Hackus schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:48:
[...]
Nee, hoor dat fantaseer je er zelf bij. 9% was het een aantal weken geleden, en ik ben geen pro BB en ook geen Pro PL. Of ik deskundig ben in verboden middelen doet hier niet ter zake !!
Ik trap niemand de grond in, jou ook niet. Je mag trost zijn wat je wilt. maar je klaagt over spiergroepen die achter lopen, maar post alleen foto's van opgepompte armen. Iedereen leest en ziet dit, niet alleen ik.
Zet het maar dik gedrukt, je reputatie is kennelijk belangrijk voor je. Het zou je sieren als je een ander op dezelfde manier aanspreekt als dat je zelf aangesproken wenst te worden.
Mijn armen zijn altijd opgepompt en het is mijn favoriete spiergroep. Dat de rest achterloopt en dat ik daar over “klaag”, dat is toch waar een topic als deze voor gemaakt is? Nuttige tips zijn altijd welkom, evenals opbouwende kritiek.
Maar opmerkingen als dat het voor mij elke dag 3 keer arm dag is, terwijl niemand hier mag weten hoe je er zelf bij staat, daar heb ik niet veel aan, maar je zet mij er wel mee te kakken.
Ook dat gezeur over wat ik volgens jou wel en niet moet trainen.... Ik ben 190cm, jij bent net zo lang als mijn vriendin. Ik train nog geen 2 jaar, jij traint al +30 jaar. Dat ik achterliggende spiergroepen heb, dat is vrij normaal.
Evenals opmerkingen als dat ik zou liegen over wel vs niet natty. Ik ben juist open in dit soort dingen, maar mag de middelen zelf niet bespreken. Als ik het er dan bij houdt dat ik mijn 2e week natty in ben gegaan, dan is het toch voor iedere boerenlul duidelijk dat ik dus inmiddels 2 weken uit m’n kuur ben? Ik verkondig toch nergens dat ik VOLLEDIG naturel ben?
Je bent werkelijk waar zoekende om je puntje te maken, keer op keer weer. Dat je er als de kippen bij bent, dat is toch zo? Je reageert toch bijna op alles? Vaak met een sarcastische ondertoon, vaak ook volledig offtopic.
Je trainingsadviezen worden hier door velen als waarheid gezien, maar volgens mij ben je hier gewoon om vooral te laten zien hoe goed jij bent.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz