Hét grote motortopic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 132 Laatste
Acties:
  • 370.142 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:22
Zijn zadel voor zo ver ik kan zien. Die zat dus ook lekker vast 8)7

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:34
Volgens mij zijn zadel idd. Kunnen de zeven kleuren str*nt makkelijker weglopen voor de weg naar huis :+

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/ertwD0/Koe.jpg

* Vrijdag rent hard weg :+ }:O

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:46

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Koffers en valbeugels eraf en het is natuurlijk zoals het hoort ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• lolgast
Tylen schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:20:
[...]

Koffers en valbeugels eraf en het is natuurlijk zoals het hoort ;)
Afbeeldingslocatie: https://www.stephenhicks.org/wp-content/uploads/2015/06/cow-skinny.jpg
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ik zit al aan mijn 5e koffie, sorry

PS, je ondertitel moet nog bijgewerkt worden :>

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

lolgast schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:24:
Ik zit al aan mijn 5e koffie, sorry

PS, je ondertitel moet nog bijgewerkt worden :>
Done.

En deze foto kan "for the time being" wel in de OP erbij ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7IQQSpyS624QO2G2R7poI49u/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 15:03

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Booyaa schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:49:
[...]

Je bent ook wel echt een idioot als je zo gaat rijden/racen op de openbare weg.
Mja, les 1 op de motor. Laat je niet opnaaien!

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Pagman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-07-2024
Vandaag voor de eerste keer zonder instructeur gereden :D , leaseblik staat bij de garage dus mocht de Er5 van de buurman voor een dag lenen, Zoals altijd stond er weer file in het weefvak op de a12 bij oude Rijn dus jullie tips gevolgd en doorgereden tot ik een mooi gat zag vallen en daar toen ingedoken. Kon zowaar ook eens doorrijden bij knooppunt deil tussen de file door was wel eventjes spannend de eerste keer filteren aangezien sommigen zo naar links of rechts komen en erg dicht langs de lijn rijden :/. Enig minpuntje vind ik wel dat het 90km lang alleen maar snelweg was dus maar eens kijken of het mogelijk is om vanmiddag naar Huis de lekdijk te pakken en dan via Woerden binnendoor naar Alphen te rijden.

Best wel leuk het motorrijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 21:21

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Je moet echt beter uitslapen hoor en je Alpje ook.

Steeds zo omvallen omdat je moet bent kan natuurlijk niet meer :+

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:49

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Tylen schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:20:
[...]

Zit daar geen val sensor op?
Op een Transalp uit 1989? :9
Op een Transalp uit 1995 ook niet hoor.

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:03
Vanmorgen eens lekker vroeg op om om 6u ergens ver weg (100+km) een magazijn te helpen opstarten.

Ervaringen:
- 't was fris en donker, blij dat ik met de auto was en niet met de motor (kon de auto vandaag niet laten staan wegens gisteravond verkeerd geparkeerd en vanmorgen geen tijd om me te verzetten)
- zonder file op de ring van brussel is nog zo relaxt
- maar ik houd mijn hart al vast voor de avondspits
- zo vroeg opstaan (4u) daar gaan we geen gewoonte van maken :')

[ Voor 14% gewijzigd door Dryhte op 22-10-2018 10:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Rubman schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:28:
[...]

Je moet echt beter uitslapen hoor en je Alpje ook.

Steeds zo omvallen omdat je moet bent kan natuurlijk niet meer :+
Ik was hartstikke wakker toen we begonnen :P maar ik wil jouw gesteldheid ook wel zien na 170 kilometer door zand, gras en bosgrond :+. Maar ik heb dit inderdaad als moment genomen om te stoppen. Niet vanwege de val (daar ben ik aan gewend ondertussen) maar omdat de aanleiding tot de val me liet zien dat ik fysiek uitgeput was. Mijn houding is op de moeilijke stukken ook duidelijk nog niet losjes genoeg, waardoor ik eerder uitgeput raak.
[...]

Zodra de carbs leeggelopen zijn stopt hij vanzelf wel hoor :+.

[ Voor 41% gewijzigd door HTT-Thalan op 22-10-2018 10:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

HTT-Thalan schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:39:
[...]

Ik was hartstikke wakker toen we begonnen :P maar ik wil jouw gesteldheid ook wel zien na 170 kilometer door zand, gras en bosgrond :+. Maar ik heb dit inderdaad als moment genomen om te stoppen. Niet vanwege de val (daar ben ik aan gewend ondertussen) maar omdat de aanleiding tot de val me liet zien dat ik fysiek uitgeput was. Mijn houding is op de moeilijke stukken ook duidelijk nog niet losjes genoeg, waardoor ik eerder uitgeput raak.
Zo zie je maar slaap is alles :+

Maar ik doe het je zeer waarschijnlijk ook niet na of ga in ieder geval tig keer vaker op mijn muil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pagman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-07-2024
Ai,

Het leek wel alsof de Voorkant wegschoof maar ook dat de achterkant uitbrak :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

HTT-Thalan schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:39:
[...]

[...]

Zodra de carbs leeggelopen zijn stopt hij vanzelf wel hoor :+.
Ja maar dan heeft hij wel erg lang met de olie op een vreemde plaatst gelopen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Pagman schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:19:
Ai,

Het leek wel alsof de Voorkant wegschoof maar ook dat de achterkant uitbrak :o
Mijn analyse is dat ik in mijn vermoeidheid gewoon het stuur te stevig vastgreep waardoor het voorwiel geen pad meer kon vinden en zich vastbeet. Het achterwiel verloor tractie en haalde de voorkant in. Boem.

User error dus.
Tylen schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:23:
[...]

Ja maar dan heeft hij wel erg lang met de olie op een vreemde plaatst gelopen ;)
Dit ding is wel gewend wat olie in de cylinders te hebben :+. En wat kun je doen, er zit gewoon geen val sensor op, punt. Als hij stuk is, maak ik hem weer. Als hij niet meer te maken is, zoek ik wat anders. Het ding heeft dertig jaar overleefd, dan kan dat gestuntel van mij er ook nog wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

HTT-Thalan schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:28:
[...]

Dit ding is wel gewend wat olie in de cylinders te hebben :+. En wat kun je doen, er zit gewoon geen val sensor op, punt. Als hij stuk is, maak ik hem weer. Als hij niet meer te maken is, zoek ik wat anders. Het ding heeft dertig jaar overleefd, dan kan dat gestuntel van mij er ook nog wel bij.
Haha goed punt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:52
Sterker nog, door dat gerammel off road kan ik me voorstellen dat die sensor regelmatig wordt getriggerd terwijl er niets aan de hand is. Sta je met een motor die om de haverklap uitvalt.

Maar, dit zeg ik niet gehinderd door enige kennis van zaken. Ik weet niet wat voor sensor ze daar tegenwoordig voor gebruiken.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 15:03

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Daar zit tegenwoordig een time-out op.

5 seconden omgevallen ofzo = motor uit. Dit weekend nog getest bij Tubbergen OTR

Trouwens best wat rijders onderuit zien gaan bij de water doorwading. Lekker met die kou sóchtends. Bij mij ging die in 1x goed :9

[ Voor 35% gewijzigd door Ghostrider op 22-10-2018 11:47 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

jawel, maar een hele trage..
YouTube: Oops (I did it again)

Maaruh @HTT-Thalan , wat gebeurde er nou precies? ik zie geen geul of ander soort ondergrond ofzo??

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
ToolkiT schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:50:
[...]

jawel, maar een hele trage..
YouTube: Oops (I did it again)

Maaruh @HTT-Thalan , wat gebeurde er nou precies? ik zie geen geul of ander soort ondergrond ofzo??
HTT-Thalan schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:28:
Mijn analyse is dat ik in mijn vermoeidheid gewoon het stuur te stevig vastgreep waardoor het voorwiel geen pad meer kon vinden en zich vastbeet. Het achterwiel verloor tractie en haalde de voorkant in. Boem.

User error dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees hem ook net.. vaag dat in dat losse zand je dan ineens toch zoveel grip krijgt..
Maar ik moet zeggen ik heb zelf amper ervaring met zand op motor.. in Auto wel (in Australia dan)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
ToolkiT schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:54:
[...]

Ik lees hem ook net.. vaag dat in dat losse zand je dan ineens toch zoveel grip krijgt..
Maar ik moet zeggen ik heb zelf amper ervaring met zand op motor.. in Auto wel (in Australia dan)..
In de ochtend ging ik weer veel te langzaam door de bochten en werd er door anderen op gewezen dat hun motoren, waarvan sommigen met 50/50 of zelfs 70/30 banden, óók niet weggleden in dat terrein en dat ik dus best wat meer snelheid kon proberen.

Ik heb deze band voor:

Afbeeldingslocatie: https://www.revzilla.com/product_images/0102/3122/mitas_e10_tires_front_750x750.jpg

en die bijt zich, zo blijkt telkens weer, echt wel vast in de ondergrond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
Ik had de Metzeler Roadtec 01 als test onder mijn Super Tenere laten leggen, om te kijken of ze zich beter (blijven) gedragen dan de Pilot Road 4. Ze zijn in deze maat een stuk duurder dan de Pilot Road 4.

Toegegeven, ze cuppen vrijwel niet. Maar de levensduur is 1:1 vergelijkbaar. Nu, 7.500 km heb ik nog een halve millimeter tot het slijtnokje.
"Ja maar dan kun je nog heel lang doorrijden!"
Neuh, dat is een dagje op en neer naar Luxemburg en dan is dat weg. Dus zeg dat ik 8.000 km met deze achterband doe... Dan ga ik wel weer terug naar de Pilot Road 4. Met de komst van zijn opvolger is die ook iets in prijs gezakt.
Ik zou nog kunnen kijken naar een meer all-road band, zoals de TKC70. Maar ik vraag me af of die bij mijn rijstijl passen + hoe goed die in de regen zijn.

Eerst wel goed de status van de voorband bekijken. Misschien krijg ik eerst nog wel een Roadtec 01 achter versleten voordat de voorband eraan gaat. Ik ga geen merken mixen.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
mmmm tempting..
Afbeeldingslocatie: https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/44373214_10161088286030088_422329146442514432_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_ht=scontent-lhr3-1.xx&oh=429ad54d4261bd9f1d7c069f99dda4de&oe=5C575994

In de aanbieding... en dat grijs past mooi bij mijn guzzi's tank..
https://www.motolegends.c...-Silver-Blue-Stripes.html

[ Voor 24% gewijzigd door ToolkiT op 22-10-2018 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
ToolkiT schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:15:
mmmm tempting..
[Afbeelding]

In de aanbieding... en dat grijs past mooi bij mijn guzzi's tank..
https://www.motolegends.c...-Silver-Blue-Stripes.html
Én op een goeie dag heb je gegeten als je thuiskomt. Vliegt genoeg ongedierte naar binnen zo :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HTT-Thalan schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:24:
[...]

Én op een goeie dag heb je gegeten als je thuiskomt. Vliegt genoeg ongedierte naar binnen zo :+.
free protein!
Ik moet zeggen dat ik nu ook 90% van de tijd met visor open rijd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dynazap
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:51

Dynazap

Go Hard Or Go Home

Dat is best knap :9. Zodra ik m'n vizier open zet heb ik binnen 10 sec een vlieg, steentje of stof in m'n ogen. :+
ToolkiT schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:25:
[...]

free protein!
Ik moet zeggen dat ik nu ook 90% van de tijd met visor open rijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
@DrivinUCrazy hoewel de kans groot is dat mijn eerstvolgende nieuwe band een Road 5 wordt, kan ik je wel zeggen dat ik bijzonder tevreden was van de TKC70 banden die ik onder de CB500X had laten leggen. Die waren zeer goed in de regen en zagen er lekker stoer uit ;) maar gaven toch veel meer vertrouwen (zowel droog als nat) dan de originele Pirelli Scorpion Trail die er OEM onder lagen (en waar met wat overdrijving na 20kkm nog geen slijtage aan te zien was)

En geloof me, 'regen' is in mijn geval niet alleen een occasioneel buitje geweest, maar ook bijna verdrinken op de snelweg door de boeggolven van de vrachtwagens naast mij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dynazap schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:25:
Dat is best knap :9. Zodra ik m'n vizier open zet heb ik binnen 10 sec een vlieg, steentje of stof in m'n ogen. :+

[...]
Ik heb altijd zo'n gele bril op tegen vliegjes etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:41:
[...]
Wat moet ik verstaan onder 'stevig rijden'? Ik merk dat ik deze harder door de bochten durf te drukken dan de Alp. De bocht van A27 naar de A2 (advies 100, 70 bij regen) bij 120km/u b.v., moet ik me dan druk gaan maken of is dat prima op 'straat' waardes?
Een bocht waar je 100 mag met 120 nemen zou ik niet stevig rijden noemen. Ga je er met 160 doorheen komt het meer in de richting. Het gaat ook niet om 1 bocht, maar meer om de hele tijd zo rijden. Even wat harder en platter kan prima, je moet dat constant doen om een band flink heet te krijgen waardoor de spanning hoger wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
En dat is precies de reden waarom ik mezelf afvraag hoe en waar dit in Nederland kan, op de openbare weg. In Duitsland weet ik wel een paar wegen waar dat kan, en waar je dan nog niet eens je rijbewijs kwijt bent, maar in dit landje?

@Dryhte Mijn motor is iets zwaarder dan een CB500X. Heeft ook iets meer koppel. De Pirelli Scorpion Trail hoor ik gemengde verhalen over, en daar blijf ik dus bij weg.
De TKC70 hoor ik wel vooral lovende verhalen over, maar ik vind het zo'n dure gokjes. Ik vraag me af of die band bij mijn rijstijl past: sportief toeren over asfalt. Hoewel ik volgend jaar misschien wel eens een training bij BERRT zou willen doen. :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
DrivinUCrazy schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:26:
En dat is precies de reden waarom ik mezelf afvraag hoe en waar dit in Nederland kan, op de openbare weg. In Duitsland weet ik wel een paar wegen waar dat kan, en waar je dan nog niet eens je rijbewijs kwijt bent, maar in dit landje?
Als ik op een warme avond een stuk dijk pak dan is 2.9 achter ook aan de hoge kant. Rullen als op het circuit zal ik niet krijgen, want zo hard ga ik echt niet op straat, maar ik zie wel wat slijtage. Dus zegmaar een zeer lichte vorm van wat je op het circuit ziet. Los van dat wordt voor mijn fiets sowieso al 2.5/2.5 aangeraden door de fabrikant. Ik zet achter alleen ietsjes hoger en voor ietsjes lager.

Edit: Het kan natuurlijk prima in NL als je gek genoeg bent. Als je met de knie aan de grond over een dijk gaat is dat vrijwel hetzelfde als op een circuit. Ik heb vaak genoeg mensen ingehaald door lekker te rijden, maar ben ook vaak genoeg ingehaald. Een aantal keer wat mensen gehad die mij inhaalde met snelheden waarvan ik denk: Die gast is helemaal gek.

[ Voor 19% gewijzigd door PilatuS op 22-10-2018 14:36 ]

Acties:
  • +40 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:25

BM

Moderator Spielerij
Zo, na wat zoekwerk vorige week zaterdag de knoop doorgehakt en een motor gekocht. Niet 1 van het rijtje wat ik eerder gepost heb, maar het is een Versys 650 worden (ben niet de enige hier geloof ik ;-)). Afgelopen vrijdag opgehaald, en zaterdag een lekker 1e ritje mee gemaakt. Uiteraard nog ff wennen, maar vooralsnog helemaal happy mee!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xhIUJYXVXIzSdufccFllnZVZ/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/k6aktlu1HoO2jZ4AcLA3f4Ft/thumb.jpg

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
@BM Gefeliciteerd met de aanschaf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Veel rijplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:56:
Zo, na wat zoekwerk vorige week zaterdag de knoop doorgehakt en een motor gekocht. Niet 1 van het rijtje wat ik eerder gepost heb, maar het is een Versys 650 worden (ben niet de enige hier geloof ik ;-)). Afgelopen vrijdag opgehaald, en zaterdag een lekker 1e ritje mee gemaakt. Uiteraard nog ff wennen, maar vooralsnog helemaal happy mee!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gefeliciteerd met je aankoop, leuke machines. Ik heb de MkI versie gehad en met veel plezier op gereden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
Zozo we hebben alles gelezen en weer mee.

Iemand toevallig een GPS route die de Belgische grens volgt ? Anders zal ik er eentje moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:34
@BM Mooi ding, veel plezier er mee! :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 19:57

DinX

Motormuis

1000Motormuis schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:56:
[...]

Bedankt voor de waardevolle reacties!

Zo een FJR1300 of R1200RT vind ik wel zeer fraai, alleen zou ik eens moeten gaan voor een proefrit - of inderdaad beter nog een dagje huren - voor een beoordeling wat comfort betreft. Nu heb ik nog te weinig kilometers erop zitten om echt goed te kunnen zeggen wat mij schikt, maar op basis van de paar honderd kilometer die ik met de Diversion 900 heb afgelegd, zou ik toch wel zeggen dat een rechte zithouding en zo min mogelijk druk op de polsen mij persoonlijk wel wat lekkerder motorrijden lijkt!

Wat cruisers betreft; van zo een CVO Street Glide gaat het hart wel sneller kloppen, maar als ik het prijskaartje bekijk lijkt een Vulcan Vaquero mij wat realistischer :P

[Afbeelding]

Gewoon rijden en uitproberen is inderdaad het beste wat gedaan kan worden!
Onderschat de zithouding op een FJR1300 niet. Qua comfortabel zitten (zeker voor lange ritten) zit m'n KTM 1290SA, of m'n vorige XT1200Z, eens zo goed als de FJR1300. Het heet namelijk sporttour voor iets.
Je zit nog altijd een klein beetje schuin naar voor op de FJR, waarbij je op een allroad volledig rechtop zit.

Handige link voor dat aspect: http://cycle-ergo.com/

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
BM schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:56:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Oooooh ben zeker jaloers O+ Heel veel plezier ermee!

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
DinX schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:19:
[...]

Onderschat de zithouding op een FJR1300 niet. Qua comfortabel zitten (zeker voor lange ritten) zit m'n KTM 1290SA, of m'n vorige XT1200Z, eens zo goed als de FJR1300. Het heet namelijk sporttour voor iets.
Je zit nog altijd een klein beetje schuin naar voor op de FJR, waarbij je op een allroad volledig rechtop zit.

Handige link voor dat aspect: http://cycle-ergo.com/
Ik dacht al.... Die gaat m'n notificatie gewoon even volledig negeren hier 8)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:42

steveman

Comfortabel ten onder

Wauw, de wegen hier zijn echt funest voor je banden, nog geen 3000km op zitten en de achterband zit op de indicatoren :o

Bochten uitaccelereren :9

Wat is "band" in het spaans...?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
steveman schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:35:
Wauw, de wegen hier zijn echt funest voor je banden, nog geen 3000km op zitten en de achterband zit op de indicatoren :o

neumático volgen google...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Wikipedia: Neumático

Misschien helpt dit een beetje? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

steveman schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:35:

Nog erger dan de in de Eifel rubber etende kaboutertjes in het asfalt waar ik en @wimmel_1 nog wel eens last van hebben dus? :+

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zjorsie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 10:05
Ik heb ook al een tijd een motor, maar laatst eindelijk een fotootje van gemaakt:)

Merk: Honda
Type: NTV 650
Bouwjaar: 1995
Provincie: Zuid-Holland

Foto: https://www.motor-forum.nl/media/honda-ntv-650.1327784/full

@wimmel_1 @lolgast

[ Voor 9% gewijzigd door zjorsie op 22-10-2018 21:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

@zjorsie Wat is het gemiddelde verbruik van je NTV? Ik vraag het even voor een vriend (@Vrijdag) ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjorsie
Ongeveer 1:20 (met veel snelwegrijden 1:18, een tank zonder snelweg is goed voor 300km, met snelweg 275).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@wimmel_1 heb je de openingspost aangepast toevallig? ik kreeg een topicmelding dat je me noemde.. maar de link was naar OP... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

ToolkiT schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:19:
@wimmel_1 heb je de openingspost aangepast toevallig? ik kreeg een topicmelding dat je me noemde.. maar de link was naar OP... :?
Iedereen is getagd in de ledenlijst in de OP.
Beetje overbodig, maar wel makkelijker met mensen opzoeken.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
ToolkiT schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:19:
Heb in de OP alle namen van een "@" (tag) voorzien zodat bij een volgend nieuw topic iedereen automatisch een notificatie krijgt van dat nieuwe topic. Was een maand of twee geleden een verzoekje van een aantal mensen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wimmel_1 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:24:
[...]

Heb in de OP alle namen van een "@" (tag) voorzien zodat bij een volgend nieuw topic iedereen automatisch een notificatie krijgt van dat nieuwe topic. Was een maand of twee geleden een verzoekje voor van een aantal mensen.....
d:)b

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Nú is dus automatisch ook iedereen éénmalig van een notificatie voorzien.... Kan iedereen meteen even z'n eigen "zooi" na kijken qua foto en / of andere gegevens 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Grubeater schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:50:
@zjorsie Wat is het gemiddelde verbruik van je NTV? Ik vraag het even voor een vriend (@Vrijdag) ;) .
Alleen als @zjorsie 's NTV ook één op een dinosaurus rijdt hoort hij erbij :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Vrijdag schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:38:
[...]

Jij moet je dinosaurus dumpenopnieuw laten afstellen.
Afbeeldingslocatie: http://www.youngandfair.nl/wp-content/uploads/2012/07/beter-milieu-begint-bij-jezelf1.jpg

:+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Grubeater schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:41:
[...]

Jij moet je dinosaurus dumpenopnieuw laten afstellen.
[Afbeelding]

:+
Ik ben maar klein vertically challenged ;( Ter compensatie laat ik een hele grote ecologische voetafdruk achter 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zjorsie
Vrijdag schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:38:
[...]

Nah, kom van een VF500F af die op 1 tank maar 180 km kon.

Ik ga wel in z'n 1 rijden, dan zal ie qua verbruik n heel end in de richting komen :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

zjorsie schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:46:
[...]

Nah, kom van een VF500F af die op 1 tank maar 180 km kon.

Ik ga wel in z'n 1 rijden, dan zal ie qua verbruik n heel end in de richting komen :+
De Hawk van @Vrijdag heeft precies hetzelfde blok als je NTV, maar rijdt 1:10 of zo.
Dat kun je niet verklaren door het feit dat de Hawk een ketting heeft en de NTV een cardanas.
Ik probeer hem zo ver te krijgen dat hij er naar laat kijken, want dan houdt hij meer geld over voor zijn droommotor en misschien wel die mooie roodharige dame voor achterop. ;) 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Grubeater schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:53:
[...]

De Hawk van @Vrijdag heeft precies hetzelfde blok als je NTV, maar rijdt 1:10 of zo.
Dat kun je niet verklaren door het feit dat de Hawk een ketting heeft en de NTV een cardanas.
Ik probeer hem zo ver te krijgen dat hij er naar laat kijken, want dan houdt hij meer geld over voor zijn droommotor en misschien wel die mooie roodharige dame voor achterop. ;) 8)
Roodharige dame achterop :9~ Das wel een goede motivator O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zjorsie schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:53:
Ongeveer 1:20 (met veel snelwegrijden 1:18, een tank zonder snelweg is goed voor 300km, met snelweg 275).
Je bedoelt een tank met alleen snelweg 300 km en zonder 275 km?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjorsie
Grubeater schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:53:
[...]

zo, lekker rijk afgesteld dan, start wel makkelijk in de winter zeker :+ een roodharige dame achterop is altijd een goed vooruitzicht :)
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 00:22:
[...]

Je bedoelt een tank met alleen snelweg 300 km en zonder 275 km?
nee, bij hard rijden (~140/150) gaat ie wat meer verbruiken. Toeren bij ~80km (in een gebied zonder al teveel stoplichten) rij ik 300 km op een tank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azt33
  • Laatst online: 15-09 08:30
wimmel_1 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:35:
[...]

Nú is dus automatisch ook iedereen éénmalig van een notificatie voorzien.... Kan iedereen meteen even z'n eigen "zooi" na kijken qua foto en / of andere gegevens 8)
Bedankt - en gedaan :) Heb inmiddels een nieuwe motor, zou je dat misschien kunnen aanpassen? Ipv een Yamaha MT-07 heb ik nu een BMS S1000R. Bedankt _/-\o_

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

@wimmel_1 ook hier andere motor inmiddels. De R6 vervangen voor een Er6f uit 2015. Zal nog eens foto plaatsen :) beste vooruitgang in ieder geval

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

azt33 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 06:46:
[...]

Bedankt - en gedaan :) Heb inmiddels een nieuwe motor, zou je dat misschien kunnen aanpassen? Ipv een Yamaha MT-07 heb ik nu een BMS S1000R. Bedankt _/-\o_
Mooie upgrade! Foto?

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
Mu.siQ schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:16:
@wimmel_1 ook hier andere motor inmiddels. De R6 vervangen voor een Er6f uit 2015. Zal nog eens foto plaatsen :) beste vooruitgang in ieder geval
Lijkt me een aardige verandering. Andere houding, andere motorkarakteristiek.
Zit hem daarin dan ook de vooruitgang; dat deze beter bij jouw houding en rijstijl past?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-09 07:32

Ktenolix

Pijlsnel

@wimmel_1 ik zie dat ik er nog niet eens tussen sta :+

Suzuki Bandit GSF650A uit 2011.
Kom uit Gelderland.

Foto

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sawmire
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
@wimmel_1 heb inmiddels een V-Strom 650 uit 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Hahaha veel nieuwe motoren 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Gewoon. Omdat grappig 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Joopieboy schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:51:
[...]

Nog erger dan de in de Eifel rubber etende kaboutertjes in het asfalt waar ik en @wimmel_1 nog wel eens last van hebben dus? :+
Stel je een Eifel voor met beter wegdek en meer zicht door minder begroeiing, veeeel minder verkeer... En beter weer omstreeks nu op de kalender.

't Is alleen wel een pokkeneind rijden vanuit .nl :+

het verkeer dat je tegenkomt heeft echter nog wel een behoorlijke voorliefde voor jouw weghelft, m'goed dat hebben duisters ook wel

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:13
Iemand ervaring met het aanbrengen van velgstriping ?

ik wil zoiets graag maar het moet vooral netjes.. liever zou ik het nog laten doen in regio utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:25

BM

Moderator Spielerij
Thanks all :) Ben er ook erg blij mee. Hopelijk nog paar mooie weekenddagen om wat te rijden!

Alleen nog beetje aan het rondkijken naar bagagemogelijkheden. Idee is wel om (als het weer beetje oke is) er ook woon-werk mee te doen, en dan wil ik iig paar schoenen en wat klein grut mee kunnen nemen. Nu vind ik de standaard koffers van Kawasaki prachtig, maar ook onmeunig duur... Dat word nog ff puzzelen wat daar handig voor is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

wd200 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:07:

ik wil zoiets graag maar het moet vooral netjes.. liever zou ik het nog laten doen in regio utrecht.
Over omgeving Utrecht hoor ik steeds goede verhalen van snelmotoren, al ben ik er nog nooit zelf geweest.

En huutraco noemt het expliciet op de site, woon er dichtbij, maar heb alleen nog maar hun voicemail gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Sinds niet al te lange tijd ligt er op mijn route opeens een nieuwe deklaag op de weg.

Het is volgens mij zo'n noodoplossing om herstel uit te stellen want het is er letterlijk gewoon "slecht" opgesmeerd en ook echt op de weghelft en niet bij de strepen.
Wat een baggerlaag is dat, hobbelig ten top, lawaaierig en als het nat is ziet het er spiegelglad uit.

* Rubman maar even een melding bij de MAG gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

BM schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:10:
Thanks all :) Ben er ook erg blij mee. Hopelijk nog paar mooie weekenddagen om wat te rijden!

Alleen nog beetje aan het rondkijken naar bagagemogelijkheden. Idee is wel om (als het weer beetje oke is) er ook woon-werk mee te doen, en dan wil ik iig paar schoenen en wat klein grut mee kunnen nemen. Nu vind ik de standaard koffers van Kawasaki prachtig, maar ook onmeunig duur... Dat word nog ff puzzelen wat daar handig voor is.
Je kan ook kijken naar een tas. Ik heb zelf de Kriega Dybag 30 liter en daar kan serieus veel in. Voor woon/werk zou 20L ook wel voldoende zijn.

Nadeel is wel dat zo'n tas niet heel praktisch is als je er ook een laptop in wil doen, dan heb je meer aan een koffer of zijkoffers met een (semi)hard shell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

DrivinUCrazy schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:27:
[...]

Lijkt me een aardige verandering. Andere houding, andere motorkarakteristiek.
Zit hem daarin dan ook de vooruitgang; dat deze beter bij jouw houding en rijstijl past?
Klopt, nogal rigoureus een ander model in veel opzichten. De R6 is/was de stoute jongensdroom maar wilde er meer mee weg en comfortabeler zitten. Alles na een R6 is al snel saai (vond ik, smaak he haha) maar liep toen deze tegen het lijf in mijn eigen woonplaats. Alsof het zo moest zijn.

Veel comfortabeler is punt 1. De top en het gejank van de R6 mis ik wel maar boy, wat is zo'n 2 cilinder leuk om te rijden. Reageert veel vlotter en speelser. Punt 2. Punt 3 is dat het niet esthetisch ook nog wel sportief oogt. En punt 4 is dat er met wat koffers goed met mevrouw getourd kan worden :)

Dus dat :9

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
Dus licht gechargeerd: niet direct de droommotor, maar wel veel praktischer en daardoor veel meer plezier ervan. Dat herken ik bij de meesten bij ons uit de groep die met de weekendjes mee weg gaan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-09 14:56
BM schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:10:

Die Kawasaki koffers zijn eigenlijk gewoon de koffers van Givi maar dan met het Kawasaki logo er op geplakt en kost minimaal 30% extra. Maarr... ik heb ze alsnog gekocht omdat ze dan meteen in de kleur van mijn motor waren :+

Mooie kleur trouwens, die heb ik ook :D

Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
aidanl schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:13:
[...]

Die Kawasaki koffers zijn eigenlijk gewoon de koffers van Givi maar dan met het Kawasaki logo er op geplakt en kost minimaal 30% extra. Maarr... ik heb ze alsnog gekocht omdat ze dan meteen in de kleur van mijn motor waren :+
Ok, Givi maakt ze, maar los zijn die toch niet bij Givi te bestellen?
Volgens mij enkel met extra beugels bij Givi...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23:19
@wimmel_1 Ik sta ook nog niet in de OP zie ik :)

Yamaha R3 uit 2016
Regio Zuid-Holland

Foto

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aidanl
Anoshky schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:18:
[...]

Ok, Givi maakt ze, maar los zijn die toch niet bij Givi te bestellen?
Volgens mij enkel met extra beugels bij Givi...
Als je niet de kleurtjes of het logo wilt kan je de koffer volgens mij gewoon bestellen bij Givi. De beugels hangen sterk af van jou motor. Als ik bijv. mijn Versys 650 als voorbeeld neem:

Dit is de koffer bij Givi
Dit is de koffer bij Kawasaki

De koffers zijn identiek. Echter heeft Kawasaki voor de Versys een mooi systeem bedacht voor beugels die op de handvaten achter op de motor passen. Zie hieronder de afbeelding, dat is net iets mooier / netter als algemene 3rd party beugels. Dan zou je die weer moeten bestellen bij Kawasaki.
Afbeeldingslocatie: https://content.screencast.com/users/AidanLangelaan/folders/Jing/media/04efaa28-bb61-442e-abf7-f0c9145c7cc4/2018-10-23_1026.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
aidanl schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:28:
[...]

Als je niet de kleurtjes of het logo wilt kan je de koffer volgens mij gewoon bestellen bij Givi. De beugels hangen sterk af van jou motor. Als ik bijv. mijn Versys 650 als voorbeeld neem:

Dit is de koffer bij Givi
Dit is de koffer bij Kawasaki

De koffers zijn identiek. Echter heeft Kawasaki voor de Versys een mooi systeem bedacht voor beugels die op de handvaten achter op de motor passen. Zie hieronder de afbeelding, dat is net iets mooier / netter als algemene 3rd party beugels. Dan zou je die weer moeten bestellen bij Kawasaki.
[Afbeelding]
Ah sorry, ik bedoelde enkel de zijkoffers :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07:20

A13X

Dude

Mu.siQ schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:49:
[...]
maar boy, wat is zo'n 2tak leuk om te rijden.
2takt? :+

Denk dat een 600cc 2takt een stuk sneller is dan een R6. Maar je zult wel een 2 cilinder bedoelen ;)

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
Anoshky schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:33:
[...]

Ah sorry, ik bedoelde enkel de zijkoffers :)
Ahhh dat weet ik dan niet :)

Ik heb op de Versys de zijkoffers er op zitten, maar die zijn ook van Kawasaki zelf. Dat heeft meer als reden dat de koffers vast klikken in diezelfde beugels die ik hier boven noemde. Je hebt dan weer geen extra beugels oid nodig. Ik heb de koffers gekocht en er direct opgezet eigenlijk zonder te hoeven schroeven aan de motor zelf.

Dit lijkt me dus ook wel volledig Kawasaki ontwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, op mijn Versys en Fazer had ik ze zelf opgeplakt..
Koop de voorgevormde (zijn niet duur op ebay) en dan kan je het zelf makkelijk..
Met alleen een rechte strip is het denk ik lastiger om zelf te doen..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hadden nog een foto tegoed:

VTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
A-typische tweaker foto (niet onherkenbaar gemaakt :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Least Inkling
  • Registratie: Januari 2015
  • Nu online

Least Inkling

Product of the cold war

^^ ik sta altijd met helm en zonnebril op de foto..

Droplets of yes and no in an ocean of maybe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ik probeer het topic vrolijk te houden, alleen een motor van mijn kant :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Zo nou, toen staartmans klaar was met boos in de telefoon schreeuwen bleek ie wat engels te kunnen, wat het bestellen van een band bevorderde.

BT016pro's had ie nog op voorraad... ja nee houd die maar lekker. En de voorband met alle subtiliteiten die daarbij komen kijken laat ik ze liever niet doen.

Note to self: volgende keer paddockstands op de kar knopen...

Of zou ik de motor hier in een boom kunnen takelen met m'n spanbanden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online

Ik hoop komend weekend de tijd te hebben om ze erop te zetten. Het lijkt me een kwestie van de velgen goed schoonmaken (vetvrij vooral). En heeeeeel rustig aan doen, stukje voor stukje...

Waarom wil je het laten doen? Zo ingewikkeld is het toch niet?

@BM Daar zit ik dus ook mee. Ik wil graag een topkoffer bij mij erop zodat ik op z'n minst m'n helm erin kwijt kan en mijn werktas, zodat ik 'm een keertje mee naar werk kan nemen, maar man wat zijn die dingen duur.

[ Voor 17% gewijzigd door SmurfLink op 23-10-2018 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:13
SmurfLink schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:56:
[...]

Ik hoop komend weekend de tijd te hebben om ze erop te zetten. Het lijkt me een kwestie van de velgen goed schoonmaken (vetvrij vooral). En heeeeeel rustig aan doen, stukje voor stukje...

Waarom wil je het laten doen? Zo ingewikkeld is het toch niet?
Ik zie op internet veel striping dat net niet netjes is gedaan, iemand dit dagelijks doet, doet dit vast netter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-09 07:32

Ktenolix

Pijlsnel

Ja ik heb dat mijn motor zelf gedaan. :) Zorg ervoor dat je je velg schoon en vetvrij hebt (Dasty ontvetter of gewoon die van de Action). Het is niet echt moeilijk om zelf te doen. Gewoon de tijd nemen ;)

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Pagina: 1 ... 89 ... 132 Laatste

Dit topic is gesloten.