Hét grote motortopic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 132 Laatste
Acties:
  • 370.031 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:05
Had nog nooit van die Benelli TRK 502 gehoord. Maar zou toch wel gemixte gevoelens hebben bij de motor.
235 kg op 47 bhp/ 45 Nm ? -O-

Styling ziet er wel leuk uit. :)

Afbeeldingslocatie: https://bikereview.com.au/wp-content/uploads/2018/02/2018-Benelli-TRK-502-Bike-Review-HMC-1000.jpg

Denk dat het weinige vermogen op de zware motor toch wel een dealbreaker zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 13:32
Angry bird.

Bij MCN zijn ze wel erg negatief...

https://www.motorcyclenew...ews/benelli/trk-502/2017/
Melkunie schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:03:
[...]

Ik ook niet, maar vind 'm wel een lekker koppie hebben :)

[...]

Ja shit, nu niet meer :|
Goh ja, werd onlangs ook over mijn Strom gezegd, en ik vind dat niet erg...

Dryhte 's dl650xt

[ Voor 158% gewijzigd door Dryhte op 20-07-2018 15:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:18
Panini schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 14:59:
Had nog nooit van die Benelli TRK 502 gehoord.
Ik ook niet, maar vind 'm wel een lekker koppie hebben :)
Ja shit, nu niet meer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:45
Het is inderdaad wel tragisch vermogen voor dat ding!!! zelfs een transalp heeft meer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:18
Dryhte schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:02:
Angry bird.

Bij MCN zijn ze wel erg negatief...

https://www.motorcyclenew...ews/benelli/trk-502/2017/

[...]

Goh ja, werd onlangs ook over mijn Strom gezegd, en ik vind dat niet erg...

[afbeelding]
Met een nickname als 'de specht' kun je dat natuurlijk ook wel verwachten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:18

Vrijdag

De Zwarte

Melkunie schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:10:
[...]

Met een nickname als 'de specht' kun je dat natuurlijk ook wel verwachten :P
Afbeeldingslocatie: https://farm2.static.flickr.com/1574/24294396014_2fb2963d8f_b.jpg

:+

Afbeeldingslocatie: https://powersports.honda.com/documentum/experience/images/14Jan_NickyHayden_03_gallery_large.jpg

Okee, da's wel cool!

[ Voor 19% gewijzigd door Vrijdag op 20-07-2018 15:13 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Gelukkig reis ik ook nog veel met het OV kan ik tenminste wat bijblijven 8)7

Zal woensdag lekker warm worden om te lessen. Mag om 16:00 7(8)7 lekker warm punt van de dag

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dryhte
timmie271 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:29:
Gelukkig reis ik ook nog veel met het OV kan ik tenminste wat bijblijven 8)7

Zal woensdag lekker warm worden om te lessen. Mag om 16:00 7(8)7 lekker warm punt van de dag
Wacht maar, dan heb je uiteindelijk je rijbewijs en zie je het OV niet meer zitten ;) (al was het om bij te blijven)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Dryhte schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:31:
[...]

Wacht maar, dan heb je uiteindelijk je rijbewijs en zie je het OV niet meer zitten ;) (al was het om bij te blijven)
Oh dat ha dik al ver voor mijn rijbewijs :p nou ja ik had wel een autorijbewijs maar voor studie elke dag met de trein naar Amsterdam. Vooral op dit soort dagen, oh die mensen zonder deo... blaargh

Dan toch liever mn koekblik met airco. :p denk dat dit weertje nog wel kan voor de motor, maar ik ben heel blij dat ik donderdag vroeg m'n AVD heb en niet in de middag!

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Dryhte schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 14:30:
@wimmel_1 Dat vind ik extra vreemd, want motor jeans is toch ook beschermend?

>>Knip<<
Is gewoon een gevalletje #MINDFUCK bij me (dénk ik). Het is écht niet zo dat ik met m'n MT-10 langzamer een bocht door ga of zo. Op de MT-10 zit ik waarschijnlijk alleen véél comfortabeler vanwege dat standaard SBK stuur (écht veel minder "race houding") waardoor 't allemaal véél langzamer lijkt te gaan op de één of andere manier.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Dryhte schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:31:
[...]

Yup Yup. Al is het probleem dat OV gratis is (studentenov) en een auto/motor niet :+ maar hopelijk kan ik begin volgend jaar er een aanschaffen en pak ik die afwisselend ook gewoon mee :)
SmurfLink schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:33:
[...]

Oh dat ha dik al ver voor mijn rijbewijs :p nou ja ik had wel een autorijbewijs maar voor studie elke dag met de trein naar Amsterdam. Vooral op dit soort dagen, oh die mensen zonder deo... blaargh

Dan toch liever mn koekblik met airco. :p denk dat dit weertje nog wel kan voor de motor, maar ik ben heel blij dat ik donderdag vroeg m'n AVD heb en niet in de middag!
Met AVB heb ik hem gelukkig ook in de ochtend voor het geval het warm word :)

OV valt best mee, maaarrr ik heb die oude DDAR-treinen op mijn traject met Arco...

[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 20-07-2018 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
timmie271 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:36:

[...]

Met AVB heb ik hem gelukkig ook in de ochtend voor het geval het warm word :)
Da's bij 28 graden ook geen pretje, ik spreek uit ervaring. :p Heb wel succes met het weer op m'n examendagen hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
SmurfLink schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:37:
[...]

