Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:41
Gebruik geen aparte launcher, maar denk dat het aan mijn dark thema ligt.
Frup schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 10:51:
[...]

Bij mij zijn ze zwart. Kan het iets met je launcher te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:24
en wat zijn jullie ervaringen met android 10 op de note 9 ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:00
Von Henkel schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 14:08:
3th party launchers zijn gedeeltelijk onklaar gemaakt met Android 10.
Nova launcher gaf de melding dat men hoopt weer toegang te krijgen met Android 11.
Met Smart Launcher in ieder geval geen problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 22:05

lSltAlKeR

Time destroys everything!

danda schreef op zondag 19 januari 2020 @ 12:02:
en wat zijn jullie ervaringen met android 10 op de note 9 ? :)
Met android 9 had ik nog wel eens na een reboot vastlopers. Voor m'n gevoel kwam dat door dat ik dan te snel na het booten m'n patroon voor de schermvergrendeling te snel invoerde.
Dan liep ineens het groene blauwe icootje vrij snel vast. En duurde het ongeveer 2 a 3 minuten totdat de note 9 spontaan reboote en het proces opnieuw begon....

wie had hier nog meer last van?

Zodra je telefoon toen opnieuw opstarten en hem 2 minuten liet liggen ging de telefoon en tik geluid maken dat je het patroon moet ingeven.

Nu met android 10 is de manier van opstarten veranderd. Plus dat het boot scherm image is aangepast.

Het opstarten (booten) gaat vlotter.

Hij vraagt al vrij snel om m'n simcard code en vraagt daarna om patroon en/of gezicht/iris herkenning wat met android 9 nog niet ging. En deze volgorde was dus ook anders... eerst je schermbeveiliging voor unlock en daarna pas je sim pincode.

edit:

zie nieuwe post

[ Voor 18% gewijzigd door lSltAlKeR op 22-01-2020 17:32 ]

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ondertussen een hele piep kleine update...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DJKVXT4iivNmYtJq8ocnrJPY/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s006110
  • Laatst online: 19-06 07:45
Ik ben nog niet helemaal overtuigd van de stabiliteit van de one ui2 (android 10) update. Voor mijn gevoel loopt de telefoon een stuk minder soepel. Ben ik de enige die dit ervaart?

Verder jammer dat Good Lock (via de Nice Lock app) niet meer functioneert. Ik gebruikte dat om het vervelende alarm icoontje uit mijn statusbalk te krijgen. Misschien dat iemand van jullie een tip heeft om dat alsnog voor elkaar te krijgen (het alarm icoontje verwijderen)

Edit: Het is me nu eindelijk gelukt om het icoontje weg te krijgen, met behulp van systemuituner en sytemuituner shortcuts... Geen vervelend alarm icoontje meer _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door s006110 op 22-01-2020 14:40 ]

You can’t buy happiness… (but you can buy a motorcycle, and that’s the closest thing to buying happiness) | Suzuki Boulevard C50 & Yamaha FJR 1300

Acties:
  • 0 Henk 'm!
s006110 schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 14:00:
Ik ben nog niet helemaal overtuigd van de stabiliteit van de one ui2 (android 10) update. Voor mijn gevoel loopt de telefoon een stuk minder soepel. Ben ik de enige die dit ervaart?

Verder jammer dat Good Lock (via de Nice Lock app) niet meer functioneert. Ik gebruikte dat om het vervelende alarm icoontje uit mijn statusbalk te krijgen. Misschien dat iemand van jullie een tip heeft om dat alsnog voor elkaar te krijgen (het alarm icoontje verwijderen)

Edit: Het is me nu eindelijk gelukt om het icoontje weg te krijgen, met behulp van systemuituner en sytemuituner shortcuts... Geen vervelend alarm icoontje meer _/-\o_
https://www.sammobile.com...port-released-february-3/

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s006110

You can’t buy happiness… (but you can buy a motorcycle, and that’s the closest thing to buying happiness) | Suzuki Boulevard C50 & Yamaha FJR 1300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

lSltAlKeR schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 19:47:
[...]

Met android 9 had ik nog wel eens na een reboot vastlopers. Voor m'n gevoel kwam dat door dat ik dan te snel na het booten m'n patroon voor de schermvergrendeling te snel invoerde.
Dan liep ineens het groene blauwe icootje vrij snel vast. En duurde het ongeveer 2 a 3 minuten totdat de note 9 spontaan reboote en het proces opnieuw begon....

wie had hier nog meer last van?

Zodra je telefoon toen opnieuw opstarten en hem 2 minuten liet liggen ging de telefoon en tik geluid maken dat je het patroon moet ingeven.

Nu met android 10 is de manier van opstarten veranderd. Plus dat het boot scherm image is aangepast.

Het opstarten (booten) gaat vlotter.

Hij vraagt al vrij snel om m'n simcard code en vraagt daarna om patroon en/of gezicht/iris herkenning wat met android 9 nog niet ging. En deze volgorde was dus ook anders... eerst je schermbeveiliging voor unlock en daarna pas je sim pincode.

edit:

zie nieuwe post
Kom er vanmorgen achter dat bovenstaande het gevolg is dat Veilig opstarten is uitgeschakeld in Android 10 en ook de iris en gezichtsscan beveiliging was terug gebracht naar enkel gezichtsscan....

Nu weer opnieuw ingesteld.

Ik heb juist wel het idee dat de performance en batterij duur vooruit is gegaan!

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:23

Verder jammer dat Good Lock (via de Nice Lock app) niet meer functioneert.
Update voor Nice Lock word 3 Februari verwacht.
Dat valt dus nog mee..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deze ROM is de laatste ROM voor Multi-CSC OXM, gereleased 31 Jan 20
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Flashen is op eigen risico!

What's new:
* February security patches (Samsung Android Security Updates)
* The security of your device has been improved.

