Vandaag het stuurtje van LSL ontvangen en gemonteerd. Het demonteren en monteren was niet zo moeilijk. Wat gezeur gehad met bouten die niet los wouden etc. Toen het stuur eenmaal vast zat begon de ellende.. In welke stand wil je het stuurtje? Hoe moet de remhendel staan tegenover de rest etc. Even priegelen maar uiteindelijk ben ik blij met het eindresultaat.
Qua kabels is het stuur eigelijk aan beide kanten 1 cm te lang. Ik kon de bediening voor het gas niet verder naar rechts monteren i.v.m. de kabels.. Dus ik heb links ook maar wat overgelaten. Ik ga die CM extra denk ik nog afzagen... Net wat netter! Ook moet ik nieuwe stuurgewichten aangezien mijn vorige stuur schroefdraad binnenin had en deze niet.

Voor het bevestigen voor de instrumenten (zowel links als rechts) moest er een gaatje worden geboord.

Direct een RAM bal gemonteerd op 1 van de bouten. Hiervoor had ik een enorm ding rond mijn stuur.

Klaar! Door middel van de nieuwe RAM bal is het ook mogelijk dat mijn TomTom meer in het midden zit.
Heb zojuist een paar dijkjes gereden en ik heb het gevoel dat ik met het nieuwe stuur makkelijker in kan sturen. Enkel moet ik aan de ' sportieve zit ' wennen. Ik zit namelijk nu met een rechte rug voorover gebogen en gestrekte armen. Als ik hier niet aan kan wennen zou ik het stuur nog een stuk naar mij toe kunnen draaien waardoor ik weer wat rechter kom te zitten.
Ik heb sowieso het juiste gereedschap voor de stuurbevestiging en de rest (voor de spiegels etc) zodat ik het kan aandraaien of verstellen onderweg.
@CFC-Mathijs bij deze! Als je vragen hebt hoor ik het wel.