Da's bij 28 graden ook geen pretje, ik spreek uit ervaring. :p Heb wel succes met het weer op m'n examendagen hahaha.
Alleen maar gelest met 20-27 graden tot nu toe :+ zweet stond op mn rug toen ik alles uit had....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
timmie271 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:38:
[...]

Alleen maar gelest met 20-27 graden tot nu toe :+ zweet stond op mn rug toen ik alles uit had....
Heerlijk XD dan ben je toch blij als je eigen spullen hebt en niet die van de rijschool. Want als jij erin zweet..... :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
@timmie271

Hmmm.... De laatste keer dat ik er van beschuldigd werd dat ik 't OV gratis aan 't gebruiken was heb ik anders met pijn en moeite een dúúr verbaal kunnen voorkomen door wat te ouwehoeren. Ik had keurig een kaartje uit de automaat getrokken én dus betaald alleen "vergeten" om op 't perron dat kaartje in te checken.....

Dôh... Ik hád alleen maar één station eerder in kunnen stappen tenzij dat ik als "sticker" op de voorruit van die trein had willen meereizen (regels zijn regels... maar een béétje logisch nádenken is schijnbaar bést moeilijk voor 't NS personeel dan).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb gisteren bij de plaatselijke sport-outlet zo'n cool thermoshirt gehaald. Ben benieuwd, morgen wordt het erg warm dus vraag me af in hoeverre dat gaat werken.

Was een supergoedkoop ding van Crest (Aldi/Lidl merk) en het was ook nog de damesversie :X Maar goed, het zit wel goed strak en niemand die dat ziet, dus lekker boeiend :7

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/E6sNyo9.png

Plaatjes! Mijn Speed Triple, twee weken geleden gekocht. d:)b

Vorig weekend samen met m'n vader (achterkant van de K1200GT is nog net te zien) in de buurt van Spa rondgereden. Fantastische omgeving, alleen de kwaliteit van de Belgische wegen is soms echt slecht. Het stuk in Duitsland was véél beter. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
SmurfLink schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:39:
[...]

Heerlijk XD dan ben je toch blij als je eigen spullen hebt en niet die van de rijschool. Want als jij erin zweet..... :p
Heb voorlopig nog even die van de rijschool :X (wel eigen heerlijke luchtige handschoenen). Maar ga misschien binnenkort nog wel even kijken naar wat zaken hier in de omgeving (van Zeewolde en straks een tijdje Lelystad). Kost alleen gelijk weer een zak geld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Mezelf een beetje quoten ipv editten 8)7
wimmel_1 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:40:
@timmie271

Hmmm.... De laatste keer dat ik er van beschuldigd werd dat ik 't OV gratis aan 't gebruiken was heb ik anders met pijn en moeite een dúúr verbaal kunnen voorkomen door wat te ouwehoeren. Ik had keurig een kaartje uit de automaat getrokken én dus betaald alleen "vergeten" om op 't perron dat kaartje in te checken.....

Dôh... Ik hád alleen maar één station eerder in kunnen stappen tenzij dat ik als "sticker" op de voorruit van die trein had willen meereizen (regels zijn regels... maar een béétje logisch nádenken is schijnbaar bést moeilijk voor 't NS personeel dan).
Yup... die dingen mag je tegenwoordig ook gaan inchecken... zelf gewoon een studentenov.. daarna weet ik niet of ik nog snel met het OV zal gaan :+

[ Voor 18% gewijzigd door timmie271 op 20-07-2018 15:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaero
  • Laatst online: 11:47
timmie271 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:43:
[...]

Heb voorlopig nog even die van de rijschool :X (wel eigen heerlijke luchtige handschoenen). Maar ga misschien binnenkort nog wel even kijken naar wat zaken hier in de omgeving (van Zeewolde en straks een tijdje Lelystad). Kost alleen gelijk weer een zak geld :+
Ik haal wel m'n spullen als ik m'n rijbewijs heb. Als ik nu tijdens de lessen pleur zijn mooi m'n eigen spullen niet gaar. *O*

Volgende week zaterdag ook opening van Motorkledingcenter in Zutphen, zelf maar eens kijkje wagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Vrijdag schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:40:
Ik heb gisteren bij de plaatselijke sport-outlet zo'n cool thermoshirt gehaald. Ben benieuwd, morgen wordt het erg warm dus vraag me af in hoeverre dat gaat werken.

Was een supergoedkoop ding van Crest (Aldi/Lidl merk) en het was ook nog de damesversie :X Maar goed, het zit wel goed strak en niemand die dat ziet, dus lekker boeiend :7
Sexy hoor :p zo'n damesmodelletje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Panini
Vrijdag schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:40:

Voor de toekomst: je kan die dingen(Crivit) ook voor weinig gewoon van de Lidl site bestellen in de heren versie. Kost je 2-3 tientjes voor een gehele set :+. Is toch wel fijn om ook een broek erbij te hebben.

https://www.lidl-shop.nl/search?query=motor

Denk dat het je wel gaat bevallen. Je komt toch wat 'frisser' uit je motorpak. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Panini op 20-07-2018 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Maar... houdt dat je ook echt koel? Voor de winter snap ik wel dat dat handig kan zijn, maar in de zomer???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
timmie271 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:45:
Mezelf een beetje quoten ipv editten 8)7

[...]