Model SM-N960F
Model name Galaxy Note9
Country Multi-CSC OXM
Version Android 10
Changelist 17594460
Build date Tue, 21 Jan 2020 06:28:19 +0000
Security Patch Level 2020-02-01
Product code PHN
PDA N960FXXS4DTA5
CSC N960FOXM4DSLA
Details for download with Frija:
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/922/yJP0km.jpg

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.14.1; USE HOME_CSC_OXM !

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s006110
Ik moet inmiddels terugkomen op mijn woorden... De telefoon loopt inmiddels een stuk soepeler! De telefoon word steeds beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-06 12:17

FlyEragon

Alien Monkeys

Zijn er meer mensen met ingebrande schermen? Bij mij is het bovenste gedeelte van 35% minder "op" dan daar beneden. Boven is nog helder wit, en daarbeneden gelig. Ik dacht dat in/op -branden wel een beetje verleden tijd was, op mijn s8+ nergens last van gehad.

Valt dit onder garantie? Ik ga wel een poging wagen bij een samsung service punt dan binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
s006110 schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 10:02:
[...]

Ik moet inmiddels terugkomen op mijn woorden... De telefoon loopt inmiddels een stuk soepeler! De telefoon word steeds beter!
Hier is hij inmiddels aardig traag geworden na de update. Misschien maar eens resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr8slayer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-06 14:56
Sj44k13 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 18:50:
[...]

Hier is hij inmiddels aardig traag geworden na de update. Misschien maar eens resetten.
Hier ook. Tergend langzaam inmiddels. Eerder geen last van gehad en het leek na de Android 10 update ook mee te vallen maar nu begint het toch vervelend te worden. Ik zit gewoon soms 2 a 3 seconden te wachten totdat maps eindelijk doet waar ik op klik of als ik bijvoorbeeld pocketcasts naar voren haal om hem op play te duwen dan duurt dat ook veel te lang en zit ik te kijken naar een half scherm wat niet de bedoeling is.

Ps. Ervaart iemand ook dat onderbrekingen van bijvoorbeeld flitsmeister of Maps er voor zorgen dat een audio app als pocketcasts er helemaal mee stopt? Dit gebeurt bij mij nu zo'n 6 a 7 keer per ritje naar m'n werk. Niet altijd maar een keer per zoveel gesproken interrupties (en die staan op minimaal) gooit hij gewoon heel pocketcasts uit. Is dat toevallig een bekend probleem? Ik heb al gegoogled en de app in het lijstje gezet wat geen energiebesparing mag krijgen, dat werkte niet.

Play every day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
Ik merk weinig van traagheid. Maar dat kan ook aan mijn minder zwaar gebruik liggen.
Cache wipe al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s006110
Het is bij mij wel wisselend, maar over het algemeen is hij gewoon snel... Wat betreft Pocketcast heb ik het twee keer gehad dat hij icm Flitsmeister niet meer lekker werkte, maar dat had ik voor de update ook al

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:25

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

henklbr schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 07:03:
Deze ROM is de laatste ROM voor Multi-CSC OXM, gereleased 31 Jan 20
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Flashen is op eigen risico!

What's new:
* February security patches (Samsung Android Security Updates)

Model SM-N960F
Model name Galaxy Note9
Country Multi-CSC OXM
Version Android 10
Changelist 17594460
Build date Tue, 21 Jan 2020 06:28:19 +0000
Security Patch Level 2020-02-01
Product code PHN
PDA N960FXXS4DTA5
CSC N960FOXM4DSLA
[Afbeelding]

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.14.1; USE HOME_CSC_OXM !
Vandaag ook OTA...

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:18
Sinds vrijdag een probleem met Flitsmeister, dat de Note 9 opnieuw opstart als ik bij een flitspaal komt en ik daarvoor gewaarschuwd wordt. (Toen voor de update van 31 januari)
Vandaag bij dezelfde flitspaal weer hetzelfde. (na de update van 31 januari)
Meer mensen die hier last van hebben? (en misschien een oplossing?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-06 12:17

FlyEragon

Alien Monkeys

FlyEragon schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 19:10:
Zijn er meer mensen met ingebrande schermen? Bij mij is het bovenste gedeelte van 35% minder "op" dan daar beneden. Boven is nog helder wit, en daarbeneden gelig. Ik dacht dat in/op -branden wel een beetje verleden tijd was, op mijn s8+ nergens last van gehad.

Valt dit onder garantie? Ik ga wel een poging wagen bij een samsung service punt dan binnenkort.
Situation update: Heb via Samsung toestel laten ophalen, is binnen 3 dagen gerepareerd. Nieuw scherm, nieuw batterij en nieuw frame. Toestel weer als nieuw. Schrok wel toen ik DynaLogic/DynaFix mailtjes kreeg na aanmelding voor reparatie maar is dus goedgekomen. Denk dat Samsung net wat betere afspraken/procedures heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-06 21:46
FlyEragon schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 19:10:

Coulance in de garantie periode. Moet er geen schade verder aan het toestel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-02 06:22
Gisteren een OTA update ontvangen met de beveiligingspatches tot 1 feb.

Sindsdien is de battery icon verdwenen uit de statusbalk en wordt de tijd in de statusbalk niet meer bijgewerkt totdat ik de telefoon lock en weer unlock.

Ben ik de enige die deze problemen ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-02 06:22
Mickman schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 23:04:
Gisteren een OTA update ontvangen met de beveiligingspatches tot 1 feb.

Sindsdien is de battery icon verdwenen uit de statusbalk en wordt de tijd in de statusbalk niet meer bijgewerkt totdat ik de telefoon lock en weer unlock.

