Hét grote motortopic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 132 Laatste
Acties:
  • 370.160 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06:50
Gisteren voor de tweede keer de OTR rit in Venlo gereden. Had vooraf wat filmpjes gekeken over houding e.d. en iets wat mij goed bij gebleven was, was dat als je zit dat je "Death Meat" bent. Dus elke keer als ik ging zitten dacht ik: You are death meat 8)7

In het begin was ik veel te gespannen waardoor ik snel verzuurde armen kreeg. Al met al ging het rondje 1000x beter als de vorige keer. De vorige keer was ik een aantal keren gevallen waardoor ik mega vermoeid was en veel te snel door ging. Nu ging ik elke keer even aan de kant als ik merkte dat mijn benen en armen zo moe waren dat ik niet meer 100% controle had.

Helaas kreeg ik weer erg snel pijn aan mijn voet (laarzen zijn iets te smal en door de zand was die vorige week al open geschuurd. Dat hielp nu niet echt mee). Tweede rondje ging nog veel beter, maar daarna gestopt omdat mijn lichaam echt niet meer wilde.

Al met al weer een hoop geleerd, en deze keer wel met plezier rond gereden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:47
gister eerste moment dat ik me echt klote voelde over het voorlopig niet mogen rijden:
Familie ging een eindje touren (6 personen waarvan er slechts 2 geen A rbw hebben ;) ) en ik mocht dus niet mee :( Wat zeggen ze dan: Volgende keer pakt een van ons jouw motor wel even mee, dan komt die ook nog in beweging deze maand. De klerelijers ;)

Tegen de tijd dat ik weer mag rijden, zal het voor de rest van de familie waarschijnlijk gevoelsmatig te koud zijn om nog te gaan touren, stelletje mooi-weer rijders....

Morgen even tussentijdse controle in het ziekenhuis, ben er niet helemaal van overtuigd dat het herstel gaat zoals het zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-09 21:37

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Tylen schreef op maandag 17 september 2018 @ 08:38:
[...]

80Kg circuit motor? nou ben ik wel heeeeel benieuwd wat dan is.
Honda-NSF250r

Zoek maar eens op Trackday bike of moto3

Ding is echt te cute voor woorden

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

AcidBurn schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:01:
gister eerste moment dat ik me echt klote voelde over het voorlopig niet mogen rijden:
Familie ging een eindje touren (6 personen waarvan er slechts 2 geen A rbw hebben ;) ) en ik mocht dus niet mee :( Wat zeggen ze dan: Volgende keer pakt een van ons jouw motor wel even mee, dan komt die ook nog in beweging deze maand. De klerelijers ;)

Tegen de tijd dat ik weer mag rijden, zal het voor de rest van de familie waarschijnlijk gevoelsmatig te koud zijn om nog te gaan touren, stelletje mooi-weer rijders....

Morgen even tussentijdse controle in het ziekenhuis, ben er niet helemaal van overtuigd dat het herstel gaat zoals het zou moeten.
Ik herken het gevoel, in mijn geval een vriendengroep die lekker met de motor weg ging, terwijl ik thuis zat met een gebroken middenhandsbeentje :/ Daarom ook dit jaar "slechts" 3.000km gereden, normaal gesproken rijdt ik er zo'n 5- a 6.000.

Jij had iirc een gebroken sleutelbeen? Dat duurt ook nog wat langer dan een middenhandsbeentje :/ * Destruction mocht/kon al met al zo'n 2 maanden geen motor rijden.

Zeker geen mooi-weer rijder, maar voor veel van mijn dagelijkse dingen is de motor overkill of om andere redenen niet geschikt. Het feit dat ik door een krappe gangpoort grofweg 10minuten bezig ben om de motor buiten en binnen te zetten (dus per rit 20min extra tijd) helpt ook niet mee. Als ik met de motor naar mijn werk zou willen (overkill voor de afstand), ben ik dus al 10min kwijt om de motor buiten te zetten, als ik de gewone trapfiets pak ben ik in die 10min al halverwege ;) Dan zijn er nog wat lichamelijke issues die motorrijden bij echte vorst vrijwel onmogelijk maken. imo moet je lichaam 100% functioneren om motor te kunnen rijden, ik weet dat dit in mijn geval bij echte vrieskou niet meer mogelijk is en dan blijft de motor dus binnen staan. Da's dus meer een afweging mbt rijgeschiktheid in specifieke situaties (veiligheid), tevens ook het verhaal van pekel waar ik 't ding liever niet mee vervuil. Ik rijdt dus grofweg vanaf 5 en tot 5 graden

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Destruction schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:20:
[...]
Ik rijdt dus grofweg vanaf 5 en tot 5 graden
Dat is wel heel strict :P

Denk dat je tussen de 5 en 25 bedoelt :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

timmie271 schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:23:
[...]

Dat is wel heel strict :P

Denk dat je tussen de 5 en 25 bedoelt :)
Oh nee, toen het een aantal dagen 30+ was zat ik ook gewoon op de motor 8) En toen ik de motor van m'n broer 300km moest verrijden (verhuizing) was het 34 graden.

Ik bedoel letterlijk: Vanaf het moment dat het stabiel boven de 5 graden is kun je mij op m'n motor vinden, tot het weer daalt tot stabiel onder de 5 graden :P In de koudere periode is de kans daarentegen wel weer vrij groot dat ik in de buurt van m'n motor ben om wat kleinere klusjes aan 't ding te doen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Destruction op 17-09-2018 10:30 ]

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 21:03
Destruction schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:27:
[...]

Oh nee, toen het een aantal dagen 30+ was zat ik ook gewoon op de motor 8) En toen ik de motor van m'n broer 300km moest verrijden (verhuizing) was het 34 graden.

Ik bedoel letterlijk: Vanaf het moment dat het stabiel boven de 5 graden is kun je mij op m'n motor vinden, tot het weer daalt tot stabiel onder de 5 graden :P
Comfortabel is het dan alvast niet meer ;) ik ritste vanmorgen de binnenvoering terug in mijn jas, misschien moet ik 'm vanavond laten open staan maar ik had het alvast niet meer zo frisjes als vrijdagochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Destruction schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:27:
[...]

Oh nee, toen het een aantal dagen 30+ was zat ik ook gewoon op de motor 8)

Ik bedoel letterlijk: Vanaf het moment dat het stabiel boven de 5 graden is kun je mij op m'n motor vinden, tot het weer daalt tot stabiel onder de 5 graden :P
Zo kan je het ook lezen natuurlijk :P

Gisteren vanaf een tankstation richting Lelystad (vanuit Zeewolde) met de auto achter 2 motorrijders aangereden waarvan er een aardig asociaal rijgedrag op aanhield. M'n ma vond dat ik al die dingen niet mocht doen :+
Haalde rechts in op de vluchtstrook bij het invoegen en daarna bij het uitvoegen. Ging slingerend van links naar rechts langs de auto's op de snelweg. Uiteindelijk ben ik ze kwijtgeraakt vanaf de A6 naar de dijk lelystad-enkhuizen aangezien ze daar beide de gashendel opentrokken voor een wedstrijdje op een leeg stuk tussen 2 rotondes :)
Dryhte schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:29:
[...]

Comfortabel is het dan alvast niet meer ;) ik ritste vanmorgen de binnenvoering terug in mijn jas, misschien moet ik 'm vanavond laten open staan maar ik had het alvast niet meer zo frisjes als vrijdagochtend.
Ik heb een redelijk winddichte jas gekocht ben ik achtergekomen net zoals de spijkbroek. Maar het mooie van de spijkerbroek is dat de kuip van de lesmotor lichtjes warm word en ik dus gewoon beenverwarming heb :P Handschoenen laten bij hogere snelheden wel weer veel wind door helaas..