Yup... die dingen mag je tegenwoordig ook gaan inchecken... zelf gewoon een studentenov.. daarna weet ik niet of ik nog snel met het OV zal gaan :+
Definitie van "Openbaar Vervoer" (en dat geldt hier in de regio vooral):

't Brengt je ván een plaats waar je niet bént naar een locatie waar je niet wíl zijn op een tijdstip dat 'j jou niet uitkomt....Dat er dan ook nog eens 100.000 andere mensen in dat zelfde wagonnetje (gedwongen?) proberen plaats te nemen doet me een beetje denken aan de films met als onderwerp een periode van de jaren '40/'45.

En dan mag je er ook niet eens naar je eigen muziek luisteren op 't volume dat je dat zélf wenst of stoppen voor een bak koffie (en niet roken).....

Láát maar... Dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Xaero schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:46:
[...]

Ik haal wel m'n spullen als ik m'n rijbewijs heb. Als ik nu tijdens de lessen pleur zijn mooi m'n eigen spullen niet gaar. *O*

Volgende week zaterdag ook opening van Motorkledingcenter in Zutphen, zelf maar eens kijkje wagen.
Daarom laat ik alleen de motor omvallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
wimmel_1 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:50:
[...]

Definitie van "Openbaar Vervoer" (en dat geldt hier in de regio vooral):

't Brengt je ván een plaats waar je niet bént naar een locatie waar je niet wíl zijn op een tijdstip dat 'j jou niet uitkomt....Dat er dan ook nog eens 100.000 andere mensen in dat zelfde wagonnetje (gedwongen?) proberen plaats te nemen doet me een beetje denken aan de films uit de jaren '40/'45.

En dan mag je er ook niet eens naar je eigen muziek luisteren op 't volume dat je dat zélf wenst of stoppen voor een bak koffie (en niet roken).....

Láát maar... Dus >:)
Klopt allemaal. Al heb ik een koptelefoon op dus vind het wel prima :+
En dat roken mag je een kilometer uit de buurt doen, want dan heb ik er geen last van :+

en terwijl ik dit allemaal typ moet ik 20 minuten wachten op m'n bus naar huis :9

[ Voor 5% gewijzigd door timmie271 op 20-07-2018 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
Dryhte schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:50:
Maar... houdt dat je ook echt koel? Voor de winter snap ik wel dat dat handig kan zijn, maar in de zomer???
Voor mijn gevoel wel. Zorgt voor een verbeterde afvoer van zweet en warmte (als ik Google moet geloven :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Panini schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:48:
[...]

Voor de toekomst: je kan die dingen(Crivit) ook voor weinig gewoon van de Lidl site bestellen in de heren versie. Kost je 2-3 tientjes voor een gehele set :+. Is toch wel fijn om ook een broek erbij te hebben.

Denk dat het je wel gaat bevallen. Je komt toch wat 'frisser' uit je motorpak. :)
Die heb ik ook voor de winter gehaald. reed best comfortabel. Voor de zomer.. hm, nog niet echt uitgeprobeerd of dat werkt. Wellicht de broek maar onder de overbroek van de rijschool doen en terug naar huis in m'n korte broek. :p Qua shirt denk ik dat ik voor dezelfde als m'n AVB ga, een Ajax shirt met Climacool technologie. Misschien tussen de oren, maar ik sport daar altijd mee en het ademt dus verdomd goed... geen klamme rug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SmurfLink schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:47:
[...]

Sexy hoor :p zo'n damesmodelletje.
Ik ging overstag door het plaatje op de verpakking :P
[...]

Ja, ik kon helaas geen onderbroek vinden, dus nu gebruik ik maar een oude korte running "tight". Heb een doorwaaibroek, dus dat moet wel goed gaan :)

@Dryhte Het idee er achter is dat warmte en zweet beter wordt afgevoerd. In combinatie met doorwaaikleding zou het een redelijk goed werkende oplossing moeten zijn. We gaan het meemaken morgen in elk geval.

[ Voor 11% gewijzigd door Vrijdag op 20-07-2018 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Panini
SmurfLink schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:59:
[...]

Die heb ik ook voor de winter gehaald. reed best comfortabel. Voor de zomer.. hm, nog niet echt uitgeprobeerd of dat werkt. Wellicht de broek maar onder de overbroek van de rijschool doen en terug naar huis in m'n korte broek. :p Qua shirt denk ik dat ik voor dezelfde als m'n AVB ga, een Ajax shirt met Climacool technologie. Misschien tussen de oren, maar ik sport daar altijd mee en het ademt dus verdomd goed... geen klamme rug.
Rijdt echt meer dan comfortabel, vooral op de hele warme dagen of wanneer je echt aan het stampen bent op de motor. Ik gebruik het op de koudere dagen ook altijd en tijdens het snowboarden ook.

Als je je eigen kleding hebt zou je het in de zomer ook eens moeten uitproberen op de motor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
SmurfLink schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:59:
[...]

Had de laatste keer sws alleen een t-shirt en korte broek aan :9
uiteraard met de motorkleding eroverheen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

timmie271 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 16:03:
[...]

Met je motorlaarzen in je slippers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
Vrijdag schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 16:02:
[...]

Ik ging overstag door het plaatje op de verpakking :P
[...]