Ben ik de enige die deze problemen ervaart?
Probleem is verholpen nadat ik mn ontwikkelaarsopties heb uitgeschakeld, default thema heb geselecteerd en de telefoon heb gereboot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Frup schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 19:22:
Ik merk weinig van traagheid. Maar dat kan ook aan mijn minder zwaar gebruik liggen.
Cache wipe al geprobeerd?
Uiteindelijk Factory reset gedaan. Cache wipe hielp niet. Nu is hij weer lekker snel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Von Henkel
En de laatste beveiligings update van 1 maart (125mb) staat klaar .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

lSltAlKeR schreef op woensdag 20 november 2019 @ 23:56:
Iemand die weet hoe je de melding "oproep doorgeschakeld" langer in beeld kan laten houden staan indien er iemand belt waarbij ze bellen naar het zakelijke nummer?
Dit verdwijnt veel te snel.

Wat houd ik toch van mijn Nokia N73 :) Kan je tenminste ook nog normaal een call log aanleggen naar csv met de note is het allemaal nog zoeken....
Nu met het vele thuiswerken mis ik toch echt de functie van een betere forwarded call notification.

Heb het maar aanhankelijk gemaakt bij Samsung en hoop dat dit kan worden geimplementeerd.

Ik ben toch niet de enige die dit annoying vindt?

https://eu.community.sams...n-beeld/m-p/1651651#M1274

Speedtouch freak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• therealwheely
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06 21:58

Let op!

Ik weet niet of dit waar is, maar beter 'safe than sorry'.

De laatste 2020 maart update voor de Note 9 zou ernstige bugs bevatten waardoor je mobiel zelfs stuk zou kunnen gaan door overmatige warmte-ontwikkeling.

https://www.apparata.nl/nieuws/samsung-sloopt-display-galaxy-note-9-met-update-35812
https://www.androidauthority.com/samsung-galaxy-note-9-march-update-broken-displays-1103766/

Ik wacht voorlopig in ieder geval met die update tot er meer bekend is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiMacho
therealwheely schreef op woensdag 8 april 2020 @ 17:27:

Let op!

De laatste 2020 maart update voor de Note 9 zou ernstige bugs bevatten waardoor je mobiel zelfs stuk zou kunnen gaan door overmatige warmte-ontwikkeling.

https://www.apparata.nl/nieuws/samsung-sloopt-display-galaxy-note-9-met-update-35812
https://www.androidauthority.com/samsung-galaxy-note-9-march-update-broken-displays-1103766/

Als je door klikt op de klagers is het allemaal USA. Dus ander toestel, Snapdragon. Collega met Note 9 nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online

Let op!

Geen enkel probleem hier, al een paar weken geleden geüpdatet... maar lang hoeft je niet te wachten, binnenkort krijgen we de update van april ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

Let op!

Ik had 3 april wel resolutie problemen met de knoppen!

Ik heb toen een screenshot gemaakt. En de rondjes waren helemaal overlapt aan elkaar! Op screenshot niet te zien, maar op het scherm zag het er vaag uit dat het in elkaar verweven was!!!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aJ3qoSRNR1m7DHk7Vemrckf885g=/f/image/MOQ14ryWFPVMQq0hOWMr1ztJ.jpg

Na een reboot was dit weer weg.

Heel vaag ik weet niet hoe het kwam? Vermoedelijk door een app die op me telefoon staat die ook scalable is in z'n resolutie denk ofzo waardoor het was getriggerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1dDZ5jZBxtWHtyMmQnGWv_VBjyc=/f/image/7roeDVNkqd3C8yuLgdK8w12o.jpg

Nu ziet het er zo uit. Maar vreemd is ook dat het knoppenraster instellingen niet te vinden zijn! Wel op mijn TAB A 2018

[ Voor 81% gewijzigd door lSltAlKeR op 08-04-2020 23:38 ]

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 12:14

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Sinds de laatste grote update heb ik dat ook regelmatig, echter ze overlappen elkaar nooit zoals jij omschrijft. Geen idee wat het triggert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

Oemfoefoe schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 22:52:
Sinds de laatste grote update heb ik dat ook regelmatig, echter ze overlappen elkaar nooit zoals jij omschrijft. Geen idee wat het triggert.
Oemfoefoe schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 22:52:
Klaarblijkelijk wijzig je resolutie dan ook! Niet best voor je scherm denk ik zo... :o

Speedtouch freak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Von Henkel
1 april update is ook binnen (468mb)
Inclusief een camera update.
Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

Von Henkel schreef op donderdag 16 april 2020 @ 21:18:
Ben benieuwd..
Ik sla hem nog even 2 weekjes over ..... nadat er heel wat perikelen met updates bij Samsung zijn op alle gebieden.. Galaxy S20 update ookal bagger.... laatst nog een Bixby update uit de Galaxy App Store welke je Wifi sloopt op de TAB A 2018...

Deze update zal ook wel weer een publiekelijke beta zijn....

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Laatst online: 10:41
Hey lijkt alsof mijn note 9 een stuk sneller leegloopt dan voor de nieuwe update.
Kan iemand dit bevestigen?

Zit nu op 11% bij normaal gebruik vanaf 7.00uur vanochtend. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peukiemon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:28
Ik kan sinds de update in de auto niet meer de qi lader gebruiken. Na een seconde of 30 de melding dat de telefoon te heet wordt en het laden wordt onderbroken.
En nee ik heb niet de Qualcomm versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEMAN!!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-06 13:18
Na de update van gister heb ik een probleem in de telefoon app.
Mijn telefoon staat 24/7 in dark mode.

Ik gebruik de T9-methode voor bellen van mijn contacten. Als ik wat letters intik, dan worden de overige letters zwart weergegeven. De hele dag door voer ik veel gesprekken met meerdere contacten en vind het nu erg vervelend worden. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

De volgende heb ik geprobeerd:
Reboot werkt niet
Geforceerd de app sluiten werkt niet
Dark mode uit en weer inschakelen werkt niet
Geen updates van de phone app in de Galaxy store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

Klinkt veel belovend...... :(
lSltAlKeR schreef op donderdag 16 april 2020 @ 22:46:
[...]
Deze update zal ook wel weer een publiekelijke beta zijn....
:X
diquan2001 schreef op zondag 19 april 2020 @ 20:00:
Zit nu op 11% bij normaal gebruik vanaf 7.00uur vanochtend. :|
peukiemon schreef op maandag 20 april 2020 @ 18:07:
Ik kan sinds de update in de auto niet meer de qi lader gebruiken.
THEMAN!! schreef op maandag 20 april 2020 @ 22:01:
Na de update van gister heb ik een probleem in de telefoon app.
Mijn telefoon staat 24/7 in dark mode.

Ik gebruik de T9-methode voor bellen van mijn contacten.

De volgende heb ik geprobeerd:
Reboot werkt niet
Geforceerd de app sluiten werkt niet
Dark mode uit en weer inschakelen werkt niet
Geen updates van de phone app in de Galaxy store.
Jammer jullie problemen te lezen...wat is er toch met samsung de laatste tijd??? lijkt wel of ze willen dat je straks op de note 20 overstapt...... en de Note 9 vaarwel zegt... dat kan toch niet waar zijn.... :o

Speedtouch freak

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Von Henkel
Als er iets mis is zal je bij elk product snel iets vinden.
Zelf ondervind ik deze problemen niet.
Maar om hier elke week te posten dat mijn Note 9 geweldig is draagt verder niets bij.
Just saying...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Von Henkel schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 22:20:
Als er iets mis is zal je bij elk product snel iets vinden.
Zelf ondervind ik deze problemen niet.
Maar om hier elke week te posten dat mijn Note 9 geweldig is draagt verder niets bij.
Just saying...
Ik had laatst ook problemen, maar een factory reset en even goed opletten welke apps je installeert heeft het alelmaal opgelost. Haal nu weer schermtijden van 6-7 uur of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-06 15:51
Helaas moet ik afscheid nemen van dit topic. Accu begon ineens te knetteren en heeft de telefoon dermate aangetast dat deze niet meer te repareren is. Snel afgeschreven. Tot met erg veel plezier gebruikt. Nu maar even met een Xiaomi mi9 verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Sosua schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 08:25:
Helaas moet ik afscheid nemen van dit topic. Accu begon ineens te knetteren en heeft de telefoon dermate aangetast dat deze niet meer te repareren is. Snel afgeschreven. Tot met erg veel plezier gebruikt. Nu maar even met een Xiaomi mi9 verder.
Dat klinkt niet best. Geen garantie meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Stormtrooper schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 12:33:
[...]

Dat klinkt niet best. Geen garantie meer?
Argument was dat er " water" in gekomen was.
Ding is zelfs nog nooit een douchecel in geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Sosua schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 14:20:
[...]

Argument was dat er " water" in gekomen was.
Ding is zelfs nog nooit een douchecel in geweest.
Als de service centers weer open zijn, daar langs gaan. Voor vochtschade bestaat een coulance... Maar hangt er wel vanaf of er geen andere schade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
peukiemon schreef op maandag 20 april 2020 @ 18:07:
Ik kan sinds de update in de auto niet meer de qi lader gebruiken. Na een seconde of 30 de melding dat de telefoon te heet wordt en het laden wordt onderbroken.
En nee ik heb niet de Qualcomm versie.
Mmm, tijdje niet in de auto geladen door thuis werken. Heb ook een draadloze lader. En ook geen Qualcomm.
Maar van de week hetzelfde: na korte tijd melding dat laden onderbroken werd doordat de telefoon te heet werd. Knipperend rode led. Ik dacht eerst dat dit te maken had met de combinatie hotspot (voor mijn Android radio) en navigatie TT op mijn telefoon.
Gisteren laadde de telefoon echter normaal (maar ik heb hotspot uitgeschakeld, en zonder TT).
@peukiemon heb je hier nog steeds last van? Heb je verder nog iets hiermee gedaan?
@Sosua had jouw knetterende accu ook iets te maken met laden en een te hete telefoon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peukiemon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:28
@Frup De problemen zijn er nog steeds helaas.
Draadloos snelladen uitgeschakeld maakt geen verschil, na een paar minuten direct weer oververhit en onderbreekt laden.
Factory reset gedaan, alles gewiped niks maakt verschil.
Maar het probleem zit echt in het draadloos laden, zodra ik hem bedraad laat snelladen is er geen probleem en raakt hij niet oververhit.
Dit dus in dezelfde houder op de autoruit alleen dan bedraad.
Heb het probleem ook al bij Samsung Nederland aangekaart maar nog geen reactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sosua
Frup schreef op maandag 11 mei 2020 @ 16:23:
[...]

Mmm, tijdje niet in de auto geladen door thuis werken. Heb ook een draadloze lader. En ook geen Qualcomm.
Maar van de week hetzelfde: na korte tijd melding dat laden onderbroken werd doordat de telefoon te heet werd. Knipperend rode led. Ik dacht eerst dat dit te maken had met de combinatie hotspot (voor mijn Android radio) en navigatie TT op mijn telefoon.
Gisteren laadde de telefoon echter normaal (maar ik heb hotspot uitgeschakeld, en zonder TT).
@peukiemon heb je hier nog steeds last van? Heb je verder nog iets hiermee gedaan?
@Sosua had jouw knetterende accu ook iets te maken met laden en een te hete telefoon?
Hij werd niet echt heet. Gewoon goed warm. Soms ook zonder laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Nieuwe (OTA) update komt nu binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s006110
Update binnengehaald en geïnstalleerd, maar nog steeds het hinderlijke probleem van de dialer niet opgelost (in dark mode nauwelijks leesbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

Von Henkel schreef op donderdag 16 april 2020 @ 21:18:
Ben benieuwd..
lSltAlKeR schreef op donderdag 16 april 2020 @ 22:46:
[...]