[ Voor 24% gewijzigd door timmie271 op 17-09-2018 10:33 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:32

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Rubman schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:01:
[...]

Honda-NSF250r

Zoek maar eens op Trackday bike of moto3

Ding is echt te cure voor woorden
Ah een nsf250. Ja leuke dingen. Maar wel te gevaarlijk om zomaar tracks days mee te doen. Het snelheidsverschil is giga. Maar dan is je maat niet groot/zwaar ;).

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Tylen schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:47:
[...]

Ah een nsf250. Ja leuke dingen. Maar wel te gevaarlijk om zomaar tracks days mee te doen. Het snelheidsverschil is giga. Maar dan is je maat niet groot/zwaar ;).
Hij doet er ook echt dagen mee dat enkel van dat soort apparaten mee doen.
Vol plat door de bocht trainen om pionnetje heen enzo.
Is niet de allerkleinste en knieën zitten redelijk in zijn nek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Rubman schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:50:
[...]

Hij doet er ook echt dagen mee dat enkel van dat soort apparaten mee doen.
Vol plat door de bocht trainen om pionnetje heen enzo.
Is niet de allerkleinste en knieën zitten redelijk in zijn nek :+
Ik heb al dat mijn knieën in mijn nek zitten op de R6 :P Haha. Wel leuk hoor zo'n ding. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:01

steveman

Comfortabel ten onder

Streepje schreef op maandag 17 september 2018 @ 06:08:
wat ik me gister toch heb mee gemaakt :F ik reed samen met een maat en we kwamen een 4 baans weg op, auto op de rechter baan ging 50 waar je 80 mocht dus ik ging er voorbij, ik kijk in mijn spiegel en zie een volvo aan komen klappen met minstens 130km/h die mij vervolgens half van de weg afdrukt. komen bij de stoplichten dus ik aan die kerel vragen waar dat goed voor was en ik kreeg als antwoord dat ik niet zo asociaal moest rijden 8)7
Vanwege het vroege donker en koud worden zaterdag overdag eens op pad gegaan...

:F Wat sommige lui ook doen.

Ook mooi, KTM950 vooraan bij de verkeerslichten, opgefokte golf erachter, en ik kan die 2 in actie zien.

Groen en daar gaan ze. KTM trekt op, en die golf voluit maximaal (ik moest toch wel half gas geven om hem bij te houden).

KTM rijder schrikt zich vervolgens de pleuris dat die golf zo dicht op hem zit, heeft het verdere stuk met een uitgestoken middelvinger afgelegd :o

Uiteindelijk gingen ze allebei dezelfde wijk in :X

En dan heb je nog die koekblikkers, rijden ze keurig rechts op de dijk, maar vlak voordat je elkaar passert, in de laatste 30 meter, sturen ze opeens op ramkoers :X

En dan nog een motorrijnerd die op het laatste moment linksaf wil slaan ipv rechts bij de lichten en OPEENS van strook wisselt zonder te spiegelen 8)7

Zondag toch maar wat later vertrokken, scheelde een hoop rare figuren, maar ook een hoop fotonen :/

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Doe je dat nou expres? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:47
Destruction schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:20:
[...]

Ik herken het gevoel, in mijn geval een vriendengroep die lekker met de motor weg ging, terwijl ik thuis zat met een gebroken middenhandsbeentje :/ Daarom ook dit jaar "slechts" 3.000km gereden, normaal gesproken rijdt ik er zo'n 5- a 6.000.

Jij had iirc een gebroken sleutelbeen? Dat duurt ook nog wat langer dan een middenhandsbeentje :/ * Destruction mocht/kon al met al zo'n 2 maanden geen motor rijden.
Nope, geen gebroken sleutelbeen. Was dat het probleem maar, dan had ik nu allang weer gereden.
Sleutelbeen heeft een klap gehad en is verschoven, waardoor 2 pezen gescheurd zijn.
Doordat het sleutelbeen verschoven is, ben ik beperkt in kracht en beweging. De verschuiving moet recht worden getrokken terwijl er van alles aan trekt, ipv een breuk die alleen gezet hoeft te worden.

Temperatuur boeit me geen moer. Zolang het niet glad is en het niet ijzelt, stap ik gerust op de motor. Gewoon rekening houden met de omstandigheden. Zware regenval of sneeuw is niet leuk, maar je gaat er niet dood aan.

Edit: Ik kan het ze overigens absoluut niet kwalijk nemen dat ze zonder mij gaan rijden.
Ik zou hetzelfde doen. Je gaat niet de rest het plezier ontnemen omdat er een tijdelijk niet mee kan doen.
Het is geen teamsport waarbij iedereen noodzakelijk is.

[ Voor 9% gewijzigd door AcidBurn op 17-09-2018 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:01

steveman

Comfortabel ten onder

Stroop zegt dat je toch eerder de text leest dan de kleur herkent :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
HTT-Thalan schreef op maandag 10 september 2018 @ 12:29:
[...]

Gelijk hebben en krijgen.... :7.
Ik kreeg gister email van amazon: ze stelde me in gelijk bij mijn klacht (ik vermoed dat de verkoper hun ook geen antwoord gaf) en ik krijg mijn geld terug.. en ik neem aan dat ik die 20l versie mag houden? gaven ze geen details over..
Inmiddels een nieuwe besteld (in zwart) dus hopelijk gaat dat wel goed..

Ook gister op de newbury fair een ex-army satchel gekocht voor £5 (koopje!) die ik als klein tasje kan gebruiken.. binnenkort maar eens mee gaan spelen..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Joopieboy schreef op zondag 16 september 2018 @ 10:15:
[...]

Gelukkig mag jij niks zeggen hé, iets met een WR250 WR450 die ineens een R6 was geworden toch he? <+:)
Waren allebei Yamaha's met twee wielen én ook alleen blauw.... :+ Klopte dus wel een aantal dingen, toen....

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

AcidBurn schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:14:
[...]

Nope, geen gebroken sleutelbeen. Was dat het probleem maar, dan had ik nu allang weer gereden.
Sleutelbeen heeft een klap gehad en is verschoven, waardoor 2 pezen gescheurd zijn.
Doordat het sleutelbeen verschoven is, ben ik beperkt in kracht en beweging. De verschuiving moet recht worden getrokken terwijl er van alles aan trekt, ipv een breuk die alleen gezet hoeft te worden.
Ouch, da's nog beroerder.. :/
Temperatuur boeit me geen moer. Zolang het niet glad is en het niet ijzelt, stap ik gerust op de motor. Gewoon rekening houden met de omstandigheden. Zware regenval of sneeuw is niet leuk, maar je gaat er niet dood aan.
Mja, ik heb in mijn geval rekening te houden met (oud) letsel dat bij kou weer opspeelt. Het blijven helaas toch zwakke plekken, het verkrampt en hoe langer de kou erop staat hoe meer pijn het op den duur gaat doen. Zoals ik al schreef, ik stel mezelf de eis dat om motor te kunnen rijden mijn hele lichaam gewoon soepel moet kunnen bewegen. In de winter met vrieskou gaat dat bij mij niet op, en dan acht ik mezelf voor de motor gewoon niet rijgeschikt. Lekker laten staan dan :)
Edit: Ik kan het ze overigens absoluut niet kwalijk nemen dat ze zonder mij gaan rijden.
Ik zou hetzelfde doen. Je gaat niet de rest het plezier ontnemen omdat er een tijdelijk niet mee kan doen.
Het is geen teamsport waarbij iedereen noodzakelijk is.
Oh, nee dat ook zeker niet. Maar als ik dan foto's zag die zij tijdens hun toertochtje hadden gemaakt dacht ik wel "Damn... :| ", uiteraard ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:25
Zo heb ik als eis voor mijn lichaam dat ik een grote motor moet rijden (met een niet te scherpe kniehoek) omdat ik anders niet meer normaal kan lopen. Ach, er zijn ergere zaken in het leven. :+

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 25-09 14:33
noes schreef op zondag 16 september 2018 @ 12:22:
Gister de winterbrommer opgehaald! Het is deze donkerrode BMW R1200RT (K26) uit 2005 geworden, met 152.000 km op de teller, net ingereden dus :) hij ziet er op een paar plekjes na nog netjes uit en heeft net grote beurt gehad. De dealer had m nog helemaal gewassen voor me, stond op een mooie plek in de showroom klaar :Y

[Afbeelding: R1200RT van boven]

[Afbeelding: S1000RR en R1200RT]

Ook nog even de alarm instellingen aangepast: wel zo fijn als standaard het alarm er op gaat als ik t contact af zet. En als eerste 'mod' de koffers er meteen afgehaald, dan is ie een stuk slanker en kan ik er makkelijker mee door de file.
Winterbrommer zegt ie. :D
Veel plezier ermee d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2018 @ 08:31:
[...]

Een maat van mij heeft zo'n R1200RT gehad. Erg fijne motor waarmee je veel sneller op bochtige weggetjes kan rijden dan het uiterlijk doet vermoeden.
Dat gaat zeker goed! :Y Het gewicht ligt laag en dat maakt de motor goed handelbaar. Supersport vind ik leuker, maar dit is natuurlijk ideaal voor de winter (en de stad).
Willem30 schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:21:
[...]

Winterbrommer zegt ie. :D
Veel plezier ermee d:)b
Thanks! En ja, winter, want de S1000RR blijft de zomerbrommer :*)

[ Voor 21% gewijzigd door noes op 17-09-2018 13:22 ]

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Laatst online: 25-09 14:33
noes schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:22:
[...]

Thanks! En ja, winter, want de S1000RR blijft de zomerbrommer :*)
Volgende uitdaging: Kneedown met de R1200RT ? :+

Mijn R1100 mag door alle seizoenen rijden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Willem30 schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:43:
[...]

Laten we dat maar niet proberen _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-09 16:41

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

steveman schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:55:
[...]Zondag toch maar wat later vertrokken, scheelde een hoop rare figuren, maar ook een hoop fotonen :/
Ik heb het gevoel dat het feit dat je op een motor zit, als een magneet allerlei gevaarlijk gedrag rond je heen aantrekt. Men is ook altijd graag bereid om een stoplichtsprintje te doen (Golf/Impreza/Astra model 1997 oid voorzien van taartschep en dikke uitlaat naast je), men denkt dat je er wel voor in bent om continu uitgedaagd te worden. Stiekem soms ook wel leuk om de 1 cilinder even op te porren en dan na 500 m. de auto in kwestie hoog in de toeren voorbij te laten komen :)

Met de auto heb ik nooit gedoe (familiebak), met de allroad regelmatig wel. Meeste last heb ik van wielrenners op dijken. Zodra ik die tegenkom ga ik het liefst stapvoets rijden. Heb er zeer slechte/gevaarlijke ervaringen mee. Voor deze groep mag wat mij betreft een wielrenrijbewijs worden ingevoerd (W1/W2/W).

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Willem30 schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:43:
[...]

Krijg je een HD 8)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Joepla schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:57:
[...]

Ik heb het gevoel dat het feit dat je op een motor zit, als een magneet allerlei gevaarlijk gedrag rond je heen aantrekt. Men is ook altijd graag bereid om een stoplichtsprintje te doen (Golf/Impreza/Astra model 1997 oid voorzien van taartschep en dikke uitlaat naast je), men denkt dat je er wel voor in bent om continu uitgedaagd te worden. Stiekem soms ook wel leuk om de 1 cilinder even op te porren en dan na 500 m. de auto in kwestie hoog in de toeren voorbij te laten komen :)

Met de auto heb ik nooit gedoe (familiebak), met de allroad regelmatig wel. Meeste last heb ik van wielrenners op dijken. Zodra ik die tegenkom ga ik het liefst stapvoets rijden. Heb er zeer slechte/gevaarlijke ervaringen mee. Voor deze groep mag wat mij betreft een wielrenrijbewijs worden ingevoerd (W1/W2/W).
Grappig, voor mijn gevoel houden mensen juist meer rekening met me op de motor. Ze zien een persoon, ipv een auto. Op de S1000RR willen sommigen nog wel es racen, maar dat gebeurt toch achter me }) Het zijn juist de juist acties als rechts inhalen terwijl er ingevoegd moet worden die men wel probeert men als ik ín de BMW zit, maar niet als ik óp mn BMW zit ;)

Wat voor motor rijd je? Ik kan me voorstellen dat bijv een KTM wel wat meer 'uitdaging' aantrekt bij bepaalde personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-09 23:41
Joepla schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:57:
[...]

Geen idee uit welke regio je komt, of wat voor motor je rijdt, maar ik heb dan echt zelden dat ik uitgedaagd word :?. Bij stoplichten sowieso bijna nooit, hooguit 1x per 2 maanden dat een auto echt snel wilt wegrijden als ik er naast sta. Maar uitdagen of iets dergelijks is het niet. Ook tijdens het rijden wordt ik nooit uitgedaagd door andere auto's. Het is meer dat ze mij niet zien rijden en koste wat kost voor mij willen invoegen met ritsen (mag nie van mij :w).

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla

Joepla

@noes Ik rij een Yamaha XT660R. Standaard uitlaatpijpjes.
Juist op de momenten dat ik rustig rij, vrijwel altijd stadsverkeer of rustige landweggetjes, kom ik die types tegen. Misschien scheelt het tijdstip ook: motorrijden doe ik vaak in het weekend, zakelijk zit ik nogal eens in de auto en dan bevind je je meestal tussen mensen die gewend zijn om te sturen en het snappen dat als je je medeweggebruikers ook eens wat ruimte laat, je uiteindelijk allemaal veilig en liefst op tijd thuis komt.

Er is zeker een categorie die rekening met je houdt (zelf ook motorrijders?) en dat wordt natuurlijk zeer gewaardeerd.

@Leviathius Regio ZH. Veel Golfjes hier ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Joepla op 17-09-2018 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
Joepla schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:22:
@noes Ik rij een Yamaha XT660R. Standaard uitlaatpijpjes.
Juist op de momenten dat ik rustig rij, vrijwel altijd stadsverkeer of rustige landweggetjes, kom ik die types tegen. Misschien scheelt het tijdstip ook: motorrijden doe ik vaak in het weekend, zakelijk zit ik nogal eens in de auto en dan bevind je je meestal tussen mensen die gewend zijn om te sturen en het snappen dat als je je medeweggebruikers ook eens wat ruimte laat, je uiteindelijk allemaal veilig en liefst op tijd thuis komt.

Er is zeker een categorie die rekening met je houdt (zelf ook motorrijders?) en dat wordt natuurlijk zeer gewaardeerd.