Ja, ik kon helaas geen onderbroek vinden, dus nu gebruik ik maar een oude korte running "tight". Heb een doorwaaibroek, dus dat moet wel goed gaan :)
Is het met die tight niet alsnog vervelend dat je benen aan je pak blijven plakken?
Of nog irritanter: je gaat zweten en het pak schuurt langs je been. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Vrijdag schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 16:04:
[...]

Met je motorlaarzen in je slippers :+
Heb al een of andere redelijk normale motorschoenen waar je ook wel een dagje op kan wandelen :+
Maar denk wel dat ik voor een volledig kevlar jeans ga zodat ik me steeds hoef om te kleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Panini schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 16:05:
[...]

Is het met die tight niet alsnog vervelend dat je benen aan je pak blijven plakken?
Of nog irritanter: je gaat zweten en het pak schuurt langs je been. :X
Ja daar ben ik ook wel een beetje bang voor. Helaas kon ik niets anders vinden wat ik kan gebruiken. Heb nog wel een schaatsbroek, maar dat is om je warm te houden. Lijkt me echt niks morgen :X

Naja, dan maar afzien. Neem als backup wel mijn motorjeans mee voor op de terugweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:35

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Voor de aanstaande laptop (macbook pro 13 inch) een passend koffertje gekocht.
Afbeeldingslocatie: https://www.pelishop.com/media/peli-laptop-cases/ss_size1/peli-1070cc-hardback-case-black-3.jpg

Hier zal die stevig in zitten en de koffer is zoals ze het zelf zeggen; Watertight, crushproof, and dust proof.
Aangezien ik woonwerk met de motor doe, en de laptop dagelijks meegesleept gaat worden (naar een vaste werkplek) leek mij het wel een handige koffer. De adaptor kan gewoon blijven liggen op werk. evt. een spare thuis.

Aangezien ik niet graag met een rugzak rij, ben ik alleen nog op zoek om een koffer zonder bevestingspunten aan de motor vast te zetten, en het alsnog 2x daags er op en af kan halen.

Zijn hier universele beugels voor of wordt het echt kijken naar een koffer of tas aan de motor waar deze in past? Ik zou hem in de topkoffer kunnen gooien, maar aangezien de koffer maar 4,1 cm dik is, zou hij ook als zijkoffer kunnen.

Anders wordt het naar de bouwmarkt en een paar profieltjes ophalen zodat ik een exoskelet kan maken waar hij inpast voor de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
@Patrock : Ik gebruik voor m'n MBP's (13" & 15") spullenboel al jaren de "laptop-tasjes" van Thule (Gauntlet serie). Die tasjes zien er uit alsof je een setje sneeuwketting bij je hebt maar..... Ze beschermen je MBP dus ook érg goed :+

Die tasje passen vervolgens weer gewoon nétjes in een bagagerol of zo-iets.

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 20-07-2018 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:29
timmie271 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:43:
[...]

Tweedehands een optie? Ik heb een pak van een kennis kunnen overnemen, dat vind ik toch wel een stuk prettiger met lessen.

Als ik zelfstandig de weg op ga komt er wel een nieuw pak

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Rubenr3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 20:59
Na een tijdje meelezen zal ik mij ook eens voorstellen! Ik ben Ruben en woonachtig in Almere. Sinds 1.5 maand bezig met motorrijlessen en volgende week m'n AVB.

Twee weken terug een motor gekocht waardoor de motivatie om snel het rijbewijs te halen nog groter is geworden!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XO0Ua5f.jpg
Betreft een ER-5 uit 2007 met maar 6.000km op de teller, alles ziet er nog als nieuw uit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Panini schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:55:
[...]

Voor mijn gevoel wel. Zorgt voor een verbeterde afvoer van zweet en warmte (als ik Google moet geloven :+ )
Scheelt met name het vastgeplakt zitten aan je pak, stukken comfortabeler :P

En idd, crivit lekker online bestellen, wel een maat groter want het zit écht strak :+

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:08
Staat een leuke nette schuurvondst CBR 600 te koop in de motorrijder groep op FB, voor wie interesse heeft. Ziet eruit als weinig opknappen en veel lol hebben. Vraagprijs 450 maar kan vast voor minder weg.

Gisteren onderweg terug van rotjeknor even gas opengetrokken op de snelweg, tegen de 140... daar werd de achterkant toch wel erg... speels van :X :7 oOo.

Er zit blijkbaar een limiet aan wat je met een nop moet willen doen :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 19:28:
Staat een leuke nette schuurvondst CBR 600 te koop in de motorrijder groep op FB, voor wie interesse heeft. Ziet eruit als weinig opknappen en veel lol hebben. Vraagprijs 450 maar kan vast voor minder weg.

Gisteren onderweg terug van rotjeknor even gas opengetrokken op de snelweg, tegen de 140... daar werd de achterkant toch wel erg... speels van :X :7 oOo.

Waarom staat 't ding daar als "schuurvondst"? Die fietsen koop je overal voor een "appel en een ei" tegenwoordig...

Houdt er even rekening mee dat die gecarbureerde CBR machines vaak al bijna 30 jaar oud zijn en destijds NIEUW ámper FL 6000,- in GULDENS kosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:14

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Rubenr3 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 19:16:
Na een tijdje meelezen zal ik mij ook eens voorstellen! Ik ben Ruben en woonachtig in Almere. Sinds 1.5 maand bezig met motorrijlessen en volgende week m'n AVB.

Twee weken terug een motor gekocht waardoor de motivatie om snel het rijbewijs te halen nog groter is geworden!

[afbeelding]
Betreft een ER-5 uit 2007 met maar 6.000km op de teller, alles ziet er nog als nieuw uit! :D
Mooie machine _/-\o_

Hopelijk kun je er snel van genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
L0we schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 17:19:
[...]

Tweedehands een optie? Ik heb een pak van een kennis kunnen overnemen, dat vind ik toch wel een stuk prettiger met lessen.

Als ik zelfstandig de weg op ga komt er wel een nieuw pak
Dan kan ik bijna net zo goed nieuwe kopen wat ook gelijk voor daarna kan blijven. Maar de broek en jas van de rijschool zijn gewoon prima. Zeker ook omdat ik mijn kleding eronder aanhoud :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freubel
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05:36
Panini schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 14:59:
Had nog nooit van die Benelli TRK 502 gehoord. Maar zou toch wel gemixte gevoelens hebben bij de motor.
235 kg op 47 bhp/ 45 Nm ? -O-

Styling ziet er wel leuk uit. :)

[afbeelding]

Denk dat het weinige vermogen op de zware motor toch wel een dealbreaker zou zijn.
Hij ziet er geweldig uit, had alleen een paar cc meer moeten hebben :)

Een quote is een gebrek aan originaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubenr3
Shadow_Agent schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 19:39:
[...]

Mooie machine _/-\o_

Hopelijk kun je er snel van genieten :)
Ik was ook echt gigantisch verbaasd over de staat toen ik kwam kijken, duurde ook niet lang voordat ik besloten had om hem te kopen. Elke dag dat ik er nog niet op mag rijden is me nu een dag teveel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
wimmel_1 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 19:34:
[...]

Waarom staat 't ding daar als "schuurvondst"? Die fietsen koop je overal voor een "appel en een ei" tegenwoordig...

Houdt er even rekening mee dat die gecarbureerde CBR machines vaak al bijna 30 jaar oud zijn en destijds NIEUW ámper FL 6000,- GULDENS kosten :)
Ik heb geen interesse in een CBR maar anders zou ik proberen het ding voor 200 mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Laatst online: 20:14

Shadow_Agent

[...]

die motorbroek die ze te koop hebben, is dat mmer geschikt voor warme dagen t.b.v. koeling/zweet in je pak of juist bij kouder weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

[afbeelding]
Veel succes met de lessen en alvast veel succes met de AVB.
Mooie motor! Goeie vangst.
Onvoorstelbaar dat er zo weinig km op staat na zoveel jaar.
Hopelijk mag je er snel op rijden.
spoiler:
Vraag me af wat voor type mensen dat zijn. Wél kopen maar niet rijden :+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
HTT-Thalan schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 19:43:
[...]

Ik heb geen interesse in een CBR maar anders zou ik proberen het ding voor 200 mee te nemen.
Ga je volgend jaar aan de Zwarte Cross deelnemen?

Écht... Laat staan, laat staan dat "spul". De enige rede dat 't te koop staat is om er aan te verdienen terwijl 't materiaal 't eigenlijk niet eens waard is (en er is nog genoeg aan nieuwe onderdelen te krijgen zijn voor die modellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Welke FB groep is dit?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
streamnl schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 19:54:
[...]

spoiler:
Vraag me af wat voor type mensen dat zijn. Wél kopen maar niet rijden :+
Dat dacht ik ook toen ik deze zag:
https://reno.craigslist.o...11-jackel/6617955769.html
45mile per..... year! 8)7

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
"De Motorrijder".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Zo! Dat is niet veel, nee.
Je hebt altijd een overtreffende trap ;)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
timmie271 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 16:03:
[...]

Gaat dat niet enorm plakken als je onderbenen bloot zijn? Anders is dat idd ook gewoon een optie. :p

[afbeelding]
Hee een mede Almeerder! Waar les je? :) Ik zit in Buiten bij KawaRob!

[ Voor 46% gewijzigd door SmurfLink op 20-07-2018 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woask
  • Laatst online: 15-09 15:46
Hoe zit het eigenlijk met de Tweakers MC stickers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubenr3
SmurfLink schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 20:40:
[...]

Gaat dat niet enorm plakken als je onderbenen bloot zijn? Anders is dat idd ook gewoon een optie. :p

[...]

Ik les nu in Lelystad bij Kemp! Heb daar een motorexperience gedaan en kon me erg goed vinden in de manier van lesgeven daar. Plus het eigen terrein voor AVB vind ik toch wel erg prettig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Woask schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 21:17:
Hoe zit het eigenlijk met de Tweakers MC stickers?
Ik vind 't allemaal bést maar.... Zit je nu écht op een sticker o.i.d. te wachten waarbij je de mensen áchter dat (Henk?) symbool niet eens kent?

Grappige is dat er afgelopen zondag tijdens een ritje met een groot aantal mensen van hier niemand over een sticker óf wat dan ook aan het zeuren was..... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woask
  • Laatst online: 15-09 15:46
wimmel_1 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 21:24:
[...]

Ik vind 't allemaal bést maar.... Zit je nu écht op een sticker o.i.d. te wachten waarbij je de mensen áchter dat (Henk?) symbool niet eens kent?

