Geen probleem ik rijd ook liever niet naast een andere motorrijder, beter er achter of er voor.
En ja die Fazer.. vergissen blijft menselijk, maak je maar geen zorgen hij gaat er toch al uit
Weetje je verzint maar wat je wilt, na zoveel jaar op mijn Vespa te hebben gereden heb ik alles wat er niet deugt aan een scooter wel al gehoord.
Mij maakt het echt niet uit, ik heb de afgelopen 30 duizend km's met plezier op dat ding gereden, en in al die tijd heeft ze me nog maar 1 keer in de steek gelaten en dat was omdat ik zelf iets verkeerd terug in elkaar had gezet.
Waar ik nu woon rijden meer pannekoeken voorbij op KTM's en Suzuki's dan Scooters/mp3's, met geen enkele vorm van demping in de uitlaten, teenslippers shorts of trainingspakken.
En allemaal graag volgas over de karel de Grote laan (Eindhoven) op en neer, of wachtend voor het stoplicht onder aan ons balkon revend tegen de toerenbegrenzer.
Maar wat ik echt niet begrijp is dat alle verscheidenheid in de motor wereld schijnbaar okay is, racers, Harley's, zijspan, off-road, toer, enz. enz
Maar naar scooters dan begint iedereen de stotteren en te wijzen dat dat geen motoren zijn, dat dat neppers zijn en ga zo maar door.
Ga eens naar de gemiddelde grote stad en tel eens echt eerlijk, wat daar op de dikste BMW's, KTM's enz rond rijd met de beroemde roofboxer helmen.
Dat zijn er hier in eindhoven echt wel meer dan het zelfde soort rijders op scootertjes.
Maar nee de scooter ansich blijft reden om te dissen.
Leg mij dat eens uit..
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.