@Leviathius Regio ZH. Veel Golfjes hier ;)
Juist het beroepsverkeer laat geen ruimte vind ik. Op de snelweg is het altijd bumper aan bumper, en o wee als er iemand tussen wil :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

Heb het meestal andersom dat motorrijders regelmatig willen laten zien hoe snel ze wel niet zijn. In de praktijk ben je met een moderne automaat met een hold functie bijna altijd sneller uit de startblokken dan een motorrijder. Zeker als zo'n pipo dan ook nog eens naar zijn 2 gaat bij 30 kmh dan moet je opletten dat je er aan de achterkant niet op rijdt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dryhte
Hoeveel ruimte je krijgt hangt er erg van af waar je precies bent ;)

Zo zie ik in .be een enorm verschil tussen filerijden op de ring van Antwerpen (jungle) en die van Brussel (redelijk hoffelijk & voldoende ruimte).

re. uitdagend gedrag, heb ik nog niet veel meegemaakt ;) misschien zijn mijn opeenvolgende motoren niet interessant genoeg voor de johnnies met geldingsdrang (al lijkt het alsof je die gewoon niet meer zo vaak tegenkomt als vroegah)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-09 14:51
Hmm, filerijden in de spits vind ik juist altijd een stuk soepeler gaan dan om opgebruikelijke tijden / plaatsen met weekendverkeer e.d.

Over het uitdagen-verhaal, sinds ik geen sportfietsen meer rij hoor ik een stuk minder vaak 'doe eens wheelie!' bij het tankstation :+

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Chakotay schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:36:
Hmm, filerijden in de spits vind ik juist altijd een stuk soepeler gaan dan om opgebruikelijke tijden / plaatsen met weekendverkeer e.d.

[..]
Alleen al het verschil tussen de gebruikelijke file spots vs file door een ongeluk oid: daar waar mensen het gewend zijn kan je vaak heel relaxed tussen de file door. Dit hangt ook wel af van de breedte van de weg. A4 bijvoorbeeld is wat dat betreft wel prima, maar de A9 is een stuk smaller.

[ Voor 12% gewijzigd door noes op 17-09-2018 15:17 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-09 12:45
xos schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:36:
[... ]
Zeker als zo'n pipo dan ook nog eens naar zijn 2 gaat bij 30 kmh dan moet je opletten dat je er aan de achterkant niet op rijdt.
Wat is daar mis mee :(. Mijn Harley gaat nou eenmaal maar tot max 5800 rpm :P

In de achterhoek gebeurd het ook niet vaak dat je wordt uitgedaagd, al zal dat ook wel gedeeltelijk aan mijn motor liggen. Tot nu toe 1 keer gehad in de tijd dat ik hem heb.

En nu ik het er toch over heb, van het weekend de 4.000km aangetikt sinds ik hem heb (klikbaar):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vGfSGXKwUPnn5cdmSl0dbdRZ/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Nooit last van "stoplichtridders". Komt mss ook door mijn motor. Ziet er nou niet echt uit als een racemonster. En dat is het ook niet :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:17
Het ligt aan je motor.
Als ik op de Twin zit heb ik er nooit last van en op de R6 alleen maar.
Het leuke is dat het vaak ook nog van die pauper golfjes en civics zijn dus die ben je al kwijt als knippert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 00:26
Ik wil met een maat stukken gaan rijden, maar wel kunnen communiceren. Hebben jullie aanbevelingen die niet al te duur zijn? Heb al op aliexpress zitten kijken maar dat zal allemaal redelijk onbetrouwbaar zijn heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:25
Wat mij betreft: je eerst kapot ergeren aan die goedkope setjes en daarna toch maar een setje van Sena of Cardo halen.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Leviathius schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:21:
[...]

Geen idee uit welke regio je komt, of wat voor motor je rijdt, maar ik heb dan echt zelden dat ik uitgedaagd word :?. Bij stoplichten sowieso bijna nooit, hooguit 1x per 2 maanden dat een auto echt snel wilt wegrijden als ik er naast sta. Maar uitdagen of iets dergelijks is het niet. Ook tijdens het rijden wordt ik nooit uitgedaagd door andere auto's. Het is meer dat ze mij niet zien rijden en koste wat kost voor mij willen invoegen met ritsen (mag nie van mij :w).
Ik had het onlangs andersom, een ouwe opa op een witte HD met apehangerstuur en van die friemels eraan, helemaal compleet. Gaf een beetje sportief gas bij het stoplicht (naast het NAC stadion richting de stad, onder dat viaducht door) terwijl ik daar met de Skoda stond.

Die heb ik er toch mooi uitgereden :+ bij het volgende licht kwam hij naast me staan en om me met een meters brede grijns een thumbs up te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hier op mijn SS zelden last van mensen die willen racen. Een auto die er zin in heeft is misschien 2x per jaar dat ik die tegenkom. Dus misschien toch een stukje regio. Veel meer racelook als mijn fiets en pak kan bijna niet. Mijn laatste sprintje is alweer vrij lang geleden en was tegen een K1600GT. Wel gewonnen trouwens :D

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Als ik voor een rood licht sta willen ze altijd met mij racen :( Alle 32 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

DrivinUCrazy schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:28:
Zo heb ik als eis voor mijn lichaam dat ik een grote motor moet rijden (met een niet te scherpe kniehoek) omdat ik anders niet meer normaal kan lopen. Ach, er zijn ergere zaken in het leven. :+
Dit dus, bij sommige dingen ontdek je een manier om eromheen te werken (ander type motor, niet rijden in de winter). Big deal dan :)

* Destruction rijdt ook om die reden geen VFR meer... Hele leuke fiets, maar na 2x een hernia krijg je wat andere leefregels, zo gezegd.. Een zithouding zoals op een VFR is voor mij te ver voorover, dat houdt m'n rug niet vol. Daarom nu de Diversion 900 :) Opvolger waarschijnlijk een Fazer 600, al moet ik eerst nog 's op zo'n ding rijden om te kunnen beoordelen of 't echt wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Nu online
@Tylen Baas boven baas ;)

Ik heb het weinig gehad dit seizoen, vorige keer meer. Meestal doe ik wel mee trouwens O-)

Morgen prinsjesdag, dus ik ga toch maar met de motor naar kantoor. Denk dat ik DH anders nooit in kom...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Was er hier niet iemand dat pas zei interesse in Buell te hebben?

Dan heb je nog een uur om je slag te slaan:

https://www.bva-auctions.com/auction/lot/35479/11492957

met garantie en servicebeurt zelfs :9.

- edit -

Ik zie zelfs iets geschikts voor @Bommes staan :7.

https://www.bva-auctions.com/auction/lot/32365/11468155

[ Voor 22% gewijzigd door HTT-Thalan op 17-09-2018 17:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

PilatuS schreef op maandag 17 september 2018 @ 17:05:
Hier op mijn SS zelden last van mensen die willen racen. Een auto die er zin in heeft is misschien 2x per jaar dat ik die tegenkom. Dus misschien toch een stukje regio. Veel meer racelook als mijn fiets en pak kan bijna niet. Mijn laatste sprintje is alweer vrij lang geleden en was tegen een K1600GT. Wel gewonnen trouwens :D
Ik had zo een gekke MT10 naast mij staan, zo een neppe R1, alleen waren we beiden wat traag, hij in stumpert modus en ik had moeite om het wiel beneden te houden. Schiet niet echt op. :+

Maar verder ben ik niet zo van de sprintjes en gedoe, alleen met een maat van mij met een Gixxer 1000 is het wel standaard jagen of opgejaagd worden. :X

En trouwens, genieten van het seizoen, om 6 uur 's ochtends goretexpak met thermo voering en handvatverwarming aan, eigenlijk nog thermo ondergoed nodig, en in de middag vervloek je de boel omdat je liever een doorwaaijack aan had met een getint vizier. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn dochter van 9 noemt Harleys, continue 'Harley Hendrikson' _O-

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Uberdude schreef op maandag 17 september 2018 @ 16:53:
Ik wil met een maat stukken gaan rijden, maar wel kunnen communiceren. Hebben jullie aanbevelingen die niet al te duur zijn? Heb al op aliexpress zitten kijken maar dat zal allemaal redelijk onbetrouwbaar zijn heb ik het idee.
Om de 75 á 100 Km even een terrasje pakken met je maat..... Kost je een drankje én je kan vervolgens lekker op 't gemak met elkaar ouwehoeren.