Ik sla hem nog even 2 weekjes over .....
Maak er maar bijna 2 maandjes van :X

Ik loop altijd wat achter met de systeem updates en heb die met de camera update dus gisteren pas
N960FXXU5DTCA Android-versie : Q(Android 10)Uitgiftedatum : 2020-04-16

geïnstalleerd.

Ik heb gelijk het gevoel dat het toestel wat trager reageert dan voorheen!

Ik kijk het nog even aan paar weekjes wellicht totdat de nieuwe update uit is.... dan knal ik de laatste erin....
N960FXXS5DTE2

Andere de ervaring ook dat het toestel na de april lichtelijk trager reageert.... zelfs korte vastlopers in instagram scroll etc... en ook in chrome.....

[ Voor 56% gewijzigd door lSltAlKeR op 30-05-2020 20:38 ]

Speedtouch freak

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Von Henkel
Mijn toestel is netjes bijgewerkt t/m 1 Mei.
Geen freezes en niks, ziet er naar uit, dat ik de volgende Note 20 ook kan overslaan
Perfect toestel! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

Iemand hier welke ook de Note 9 led view cover heeft EF-NN960PLEGWW.

Wie kan mij vertellen over er ook een geschikte sportarmband is waar deze in zijn geheel met de led view cover in gaat en dus ook gemakkelijk uit de band te halen terwijl de band nog om je arm zit?

Iemand hier ervaring mee?

Speedtouch freak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
lSltAlKeR schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 14:23:
Iemand hier welke ook de Note 9 led view cover heeft EF-NN960PLEGWW.

Wie kan mij vertellen over er ook een geschikte sportarmband is waar deze in zijn geheel met de led view cover in gaat en dus ook gemakkelijk uit de band te halen terwijl de band nog om je arm zit?

Iemand hier ervaring mee?
Ik denk dat je hierover meer hier een antwoord zult krijgen:
[Samsung Galaxy Note 9] Accessoires

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/922/t2GMqk.jpg

This ROM is the latest ROM for Multi-CSC OXM released 10 Jun 20, and can be used for ALL CSC's mentioned in Multi-CSC OXM!
This is official Samsung ROM, so KNOX won't be triggered!

What's new:
* June security patches (Samsung Android Security Updates)
* OneUI 2.1

Model SM-N960F
Model name Galaxy Note9
Country Multi-CSC OXM
Version Android 10
Changelist 18803598
Build date Thu, 04 Jun 2020 10:36:58 +0000
Security Patch Level 2020-06-01
Multi-CSC OXM
PDA N960FXXU5ETF5
CSC N960FOXM5ETEC
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/923/lVF3sd.png

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.14.1

HOME_CSC_OXM -> data will stay intact
CSC_OXM -> device will reset

SM-N960F OXM multi CSC ( ACR AFG AFR ATO AUT BGL BNG BRI CAC CAM CAU DBT DKR ECT EGY EUR ILO INS ITV KSA LAO LUX MID MWD MYM NEE NPL ORX PAK PHE PHN ROM SEB SEE SEK SKZ SLK THL THR TPH TUN TUR XEF XFE XME XSG XSP XTC XXV )
single : ( BTC BTU CPW GLB LYS MAT MM1 MTL NZC OPS PAN PNG PRO SIN SMA SMP STH TEB TEL TMC TNZ VAU VFJ VNZ WTL XFA XFN XNZ XSA )
by default : XEU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

henklbr schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 08:56:
[Afbeelding]

Model SM-N960F
Model name Galaxy Note9
Country Multi-CSC OXM
Version Android 10
Changelist 18803598
Build date Thu, 04 Jun 2020 10:36:58 +0000
Security Patch Level 2020-06-01
Multi-CSC OXM
PDA N960FXXU5ETF5
CSC N960FOXM5ETEC

SM-N960F OXM multi CSC ( ACR AFG AFR ATO AUT BGL BNG BRI CAC CAM CAU DBT DKR ECT EGY EUR ILO INS ITV KSA LAO LUX MID MWD MYM NEE NPL ORX PAK PHE PHN ROM SEB SEE SEK SKZ SLK THL THR TPH TUN TUR XEF XFE XME XSG XSP XTC XXV )
single : ( BTC BTU CPW GLB LYS MAT MM1 MTL NZC OPS PAN PNG PRO SIN SMA SMP STH TEB TEL TMC TNZ VAU VFJ VNZ WTL XFA XFN XNZ XSA )
De OTA staat nog niet klaar voor PHN versies ... als je ook naar het verleden kijkt komt die pas een week later uit.... dus verwacht hem 17 juni pas.

Speedtouch freak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

nu OTA:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H_gScF-pBPeuvMSLNdwC-2GOD3Y=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NeVbYnCjxOBbFYd6DXfwzrnn.jpg?f=fotoalbum_medium

Edit: na downloaden duurt de update zo'n 20 minuten om te installeren!

[ Voor 18% gewijzigd door Stormtrooper op 22-06-2020 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s006110
Vanochtend weer een update geïnstalleerd, en eindelijk is het irritante probleem in de dialer in de dark modus opgelost! Ik kan nu weer zien wie ik bel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

Welke bixby vision draaien jullie op dit moment op de note 9?

Is dat 3.5.61.17 of hoger?

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
lSltAlKeR schreef op zondag 5 juli 2020 @ 21:57:
Welke bixby vision draaien jullie op dit moment op de note 9?

Is dat 3.5.61.17 of hoger?
Ik draai: 3.5.61.17 met de laatste update versie. (N960FXXU5ETF5 / N960FOXM5ETEC / N960FXXU5ETEC) beveiligingspatch 1 juni 2020

Waarom zou je dit willen weten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

Goof2000 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:46:
[...]

Ik draai: 3.5.61.17 met de laatste update versie. (N960FXXU5ETF5 / N960FOXM5ETEC / N960FXXU5ETEC) beveiligingspatch 1 juni 2020

Waarom zou je dit willen weten?
Okay thanks voor de reply! Dit omdat op mijn andere samsung apparaten al 3.5.63.2 draait van 2 juli. Maar op mijn note 9 wordt deze niet aangeboden in de Galaxy Store. 8)7

Ook draait hier op m'n note 9 nog Bixby Framework 3.5.04.3 terwijl de nieuwe versie 3.6.07.52 op m'n oudere tab A 2018 draait.

Het valt me altijd ook op dat de Galaxy Store mega traag is met updates. Of soms weken geen updates worden aangeboden terwijl ze wel in de Goolge play store staan.

Vaak mee gemaakt al met bijvoorbeeld Samsung Internet Browser of Samsung Health. Wel al een update in de Google Playstore maar de Galaxy App Store waar je juist deze updates zou verwachten worden niet aangeboden :?

Vermoed dat de nieuwe bixby update dan nog niet geheel compatible is met android 10 of iets....
Dacht het ligt aan mijn telefoon, maar als er meer gebruikers zijn die achterlopen met deze afzonderlijke updates zal er dus wel iets loos zijn, waarom samsung ze niet released voor de note 9.

Speedtouch freak

Acties:
  • +1 Henk 'm!
This ROM is the latest ROM for Multi-CSC OXM released 10 Jul 20, and can be used for ALL CSC's mentioned in Multi-CSC OXM!
This is official Samsung ROM, so KNOX won't be triggered!

What's new:
* July security patches (Samsung Android Security Updates)
* Bootloader has been updated to v6; downgrade not possible anymore

Model SM-N960F
Model name Galaxy Note9
Country Multi-CSC OXM
Version Android 10
Changelist 18803598
Build date Thu, 02 Jul 2020 08:08:27 +0000
Security Patch Level 2020-07-01
Multi-CSC OXM
PDA N960FXXS6ETG1
CSC N960FOXM6ETF7
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/924/Cp4DzK.png

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.14.1

HOME_CSC_OXM -> data will stay intact
CSC_OXM -> device will reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

Ik heb weer wat....

ZIe dit screenshot van gisteravond...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zx5JfNB_FTY7g08jmcP6fVZY6L0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ScysOfHYtnpl1kdJriwChiOw.jpg?f=user_large

Normaal stond er altijd een counter van hoeveel apps je hebt.... en ineens is deze foetsie?

Ik heb al zitten denken zou het kunnen zijn doordat dit te maken heeft met automatisch uitgeschakeld apps?

Het lijkt mij een bug of iets dergelijks... meer mensen last van?

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
lSltAlKeR schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 20:00:

Het lijkt mij een bug of iets dergelijks... meer mensen last van?
Geen probleem hier, ik kan gewoon het aantal apps zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

Von Henkel schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 21:31:
[...]

Geen probleem hier, ik kan gewoon het aantal apps zien.
Tnx

Bij mij is die weg :/

Klopt het dat jij in de lijst apps heb staan die automatisch zijn uitgeschakeld?
Sinds dat mij mij niet meer zo is... is ook die counter weg....

Speedtouch freak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Von Henkel
Ik kan kiezen tussen, alle, ingeschakelde of uitgeschakelde. Met de bijbehorende aantallen.

Maar nu even de 1 juli software update binnenhalen.
Deze keer is hij maar 120 mb groot.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Krijg net weer een OTA update: N960FXXU6ETG3 / N960FOXM6ETG3 / N960FXXS6ETF7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

Toevallig hier ook gebruikers van Google Assistants met Voice match geinstalleerd op de Note 9?

De Note 9 ontwaakt niet meer na het zeggen van Hey Google / of Ok Google.

Bixby wel maar dat gebruik ik niet.

Google App 11.23.11.21.arm64 hier onlangs geinstalleerd en ik denk dat de boosdoender is.
Ontvang ook de beta uit de playstore.

Heb al feedback gestuurd naar Google. Hier nog meer gebruikers met de zelfde ervaring dat Assistants alleen nog werk om te vegen uit de linker of rechter onderhoek en niet op stemcommando?

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
lSltAlKeR schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 11:51:
Toevallig hier ook gebruikers van Google Assistants met Voice match geinstalleerd op de Note 9?

De Note 9 ontwaakt niet meer na het zeggen van Hey Google / of Ok Google.
Hey Google doet het bij mij alleen als ik de taal op Engels zet. Verder werkt de Assistant alleen als ik hem handmatig aan zet door de home-toets een tijdje 'ingedrukt' te houden. Ik gebruik het eigenlijk nooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

En weer nieuwe update OTA, 122.47MB, beveiligingspatch 1 augustus 2020...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-06 13:37
Stormtrooper schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 10:16:
En weer nieuwe update OTA, 122.47MB, beveiligingspatch 1 augustus 2020...
Hier nog niet, maar kom er ook net achter dat mijn Note9 een active csc heeft van swc (switzerland) en een firmware csc code van vd2. Telefoon is gekocht bij belsimpel. Kan ik nog zonder knox te verliezen (ivm microsoft Intune) veranderen van csc of is dat onmogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

r_buren schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 16:09:
[...]

Hier nog niet, maar kom er ook net achter dat mijn Note9 een active csc heeft van swc (switzerland) en een firmware csc code van vd2. Telefoon is gekocht bij belsimpel. Kan ik nog zonder knox te verliezen (ivm microsoft Intune) veranderen van csc of is dat onmogelijk?
Dan zou je hem ook in een combideal aangeschaft hebben met vodafone anders zouden geen VD2 afsturen lijkt mij.... wordt door vodafone gedistribueerd...

Klopt dat?

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-06 13:37
lSltAlKeR schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 11:24:
[...]

Dan zou je hem ook in een combideal aangeschaft hebben met vodafone anders zouden geen VD2 afsturen lijkt mij.... wordt door vodafone gedistribueerd...

Klopt dat?
Nee gewoon bij een tmobile verlenging. Ik heb helemaal niks bij Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

r_buren schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 13:04:
[...]

Nee gewoon bij een tmobile verlenging. Ik heb helemaal niks bij Vodafone
Mijn Note 9 512GB 8GB Ram N960F/DS Duos EAN: 8801643475734 komt ook van BelSimpel... (uit italie) wel te verstaan....(ITV) achteraf gezien had ik hem ook zelf beter kunnen halen bij yaphone.com waar die uit hetzelfde distributie kanaal komt als belsimpel hem denk ik inkoopt....

Maar ik heb gewoon de OXM multi-CSC :)

Speedtouch freak

• rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-04 19:39
Weet er hier soms iemand hoelang de note 9 nog updates krijgt? Dacht dat het maar 2 jaar was?

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

rabotgangster schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:03:
Weet er hier soms iemand hoelang de note 9 nog updates krijgt? Dacht dat het maar 2 jaar was?
3 jaar... en ik hoop stiekem nog op android 11....

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
lSltAlKeR schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 23:31:
[...]

3 jaar... en ik hoop stiekem nog op android 11....
Beveiligingsupdates bedoel je??
3jaar is toch vanaf de note 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

rabotgangster schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 00:00:
[...]

Beveiligingsupdates bedoel je??
3jaar is toch vanaf de note 10
Nee tot en met 2023 krijgt hij zeker weten nog security updates.....

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
lSltAlKeR schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 18:00:
[...]

Nee tot en met 2023 krijgt hij zeker weten nog security updates.....
😳😳😳 Echt??? Waar vond jij dit informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

GentiLi schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:34:
[...]

😳😳😳 Echt??? Waar vond jij dit informatie?
Ik gok erop anders wordt mijn volgende zeker geen samsung meer.....

https://www.galaxyclub.nl...e-verwachten-en-hoe-lang/

Note 9 krijgt sowieso wel One UI 2.5 net als de opvolgende modellen.... dus ga ik er vanuit dat de Note 9 niet achtergesteld wordt op de Note 10.....

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
lSltAlKeR schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:57:
[...]

Ik gok erop anders wordt mijn volgende zeker geen samsung meer.....

https://www.galaxyclub.nl...e-verwachten-en-hoe-lang/

Note 9 krijgt sowieso wel One UI 2.5 net als de opvolgende modellen.... dus ga ik er vanuit dat de Note 9 niet achtergesteld wordt op de Note 10.....
Ik vermoed dat er geen 2.5 meer komt. Enkel nog kwartaal beveiligingsupdates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

rabotgangster schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:49:
[...]

Ik vermoed dat er geen 2.5 meer komt. Enkel nog kwartaal beveiligingsupdates.
Samsung heeft het officeel bekend gemaakt zie:
https://www.samsungmobile...-powerful-with-new-update

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
Ziet er goed uit voor de 9, dus best niet upgraden naar de note 10+ of note 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

rabotgangster schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 17:48:
[...]

Ziet er goed uit voor de 9, dus best niet upgraden naar de note 10+ of note 20.
De Note 20 Ultra is het ook "net niet", met de camera bult erop.....Ben benieuwd naar de nieuwe de Galaxy S21 +

De Note 20 Ultra zal ook de laatste Samsung Galaxy Note ever zijn heb ik begreep en de S serie gaat voortaan ook een pen krijgen :7

[ Voor 3% gewijzigd door lSltAlKeR op 29-08-2020 23:25 ]

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
lSltAlKeR schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 23:24:
[...]

De Note 20 Ultra is het ook "net niet", met de camera bult erop.....Ben benieuwd naar de nieuwe de Galaxy S21 +

De Note 20 Ultra zal ook de laatste Samsung Galaxy Note ever zijn heb ik begreep en de S serie gaat voortaan ook een pen krijgen :7
Ja de note 20 en ultra interesseren mij geen bal, veel te zwak voor wat het kost. Moest de gewone note uitbreidbaar geheugen hebben, beter scherm dan zou ik miss geïnteresseerd zijn.

Heb ook gelezen dat de note serie miss weg ging, maar doordat de note later kwam dan de s serie was die meestal beter dan de s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

rabotgangster schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 05:53:
[...]

Ja de note 20 en ultra interesseren mij geen bal, veel te zwak voor wat het kost. Moest de gewone note uitbreidbaar geheugen hebben, beter scherm dan zou ik miss geïnteresseerd zijn.

Heb ook gelezen dat de note serie miss weg ging, maar doordat de note later kwam dan de s serie was die meestal beter dan de s.
Als de release van de S21 tegen valt zal waarschijnlijk mijn volgende toestel uit de hoek van Red Magic gaan komen of iets in de trend.....

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
lSltAlKeR schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 15:18:
[...]

Als de release van de S21 tegen valt zal waarschijnlijk mijn volgende toestel uit de hoek van Red Magic gaan komen of iets in de trend.....
Ik kan persoonlijk de S-pen niet meer missen. Ik gebruik hem zeker dagelijks, dus ik ga zeker terug naar een note. Mijn hoofd staat eigenlijk nu op een note 10+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
rabotgangster schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 22:12:
[...]

Ik kan persoonlijk de S-pen niet meer missen. Ik gebruik hem zeker dagelijks, dus ik ga zeker terug naar een note. Mijn hoofd staat eigenlijk nu op een note 10+
Grappig om te lezen. Ik dacht de S-pen ook vaak te gebruiken voor kleine notities, maar in de praktijk gebruik ik hem zelden. Voor notities gebruik is doorgaans even snel OneNote.
Verder overigens zeer tevreden over de Note 9. De opvolger zal echter geen Note worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-06 20:21
Voor mij helaas ook geen Note meer (ben purist tav de 3,5mm audiojack)
Frup schreef op woensdag 2 september 2020 @ 12:45:
[...]

Grappig om te lezen. Ik dacht de S-pen ook vaak te gebruiken voor kleine notities, maar in de praktijk gebruik ik hem zelden. Voor notities gebruik is doorgaans even snel OneNote.
Verder overigens zeer tevreden over de Note 9. De opvolger zal echter geen Note worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:40
rabotgangster schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 22:12:
[...]

Ik heb een note 10+ die ik al zes weken niet gebruik (was 4,5 week weg voor reparatie) en ben weer terug op de note 9; buiten de camera is het een downgrade en je geld niet waard. Het feit dat de 10+ al 1,5 week terug is en ik heb nog niet weer in gebruik heb genomen zegt wel wat denk ik

[ Voor 10% gewijzigd door 418O2 op 02-09-2020 13:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

En weer een OTA update...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

En vandaag weer een OTA update, zo'n 900MB, DEX, camera en nog veel meer verbeteringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

Stormtrooper schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:24:
En vandaag weer een OTA update, zo'n 900MB, DEX, camera en nog veel meer verbeteringen...
Tnx binnenkort maar weer eens dan N960FXXS6ETHB inladen van inmiddels alweer 15 september :o

Ik draai nu nog op N960FXXS6ETH4 security patch 1 augustus :X
Ik loop altijd minimaal een maand achter met de systeem updates O-) :Y

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

lSltAlKeR schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:36:
[...]

Tnx binnenkort maar weer eens dan N960FXXS6ETHB inladen van inmiddels alweer 15 september :o

Ik draai nu nog op N960FXXS6ETH4 security patch 1 augustus :X
Ik loop altijd minimaal een maand achter met de systeem updates O-) :Y
Binnenkort N960FXXU6FTJ5 maar inladen want ik zie net dat gisteren officieel N960FXXU6FTK1 is gereleased met security patch van november 2020

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Als ik de laatste tijd wilde telefoneren dan kreeg ik een foutmelding. (Spamlijst)
Bij deze November update is dit hersteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:42
Mijn batterij begint langzamerhand minder te worden. Zou eigenlijk nog 1 keer een reset willen doen en daarna een nieuwe batterij erin (volgens mij 70 euro bij Samsung). Hij voldoet nog prima verder.
Anderen die deze stap al hebben gedaan?
lSltAlKeR schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 15:18:
[...]

De tweakers review was niet erg mals voor hen... benieuwd wat hen voor jou het overwegen waard maakt.

[ Voor 44% gewijzigd door GroeneThee op 25-11-2020 13:14 ]

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

GroeneThee schreef op woensdag 25 november 2020 @ 13:12:
Mijn batterij begint langzamerhand minder te worden. Zou eigenlijk nog 1 keer een reset willen doen en daarna een nieuwe batterij erin (volgens mij 70 euro bij Samsung). Hij voldoet nog prima verder.
Anderen die deze stap al hebben gedaan?

[...]

De tweakers review was niet erg mals voor hen... benieuwd wat hen voor jou het overwegen waard maakt.
Mocht ik m'n Note 9 vandaag de dag moeten inruilen op dit moment wordt het waarschijnlijk een Sony Xperia 1 II ... maar ik ga er vanuit dat ik hem nog tot blackfriday 2021 kan gebruiken mijn Note 9 en zie dan wel weer wat er te koop is.... wellicht toch weer dan een Samsung Galaxy S21 Ultra :X

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

Nu net de Note 9 is meer dan een jaar in gebruik.

Sinds vanmiddag aan de lader gelegd en keek een uur later nog 6 uur tot volledig vol????

Waar dat anders max 2 uur is. Snelladen staat sowieso uit?

Of me lader is stuk of de USB plug zit er half in of er is iets mis met de telefoon.... meer mensen wel eens dit gehad?

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
lSltAlKeR schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:02:
Nu net de Note 9 is meer dan een jaar in gebruik.

Sinds vanmiddag aan de lader gelegd en keek een uur later nog 6 uur tot volledig vol????

Waar dat anders max 2 uur is. Snelladen staat sowieso uit?

Of me lader is stuk of de USB plug zit er half in of er is iets mis met de telefoon.... meer mensen wel eens dit gehad?
Stof in de usb poort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

Denk dat dat het dan is geweest ookal valt dat echt reuze mee bij mij. Hij doet het in ieder geval weer normaal.

Onder device care en batterij had ik gezien dat er stond laden aan USB terwijl hij aan de orginele samsung snel lader lag.... toch ergens dan een contactje niet goed contact in de USB-C aansluiting?

Blijf het vreemd vinden.

Speedtouch freak

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Unlocken, Rooten, custom ROM's: [Samsung Galaxy Note 9] Rooten & Custom ROM's
- Hoesjes, cases, protectors, e.d.: [Samsung Galaxy Note 9] Accessoires
- Levertijden, aanbiedingen, winkels en prijzen: [Samsung Galaxy Note 9] Levertijden & Prijzen
- Afhandeling inruilactie: [Samsung Galaxy Note 9] Afhandeling Inruilactie
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support

- Nieuwe regel, persoonlijke vergelijkingen tussen ecosystemen doen we hier niet meer, we laten de Android v.s. iPhone vergelijkingen bijdeze achterwege.