Waarmee geïnjecteerd?ASS-Ware schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 11:41:
[...]
Ik heb gisteravond 2,5kg procureur geïnjecteerd en gerubt en vanmorgen in de kamado gelegd.
We gaan het meemaken.
Appelsap en appelazijn zeer waarschijnlijk (foto 2 in het kannetje)
BBQ op 107C, na 5 uur in de stall met een kern van 65C, toen ingepakt en bij een kern van 98C pas boterzacht en dat was na 10 uur en 25 min.Nieksc schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 09:37:
[...]
Hoelang heeft het geduurd voordat het stuk procureur van dit gewicht de juiste temperatuur had?
Nee, de vorige van rond de 2,5kg was na iets meer dan 9 uur boterzacht bij een kern van 96C.elektriekert schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 10:08:
[...]
Beetje zelfde vraag als hierboven:
Merkte je verschil in bereidingstijd door het injecteren?
Het zou vooral sneller moeten gaan. Ik meen dat ik een maandje geleden er zo’n 8,t uur over heb gedaan om naar 96 graden te gaan.
Let op:
Voor aanbiedingen e.d.: Barbecue aanbiedingen- & kortingscodetopic. Over messen kan je hier terecht: Welke keukenmessen - Deel 2
De discussie over hoe geweldig een A++, A+, A, B, C merk wel niet is, is uitgespeeld. Laat iedereen gewoon in zijn waarde en steek niet altijd de loftrompet uit hoe geweldig *insert* merk is. De "someone is wrong on the internet" hoeft hier niet plaats te vinden, net zo min als fanboyism
Voor aanbiedingen e.d.: Barbecue aanbiedingen- & kortingscodetopic. Over messen kan je hier terecht: Welke keukenmessen - Deel 2
De discussie over hoe geweldig een A++, A+, A, B, C merk wel niet is, is uitgespeeld. Laat iedereen gewoon in zijn waarde en steek niet altijd de loftrompet uit hoe geweldig *insert* merk is. De "someone is wrong on the internet" hoeft hier niet plaats te vinden, net zo min als fanboyism