Ik ben gisteren samen met een vriendin even een stukje van ±200Km. gaan rijden en daarbij hebben we onderweg gezellig geluncht .... We hebben beide ook geen behoefte aan geouwehoer onderweg, er zijn genoeg andere zaken op de weg waar je wél op moet letten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wUkQIGUnvBKlRRok9J8scQMu/medium.jpg

Dat SC-Project systeem onder haar brommer.... :9~ :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streepje
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

kom ze nog wel geregeld tegen, mensen die willen sprinten of gewoon denken dat ze sneller zijn. Het enigste nadeel aan het super snel optrekken zijn de niet geplande wheelies

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

ToolkiT schreef op maandag 17 september 2018 @ 17:57:
[...]

Mijn dochter van 9 noemt Harleys, continue 'Harley Hendrikson' _O-
Uh, ik bedoelde een Helm Down ipv Knee Down ;)

@wimmel_1 blijft een gave brommert, ik vind alleen een SC vaak echt te luid en te schel klinken, leuk onder volgas maar dat is het ook wel een beetje. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Joopieboy op 17-09-2018 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X
  • Laatst online: 09:00

A13X

Dude

Streepje schreef op maandag 17 september 2018 @ 18:44:
kom ze nog wel geregeld tegen, mensen die willen sprinten of gewoon denken dat ze sneller zijn. Het enigste nadeel aan het super snel optrekken zijn de niet geplande wheelies
Wat dat betreft wel blij dat ze de FZ1 voor één cm door de kroonplaat hebben laten zakken. Scheelt een hoop vwb wheelies, hij wordt nu nog aardig ligt voor als je hem aardig los trekt. En powerwheelies kunnen nog steeds als je maar lomp genoeg bent. O-)

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joepla

Joepla

Ik ben daar ook al een tijdje naar op zoek (had de vraag hier ook al eerder gesteld) en het schijnt dat een aantal van die setjes nog best aardig werken, maar vrijwel allemaal 1 groot nadeel hebben: de bediening en dan met name de spreekknop. Bv. de Vnetphone V6 lijkt niet verkeerd, maar heeft kleine priegelknopjes die je met handschoenen aan op de zijkant van je helm natuurlijk nooit kan vinden. Dat wordt hem dus niet voor mij.
Leek me superleuk om ook tijdens de skivakantie in te zetten. Helaas ook daar het handschoenprobleem!

Ik zit op 2 van deze setjes te wachten (microfoon, spreekknop en speakertjes) om aan te sluiten op portofoons.
Zal hier melden hoe dat werkt, ik verwacht ze over een week wel in huis.

Het mooist lijkt me nog steeds de Zello app voor je telefoon. Met een goede headset wereldwijd verbinding, ook in grote groepen en je kunt bv. het thuisfront in NL laten meeluisteren/meedoen met je gesprekken terwijl jij in Zuid Frankrijk rijdt :) Niet omdat het moet, maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

ik heb een paar maand terug een Sena 10S gekocht, gebruik heb eigenlijk alleen voor een beetje muziek tijdens het rijden maar de meeste mensen die ik ken hebben dus ook al een sena dus leek het mij handig om die ook maar te kopen

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Zo, ik heb de grasresten er even flink afgepoetst. Had dankzij het kaartje via hier voor de motorbeurs een gratis fles schoonmaakspul. Het valt me best wel mee hoeveel er nog zichtbaar is. Van een afstandje valt het amper op, alleen van dichtbij zie je de krassen nog.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6S0zFHjwwj7N0CAT05KVA137/thumb.jpg

Maatje grapte al, ff groene stift kopen. :p

[ Voor 5% gewijzigd door SmurfLink op 17-09-2018 21:29 ]

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

SmurfLink schreef op maandag 17 september 2018 @ 21:28:
Zo, ik heb de grasresten er even flink afgepoetst. Had dankzij het kaartje via hier voor de motorbeurs een gratis fles schoonmaakspul. Het valt me best wel mee hoeveel er nog zichtbaar is. Van een afstandje valt het amper op, alleen van dichtbij zie je de krassen nog.
[Afbeelding]

Maatje grapte al, ff groene stift kopen. :p
Naja, je kan natuurlijk een lakstift halen, op kleur gematched ;)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
McKaamos schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:15:
[...]

Naja, je kan natuurlijk een lakstift halen, op kleur gematched ;)
Als je vervolgens die motorfiets wil gaan verkopen óf inruilen dan is dat voor de koper meteen een puntje om minder geld uit te hoeven gaan geven. Repareren met een lakstift doe je alleen voor je eigen gemoedsrust, wil je 't bij een motorfiets 100% nétjes oplossen dan schaf een origineel nieuw kuipdeel aan in de juiste kleur :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

wimmel_1 schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:33:
[...]

Als je vervolgens die motorfiets wil gaan verkopen óf inruilen dan is dat voor de koper meteen een puntje om minder geld uit te hoeven gaan geven. Repareren met een lakstift doe je alleen voor je eigen gemoedsrust, wil je 't bij een motorfiets 100% nétjes oplossen dan schaf een origineel nieuw kuipdeel aan in de juiste kleur :*)
In beide gevallen komt t toch wel uit je eigen portomonee ;)
Dus lekker boeiend of je een stift gebruikt en dan bij verkoop minder krijgt, danwel een nieuw kuipdeel aanschaft en dat dan weer van de verkoopwaarde af moet halen als investering ;)

Edit: Plus, als je het met een lakstift echt goed doet, dan kan je het zó netjes krijgen dat het totaal niet opvalt.
Vraag maar aan @Joopieboy . Iets met steenslag, Volvo V40, lakstiften, satéprikkers en wat polijstpasta.
Tering jantje wat stond dat ding er netjes bij altijd...

[ Voor 16% gewijzigd door McKaamos op 17-09-2018 22:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Kost wel wat tijd. :P Maar idd lichte steenslag is prima bij te werken. Gaat vervelend worden als je meer steenslag dan lak rondom de grill heb zitten. :+

O, en vergeet die 440 niet. :Y

[ Voor 10% gewijzigd door Joopieboy op 17-09-2018 22:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Joopieboy schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:47:
Kost wel wat tijd. :P Maar idd lichte steenslag is prima bij te werken. Gaat vervelend worden als je meer steenslag dan lak rondom de grill heb zitten. :+

O, en vergeet die 440 niet. :Y
Die ook nog idd, die was ook super netjes :)

http://www.joopiesplace.nl/2012/12/24/motorkap-gepolijst/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

6 jaar geleden alweer, kolere. Mooie tijd was dat toch wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 20:15
De nieuwe BMW 1250 2-cil boxers krijgen een soort ingebakken rij-modi met variabele cam hoogte. Ben heel benieuwd hoe dit nou rijdt:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1000Motormuis
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 03-07-2020
De kans is vrij klein, maar ik probeer het maar even: iemand hier woonachtig in de buurt van Asten die mij, een nieuweling zowel hier als in de wereld van (tweedehands) motoren), daar vandaag in de (na)middag kan en wil helpen met het bezichtigen van een motor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Woask schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 00:18:
De nieuwe BMW 1250 2-cil boxers krijgen een soort ingebakken rij-modi met variabele cam hoogte. Ben heel benieuwd hoe dit nou rijdt: [YouTube: The new 1250cc Boxer Engine with BMW ShiftCam]
Een BMW V-Tec systeem voor Boxer motoren. Ik snap niet dat ze vanuit München niet een paar kilometer verderop zijn gaan "shoppen" .... In Züffenhausen hébben ze dat toch al wel een tijdje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
1000Motormuis schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 00:28:
De kans is vrij klein, maar ik probeer het maar even: iemand hier woonachtig in de buurt van Asten die mij, een nieuweling zowel hier als in de wereld van (tweedehands) motoren), daar vandaag in de (na)middag kan en wil helpen met het bezichtigen van een motor?
Asten... Waar wil je gaan kijken naar een motorfiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1000Motormuis
wimmel_1 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 00:33:
[...]

