Eindelijk ben ik eens door dit topic gespit. Helaas is morgen alweer mijn laatste vakantie dag. We zijn maandag namelijk teruggekomen van een week vakantie op de motor. Elk jaar ga ik naar een andere MotoGP wedstrijd en dit jaar was Brno aan de beurt. De originele planning was om de volgende route te rijden: Dresden, Wroclaw, Krakow, Ziliana, Brno, Praag, huis.
Eenmaal in Dresden aangekomen, met 3 korte onweersbuien waarvan het van 34 naar 22 graden ging zijn we doorgereden naar Praag. In Polen was het weer namelijk niet zo goed als Tsjechië. Vanuit Praag naar Pilsen, České Budějovice, x naar Brno gereden. Helaas werd m’n vriendin op zondag avond erg ziek, waardoor ik op maandag besloot om naar huis te rijden. Wilden eigenlijk nog doorrijden naar Bratislava, Wenen, München. Al met al hebben we een hoop geleerd: we hebben doorwaaijassen gekocht omdat het warm
zou worden. Omdat we er vanuit gingen dat we 2 weken zouden gaan hadden we de normale jassen en broeken ook meegenomen, die dus niet uit de koffer zijn geweest. Helaas werkte de airco op de Pan European niet waardoor het toch wel redelijk warm was met constant 30+ graden. Als onderkleding de volgende keer alleen functionele kleding aandoen, geen normaal
T-shirt, fietsbroek meenemen. Mijn kont was echt helemaal kapot na een paar dagen en uiterlijk maar een fietsbroek gekocht waarmee het stukken beter uit te houden was.
Al met al rond de 3000 KM gereden, fantastische vakantie en MotoGP weekend gehad. Enige wat kapot was gegaan was de rits van de binnentas. De motor heeft geen centje pijn gehad en geen olie gelekt