Grappige is dat er afgelopen zondag tijdens een ritje met een groot aantal mensen van hier niemand over een sticker óf wat dan ook aan het zeuren was..... :o
Was niet zeurderig bedoelt hoor.

[ Voor 4% gewijzigd door Woask op 20-07-2018 21:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:07
@wimmel_1 Kunnen natuurlijk ook gewoon iets ontwerpen zonder Henkie erin ;)

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Grrrr, mijn zoektocht naar een motor verloopt voor geen meter.
Proefgereden op een VS700, mooie bobberstyle, maar damn wat een sleepboot, was niet te rijden.

Nu mijn oog meer op caferacer/bradstyle gericht vanwege wendbaarheid, hoeft geen racer te zijn. Zoeken is een bitch!

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:09

charrel

Cortisol4life..

Juist leuk toch, mooi beetje rijden en zoeken. Half the fun!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
[...]

[...]

Valt wel mee. Is zo'n katoenen broek oid die een maatje te groot is maar wel die goede lengte :+

Almere kom ik ook te vaak :P (moeder werkt er en ik kom er wel eens dankzij OV en vorig jaar voor stage bij broekhuis Peugeot :P)
Rubenr3 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 21:20:
[...]

Ik les nu in Lelystad bij Kemp! Heb daar een motorexperience gedaan en kon me erg goed vinden in de manier van lesgeven daar. Plus het eigen terrein voor AVB vind ik toch wel erg prettig.
Heb ik ook weleens van gehoord maar is mij te ver weg. Zit ook maar 4 weekjes in Lelsystad straks. Moet in ieder geval 2x naar harderwijk (motorrijschoolhartel) vanuit Lelystad om te lessen en AVB te doen op vliegveld Lelystad :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:28
[...]

@Rubenr3

Dacht dat ik de enige was. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubenr3
Ari Gold schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 23:13:
[...]

@Rubenr3

Dacht dat ik de enige was. :w
Sinds een maand of 10 inwoner van Almere, daarvoor Groningen maar voor werk naar Almere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
RZor schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 21:43:
Grrrr, mijn zoektocht naar een motor verloopt voor geen meter.
Proefgereden op een VS700, mooie bobberstyle, maar damn wat een sleepboot, was niet te rijden.

Nu mijn oog meer op caferacer/bradstyle gericht vanwege wendbaarheid, hoeft geen racer te zijn. Zoeken is een bitch!
En iets zoals ik heb? Een Cagiva Raptor? Of een ander model van Cagiva.
Dat (vind ik) zijn sportieve tourmotoren.

In ieder geval, succes en veel plezier met de zoektocht.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Viper® schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:44:
[...]

@Erasmo
Ik zie dat jullie beide een Zero hebben, vrij bekend merk als het aankomt op elektrische motoren.
Ik zit te kijken naar eventueel een elektrische motor, of scooter.
Ga per 1 augustus beginnen bij een nieuwe klant in het centrum, woon er zelf buiten. Opties zijn fietsen en OV.
Het is ongeveer 7.5 km fietsen en 8 km met de auto. Allemaal bbk en overal 50 muv 1 stuk van 70.
Nu zal fietsen een stuk goedkoper zijn, maar ik heb een paar jaar een R1 gereden en nu verder geen motor meer, af en toe stukje motorrijden is dan toch wel weer leuk.
Klopt het dat als je hem zakelijk aanschaft dat dezelfde regelingen van toepassing zijn als op elektrische auto's m.b.t. investeringsaftrekken (mia/vamil/kia)?
Gelden deze ook voor elektrische scooters?

https://www.trendewheels....ling-elektrische-scooters
Blijkbaar wel.
Denk dat een elektrische scooter in mijn geval een stuk voordeliger zou zijn.
Echter kan je met een motor natuurlijk de 'weg' op en wat touren.
Wat is jullie ervaring met laden en afstanden. Kunnen de accu's eruit om ze binnen op te laden? Of moet je echt laden aan een laadpaal/stekker.
Een tikkie laat maar toch: Met deze afstand zou ik toch een scooter of een goede elektrische fiets aanraden. Een elektrische scooter rij je zo zakelijk ongeveer gratis, helemaal als je op het werk een stopcontact mag gebruiken. Sommige elektrische motors hebben verwisselbare accu's maar die zijn erg zwaar. Flink wat scooters hebben nog wel accupacks die aardig te tillen zijn.

Voor deze afstand kun je ook prima een elektrische motor gebruiken maar het is een beetje overkill imho. Voor dagelijks verkeer zit je vaak toch net wat sneller op een scooter en het scheelt ook flink in de aanschaf.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
En op de scooter voel je geen 'peer pressure' om ATGATT te gaan 8).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

streamnl schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 05:25:
[...]

En iets zoals ik heb? Een Cagiva Raptor? Of een ander model van Cagiva.
Dat (vind ik) zijn sportieve tourmotoren.

In ieder geval, succes en veel plezier met de zoektocht.
Klopt, maar niet wat ik zoek.
Ik wil echt iets customs, zoals bvb:
Afbeeldingslocatie: https://78.media.tumblr.com/bcd2031338b1f54aa95d978cb769c973/tumblr_o41t8yCsK61rq1p17o1_640.jpg

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat zal altijd een compromis zijn tussen lekker zitten en mooi eruit zien, weinig sportieve houding en handling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun

Daarom dus een twin ;) rustig 190 op de tkc 80's op de snelweg.
Maar serieus apart dat je dat zo erg merkt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
RZor schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 08:52:
[...]

[afbeelding]
Een hipster fiets!
Heb binnenkort nog wel een XJ550 in hipster staat te koop staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
kneusteun schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:11:
[...]

Daarom dus een twin ;) rustig 190 op de tkc 80's op de snelweg.
Maar serieus apart dat je dat zo erg merkt?!
Wellicht dat dat extra gewicht toch wel wat doet om de boel glad te strijken. Nou is een TKC80 =/= een E-09, en dan is de laatstgenoemde de minst soepele van de twee denk ik. Niet dat de mijne ooit de 190 zou halen tenzij het loodrecht naar beneden is :+.

Ik kom heel zelden op zulke snelheden maar ik was aan het inhalen en wilde nog even een afslag halen, de motor wil echt wel want optrekken is echt geen moeite op dat toerental.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
HTT-Thalan schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:19:
[...]

Wellicht dat dat extra gewicht toch wel wat doet om de boel glad te strijken. Nou is een TKC80 =/= een E-09, en dan is de laatstgenoemde de minst soepele van de twee denk ik. Niet dat de mijne ooit de 190 zou halen tenzij het loodrecht naar beneden is :+.

Ik kom heel zelden op zulke snelheden maar ik was aan het inhalen en wilde nog even een afslag halen, de motor wil echt wel want optrekken is echt geen moeite op dat toerental.
Wat ik wel eens had is omklappende noppen in de bochten, dat is wel ff schrikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Joopieboy schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 08:58:
Dat zal altijd een compromis zijn tussen lekker zitten en mooi eruit zien, weinig sportieve houding en handling ;)
Compromis is niet erg, zolang t maar niet op de looks is 🤣
kneusteun schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:12:
[...]

Een hipster fiets!
Heb binnenkort nog wel een XJ550 in hipster staat te koop staan :)
Ben een halve hipster dus past perfect.
Welke staat is die van jou in dan? Pic?

[ Voor 33% gewijzigd door RZor op 21-07-2018 11:42 ]

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dryhte
RZor schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:40:
[...]

Compromis is niet erg, zolang t maar niet op de looks is 🤣

[...]

Ben een halve hipster dus past perfect.
Welke staat is die van jou in dan? Pic?
Ik ben helemaal mee met de look die je wil, denk ik... Ben fan van uiterlijk van Triumph Street Twin & Bonneville & Guzzi V7. Die eerste heb ik getest en ongeschikt bevonden - was wel back to back met Street Triple, dat rijdt zoveel lekkerder! Kijk misschien ook eens naar de Suzuki SV650. Niet zo 'engels custom' misschien maar de meest Standaard motor aller tijden, nauwelijks veranderd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Net in Venray aangekomen. Eerste dat ik zie: rooie chick op een SRAD :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Vrijdag schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:23:
Pics or it didn’t happend.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Tylen schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:33:
[...]

Pics or it didn’t happend.
Ik denk dat ik dan ruzie krijg met haar enorme brede vriend ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
En dan heb je het niet over de SRAD denk ik?

[ Voor 9% gewijzigd door lolgast op 21-07-2018 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nee ;(

Er rijdt ook nog een mooie rode dame op een TriumphMonster O+

[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 21-07-2018 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
RZor schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 08:52:
[...]

[afbeelding]
Indian Scout niets voor je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Panini
Vrijdag schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:23:
Twee pluspunten dus. Ze heeft rood haar en rijdt op een SRAD O+
Shadow_Agent schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 19:50:
[...]

die motorbroek die ze te koop hebben, is dat mmer geschikt voor warme dagen t.b.v. koeling/zweet in je pak of juist bij kouder weer?
Ik gebruik het zelf voor zowel koude als warme dagen. Isoleert prima op de wat koudere dagen en zorgt ervoor dat ik wat koeler ben in de zomer
Joopieboy schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 19:20:
[...]

Scheelt met name het vastgeplakt zitten aan je pak, stukken comfortabeler :P

En idd, crivit lekker online bestellen, wel een maat groter want het zit écht strak :+
Hoe strakker hoe beter met thermokleding.

Dat vastgeplakt zitten is echt schijtirritant, vooral met een leren pak.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Oh man, mijn doorwaai broek O+

Zo. Enorm. Fijn! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Strakker hoe fijner, maar als je het niet eens aan krijgt wordt het lastig :P

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Vandaag is het er eindelijk van gekomen, mijn volledig gereviseerde V50 NATO opgehaald in Borne. Binnendoor helemaal naar Utrecht gereden met de nodige afstel stops, wat zijn carburateurs kut _O- , ben alleen injectie gewend.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NERNa5Y.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Lijkt me echt heerlijk om een fraaie cafe racer te bouwen... en om er dan allemaal sarcastische dingen aan toe te voegen, zoals vakjes voor je baardstylingproducten enzo :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Nu online

Rubman

Ik ben denk ik op zoek naar iets onmogelijks, maar misschien dat de wat meer ervaren motor liefhebbers hier wat weten.

Voor mijn VFR 750 uit '95 ben ik op ziek naar een mount voor zij koffers/tassen. enerzijds omdat altijd met een rugzak rondrijden met daarin laptop gewoon gaat irriteren. Aan de andere kant om meer spullen mee te kunnen nemen en niet aan een topkoffer vast wil zitten omdat ik dat te hoog vind worden op deze motor.

Nu ben ik al aan het zoeken en doen op ebay en allerhande sites, echter vind ik vrij weinig.
Zowel van Givi als andere merken zoals Hepco&Becker is er niets (meer) te vinden voor deze motor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:03

A13X

Dude

Rubman schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 20:58:
Ik ben denk ik op zoek naar iets onmogelijks, maar misschien dat de wat meer ervaren motor liefhebbers hier wat weten.

Voor mijn VFR 750 uit '95 ben ik op ziek naar een mount voor zij koffers/tassen. enerzijds omdat altijd met een rugzak rondrijden met daarin laptop gewoon gaat irriteren. Aan de andere kant om meer spullen mee te kunnen nemen en niet aan een topkoffer vast wil zitten omdat ik dat te hoog vind worden op deze motor.

Nu ben ik al aan het zoeken en doen op ebay en allerhande sites, echter vind ik vrij weinig.
Zowel van Givi als andere merken zoals Hepco&Becker is er niets (meer) te vinden voor deze motor.
alstublieft

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Nu online

Rubman

Dit is ook echt de enige die ik heb kunnen vinden.
Al lees ik ook veel over Five star die enkel zij rekken heeft, echter vinden ho maar. (mijn Google Fu laat mij in de steek)

Je zou het bijna zelf in elkaar laten lassen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Rubman schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 21:14:
[...]

Dit is ook echt de enige die ik heb kunnen vinden.
Al lees ik ook veel over Five star die enkel zij rekken heeft, echter vinden ho maar. (mijn Google Fu laat mij in de steek)

Je zou het bijna zelf in elkaar laten lassen :X
nog een paar op ebay.de

Awesome

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:19
Gisteren bij mijn schoonmoeder aangekomen in Limburg met mijn vriendin. Prachtig weer. Wij wouden even bij de ring gaan kijken. Snelste route was nog steeds 150km. Maar ach. Prachtig weer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OwyRYXy062vjaab0qWMhT2hQ/medium.jpg
2km voor brunchen... 60mm per uur volgens buienradar. Alleen maar rooie vlekken!

Toch maar even doorheen gereden ( we waren er bijna! En of we nou daar schuilden of hier. Dat overleven we ook wel ).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xfGa7jMvtbmdO1ytUbxXvSDI/medium.jpg

Ring afgesloten ivm het weer ... |:(

Uur gewacht en daarna is hij nog even open gegaan dus toch wat auto’s kunnen zien.

Beide hadden we onze leren pakken aan en die waren helemaal doorweekt. Rond het gebied van de ring was de gevoelstemperatuur veel lager als waar we vandaan kwamen dus dat natte pak icm die wind maakte het erg koud. Heb me handschoenen nog aan me blok en uitlaat proberen te drogen maar dat was geen succes.

Maar snel richting mijn schoonmoeder gereden en tegen de tijd dat we daar waren was alles behalve de sokken droog door het warme zonnetje.

Vandaag noord Eifel in en hopen op beter weer O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:08
Rubman schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 20:58:

Marktplaats in de gaten houden, voor mijn Yamaha FJ uit 1990 kocht ik 3 jaar terug ook een 3delige kofferset met beugels. Givi Monolock voor 100, gewoon netjes en heel.

Of een merk/type gerelateerd forum?? De vfr club of zo.

Tenminste als je gebruikt ook goed vind?

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Nu online

Rubman

Bommes schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:44:
[...]

Marktplaats in de gaten houden, voor mijn Yamaha FJ uit 1990 kocht ik 3 jaar terug ook een 3delige kofferset met beugels. Givi Monolock voor 100, gewoon netjes en heel.

Of een merk/type gerelateerd forum?? De vfr club of zo.

Tenminste als je gebruikt ook goed vind?
Ja dat ben ik ook aan het doen nu, zal maar eens gaan registreren bij VFR club O-)
punt is volgens mij dat ze überhaupt schaars zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:51

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Heeft @Vrijdag het rijden in Venray gisteren overleefd? Ik had wel een paar foto's verwacht.

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Grubeater schreef op zondag 22 juli 2018 @ 20:21:
Heeft @Vrijdag het rijden in Venray gisteren overleefd? Ik had wel een paar foto's verwacht.
Hij is vast halverwege de dag zonder benzine neem te staan :+

Awesome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Raym09 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 21:27:
[...]

Hij is vast halverwege de dag zonder benzine neem te staan :+
Kan 'ie zélf ook eens als "Red Head" op een motorfiets gaan zitten.... Aghérm.... :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Dit moet haast wel de schat op de SRAD zijn

https://i.imgur.com/bsOEj6x.png

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Kijk 'm gaan die @Vrijdag 8)

Afbeeldingslocatie: https://www.leukopdefoto.nl/wp-content/uploads/2018/07/leukopdefoto_1128335-large.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door A13X op 22-07-2018 22:24 ]

Awesome

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

:D

En de teleurstelling als je de foto ziet ;(

Had nog wel het gevoel "OMG IK GA SCHUIN!!!"

Als ie op de standaard staat, staat ie schuiner :')

Pagina: 1 ... 25 ... 132 Laatste

Dit topic is gesloten.