Pff het is hier druk geweest tijdens mijn vakantie!
Maandag ochtend weer aangekomen in Hoek van Holland na 2 weken door de UK heen getoured te hebben. We hebben de volgende plaatsen aangedaan:
Harwich - Brighton
Brighton - Romsey
Romsey - Gloucester
Gloucester - Brecon
Brecon - Synodd Inn
Synodd Inn - Blaenau Ffestiniog
Blaenau Ffestiniog - Wrexham
Wrexham - Telford
Telford - Peterborough
Peterborough - Cambridge
Cambridge - Harwich
Tussen deze locaties in hebben we enkel gebruikt gemaakt van de kronkel route optie op de TomTom met daarbij snelweg vermijden. We hebben dus 2 weken lang geen enkele snelweg gezien! De TomTom maakte echt hele mooie routes. Het 1e moment reed je op een A weg (soort provinciale weg waar je 60mph mag). Het volgende moment reed je op een land weg net 1 auto breed waar er zelfs gras groeide in het midden van de weg en er misschien 1x per week een auto langs komt.
Verder een hele leerzame rit. Ik was alleen het platte Nederland gewend, dan was Engeland en zeker ook Wales een hele andere ervaring. Soms hellingspercentages van 25%+, hoop grind op de weg, heel erg onoverzichtelijke bochten en situaties, zelfs haarspeld bochten

Ik was gewend in NL dat ik een bochtig stukje in dook en dat ik dan even moest inhouden zodat mijn vriendin weer naar mij toe kon rijden, nu reed ik zo een stuk maar toen ik in mijn spiegel keek zat ze recht achter me.
Oh en als klap op de vuurpijl even mijn vriendin ten huwelijk gevraagd in Blaenau Ffestiniog (Snowdonia), she said yes

Volgens mij had mijn TomTom het al door want dat ding bleef ons maar langs kerken sturen...
Heb nog veel foto's en ga nog compilatie video maken dus die zal ik hier tzt wel eens posten. Maar zowel Engeland als Wales zijn echt zeker aan te raden!