Fabrieks? Ding is anderhalf jaar oud en reeds met 15.000 kilometer ervaring. De kop eraf scheelt gewoon een aantal duizend euro, zelfs bij een Dacia. Dus ik haal hem gewoon op bij de dealer waar ik hem gekocht heb. Al het onderhoud word aangepakt, dus ik ben de komende 20.000km safe, er zitten vrijwel nieuwe banden onder, navi word geupdate, auto helemaal gepoetst en er zit nog anderhalf jaar fabrieksgarantie op.wimmel_1 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 17:04:
[...]
Heb je een fabriekslevering bedongen, óf......
En juist bij een fabrikant als Dacia (Renault Sub) lijkt me zoiets eigenlijk wel eens leuk om mee te maken. Ik kom bij o.a. 't VAG concern regelmatig bij diverse merken over de vloer op die manier....
Ik heb de laatste jaren genoeg 'flak' gekregen van collega's omdat ik in een landschap gedomineerd door BMW, Mercedes en Audi met een Skoda aan kwam zetten en werkelijk, het kan me aan mijn reet roesten wat mensen zoals @Tylen (
Dit is mijn tweede week vakantie en zoals we dat al anderhalf jaar doen gaan we overal zo'n beetje met twee voertuigen heen: De Toyota + ik op de motor. Dat is nu klaar, we gaan weer als gezin op pad en de motor gaan woon-werk doen (ondersteund door de Dacia op dagen dat ik niet met de motor wil gaan). De Toyota blijft nog even aan als boodschappen/school auto.
Ik ben nog wel latent een goedkoop motortje erbij aan het zoeken (nog steeds). Die Kawa was een bust maar ik heb nog een Aprilia RS125 op de radar en een Diversion 600. Laatstgenoemde zou ook interessant zijn voor woon-werk natuurlijk, als ik daar de winter mee doorkom kan ik het blok van de Alp eens opentrekken.
[ Voor 9% gewijzigd door HTT-Thalan op 09-08-2018 18:14 ]