Het BBQ hardware, mod, recepten en creaties topic - deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 353 354 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• FlorisVrolijk
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 09:54
robkrekel schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 09:16:
[...]

Nu we het over Duitsland hebben :*)
Ik kom er elke 2 maanden ongeveer, maar ik zie door de bomen het bos vaak niet. Zoveel vlees, met vaak voor mij onbekende namen er op (in het Duits :+ )

Waar moet je op letten? Is er ergens een vertaalslag te maken? Welke supermarkt is aan te raden? Vind het zelf bij de Edeka en Rewe er goed uitzien.
Klopt, Rewe en Edeka zijn altijd goed, zeker de slagersafdeling, maar betaal je wel iets meer voor.
Zoals ook door @Gadgeteer genoemd is varkensvlees erg betaalbaar in duitsland.
Voor mooi rundvlees bij de prijsvechters ben je vaak meer afhankelijk van tijdelijke aanbiedingen.
Zelf vind ik de pepergemarineerde rundersteak bij de Lidl erg goed:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M_5ZPHme16qZiUKB3f2Q8T2qmio=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/VM1Bp4HrY5CcOEsxukDHMJv4.jpg?f=user_large

Uiteindelijk merk ik dat ik in de praktijk in Duitsland vooral varken koop; spareribs, pulled pork, gehakt
En rundvlees bij de Makro of Sligro.
Pagina: 1 ... 353 354 Laatste

Let op:
Voor aanbiedingen e.d.: Barbecue aanbiedingen- & kortingscodetopic. Over messen kan je hier terecht: Welke keukenmessen - Deel 2

De discussie over hoe geweldig een A++, A+, A, B, C merk wel niet is, is uitgespeeld. Laat iedereen gewoon in zijn waarde en steek niet altijd de loftrompet uit hoe geweldig *insert* merk is. De "someone is wrong on the internet" hoeft hier niet plaats te vinden, net zo min als fanboyism