Asten... Waar wil je gaan kijken naar een motorfiets?
Bedankt voor de snelle reactie. De motorfiets ligt in Asten, ik moet even reizen helaas.

[ Voor 6% gewijzigd door 1000Motormuis op 18-09-2018 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Ik hoop voor je dat 'ie niet letterlijk daar "ligt" maar er wonen wel wat mensen in de buurt daar..... Zuid-Oost Brabant is the place 2 be :+

Maar: Particuliere verkoop dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Nu online
wimmel_1 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 00:44:
Ik hoop voor je dat 'ie niet letterlijk daar "ligt" maar er wonen wel wat mensen in de buurt daar..... Zuid-Oost Brabant is the place 2 be :+

Maar: Particuliere verkoop dus?
Asten is vanuit mijn oogpunt gewoon nep-Limburg hoor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• f2ride2001
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-09 09:39
Woask schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 00:18:
De nieuwe BMW 1250 2-cil boxers krijgen een soort ingebakken rij-modi met variabele cam hoogte. Ben heel benieuwd hoe dit nou rijdt: [YouTube: The new 1250cc Boxer Engine with BMW ShiftCam]
Da's toch gewoon het VVTI systeem van toyota wat al minimaal 20 jaar oud is! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
wimmel_1 schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:33:
[...]

Of ik heb er gewoon vrede mee dat het is wat het is, gezien het geen verdere schade voor de motor betekent en alleen wat esthetisch is. ;) Mij zal het een zorg wezen dat er wat krasjes op zitten, dus dat kuipdeel is zonde van mn geld op dit moment. Dat kan ik beter besteden aan een nieuwe kettingset over 1000km.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

f2ride2001 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 08:04:
[...]

Da's toch gewoon het VVTI systeem van toyota wat al minimaal 20 jaar oud is! 8)7
Of Honda VTEC (1989), of Subaru i-AVLS/D-AVLS, of Mitsubishi Mivec (1992), of BMW Valvetronic, of Nissan VVEL, of Porsche VarioCam (1992), of GM (Opel o.a.) IVLC, of Fiat Multiair, etc etc.

Dus ja, eerder 30 jaar al ;) Niks nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 20:51
Destruction schreef op maandag 17 september 2018 @ 17:20:
[...]

Dit dus, bij sommige dingen ontdek je een manier om eromheen te werken (ander type motor, niet rijden in de winter). Big deal dan :)

* Destruction rijdt ook om die reden geen VFR meer... Hele leuke fiets, maar na 2x een hernia krijg je wat andere leefregels, zo gezegd.. Een zithouding zoals op een VFR is voor mij te ver voorover, dat houdt m'n rug niet vol. Daarom nu de Diversion 900 :) Opvolger waarschijnlijk een Fazer 600, al moet ik eerst nog 's op zo'n ding rijden om te kunnen beoordelen of 't echt wat is.
Ik heb beide. Fazer zit veel meer rechtop natuurlijk. VFR is <50 minder fijn om te rijden. Die voelt toch wat logger aan.
wimmel_1 schreef op maandag 17 september 2018 @ 18:44:
[...]

Om de 75 á 100 Km even een terrasje pakken met je maat..... Kost je een drankje én je kan vervolgens lekker op 't gemak met elkaar ouwehoeren.

Ik ben gisteren samen met een vriendin even een stukje van ±200Km. gaan rijden en daarbij hebben we onderweg gezellig geluncht .... We hebben beide ook geen behoefte aan geouwehoer onderweg, er zijn genoeg andere zaken op de weg waar je wél op moet letten.

[Afbeelding]

Dat SC-Project systeem onder haar brommer.... :9~ :9~
Samen met een vriend gebruikten we een PMR. Ik had ook een BT headset om met mijn vrouw te kunnen praten (haar PMR deed het heel slecht). Dat was een BT Next BT set incl. portofoons, maar die heb ik teruggestuurd omdat elke avond tig batterijen opladen gewoon niet leuk meer was en na 10 dagen/2.500km de BT Next gewoon gaar was van het rijden. Antenne door het plastic houdertje geschoten, geen bereik meer op de terugweg, geen FM radio meer. Ik was er helemaal klaar mee.

Nu heb ik een Kenwood PMR op een Autocom set. Jaja, nog oldskool met draad. Is ook praktisch niet meer te krijgen, aangezien het bedrijf al een paar keer failliet is gegaan. BT claimt 1km bereik, maar daar geloof ik geen hout van. PMR is in dat opzicht betrouwbaarder. Maar het is tijdens een rit wel fijn om de omgeving van commentaar te voorzien. :+ We hebben de grootste lol met dat ding.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imo62
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:23
Ik heb zelf een Lexin R6 setje (https://www.aliexpress.co...-Shipping/1907005436.html) gekocht om met zijn tweeen te kunnen communiceren. Voor de prijs die je betaalt werkt het goed. Ja, het is wat gepriegel met die stomme knopjes aan de zijkant maar dat is dan ook het enige nadeel. Alles is goed verstaanbaar tot 100 km/h, daarboven kun je niet langer in volzinnen praten maar blijft het bij geschreeuwde commando's. Pairing met de telefoon werkt ook gewoon prima, maar de volume van de meegeleverde speakers is niet voldoende om naar muziek en/of podcasts te luisteren tijdens saaie snelweg ritten. Batterijleven lijkt prima, afgelopen zondag van 10:30 tot 19:00 vrij constant de communicatie open gehad zonder enig probleem. Al met al vind ik het toch wel een aanrader voor de prijs, het doet gewoon wat het moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla

Joepla

@Señor Sjon Kenwood porto's (PMR) kun je nog wel op veel plekken vinden, als je zoekt. Op Ebay.de heb ik wel eens een nieuwe goedkope set gescoord. Voordeel van Kenwood is dat de kwaliteit over het algemeen voorspelbaar goed is. Technisch en qua robuustheid zit je eigenlijk altijd goed. De prijs is wel hoger dan van de concurrenten.

PMR van andere merken (goedkoper) kan ok zijn, maar de besparing zit vaak in de hoogfrequenttechniek. Dan hoor je geregeld een hoop storing, veroorzaakt door bv. signalen op heel andere frequenties. Ook de max. afstand valt vaak heel erg tegen, door de eenvoudigere techniek. Zeker op de motor -als je niet steeds makkelijk je volume kan aanpassen- lijkt het me lastig om veel storing in je helm te hebben.

Wat betreft de BT setjes op Ali: Op YT kun je veel reviews vinden, maar helaas een boel "unboxing", waar ik niet op zit te wachten. Een enkeling heeft de afstand getest en 500m schijnt wel haalbaar te zijn, eea afhankelijk van bebouwing, bomen, e.d. Verstaanbaarheid lijkt ook ok, klacht is wel vaak dat het volume wat krap is.

[ Voor 18% gewijzigd door Joepla op 18-09-2018 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
1000Motormuis schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 00:28:
Voor welke motor ga je kijken? Even opzoeken wat de kwaaltjes zijn van het betreffende model. Woon redelijk in de buurt, en zou best mee gaan, maar vandaag gaat dat niet lukken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 18:03
SmurfLink schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 08:25:
[...]

Of ik heb er gewoon vrede mee dat het is wat het is, gezien het geen verdere schade voor de motor betekent en alleen wat esthetisch is. ;) Mij zal het een zorg wezen dat er wat krasjes op zitten, dus dat kuipdeel is zonde van mn geld op dit moment. Dat kan ik beter besteden aan een nieuwe kettingset over 1000km.
Gezien je beperkte budget is een lakstiftje niet eens zo'n gek idee, die kun je in exact de juiste kleur krijgen, of een kleur die er dicht in de buurt zit, tientjes werk.

Ziet het er van een afstandje weer goed uit, alleen als je d'r met je neus bovenop gaat zitten zul je iets verschil zien.

[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 18-09-2018 10:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Tylen schreef op maandag 17 september 2018 @ 17:12:
Als ik voor een rood licht sta willen ze altijd met mij racen :( Alle 32 :(
Gewoon in hun rem knijpen :+

Of killswitch. Maar geen idee of dat ook op circuitfietsen zit :9

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 18-09-2018 10:44 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Vrijdag schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:43:
[...]

Allebei zit erop ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Zojuist of facebook mijn R6 te koop gezet..Na 10 minuten was hij verkocht voor het bedrag dat ik in gedachte had. *O* *O*

Ik rijd het seizoen nog uit en na de laatste race neemt hij hem mee. :w :w

Dan lekker een R1 :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Vrijdag schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:43:
[...]

Ik ga er vanuit dat dit gewoon een grapje is, maar ik vraag me ineens af of ik (als ik circuit zou rijden) de killswitch niet beter kan veranderen in een systeem waar een draad vanaf mijn motorjas naar een huisje gaat, dat de killswitch alleen geactiveerd kan worden als er aan de switch getrokken wordt :P

Gelukkig heet niet iedereen Fenati :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Nu online
@Tylen Vanwaar toch weer de switch naar 1000cc? @xos in de weg rijden of wilde je iets breder zitten? :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

lolgast schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:38:
@Tylen Vanwaar toch weer de switch naar 1000cc? @xos in de weg rijden of wilde je iets breder zitten? :+
Haha. Sinds ik eind vorig jaar van de trap gelazerd ben (enkel uit de kom) merk ik dat ik toch te groot ervoor ben. :P Dus idd ik wil wat ruimer zitten.

Maar nieuwe motoren hebben leuke gadgets wat ik gewoon moet hebben:

- Wheely control
- Traction control
- Slide control
- Launch control
- whatever control
- En een full color lcd is gewoon gaaf.

8)

En idd @xos lekker pesten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Destruction schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:35:
[...]

Ik ga er vanuit dat dit gewoon een grapje is, maar ik vraag me ineens af of ik (als ik circuit zou rijden) de killswitch niet beter kan veranderen in een systeem waar een draad vanaf mijn motorjas naar een huisje gaat, dat de killswitch alleen geactiveerd kan worden als er aan de switch getrokken wordt :P

Gelukkig heet niet iedereen Fenati :+
Hehehe, natuurlijk, ik hoop niet dat er iemand (behalve dan die Fenati knakker) zo stom is om zoiets te doen.

Lijkt me wel geinig gezicht, net voor de start afstappen, alle killswitches overhalen en er vandoor. Hoewel, circuitmotoren hebben natuurlijk geen standaard. Dus dat wordt nog een hele uitdaging :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos

xos

Tylen schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:33:
Zojuist of facebook mijn R6 te koop gezet..Na 10 minuten was hij verkocht voor het bedrag dat ik in gedachte had. *O* *O*

Ik rijd het seizoen nog uit en na de laatste race neemt hij hem mee. :w :w

Dan lekker een R1 :) :)
Wil je misschien een nieuwe en dan zelf ombouwen of ga je voor een gebruikte? In het eerste geval kunnen we misschien wel een dealtje maken als we 2 motoren tegelijkertijd kopen. De RSV4 gaat (waarschijnlijk) opgevolgd worden, motor is toch iets te klein en krijg last van mijn knieen door de extreme zithoek. Er was van alles beloofd aan kuipwerk waarmee er meer ruimte gecreerd zou worden, maar in de praktijk hoor ik alleen maar druk druk druk en is er afgezien van 1 prototype niks gemaakt.

Heb gekeken naar een HP4 Race en daar pas ik goed op maar heb een aantal vragen bij BMW Nederland neergelegd waar ik nog geen antwoord op heb + dat ik eigenlijk niet zo zit te wachten op de aandacht die dat ding genegeerd. Krijg deze week met een beetje geluk bevestiging dat ik een sneak preview mag doen in Keulen bij de nieuwe s1000rr. Schijnbaar wordt het ding nog niet op de intermot aan het publiek getoond maar is er wel eentje achter de schermen beschikbaar. Iemand is bezig om voor mij te regelen dat ik daar een kijkje mag nemen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1000Motormuis
Thoit schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:21:
[...]

Voor welke motor ga je kijken? Even opzoeken wat de kwaaltjes zijn van het betreffende model. Woon redelijk in de buurt, en zou best mee gaan, maar vandaag gaat dat niet lukken :>
Het gaat om een Diversion 900 '96; aan informatie over de motor is er eigenlijk geen gebrek. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

xos schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:49:
[...]

Wil je misschien een nieuwe en dan zelf ombouwen of ga je voor een gebruikte? In het eerste geval kunnen we misschien wel een dealtje maken als we 2 motoren tegelijkertijd kopen. De RSV4 gaat (waarschijnlijk) opgevolgd worden, motor is toch iets te klein en krijg last van mijn knieen door de extreme zithoek. Er was van alles beloofd aan kuipwerk waarmee er meer ruimte gecreerd zou worden, maar in de praktijk hoor ik alleen maar druk druk druk en is er afgezien van 1 prototype niks gemaakt.

Heb gekeken naar een HP4 Race en daar pas ik goed op maar heb een aantal vragen bij BMW Nederland neergelegd waar ik nog geen antwoord op heb + dat ik eigenlijk niet zo zit te wachten op de aandacht die dat ding genegeerd. Krijg deze week met een beetje geluk bevestiging dat ik een sneak preview mag doen in Keulen bij de nieuwe s1000rr. Schijnbaar wordt het ding nog niet op de intermot aan het publiek getoond maar is er wel eentje achter de schermen beschikbaar. Iemand is bezig om voor mij te regelen dat ik daar een kijkje mag nemen :).
Ja we (Rene en ik) gaan voor nieuw. Liefst een R1, maar als Suzuki of BMW een betere deal kunnen doen ;). Als je mee doet kunnen we idd met z'n drieen iets doen. Wordt het onderhandelen nog leuker _/-\o_

Momenteel kijken we naar de deal welke Yamaha Nederland heeft (nieuwe r1 met racekuipen, set velgen en akra uitlaat systeem ex btw en ex bpm voor 16,5K)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos

xos

Okay cool, laten we tzt even contact hebben. Het is niet alleen initiele aanschaf maar ook ombouw en alles wat er nog meer bij komt kijken :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

xos schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:15:
Okay cool, laten we tzt even contact hebben. Het is niet alleen initiele aanschaf maar ook ombouw en alles wat er nog meer bij komt kijken :).
Doen we. 12 en 13 oktober toevallig op Assen? Praten we even verder. De R1 is standaard al gewoon goed hoor. Hoeft niet veel aangepast te worden. (misschien stepjes, snelgas, klein dingetjes). Vering doe ik nog niet in het begin. Eerst die 1:48 draaien standaard ;) Daarna naar Ohlins. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos

xos

Weet ik nog niet, 1 week later gaat de motor op transport naar Portimao en als ik schade heb krijg ik dat nooit meer op tijd opgelost. Dus rijden waarschijnlijk niet maar als het weer goed is kom ik misschien wel even kijken.

Ik heb een R1 gehad en ik vond het niet zo'n geweldig ding. Nu was de shimstack in de shock waarschijnlijk verrot aldus een onafhankelijke dataman dus dat beeld is waarschijnlijk niet helemaal representatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

xos schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:27:
Weet ik nog niet, 1 week later gaat de motor op transport naar Portimao en als ik schade heb krijg ik dat nooit meer op tijd opgelost. Dus rijden waarschijnlijk niet maar als het weer goed is kom ik misschien wel even kijken.

Ik heb een R1 gehad en ik vond het niet zo'n geweldig ding. Nu was de shimstack in de shock waarschijnlijk verrot aldus een onafhankelijke dataman dus dat beeld is waarschijnlijk niet helemaal representatief.
Ja dan maar even op safe spelen en lekker op de koffie komen ;)

De R1 is gewoon goed. :P Die van jou was gewoon verrot hahaha.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• psnepvangers
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-08 20:05
A.s. donderdag AVB, veel zin in. Gisteren de oefeningen nog eens allemaal opnieuw gedaan en dat ging allemaal prima!

Schijnbaar wordt AVD pas halverwege november volgens de rijinstructeur, i.v.m. drukte bij het CBR....

In de tussentijd maar eens druk aan het rondkijken voor een leuke eerste motor. De lessen volg ik op een CB500, al merk ik toch wel dat een kuip mij toch wel fijn lijkt op de snelweg.

Eerste idee ging toch vooral uit naar een VFR800/SV650s, liefst met ABS. Wat denken jullie? Budget ligt op het moment op max €3.000,-...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
  • Nu online
Vanmorgen trouwens met de motor naar Den Haag gegaan, maar helaas mocht ik toch niet parkeren op het plein. Hebben ze stiekem gisteravond nog een bord aan de lantaarnpaal gehangen... Dus nu sta ik alsnog in de parkeergarage, maar dat geeft nondeju wel echt een teringlawaai hoor :o Heb hem op het eerste plekje maar meteen neergezet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichielK71
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-08 22:40
psnepvangers schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:13:
Eerste idee ging toch vooral uit naar een VFR800/SV650s, liefst met ABS. Wat denken jullie? Budget ligt op het moment op max €3.000,-...
Ik zie op Marktplaats 1 SV 650S te koop voor een prijs van € 2.995,00. Die heeft ABS.

Gaat het om deze advertentie ?
https://link.marktplaats.nl/m1318329806

[ Voor 10% gewijzigd door MichielK71 op 18-09-2018 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psnepvangers
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-08 20:05
MichielK71 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:54:
[...]

Ik zie op Marktplaats 1 SV 650S te koop voor een prijs van € 2.995,00. Die heeft ABS.

Gaat het om deze advertentie ?
https://link.marktplaats.nl/m1318329806
Klopt, naar die heb ik al zitten kijken ;) moet alleen wel toch eerst een motorrijbewijs hebben of vrienden overtuigen om een testrit te maken en terug te rijden.

Wel verlaagd (al wel al met de verkoper overlegt dat het vrij makkelijk terug te draaien is) en dan zou ik toch wel weer zelf het originele stuur/kroonplaat terugzetten... Die is gelukkig nog wel aanwezig.

[ Voor 26% gewijzigd door psnepvangers op 18-09-2018 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
lolgast schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:31:
Vanmorgen trouwens met de motor naar Den Haag gegaan, maar helaas mocht ik toch niet parkeren op het plein. Hebben ze stiekem gisteravond nog een bord aan de lantaarnpaal gehangen... Dus nu sta ik alsnog in de parkeergarage, maar dat geeft nondeju wel echt een teringlawaai hoor :o Heb hem op het eerste plekje maar meteen neergezet..
Moet ik vrijdag ook heen, mag je daar niet gewoon (gratis) op de stoep parkeren? Daar ging ik wel van uit ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Nu online
@Dryhte Normliter wel, maar vandaag stonden er extra hekken en waren er wel heel veel mensen om hem zomaar ergens neer te zetten...
Langs de rand van het plein staan meerdere motoren :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
xos schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:49:
[...]

Holy shit, een HP4 Race _/-\o_ doe je goed als je zo'n motor kan overwegen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:39

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

@lolgast Prinsjesdag is misschien niet de beste dag om met de motor naar Den Haag te gaan.

@DrivinUCrazy, @noes & @Osiris Volgens mij komt er inderdaad wat water bij de zekering. Ik heb een waterdichte zekeringhouder bij Aliexpress besteld om de huidige te vervangen. Motor staat wel gewoon droog.

[ Voor 5% gewijzigd door Grubeater op 18-09-2018 14:49 ]

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Hebben er mensen ervaring met kettingsets van Regina Chain?

Ben zoals eerder aangegeven wat aan het rondkijken en nu blijkt dat een oude collega deze kan leveren tegen mogelijk een fijne gunstige prijs, maar ken zelf enkel Tsubaki en DID als "goede" merken.

Het zal met name om de tandwielen gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 15:41
psnepvangers schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:13:
A.s. donderdag AVB, veel zin in. Gisteren de oefeningen nog eens allemaal opnieuw gedaan en dat ging allemaal prima!

Schijnbaar wordt AVD pas halverwege november volgens de rijinstructeur, i.v.m. drukte bij het CBR....

In de tussentijd maar eens druk aan het rondkijken voor een leuke eerste motor. De lessen volg ik op een CB500, al merk ik toch wel dat een kuip mij toch wel fijn lijkt op de snelweg.

Ik heb nog een SV650s uit 2007 staan met Yoshi pijp die ik weg wil doen. Zelf vrij weinig op gereden en daarvoor van een wat oudere vrouw geweest die er zuinig op was.

In mijn tijd ook altijd bereden door/als een oud omaatje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Nu online
Grubeater schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 14:48:
@lolgast Prinsjesdag is misschien niet de beste dag om met de motor naar Den Haag te gaan.

@DrivinUCrazy, @noes & @Osiris Volgens mij komt er inderdaad wat water bij de zekering. Ik heb een waterdichte zekeringhouder bij Aliexpress besteld om de huidige te vervangen. Motor staat wel gewoon droog.
Haha nee dat klopt, niet om hem zomaar te parkeren nee. Maar ik denk dat als ik dadelijk naar huis mag het toch wel lekker is om met de motor te zijn. Drukker dan normaal gok ik zo :+ En de parkeergarage waar ik nu sta heb ik gewoon een abonnement dus het is niet dat het extra kosten met zich meebrengt oid. Ik mag er alleen voor 4 uur niet uit (ook vanwege Prinsjesdag) daarom wilde ik liever aan straat staan.

@Dryhte Vanaf hoe laat sta je er vrijdag denk je, want dan werp ik in mijn pauze ff een blik :9
Pagina: 1 ... 68 ... 132 Laatste

Dit topic is gesloten.