Maar degene die op zoek zijn naar een volvermogen, skippen je advertentie omdat ie in de titel vermeld staat als 35kW. Dat moet je veranderen.
Verder vind ik je advertentie te uitgebreid. Compact lijkt me wat duidelijker. Foto's van facturen bij de advertentie erbij doen en het ding netjes poetsen. Melden dat ie dealeronderhouden is en inzage in de facturen. Opgeloste problemen die onder garantie opgelost zijn, hoef je niet te melden in de advertentie.
Zou je tekst ook anders in elkaar zetten, wat compacter en meer gebruik maken van punten:
Zoiets, denk ik zou ik het doen:
BMW F800 GS Adventure, bouwjaar 2015.
Van 1e eigenaar, volledig dealeronderhouden en in prima staat van onderhoud.
Het betreft het luxere Adventure type, dat zich onderscheid van de 'normale' F800GS door de volgende kenmerken:
- Grotere tankinhoud (24 liter ipv 16 liter)
-, Hoger windscherm
- Iets hoger zadel (Ideaal voor langere mensen),
- Motorblok beschermers
- Bredere footpegs
- Spaakwielen i.p.v gesmeden wielen
Extra opties, niet standaard aanwezig:
- Top-koffer incl padding voor passagier (het los verkopen kun je weglaten)
- Remus Hexacone uitlaat (Titanium + carbon) incl. bijbehorende Db-killer
(onderstaand hele riedeltje met nummers, zijn dat ook extra opties? Zoja, dan melden.
- LED-mistlamp
-Offroad modus
- Electronic Suspension Adjustment (ESAII)
- Verwarmbare handvatten
- Boordcomputer
- LED knipperlicht wit
- Diefstalalarmsysteem
- Middenstandaard 650
- ASC)
De standaard uitlaat is uiteraard nog aanwezig en wordt meegeleverd.
Motor is altijd door de dealer onderhouden en van de eerste eigenaar. Alle onderhoudsfacturen zijn aanwezig, evenals de 3 originele sleutels, enz. Altijd binnen gestald (als dat zo is, melden en het ding netjes poetsen!)
De 20.000km beurt is onlangs uitgevoerd, zie foto X , twv 511 euro.
Momenteel staat de motor op 35kW, voor rijders met het A2 -rijbewijs.
In overleg met de dealer kan dit kosteloos worden omgezet naar volvermogen.. (als je hier ook nog geld voor gaat vragen, zou ik als potentiele koper denk ik afhaken. Psychologisch iets.. dus dan liever 150 euro inleveren maar als verkoper)
Nouja, zoiets vind ik duidelijker en overzichtelijker., ook al is het nog steeds een lap tekst. Maar door de opsommingen en belangrijke dingen vetgedrukt, blijft het denk ik duidelijker.
Is er geen dealer die 'm in consignatie wilt verkopen voor je? Dus dat ie bij de dealer in de showroom komt tegen een bepaald percentage of bedrag bij verkoop?