec, maar dan gewoon op 0 gradenLasmibalsingh schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:33:
Ik heb de voorbeschouwing gemist. Weet iemand hier of Verstappen en Ricciardo nog steeds met verschillende setups rijden? Gisteren reed Verstappen met de Monza spec achtervleugel.
alles kan off-topic
De voorspellingen zeggen dat het morgenmiddag droog blijft.PWM schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:35:
Wat zijn de regen kansen voor morgen? Die lijkt me nu belangrijker.
PSN: xMaurice93
Omdat je na je outlap dan direct bij de mensen terecht komt die dan hun outlap doen.Ankona schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:34:
Waarom gaan ze nu niet rijden? Als de druppels vallen is het kansloos om niet een P10 te halen.
Als hij op softs wil starten dan maakt dat niks uit.PWM schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:36:
Waarom rijdt Bottas? Nu heeft ie geen vrije bandenkeuze meer.
Hij staat nog niet in de top tien hèPWM schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:36:
Waarom rijdt Bottas? Nu heeft ie geen vrije bandenkeuze meer.
Maar dan zijn ze weer 2 rondjes ouderDaniëlWW2 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:37:
[...]
Als hij op softs wil starten dan maakt dat niks uit.
alles kan off-topic
Heeft een compleet nieuwe PU.Ankona schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:40:
HUL een probleem? (Of wil hij zijn renault blok niet onnodig belasten?)
Gaat toch vanaf achter starten.Ankona schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:40:
HUL een probleem? (Of wil hij zijn renault blok niet onnodig belasten?)
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
+1 natuurlijk bij mogelijk hulkenberg, die heeft helemaal niet meer gereden.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:42:
P11 en P12 is netjes voor STR-Honda op dit circuit.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq