Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Google Assistent] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• MatMich
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15-01 14:08
Daar heb je helemaal gelijk in.
Ik ga dus maar op zoek naar zo'n speakertje.
Ik ga ervan uit dat meerdere personen daar commando's kunnen geven?
Bij mij komt assistent ook tevoorschijn als ik lang de homeknop indruk, maar dat is het probleem dus ook niet.
Het ging er tenslotte om dat je de assistent kon oproepen zonder iedere keer je telefoon op te moeten pakken.
Overigens zou dat bij Siri (Apple) dus wel moeten werken, maar daar krijg ik het ook niet voor elkaar op mijn iPad.
Op naar een speakertje dan maar

MatMich wijzigde deze reactie 24-11-2018 12:45 (4%)

• Goldwing1973
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 11-01 11:49
Wat wel weer erg grappig is, ik heb de google assistant op m'n iPhone gezet en gekoppeld aan Siri.
Als ik nu "Hey Google" zeg tegen m;n telefoon terwijl hij gewoon in slaapstand staat, gaan de lampjes op m'n Home Mini branden en functioneert mijn telefoon als microfoon voor de Google Home Mini.
Zo kan ik dus commando's geven aan de mini ook al ben ik in een andere kamer.

• peeth
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 10:53
Goldwing1973 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:00:
Wat wel weer erg grappig is, ik heb de google assistant op m'n iPhone gezet en gekoppeld aan Siri.
Als ik nu "Hey Google" zeg tegen m;n telefoon terwijl hij gewoon in slaapstand staat, gaan de lampjes op m'n Home Mini branden en functioneert mijn telefoon als microfoon voor de Google Home Mini.
Zo kan ik dus commando's geven aan de mini ook al ben ik in een andere kamer.
Joe heb je dat gekoppeld dan?

Vincere Per Belli

• Goldwing1973
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 11-01 11:49
peeth schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:13:
[...]

Joe heb je dat gekoppeld dan?
Gewoon Google Assistant gedownload en direct na het starten van de Asssistant vroeg hij of hij zichzelf mocht koppelen aan Siri
Hij staat nu ook in de "Opdrachten". in de instellingen van Siri

• MatMich
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15-01 14:08
Ok google home mini gekocht.
Werkt goed en is handig maar wat ik alleen niet snap is waarom de home app op ios (tablet) veel meer opties bij de instellingen laat zien dan in android.
Google is toch Android?
Bizar dat hun eigen app dan beter en uitgebreider is op ios 8)7

• madmaus
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 06-01 18:35
Toch nog even hier vragen. Ik heb een Galaxy S9, Galaxy S7, tablet en werk telefoon.
Op al deze apparaten werk oke google niet. De voice match is uitgegrijst.
Op internet zijn er wel diverse mensen die ook klagen maar Ik krijg niet het idee dat het een algemeen probleem is dat Nederland niet werkt.
Moet ik het op mijn account zoeken of werkt ok google detectie bij niemand?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• kruila
  • Laatst online: 11:05
madmaus schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 11:36:
Toch nog even hier vragen. Ik heb een Galaxy S9, Galaxy S7, tablet en werk telefoon.
Op al deze apparaten werk oke google niet. De voice match is uitgegrijst.
Op internet zijn er wel diverse mensen die ook klagen maar Ik krijg niet het idee dat het een algemeen probleem is dat Nederland niet werkt.
Moet ik het op mijn account zoeken of werkt ok google detectie bij niemand?
"OK Google" werkt pas, NADAT je je S9 hebt aangezet, dus niet in standby met het scherm uit.

Samsung Galaxy S9+ Black

• madmaus
  • Laatst online: 06-01 18:35
kruila schreef op zondag 2 december 2018 @ 09:29:
[...]

"OK Google" werkt pas, NADAT je je S9 hebt aangezet, dus niet in standby met het scherm uit.
De hele functie is mij mij uitgegrijst.
Ik kan hem dus niet activeren.
Oke google werkt dus helemaal niet bij mij.
Alleen als ik de taal op Engels zet werkt het ineens.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• BOEFJE_NL
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11-01 11:52
MatMich schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:42:
Ik ga ervan uit dat meerdere personen daar commando's kunnen geven?
Je stem wordt herkend. Dus als ik vraag hoe mijn dag eruit ziet, pakt ie bijvoorbeeld de juiste agenda en andere instellingen om antwoord te geven. Handig!

• BOEFJE_NL
Ik wil jullie graag een vreemd probleem voorleggen.
Dit probleem doet zich voor bij de assistant i.c.m. agenda; vandaar dat ik dit hier plaats :)

In het kort
Een in het verleden verwijderde terugkerende afspraak wordt dagelijks toch door de assistent uitgesproken alsof die er nog wel is.

Probleem
Als ik hem vraag hoe mijn dag is noemt hij elke dag een item, wat NIET (meer) in de (Google) agenda staat. Alle (niet) actieve / gekoppelde / verborgen agenda's daarop geraadpleegd.

Constateringen
- in het verleden een afspraak erin gezet die elke dag moest worden herhaald
- die afspraak (en toekomstige optie) eruit gehaald
- als ik ernaar zoek vind ik hem inderdaad niet meer (ook gecheckt met zoekloepje) in Google Agenda
- maar als ik GEEN enter geef bij het zoeken dan verschijnt het item wel met daarachter mijn Gmail-adres

Samenvatting
Het resultaat is dus ook dat ik via de assistant deze afspraak elke dag hoor, terwijl hij NIET in de agenda meer te zien is en als ik er naar zoek (zoekresultaat na enter) ook NIET, maar WEL bij het intikken van de zoek (zoeksuggestielijstje / resultaat voordat je op enter drukt). Overigens als ik op een van de suggesties klik zegt hij: item niet gevonden. Het is er wel, maar het is er niet...

Ik word knettergek van een item dat niet wordt getoond en elke dag wordt toch wordt opgenoemd 😱

Ik dacht misschien zit er nog iets in mijn Gmail dat ik kan checken maar daar zit ook niks in.

Hebben jullie nog ideeën?

Updates
Ik ben zeker niet de enige met dit probleem!
- Deleted calendar event still shows up in my agenda

BOEFJE_NL wijzigde deze reactie 11-01-2019 11:23 (23%)
Reden: /nettere opmaak + updates

• Hmmbob
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
"Show my reminders"?

"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys;
look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death." - Sun Tzu, The Art of War

• BOEFJE_NL
Dank je voor je suggestie. Helaas, een reminder moet een zichtbaar item zijn voordat je die kan wijzigen of verwijderen en die bestaat juist niet volgens Calendar. Dus kan het niet oproepen of raadplegen 8)7

Met andere woorden, mijn reminders zijn helemaal leeg.

BOEFJE_NL wijzigde deze reactie 03-12-2018 13:05 (18%)

• Roeptoeter
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 15-01 16:02
Ben de routines optie nu helemaal kwijt. Niet in telefoon met usa engels en ook niet met engels usa in assistent. Heb het wel gehad met google Home. Mijn google home mini is in de war want die denkt dat er nog een routine is. Hij schakelt dan een ventilator en bevestigt dit maar in werkelijkheid schakelt hij de ventilator niet.

Ben het een beetje zat met Google Home. Ben er al teveel tijd mee kwijt. Absoluut niet gebruikersvriendelijk. Bovendien moet ik ook vaak dingen herhalen omdat het niet begrepen wordt.

edit: Google heeft zeker zitten luisteren. De routines optie is nu weer terug. Ik begrijp het niet want er is niets veranderd..... :?

Roeptoeter wijzigde deze reactie 08-12-2018 09:10 (11%)

• Valdourian
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 15-01 21:13
Ik vroeg me af wat het verschil is tussen google assistant en voice match?
In België is google assistant nog niet beschikbaar en kan ik het dus niet inschakelen maar ik kan wel voice match inschakelen en "ok google" gebruiken en dingen vragen aan google. Wat mis ik dan aan de assistant?

Desktop: AMD Ryzen 5 1600x ~ MSI X370 Gaming Pro Carbon ~ G.Skill Flare X DDR4 3200MHz 16GB ~ Sapphire Nitro R9 380 4GB ~ Fractal Design Meshify C ~ Samsung 850 EVO 500GB ~ Seasonic Focus Plus Gold 650W

• TheMandroid
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15-01 18:48
Ok Google, wat wil je voor kerst hebben?

• Artwido
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 09:47
Heeft iemand ook ervaring met de tegenhanger van Assistent, Amazon Alexa? Is er veel verschil?

• gr1542
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 10:55
Artwido schreef op zondag 9 december 2018 @ 20:13:
Heeft iemand ook ervaring met de tegenhanger van Assistent, Amazon Alexa? Is er veel verschil?
Beide zijn nog niet helemaal top. Persoonlijk vind ik Alexa in combinatie met o.a. mijn Sonos, Harmony Hub, Hue lampen en Toon, beter werken dan Google Assistant (in het Nederlands; in het Engels weet ik niet). Hij heeft voor mijn gevoel iets meer ondersteuning voor diverse apparaten en Alexa begrijpt mijn commando's beter (al is Google bezig met een inhaalslag). Nadeel is wel, dat ik Alexa e.d. op USA adres heb moeten zetten en alles Engelstalig is. Voor de kids is Google Assistant in het Nederlands een stuk makkelijker.
Kortom beide hebben voors en tegens. Dat maakt de keuze altijd persoonlijk.

• sgouman
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 10:57
Vraagje,

is het al mogelijk om routines te maken voor de google home? het liefst in het nederlands

sgouman wijzigde deze reactie 15-12-2018 11:12 (8%)

• xFeverr
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 10:03
sgouman schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 11:05:
Vraagje,

is het al mogelijk om routines te maken voor de google home? het liefst in het nederlands
Routines kan, maar nog niet in het Nederlands. Ik wacht er ook op!

Download Spoor reisplanner voor Windows 10 (mobile) van de Windows Store!

• sgouman
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 10:57
xFeverr schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 15:17:
[...]

Routines kan, maar nog niet in het Nederlands. Ik wacht er ook op!
Dan moet je waarschijnlijk ook je tleefoon weer in het engels zetten om het te zien in de google home app?

• Kastermaster
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 14-01 08:08
sgouman schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 11:05:
Vraagje,

Het is mij vorige week gelukt om dit in het Nederlands weekend te krijgen. En dag later was de optie echter weer weg en werkte het ook niet meer.

• GroeneThee
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 10-01 10:47
gr1542 schreef op maandag 10 december 2018 @ 07:19:
[...]

Beide zijn nog niet helemaal top. Persoonlijk vind ik Alexa in combinatie met o.a. mijn Sonos, Harmony Hub, Hue lampen en Toon, beter werken dan Google Assistant (in het Nederlands; in het Engels weet ik niet). Hij heeft voor mijn gevoel iets meer ondersteuning voor diverse apparaten en Alexa begrijpt mijn commando's beter (al is Google bezig met een inhaalslag). Nadeel is wel, dat ik Alexa e.d. op USA adres heb moeten zetten en alles Engelstalig is. Voor de kids is Google Assistant in het Nederlands een stuk makkelijker.
Kortom beide hebben voors en tegens. Dat maakt de keuze altijd persoonlijk.
Op zich niet een echt eerlijke vergelijking. Zet ze allebei op Engels en werk er even mee. Kijk dan wat beter werkt. Daarna allebei in het NL...oh nee...wacht ;)

• Devindegroot
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 13-01 19:51
Iemand die mij kan helpen ?

Ik heb ooit de Google Home en ondertussen ook de mini gekocht die beide uit Duitsland komen.

Ik wil graag over naar de Nederlandse taal, maar er is een functie die ik niet werkend krijg en dat is de verlichting. Het wilt gewoon niet lukken om verlichting los of überhaupt in totaal te besturen met Google Nederlands ( wel in het engels ). Als ik vraag zet al de verlichting uit zet hij maar een lamp uit die in de app Desk heet ( ledstrip bureau ). Alles heeft nog een Engelse naam, maar ik heb het al eens allemaal Nederlandse namen gegeven, maar als nog doet die het dan niet. Iemand enig idee hoe ik mijn verlichting met de Nederlandse taal werkend krijg?

• djiedjee
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 11:47
Welke lampen heb je?
Devindegroot schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 14:29:
Iemand enig idee hoe ik mijn verlichting met de Nederlandse taal werkend krijg?

• TheFes
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 11:54
Devindegroot schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 14:29:
Iemand die mij kan helpen ?

Ik heb ooit de Google Home en ondertussen ook de mini gekocht die beide uit Duitsland komen.

Ik wil graag over naar de Nederlandse taal, maar er is een functie die ik niet werkend krijg en dat is de verlichting. Het wilt gewoon niet lukken om verlichting los of überhaupt in totaal te besturen met Google Nederlands ( wel in het engels ). Als ik vraag zet al de verlichting uit zet hij maar een lamp uit die in de app Desk heet ( ledstrip bureau ). Alles heeft nog een Engelse naam, maar ik heb het al eens allemaal Nederlandse namen gegeven, maar als nog doet die het dan niet. Iemand enig idee hoe ik mijn verlichting met de Nederlandse taal werkend krijg?
Zit die lamp (Desk) in dezelfde ruimte als de Google Home Mini (bijvoorbeeld Living Room), en is dat de enige lamp in die ruimte?
Standaard zet de Google Home namelijk alleen de lampen in de ruimte waarin de Google Home staat uit.
Als je alle lampen uit wil zetten moet je "zet alle lichten uit" zeggen (of " zet alles uit" als je alleen maar lichten hebt)

• Devindegroot
Ik heb Ikea Tradfri. En de lamp Desk zit in een andere groep, maar überhaupt moet alles gewoon aanstuurbaar zijn...

• Devindegroot
Het valt me op dat Desk volledig aanstuurbaar is en de rest niet?

Mijn Homes staan wel ingesteld op hoofdtaal Engels en tweedetaal Nederlands, maar heb ook al eens Nederlands als hoofdtaal gehad en dat veranderde niets.

Staan die van jullie enkel op NL?

Devindegroot wijzigde deze reactie 18-12-2018 15:49 (59%)

• djiedjee
Werkt bij mij prima.
Misschien moet je de koppeling met home verbreken en opnieuw maken?

Ik heb in de home app een aantal lampen toegekend aan "Woonkamer". Vanuit de assistent (dus niet vanuit google now!) kan ik zeggen "zet de lampen in de woonkamer aan/uit"
Werkt als een speer.

• Boy
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:03

Boy

Android developer

Plotseling werkt bij mij nu "luisteren naar 3fm op keuken" ! \o/

• Hmmbob
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
Artificial Intelligence, Google leest gewoon mee hier :+

"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys;
look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death." - Sun Tzu, The Art of War

• djiedjee
Ik ben er achter:
Speel <zender> : werkt wel
Speel <zender> op <speakergroep> : werkt niet
Speel <zender> op Tunein op <speakergroep> : werkt wel!

djiedjee wijzigde deze reactie 28-12-2018 09:34 (10%)

• sv2203
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 14-01 22:29
Weet iemand hier wat ik verkeerd doe.

Als mijn tv aanstaat op Chromecast, hoofdpagina, en ik vraag via de assist. Laat het weer op tv zien of in het Engels, show me the weather on tv.

Dan krijg ik als antwoord ik open het weer op YouTube en dan wordt YouTube geopend en een willekeurig filmpje opgestart met het woord weer erin terwijl het mogelijk moet zijn om het weerbericht te krijgen.

Iemand enig idee?

PSN: Vonkiii

• Amergin
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 06-01 00:09
Eerst had ik hem in het engels staan. Toen kon ik routines maken. Daarna plaatate ik hwm in het engels en nederlands. Hierdoor kon ik geen routines maken. Weer terug gezet in het engels, opnieuw geinatalleerd maar nog steeda geen routines. Vindt dat wel erg jammer. Iemand tips?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Devindegroot
Amergin schreef op zondag 6 januari 2019 @ 00:09:
Eerst had ik hem in het engels staan. Toen kon ik routines maken. Daarna plaatate ik hwm in het engels en nederlands. Hierdoor kon ik geen routines maken. Weer terug gezet in het engels, opnieuw geinatalleerd maar nog steeda geen routines. Vindt dat wel erg jammer. Iemand tips?
Routines zijn er nog niet in het Nederlands. Ik baal er ook van, vooral omdat het niets anders is dan dingen die ook nu al beschikbaar zijn achter elkaar te zetten. Ook kut dat hij in NL niet door kan luisteren na een commando.

• TMCThomas
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 15-01 14:49
Maar dus naar al deze tijd nog steeds geen voice match/spraakmodel en dus nog steeds alleen de google assistance op het homescreen? Ik had toch wel verwacht dat ze dat inmiddels opgelost zouden hebben, is nog steeds grijs bij mij.

• Silv.
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 11-01 11:24
Ik heb hetzelfde probleem, is er al een oplossing?
BOEFJE_NL schreef op maandag 3 december 2018 @ 11:45:
Ik wil jullie graag een vreemd probleem voorleggen.
Dit probleem doet zich voor bij de assistant i.c.m. agenda; vandaar dat ik dit hier plaats :)

Probleem
Als ik hem vraag hoe mijn dag is noemt hij elke dag een item, wat NIET (meer) in de (Google) agenda staat. Alle actieve / gekoppelde / verborgen agenda's daarop geraadpleegd.

Constateringen
- in het verleden een afspraak erin gezet die elke dag moest worden herhaald
- die afspraak (en toekomstige optie) eruit gehaald
- als ik ernaar zoek vind ik hem inderdaad niet meer (ook gecheckt met zoekloepje) in Google Agenda
- maar als ik GEEN enter geef bij het zoeken dan verschijnt het item wel met daarachter mijn Gmail-adres

Samenvatting
Het resultaat is dus ook dat ik via de assistant deze afspraak elke dag hoor, terwijl hij NIET in de agenda meer te zien is en als ik er naar zoek (zoekresultaat na enter) ook NIET, maar WEL bij het intikken van de zoek (zoeksuggestielijstje / resultaat voordat je op enter drukt). Overigens als ik op een van de suggesties klik zegt hij: item niet gevonden. Het is er wel, maar het is er niet...

Ik word knettergek van een item dat niet wordt getoond 8)7

Ik dacht misschien zit er nog iets in mijn Gmail dat ik kan checken maar daar zit ook niks in.

Hebben jullie nog ideeën?

• BOEFJE_NL
Silv. schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:21:
Ik heb hetzelfde probleem, is er al een oplossing?
[...]
Helaas een bekende bug. Zie ook: https://support.google.com/assistant/thread/456523
En de bug schijnt nu al 2 jaar oud te zijn! 8)7

BOEFJE_NL wijzigde deze reactie 11-01-2019 11:27 (9%)

• Cyleo
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 13-01 15:45
djiedjee schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 09:27:
Ik ben er achter:
Speel <zender> : werkt wel
Speel <zender> op <speakergroep> : werkt niet
Speel <zender> op Tunein op <speakergroep> : werkt wel!
Ik heb gemerkt dat luister naar beter werkt dan speel.

• xFeverr
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om Q-Music af te spelen? Als ik dus zeg: Luister naar/speel Q-Music, dan krijg ik de Belgische zender :?

Q-Music Nederland werkt niet, Q-Music NL ook niet. Wat kan ik nog proberen?

(Het is overigens wel grappig dat je wel met Q-Music kan 'praten' en vragen welk nummer er nu speelt. Als je vervolgens vraagt om er naar te luisteren krijg je de FM frequenties te horen 8)7)

• Warfare
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 14-01 09:38
Weet iemand waarom voice match op mijn OP6 nog steeds niet werkt? Hij blijft greyed out staan. Ik wil graag de Google home kopen maar zo heeft het gewoon geen zin...

• Roy1985
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 12:00
Warfare schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:36:
Weet iemand waarom voice match op mijn OP6 nog steeds niet werkt? Hij blijft greyed out staan. Ik wil graag de Google home kopen maar zo heeft het gewoon geen zin...
Dit heb ik dus op mijn Pixel 3 ook, alleen in het Engels gaat dit goed.

Zou toch niet zo moeilijk te implementeren moeten zijn.

• djiedjee
Dit komt doordat q music op TuneIn anders heet.
Als je in de TuneIn app zoekt zie je dat hij daar "QMusic nonstop" heet.

"Speel QMusic nonstop op TuneIn" werkt dus wel bij mij.
xFeverr schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:09:
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om Q-Music af te spelen? Als ik dus zeg: Luister naar/speel Q-Music, dan krijg ik de Belgische zender :?

Q-Music Nederland werkt niet, Q-Music NL ook niet. Wat kan ik nog proberen?

(Het is overigens wel grappig dat je wel met Q-Music kan 'praten' en vragen welk nummer er nu speelt. Als je vervolgens vraagt om er naar te luisteren krijg je de FM frequenties te horen 8)7)

• xFeverr
djiedjee schreef op zondag 13 januari 2019 @ 12:59:
Dit komt doordat q music op TuneIn anders heet.
Als je in de TuneIn app zoekt zie je dat hij daar "QMusic nonstop" heet.

[...]
Ik waardeer je hulp naar de zoektocht _/-\o_
Echter... Dat is niet wat het lijkt. Q-Music heeft namelijk naast het radiostation wat je in de auto hoort ook nog enkele themazenders. Mensen met DAB+ kunnen daar ook een aantal van luisteren. Het is echter niet de echte Q-Music zender.

Naast Q-Music heb je:
  • Q-Music non stop
  • Q-Music Top 40
  • Q-Music Top 1000
  • Q-Music Foute uur

• djiedjee
Ah ok!
Het principe geldt wel: je moet de naam gebruiken die in Tunein staat vermeld.
Als 2 zenders dezelfde naam hebben, weet ik het ook niet...
xFeverr schreef op zondag 13 januari 2019 @ 13:23:
[...]

Ik waardeer je hulp naar de zoektocht _/-\o_
Echter... Dat is niet wat het lijkt. Q-Music heeft namelijk naast het radiostation wat je in de auto hoort ook nog enkele themazenders. Mensen met DAB+ kunnen daar ook een aantal van luisteren. Het is echter niet de echte Q-Music zender.

Naast Q-Music heb je:
  • Q-Music non stop
  • Q-Music Top 40
  • Q-Music Top 1000
  • Q-Music Foute uur

• Fire69
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online
djiedjee schreef op zondag 13 januari 2019 @ 13:56:
Ah ok!
Het principe geldt wel: je moet de naam gebruiken die in Tunein staat vermeld.
Als 2 zenders dezelfde naam hebben, weet ik het ook niet...

[...]
En als je op frequentie probeert?
https://support.google.com/googlehome/answer/7071793?hl=nl
Luisteren naar radiozender op basis van frequentie 'Speel 98.5 af'

Move along folks, nothing interesting to see here.

• Cyleo
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 13-01 15:45
Roy1985 schreef op zondag 13 januari 2019 @ 12:29:
[...]

Dit heb ik dus op mijn Pixel 3 ook, alleen in het Engels gaat dit goed.

Zou toch niet zo moeilijk te implementeren moeten zijn.
Het werkt op nog geen enkel toestel in het Nederlands. Mijn vermoeden is dat ze meer data nodig hebben voordat ze de switch omzetten voor de telefoon.
Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True