Ik heb hem ook. Ik heb wel even de Assistent app opnieuw moeten installeren, en voor de zekerheid heb ik de cache van de Google app geleegd. Leuk spul hoor, en ook best vermakelijk.
Ook als je in bed voorgelezen wilt worden op een moderne manier kan dat:
Verder werkt het wel leuk, maar helaas wordt toch veel verwezen naar Google, en interpreteert hij niet alle vragen even goed op de manier hoe je de vraag stelt. Wel grappig is dat ik bij mijn zus op visite wou demonstreren dat ik met mijn stem het alarm in kon stellen op 11 uur 's ochtends. Alleen was het nadeel dat de telefoon mijn zus ook meteen meeluisterde, en hetzelfde alarm instelde
Ook heb ik mijn Eneco-accont gekoppeld aan Assistent, maar hij blijft zeggen dat mijn huidige temperatuur in huis 12 graden is, terwijl dat volgens mij juist de temperatuur is van de 'ik ben weg'-stand...
Beetje matig.
Ook kost het wat moeite om de AH-chat te verlaten. 'Stoppen', 'terug naar Google' worden beantwoord met een bericht waarin hij je opdracht niet begrijpt. Verder is de stem van Daan van PostNL best irritant, maar morgen ga ik eens kijken wat PostNL kan doen met mijn Google Assistent.
Genoeg om uit te proberen.
Mijn 11-jarige neefje heeft het dankzij mij al vanmiddag ontdekt op zijn iPad. Hij heeft volgens mij de komende dagen een nieuwe hobby erbij. Zal me niks verbazen dat hij Siri en Google Assistent met elkaar zal proberen te laten leuteren

Oké Google...
**pling**
Werkt gewoon, je moet overigens niet je telefoon gelockt hebben of het scherm uit.
[
Voor 10% gewijzigd door
AW_Bos op 03-08-2018 23:10
]