R0y. schreef op zondag 22 juli 2018 @ 08:22:
Gisteren bij mijn schoonmoeder aangekomen in Limburg met mijn vriendin. Prachtig weer. Wij wouden even bij de ring gaan kijken. Snelste route was nog steeds 150km. Maar ach. Prachtig weer!
[afbeelding]
2km voor brunchen... 60mm per uur volgens buienradar. Alleen maar rooie vlekken!
Toch maar even doorheen gereden ( we waren er bijna! En of we nou daar schuilden of hier. Dat overleven we ook wel ).
[afbeelding]
Ring afgesloten ivm het weer ...
Uur gewacht en daarna is hij nog even open gegaan dus toch wat auto’s kunnen zien.
Beide hadden we onze leren pakken aan en die waren helemaal doorweekt. Rond het gebied van de ring was de gevoelstemperatuur veel lager als waar we vandaan kwamen dus dat natte pak icm die wind maakte het erg koud. Heb me handschoenen nog aan me blok en uitlaat proberen te drogen maar dat was geen succes.
Maar snel richting mijn schoonmoeder gereden en tegen de tijd dat we daar waren was alles behalve de sokken droog door het warme zonnetje.
Vandaag noord Eifel in en hopen op beter weer

Na een regenachtige dag toch een mooie dag in de Eifel gehad.
We zijn in het noorden van de Eifel gebleven i.v.m. de kilometers. De dag ervoor hadden wij er al 540 op zitten... en om dan nog eens 4 of 500 km te rijden vonden we te ver. Nu zaten we einde van de dag op 315 en dan hadden we het toch allebei wel zo'n beetje gehad
Vind het bij Rursee altijd leuk rijden. Ook is daar ' een bekende bocht ' waar men in het verleden verzamelde en bijhield hoe ' snel ' iemand het rondje deed. Altijd ook wel leuk om daar even te stoppen en te kijken naar wat er allemaal langs komt. Helaas
kan mag dat dus niet meer. Er staat een bord dat motorrijders daar niet mogen komen en er liggen twee grote hopen met stro wat het bijna onmogelijk maakt om daar nog even te gaan staan.. Jammer maar begrijpelijk.
Gisteren vanuit Limburg naar huis gereden maar had het echt gehad.. Behoorlijk last van mijn zitvlak. De wens is er nog steeds om het zadel eens te laten opvullen en opnieuw te laten bekleden maar dat zit er qua tijd (binnenkort op vakantie en daarna weer een motortrip) niet in. Hetzelfde qua onderhoud. Teller staat nu op 12.6k en moet eigelijk rond 12 voor een beurt. Denk dat ik dit maar even uitstel en na de Tweakers rit laat doen.
Edit:
Gisteren over Antwerpen nog even snel naar de Decathlon (niet die bij de Bioscoop maar die andere..). Adres ingevoerd. Blijkt het niet te kloppen in de TomTom. Ik had eerst nummer 36 ingevuld en dacht dat daar de fout lag, het was namelijk nummer 37. Nummer 37 was echter drie km verder.... Google maps gaf wel de juiste plek aan maar daar kwam ik natuurlijk pas later achter. Super druk natuurlijk en lekker warm.. en dan nog verkeerd rijden. Dan heb je het toch wel gehad
[
Voor 7% gewijzigd door
R0y. op 24-07-2018 11:21
]